Die zou met 100 dagen klaar kunnen zijn. Dus als de logistiek het aan kan, kan die er nog voor de zomer in zitten!quote:Op woensdag 15 december 2021 17:02 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Wel van dit type. Straks weer de nieuwe speciaal tegen omicron en dan over 7 maand nieuwe variant. Nieuw vaccin. Etc etc
Een kerstspecialquote:Op woensdag 15 december 2021 16:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welnee. Het ging erom dat je nu eerder een boosterprikje kon krijgen; van elke twee maanden prikken is geen sprake.
De huidige maatregelen zijn dus ook dankzij het vaccin? of werkt dat alleen 1 kant op?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 10:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ondertussen zijn we dankzij vaccinatie van de meeste maatregelen af, zonder dat de zorg oververhit raakt...
Helaas, je bent je QR-code kwijt.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik wacht met boosteren tot de omikronbooster er is.
Nee hoor. Mijn laatste prik was begin oktoberquote:Op woensdag 15 december 2021 17:52 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Helaas, je bent je QR-code kwijt.
Het onder vreemde heerschappij brengen van je land staat gelijk aan landverraad en is strafbaar.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:41 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
En ja, hoor, daar is de Europese Superstaat. Mensen zijn alleen nog maar poppetjes die in de regels van de superstaat moeten leven :-|
trekken we ons niks van aan, alles is geoorloofd in deze coronastrijd.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:06 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het onder vreemde heerschappij brengen van je land staat gelijk aan landverraad en is strafbaar.
Ik weet niet met wie ik meer medelijden moet hebben. Met de mensen die dit nog steeds geloven, of met Dhr. Van Dissel die na tig verkeerde voorspellingen nog steeds met droge ogen dit soort onzin en volledig uit de lucht gegrepen doemscenario's durft te verkondigen. Waarbij ik er vanuit ga dat hij onafhankelijk zou opereren wat allerminst zeker is.quote:
Really? Wat zijn de uitgaven 2021 en welke begroting 2022?quote:Op woensdag 15 december 2021 18:15 schreef mir1986 het volgende:
En nog eens 5 miljard bezuinigen op de zorg. We hebben toch een crisis? Hoezo bezuinigen? Echt?
is dat zo?quote:Op woensdag 15 december 2021 12:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Goede kans dat er vrijdag wel extra maatregelen bijkomen.
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op woensdag 15 december 2021 18:15 schreef mir1986 het volgende:
En nog eens 5 miljard bezuinigen op de zorg. We hebben toch een crisis? Hoezo bezuinigen? Echt?
Of Hugo kan de slaap niet vatten, dat heb je wel eens als je last van je geweten krijgt. En nee dat zijn geen zorgen om "het virus" want ze blijven er zelf warmpjes bijzitten.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:18 schreef yinxs het volgende:
Ik zit even die debatten te kijken (want ik ben masochist), en die Hugo heeft echt een vorm van amfetamine genomen of gesnoven. En niet weinig. Het moet echt verplicht worden dat ministers iedere dag drugstesten doen, en bij positieve test direct voor een week in quarantaine in een kamp.
Wat zijn die linksen weer verschrikkelijk aan het zeuren en zuurpruimen. Goeiendag zeg.quote:
quote:. Het coalitieakkoord is weinig concreet over de bezuinigingen op de zorg. Waar het geld precies vandaan moet komen, is niet helemaal duidelijk. "Onze zorg is van hoog niveau en het stelsel staat niet ter discussie, maar verbeteringen in het stelsel zijn nodig", zo is in het akkoord te lezen. Er komt meer aandacht voor preventie en "overbehandeling" moet beter voorkomen worden.
Dit jaar gaat er zo'n 85 miljard per jaar naar de zorg, een van de grootste kostenposten van het kabinet. Oppositiepartijen reageren woedend op het voornemen hierop te besparen.
Kosten geneesmiddelen
Verder moet iets gebeuren aan het duurder worden van geneesmiddelen en hulpmiddelen. De partijen willen de instroom in de geestelijke gezondheidszorg verminderen. Ouderen moeten zo lang mogelijk thuis blijven wonen in plaats van in een instelling. Mensen die op basis van de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo) via de gemeente huishoudelijke hulp krijgen, moeten daar afhankelijk van hun inkomen zelf meer aan bijbetalen.
Op een aantal punten zijn de nieuwe coalitiepartijen juist van plan mr uit te geven aan zorg. Zo gaat er de komende kabinetsperiode 240 tot 360 miljoen euro naar de "pandemische paraatheid", om beter voorbereid te zijn op crises zoals het coronavirus heeft veroorzaakt. Als die post niet wordt meegeteld, gaat er zelfs 4,8 miljard euro van de zorgbegroting af. Het kabinet wil het werken in de zorg aantrekkelijker maken, maar is niet voornemens om dat te doen door de lonen te verhogen. Dat is al gebeurd, wordt opgemerkt. Als mensen meer uren maken, moet dat wel lonend gemaakt worden.
Kan jij dat lezen?quote:Op woensdag 15 december 2021 18:18 schreef mir1986 het volgende:
https://joop.bnnvara.nl/n(...)n-de-rug-van-de-zorg
quote:
April is denk vroeg zat.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
@:ludovico Als jij in maart je 1e prik haalt, wordt dat dan het nieuwe omikronvaccin of de 'gewone' Pfizer?
Ik ben al 4 paar ogen kwijt aan Joop.nl, het doet gewoon zeer om het te lezen.quote:
Waarom geen Sinovac? Als het moest, zou ik die kiezen.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
April is denk vroeg zat.
Prikken ze Sputnik in NL?
Nee, maar in maart verwachten ze het nieuwe vaccin in Nederland te hebben wat nu nog ontwikkeld wordt.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
April is denk vroeg zat.
Prikken ze Sputnik in NL?
https://www.ft.com/content/afc1eecc-8b3d-4b98-8b65-3520862fb5daquote:Op woensdag 15 december 2021 18:38 schreef yinxs het volgende:
[..]
Waarom geen Sinovac? Als het moest, zou ik die kiezen.
Ik ga er niet van uit mensen het hier nemen om beschermd te zijn, maar om zo veilig mogelijk van het gezeik af te zijn.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.ft.com/content/afc1eecc-8b3d-4b98-8b65-3520862fb5da
ah zoquote:Op woensdag 15 december 2021 18:45 schreef yinxs het volgende:
[..]
Ik ga er niet van uit mensen het hier nemen om beschermd te zijn, maar om zo veilig mogelijk van het gezeik af te zijn.
Ik denk niet dat je het uberhaupt kan krijgen. Maarja, sputnik ook niet, dus ik dacht dat het sowieso hypothetisch was. Laat ik het zo zeggen: ik wou dat het meetelde, want het is een klassiek vaccin en ik vertrouw de chinezen hun eigen vaccin gek genoeg meer op dit punt.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ah zo
maar is hij goedgekeurd om een qr te krijgen?
En de huidige booster is voor ... ?quote:Op woensdag 15 december 2021 17:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik wacht met boosteren tot de omikronbooster er is.
Je stelt lastige vragen, ga in de hoek.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:49 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En de huidige booster is voor ... ?
Tot die tijd blijft het in je handjes wrijven?quote:Op woensdag 15 december 2021 18:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, maar in maart verwachten ze het nieuwe vaccin in Nederland te hebben wat nu nog ontwikkeld wordt.
Speciaal ontwikkeld tegen de gevreesde omikronvariant.
De deltavariant. Maar die blijkt nauwelijks te werken tegen de omikronvariant die bovendien 3x zo besmettelijk is. Men verwacht dat als we in maart het nieuwe vaccin hebben de omikronvariant al dominant is in Nederland.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:49 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik besmet raak dan zij het zo.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tot die tijd blijft het in je handjes wrijven?
Dark Readerquote:Op woensdag 15 december 2021 18:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik ben al 4 paar ogen kwijt aan Joop.nl, het doet gewoon zeer om het te lezen.
Geen idee, lijkt meer op symboolpolitiek, want het werkt niet echt optimaal tegen delta en al helemaal niet tegen OMICRONquote:Op woensdag 15 december 2021 18:49 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Die varianten toch...quote:Op woensdag 15 december 2021 18:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De deltavariant. Maar die blijkt nauwelijks te werken tegen de omikronvariant die bovendien 3x zo besmettelijk is. Men verwacht dat als we in maart het nieuwe vaccin hebben de omikronvariant al dominant is in Nederland.
Vandaar dat ik wacht op mijn booster totdat de omikronbooster beschikbaar is.
Nou pas.... (de reden waarom dat niet kijk is HUGOMICRONquote:Op woensdag 15 december 2021 18:53 schreef greysbones het volgende:
Heb het debat nog aan staan
maar man man man wordt echt misselijk van Hugo
Binnenkort wordt Hugo vervangen door Ernst Kuipersquote:Op woensdag 15 december 2021 18:53 schreef greysbones het volgende:
die heb ik vanmorgen al gehoordquote:Op woensdag 15 december 2021 18:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Binnenkort wordt Hugo vervangen door Ernst Kuipers
Heb hem afgezet. Hij gebruikt elke vraag voor een infomercial over 2G.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:53 schreef greysbones het volgende:
dat dusquote:Op woensdag 15 december 2021 18:57 schreef _I het volgende:
[..]
Heb hem afgezet. Hij gebruikt elke vraag voor een infomercial over 2G.
Kon niet het meer aanzien.
Die 11%quote:Op woensdag 15 december 2021 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dus
of een sneer naar niet gevaccineerden
Blijkbaar draait het in het ministerie voor Volksgezondheid, Welzijn en Sport alleen nog maar om corona.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heb ik vanmorgen al gehoord
word ik ook niet vrolijker van
Hugo wordt opgenomen in een verslavingskliniek in Spanje hoorde ik.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Binnenkort wordt Hugo vervangen door Ernst Kuipers
Niet 1 vraag kan hij normaal beantwoordenquote:Op woensdag 15 december 2021 18:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Blijkbaar draait het in het ministerie voor Volksgezondheid, Welzijn en Sport alleen nog maar om corona.
Toen ik hoorde dat Hugo vervangen werd had ik meteen wedjes gemaakt dat wie 'm ook zou vervanger erger zou zijn dan Hugo. Ik weet het zeker.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heb ik vanmorgen al gehoord
word ik ook niet vrolijker van
Goed plan, ik maak me serieus zorgen om 'm.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hugo wordt opgenomen in een verslavingskliniek in Spanje hoorde ik.
quote:Op woensdag 15 december 2021 18:59 schreef yinxs het volgende:
[..]
Toen ik hoorde dat Hugo vervangen werd had ik meteen wedjes gemaakt dat wie 'm ook zou vervanger erger zou zijn dan Hugo. Ik weet het zeker.
Ik ken die Ernst eigenlijk totaal niet. Heb ik een kans om m'n geld te verliezen? Ik hoop het. Hij ziet er een klein beetje uit als het vervelende jonge broertje van Pim Fortuyn, maar iets over niet mogen beoordelen op uiterlijke enzo..quote:
ik krijg een nare vibe bij hemquote:Op woensdag 15 december 2021 19:11 schreef yinxs het volgende:
[..]
Ik ken die Ernst eigenlijk totaal niet. Heb ik een kans om m'n geld te verliezen? Ik hoop het. Hij ziet er een klein beetje uit als het vervelende jonge broertje van Pim Fortuyn, maar iets over niet mogen beoordelen op uiterlijke enzo..
Klopt, die zijn een stuk milder.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:25 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
De huidige maatregelen zijn dus ook dankzij het vaccin?
Welke kant wilde jij dan op?quote:of werkt dat alleen 1 kant op?
moving the goalpost? Hugo ben jij dat?quote:Op woensdag 15 december 2021 19:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, die zijn een stuk milder.
[..]
Welke kant wilde jij dan op?
Voldemortquote:Op woensdag 15 december 2021 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik krijg een nare vibe bij hem
al die coronadebatten die hij deed.. neuhh niet iemand waarvan je denkt die gaat het even doen
Lijkt mij een uitstekend idee om dan in een tijd waarin beiden aanwezig zijn bij zoveel mogelijk mensen het afweersysteem van afleiding te voorzien met een reeds uitgestorven spike-eiwit.quote:
Toch raar, die hoop en glundering dat we niet uit deze crisis gaan komen...quote:Op woensdag 15 december 2021 21:13 schreef Grems het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)vid-cases/index.html
Pandemie van de geprikten![]()
Cornell University reported 903 cases of Covid-19 among students between December 7-13, and a "very high percentage" of them are Omicron variant cases in fully vaccinated individuals, according to university officials.
The school's Covid-19 dashboard was updated late Tuesday afternoon, accounting for the jump in case numbers reported.
"Virtually every case of the Omicron variant to date has been found in fully vaccinated students, a portion of whom had also received a booster shot," said Vice President for University Relations Joel Malina in a statement.
As of result, the school has decided to shut down its Ithaca, New York, campus, where it has about 25,600 students. Cornell's overall vaccination rate among students is 97%.
Er is geen crisis, er is een gewenste oplossing en tot die definitief uitgerold is zitten we met de grootste theatershow aller tijdenquote:Op woensdag 15 december 2021 21:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Toch raar, die hoop en glundering dat we niet uit deze crisis gaan komen...
Bijzonder gek ja, dat wanneer 97% van een groep gevaccineerd is, en we weten dat vaccinatie niet bijzonder goed tegen besmetting beschermt, dat er dan veel besmettingen onder het gevaccineerde deel van de groep plaatsvinden.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:13 schreef Grems het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)vid-cases/index.html
Pandemie van de geprikten![]()
Cornell University reported 903 cases of Covid-19 among students between December 7-13, and a "very high percentage" of them are Omicron variant cases in fully vaccinated individuals, according to university officials.
The school's Covid-19 dashboard was updated late Tuesday afternoon, accounting for the jump in case numbers reported.
"Virtually every case of the Omicron variant to date has been found in fully vaccinated students, a portion of whom had also received a booster shot," said Vice President for University Relations Joel Malina in a statement.
As of result, the school has decided to shut down its Ithaca, New York, campus, where it has about 25,600 students. Cornell's overall vaccination rate among students is 97%.
En toen werd je weer wakker...quote:Op woensdag 15 december 2021 21:57 schreef Grems het volgende:
[..]
Er is geen crisis, er is een gewenste oplossing en tot die definitief uitgerold is zitten we met de grootste theatershow aller tijden
Misschien dat het kwartje eens gaat vallen dat vaccins NIET de uitweg zijn....quote:Op woensdag 15 december 2021 21:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Toch raar, die hoop en glundering dat we niet uit deze crisis gaan komen...
Indiase Hugo de Jonge & Marion K.quote:
Da's geen reden om daarbij te staan glunderen..quote:Op woensdag 15 december 2021 22:29 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Misschien dat het kwartje eens gaat vallen dat vaccins NIET de uitweg zijn....
Topvaccins tochquote:Op woensdag 15 december 2021 22:02 schreef Isdatzo het volgende:
Bijzonder gek ja, dat wanneer 97% van een groep gevaccineerd is, en we weten dat vaccinatie niet bijzonder goed tegen besmetting beschermt, dat er dan veel besmettingen onder het gevaccineerde deel van de groep plaatsvinden.
Jij bent wat op het spoor!
Misschien mag iedereen dat zelf bepalen?quote:Op woensdag 15 december 2021 22:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Da's geen reden om daarbij te staan glunderen..
Kijk es naar algemene reacties in andere topics/subforums als er over maatregelen/sancties tegen ongevaccineerden gesproken wordtquote:Op woensdag 15 december 2021 22:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
quote:De Jonge: coronapas door omicron mogelijk korter geldig
Mogelijk wordt de Europese coronapas nog korter geldig dan de negen maanden die de Europese Commissie heeft voorgesteld. Volgens demissionair minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge komt dat door de onzekerheid rondom de besmettelijkere omicronvariant. Gesprekken hierover lopen nog.
Tijdens een coronadebat werd gesproken over het zogenoemde digitaal coronacertificaat (dcc) waarmee gereisd kan worden binnen de Europese Unie. Om zo'n bewijs te krijgen kunnen mensen getest, gevaccineerd of recent hersteld zijn van een coronabesmetting. De regels zijn hetzelfde als die voor het coronatoegangsbewijs dat binnen Nederland nodig is om bijvoorbeeld een caf of bioscoop te kunnen bezoeken.
De Jonge vindt dat voor de Nederlandse coronatoegangsbewijzen dezelfde regels moeten gelden als voor het Europese dcc. Hij hoopt dat er een termijn van negen maanden zal gelden, omdat dat vooralsnog een veilige periode lijkt te zijn, maar de coronaminister houdt nog wel een slag om de arm vanwege omicron.
Volgens De Jonge is er sowieso nog "veel dispuut" tussen lidstaten over het verlopen van de bewijzen. Ook hijzelf verzette zich er aanvankelijk tegen, omdat hij liever had gezien dat de bewijzen twaalf maanden geldig zouden blijven. Dat verzet heeft hij inmiddels gestaakt. De Jonge verwacht wel dat men er in Europa "op korte termijn" een besluit over neemt. Hoe dat besluit in Nederland uitgevoerd zou kunnen worden, onderzoekt de minister nog.
Nog even en je mag iedere weekquote:Ook Belgi verkort periode voor booster tot vier maanden
In Belgi kunnen mensen binnenkort vier maanden na hun laatste coronaprik een booster ontvangen. Momenteel is dat nog zes maanden. De Vlaamse minister Wouter Beke van Volksgezondheid heeft het kortere tijdsinterval woensdag op Twitter aangekondigd.
"Het interval van Pfizer en Moderna wordt ingekort van 6 maanden naar minstens 4 maanden na de tweede prik", aldus Beke. "Op die manier kunnen we de boostervaccinatie versnellen, een belangrijke verdedigingslinie tegen de omicronvariant."
Het besluit is genomen door de Belgische ministers van Volksgezondheid na een advies van de Taskforce Vaccinatie. Voor een booster na Janssen blijft de termijn twee maanden, voor AstraZeneca is dat vier maanden.
In Nederland kondigde coronaminister Hugo de Jonge dinsdag aan dat het tijdsinterval voor een booster van zes naar drie maanden gaat. Aanleiding voor de versnelling is de opkomst van de omicronvariant van het coronavirus. De aan Nederland grenzende Duitse deelstaat Noordrijn-Westfalen maakt een booster al n maand na de laatste gewone inenting mogelijk.
Dat bepaal ik zelf wel, telkens als de wappies gelijk krijgen glunder ik zoveel ik wil en hoe dieper de C O P E hoe harder ik glunder.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Duurt nog even eer de massahypnose tempert ...quote:
Het valt op hoeveel mensen een schedel van wolfraam hebben. Man wat een boel leeghoofden.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:02 schreef Grems het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel, telkens als de wappies gelijk krijgen glunder ik zoveel ik wil en hoe dieper de C O P E hoe harder ik glunder.
Het glunderen dient namelijk een zeer goed doel, positief ingesteld als ik ben vertrouw ik er immers op dat keer op keer op keer op keer ongelijk hebben langzaamaan door de met adamantium verstivigde betonnen plaat van sommigen heen weet te dringen.
Ik heb veel mogen glunderen de afgelopen maanden en ik verwacht nog veel meer
Bijzonder, bizar en beangstigend waar ze mee bezig zijn. Mega interessant wat gaande is ware het niet dat ik net zo hard de lul ben dadelijk. Als ik alle mogelijke scenario's en uitkomsten op een rijtje zet, anders dan dat deze shitshow niets anders is dan gewoon een usual Big-Pharma-GeldGraai-actie kom ik uit op behoorlijk dramatische situaties.quote:
Of covid is gewoon een dekmantel voor iets veel groter/ingrijpender ...quote:Op woensdag 15 december 2021 23:13 schreef KNAK het volgende:
[..]
Bijzonder, bizar en beangstigend waar ze mee bezig zijn. Mega interessant wat gaande is ware het niet dat ik net zo hard de lul ben dadelijk. Als ik alle mogelijke scenario's en uitkomsten op een rijtje zet, anders dan dat deze shitshow niets anders is dan gewoon een usual Big-Pharma-GeldGraai-actie kom ik uit op behoorlijk dramatische situaties.
BigPharma heeft al geld zat. Op zo een grote schaal dit soort vax-fratsen uithalen, dat zou uiterst bijzonder zijn en past dan precies mooi in een rijtje waar dan ook bijv. het geheimgehouden medicijn/behandeling voor kanker en andere ongeneeslijke ziektes in zou kunnen zitten
Het wordt nu toch wel tijd dat mensen op gaan staan en eisen dat deze onzin stopt voor we - de ongevaxxte - dalijk echt geen ene kant meer opkunnen
Interview in de linkquote:Wat hebben een nieuw geldsysteem en het vaccinatiepaspoort met elkaar te maken? Alles, zo betoogt Melissa Ciummei, een onafhankelijk financieel investeerder. Het vaccinatiepaspoort zal leiden naar een toekomst waarin vrijheid niet meer bestaat. Het is een valstrik waar we niet in moeten trappen. Glashelder zet ze uiteen waarom het vaccinatiepaspoort niets met gezondheid te maken heeft. Ze legt uit wat er achter de druk zit om ons te laten vaccineren, en waarom men ook kinderen wil vaccineren. De oplossing is er ook – zowel voor het behouden van ons geld als onze gezondheid. Maar dan dienen we wel massaal mee te doen. Deze video was binnen een paar dagen verdwenen van Youtube. Dat zegt over het algemeen dat het om belangrijke informatie gaat…
Is het al niet voorbij gekomen dat de bijwerkingen waar mensen van omvallen van deze killer variant toevallig hetzelfde zijn als van de vaxxins?quote:Op woensdag 15 december 2021 23:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
Moronic mutatie is de cover up om mogelijk de vaxx doden weg te werkenBest convenient dat ze nu al in MSM de hoge besmettingscijfers noemen in de vaxxed
![]()
Oh wacht, snel mijn rabbit hole weer in![]()
Zuid Afrika is geen fuck aan de hand met de Moronic mutatie, ken er nogal wat mensen...
Moronic zelfde symptomen als bijwerkingen van vaxx ja, had ik ook gezien, Dit is waanzin wat er gebeurt maar misschien zit er iets in de vaxx waardoor mensen meer meegaand met autoriteit worden. Want als je niet ziet wat er aan de hand is dan zit er ergens iets fout.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:30 schreef KNAK het volgende:
[..]
Is het al niet voorbij gekomen dat de bijwerkingen waar mensen van omvallen van deze killer variant toevallig hetzelfde zijn als van de vaxxins?
De hoge piefjes waarschuwen er al voor...
Nee nee dat komt door klimaatverwarming, Post-Pandemic Stress Disorder en sneeuwschuivenquote:Op woensdag 15 december 2021 23:30 schreef KNAK het volgende:
[..]
Is het al niet voorbij gekomen dat de bijwerkingen waar mensen van omvallen van deze killer variant toevallig hetzelfde zijn als van de vaxxins?
"Toxoplasma gondii is known to remove rodents' innate fear of cats. The new research shows that even months after infection, when parasites are no longer detectable, the effect remains. This raises the possibility that the microbe causes a permanent structural change in the brain."quote:Op woensdag 15 december 2021 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moronic zelfde symptomen als bijwerkingen van vaxx ja, had ik ook gezien, Dit is waanzin wat er gebeurt maar misschien zit er iets in de vaxx waardoor mensen meer meegaand met autoriteit worden. Want als je niet ziet wat er aan de hand is dan zit er ergens iets fout.
True, ook dat gezien op MSMquote:Op woensdag 15 december 2021 23:33 schreef Grems het volgende:
[..]
Nee nee dat komt door klimaatverwarming, Post-Pandemic Stress Disorder en sneeuwschuiven
Maak je eigen afweging, laat je niet gek maken.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:30 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dude ik gaf de voorzet, je hoefde hem niet meteen in te koppen. Wil mensen er zelf over laten nadenkenquote:Op woensdag 15 december 2021 23:34 schreef Grems het volgende:
[..]
"Toxoplasma gondii is known to remove rodents' innate fear of cats. The new research shows that even months after infection, when parasites are no longer detectable, the effect remains. This raises the possibility that the microbe causes a permanent structural change in the brain."
Vandaar dat ivermectine nog net niet gelijkgesteld wordt met zyklon-b
![]()
quote:Op woensdag 15 december 2021 23:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dude ik gaf de voorzet, je hoefde hem niet meteen in te koppen. Wil mensen er zelf over laten nadenken
Lass mal seinquote:Op woensdag 15 december 2021 23:37 schreef Grems het volgende:
[..]![]()
dit laatste stukje leest toch niemand meer terug, ik zou hem gewoon nog een keer plaatsen in het volgende deel - zal hem dan niet verklappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |