Dankewol,ik ga ook niet te laat.quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Deze man heeft koffie nodig.
Ja, om aan te tonen wat hij wil he!quote:Op vrijdag 17 december 2021 10:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Leuke foto's weer van Mini-ToTGrappig ook dat ie geluid na gaat doen van je camera
Mwa frisse douche en koffiequote:Op vrijdag 17 december 2021 10:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk een stuk wakkerder dan ik.
wat heb je voor lekkers gehaaldquote:
drinkenquote:
Afnemen dan, die kroon!quote:Op vrijdag 17 december 2021 10:53 schreef greysbones het volgende:
@:FreshFruit
[ twitter ]
Al gelezen?
quote:
Ook met die corona-party van dochterlief enzo.quote:Op vrijdag 17 december 2021 10:56 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
lex valt wel aardig van zijn voetstuk het afgelopen jaar
Lex was beusquote:Op vrijdag 17 december 2021 10:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook met die corona-party van dochterlief enzo.
En buiten, en ze hadden wel de indruk dat ze het veilig deden!quote:Op vrijdag 17 december 2021 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lex was beus
het waren er maar 24
echt maar 24
geen 100
24 meer niet
het zal me een worst wezen of hij een feestje geeft voor 100 manquote:Op vrijdag 17 december 2021 10:58 schreef ToT het volgende:
[..]
En buiten, en ze hadden wel de indruk dat ze het veilig deden!
Maar goed, gevaarlijk onderwerp.
Die hadden vast geen december kalenderquote:Op vrijdag 17 december 2021 10:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet ik meteen weer aan m'n gothic vrienden van vroeger denken.
Ouders en schoonouders: Pakkie peuken, warme sokken, Eau de Cologne en nieuwe krulspelden?quote:Op vrijdag 17 december 2021 11:01 schreef greysbones het volgende:
ik moet nog wat cadeautjes
voor mijn ouders en schoonouders
en schoonzus en zwager
ik heb geeeeeeeen idee
niemand rooktquote:Op vrijdag 17 december 2021 11:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ouders en schoonouders: Pakkie peuken, warme sokken, Eau de Cologne en nieuwe krulspelden?Eventueel een fles Pikeurtje?
nee dat wordt het nietquote:Op vrijdag 17 december 2021 11:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, genoeg andere keuzes in m'n lijstje!
Snap ik!quote:Op vrijdag 17 december 2021 11:04 schreef greysbones het volgende:
ik probeer altijd cadeautjes te kopen die iets extra's hebben
maar ik heb echt geen idee
Ben het al aan het eten!quote:Op vrijdag 17 december 2021 11:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschien smaakt t wel heel lekker
quote:Op vrijdag 17 december 2021 11:11 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik krijg een envelopen een winterjas
Doe je er wel langer mee natuurlijk win winquote:Op vrijdag 17 december 2021 11:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben het al aan het eten!Is wel apart, niet verkeerd. Maar het is niet zo dat je meteen die hele zak leeg wil kanen.
Een winterjas als kerstpakket ?quote:Op vrijdag 17 december 2021 11:11 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik krijg een envelopen een winterjas
quote:Op vrijdag 17 december 2021 11:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe je er wel langer mee natuurlijk win win
Yepquote:Op vrijdag 17 december 2021 11:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Een winterjas als kerstpakket ?
Met de naam van het bedrijf er op natuurlijk!quote:Op vrijdag 17 december 2021 11:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Een winterjas als kerstpakket ?
Nice, krijg je het ieder geval niet koud als t winter wordtquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 11:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nice, krijg je het ieder geval niet koud als t winter wordt
Met grote letters op de achterkantquote:Op vrijdag 17 december 2021 11:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Met de naam van het bedrijf er op natuurlijk!![]()
Ik heb gehoord dat Groningse winters erg koud kunnen zijn, vandaarquote:Op vrijdag 17 december 2021 11:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nice, krijg je het ieder geval niet koud als t winter wordt
quote:Op vrijdag 17 december 2021 11:53 schreef Schakeltopia het volgende:
ik dacht eerst, hey dat valt mee. maar ik moet natuurlijk alles bij elkaar optellen
Nou in Friesland nog ergerquote:Op vrijdag 17 december 2021 11:53 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Groningse winters erg koud kunnen zijn, vandaar
ben al lang blij dat ik niet in een G woning zit ofzo, dan ben je echt het bokjequote:
ik had hem 1 maand geleden alquote:Op vrijdag 17 december 2021 11:53 schreef Schakeltopia het volgende:
ik dacht eerst, hey dat valt mee. maar ik moet natuurlijk alles bij elkaar optellen
echt een feestjequote:Op vrijdag 17 december 2021 12:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had hem 1 maand geleden al
niet alleen gas maar ook electra
quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]binnenkort ben ik in CREA te vinden voor tips bij het breien van warme kleding
en minder frustratiequote:Op vrijdag 17 december 2021 12:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
koop wel kant en klare trui. waarschijnlijk nog goedkoper ook
Je kunt er ook puzzelen!quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]binnenkort ben ik in CREA te vinden voor tips bij het breien van warme kleding
quote:
Weet dat er zo'n topic is, maar ik speel liever voor de funquote:Op vrijdag 17 december 2021 12:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
kijk is wat ik voor jou heb gevonden
MEN / [FOK! Wordfeud Eredivisie] - December 2021
ohquote:Op vrijdag 17 december 2021 12:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weet dat er zo'n topic is, maar ik speel liever voor de fun
Goeiemiddag Greys. Ik moet zo weer verder met werken, maar stiekem hier effe kijken...quote:
En vanavond een pozza? Of is die gepland voor zaterdagavond...quote:
nee brocolli en rijst vanavondquote:Op vrijdag 17 december 2021 12:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En vanavond een pozza? Of is die gepland voor zaterdagavond...
oehquote:Op vrijdag 17 december 2021 12:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goeiemiddag Greys. Ik moet zo weer verder met werken, maar stiekem hier effe kijken...
wow. gezonde prak...quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee brocolli en rijst vanavond
Heerlijk. Met pindasaus...quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:44 schreef greysbones het volgende:
hier denk ik patatekes
al ben ik daar zelf niet echt gek op
ja doe ik meestal wel jaquote:
hearlikquote:Op vrijdag 17 december 2021 12:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
wow. gezonde prak...
Vanavond komt hier spaghetti bolognese op tafel. Voor morgenavond nog niet besloten, wat in de aanbieding is in de supermarkt wellicht.
Bij patat doe ik de ene helft met mayonaise en de ander helft met ketchup.quote:
Ik soms frietsaus/mayonaise soms ketchup of speciaal sausquote:Op vrijdag 17 december 2021 12:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij patat doe ik de ene helft met mayonaise en de ander helft met ketchup.
Veel groente gegeten zeker?quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:37 schreef ToT het volgende:
Weer ff boodschappen gedaan.
Mini-ToT is DRUK vandaag!
nee lust geen ketchupquote:Op vrijdag 17 december 2021 12:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow? Niet lekker? Wel die van Heinz nemen...
dat wel jaquote:Op vrijdag 17 december 2021 12:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou dat kan. Curry ook niet?
Dankjequote:
Ik heb het perfecte cadeautje voor schoonmoeders!!!quote:Op vrijdag 17 december 2021 11:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
gezellig met mijn schoonmoeder op FOK
Friesland heeft gelukkig nog wat profijt van de warme golfstroomquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb het perfecte cadeautje voor schoonmoeders!!!
[ afbeelding ]
@:Freshfruit kan dit bevestigen
lovely mrsquote:
Dat is waar jaquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Friesland heeft gelukkig nog wat profijt van de warme golfstroom
jaaaaaquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:12 schreef drakin het volgende:
[..]
lovely mrs![]()
Er zitten best wat bekenden in deze sc
Ik denk dat ik maar blijf
Post maar gezellig mee, hoe meer volk hoe gezelligerquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:12 schreef drakin het volgende:
[..]
lovely mrs![]()
preciesquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Post maar gezellig mee, hoe meer volk hoe gezelliger
Doe ik, in 40+ proberen ze me te Whammenquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Post maar gezellig mee, hoe meer volk hoe gezelliger
van SC 66 naar SC 666 dit jaar nog?quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies
we worden gewoon de grootste
gezelligste SC
van FOK
aangenaam ik benquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:12 schreef drakin het volgende:
[..]
lovely mrs![]()
Kan je ze niet terug Whammen dan?quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Doe ik, in 40+ proberen ze me te Whammen
En ik ben Drakinquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
aangenaam ik ben [ afbeelding ]
whammen?quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Doe ik, in 40+ proberen ze me te Whammen
quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:15 schreef drakin het volgende:
[..]
van SC 66 naar SC 666 dit jaar nog?
Helaas zo werkt dat niet. De Whamkyries slepen me dan meteen mee naar Whamhalla voor ik die kans krijgquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan je ze niet terug Whammen dan?
Proberen tussen 1 en 24 december Last Christmas van Wham niet te horen, zodra je het originele nummer hoort of ook maar de eerste tonen ervan herkent ben je af.quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Proberen tussen 1 en 24 december Last Christmas van Wham niet te horen, zodra je het originele nummer hoort of ook maar de eerste tonen ervan herkent ben je af.
25 december mag je luisteren naar that lovely song en ben je een survivor
Ik heb het vorige week uitgelegd in dit bericht:quote:
Alleen Jason Momoa zou ik niet erg vindenquote:Op maandag 13 december 2021 22:17 schreef drakin het volgende:
Wat is het?
https://www.whamageddon.com/
Zorg dat je niet gewhammed wordt en wees een true survivor
Overleeftips:
[ afbeelding ]
De laatste keer dat Jason Momoa nog in je buurt kwam![]()
[ [url=https://www.thestudentroom.co.uk/attachment.php?attachmentid=867280&d=$attachment[dateline]]afbeelding[/url] ]
Dus gewoon geen linkjes aanklikken en geen radio luisteren dusquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Proberen tussen 1 en 24 december Last Christmas van Wham niet te horen, zodra je het originele nummer hoort of ook maar de eerste tonen ervan herkent ben je af.
25 december mag je luisteren naar that lovely song en ben je een survivor
ik durf nu niet op de linkjes te klikkenquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb het vorige week uitgelegd in dit bericht:
[..]
Alleen Jason Momoa zou ik niet erg vinden
Laatste 3 jaar was ik af, eerst zwembad, jaar erna sportschool wat een cover bleek te zijn, dus toen ik dacht veilig te zijn draaiden ze een paar dagen later de originele versie in diezelfde sportschool.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dus gewoon geen linkjes aanklikken en geen radio luisteren dus
Er is geen liedje dat afspeelt, het is echt veilig want ik heb het gepost.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik durf nu niet op de linkjes te klikken
Hee jou ken ik nog niet!quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Er is geen liedje dat afspeelt, het is echt veilig want ik heb het gepost.
Trust me, I'm a dragon
quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Er is geen liedje dat afspeelt, het is echt veilig want ik heb het gepost.
Trust me, I'm a dragon
Ik ken mezelf ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ken mezelf ook niet
Gelukkig maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb het perfecte cadeautje voor schoonmoeders!!!
[ afbeelding ]
@:Freshfruit kan dit bevestigen
Je hoeft hier toch niet een vragenlijstje in te vullen als voorstelberichtje?quote:
kutbandquote:
Nee joh das echt niet nodigquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Je hoeft hier toch niet een vragenlijstje in te vullen als voorstelberichtje?
neequote:Op vrijdag 17 december 2021 13:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken wie allemaal, kom af en toe een berichtje ervan tegen, maar je hoort het wel te melden als je af bent.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:27 schreef greysbones het volgende:
Wie is er allemaal al af dan Drakin?
quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
Jij bent Drakin
post vaak in 40+
een leuke lieve user![]()
Neeeeeeeeeeeeeeee!!quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:26 schreef drakin het volgende:
[..]
dat is best cool!quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken wie allemaal, kom af en toe een berichtje ervan tegen, maar je hoort het wel te melden als je af bent.
Ik geloof eergister dat ze het op tv in Denemarken draaiden, dus half Denemarken is nu in rouw![]()
Mensen over de hele aardbol doen mee
Ma1lybolkquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:29 schreef maily het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee!!
En hier is ook geen corona, en we tellen geen punten.
Zwaaien en per ongeluk bolken mag wel![]()
Ok, dan zwaai ik als ik zometeen wer terug ben, moet voor 2 uur ff wat halen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:29 schreef maily het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee!!
dan zwaai ik graag even terugquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:29 schreef maily het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee!!
Je hoeft je niet af te meldenquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ok, dan zwaai ik als ik zometeen wer terug ben, moet voor 2 uur ff wat halen.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ok, dan zwaai ik als ik zometeen wer terug ben, moet voor 2 uur ff wat halen.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:33 schreef Schakeltopia het volgende:
zwemmen, wandelen, pozzaa's bakken
Heb je nu even heel hard nodig!quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:36 schreef Moonlight het volgende:
Wat zijn jullie lief!!!
[ afbeelding ]
So sweet!!!quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:37 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je nu even heel hard nodig!![]()
Vitamine L
quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:38 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb vitamine a-z en d3 gehad vandaag
Ik heb nog Vitamine L over.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:37 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je nu even heel hard nodig!![]()
Vitamine L
normaal neem ik dat niet, maar omdat ik vandaag geen pozza eet snapjequote:
Lang houdbaar, onder vleugels is een geliefde plek!quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nog Vitamine L over.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:41 schreef Mrsloveable het volgende:
Anders kan je bij mij nieuwe halen
quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:41 schreef Mrsloveable het volgende:
Anders kan je bij mij nieuwe halen
Goeie vraag wel.. denk alleen dezequote:Op vrijdag 17 december 2021 13:43 schreef Schakeltopia het volgende:
hoeveel UI's zal mrsloveable nog nemen tot aan de kerst
Maak een pollquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:43 schreef Schakeltopia het volgende:
hoeveel UI's zal mrsloveable nog nemen tot aan de kerst
dit heb ik vaker gelezenquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Goeie vraag wel.. denk alleen dezeof misschien nog wel 1 of 2
Nee deze had ik wel alweer een paar dagenquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:44 schreef Schakeltopia het volgende:
op dit moment heb je elke dag een nieuwe gehad?
soort van advent UI. elke dag anders
Als jij een andere neemt dan denk ik dat ik zeker 2 weken van slag zal zijn.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:45 schreef Schakeltopia het volgende:
als ik dan zie hoe krampachtig ik mij vasthoud aan myn poppe sjellie![]()
nou dan zal ik dat maar niet doenquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als jij een andere neemt dan denk ik dat ik zeker 2 weken van slag zal zijn.
Gisteren was het hier lekker zonnig weer maar vandaag zit de lucht helemaal dicht.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:48 schreef Schakeltopia het volgende:
hebben jullie ook zo lekker het raam open staan?
ik doe een @:hemarookworst
Heb geen raam hier die open kanquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:48 schreef Schakeltopia het volgende:
hebben jullie ook zo lekker het raam open staan?
ik doe een @:hemarookworst
ja het weer zelf is hier ook nie zo spannend. gister ook niet helaasquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gisteren was het hier lekker zonnig weer maar vandaag zit de lucht helemaal dicht.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb geen raam hier die open kan
Wel een deur maar dat is té koud, stook niet voor het volk buitenquote:
Of de vogeltjesquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wel een deur maar dat is té koud, stook niet voor het volk buiten
snap ik! had dat ook in m'n vorige flatje. enkel de deur naar het balkon kon ik dan open zetten. echt best wel beetje ruk is datquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wel een deur maar dat is té koud, stook niet voor het volk buiten
Snap het ook niet, had best wel gekund in de zijraam dat je die bovenaan open kon doenquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
snap ik! had dat ook in m'n vorige flatje. enkel de deur naar het balkon kon ik dan open zetten. echt best wel beetje ruk is dat
Een raam of deur die open kan is qua isolatie minder. Vandaar dat ze dat in woningbouw niet doenquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Snap het ook niet, had best wel gekund in de zijraam dat je die bovenaan open kon doen
Oh echt, dat wist ik niet.. want hier naast hebben ze een raam aan de achterkant bij de keuken die wel open kan.. maar misschien omdat de keuken daar zit?!quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een raam of deur die open kan is qua isolatie minder. Vandaar dat ze dat in woningbouw niet doen
Krijgen ze meer subsidie
Lekkerquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:02 schreef Schakeltopia het volgende:
ik denk laat ik is gek doen. nu staat er hip hop op
quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:03 schreef Schakeltopia het volgende:
notorious B.I.G
biggie biggie biggie can't you see sometimes your words hypnotize me
heb nog niets gehoord van de nieuwe adele.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekker
Hier nu Adčle
Ik vind er echt niks aan
Ik zit regelmatig in de auto keihard mee te blčren met muziekquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wel wat voor in de auto, als je zit met je raampje open
lekker manquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zit regelmatig in de auto keihard mee te blčren met muziek
*boksquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zit regelmatig in de auto keihard mee te blčren met muziek
Tijd voor pozza!quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:06 schreef Schakeltopia het volgende:
oke nog 1 nummertje en dan ben ik er wel weer klaar mee
heb hem een like gegevenquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:13 schreef maily het volgende:
[..]
Tijd voor pozza!
Karzai in CUL / Wat eten en drinken we vandaag #500 Oefenen voor de kerstdis
Dat kan wel met zo'n openhaardje, gezellig pozza eten op het kleedquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:30 schreef maily het volgende:
[..]
Je hoeft je niet af te melden
Maar zwaaien mag altijd
quote:
Jaaa, maar intussen ook met werk bezig.quote:
goed bezigquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Jaaa, maar intussen ook met werk bezig.
Ik wacht op meer werk om te doen, tafel is nog niet vol genoeg hier.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
goed bezig
ik was ook tussen door aan het werken
ff wat factuurtjes eruit gooien
quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wacht op meer werk om te doen, tafel is nog niet vol genoeg hier.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:49 schreef drakin het volgende:
bakken jullie die pozza niet iets te lang?
[ twitter ]
Je bent al helemaal thuis hierquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:49 schreef drakin het volgende:
bakken jullie die pozza niet iets te lang?
[ twitter ]
Maar ik lees geen vivaquote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |