Als Belg vrees ik er een beetje voor dat we gaan verliezen van Nederland.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:09 schreef TLC het volgende:
Ooit moet er toch weer eens een moment komen dat Oranje weer wint van de Belgen, dus dan vrijdag maar
2-3
Tja, Oranje is al 8 jaar brandhout en België heeft nog steeds veel meer individuele kwaliteit voorin.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:09 schreef TLC het volgende:
Ooit moet er toch weer eens een moment komen dat Oranje weer wint van de Belgen, dus dan vrijdag maar
2-3
Snap ik wel, en ik denk dat jullie weer gaan winnen. Ik vind ook dat Oranje deze wedstrijden veel serieuzer zou moeten nemen.quote:
Helaas zijn wij Belgen over ons piek geen en zijn we terug stilletjes aan het verzwakken. Terwijl ik Oranje steeds zie verbeteren, of toch betere resultaten zie halen. NL komt ook in de top 10 van de Fifa rankingquote:Op donderdag 2 juni 2022 09:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Snap ik wel, en ik denk dat jullie weer gaan winnen. Ik vind ook dat Oranje deze wedstrijden veel serieuzer zou moeten nemen.
Of jullie boeken straks een plek in de halve finale, of wij. Gaat dus om een prijs.
Nederland en België hebben allebei de ziekte van de lage landen. Prijzen niet serieus nemen, lekker laten lopen. (De Bruyne nu ook weer met rare teksten.) Net niet pieken als het moet.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Helaas zijn wij Belgen over ons piek geen en zijn we terug stilletjes aan het verzwakken. Terwijl ik Oranje steeds zie verbeteren, of toch betere resultaten zie halen. NL komt ook in de top 10 van de Fifa ranking
De kans dat De Bruyne er nooit 1 krijgt is aanzienlijk, dus zo'n gekke uitspraak is dat nietquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:51 schreef TLC het volgende:
van Gaal die denkt dat Noa Lang de Ballon d'Or eerder krijgt dan Kevin de Bruyne
Nee de kans dat Noa Lang er een krijgt is groot. Alsjeblieft zeg.quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De kans dat De Bruyne er nooit 1 krijgt is aanzienlijk, dus zo'n gekke uitspraak is dat niet
Je weet maar nooit, hij heeft wel de Belgische competitie heet gemaaktquote:Op vrijdag 3 juni 2022 00:01 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nee de kans dat Noa Lang er een krijgt is groot. Alsjeblieft zeg.
quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja, Oranje is al 8 jaar brandhout
Wie is "onze" ? Volgens mij spreken we langs elkaar heen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach dit is toch niets meer Tong? De tijd van onze grote aanvallers ligt ver achter ons.
Dan maar is niet geselecteerd.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
O ja dit is vanavond. Vooruit dan maar.
Ik ben gewoon een Nederlander.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie is "onze" ? Volgens mij spreken we langs elkaar heen.
In de rust en erna.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:01 schreef Oriente het volgende:
@:Coco @:Scrummie @:GGMM @:Firefox1 @:maxi-mus @:salina @:ettovanbelgie @:3rr0r @:chevycaprice zeg het maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |