Dat is zo, daarom onbegrijpelijk dat ze bij de sociaal gestoorde Frons de Boer uitkwamenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:22 schreef Caland het volgende:
Ik zie het eigenlijk een beetje als twee verschillende rollen. Ik zie bijvoorbeeld een Ten Hag of Slot veel meer als clubcoaches terwijl een Van Bronckhorst het juist wel uitstekend zou kunnen doen als bondscoach imo.
Toch een beetje een luizenbaantje, dat bondscoach zijn en je moet wat meer een PIEPEL MANAGER zijn.
quote:
Desondanks wel een warm badquote:Spelen en trainen bij Oranje geeft hem desondanks altijd een goed gevoel, ook na een lang seizoen. "Het voelt als een warm bad."
daar had ik niet eens bij stil gestaan, die hebben de strijdbijl dus wel begravenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan geen toeval meer zijn met Blind en Davids als assistenten
Dit vind ik pure stemmingmakerij.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
finales kan je verliezen, groter probleem vind ik het niveau dat dus ieder finale vanaf 2010 lager is want die nations league was 2019 en croky dit jaar
leg uitquote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vind ik pure stemmingmakerij.
De croky league is er pas sinds dit jaar dus daar kan je weinig aan ophangen en de nations league wordt op zich redelijk serieus genomen. Ik ben het wel met je eens dat het NL elftal sinds 2014 niet bijzonder meer is omdat je in de aanval al jaren spelers mist die topwedstrijden kunnen beslissen, maar het clubvoetbal is in een veel betere staat dan 10 jaar geleden. Als Moura niet in de 96e minuut de 2-3 binnen schiet staat er ook gewoon een CL finale tussen die EL finale en Feyenoord in de finale van de croky league. En die halve finale al was in 2017 voor iedereen totaal ondenkbaar geweestquote:
Omdat Ajax een keer een halve CL finale haalt is het clubvoetbal een stuk beter? Ajax is wel beter dan 10 jaar geleden maar ik weet niet of je dat over het NL clubvoetbal in het algemeen kan stellen en dan nog zit ook Ajax nog te ver van de Europese top. Dat er dit seizoen zoveel punten werden gehaald had toch voornamelijk met het lagere niveau te maken van de Conference League.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De croky league is er pas sinds dit jaar dus daar kan je weinig aan ophangen en de nations league wordt op zich redelijk serieus genomen. Ik ben het wel met je eens dat het NL elftal sinds 2014 niet bijzonder meer is omdat je in de aanval al jaren spelers mist die topwedstrijden kunnen beslissen, maar het clubvoetbal is in een veel betere staat dan 10 jaar geleden. Als Moura niet in de 96e minuut de 2-3 binnen schiet staat er ook gewoon een CL finale tussen die EL finale en Feyenoord in de finale van de croky league. En die halve finale al was in 2017 voor iedereen totaal ondenkbaar geweest
Maar Ajax kan structureel tegenstand bieden aan clubs net onder de Europese top, dat er voor de andere clubs niet bijzonder veel veranderd is ben ik het mee eens (maar dat niveau is ook niet achteruit gegaan)quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat Ajax een keer een halve CL finale haalt is het clubvoetbal een stuk beter? Ajax is wel beter dan 10 jaar geleden maar ik weet niet of je dat over het NL clubvoetbal in het algemeen kan stellen en dan nog zit ook Ajax nog te ver van de Europese top. Dat er dit seizoen zoveel punten werden gehaald had toch voornamelijk met het lagere niveau te maken van de Conference League.
We gaan het zien bij mindere tijden . Louis kan ze in toom houden want dat heeft die wel bewezen 26 jaar terug.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar had ik niet eens bij stil gestaan, die hebben de strijdbijl dus wel begraven
Wat staat daar? Ik heb geen Insta (inb4 'proleet')quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:42 schreef RipCity het volgende:
Die Instagram post van Memphis zou gewoon uitsluiting voor oranje moeten zijn.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat staat daar? Ik heb geen Insta (inb4 'proleet')
Ook zonder Instagram kan je het gewoon lezen hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat staat daar? Ik heb geen Insta (inb4 'proleet')
Karsdorp. Scheelt niet veel.quote:
Dat verdient wel een eigen livetopic.quote:Op woensdag 1 juni 2022 18:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wordt Belgi - Nederland overmorgen hier besproken?
Ik ga er morgenmiddag mee aan de slag, mocht er nog niets zijn. Maar Capuchon mag zich ook vrij voelen hoor.quote:
VBL / [Live 3/06/2022 om 20u45: Uefa Nations League] Belgi - Nederlandquote:Op woensdag 1 juni 2022 18:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga er morgenmiddag mee aan de slag, mocht er nog niets zijn. Maar Capuchon mag zich ook vrij voelen hoor.
Memphis kan de tering krijgen. Als je nu nog in de bres springt voor Promes ben je ziek in je kop.quote:
Kijk ze samen in een auto zitten. https://instagram.com/sto(...)&igshid=YmMyMTA2M2Y= Wat zijn ze toch ‘cool’.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend een interview met Noa Lang gelezen en die komt in de buurt.
Zijn vader voelde zijn gebrek aan hersencellen feilloos aan.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Memphis kan de tering krijgen. Als je nu nog in de bres springt voor Promes ben je ziek in je kop.
Met afstand.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:53 schreef LordVoldermort het volgende:
Is het het domste en engste Nederlands elftal ooit?
Combi van deze tijd, social media, teveel geld. Worden weinig jonge jongens leuker van.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:53 schreef LordVoldermort het volgende:
Vuile racist!quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:53 schreef LordVoldermort het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2022 20:52:31 ]
Geen Marciano Vink?quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:21 schreef Sked het volgende:
Schakelkanaal voor Spanje - Portugal en Tsjechi - Zwitserland met Johnny van 't Schip. Wat een feest.
Spanje moet eens zakelijk leren spelen, maar gaatniegebeurenie. Zijn wel schaduwfavoriet maar ik acht ze eigenlijk kansloos.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:53 schreef -XOR- het volgende:
Stel Spaanse kleuters dat tiki-taka uit hun eigen zestien probeert te komen, dat gaat ze nog opbreken op het WK.
Te weinig kwaliteit voorin ook, al jaren een probleem daar. Eigenlijk zelfs in 2010.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spanje moet eens zakelijk leren spelen, maar gaatniegebeurenie. Zijn wel schaduwfavoriet maar ik acht ze eigenlijk kansloos.
David Villa had meer talent in zijn kleine teen dan deze drie bij elkaar.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Te weinig kwaliteit voorin ook, al jaren een probleem daar. Eigenlijk zelfs in 2010.
Dat is echt onzin, alleen Morata is niks. Maar ik vind dat Spanje echt wel beschikt over goede spelers voorin. Ferran Olmo Oyarzabal Fati Aspas zijn wel namen waar ik vrolijk van word.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Te weinig kwaliteit voorin ook, al jaren een probleem daar. Eigenlijk zelfs in 2010.
Maar minder dan onze voorhoede van destijds met Robin en Arjen voorin natuurlijk. (Verder wel een beter elftal.)quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:01 schreef Sked het volgende:
[..]
David Villa had meer talent in zijn kleine teen dan deze drie bij elkaar.
Omdat NIG voor Niger staat.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hoezo is de afkorting van Nigeria nou weer NIR?
Alleen als Nigeria thuis tegen Duitsland speelt wordt de afkorting aangepast.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hoezo is de afkorting van Nigeria nou weer NIR?
Ja, die hadden wel wat klasse samen. Maar het is niet voor niets dat Iniesta daar ook linksbuiten werd gezet, dat was het spelletje wat ze wilden en konden spelen, nog steeds, hoe goed hun aanvallers ook zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar minder dan onze voorhoede van destijds met Robin en Arjen voorin natuurlijk. (Verder wel een beter elftal.)
Dat is wel de standaard waar we het over hebben nu.
Hoe vaak zie jij die spelen voor hun clubs?quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is echt onzin, alleen Morata is niks. Maar ik vind dat Spanje echt wel beschikt over goede spelers voorin. Ferran Olmo Oyarzabal Fati Aspas zijn wel namen waar ik vrolijk van word.
Heb jij weer gelijk in. Ik ben nooit zo'n fan geweest van Spanje, zie liever pure klasse voorin dan eindeloos tikken. (Hoe knap het ook is.)quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, die hadden wel wat klasse samen. Maar het is niet voor niets dat Iniesta daar ook linksbuiten werd gezet, dat was het spelletje wat ze wilden en konden spelen, nog steeds, hoe goed hun aanvallers ook zijn.
Fati vind ik wel een extreem talent overigens. De rest is subtop.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hoe vaak zie jij die spelen voor hun clubs?
Kom op, dat is toch geen naam waar de toplanden van schrikken?quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is echt onzin, alleen Morata is niks. Maar ik vind dat Spanje echt wel beschikt over goede spelers voorin. Ferran Olmo Oyarzabal Fati Aspas zijn wel namen waar ik vrolijk van word.
quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Alleen als Nigeria thuis tegen Duitsland speelt wordt de afkorting aangepast.
Jawel.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Portugal neemt deze wedstrijden niet serieus.
Die hebben de Nations League al eens uitgespeeld.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Portugal neemt deze wedstrijden niet serieus.
Zeker, al is hij natuurlijk niet lang terug van een zware blessure. Ferran is ook geweldig al moet hij nog aan zijn afronding werken. De rest zie ik te weinig spelen (en 95% hier) dus daar kan ik niets over zeggen. Je moet die jongens toch regelmatig voor hun clubs zien spelen voor je daar een mening over kan hebben.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Fati vind ik wel een extreem talent overigens. De rest is subtop.
Nee promesquote:Op woensdag 1 juni 2022 18:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Schattig, Memphis gelooft zijn vriend die ontkent blind.
quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:59 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind dat geklaag over die Nations League potjes zo dom. Als het WK nu was had je niemand horen klagen (plus dan had je oefeninterlands van tevoren gehad) en had je diezelfde 4 NL potjes in oktober en november.
Ik ben voor zo min mogelijk interlandsquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:59 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind dat geklaag over die Nations League potjes zo dom. Als het WK nu was had je niemand horen klagen (plus dan had je oefeninterlands van tevoren gehad) en had je diezelfde 4 NL potjes in oktober en november.
de wedstrijd die je echt niet wilt missenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:27 schreef tong80 het volgende:
18.00 uur: TUSSENSTAND
Letland 1 Andorra 0
Uldrikis (9)
Postte hem voor jou.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:28 schreef chufi het volgende:
[..]
de wedstrijd die je echt niet wilt missen
Fransen geven echt geen neuk. Bij Frankrijk moeten de teugels af en toe wat vieren, zeker na zo'n zwaar seizoen, anders slaan ze elkaar de koppen in.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:23 schreef TLC het volgende:
Belgie, Frankrijk, Kroatie.. allemaal die halve finalisten van 2018 op hun retour
Ik niet. Ik vind het juist leuk. Straks naar die nietszeggende oefenpotjes van je clubbie tegen fc Shanghai en LA galaxy kijken is zeker gezellig?! Daar hoor je niemand over. Maar zodra het Nederlands elftal een paar leuke potten speelt, ook nog in toernooi verband is het volop klagen. Zwaar en lang seizoen bla bla bla. Onzin is het!quote:
Die moeten gewoon eens een normale trainer aanstellen. Al jaren aids voetbal. Maar dat gun ik dat kut volk wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Fransen geven echt geen neuk. Bij Frankrijk moeten de teugels af en toe wat vieren, zeker na zo'n zwaar seizoen, anders slaan ze elkaar de koppen in.
Niemand heeft hier zin in.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:26 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat zijn dit toch ook allemaal zaadpotjes, zeker als het seizoen klaar is.
Bizar gejank dit wel ja. Er wordt ook enorm veel gescoord in die Nations League, een beter systeem hadden ze nauwelijke kunnen bedenken.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 01:05 schreef hvan het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vind het juist leuk. Straks naar die nietszeggende oefenpotjes van je clubbie tegen fc Shanghai en LA galaxy kijken is zeker gezellig?! Daar hoor je niemand over. Maar zodra het Nederlands elftal een paar leuke potten speelt, ook nog in toernooi verband is het volop klagen. Zwaar en lang seizoen bla bla bla. Onzin is het!
Van mij hadden ze alle 6 wedstrijden nog wel mogen spelen komende weken. En de final four in September. Eind oktober competitie beindigen, dan voorbereiden op het WK met nog 3 oefenpotjes tegen Bahrein, Bolivia en Togo.
Klopt. Elk topland maakt er een zooitje van.quote:
Nou 4 goals in 4 wedstrijden vandaag. Echt veel ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bizar gejank dit wel ja. Er wordt ook enorm veel gescoord in die Nations League, een beter systeem hadden ze nauwelijke kunnen bedenken.
Ik heb het over alle wedstrijden sinds woensdag natuurlijk. Vandaag houdt het niet over maar over het algemeen wordt er veel meer gescoord dan in oefenwedstrijden.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:29 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nou 4 goals in 4 wedstrijden vandaag. Echt veel ja.
Nou laten wij dat zelf dan maar wel doen h. Prijs voor het grijpen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik krijg een beetje het idee dat de toplanden de Nations Liek niet serieus nemen
Louis gaat dan beweren dat het een grotere prestatie is dan 1988quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nou laten wij dat zelf dan maar wel doen h. Prijs voor het grijpen.
Maar Koeman moet de Final four coachen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Louis gaat dan beweren dat het een grotere prestatie is dan 1988
Kan niet wachten
" Ik heb het fundament gelegd , Niet Koeman , IK!!!!!''quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Koeman moet de Final four coachen.
Ach die finale zal wel weer verloren gaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Louis gaat dan beweren dat het een grotere prestatie is dan 1988
Kan niet wachten
Wel een vermakelijke wedstrijd tegen bijv Denemarkenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach die finale zal wel weer verloren gaan.
Qua spelers sowiesoquote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volgens @:hhh38 absoluut beter dan Nederland.
Niet mee eens, Boedapest is een wereldstad.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hongarije is een walgelijk kutland.
Herstel;quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:08 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Niet mee eens, Boedapest is een wereldstad.
C inmiddels zelfs en toch kan Duitsland er niet van winnenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Itali speelt ook gewoon met een B-team
Messi kon er wel van winnen ... EN was weer eens zo blij als een klein kind ...quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:33 schreef Bolasie het volgende:
[..]
C inmiddels zelfs en toch kan Duitsland er niet van winnen
Eindelijk weer tteren.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:45 schreef RamboDirk het volgende:
Die poule waar Turkije in zit
[ afbeelding ]
De inflatie uitgezonderd (lol)quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Luxemburg is Turkije voorbij (op alle fronten)
Ook weinig vertrouwen in Duitslandquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:33 schreef Bolasie het volgende:
[..]
C inmiddels zelfs en toch kan Duitsland er niet van winnen
Als Kjaer is hersteld is Denemarken naar mijn mening ook een topfavoriet. Hebben na die inzakking van Eriksen een van de beste teams en wellicht wel de beste als Kjaer weer speelt.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook weinig vertrouwen in Duitsland
Is al besproken. Ik schat Nederland hoger in dan de Denen.quote:Op zondag 5 juni 2022 00:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als Kjaer is hersteld is Denemarken naar mijn mening ook een topfavoriet. Hebben na die inzakking van Eriksen een van de beste teams en wellicht wel de beste als Kjaer weer speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |