Maar dit leek me lastig te combineren. Ze woonden niet in dat huis maar elders, alleen ze moeten wel elke ochtend dat ontbijt fixen, schoonmaken enz. En die kinderen waren ook niet echt in de leeftijd dat ze zelf naar school konden.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het is juist iets om te doen als de kinderen jong zijn.
Maar zo is de situatie toch van bijna alle werkende oudersquote:Op maandag 3 januari 2022 13:19 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Maar dit leek me lastig te combineren. Ze woonden niet in dat huis maar elders, alleen ze moeten wel elke ochtend dat ontbijt fixen, schoonmaken enz. En die kinderen waren ook niet echt in de leeftijd dat ze zelf naar school konden.
Lijkt me op de langere termijn niet echt werkbaar.
quote:Op maandag 3 januari 2022 13:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Maar zo is de situatie toch van bijna alle werkende ouders
Meeste werkende ouders hoeven geen ontbijt te maken op een andere lokatiequote:Op maandag 3 januari 2022 13:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Maar zo is de situatie toch van bijna alle werkende ouders
Die gaan naar hun werk....quote:Op maandag 3 januari 2022 19:38 schreef hondonspain het volgende:
[..]
[..]
Meeste werkende ouders hoeven geen ontbijt te maken op een andere lokatie
Leek meer een 12 kg fles net zoals standaard in Spanje waar ze op dit moment rond de 16 euro zijn en een lege ruil je om tegen een vollequote:Op zondag 2 januari 2022 10:04 schreef derLudolf het volgende:
Het zal inmiddels wat duurder zijn, maar de laatste keer dat ik een gasfles heb laten vullen was ik ¤17 kwijt voor 10,5kg. Die gasfles die hun hadden was volgens mij een van 5kg.
Volgens het artikel niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:04 schreef potjecreme het volgende:
De Pannenkoekenbakkers komen weer naar Nederland.
https://www.destentor.nl/(...)van-gambia~a5168cbc/
Ohquote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:30 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Volgens het artikel niet.
Ze gaan naar Spanje.
Quarto de hóspedes.quote:
Ligt dat aan Portugal of omdat het vakantie is?quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:09 schreef golfer het volgende:
Alleen tijdens hun vakanties in Portugal voelt zij zich goed.
Ik vind het ook gedurfd..quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:39 schreef Snowsquall het volgende:
Ze is niet bang......met zo'n medische achtergrond dat avontuur aangaan......Ik zou dat niet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |