Niemand heeft hier zin in.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:26 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat zijn dit toch ook allemaal zaadpotjes, zeker als het seizoen klaar is.
Bizar gejank dit wel ja. Er wordt ook enorm veel gescoord in die Nations League, een beter systeem hadden ze nauwelijke kunnen bedenken.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 01:05 schreef hvan het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vind het juist leuk. Straks naar die nietszeggende oefenpotjes van je clubbie tegen fc Shanghai en LA galaxy kijken is zeker gezellig?! Daar hoor je niemand over. Maar zodra het Nederlands elftal een paar leuke potten speelt, ook nog in toernooi verband is het volop klagen. Zwaar en lang seizoen bla bla bla. Onzin is het!
Van mij hadden ze alle 6 wedstrijden nog wel mogen spelen komende weken. En de final four in September. Eind oktober competitie beëindigen, dan voorbereiden op het WK met nog 3 oefenpotjes tegen Bahrein, Bolivia en Togo.
Klopt. Elk topland maakt er een zooitje van.quote:
Nou 4 goals in 4 wedstrijden vandaag. Echt veel ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bizar gejank dit wel ja. Er wordt ook enorm veel gescoord in die Nations League, een beter systeem hadden ze nauwelijke kunnen bedenken.
Ik heb het over alle wedstrijden sinds woensdag natuurlijk. Vandaag houdt het niet over maar over het algemeen wordt er veel meer gescoord dan in oefenwedstrijden.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:29 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nou 4 goals in 4 wedstrijden vandaag. Echt veel ja.
Nou laten wij dat zelf dan maar wel doen hè. Prijs voor het grijpen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik krijg een beetje het idee dat de toplanden de Nations Liek niet serieus nemen
Louis gaat dan beweren dat het een grotere prestatie is dan 1988quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nou laten wij dat zelf dan maar wel doen hè. Prijs voor het grijpen.
Maar Koeman moet de Final four coachen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Louis gaat dan beweren dat het een grotere prestatie is dan 1988
Kan niet wachten
" Ik heb het fundament gelegd , Niet Koeman , IK!!!!!''quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Koeman moet de Final four coachen.
Ach die finale zal wel weer verloren gaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Louis gaat dan beweren dat het een grotere prestatie is dan 1988
Kan niet wachten
Wel een vermakelijke wedstrijd tegen bijv Denemarkenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach die finale zal wel weer verloren gaan.
Qua spelers sowiesoquote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volgens @:hhh38 absoluut beter dan Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |