Dankewol,ik ga ook niet te laat.quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Deze man heeft koffie nodig.
Ja, om aan te tonen wat hij wil he!quote:Op vrijdag 17 december 2021 10:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Leuke foto's weer van Mini-ToTGrappig ook dat ie geluid na gaat doen van je camera
Mwa frisse douche en koffiequote:Op vrijdag 17 december 2021 10:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk een stuk wakkerder dan ik.
wat heb je voor lekkers gehaaldquote:
drinkenquote:
Afnemen dan, die kroon!quote:Op vrijdag 17 december 2021 10:53 schreef greysbones het volgende:
@:FreshFruit
[ twitter ]
Al gelezen?
quote:
Ook met die corona-party van dochterlief enzo.quote:Op vrijdag 17 december 2021 10:56 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
lex valt wel aardig van zijn voetstuk het afgelopen jaar
Lex was beusquote:Op vrijdag 17 december 2021 10:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook met die corona-party van dochterlief enzo.
En buiten, en ze hadden wel de indruk dat ze het veilig deden!quote:Op vrijdag 17 december 2021 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lex was beus
het waren er maar 24
echt maar 24
geen 100
24 meer niet
het zal me een worst wezen of hij een feestje geeft voor 100 manquote:Op vrijdag 17 december 2021 10:58 schreef ToT het volgende:
[..]
En buiten, en ze hadden wel de indruk dat ze het veilig deden!
Maar goed, gevaarlijk onderwerp.
Die hadden vast geen december kalenderquote:Op vrijdag 17 december 2021 10:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet ik meteen weer aan m'n gothic vrienden van vroeger denken.
Ouders en schoonouders: Pakkie peuken, warme sokken, Eau de Cologne en nieuwe krulspelden?quote:Op vrijdag 17 december 2021 11:01 schreef greysbones het volgende:
ik moet nog wat cadeautjes
voor mijn ouders en schoonouders
en schoonzus en zwager
ik heb geeeeeeeen idee
niemand rooktquote:Op vrijdag 17 december 2021 11:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ouders en schoonouders: Pakkie peuken, warme sokken, Eau de Cologne en nieuwe krulspelden?Eventueel een fles Pikeurtje?
nee dat wordt het nietquote:Op vrijdag 17 december 2021 11:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, genoeg andere keuzes in m'n lijstje!
Snap ik!quote:Op vrijdag 17 december 2021 11:04 schreef greysbones het volgende:
ik probeer altijd cadeautjes te kopen die iets extra's hebben
maar ik heb echt geen idee
Ben het al aan het eten!quote:Op vrijdag 17 december 2021 11:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschien smaakt t wel heel lekker
quote:Op vrijdag 17 december 2021 11:11 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik krijg een envelopen een winterjas
Doe je er wel langer mee natuurlijk win winquote:Op vrijdag 17 december 2021 11:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben het al aan het eten!Is wel apart, niet verkeerd. Maar het is niet zo dat je meteen die hele zak leeg wil kanen.
Een winterjas als kerstpakket ?quote:Op vrijdag 17 december 2021 11:11 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik krijg een envelopen een winterjas
quote:Op vrijdag 17 december 2021 11:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe je er wel langer mee natuurlijk win win
Yepquote:Op vrijdag 17 december 2021 11:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Een winterjas als kerstpakket ?
Met de naam van het bedrijf er op natuurlijk!quote:Op vrijdag 17 december 2021 11:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Een winterjas als kerstpakket ?
Nice, krijg je het ieder geval niet koud als t winter wordtquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 11:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nice, krijg je het ieder geval niet koud als t winter wordt
Met grote letters op de achterkantquote:Op vrijdag 17 december 2021 11:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Met de naam van het bedrijf er op natuurlijk!![]()
Ik heb gehoord dat Groningse winters erg koud kunnen zijn, vandaarquote:Op vrijdag 17 december 2021 11:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nice, krijg je het ieder geval niet koud als t winter wordt
quote:Op vrijdag 17 december 2021 11:53 schreef Schakeltopia het volgende:
ik dacht eerst, hey dat valt mee. maar ik moet natuurlijk alles bij elkaar optellen
Nou in Friesland nog ergerquote:Op vrijdag 17 december 2021 11:53 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Groningse winters erg koud kunnen zijn, vandaar
ben al lang blij dat ik niet in een G woning zit ofzo, dan ben je echt het bokjequote:
ik had hem 1 maand geleden alquote:Op vrijdag 17 december 2021 11:53 schreef Schakeltopia het volgende:
ik dacht eerst, hey dat valt mee. maar ik moet natuurlijk alles bij elkaar optellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |