quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:59 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind dat geklaag over die Nations League potjes zo dom. Als het WK nu was had je niemand horen klagen (plus dan had je oefeninterlands van tevoren gehad) en had je diezelfde 4 NL potjes in oktober en november.
Ik ben voor zo min mogelijk interlandsquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:59 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind dat geklaag over die Nations League potjes zo dom. Als het WK nu was had je niemand horen klagen (plus dan had je oefeninterlands van tevoren gehad) en had je diezelfde 4 NL potjes in oktober en november.
de wedstrijd die je echt niet wilt missenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:27 schreef tong80 het volgende:
18.00 uur: TUSSENSTAND
Letland 1 Andorra 0
Uldrikis (9)
Postte hem voor jou.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:28 schreef chufi het volgende:
[..]
de wedstrijd die je echt niet wilt missen
Fransen geven echt geen neuk. Bij Frankrijk moeten de teugels af en toe wat vieren, zeker na zo'n zwaar seizoen, anders slaan ze elkaar de koppen in.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:23 schreef TLC het volgende:
Belgie, Frankrijk, Kroatie.. allemaal die halve finalisten van 2018 op hun retour
Ik niet. Ik vind het juist leuk. Straks naar die nietszeggende oefenpotjes van je clubbie tegen fc Shanghai en LA galaxy kijken is zeker gezellig?! Daar hoor je niemand over. Maar zodra het Nederlands elftal een paar leuke potten speelt, ook nog in toernooi verband is het volop klagen. Zwaar en lang seizoen bla bla bla. Onzin is het!quote:
Die moeten gewoon eens een normale trainer aanstellen. Al jaren aids voetbal. Maar dat gun ik dat kut volk wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Fransen geven echt geen neuk. Bij Frankrijk moeten de teugels af en toe wat vieren, zeker na zo'n zwaar seizoen, anders slaan ze elkaar de koppen in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |