Lolquote:Op donderdag 16 december 2021 20:51 schreef amaranta het volgende:
Ik ben sowieso #teamhans, of hoe hij dan ook heet. Of John. Hij ziet er uit als een John.
Nee joh, echte liefde! Ze stuurt hartjes en al.quote:
Denk niet dat iemand anders dan hij er brood in ziet hoor.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:54 schreef TargaFlorio het volgende:
Het ziet er best mooi uit. Je zou zeggen verkopen, voordat het failliet gaat. Met Hans (of John) zie ik dit geen lang leven beschoort.
Niet?quote:Op donderdag 16 december 2021 20:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand anders dan hij er brood in ziet hoor.
Het loopt schijnbaar best goed.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat het best leuk kan zijn, misschien kleine upgrade.
Ja zie ook steeds wel mensen in beeld.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het loopt schijnbaar best goed.
Die indruk heb ik ook.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het loopt schijnbaar best goed.
Komen niet zoveel mensen op zoiets af, maar als je low budget kan leven misschien net genoeg als er wat toeristen langskomen.quote:
Volgens liep het best ok.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Komen niet zoveel mensen op zoiets af, maar als je low budget kan leven misschien net genoeg als er wat toeristen langskomen.
Hmm, in het begin als iets nieuw is. Denk dat Aruba beter was met allemaal Amerikaanse toeristen, maar daar zal er geheid ook al wel een luxe midgetgolfbaan zijn. Op Bonaire heb je ook wel cruiseboottoeristen maar of die speciaal naar je baan ergens half in de wildernis gaan... De kosten als het er eenmaal staat zijn iig niet zo hoog.quote:
Waar te zien?quote:Op donderdag 16 december 2021 21:12 schreef 3rr0r het volgende:
Ik vertrek want Max krijgt zijn wereldbeker zo @:potjecreme
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 december 2021 21:12 schreef 3rr0r het volgende:
Ik vertrek want Max krijgt zijn wereldbeker zo @:potjecreme
https://www.avrotros.nl/i(...)-karin-in-nederland/quote:Op donderdag 16 december 2021 21:27 schreef Ama het volgende:
https://www.avrotros.nl/i(...)onique-roos-en-ieke/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 22:42 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
https://www.avrotros.nl/i(...)-karin-in-nederland/Moet zeggen dat Karin er een stuk beter uit ziet sinds ze is weggegaan. Kan je van hem niet zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Las het net ook inderdaadquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:09 schreef TornadoDK het volgende:
Lol scheetje Karin heeft nu schijnbaar een relatie met de broer van Hans
Nee.quote:
het gaat beginnen!quote:
ja meestal eerder. Maar net programma met André van Duin. Geen fan van tv show maar André is echt mooi mens!quote:
Je hebt gemist wat ze deden?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:54 schreef nils7 het volgende:
Waar betaal je dat allemaal van joh?
En met huidkanker in Portugal gaan wonen lijkt me nou niet echt een top idee
Nee maar beiden hun baan opgezegd al enkele jaren terug. Op wereldreis gaan met de kids en nu ruim 4,5 ton stuk slaan in Portugal…quote:
Dat denk ik ook, 4x over de kop denk ik..quote:
ja joh! weg uit Nederland vanwege teveel regeltjes!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:19 schreef Snowsquall het volgende:
Lekkere relaxte levensstijl in Portugal
Ja die moeten juist op papier staan !!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:23 schreef nils7 het volgende:
“Mijn ervaring als jurist” en brieven sturen.
Sorry maar als je na de offerte het over details gaat hebben dan sta je niet sterk
Ze hadden dat moeten annuleren jaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Schandalig als ze daar in dese staat betalende gasten ontvangen
Ja wat een haast/frot werk wordt het zo..quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Schandalig als ze daar in dese staat betalende gasten ontvangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |