quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:41 schreef Mrsloveable het volgende:
Anders kan je bij mij nieuwe halen
Goeie vraag wel.. denk alleen dezequote:Op vrijdag 17 december 2021 13:43 schreef Schakeltopia het volgende:
hoeveel UI's zal mrsloveable nog nemen tot aan de kerst
Maak een pollquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:43 schreef Schakeltopia het volgende:
hoeveel UI's zal mrsloveable nog nemen tot aan de kerst
dit heb ik vaker gelezenquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Goeie vraag wel.. denk alleen dezeof misschien nog wel 1 of 2
Nee deze had ik wel alweer een paar dagenquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:44 schreef Schakeltopia het volgende:
op dit moment heb je elke dag een nieuwe gehad?
soort van advent UI. elke dag anders
Als jij een andere neemt dan denk ik dat ik zeker 2 weken van slag zal zijn.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:45 schreef Schakeltopia het volgende:
als ik dan zie hoe krampachtig ik mij vasthoud aan myn poppe sjellie![]()
nou dan zal ik dat maar niet doenquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als jij een andere neemt dan denk ik dat ik zeker 2 weken van slag zal zijn.
Gisteren was het hier lekker zonnig weer maar vandaag zit de lucht helemaal dicht.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:48 schreef Schakeltopia het volgende:
hebben jullie ook zo lekker het raam open staan?
ik doe een @:hemarookworst
Heb geen raam hier die open kanquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:48 schreef Schakeltopia het volgende:
hebben jullie ook zo lekker het raam open staan?
ik doe een @:hemarookworst
ja het weer zelf is hier ook nie zo spannend. gister ook niet helaasquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gisteren was het hier lekker zonnig weer maar vandaag zit de lucht helemaal dicht.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb geen raam hier die open kan
Wel een deur maar dat is té koud, stook niet voor het volk buitenquote:
Of de vogeltjesquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wel een deur maar dat is té koud, stook niet voor het volk buiten
snap ik! had dat ook in m'n vorige flatje. enkel de deur naar het balkon kon ik dan open zetten. echt best wel beetje ruk is datquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wel een deur maar dat is té koud, stook niet voor het volk buiten
Ook diequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |