Snap het ook niet, had best wel gekund in de zijraam dat je die bovenaan open kon doenquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
snap ik! had dat ook in m'n vorige flatje. enkel de deur naar het balkon kon ik dan open zetten. echt best wel beetje ruk is dat
Een raam of deur die open kan is qua isolatie minder. Vandaar dat ze dat in woningbouw niet doenquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Snap het ook niet, had best wel gekund in de zijraam dat je die bovenaan open kon doen
Oh echt, dat wist ik niet.. want hier naast hebben ze een raam aan de achterkant bij de keuken die wel open kan.. maar misschien omdat de keuken daar zit?!quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een raam of deur die open kan is qua isolatie minder. Vandaar dat ze dat in woningbouw niet doen
Krijgen ze meer subsidie
Lekkerquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:02 schreef Schakeltopia het volgende:
ik denk laat ik is gek doen. nu staat er hip hop op
quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:03 schreef Schakeltopia het volgende:
notorious B.I.G
biggie biggie biggie can't you see sometimes your words hypnotize me
heb nog niets gehoord van de nieuwe adele.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekker
Hier nu Adèle
Ik vind er echt niks aan
Ik zit regelmatig in de auto keihard mee te blèren met muziekquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wel wat voor in de auto, als je zit met je raampje open
lekker manquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zit regelmatig in de auto keihard mee te blèren met muziek
*boksquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zit regelmatig in de auto keihard mee te blèren met muziek
Tijd voor pozza!quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:06 schreef Schakeltopia het volgende:
oke nog 1 nummertje en dan ben ik er wel weer klaar mee
heb hem een like gegevenquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:13 schreef maily het volgende:
[..]
Tijd voor pozza!
Karzai in CUL / Wat eten en drinken we vandaag #500 Oefenen voor de kerstdis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |