Heel irritant is dat inderdaad.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:52 schreef Cyan9 het volgende:
Ze hebben de looproute voor het afhalen van de kerstpakketten door de kantorentuin (waar ik zit) gelegd. Dat betekent dat de buitendeur aan de lopende band open gaat, wat op zich zelf al irritant is maar ook de kou naar binnen laat..
Secretaresse kwam net naar me toe om te zeggen dat er een andere ruimte beschikbaar is als ik het storend vind, en nu vraag ik me af of ze hier meeleest.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heel irritant is dat inderdaad.
Jij weet helemaal niet waar m'n kantorentuin is.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* doet buitendeur open van @:Cyan9 's kantorentuin om zijn kerstpakket op te halen.
Iedereen die hier reageert, zou zomaar jouw secretaresse kunnen zijn.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet waar m'n kantorentuin is.
quote:Op donderdag 16 december 2021 11:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Secretaresse kwam net naar me toe om te zeggen dat er een andere ruimte beschikbaar is als ik het storend vind, en nu vraag ik me af of ze hier meeleest.
quote:Op donderdag 16 december 2021 11:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Secretaresse kwam net naar me toe om te zeggen dat er een andere ruimte beschikbaar is als ik het storend vind, en nu vraag ik me af of ze hier meeleest.
Nou ja, dat bedoel ik o.a. met schoon schip maken; hij heeft z'n vader in principe uit het Koninklijk Huis gezet. En tja, de meeste dingen zijn dom omdat ze bekend zijn gewordenquote:Op donderdag 16 december 2021 00:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Weinig doms wat bekend is gewordenPa zit inmiddels toch met een oprotpremie en een van zijn vele maîtresses in een of ander buitenland?
Ik wil wel even verduidelijken dat ze niet mijn secretaresse is, daar ben ik niet belangrijk genoeg voor.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Iedereen die hier reageert, zou zomaar jouw secretaresse kunnen zijn.
Komt toch over als wappie, dan. En wat Rembrandt betreft: Dat is gewoon een investering en zo moet je het ook zien. De Nederlandse staat moet ook gewoon doorgaan met investeringen voor de toekomst. Een Rembrandt kan weer nieuw toerisme genereren, dus inkomsten, en daarbij verdwijnt dat geld ook niet. Kunst wordt over het algemeen meer waard met de tijd, dus het is een relatief veilige investering.quote:Op donderdag 16 december 2021 08:57 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
De adviezen, tenminste wat ik zo van het Facebook profiel afhaal. Hij is vrij kritisch omdat dit hen als artiest raakt. Alleen beetje jammer dat ie dan ook met Maurice de Hond komt aanzetten![]()
Voor de cultuursector (en horeca) is het zwalkende beleid toch niet te verkroppen, maar ondertussen geven ze wel miljoenen uit aan een Rembrandtterwijl veel mensen al bijna 2 jaar amper inkomsten hebben.
Cyan9 is een heel harde werker die een flink stuk chocola verdientquote:Op donderdag 16 december 2021 11:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Dat geloof ik direct, alleen is de timing nogal ongelukkig. Zeker in deze tijd.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Komt toch over als wappie, dan. En wat Rembrandt betreft: Dat is gewoon een investering en zo moet je het ook zien. De Nederlandse staat moet ook gewoon doorgaan met investeringen voor de toekomst. Een Rembrandt kan weer nieuw toerisme genereren, dus inkomsten, en daarbij verdwijnt dat geld ook niet. Kunst wordt over het algemeen meer waard met de tijd, dus het is een relatief veilige investering.
Het is zeker onhandig, echter hebben ze wel genoeg voorzorgsmaatregelen genomen. Maar goed, ik vond dat gezeik over de reis naar Griekenland ook onzin, want eigen vliegtuig + eigen huis + code geel. Zijn genoeg mensen toen naar het buitenland gegaan. Maar bij het Koningshuis is het ineens een probleem?quote:Op donderdag 16 december 2021 11:39 schreef Strani het volgende:
Dat het verder verschrikkelijk is voor de cultuursector, dat staat natuurlijk buiten kijf. Maar ik vind dat geen goede reden om het negeren van de adviezen door nota bene de kroonprinses toe te juichen.
Nou ja het is meer ongelukkig doordat het door mensen die de overheid in kwaad daglicht willen stellen (of dat terecht is of niet laat ik in het midden) dit misbruiken voor een klassieke 'zie je nou wel' richting de achterban.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct, alleen is de timing nogal ongelukkig. Zeker in deze tijd.
Ja hoewel de wappies zichzelf uitsluiten omdat ze zich niet willen laten vaccineren. Dat moeten we niet vergeten; voor bijna iedereen is het gewoon een keuze.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Het is zeker onhandig, echter hebben ze wel genoeg voorzorgsmaatregelen genomen. Maar goed, ik vond dat gezeik over de reis naar Griekenland ook onzin, want eigen vliegtuig + eigen huis + code geel. Zijn genoeg mensen toen naar het buitenland gegaan. Maar bij het Koningshuis is het ineens een probleem?
Hier heb ik echt veel minder moeite mee met wappies die van allerlei feesten organiseren onder het mom dat niemand wordt uitgesloten omdat ze niet gevaccineerd zijn.
Ja, dat is dan wel de ironiequote:Op donderdag 16 december 2021 11:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hoewel de wappies zichzelf uitsluiten omdat ze zich niet willen laten vaccineren. Dat moeten we niet vergeten; voor bijna iedereen is het gewoon een keuze.
Ga ESF liedjes zingen en kijk of ze meezingtquote:Op donderdag 16 december 2021 11:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/formati(...)esparen-op-zorg.htmlquote:Het kabinet is van plan om structureel ruim 4,5 miljard euro per jaar minder uit te geven aan de zorg. Op die manier moet volgens de coalitie van VVD, D66, CDA en ChristenUnie voorkomen worden dat de overheidsuitgaven te hard stijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |