Doe ik, in 40+ proberen ze me te Whammenquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Post maar gezellig mee, hoe meer volk hoe gezelliger
van SC 66 naar SC 666 dit jaar nog?quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies
we worden gewoon de grootste
gezelligste SC
van FOK
aangenaam ik benquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:12 schreef drakin het volgende:
[..]
lovely mrs![]()
Er zitten best wat bekenden in deze sc
Ik denk dat ik maar blijf
Kan je ze niet terug Whammen dan?quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Doe ik, in 40+ proberen ze me te Whammen
En ik ben Drakinquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
aangenaam ik ben [ afbeelding ]
whammen?quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Doe ik, in 40+ proberen ze me te Whammen
quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:15 schreef drakin het volgende:
[..]
van SC 66 naar SC 666 dit jaar nog?
quote:
Helaas zo werkt dat niet. De Whamkyries slepen me dan meteen mee naar Whamhalla voor ik die kans krijgquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan je ze niet terug Whammen dan?
Proberen tussen 1 en 24 december Last Christmas van Wham niet te horen, zodra je het originele nummer hoort of ook maar de eerste tonen ervan herkent ben je af.quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Proberen tussen 1 en 24 december Last Christmas van Wham niet te horen, zodra je het originele nummer hoort of ook maar de eerste tonen ervan herkent ben je af.
25 december mag je luisteren naar that lovely song en ben je een survivor
Ik heb het vorige week uitgelegd in dit bericht:quote:
Alleen Jason Momoa zou ik niet erg vindenquote:Op maandag 13 december 2021 22:17 schreef drakin het volgende:
Wat is het?
https://www.whamageddon.com/
Zorg dat je niet gewhammed wordt en wees een true survivor
Overleeftips:
[ afbeelding ]
De laatste keer dat Jason Momoa nog in je buurt kwam![]()
[ [url=https://www.thestudentroom.co.uk/attachment.php?attachmentid=867280&d=$attachment[dateline]]afbeelding[/url] ]
Dus gewoon geen linkjes aanklikken en geen radio luisteren dusquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Proberen tussen 1 en 24 december Last Christmas van Wham niet te horen, zodra je het originele nummer hoort of ook maar de eerste tonen ervan herkent ben je af.
25 december mag je luisteren naar that lovely song en ben je een survivor
ik durf nu niet op de linkjes te klikkenquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb het vorige week uitgelegd in dit bericht:
[..]
Alleen Jason Momoa zou ik niet erg vinden
Laatste 3 jaar was ik af, eerst zwembad, jaar erna sportschool wat een cover bleek te zijn, dus toen ik dacht veilig te zijn draaiden ze een paar dagen later de originele versie in diezelfde sportschool.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dus gewoon geen linkjes aanklikken en geen radio luisteren dus
Er is geen liedje dat afspeelt, het is echt veilig want ik heb het gepost.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik durf nu niet op de linkjes te klikken
Hee jou ken ik nog niet!quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Er is geen liedje dat afspeelt, het is echt veilig want ik heb het gepost.
Trust me, I'm a dragon
quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Er is geen liedje dat afspeelt, het is echt veilig want ik heb het gepost.
Trust me, I'm a dragon
Ik ken mezelf ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ken mezelf ook niet
Gelukkig maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb het perfecte cadeautje voor schoonmoeders!!!
[ afbeelding ]
@:Freshfruit kan dit bevestigen
Je hoeft hier toch niet een vragenlijstje in te vullen als voorstelberichtje?quote:
kutbandquote:
Nee joh das echt niet nodigquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Je hoeft hier toch niet een vragenlijstje in te vullen als voorstelberichtje?
neequote:Op vrijdag 17 december 2021 13:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken wie allemaal, kom af en toe een berichtje ervan tegen, maar je hoort het wel te melden als je af bent.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:27 schreef greysbones het volgende:
Wie is er allemaal al af dan Drakin?
quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
Jij bent Drakin
post vaak in 40+
een leuke lieve user![]()
Neeeeeeeeeeeeeeee!!quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:26 schreef drakin het volgende:
[..]
dat is best cool!quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken wie allemaal, kom af en toe een berichtje ervan tegen, maar je hoort het wel te melden als je af bent.
Ik geloof eergister dat ze het op tv in Denemarken draaiden, dus half Denemarken is nu in rouw![]()
Mensen over de hele aardbol doen mee
Ma1lybolkquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:29 schreef maily het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee!!
En hier is ook geen corona, en we tellen geen punten.
Zwaaien en per ongeluk bolken mag wel![]()
Ok, dan zwaai ik als ik zometeen wer terug ben, moet voor 2 uur ff wat halen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:29 schreef maily het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee!!
En hier is ook geen corona, en we tellen geen punten.
Zwaaien en per ongeluk bolken mag wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |