Executive Order: Senna 1990quote:Op donderdag 16 december 2021 14:52 schreef Tijn het volgende:
Ik denk dat zelfs bij een rode vlag Max nog wel had kunnen winnen. Hij had misschien niet de snelste race pace, maar over een rondje was-ie wel heel snel. Hij had niet voor niks pole position.
Ik denk dat bij een rode vlag alles af had gehangen van de start. Maar ik denk dat het ook duidelijk was dat de Mercedes gewoon de snellere auto was, als is het de vraag of die vlieger ook op was gegaan in een situatie waar de auto's lichter waren vanwege weinig benzine.quote:
Ik mag toch wel aannemen dat dat geen FIA en Mercedes feestje wordt, dat zou vrij triest zijn.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:46 schreef opreis het volgende:
Vind dat statement van Mercedes toch wel weer een beetje tricky. Geven aan intensief samen te werken met een commissie in die onderzoek doet naar de uitvoering van de regels. Daar moet je Mercedes juist zo min mogelijk input laten geven want die gaan weer alles in hun voordeel proberen te buigen
Elk team gaat samenwerken om een herhaling te voorkomen.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:46 schreef opreis het volgende:
Vind dat statement van Mercedes toch wel weer een beetje tricky. Geven aan intensief samen te werken met een commissie in die onderzoek doet naar de uitvoering van de regels. Daar moet je Mercedes juist zo min mogelijk input laten geven want die gaan weer alles in hun voordeel proberen te buigen
Ik vind dit nog niet zo tricky. Immers, alle teams zitten in die commissie, dus Mercedes heeft daar geen specifieke rol in theorie.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:46 schreef opreis het volgende:
Ik weet iig 100% zeker dat Mercedes niet meer tevreden zou zijn als Max na een rode vlag alsnog gewonnen zou hebben. Dan zou een protest zelfs meer kans hebben.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk dat bij een rode vlag alles af had gehangen van de start. Maar ik denk dat het ook duidelijk was dat de Mercedes gewoon de snellere auto was, als is het de vraag of die vlieger ook op was gegaan in een situatie waar de auto's lichter waren vanwege weinig benzine.
Eerlijk gezegd vrees ik dat een herstart had geleid tot een crash en dat we dan ook een uiteindelijke uitspraak van de stewards de doorslag hadden zien geven.
Vanaf het moment dat Latifi de muur in ging wist je dat er een situatie zou gaan ontstaan waarbij één van de teams zich achteraf genaaid zou voelen. Dat was onvermijdelijk.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik weet iig 100% zeker dat Mercedes niet meer tevreden zou zijn als Max na een rode vlag alsnog gewonnen zou hebben. Dan zou een protest zelfs meer kans hebben.
Waar dit staat:quote:
In combinatie metquote:50) SUSPENDING A SPRINT QUALIFYING SESSION OR A RACE
50.1 If Competitors or officials are placed in immediate physical danger by cars running on the track, and the clerk of the course deems circumstances are such that the track cannot be negotiated safely, even behind the safety car, the sprint qualifying session or the race will be suspended.
Should it become necessary to suspend the sprint qualifying session or the race, the clerk of the course will order red flags to be shown at all marshal posts and the abort lights to be shown at the Line.
Dus ja, hij mag de Clerk of the Course overrulen, in zoverre dat een rode vlag altijd een veiligheids maatregel is, en nooit een timing maatregel of een maatregel om een gelijk speelveld te creeren. Daar hebben we Safety Cars voor.quote:15.3 The clerk of the course shall work in permanent consultation with the Race Director. The Race Director shall have overriding authority in the following matters and the clerk of the course may give orders in respect of them only with his express agreement:
c) The stopping of practice, suspension of a sprint qualifying session or suspension of the race in accordance with the Sporting Regulations if he deems it unsafe to continue and ensuring that the correct restart procedure is carried out.
Als je ziet wat een invloed Toto nu al heeft en wat voor invloed Ferrari in het verleden heeft gehad ben ik er niet gerust opquote:Op donderdag 16 december 2021 15:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik mag toch wel aannemen dat dat geen FIA en Mercedes feestje wordt, dat zou vrij triest zijn.
Check vorige topicquote:Op donderdag 16 december 2021 15:52 schreef DX11 het volgende:
Vanavond de wereldbeker uitreiking toch? Maar niemand die het wat boeit?
Exact wat ik bedoelde. In combinatie met waar naar verwezen wordt blijkt dus gewoon dat hij die autoriteit om rood te zwaaien dus niet had in die situatie.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:51 schreef TagForce het volgende:
[..]
Waar dit staat:
[..]
In combinatie met
[..]
Dus ja, hij mag de Clerk of the Course overrulen, in zoverre dat een rode vlag altijd een veiligheids maatregel is, en nooit een timing maatregel of een maatregel om een gelijk speelveld te creeren. Daar hebben we Safety Cars voor.
quote:Op donderdag 16 december 2021 15:52 schreef DX11 het volgende:
quote:
Blijkbaar niet genoeg om een nederlaag in de laatste ronde te voorkomenquote:Op donderdag 16 december 2021 15:52 schreef opreis het volgende:
[..]
Als je ziet wat een invloed Toto nu al heeft en wat voor invloed Ferrari in het verleden heeft gehad ben ik er niet gerust op
Ferrari is de enige op de grid met een veto recht. Die kunnen alles blokkeren als ze willen. mercedes hebben dat niet.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:52 schreef opreis het volgende:
[..]
Als je ziet wat een invloed Toto nu al heeft en wat voor invloed Ferrari in het verleden heeft gehad ben ik er niet gerust op
Simdane is sinds Jeddah weer zulke filmpjes aan het maken. Hij is tijdje tussenuit geweest.quote:
Dan kan je ook dat unsafe to continue aangrijpen omdat je de gelapte auto’s moet laten inhalen terwijl er nog marshals op de baan bevinden.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:51 schreef TagForce het volgende:
[..]
Waar dit staat:
[..]
In combinatie met
[..]
Dus ja, hij mag de Clerk of the Course overrulen, in zoverre dat een rode vlag altijd een veiligheids maatregel is, en nooit een timing maatregel of een maatregel om een gelijk speelveld te creeren. Daar hebben we Safety Cars voor.
Is al diverse malen gepost.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:52 schreef DX11 het volgende:
En ze leveren de meeste motoren, die teams zijn het uit andere overwegingen wel eens met MB.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind dit nog niet zo tricky. Immers, alle teams zitten in die commissie, dus Mercedes heeft daar geen specifieke rol in theorie.
Echter, we kennen Mercedes en Toto een beetje uit het verleden. Die zijn niet vies van wat dreigementen om hun zin door te duwen. Overigens geldt dat voor meerdere teams, want ook vanuit RB en Ferrari is de 'ja maar dan stoppen we er mee' kaart al een paar keer getrokken.
Masi mag gewoon die rode vlag zwaaien hoorquote:Op donderdag 16 december 2021 15:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Exact wat ik bedoelde. In combinatie met waar naar verwezen wordt blijkt dus gewoon dat hij die autoriteit om rood te zwaaien dus niet had in die situatie.
Je bent een betere man dan ik, dat je nog wel de energie hebt om de discussie met die 'mod' aan te gaan.
Volgend jaar in ieder geval niet. Er zijn 3 teams met Ferrari motoren, 2 met Red Bull motoren, 1 met Renault en 4 met Mercedes. En of die Mercedes klantenteams per definitie mee gaan met wat Mercedes wil is ook nog maar een kwestie van afwachten, die hebben natuurlijk ook hun eigen belangen en Mercedes kan het zich ook niet veroorloven om te veel druk uit te oefenen op hen. Het is PR technisch niet zo handig voor ze als uit zou lekken dat ze klantenteams chanteren (zo wordt het dan in de pers opgeschreven) om de regels in hun voordeel om te buigen.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:59 schreef daNpy het volgende:
[..]
En ze leveren de meeste motoren, die teams zijn het uit andere overwegingen wel eens met MB.
Kan dit in een spoilertag, ik moet de wedstrijd nog kijken.quote:
Wist je al dat Perez geweldig racen heeft laten zien?quote:Op donderdag 16 december 2021 16:02 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Kan dit in een spoilertag, ik moet de wedstrijd nog kijken.
Eerder legendarisch.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wist je al dat Perez geweldig racen heeft laten zien?
Ze leveren nog steeds de meeste motoren aan andere teams bedoelde ik, dat blijft dus zo al is het maar 1 team meer dan Ferrari. Anyway ik vertrouw ze totaal niet. Als het in de pers komt draaien ze er toch weer wat anders van. Zie wat er nu gebeurt...quote:Op donderdag 16 december 2021 16:02 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Volgend jaar in ieder geval niet. Er zijn 3 teams met Ferrari motoren, 2 met Red Bull motoren, 1 met Renault en 4 met Mercedes. En of die Mercedes teams per definitie mee gaan met wat Mercedes wil is ook nog maar een kwestie van afwachten, die hebben natuurlijk ook hun eigen belangen en Mercedes kan het zich ook niet veroorloven om te veel druk uit te oefenen op hen. Het is PR technisch niet zo handig voor Mercedes als uit zou lekken dat ze klantenteams chanteren (zo wordt het dan in de pers opgeschreven) om de regels in hun voordeel om te buigen.
Beestachtig goed.quote:
2 rondjes uit 22 races nuttig geweest. Wat een legendquote:Op donderdag 16 december 2021 16:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wist je al dat Perez geweldig racen heeft laten zien?
Ah, maar waar in de regels staat dat de gelapte auto's MOETEN inhalen? Daarom kwam ook het "Overtaking will not be allowed" bericht naar de teams. Dus dat punt was al voorbij.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan kan je ook dat unsafe to continue aangrijpen omdat je de gelapte auto’s moet laten inhalen terwijl er nog marshals op de baan bevinden.
Daar is denk ik altijd wel een manier voor te vinden, zelfde als wat ik net stelde over de debris die zich op de baan kan bevinden en waarop je je band kan lekrijden.
en direct 48.13 aanroepen:quote:With the exception of the cases listed under a) to h) below, no driver may overtake another car on the track, including the safety car, until he passes the Line (see Article 5.3) for the first time after the safety car has returned to the pits.
The exceptions are:
a) If a driver is signalled to do so from the safety car.
En 48.12 is nooit im frage geweest...quote:48.13 When the clerk of the course decides it is safe to call in the safety car the message "SAFETY CAR IN THIS LAP" will be sent to all Competitors via the official messaging system and the car's orange lights will be extinguished. This will be the signal to the Competitors and drivers that it will be entering the pit lane at the end of that lap.
Het bericht "lapped cars may now overtake" is nooit verstuurd.quote:If the clerk of the course considers it safe to do so, and the message "LAPPED CARS MAY NOW OVERTAKE" has been sent to all Competitors via the official messaging system, any cars that have been lapped by the leader will be required to pass the cars on the lead lap and the safety car.
quote:
Maakt niet uit; hij heeft Verstappen het kampioenschap opgeleverd in de race die er het meest toe deed.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:06 schreef daNpy het volgende:
[..]
2 rondjes uit 22 races nuttig geweest. Wat een legend
Ja, ik denk dat Lewis nu een dilemma heeft. Hij wilde natuurlijk stoppen na zijn achtste titel. Nu moet hij kiezen: doorgaan met tegenzin of stoppen en overkomen als een grote huilbaby.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:18 schreef SillyWalks het volgende:
Dit al gepost?
"Lewis Hamilton: Toto Wolff says he can give no assurances British star will continue in F1 after Abu Dhabi pain"
https://www.skysports.com(...)after-abu-dhabi-pain
ach door gaan is ook geen option , straks is de Merc een middenmoot auto en dan heeft die spijt dat hij niet gestopt isquote:Op donderdag 16 december 2021 16:21 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat Lewis nu een dilemma heeft. Hij wilde natuurlijk stoppen na zijn achtste titel. Nu moet hij kiezen: doorgaan met tegenzin of stoppen en overkomen als een grote huilbaby.
Tja dit is het eerste seizoen sinds jaren dat hij serieus tegenstand had en gelijk wordt hij overklast.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:21 schreef Rianne84 het volgende:
Dit al gepost?
"Lewis Hamilton: Toto Wolff says he can give no assurances British star will continue in F1 after Abu Dhabi pain"
Ja, ik denk dat Lewis nu een dilemma heeft. Hij wilde natuurlijk stoppen na zijn achtste titel. Nu moet hij kiezen: doorgaan met tegenzin of stoppen en overkomen als een grote huilbaby.
dat niet alleen Ham heeft dan nog steeds die druk erop staan , Max kan gewoon lekker rustig aan doen , die heeft nu toch behaald wat die wilde worden en die gaat nu gewoon rustig kijken wat hij nog meer kan bereikenquote:Op donderdag 16 december 2021 16:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Tja dit is het eerste seizoen sinds jaren dat hij serieus tegenstand had en gelijk wordt hij overklast.
Dat gaat het volgend seizoen niet minder worden. Max en RedBull zullen doordenderen en dan zal Lewis toch ook weer meemaken dat hij zonder een dnf van zijn concurrent het niet gaat redden.
Dan had Masi dus onder een voorwendsel een rode vlag moeten zwaaien in een situatie die daar niet om vroeg - en waar de wedstrijdleiding vooraf uitdrukkelijk had gezegd dat er geen rode vlag zou komen. En dat allemaal onder enorme tijdsdruk en met gezeur van Toto en Horner aan zijn kop. Is dat realistisch? En denk je werkelijk dat dit voor minder gezeik had gezorgd?quote:Op donderdag 16 december 2021 15:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan kan je ook dat unsafe to continue aangrijpen omdat je de gelapte auto’s moet laten inhalen terwijl er nog marshals op de baan bevinden.
Daar is denk ik altijd wel een manier voor te vinden, zelfde als wat ik net stelde over de debris die zich op de baan kan bevinden en waarop je je band kan lekrijden.
en dan vergeten nog die Tow voor de Pole laatste race die 100% goed uitgevoerd wasquote:Op donderdag 16 december 2021 16:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zo waardeloos was deze man dus niet.
Nieuwe auto's dus het is gewoon een beetje afwachten wie het beste chassis heeft volgend jaar, ik hoop op een 3e team of nog liever een 4e erbij die mee doet om de prijzenquote:Op donderdag 16 december 2021 16:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Tja dit is het eerste seizoen sinds jaren dat hij serieus tegenstand had en gelijk wordt hij overklast.
Dat gaat het volgend seizoen niet minder worden. Max en RedBull zullen doordenderen en dan zal Lewis toch ook weer meemaken dat hij zonder een dnf van zijn concurrent het niet gaat redden.
Imola ook.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
is er ook zo'n lijstje van Bottas, kan me van hem alleen maar Hongarije herinneren
Waarom heeft-ie dan een contract van twee jaar getekend?quote:Op donderdag 16 december 2021 16:21 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Echt niet... Perez had vaker vooraan moeten starten en meer de Mercedessen moeten splitten.quote:
en de snelste rond nog even afpakte , waardoor Ham dus verplicht in de laatste ronde naar binnen moest voor dat puntquote:Op donderdag 16 december 2021 16:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
is er ook zo'n lijstje van Bottas, kan me van hem alleen maar Hongarije herinneren
Toen vond hij het nog leuk, die draait wel bij denk ik en zo niet ook goedquote:Op donderdag 16 december 2021 16:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom heeft-ie dan een contract van twee jaar getekend?
Nog even duidelijk latenmerken dat ze het er niet mee eens zijn, evt regelveranderingen afdwingen als "schadevergoeding"quote:Op donderdag 16 december 2021 16:18 schreef SillyWalks het volgende:
Dit al gepost?
true, ik vermoed overigens dat Russell op de irritatie van iedereen gaat werken.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nieuwe auto's dus het is gewoon een beetje afwachten wie het beste chassis heeft volgend jaar, ik hoop op een 3e team of nog liever een 4e erbij die mee doet om de prijzen
op zich wel een voordeel voor hem dat de auto nieuw is, ben benieuwd hoe hij zich tot Hamilton verhoudtquote:Op donderdag 16 december 2021 16:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
true, ik vermoed overigens dat Russell op de irritatie van iedereen gaat werken.
Ferrari, McLaren en Aston Martin hadden hun focus al naar 2022 verlegd wat betreft het ontwikkelen van de wagen.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nieuwe auto's dus het is gewoon een beetje afwachten wie het beste chassis heeft volgend jaar, ik hoop op een 3e team of nog liever een 4e erbij die mee doet om de prijzen
Vooral van Ferrari verwacht ik wel wat, tenminste dat zijn ze aan hun stand verplichtquote:Op donderdag 16 december 2021 16:52 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ferrari, McLaren en Aston Martin hadden hun focus al naar 2022 verlegd wat betreft het ontwikkelen van de wagen.
Red Bull en Mercedes hadden die luxe niet/minder omdat die nog voor een kampioenschap aan het vechten waren.
laatste kampioen van ze is Kimi Raikonnen, 27 jaar geleden...quote:Op donderdag 16 december 2021 16:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vooral van Ferrari verwacht ik wel wat, tenminste dat zijn ze aan hun stand verplicht
Iedereen denkt op basis van die ene wedstrijd dat hij het wel even gaat laten zien. Vraag ik mij af.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
op zich wel een voordeel voor hem dat de auto nieuw is, ben benieuwd hoe hij zich tot Hamilton verhoudt
Hulkenbergquote:Op donderdag 16 december 2021 16:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nog even duidelijk latenmerken dat ze het er niet mee eens zijn, evt regelveranderingen afdwingen als "schadevergoeding"
Erg doorzichtig allemaal, erg zielig ook.
Lewis heeft een contract voor 2 jaar getekend en heeft ook al eerder gezegd dat ie er erg naar uitkijkt om in nieuwe wagens te rijden.
Daarnaast, wie zou het stoeltje bij Mercedes dan moeten vullen?
Nick de vriesquote:Op donderdag 16 december 2021 16:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nog even duidelijk latenmerken dat ze het er niet mee eens zijn, evt regelveranderingen afdwingen als "schadevergoeding"
Lewis heeft een contract voor 2 jaar getekend en heeft ook al eerder gezegd dat ie er erg naar uitkijkt om in nieuwe wagens te rijden.
lol is dat van shummie dan al weer zo oud ? kan het me als de dag van gisteren nog herinneren , volgens mi klopt dat nietquote:Op donderdag 16 december 2021 16:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
laatste kampioen van ze is Kimi Raikonnen, 27 jaar geleden...
27? Ben ik al zo oud, 2007 tochquote:Op donderdag 16 december 2021 16:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
laatste kampioen van ze is Kimi Raikonnen, 27 jaar geleden...
Het lag toch al voor de hand dat hij ging stoppen? Dit seizoen was al met een soort tegenzin om die 8e titel en de GOAT status binnen te halen.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:18 schreef SillyWalks het volgende:
Dit al gepost?
Nyck de Vries. Lijkt mij helder.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
ja dat lijkt me beter ...quote:
Oh ja, dat sowieso. De wereld draait ook zonder hem wel door.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen vond hij het nog leuk, die draait wel bij denk ik en zo niet ook goed
Dan zou ik Mercedes supporter wordenquote:
Woops, 27 jaar geleden was de eerste keer dat Schumacher kampioen werd..quote:
Hmmm... dan kijk ik al een tijdje F1quote:Op donderdag 16 december 2021 17:02 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Woops, 27 jaar geleden war deeerste keer dat Schumacher kampioen werd..
2007 was Kimi in de Ferrari inderdaad
Maar wei dat dan Formule E voor Mercedes doen?quote:Op donderdag 16 december 2021 16:57 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Nyck de Vries. Lijkt mij helder.
Met Russel en De Vries heeft MERC nog altijd veel klasse in huis.
Voor wie zou de NL supporter dan gaan kiezen?
Sowieso liever kamper Max dan kakker Nyckquote:Op donderdag 16 december 2021 17:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar wei dat dan Formule E voor Mercedes doen?
Russell heeft trouwens ook een relatie gehad met de zus van De Vries, ik dacht dat dat neit helemaal super uit elkaar is gegaan.
En dan blijven de supporters gewoon voor Max, die is veel sneller dan De Vries.
Gaat het hele seizoen toch al zo?quote:Op donderdag 16 december 2021 16:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik zei het zondag al. Die stopt er gewoon mee.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:21 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik heb soms het vermoeden dat Russell nog uit de kast moet komen.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar wei dat dan Formule E voor Mercedes doen?
Russell heeft trouwens ook een relatie gehad met de zus van De Vries, ik dacht dat dat neit helemaal super uit elkaar is gegaan.
En dan blijven de supporters gewoon voor Max, die is veel sneller dan De Vries.
Het zal interessant worden om te zien hoe dat uitpakt maar ik vermoed dat het effect kleiner zal zijn dan verwacht. De nieuwe regels rondom het ontwerp van de auto zijn meer restrictief en zouden er daarom voor moeten zorgen dat teams meer naar vergelijkbare oplossingen gaan grijpen. En als je kijkt naar wijzigingen van regelgeving uit het verleden dan vielen de verschuivingen ook vaak wel tegen. Uitzondering is misschien de verandering op het gebied van banden in 2005 maar bijv. na de (forse!) aanpassing van de motorformule in 2014 was RBR nog steeds het 2e team.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:52 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ferrari, McLaren en Aston Martin hadden hun focus al naar 2022 verlegd wat betreft het ontwikkelen van de wagen.
Red Bull en Mercedes hadden die luxe niet/minder omdat die nog voor een kampioenschap aan het vechten waren.
was een van mijn eerste wedstrijd die ik gezien heb waarvan ik het nog herinnertquote:Op donderdag 16 december 2021 17:04 schreef gbm het volgende:
[..]
Hmmm... dan kijk ik al een tijdje F1
Norris denk ik eerder.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:08 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik heb soms het vermoeden dat Russell nog uit de kast moet komen.
Maakt het uit?quote:Op donderdag 16 december 2021 17:13 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Norris denk ik eerder.
Russell krijg ik het idee bij dat die op een gegeven moment als transsexueel uit de kast komt... eerste trans in de F1: Georgina Russell![]()
Het gaat alleen maar om dat gejank van Toto daarover.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hamilton gaat natuurlijk nooit stoppen. Maar goed, men heeft zn oordeel al wel weer klaar hier.
Hij heeft net zijn contract verlengd....quote:Op donderdag 16 december 2021 17:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik zei het zondag al. Die stopt er gewoon mee.
Dat wordt echt een buikspreekpop van de sponsoren, die is nu al vreselijk irritant.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
true, ik vermoed overigens dat Russell op de irritatie van iedereen gaat werken.
Als er nieuwe wagens en regels komen is er vaak 1 team die net een grijs gebied heeft gevonden of een ander voordeel heeft dat de anderen niet hebben.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het zal interessant worden om te zien hoe dat uitpakt maar ik vermoed dat het effect kleiner zal zijn dan verwacht. De nieuwe regels rondom het ontwerp van de auto zijn meer restrictief en zouden er daarom voor moeten zorgen dat teams meer naar vergelijkbare oplossingen gaan grijpen. En als je kijkt naar wijzigingen van regelgeving uit het verleden dan vielen de verschuivingen ook vaak wel tegen. Uitzondering is misschien de verandering op het gebied van banden in 2005 maar bijv. na de (forse!) aanpassing van de motorformule in 2014 was RBR nog steeds het 2e team.
Ik vraag me trouwens wel af of bijv. Red Bull in de 2e helft van het seizoen nog wel zoveel wijzigingen aan de RB16B heeft uitgevoerd. Het viel me op dat het verhaal vanaf COTA vaak was dat ze terugvielen op achtervleugels van eerder in het seizoen. Misschien dat ze de ontwikkeling van de huidige auto in de 2e helft ook op een wat lager pitje hebben gezet.
Dan zal hij nog een extra jaar moeten bijtekenenquote:Op donderdag 16 december 2021 17:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij heeft net zijn contract verlengd....
HAM stopt bij 10 wk titels
en die gaat hij gewoon ook halen
Viel toch ook allemaal wel weer mee.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:15 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het gaat alleen maar om dat gejank van Toto daarover.
Kennelijk moest het benoemd worden.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee, zeggen we dat ergens dan?
En wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 16 december 2021 17:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kennelijk moest het benoemd worden.
Maar gelukkig maar dan eh.
Nee, zeg ik dat ergens?quote:Op donderdag 16 december 2021 17:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee?
Man man man je mag niks meer zeggen.
He pushed me off the track, quite clearly, very clear.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:08 schreef RAVW het volgende:
[..]
was een van mijn eerste wedstrijd die ik gezien heb waarvan ik het nog herinnert
was een jaar of 8/9
Hij heeft de afgelopen maanden al minstens 2x via de media vervelende opmerkingen gemaakt richting Verstappen waarbij ik zoiets had van "je zit nog niet bij Mercedes en hoeft nog niet de rol van buikspreekpop van ze te vervullen". Ik had Russell hoog zitten maar begin me inmiddels al wat aan hem te irriteren.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee klopt.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee, zeg ik dat ergens?
Jij wist toch ook zeker dat de uitslag nog aangepast zou worden?quote:Op donderdag 16 december 2021 17:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Mijn 1e race was Hockenheim 1994 toen Jos in de fik vloogquote:Op donderdag 16 december 2021 17:08 schreef RAVW het volgende:
[..]
was een van mijn eerste wedstrijd die ik gezien heb waarvan ik het nog herinnert
was een jaar of 8/9
10 gaat echt niet lukken. Hij mag hopen op 8. Maar als Verstappen volgend jaar gewoon op de ingeslagen weg verder gaat dan wordt dat wel lastig.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Alles valt of staat met een competitieve auto, zoals altijd in de F1....quote:Op donderdag 16 december 2021 17:23 schreef beantherio het volgende:
[..]
10 gaat echt niet lukken. Hij mag hopen op 8. Maar als Verstappen volgend jaar gewoon op de ingeslagen weg verder gaat dan wordt dat wel lastig.
Zou me niks verbazen als we nog zo'n berichtje over Max krijgen met al dat gefeest...quote:
dat zegt niks. Rosberg had eind 2016 ook net zijn contract met 2 seizoenen verlengd (dus t/m 2018), maar toch stopte hij abrupt.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
geen idee of hij nu al gaat stoppen maar het lijkt me nietquote:Op donderdag 16 december 2021 17:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hamilton gaat natuurlijk nooit stoppen. Maar goed, men heeft zn oordeel al wel weer klaar hier.
Ik denk dat Russell punten af gaat pakken van Hamilton, die 2 gaan echt bonje krijgen waarvan anderen gaan profiteren. Russell is 'n veel grotere eikel dan 'ie altijd naar buiten toe laat zien.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar op zich wel interessant natuurlijk om hem te zien vechten met zowel Verstappen als Russell.
quote:Op donderdag 16 december 2021 17:23 schreef beantherio het volgende:
[..]
10 gaat echt niet lukken. Hij mag hopen op 8. Maar als Verstappen volgend jaar gewoon op de ingeslagen weg verder gaat dan wordt dat wel lastig.
Ik denk dat jullie Ham niet zo goed kennen. Hij heeft de F1 op een heel andere manier gehaald dan de meeste in de F1.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:28 schreef Tokus het volgende:
[..]
dat zegt niks. Rosberg had eind 2016 ook net zijn contract met 2 seizoenen verlengd (dus t/m 2018), maar toch stopte hij abrupt.
Als ie dit jaar voor de 8e keer kampioen was geworden had het me niks verbaasd als ie was gestopt. Die meer-jarige deal kwam er ook toen ie er nog niet zo goed voor stond dit jaar, volgens mij voor het geval dat het dit jaar niet zou lukken (mijn speculatiequote:Op donderdag 16 december 2021 17:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen idee of hij nu al gaat stoppen maar het lijkt me niet
Het verhaal dat Hamilton uit de ghetto komt is totale nonsens.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat jullie Ham niet zo goed kennen. Hij heeft de F1 op een heel andere manier gehaald dan de meeste in de F1.
De rijkeliuis zoontjes en die pipoos die op 1 of andere manier zijn geholpen. HAM komt uit een arm gezin die heel erg hard heeft moeten werken om de F1 in te komen
Ik denk dat hij woedend is en heel de wereld volgend jaar zijn wraakactie gaat tonen...Hij zal keihard terugkomen.
Ik denk dat de rest volgend seizoen in zijn broek zal poepen voor HAM
laten we hopen dat het een eikel is want anders komt hij niet verquote:Op donderdag 16 december 2021 17:39 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ik denk dat Russell punten af gaat pakken van Hamilton, die 2 gaan echt bonje krijgen waarvan anderen gaan profiteren. Russell is 'n veel grotere eikel dan 'ie altijd naar buiten toe laat zien.
Ik denk niet dat Lewis accepteren zal dat hij 2de rijder wordt bij Merc.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:39 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ik denk dat Russell punten af gaat pakken van Hamilton, die 2 gaan echt bonje krijgen waarvan anderen gaan profiteren. Russell is 'n veel grotere eikel dan 'ie altijd naar buiten toe laat zien.
waarom zou hij dat eisen, dat is hij toch gewoon totdat George bewijst dat hij sneller isquote:Op donderdag 16 december 2021 17:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Lewis accepteren zal dat hij 2de rijder wordt bij Merc.
Die zal van te voren hebben geeist eerste rijder te zijn.
En George zal verteld zijn dat hij 1ste rijder wordt als Lewis weg gaat
Ze zijn nu nog pissig in Stevenage...quote:Op donderdag 16 december 2021 17:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het verhaal dat Hamilton uit de ghetto komt is totale nonsens.
Het punt is alleen: 1e rijder is geen kwestie van een benoeming, dat moet je afdwingen. Als je meer punten hebt dan je teamgenoot, dan ben je 1e rijder.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Lewis accepteren zal dat hij 2de rijder wordt bij Merc.
Die zal van te voren hebben geeist eerste rijder te zijn.
En George zal verteld zijn dat hij 1ste rijder wordt als Lewis weg gaat
Dat doe je bij de contractonderhandeling.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het punt is alleen: 1e rijder is geen kwestie van een benoeming, dat moet je afdwingen. Als je meer punten hebt dan je teamgenoot, dan ben je 1e rijder.
Er zal best het een en ander over afgesproken zijn, maar als Russell de eerste drie of vier races steevast boven Lewis eindigt, dan gaan ze bij Mercedes echt wel nadenken hoorquote:Op donderdag 16 december 2021 17:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat doe je bij de contractonderhandeling.
of net zo als verstappen een team moet zo veel vertrouwen in je hebben , dat ze zeggen ..quote:Op donderdag 16 december 2021 17:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat doe je bij de contractonderhandeling.
Dacht eerst dat 'ie groene rubberen laarzen aan had, maar die lelijke Zandvoort bokaal staat voor z'n benen.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:50 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Wat zijn die Franse trofeeën toch een doorn in het oog.
Z'n pa is/was manager in de IT.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het verhaal dat Hamilton uit de ghetto komt is totale nonsens.
ja dat was een afgang inderdaadquote:Op donderdag 16 december 2021 17:57 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Dacht eerst dat 'ie groene rubberen laarzen aan had, maar die lelijke Zandvoort bokaal staat voor z'n benen.
Ze zullen Hamilton op zeker als eerste rijder het seizoen in laten gaan als het gaat om de vraag wie het eerste upgrades krijgt ed.. Maar neem aan dat ze Russel aangetrokken hebben omdat ze toekomst in hem zien. Als hij op een of andere manier sneller blijkt zullen ze hem niet remmen lijkt me. Tenzij ze er een titel mee op het spel zetten.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het punt is alleen: 1e rijder is geen kwestie van een benoeming, dat moet je afdwingen. Als je meer punten hebt dan je teamgenoot, dan ben je 1e rijder.
quote:
Onsportief, PR, Lewis die het niet wil, achterkamertjesdeal met de FIA… of een combinatie hiervanquote:Op donderdag 16 december 2021 18:19 schreef Federer-fan het volgende:
"No Mikey! no Mikey! That is so not right!"
Wat is de reden dat Mercedes het beroep niet doorzet?
Maarja… die achtste titel hè. Nu is hij nog altijd niet de GOAT.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:24 schreef D. het volgende:
Benieuwd of HAM zijn pensioen nog gaat aankondigen
Hij heeft nu van Max verloren, volgend jaar heeft ie ook nog eens een sneller teamgenoot.
Dat weet hij nu al wel, maar straks weet de hele wereld dat, en da's toch een beetje een afgang
Ze zijn tevreden met de aankondiging van een onderzoek en commissie door de FIA, zeggen ze.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:19 schreef Federer-fan het volgende:
Probeer het eens op Redditquote:Op donderdag 16 december 2021 18:08 schreef beantherio het volgende:
Reageren op boze Britten op Twitter is vermoeiend.![]()
Ze zoeken het maar uit.
Met zijn gemekker blijft ie altijd een goatquote:Op donderdag 16 december 2021 18:26 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Maarja… die achtste titel hè. Nu is hij nog altijd niet de GOAT.
Op de algemene Formule 1 subreddit vond ik mensen vandaag wel redelijk. Maar het zal per discussie verschillen.quote:
quote:
Die ken ik ook niet. George Russell welquote:Op donderdag 16 december 2021 17:55 schreef klaasweetalles het volgende:
Mensen die denken dat Ham 2e rijder gaat worden![]()
![]()
Russel? Wie?
Gister voor het eerst een Twitter discussie aan gegaan, dat doen we dus nooit weer.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:08 schreef beantherio het volgende:
Reageren op boze Britten op Twitter is vermoeiend.![]()
Ze zoeken het maar uit.
k heb ooit een account gehad , 1 ding geplaatst ... en verwijdert...quote:Op donderdag 16 december 2021 18:39 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Gister voor het eerst een Twitter discussie aan gegaan, dat doen we dus nooit weer.
Twitter en Social media is de oorzaak van zoveel onzin. En de 'traditionele media' die er niet mee om kunnen gaan.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:41 schreef RAVW het volgende:
[..]
k heb ooit een account gehad , 1 ding geplaatst ... en verwijdert...
nee daar is bij vele mensen echt geen beginnen aan om dan weer normaal in discussie te gaan
Hij zei niet "mikey", hij zei "michl"quote:Op donderdag 16 december 2021 18:19 schreef Federer-fan het volgende:
Omdat 90% van de mensen alles wat op twitter en FB geschreven word als waarheid aannemenquote:Op donderdag 16 december 2021 18:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Twitter en Social media is de oorzaak van zoveel onzin. En de 'traditionele media' die er niet mee om kunnen gaan.
"Mensen op Twitter zijn boos op ..."
Nou en! Waarom word dat als nieuws gebracht?
quote:Op donderdag 16 december 2021 18:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij zei niet "mikey", hij zei "michl"
Never give upquote:Op donderdag 16 december 2021 16:18 schreef SillyWalks het volgende:
Dit al gepost?
quote:Op donderdag 16 december 2021 16:18 schreef SillyWalks het volgende:
Dit al gepost?
Ik weet het nog niet.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:23 schreef Federer-fan het volgende:
Wat gaan jullie volgend jaar doen qua Formule 1: Viaplay, F1 TV, streams? Ik weet niet waar ik goed aan doe. Heb tot nu altijd alleen naar Ziggo gekeken.
quote:Op donderdag 16 december 2021 18:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik keek altijd al via F1TV en dat blijf ik doen, was in het begin (2 jaar terug ofzo) soms echt drama qua stabiliteit maar heb er dit jaar eigenlijk geen problemen mee gehad.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:23 schreef Federer-fan het volgende:
Wat gaan jullie volgend jaar doen qua Formule 1: Viaplay, F1 TV, streams? Ik weet niet waar ik goed aan doe. Heb tot nu altijd alleen naar Ziggo gekeken.
Zelfs Barney kan beter omgaan met verliesquote:Op donderdag 16 december 2021 19:11 schreef YourCaptor het volgende:
[..]![]()
sjezes als je denkt dat ze zich niet erger kunnen laten kennen
Oké, bedankt, en stream je dat dan via je tv? Weet niet of dit een te hoog SC-gehalte heeft hoor, maar ik ben wel benieuwd.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:25 schreef gbm het volgende:
[..]
Ik keek altijd al via F1TV en dat blijf ik doen, was in het begin (2 jaar terug ofzo) soms echt drama qua stabiliteit maar heb er dit jaar eigenlijk geen problemen mee gehad.
De meningen op Twitter worden door de media veel te serieus genomen en vaak nog als representatief gezien ook. Heb het jaren geleden al afgezworen, wat een bak ellende.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Twitter en Social media is de oorzaak van zoveel onzin. En de 'traditionele media' die er niet mee om kunnen gaan.
"Mensen op Twitter zijn boos op ..."
Nou en! Waarom word dat als nieuws gebracht?
Zowel viaplay als F1tv stream je. F1tv is goedkoper als je alleen voor autosport wilt kijken. 65 euro per jaar als je dit jaar afsluitquote:Op donderdag 16 december 2021 19:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, bedankt, en stream je dat dan via je tv? Weet niet of dit een te hoog SC-gehalte heeft hoor, maar ik ben wel benieuwd.
Wat spreekt je niet aan aan Viaplay, of vind je F1TV gewoon prima en heb je geen behoeft aan iets anders of iets erbij?
Ander topicquote:Op donderdag 16 december 2021 19:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, bedankt, en stream je dat dan via je tv? Weet niet of dit een te hoog SC-gehalte heeft hoor, maar ik ben wel benieuwd.
Wat spreekt je niet aan aan Viaplay, of vind je F1TV gewoon prima en heb je geen behoeft aan iets anders of iets erbij?
Inderdaad wat off-topic en je hebt daar al dat andere topic voorquote:Op donderdag 16 december 2021 19:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Gracias (bedankt).quote:Op donderdag 16 december 2021 19:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ander topic
F1 / [Viaplay] F1 van Ziggo naar NENT Viaplay #10 €13,99 per maand
Volgens mij zijn alle vragen en antwoorden daar wel voorbij gekomen.
Oké, duidelijk, dank je wel.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:35 schreef gbm het volgende:
[..]
Inderdaad wat off-topic en je hebt daar al dat andere topic voorIk heb geen TV dus ik stream alles op m'n pc en F1TV is een stuk goedkoper dan Viaplay waar je nog een hoop sport krijgt waar ik toch niet naar kijk...
weet je, boosheid gaat altijd één richting op en de redelijkheid verlies je dan al heel snel uit het oogquote:Op donderdag 16 december 2021 19:36 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik had meer geloofd dat hij gaat stoppen als Toto daar zijn statement mee was begonnen. Nu is het blijkbaar een antwoord op een vraag? Riekt naar aandikken van de kwestie.
Het door Mercedes naar buiten gebrachte standpunt sneed hout en ik snap dat ze dit punt willen maken. Met de boycot en spul meer overdrijven ze de boel.
Het probleem van de het niet consequent zijn ligt niet alleen bij de laatste 5 bochten van het seizoen. Als je zo boos bent wees het dan ook als je tegenstander benadeeld wordt zoals verstappen door onduidelijke boodscHappen in Jeddah. Door alleen over die laatste SC te beginnen, zeg je eigenlijk dat de wedstrijdleiding partijdig is en dat is iets waar men beter over zou moeten weten.
De grote Hamilton uit de sloppenwijken die alle hoop verloor na dit menselijk drama. Niemand zou hier overheen komen, maar Sir Lewis kwam terugquote:Op donderdag 16 december 2021 19:40 schreef Drebbelman het volgende:
Tuurlijk gaat Hamilton niet stoppen, dan raakt hij het grootste spotlight kwijt dat er op hem staat.. Ik zie ze er wel toe in staat om het 'gaat hij stoppen of niet'- drama zo lang mogelijk te rekken om op die manier meer in de slachtofferrol te kruipen.
'Bono, my motivation is gone', en dan keihard terugkomen.
Om het positief te bekijken, het staat volledig op scherp tussen RB en Mercedes volgend jaar, vanaf de eerste race.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:48 schreef Evenstar het volgende:
Je weet nu al dat Mercedes en Lewis dit gaan uitmelken om er voor te zorgen dat sommige dingen weer hun kant op gaan vallen volgend jaar. Misselijk word je er van.
Lekker dramatisch doen dat Lewis misschien wel gaat stoppen door afgelopen weekend..... Volgend jaar gaan ze constant roepen "ja maar Abu Dhabi".
Zou wel geniaal zijn als ze bij Mercedes veel aandacht hebben moeten besteden aan 2021 en daarom nu zo zuur zijn. Volgend jaar met een achterstand beginnen.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:49 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Om het positief te bekijken, het staat volledig op scherp tussen RB en Mercedes volgend jaar, vanaf de eerste race.
Heb er nu al zin in
Ik ga er eigenlijk vanuit dat ze beide hun huiswerk voor 2022 gewoon prima gedaan hebben. Ik hoop vooral dat teams als McLaren, Ferrari en Alpine er dichter bij zitten.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zou wel geniaal zijn als ze bij Mercedes veel aandacht hebben moeten besteden aan 2021 en daarom nu zo zuur zijn. Volgend jaar met een achterstand beginnen.
Heb zelf niet het idee dat RB veel aan de auto van 2021 heeft gedaan na de zomerstop, dus hopelijk lopen ze goed op schema voor volgend jaar. Newey in je team hebben in een periode waar zoveel wijzigingen worden doorgevoerd is altijd +1 in ieder geval.
Natuurlijk, maar als team zijnde moet je na een paar dagen toch verstandiger worden.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
weet je, boosheid gaat altijd één richting op en de redelijkheid verlies je dan al heel snel uit het oog
Toto niet. Die moet echt hulp zoekenquote:Op donderdag 16 december 2021 19:58 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar als team zijnde moet je na een paar dagen toch verstandiger worden.
En sowieso de sport uit. Teveel belangen, teveel politiek en teveel spelletjes.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toto niet. Die moet echt hulp zoeken
niet allen dat hij is gewoon helemaal niet meer geschikt voor dit soort takenquote:Op donderdag 16 december 2021 20:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens Mercedes is dat omdat ze in goed overleg met de FIA zijn getreden...quote:Op donderdag 16 december 2021 18:19 schreef Federer-fan het volgende:
Toto overdrijft zo omdat hij lewis zijn rug dektquote:Op donderdag 16 december 2021 20:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als we komend jaar nog wel merken wat het wisselgeld vanuit de FIA is geweest.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:09 schreef TagForce het volgende:
[..]
Volgens Mercedes is dat omdat ze in goed overleg met de FIA zijn getreden...
Echter als je deze tweet van Mercedes leest, dan is het gewoon omdat ze geen zaak hadden, want er zijn geen regels overtreden:
[ twitter ]
De reden dat ze nu samenwerken met de FIA is omdat ze anders als kleine kleuters de sport hadden moeten verlaten, en dat wil de FIA ook weer niet. Dus dan maar een uitweg geven.
Dat hele Mercedes clubje is schaamteloosquote:Op donderdag 16 december 2021 20:18 schreef Pino112 het volgende:
https://nos.nl/video/2409(...)ardig-wereldkampioen
De Vries die het eerst over 'ontnomen' heeft en vervolgens zegt dat ie neutraal is
dat wil ej niet weten hoe zwaar die gala's zijn en dood vermoeiend , als je daar voor ook nog even diverse keren in het vliegtuig heb moeten zitten en dan dinsdag ook nog even de nieuwe banden uittestenquote:Op donderdag 16 december 2021 20:16 schreef scrupuleus het volgende:
Max echt helemaal naar de tering
Gast heeft gewoon dinsdag 120 rondjes gereden. Gekkenhuis joh. Ondertussen in UK geweest. Nu weer in Frankrijk.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:19 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat wil ej niet weten hoe zwaar die gala's zijn en dood vermoeiend , als je daar voor ook nog even diverse keren in het vliegtuig heb moeten zitten en dan dinsdag ook nog even de nieuwe banden uittesten
en afgelopen weekend de druk van de Wk op je schouders heb ... en het feesten daarna..
en nog zo veel andere dingen naar de RB fabriek in de UK
vind niet gek dat je dan een beetje wit ziet en langzaam door draait
maar dus zijn ook leer momenten
Dat heet loyaal zijn.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:18 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dat hele Mercedes clubje is schaamteloos
Wat was haar statement na Silverstone eigenlijk?quote:Op donderdag 16 december 2021 20:25 schreef Evenstar het volgende:
Susie Wolff vond het ook nodig om haar plasje over dit gebeuren te doen. Nou bedankt Karen.
Staat gewoon in zijn contract, daarnaast, nooit schijten waar je eet.quote:
Er is wel een verschil tussen loyaliteit en je contract naleven aan de ene kant, of meejanken en verder opstoken aan de andere kant.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Staat gewoon in zijn contract, daarnaast, nooit schijten waar je eet.
Welk statement?quote:Op donderdag 16 december 2021 20:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wat was haar statement na Silverstone eigenlijk?
De vraag was retorisch.quote:
Als hij dat antwoord niet geeft mag hij gewoon op kantoor komen denk ik.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen loyaliteit en je contract naleven aan de ene kant, of meejanken en verder opstoken aan de andere kant.
De brug stond open?quote:Op donderdag 16 december 2021 20:28 schreef Rianne84 het volgende:
De vlucht van Bottas was blijkbaar vertraagd waardoor hij jammer genoeg niet bij de persconferentie kon zijn
Latifi nog wel...quote:Op donderdag 16 december 2021 20:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Meredes heeft gelijk
ze zijn gewoon keihard genaaid
door de maFIA en door latifi
hoho, die keer dat max de banden opblies en perez won was ook erg nuttig. anders had hammie daar gewonnen en nu vloog ie daar uit de bocht en scoorde ook 0quote:Op donderdag 16 december 2021 16:06 schreef daNpy het volgende:
[..]
2 rondjes uit 22 races nuttig geweest. Wat een legend
#klaasweetniksquote:Op donderdag 16 december 2021 20:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Meredes heeft gelijk
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"quote:Op donderdag 16 december 2021 20:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Meredes heeft gelijk
Klopt ja, hij had vast via Zoom kunnen reageren net zoals die journalisten...quote:Op donderdag 16 december 2021 20:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De vorige keer loste hij dat met een tv-verbinding op
Had er blijkbaar overheen gekeken, bedankt.quote:
Hier hoort dat plaatje bij dat ze dat wiel niet van dat vliegtuig af krijgen.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:28 schreef Rianne84 het volgende:
De vlucht van Bottas was blijkbaar vertraagd waardoor hij jammer genoeg niet bij de persconferentie kon zijn
Lewis is vooral genaaid door z'n eigen team omdat-ie nooit naar binnen mocht voor nieuwe banden. Dan word je als coureur eigenlijk gewoon voor de bus gegooid bij een herstart na de safety car.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Meredes heeft gelijk
Ik had als Bottas waarschijnlijk ook de vlucht gemist. Toto en Lewis trekken de keutel in en dan kan hij de hele avond dezelfde vragen beantwoorden. Waarvan er geen één over Bottas zelf gaat.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:28 schreef Rianne84 het volgende:
Maar daar heeft Lewis toch het laatste woord, of niet?quote:Op donderdag 16 december 2021 20:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lewis is vooral genaaid door z'n eigen team omdat-ie nooit naar binnen mocht voor nieuwe banden. Dan word je als coureur eigenlijk gewoon voor de bus gegooid bij een herstart na de safety car.
De pin zat nog in het neuswiel van het vliegtuigquote:Op donderdag 16 december 2021 20:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hier hoort dat plaatje bij dat ze dat wiel niet van dat vliegtuig af krijgen.
Ja maar moet je voorstellen dat Lewis wel was gaan wisselen, en dus op P2 terecht kwam, en daarna de race toch onder safety car was geëindigd. Dan was dus het kampioenschap we gegooid met die keuze, dat risico kan je niet nemen. Dat is het nadeel van P1 liggen.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lewis is vooral genaaid door z'n eigen team omdat-ie nooit naar binnen mocht voor nieuwe banden. Dan word je als coureur eigenlijk gewoon voor de bus gegooid bij een herstart na de safety car.
quote:Op donderdag 16 december 2021 20:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De pin zat nog in het neuswiel van het vliegtuig
Hij had inderdaad gewoon de pits in kunnen rijden. Heeft-ie niet gedaan. En nu is-ie geen wereldkampioen.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar daar heeft Lewis toch het laatste woord, of niet?
Stel je aanquote:Op donderdag 16 december 2021 20:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Meredes heeft gelijk
Tuurlijk, maar uiteindelijk is dat geen winnaarsmentaliteit. Angst om trackpositie te verliezen. Bang zijn dat er niet meer geracet gaat worden. Tja, angst is een slechte raadgever, blijkt maar weerquote:Op donderdag 16 december 2021 20:45 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ja maar moet je voorstellen dat Lewis wel was gaan wisselen, en dus op P2 terecht kwam, en daarna de race toch onder safety car was geëindigd. Dan was dus het kampioenschap we gegooid met die keuze, dat risico kan je niet nemen. Dat is het nadeel van P1 liggen.
Wel leuk dat hij refereert aan voetbalcoaches die geschorst worden omdat ze tegen de scheids schreeuwen oid. Ik zie Toto al zitten in het strafhokquote:Op donderdag 16 december 2021 20:47 schreef Schnitzels het volgende:
Zo die Jean Todt kan nauwelijks een verstaanbare zin uitbrengen. Blijft toch apart van ienand die al tig jaar werkt in een internationale omgeving.
Verder niet veel nieuws onder de zon.
quote:Op donderdag 16 december 2021 20:50 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Wel leuk dat hij refereert aan voetbalcoaches die geschorst worden omdat ze tegen de scheids schreeuwen oid. Ik zie Toto al zitten in het strafhok
Ja, dat wil ik nog wel eens zien. Ik vond het ook wel mooi dat hij Baku, Silverstone en Hongarije voor Max aanstipte als pechmomenten.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:50 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Wel leuk dat hij refereert aan voetbalcoaches die geschorst worden omdat ze tegen de scheids schreeuwen oid. Ik zie Toto al zitten in het strafhok
Of dat ie naar de tribune wordt gestuurd, mag ie tussen de Max fans gaat zittenquote:Op donderdag 16 december 2021 20:50 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Die gaat komend jaar weg gelukkig.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:47 schreef Schnitzels het volgende:
Zo die Jean Todt kan nauwelijks een verstaanbare zin uitbrengen. Blijft toch apart van ienand die al tig jaar werkt in een internationale omgeving.
Verder niet veel nieuws onder de zon.
Heeft niks met angst te maken maar met kansberekening. Het was ook totaal onverwacht dat de safety car al zo vroeg naar binnen ging.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar uiteindelijk is dat geen winnaarsmentaliteit. Angst om trackpositie te verliezen. Bang zijn dat er niet meer geracet gaat worden. Tja, angst is een slechte raadgever, blijkt maar weer
Ik denk dat Mercedes er vanuit ging dat Max Lewis er nooit meer langs zou laten gaan als hij er eenmaal voor zou liggen. :En dat heeft Max afgedwongen de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar uiteindelijk is dat geen winnaarsmentaliteit. Angst om trackpositie te verliezen. Bang zijn dat er niet meer geracet gaat worden. Tja, angst is een slechte raadgever, blijkt maar weer
Als je al weet dat er vooraf al gezegd is dat ze alles er aan doen om te racen , dan mag je toch wel verwachten dat ze het voor de laatste rond nog op Groen gaan gooien ...quote:Op donderdag 16 december 2021 20:55 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Heeft niks met angst te maken maar met kansberekening. Het was ook totaal onverwacht dat de safety car al zo vroeg naar binnen ging.
Nog even een pitsstop inplannen of een SCquote:Op donderdag 16 december 2021 21:01 schreef klaasweetalles het volgende:
klootxakken van de fia
kunnen niet eens op tijd beginnen
9 uur is 9 uur bij mij
Niet geschoten is altijd mis gold voor Red Bull en pakte gelukkig goed uit want terechte kampioen.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:59 schreef RAVW het volgende:
[..]
Als je al weet dat er vooraf al gezegd is dat ze alles er aan doen om te racen , dan mag je toch wel verwachten dat ze het voor de laatste rond nog op Groen gaan gooien ...
dus dit had je mee kunnen nemen in je pitsstop voor vers rubber
Niet geschoten is altijd mis
Dus volgend jaar nieuwe kans
Waarom is dit bijzonder? Max krijgt een bekertje in zijn handen geduwd en gaat daarna wat lucht verplaatsenquote:Op donderdag 16 december 2021 21:01 schreef klaasweetalles het volgende:
klootxakken van de fia
kunnen niet eens op tijd beginnen
9 uur is 9 uur bij mij
95000 man die wachten
quote:Op donderdag 16 december 2021 21:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom is dit bijzonder? Max krijgt een bekertje in zijn handen geduwd en gaat daarna wat lucht verplaatsen
Zijn begeleiding haalt zo de wifi uit de lucht.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom is dit bijzonder? Max krijgt een bekertje in zijn handen geduwd en gaat daarna wat lucht verplaatsen
Als RBR die pitsstop verkloot had dan was het .. ze hadden nooit moeten stoppenquote:Op donderdag 16 december 2021 21:02 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis gold voor Red Bull en pakte gelukkig goed uit want terechte kampioen.
Maar dat maakt het allerminst dom of bang dat Hamilton niet de pit in ging. Dat kon gewoon niet.
Je hoeft niet te kijken.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja fijn dat het geluk een keer de goede kant op viel. Maar blijft gelukquote:Op donderdag 16 december 2021 21:04 schreef RAVW het volgende:
[..]
Als RBR die pitsstop verkloot had dan was het .. ze hadden nooit moeten stoppen
zo kun je 1000 dingen verzinnen , het moest zo zijn en we hebben die beker zo binnen dus SMILE
wie zegt dat het bijzonder isquote:Op donderdag 16 december 2021 21:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mickyquote:Op donderdag 16 december 2021 18:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
zet alvast het raam open anders heb je dubbele kostenquote:Op donderdag 16 december 2021 21:06 schreef klaasweetalles het volgende:
als ik over 3 minuten geen beeld heb
pleur ik heel mijn scherm uit het raam
Kijk dat zijn nou tips waar je iets mee kanquote:Op donderdag 16 december 2021 21:07 schreef RAVW het volgende:
[..]
zet alvast het raam open anders heb je dubbele kosten
als mijn raam kapot gaatquote:Op donderdag 16 december 2021 21:07 schreef RAVW het volgende:
[..]
zet alvast het raam open anders heb je dubbele kosten
Ik duim dat ze 5 minuten later beginnen.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:06 schreef klaasweetalles het volgende:
als ik over 3 minuten geen beeld heb
pleur ik heel mijn scherm uit het raam
*Nattekat triggered*quote:Op donderdag 16 december 2021 21:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
Liberty begint altijd om 10 over..
nou hequote:Op donderdag 16 december 2021 21:09 schreef Breekfast het volgende:
Nog een minuut! Wat een spanning mensen!
aandachtsgeile golddiggersquote:Op donderdag 16 december 2021 21:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zal tevens wel de grootste verzameling van Golddiggers ooit zijn.
Dan kunnen ze wegschakelen als Toto uit het niets als een maniak het podium op rent en de beker meeneemtquote:Op donderdag 16 december 2021 21:09 schreef klaasweetalles het volgende:
wordt natuurlijk met vijf minuten vertraging uitgexonden
internet enzo
kut fia
Volgens mij zijn dat moderne kartsquote:
nee zijn LMP carsquote:
hoe ben jijquote:
Die heeft weer een poep startquote:
Ik miste de GP op Indianapolisquote:Op donderdag 16 december 2021 21:12 schreef RAVW het volgende:
michelin reclame ... leuk voor de sponsors van de F1
Op FB staat ie aanquote:Op donderdag 16 december 2021 21:14 schreef Tocadisco het volgende:
Veelzeggend ook dat de chat uit staat bij YouTube.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |