Hadden ze maar naar Hugo en Mark moeten luisterenquote:Op dinsdag 21 december 2021 19:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat kan wel gevaarlijk worden. Veel mensen op familiebezoek
zadelgebiedquote:Op dinsdag 21 december 2021 19:44 schreef Starhopper het volgende:
Zitten we in niemandsland of in een hogedrukgebied?
[ afbeelding ]
Thnx! Weer wat geleerdquote:
Ik zie het ja: Als definitie voor een witte kerst wordt door het Nederlandse KNMI het criterium gehanteerd dat op beide kerstdagen een gesloten sneeuwdek in De Bilt ligt.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:51 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja en op beide dagen moet er een gesloten sneeuwdek liggen in de Bilt voor een officiële witte kerst
Ik laat het je wetenquote:Op dinsdag 21 december 2021 19:50 schreef TLC het volgende:
Het is alleen een witte Kerst als er in de Bilt sneeuw ligt
Er zijn daar ook gebergten.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik zie het ja: Als definitie voor een witte kerst wordt door het Nederlandse KNMI het criterium gehanteerd dat op beide kerstdagen een gesloten sneeuwdek in De Bilt ligt.
Verder op de wikipedia: Omdat kerst op het zuidelijk halfrond in de zomerperiode valt, is een witte kerst aldaar een zeldzaamheid.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voorlopig geniet ik gewoon van het weer zoals het nu is, wat een prachtig weer is het!quote:Op woensdag 22 december 2021 08:55 schreef Starhopper het volgende:
De winter is weer van de kaarten verdwenen
Dat was het vorige week toen het 10 graden en zonnig was.quote:Op woensdag 22 december 2021 09:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
voorlopig geniet ik gewoon van het weer zoals het nu is, wat een prachtig weer is het!
Misscnhien voor jou, maar deze dagen koester ik. Ik ga 's morgens heerlijk wandelen in de vrieskou. Prachtige blauwe lucht. En zo stil..quote:Op woensdag 22 december 2021 10:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was het vorige week toen het 10 graden en zonnig was.
De voorspellingen van het KNMI zijn anders.quote:Op woensdag 22 december 2021 10:24 schreef aloa het volgende:
Jojo pluim. Kan vanavond weer anders zijn.
Vorige week kon je ook prima wandelen in de blauwe lucht. Met als belangrijkste verschil dat je je niet helemaal hoeft in te pakkenquote:Op woensdag 22 december 2021 10:21 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Misscnhien voor jou, maar deze dagen koester ik. Ik ga 's morgens heerlijk wandelen in de vrieskou. Prachtige blauwe lucht. En zo stil..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |