Niet mee eens, Boedapest is een wereldstad.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hongarije is een walgelijk kutland.
Herstel;quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:08 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Niet mee eens, Boedapest is een wereldstad.
C inmiddels zelfs en toch kan Duitsland er niet van winnenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Italië speelt ook gewoon met een B-team
Messi kon er wel van winnen ... EN was weer eens zo blij als een klein kind ...quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:33 schreef Bolasie het volgende:
[..]
C inmiddels zelfs en toch kan Duitsland er niet van winnen
Eindelijk weer tüteren.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:45 schreef RamboDirk het volgende:
Die poule waar Turkije in zit
[ afbeelding ]
De inflatie uitgezonderd (lol)quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Luxemburg is Turkije voorbij (op alle fronten)
Ook weinig vertrouwen in Duitslandquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:33 schreef Bolasie het volgende:
[..]
C inmiddels zelfs en toch kan Duitsland er niet van winnen
Als Kjaer is hersteld is Denemarken naar mijn mening ook een topfavoriet. Hebben na die inzakking van Eriksen een van de beste teams en wellicht wel de beste als Kjaer weer speelt.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook weinig vertrouwen in Duitsland
Is al besproken. Ik schat Nederland hoger in dan de Denen.quote:Op zondag 5 juni 2022 00:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als Kjaer is hersteld is Denemarken naar mijn mening ook een topfavoriet. Hebben na die inzakking van Eriksen een van de beste teams en wellicht wel de beste als Kjaer weer speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |