Ja wat een haast/frot werk wordt het zo..quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Schandalig als ze daar in dese staat betalende gasten ontvangen
Oja, dat was echt freaky !!!!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:37 schreef potjecreme het volgende:
Doet mij denken aan een paar jaar geleden. Met die B&B die niet af was en het koppel gasten ontving en dat zij in de keuken zaten te kijken naar de gasten die aan het ontbijten waren.
Ja hoop alleen dat de gasten geen last ondervinden van de verbouwing van de rest wat nog gedaan moet wordenquote:
True!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:39 schreef potjecreme het volgende:
Ik vind het een vermoeiende uitzending.
Ja soort van vensterbank/bar functie.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:39 schreef Snowsquall het volgende:
Wat een smal aanrecht......of is dat de vensterbank?
Ze wilden een deel van het terras ophogen waardoor het zwembad ook aangepakt moest wordenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:41 schreef derLudolf het volgende:
Ben later begonnen met kijken. Waarom begint de aannemer overal tegelijk mee, dat zwembad kan best even wachten.
(Ben nu bij stukje van ¤10.000 over budget, zes weken tot eerste gasten)
tja... zuid europa.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:41 schreef derLudolf het volgende:
Ben later begonnen met kijken. Waarom begint de aannemer overal tegelijk mee, dat zwembad kan best even wachten.
(Ben nu bij stukje van ¤10.000 over budget, zes weken tot eerste gasten)
Wie betaalt, bepaaltquote:
Ow god… die ben ik ook niet vergeten nee. Dat soort types (we meer van die typische B&B mensen) is een reden dat ik een hotel prefereer boven b&bquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:37 schreef potjecreme het volgende:
Doet mij denken aan een paar jaar geleden. Met die B&B die niet af was en het koppel gasten ontving en dat zij in de keuken zaten te kijken naar de gasten die aan het ontbijten waren.
Dit, en met een gezin elke morgen ontbijt gaan verzorgen,quote:Op zondag 2 januari 2022 01:08 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Ow god… die ben ik ook niet vergeten nee. Dat soort types (we meer van die typische B&B mensen) is een reden dat ik een hotel prefereer boven b&b
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |