Lolquote:Op donderdag 16 december 2021 20:51 schreef amaranta het volgende:
Ik ben sowieso #teamhans, of hoe hij dan ook heet. Of John. Hij ziet er uit als een John.
Nee joh, echte liefde! Ze stuurt hartjes en al.quote:
Denk niet dat iemand anders dan hij er brood in ziet hoor.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:54 schreef TargaFlorio het volgende:
Het ziet er best mooi uit. Je zou zeggen verkopen, voordat het failliet gaat. Met Hans (of John) zie ik dit geen lang leven beschoort.
Niet?quote:Op donderdag 16 december 2021 20:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand anders dan hij er brood in ziet hoor.
Het loopt schijnbaar best goed.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat het best leuk kan zijn, misschien kleine upgrade.
Ja zie ook steeds wel mensen in beeld.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het loopt schijnbaar best goed.
Die indruk heb ik ook.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het loopt schijnbaar best goed.
Komen niet zoveel mensen op zoiets af, maar als je low budget kan leven misschien net genoeg als er wat toeristen langskomen.quote:
Volgens liep het best ok.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Komen niet zoveel mensen op zoiets af, maar als je low budget kan leven misschien net genoeg als er wat toeristen langskomen.
Hmm, in het begin als iets nieuw is. Denk dat Aruba beter was met allemaal Amerikaanse toeristen, maar daar zal er geheid ook al wel een luxe midgetgolfbaan zijn. Op Bonaire heb je ook wel cruiseboottoeristen maar of die speciaal naar je baan ergens half in de wildernis gaan... De kosten als het er eenmaal staat zijn iig niet zo hoog.quote:
Waar te zien?quote:Op donderdag 16 december 2021 21:12 schreef 3rr0r het volgende:
Ik vertrek want Max krijgt zijn wereldbeker zo @:potjecreme
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 december 2021 21:12 schreef 3rr0r het volgende:
Ik vertrek want Max krijgt zijn wereldbeker zo @:potjecreme
https://www.avrotros.nl/i(...)-karin-in-nederland/quote:Op donderdag 16 december 2021 21:27 schreef Ama het volgende:
https://www.avrotros.nl/i(...)onique-roos-en-ieke/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 22:42 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
https://www.avrotros.nl/i(...)-karin-in-nederland/Moet zeggen dat Karin er een stuk beter uit ziet sinds ze is weggegaan. Kan je van hem niet zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Las het net ook inderdaadquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:09 schreef TornadoDK het volgende:
Lol scheetje Karin heeft nu schijnbaar een relatie met de broer van Hans
Nee.quote:
het gaat beginnen!quote:
ja meestal eerder. Maar net programma met André van Duin. Geen fan van tv show maar André is echt mooi mens!quote:
Je hebt gemist wat ze deden?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:54 schreef nils7 het volgende:
Waar betaal je dat allemaal van joh?
En met huidkanker in Portugal gaan wonen lijkt me nou niet echt een top idee
Nee maar beiden hun baan opgezegd al enkele jaren terug. Op wereldreis gaan met de kids en nu ruim 4,5 ton stuk slaan in Portugal…quote:
Dat denk ik ook, 4x over de kop denk ik..quote:
ja joh! weg uit Nederland vanwege teveel regeltjes!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:19 schreef Snowsquall het volgende:
Lekkere relaxte levensstijl in Portugal
Ja die moeten juist op papier staan !!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:23 schreef nils7 het volgende:
“Mijn ervaring als jurist” en brieven sturen.
Sorry maar als je na de offerte het over details gaat hebben dan sta je niet sterk
Ze hadden dat moeten annuleren jaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Schandalig als ze daar in dese staat betalende gasten ontvangen
Ja wat een haast/frot werk wordt het zo..quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Schandalig als ze daar in dese staat betalende gasten ontvangen
Oja, dat was echt freaky !!!!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:37 schreef potjecreme het volgende:
Doet mij denken aan een paar jaar geleden. Met die B&B die niet af was en het koppel gasten ontving en dat zij in de keuken zaten te kijken naar de gasten die aan het ontbijten waren.
Ja hoop alleen dat de gasten geen last ondervinden van de verbouwing van de rest wat nog gedaan moet wordenquote:
True!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:39 schreef potjecreme het volgende:
Ik vind het een vermoeiende uitzending.
Ja soort van vensterbank/bar functie.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:39 schreef Snowsquall het volgende:
Wat een smal aanrecht......of is dat de vensterbank?
Ze wilden een deel van het terras ophogen waardoor het zwembad ook aangepakt moest wordenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:41 schreef derLudolf het volgende:
Ben later begonnen met kijken. Waarom begint de aannemer overal tegelijk mee, dat zwembad kan best even wachten.
(Ben nu bij stukje van ¤10.000 over budget, zes weken tot eerste gasten)
tja... zuid europa.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:41 schreef derLudolf het volgende:
Ben later begonnen met kijken. Waarom begint de aannemer overal tegelijk mee, dat zwembad kan best even wachten.
(Ben nu bij stukje van ¤10.000 over budget, zes weken tot eerste gasten)
Wie betaalt, bepaaltquote:
Ow god… die ben ik ook niet vergeten nee. Dat soort types (we meer van die typische B&B mensen) is een reden dat ik een hotel prefereer boven b&bquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:37 schreef potjecreme het volgende:
Doet mij denken aan een paar jaar geleden. Met die B&B die niet af was en het koppel gasten ontving en dat zij in de keuken zaten te kijken naar de gasten die aan het ontbijten waren.
Dit, en met een gezin elke morgen ontbijt gaan verzorgen,quote:Op zondag 2 januari 2022 01:08 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Ow god… die ben ik ook niet vergeten nee. Dat soort types (we meer van die typische B&B mensen) is een reden dat ik een hotel prefereer boven b&b
Het zal inmiddels wat duurder zijn, maar de laatste keer dat ik een gasfles heb laten vullen was ik ¤17 kwijt voor 10,5kg. Die gasfles die hun hadden was volgens mij een van 5kg.quote:Op zondag 2 januari 2022 02:11 schreef Dutch_view het volgende:
200 euro aan gaskosten om het huis 5 dagen te verwarmen... in Portugal![]()
Dat was werk van de bouwvakkers die werkten volgens het plan van de architect.quote:Maar om toch positief te eindigen, het resultaat zag er netjes uit!
Amsterdammers.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:32 schreef TornadoDK het volgende:
Ik weet niet precies waarom maar ik vond het geen sympathieke mensen.
Dit waren vast surfvriendenquote:Op zondag 2 januari 2022 12:07 schreef amaranta het volgende:
Ik snap die mensen die een reservering plaatsen ook niet.
Hoe gaat dat dan? Er zijn geen foto’s lijkt me. Het is niet af. En dan plaats je toch een boeking?
Schimmel kan snel komen.quote:Op zondag 2 januari 2022 12:57 schreef Szura het volgende:
Hoe kun je er pas na weken achterkomen dat je hele huis vol schimmel zit? Je doet toch een bezichtiging, desnoods met iemand die bouwkundig inzicht heeft…
Ze hebben 2x een half uur gekeken, werd gezegd in de aflevering.quote:Op zondag 2 januari 2022 12:57 schreef Szura het volgende:
Hoe kun je er pas na weken achterkomen dat je hele huis vol schimmel zit? Je doet toch een bezichtiging, desnoods met iemand die bouwkundig inzicht heeft…
https://www.birdsofparadiselodge.com/booking Een goed gevulde portemonnee is aan te bevelenquote:Op zondag 2 januari 2022 13:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit waren vast surfvrienden
Is er al ergens een linkje te vinden?
Inderdaad nogal prijzig en waarom alleen in het Engels?quote:Op zondag 2 januari 2022 13:52 schreef Dutch_view het volgende:
https://www.birdsofparadiselodge.com/booking Een goed gevulde portemonnee is aan te bevelen
Eh... waarom niet? Surfers komen vanuit de hele wereld naar die bekende spots. Daarvan is maar een miniem deel Nederlands, schat ik.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad nogal prijzig en waarom alleen in het Engels?
Joh, dit waren waarschijnlijk proefgasten die misschien wel nauwelijks iets betaalden.quote:Op zondag 2 januari 2022 13:54 schreef LC01 het volgende:
Elke keer hetzelfde: al wel boekingen terwijl het gebouw nog niet in de verste verte klaar is.
Vind dat zo bizar, gewoon mensen laten betalen voor een enorme puinhoop. In dit geval een onvelige trap waarvan de treden dus los lagen, geen deurklinken (reuze grappig verhaal hoor maar in geval van brand / nood?), plafond nog even stucwerk tegenaan en dezelfde avond in diezelfde ruimte douchen en slapen? De lucht, het vocht, het stof? De puinhoop die ze een keuken noemde, de tuin en het bouwafval dat er nog overal om het huis lag?
Echt, dat mensen zich niet de ogen uit hun kop schamen om hier betalende gasten te laten verblijven.
Zeker voor Portugal. Helaas is Portugal ontdekt en zal het spoedig normaal zijn zulke prijzen.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:01 schreef Cynix ® het volgende:
1000 Euro voor een weekje mid-seizoen in een kamertje van 3 bij 5 is stevig, maar wellicht is er weinig concurrentie.
Hoorde hem nog zeggen helemaal in het begin bij het kopen van een schep dat ze die week gingen starten met taalles. Jaar later bij de opening nog steeds geen woord Portugees, enkel iets slecht opgelezen van een briefje en verder alles in het Engels, was vast een geweldig taalklasje.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:23 schreef Spablauw214 het volgende:
Weinig likable stel. Waarom met zoiets beginnen terwijl je 3 jonge kinderen hebt?
Maar wat een slechte voorbereiding weer. Ze spraken de taal niet en er was amper een plan. Zo slecht zag dat huis er op zich niet uit. Waarom hebben ze niet gewoon die schimmel laten verwijderen, de boel geschilderd en gewoon open gegaan? Hadden ze in de winter daarna kunnen verbouwen.
Nu hebben ze een heel seizoen inkomsten door de plee gespoeld en een complete verbouwing gedaan waar niet per se noodzaak voor was…
Wel een amusante aflevering verder maar geen klassieker.
Het is juist iets om te doen als de kinderen jong zijn.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:23 schreef Spablauw214 het volgende:
Weinig likable stel. Waarom met zoiets beginnen terwijl je 3 jonge kinderen hebt?
Maar wat een slechte voorbereiding weer. Ze spraken de taal niet en er was amper een plan. Zo slecht zag dat huis er op zich niet uit. Waarom hebben ze niet gewoon die schimmel laten verwijderen, de boel geschilderd en gewoon open gegaan? Hadden ze in de winter daarna kunnen verbouwen.
Nu hebben ze een heel seizoen inkomsten door de plee gespoeld en een complete verbouwing gedaan waar niet per se noodzaak voor was…
Wel een amusante aflevering verder maar geen klassieker.
Maar dit leek me lastig te combineren. Ze woonden niet in dat huis maar elders, alleen ze moeten wel elke ochtend dat ontbijt fixen, schoonmaken enz. En die kinderen waren ook niet echt in de leeftijd dat ze zelf naar school konden.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het is juist iets om te doen als de kinderen jong zijn.
Maar zo is de situatie toch van bijna alle werkende oudersquote:Op maandag 3 januari 2022 13:19 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Maar dit leek me lastig te combineren. Ze woonden niet in dat huis maar elders, alleen ze moeten wel elke ochtend dat ontbijt fixen, schoonmaken enz. En die kinderen waren ook niet echt in de leeftijd dat ze zelf naar school konden.
Lijkt me op de langere termijn niet echt werkbaar.
quote:Op maandag 3 januari 2022 13:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Maar zo is de situatie toch van bijna alle werkende ouders
Meeste werkende ouders hoeven geen ontbijt te maken op een andere lokatiequote:Op maandag 3 januari 2022 13:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Maar zo is de situatie toch van bijna alle werkende ouders
Die gaan naar hun werk....quote:Op maandag 3 januari 2022 19:38 schreef hondonspain het volgende:
[..]
[..]
Meeste werkende ouders hoeven geen ontbijt te maken op een andere lokatie
Leek meer een 12 kg fles net zoals standaard in Spanje waar ze op dit moment rond de 16 euro zijn en een lege ruil je om tegen een vollequote:Op zondag 2 januari 2022 10:04 schreef derLudolf het volgende:
Het zal inmiddels wat duurder zijn, maar de laatste keer dat ik een gasfles heb laten vullen was ik ¤17 kwijt voor 10,5kg. Die gasfles die hun hadden was volgens mij een van 5kg.
Volgens het artikel niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:04 schreef potjecreme het volgende:
De Pannenkoekenbakkers komen weer naar Nederland.
https://www.destentor.nl/(...)van-gambia~a5168cbc/
Ohquote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:30 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Volgens het artikel niet.
Ze gaan naar Spanje.
Quarto de hóspedes.quote:
Ligt dat aan Portugal of omdat het vakantie is?quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:09 schreef golfer het volgende:
Alleen tijdens hun vakanties in Portugal voelt zij zich goed.
Ik vind het ook gedurfd..quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:39 schreef Snowsquall het volgende:
Ze is niet bang......met zo'n medische achtergrond dat avontuur aangaan......Ik zou dat niet doen.
En waarschijnlijk in de midle of nowerequote:Op zaterdag 2 april 2022 21:43 schreef Snowsquall het volgende:
Tuurlijk, Stijn vindt dat ook wel leuk![]()
Niks leukers dan op die leeftijd naar een vreemd land met vreemde taal te verhuizen![]()
![]()
Ja maar zodra hij zijn energie kan bij de bouwval heeft hij die niet meer nodig hoorquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:47 schreef AgnesGru het volgende:
Dat ventje zit op school een heeft nog een tut?
Jeeej eindelijk weer eens Griekenland. Die zitten in een mooie regio, ook vlakbij de Koningquote:-Zaterdag 2 april (21.30 uur NPO 1) Familie Thiel bouwt een gastenverblijf in Portugal
-Zaterdag 9 april (21.35 uur NPO 1) Estée en Taïf bouwen een onmoetingsplek voor reizigers in de Dominicaanse Republiek
-Zaterdag 16 april (21.25 uur NPO 1) Peter en Jolanda gaan voor een luxe B&B in Griekenland
-Zaterdag 23 april (21.25 uur NPO 1) Erik en Brigitte verbouwen een oud pand tot chambres d'hôtes in Frankrijk
- Zaterdag 30 april (21.25 NPO 1) Martijn en Sean beginnen het eerste gay resort op Curaçao
-Zaterdag 7 mei (21.30 NPO 1) follow-up: familie Moerman blaast noodgewdongen een camping in Frankrijk nieuw leven in en Valentijn en Yvonne hebben hun camping in Frankrijk ingeruild voor een hotel.
Dat joichie is 5 en dan nog steedsquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:47 schreef AgnesGru het volgende:
Dat ventje zit op school een heeft nog een tut?
De eigenaar is er bij toch?quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:53 schreef Stepperoller het volgende:
Er is nu een hele club mensen daar, maar met de eigenaar zelf was nog niet opnieuw contact geweest toch?
quote:
Wat zand in die gaten gooien en hij laat niets meer van zich horen gok ikquote:
En ze heeft nog steeds last van vergeetachtigheid en hoofdpijnen enzquote:
Goed om te vergeten dat ze failliet zijnquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:04 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En ze heeft nog steeds last van vergeetachtigheid en hoofdpijnen enz
quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Goed om te vergeten dat ze failliet zijn
Ach straks kunnen ze Poetin de schuld gevenquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:06 schreef Stepperoller het volgende:
Want als de bouwmaterialen niet in prijs gestegen waren, waren ze wel uitgekomen met die 40k.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:00 schreef Snowsquall het volgende:
En dadelijk als de muren klaar zijn komen ze er achter dat het dak lekt en helemaal verrot is
Lekkagequote:Op zaterdag 2 april 2022 22:00 schreef Snowsquall het volgende:
En dadelijk als de muren klaar zijn komen ze er achter dat het dak lekt en helemaal verrot is
Ja daar verbaasde ik me ook al over; Geen geld meer dus gaan we in de kroeg nog meer opmaken..quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:07 schreef E.T. het volgende:
Geld op en dan ff lekker naar de kroeg van papa's geld?
Vast ander budget.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:08 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ja daar verbaasde ik me ook al over; Geen geld meer dus gaan we in de kroeg nog meer opmaken..
Komt door die voortdurende hoofdrol van Stijntje.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:11 schreef Szura het volgende:
Hoe KAN dat nou toch, dat ze nog steeds een warrig hoofd heeft, met zo’n verbouwing? Het was toch zo lekker ‘niks’ daar in Portugal?
ja lijkt wel kleiquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:14 schreef Szura het volgende:
Nou die kiezels zijn binnen de kortste tijd een teringzooi als iedereen vanaf de modder met z’n bus erop rijdt
quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:18 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Lekker slapen in een verflucht
Absoluut, prima luiquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:53 schreef golfer het volgende:
Ik heb respect voor ze.
Ze blijven heel sociaal en positief in het leven staan.
Die komen er wel.
Voor alleen kinderen met Nederlandse nationaliteit?quote:
Jaquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:33 schreef monkyyy het volgende:
Dominicaanse Republiek, daar komt die Spaanse van Kees vandaan
LOLquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja... ik erger me niet snel aan mensen, maar ze presteren het in minder dan vijf minuten bij mij
Een lekker hip, vrijdenkend millennial stelletjequote:Op zaterdag 9 april 2022 21:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja... ik erger me niet snel aan mensen, maar ze presteren het in minder dan vijf minuten bij mij
Uit de comfort zone en nieuwe skills ontwikkelen toch broquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:37 schreef Buitendam het volgende:
Wat een onbeschrijfelijk irritant volk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |