quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:54 schreef ludovico het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-schrappen-coronapas
"Het werkt niet dus we houden het aan! "
En als het wel gewerkt had hadden we het ook aangehouden want
"het werkt goed, dus we houden het aan"
Zeker.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 20:33 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is dan toch gewoon een belangrijk effect?
Och censuur wordt hier ook compleet ontkend.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:57 schreef ludovico het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)g-klimaat-ontkenning
Dus waarom dan die nauwelijks effect?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zeker.
Maakt vaccinatiedwang en deze segregatie nog niet minder idioot.
Als ze het coronapaspoort na 1 maand al zouden stoppen dan haal je de meeste mensen die twijfels hebben niet over de streep. Niet dat de vaccinatiegraad verhogen de hoofdreden is achter het coronapaspoort, want dat is de gezondheidszorg ontlasten en het voorkomen van besmettingen. De komende weken gaan spannend worden wat dat betreft, maar ik verwacht dat de QR-code pas na de winter afgeschaft gaat worden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:43 schreef leolinedance het volgende:
Gaan ze dat QR gebeuren nou nog langer erin houden om de vaccinatiegraad te verhogen? Wat denken zou nou, dat mensen na 1,5 jaar alsnog overstag gaan door zo iets? Wat een idiote gedachte.
Overigens vanmiddag bij een vd Valk gegeten zonder dat naar QR gevraagd werd
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 00:07 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dank voor het melden dat je geen kut begrijpt van wetenschappelijk onderzoek.
Vertel welke causale verbanden toont bpoc aan of Lareb for that matterquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 00:22 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Je snapt dus nog steeds geen kut van causale verbanden en bent daar nog trots op ook?
Jij kent bpoc blijkbaar niet...quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 00:25 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ze geven juist aan WAAROM ze geen causale verbanden kunnen aantonen, maar blijkbaar ben jij te dom om te poepen.
Alleen coronapiet mag strooigoedmachinaal samengestelde zakjes met coronaproof snoepgoed uitdelen.quote:Als het aan de GGD West-Brabant ligt, delen pieten bij de sinterklaasintochten dit jaar geen los strooigoed uit. De gezondheidsorganisatie adviseert om de pepernoten en ander snoepgoed in zakjes aan kinderen te geven.
Dat advies heeft alles te maken met corona, laat woordvoerder Christ-Jan van Dongen weten. Hij legt uit: ,,Een van de belangrijkste preventiemaatregelen tegen het verspreiden van infectieziekten - dus ook corona - is handhygiëne.”
De pieten die van oudsher gewend zijn om in de juten zak te graaien en lukraak uit te delen aan kinderen, wordt op het hart gedrukt te stoppen met het strooien ‘in één of andere hoek’. ,,Hoe meer je het snoep aanraakt, hoe groter het risico dat het snoep besmet raakt met micro-organismen.”
Ook bij het samenstellen van de zakjes snoep wordt de hulpjes van Sinterklaas verzocht meerdere zaken in acht te nemen, aldus Van Dongen. ,,Draag geen handsieraden. Daaronder kunnen zich micro-organismen ophopen. Was van tevoren goed je handen en doe tussendoor niets anders. Of was je handen opnieuw nadat je bijvoorbeeld pauze hebt gehad of naar de wc bent gegaan."
https://www.ad.nl/binnenl(...)-gestrooid~a7dc4602/
Ik dacht dat we plastic monoverpakkingen gingen uitbannen...quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 09:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Alleen coronapiet mag strooigoedmachinaal samengestelde zakjes met coronaproof snoepgoed uitdelen.![]()
Ach, hij heeft de vrijheid om gevaccineerd te worden of ontslag te nemen...quote:
Soms schuurt het tussen het klimaatbeleid en het coronabeleid.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 09:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik dacht dat we plastic monoverpakkingen gingen uitbannen...
Nee, we vergeten gewoon dat we in Nederland al eerder zijn gestopt met Astrazeneca en Denemarken ook al was gestopt met Astrazeneca en doen nu net alsof deze landen helden zijn en wij de sukkels.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 01:44 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Net als Denemarken, Noorwegen, Zweden. Maar dat mag je niet zeggen.
Gezien de tekst denk ik dat dit een blijvertje wordt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 09:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Soms schuurt het tussen het klimaatbeleid en het coronabeleid.
In dit geval prevaleert het coronabeleid.
Als je nu nog denkt dat die vaccins zaligmakend zijn dan ben je ook gewoon af imoquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 14:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan zou ik me beter laten voorlichten over die vermeende nadelen. En als je bijna in 2022 het nog gaat hebben over een vaccin dat snel geïntroduceerd is en daardoor onbekende bijwerkingen zou hebben dan ben je gewoon af. Het is na al die tijd wel duidelijk dat de bijwerkingen te verwaarlozen zijn. Zeker in vergelijking met wat het virus zelf aan kan richten.
Ondertussen zijn we dankzij vaccinatie van de meeste maatregelen af, zonder dat de zorg oververhit raakt...quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 10:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je nu nog denkt dat die vaccins zaligmakend zijn dan ben je ook gewoon af imo
Op de verspreiding.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:49 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dus waarom dan die nauwelijks effect?
Vergelijk de veiligheid van de vaccins eens met de veiligheid van covid zou ik zeggenquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 10:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je nu nog denkt dat die vaccins zaligmakend zijn dan ben je ook gewoon af imo
QR heeft geen effect op ziekenhuisopnames. Gewoon geen drol.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 00:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als ze het coronapaspoort na 1 maand al zouden stoppen dan haal je de meeste mensen die twijfels hebben niet over de streep. Niet dat de vaccinatiegraad verhogen de hoofdreden is achter het coronapaspoort, want dat is de gezondheidszorg ontlasten en het voorkomen van besmettingen. De komende weken gaan spannend worden wat dat betreft, maar ik verwacht dat de QR-code pas na de winter afgeschaft gaat worden.
Haha, je moet en zal voor de vaccins in de bres springen hè. Je kunt het gewoon niet laten. Iedereen die met een kwaad woord over die dingen spreekt moet van repliek worden gediend. Uiteraard heb je daar hier wel een dagtaak aan, maar doe vooral wat je niet kunt laten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 10:20 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Vergelijk de veiligheid van de vaccins eens met de veiligheid van covid zou ik zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |