SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./modbreak
MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).
Verschillende video's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meest gevaccineerde land in de wereld.
Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)
'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'
![]()
![]()
![]()
Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geaccepteerde ridiculiteit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The show must go on folks!![]()
![]()
Wij hebben een breuk in de familie. Heb nogal wat ooms en tantes (en nog veel meer neven en nichten - oud katholiek gezinquote:Op woensdag 15 december 2021 08:40 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Meer en meer die er klaar mee zijn) en de ene helft wil niet meer (bijwerkingen) en de andere helft is doodsbang en maken hele nare verwijten.
Saamhorigheid is ver te zoeken. Ouders hebben inmiddels besloten het af te wachten en zich voorlopig thuis te vermaken. Zusje staat nog te twijfelen, heeft nog skivakanties in de planning staan. Denk dat we binnenkort 7/8 afvalligen hebben, alleen mn zwager is nog aan boord.![]()
Wakker worden - pot yoghurt erbij - TV even aan - ...
...binnen 3 minuten gewoon 16x het woord 'Boosteren' aanhoren
Mai pben rai~!![]()
Kom met een plan zegtie..quote:Op woensdag 15 december 2021 08:40 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Meer en meer die er klaar mee zijn
Alsof van tevoren is te voorspellen hoe de pandemie zal verlopen....![]()
Ik scrolde net eens de fp door over de persconferentie, de stemming is omgeslagen, reacties die pro zijn lijken wel in de minderheid.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Da's wel naar.quote:Op woensdag 15 december 2021 08:51 schreef _I het volgende:
[..]
Wij hebben een breuk in de familie. Heb nogal wat ooms en tantes (en nog veel meer neven en nichten - oud katholiek gezin) en de ene helft wil niet meer (bijwerkingen) en de andere helft is doodsbang en maken hele nare verwijten.
Saamhorigheid is ver te zoeken. Ouders hebben inmiddels besloten het af te wachten en zich voorlopig thuis te vermaken. Zusje staat nog te twijfelen, heeft nog skivakanties in de planning staan. Denk dat we binnenkort 7/8 afvalligen hebben, alleen mn zwager is nog aan boord.
In feite blijft het een individuele keuze, als de een besluit het niet te doen, dan heeft de ander daar toch niet over te verwijten?![]()
“Het virus is grillig”quote:Op woensdag 15 december 2021 08:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kom met een plan zegtie..
Alsof van tevoren is te voorspellen hoe de pandemie zal verlopen....
Daar gaat het niet over. Als er weken gesproken wordt over het sluiten van de scholen en de minister die er verantwoordelijk voor is zegt dat dit niet gaat gebeuren, doe het dan ook niet een week van te voren.
Die maatregelen van 2/3 weken, hoewel iedereen inmiddels weet dat zo’n korte tijd geen wijziging gaat brengen. Zeg dan gewoon dat we in ieder geval t/m maart x en y blijven doen, etc
Mensen hebben behoefte aan structuur. Zelfs een ellendige structuur is beter dan chaos en beloftes.![]()
Hoe bizar is het dat een skivakantie bepaald of je een booster neemtquote:Op woensdag 15 december 2021 08:51 schreef _I het volgende:
[..]
Wij hebben een breuk in de familie. Heb nogal wat ooms en tantes (en nog veel meer neven en nichten - oud katholiek gezin) en de ene helft wil niet meer (bijwerkingen) en de andere helft is doodsbang en maken hele nare verwijten.
Saamhorigheid is ver te zoeken. Ouders hebben inmiddels besloten het af te wachten en zich voorlopig thuis te vermaken. Zusje staat nog te twijfelen, heeft nog skivakanties in de planning staan. Denk dat we binnenkort 7/8 afvalligen hebben, alleen mn zwager is nog aan boord.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als iedereen in z’n huis zou blijven niet. Maar de zusters drinken wekelijks koffie, de ene zus bezoekt een bepaalde broer, die weer contact heeft… etcquote:Op woensdag 15 december 2021 09:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Da's wel naar.
In feite blijft het een individuele keuze, als de een besluit het niet te doen, dan heeft de ander daar toch niet over te verwijten?
Dus sta je allemaal met elkaar in verbinding. En nu gaan sommige eisen dat anderen zich laten boosteren, anders wordt het contact verbroken.
Maar bepaalde kinderen willen weer niet/wel dat hun ouders iets doen.
Gewoon één grote clusterfuck.![]()
Toen er geboekt werd, was dat nog niet aan de orde. Nu is alles geboekt en betaald. Zusje wil niet, zwager vindt dat ze het gewoon moet doen. En dus dezelfde discussie over de kinderen.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe bizar is het dat een skivakantie bepaald of je een booster neemt
Het gaat niet alleen om de vakantie, das meer de aanleiding denk ik.![]()
het is fijn als je een gezin hebt die allemaal hetzelfde denken, maar als dat verandert poeh.. das moeilijkquote:Op woensdag 15 december 2021 09:08 schreef _I het volgende:
[..]
Toen er geboekt werd, was dat nog niet aan de orde. Nu is alles geboekt en betaald. Zusje wil niet, zwager vindt dat ze het gewoon moet doen. En dus dezelfde discussie over de kinderen.
Het gaat niet alleen om de vakantie, das meer de aanleiding denk ik.
kom er dan maar eens uitThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 15 december 2021 08:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kom met een plan zegtie..
Alsof van tevoren is te voorspellen hoe de pandemie zal verlopen....
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Soms is alleen zijn een uitkomst!quote:Op woensdag 15 december 2021 09:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is fijn als je een gezin hebt die allemaal hetzelfde denken, maar als dat verandert poeh.. das moeilijk
kom er dan maar eens uit![]()
Hij doet het maximale wat het volk accepteert joh. Dat besef heeft die dan nog net wel. Idealiter zou hij gewoon met geweld mensen laten vaccineren door het leger.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:04 schreef _I het volgende:
[..]
“Het virus is grillig”
Daar gaat het niet over. Als er weken gesproken wordt over het sluiten van de scholen en de minister die er verantwoordelijk voor is zegt dat dit niet gaat gebeuren, doe het dan ook niet een week van te voren.
Die maatregelen van 2/3 weken, hoewel iedereen inmiddels weet dat zo’n korte tijd geen wijziging gaat brengen. Zeg dan gewoon dat we in ieder geval t/m maart x en y blijven doen, etc
Mensen hebben behoefte aan structuur. Zelfs een ellendige structuur is beter dan chaos en beloftes."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Als het niet voor je eigen gezondheid is dan is het snel een andere reden hè.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe bizar is het dat een skivakantie bepaald of je een booster neemt"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
![]()
Ik kijk niet naar de poppenkast, maar kan iemand verifieren dat hij dit echt zei?
Zo ja: Moet in de OP."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Het volk wilde al sneller en meer maatregelen.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hij doet het maximale wat het volk accepteert joh. Dat besef heeft die dan nog net wel. Idealiter zou hij gewoon met geweld mensen laten vaccineren door het leger.
Maar als je verplicht wil vaccineren, moet de emmer wel eerst overlopen. Dus tref je wat laffe halve maatregelen, net zolang totdat alles vast loopt. Wat je vervolgens maanden vol kan houden.![]()
ik heb niet gekeken maar jaquote:Op woensdag 15 december 2021 09:17 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
Ik kijk niet naar de poppenkast, maar kan iemand verifieren dat hij dit echt zei?
Zo ja: Moet in de OP.
veel op twitter terug te vindenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 15 december 2021 09:15 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
we denken we hopen we weten het nietHoe duidelijker wil je het hebben dat we in januari nog een schep onzin erboven op krijgen.quote:DEN HAAG - Nederland moet zich schrap zetten tegen de omicronvariant van het coronavirus. Dat is een van de argumenten die premier Rutte en minister De Jonge (Volksgezondheid) dinsdagavond geven voor het verlengen van de avondlockdown met nog eens drie weken.Mai pben rai~!![]()
of volgende week alquote:Op woensdag 15 december 2021 09:19 schreef KNAK het volgende:
[..]
[..]
Hoe duidelijker wil je het hebben dat we in januari nog een schep onzin erboven op krijgen.
net voor de kerst
even alle hoop eruit rammenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik zou gewoon een statement maken dat die mensen moeten kappen met hun geesteszieke tunnelvisie.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:07 schreef _I het volgende:
[..]
Als iedereen in z’n huis zou blijven niet. Maar de zusters drinken wekelijks koffie, de ene zus bezoekt een bepaalde broer, die weer contact heeft… etc
Dus sta je allemaal met elkaar in verbinding. En nu gaan sommige eisen dat anderen zich laten boosteren, anders wordt het contact verbroken.
Gewoon één grote clusterfuck.
"Mijn vaccin werkt alleen als jij hem ook neemt" lol, wat? Fuck off. Vaccin neem je voor jezelf."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Het sprookje is over. De kickbacks worden niet langer uitbetaald. Hop hop verplichting erin!quote:Op woensdag 15 december 2021 09:17 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
Zo ja: Moet in de OP.![]()
Wat een totale randdebiel.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb niet gekeken maar ja
veel op twitter terug te vinden"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Het probleem is dat mensen zo ongelofelijk bang zijn gemaakt en geworden,.. dat ze daar niet meer om heen kunnen kijkenquote:Op woensdag 15 december 2021 09:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een statement maken dat die mensen moeten kappen met hun geesteszieke tunnelvisie.
"Mijn vaccin werkt alleen als jij hem ook neemt" lol, wat? Fuck off. Vaccin neem je voor jezelf.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja dat is allang niet meer zo natuurlijk. Inmiddels neem je hem voor de buitenwereld, door dat 3G/QR gezeik. Dat dwingt tot het openbaar maken van je status.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een statement maken dat die mensen moeten kappen met hun geesteszieke tunnelvisie.
"Mijn vaccin werkt alleen als jij hem ook neemt" lol, wat? Fuck off. Vaccin neem je voor jezelf.
Lang niet iedereen kan omgaan met die groepsdruk. Maar het zou zo moeten zijn als jij zegt.![]()
![]()
Begrijpelijk, maar we leven in een democratie, waarbij allerlei belangen meespelen en een stem in het geheel hebben of willen hebben.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:04 schreef _I het volgende:
[..]
“Het virus is grillig”
Mensen hebben behoefte aan structuur. Zelfs een ellendige structuur is beter dan chaos en beloftes.
Veel makkelijker is dat we 1 sterke leider hebben die 1 koers aan houdt, ongeacht de consequenties.
Dan is het voor iedereen tenminste duidelijk en heeft iedereen houvast.![]()
ik hoorde gisteren ook al een radiospotje waarbij het zorginfarct wordt gebruikt om mensen aan te spreken zich aan de regels te gebruiken.quote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee, vaccins neem je niet alleen voor jezelf.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
"Mijn vaccin werkt alleen als jij hem ook neemt" lol, wat? Fuck off. Vaccin neem je voor jezelf.
Enkele uitzonderingen daargelaten, zoals die tegen tetanus.![]()
In economische zin met die lage rentes, hoge beurskoersen, giga druk op mogelijke inflatie...quote:Op woensdag 15 december 2021 09:21 schreef _I het volgende:
[..]
Het sprookje is over. De kickbacks worden niet langer uitbetaald. Hop hop verplichting erin!
= Risico dat de aandelen markt / huizenmarkt finaal instort.
= Risico dat het omgekeerde gebeurt omdat de waarde van valuta totaal inkeldert, cq inflatie.
= Risico dat men bij hogere inflatie --> hogere rente --> Hun rentebetalingen niet meer kunnen doen / dat zorgt voor daling van asset prices....
= Gepercipieerde rijkdom neemt af --> mensen geven minder uit --> economische recessie.
Potentieel trigger: Evergrande wordt al een tijdje over gesproken, wie weet wat dat mee gaat trekken.
En sowieso inflatie die opgevolgd wordt met snelle rente stijgingen."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Weet ik, en tis familie, maar daarom ook aanspreken op een moment dat je hen wél kan raken.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het probleem is dat mensen zo ongelofelijk bang zijn gemaakt en geworden,.. dat ze daar niet meer om heen kunnen kijken"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
En dat terwijl men zo stellig beloftes aan het rondstrooien was dat dat nooit zou gebeuren.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:21 schreef _I het volgende:
[..]
Het sprookje is over. De kickbacks worden niet langer uitbetaald. Hop hop verplichting erin!
Hugo gaat vertrekken. Zijn rol is uitgespeeld.
Rutte? Vooralsnog zit ie er nog...
2022 gaat een flink kutjaar worden voor de weigeraar.Mai pben rai~!![]()
Sorry voor het misspellen van je username gisteren, ik schaamde me diep durfde niet meer op je terechtwijzing te reageren.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:23 schreef _I het volgende:
[..]
Ja dat is allang niet meer zo natuurlijk. Inmiddels neem je hem voor de buitenwereld, door dat 3G/QR gezeik. Dat dwingt tot het openbaar maken van je status.
Lang niet iedereen kan omgaan met die groepsdruk. Maar het zou zo moeten zijn als jij zegt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
mijn ouders zijn beide gevaccineerdquote:Op woensdag 15 december 2021 09:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Weet ik, en tis familie, maar daarom ook aanspreken op een moment dat je hen wél kan raken.
mijn vader heeft auto immuun gerelateerde problemen, vandaar dat hij die keus heeft gemaakt.
Hij is, nu hij weet dat het vaccin dus niet goed genoeg werkt zo bang om Corona te krijgenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een sterke leider zonder lange termijn plan wordt hem ook niet.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar we leven in een democratie, waarbij allerlei belangen meespelen en een stem in het geheel hebben of willen hebben.
Veel makkelijker is dat we 1 sterke leider hebben die 1 koers aan houdt, ongeacht de consequenties.
Dan is het voor iedereen tenminste duidelijk en heeft iedereen houvast.
En van die democratie is weinig te merken. Als bijna niemand achter de maatregelen staat of er vertrouwen in heeft, heb je niet een sterke leider met een plan voor je.![]()
Ook van die totale nonsense inderdaad, prima dat men extra voorzichtig moet zijn bij symptomen maar laten we verder ff normaal doen zeg hey,zeker bij gezonde / gevaccineerde mensen.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoorde gisteren ook al een radiospotje waarbij het zorginfarct wordt gebruikt om mensen aan te spreken zich aan de regels te gebruiken.
Kerst met 4 mensen? Dikke lul."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
quote:Op woensdag 15 december 2021 09:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, vaccins neem je niet alleen voor jezelf.
Enkele uitzonderingen daargelaten, zoals die tegen tetanus.
Da's wel klote.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:07 schreef _I het volgende:
[..]
Als iedereen in z’n huis zou blijven niet. Maar de zusters drinken wekelijks koffie, de ene zus bezoekt een bepaalde broer, die weer contact heeft… etc
Gewoon één grote clusterfuck.
Ik heb 2 schoonfamilies, bij de een is iedereen gevaccineerd en halen ze ook allemaal de booster. Daar is dus verder geen discussie.
Bij de andere is een deel niet gevaccineerd, en daar wordt verder niet moeilijk over gedaan.![]()
Banken gaan vallen, en dan gaan we pas echt de shitshow-rollercoaster inquote:Op woensdag 15 december 2021 09:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
In economische zin met die lage rentes, hoge beurskoersen, giga druk op mogelijke inflatie...
= Risico dat het omgekeerde gebeurt omdat de waarde van valuta totaal inkeldert, cq inflatie.
= Risico dat men bij hogere inflatie --> hogere rente --> Hun rentebetalingen niet meer kunnen doen / dat zorgt voor daling van asset prices....
= Gepercipieerde rijkdom neemt af --> mensen geven minder uit --> economische recessie.
Potentieel trigger: Evergrande wordt al een tijdje over gesproken, wie weet wat dat mee gaat trekken.
En sowieso inflatie die opgevolgd wordt met snelle rente stijgingen.Mai pben rai~!![]()
Het wordt een bloedbad. Er wordt veel geld onttrokken aan de beurs de laatste weken. Zie de boel wel instorten financieel.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
In economische zin met die lage rentes, hoge beurskoersen, giga druk op mogelijke inflatie...
En sowieso inflatie die opgevolgd wordt met snelle rente stijgingen.![]()
Was dat ook al met influenza..... Denkt die dat er een uitweg is... Is deze manier van leven wel het beste voor hem naar zijn eigen inzichten?quote:Op woensdag 15 december 2021 09:28 schreef greysbones het volgende:
Hij is, nu hij weet dat het vaccin dus niet goed genoeg werkt zo bang om Corona te krijgen"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Als 2022 gaat zuigen, dan worden 2023-2030 niet veel beter. Buigen of barsten.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:27 schreef KNAK het volgende:
[..]
En dat terwijl men zo stellig beloftes aan het rondstrooien was dat dat nooit zou gebeuren.
Hugo gaat vertrekken. Zijn rol is uitgespeeld.
Rutte? Vooralsnog zit ie er nog...
2022 gaat een flink kutjaar worden voor de weigeraar.![]()
Naar ik weet kopen pensioenfondsen dat soort producten gewoon met halve plicht ook, zoals staatsobligaties etc...quote:Op woensdag 15 december 2021 09:29 schreef KNAK het volgende:
[..]
Banken gaan vallen, en dan gaan we pas echt de shitshow-rollercoaster in
De kosten zijn voor mensen met een pensioentje, "zie je wel, terecht dat de rekenrente zo laag was". Self fullfilling prophecy."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
hij heeft een aantal malen in het ziekenhuis gelegen wat absoluut geen pretje is geweest(door auto immuun)quote:Op woensdag 15 december 2021 09:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Was dat ook al met influenza..... Denkt die dat er een uitweg is... Is deze manier van leven wel het beste voor hem naar zijn eigen inzichten?
de angst om weer in die situatie te komen is groot
vandaar de angst voor Corona
totaal niet reeel die angst
maar ja
hoe neem je dat wegThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Sorry voor het misspellen van je username gisteren, ik schaamde me diep durfde niet meer op je terechtwijzing te reageren.![]()
Hecht niet zoveel waarde aan mn naam. Wel aan het feit dat je me de geduldigheidsaward toe wilde kennen. Wat was dat, joh?![]()
Het zou leuk zijn als je gaat inzien dat het vaccin nauwelijks werkzaam is tegen nieuwe varianten x maanden na de laatste prik................... En dat het verschil tussen gevaccineerd / niet natuurlijk besmet noch gevaccineerd met de dag kleiner wordt, en nu al totaal niet substantieel is.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat je daar je ogen voor sluit...
Het is nooit proportioneel, wat je ook doet."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
quote:Op woensdag 15 december 2021 09:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als je gaat inzien dat het vaccin nauwelijks werkzaam is tegen nieuwe varianten x maanden na de laatste prik................... En dat het verschil tussen gevaccineerd / niet natuurlijk besmet noch gevaccineerd met de dag kleiner wordt, en nu al totaal niet substantieel is.
Het is nooit proportioneel, wat je ook doet.quote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Tjah...quote:Op woensdag 15 december 2021 09:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft een aantal malen in het ziekenhuis gelegen wat absoluut geen pretje is geweest(door auto immuun)
de angst om weer in die situatie te komen is groot
vandaar de angst voor Corona
totaal niet reeel die angst
maar ja
hoe neem je dat weg
Snap het wel, voor hem, dat die vindt dat die in een moeilijk scenario zit, maar dan moet die wel gaan denken hoe die zijn leven wilt gaan vullen want dit virus gaat niet weg."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Die mag je gewoon houden.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:33 schreef _I het volgende:
[..]
Begrijpelijk.![]()
Hecht niet zoveel waarde aan mn naam. Wel aan het feit dat je me de geduldigheidsaward toe wilde kennen. Wat was dat, joh?
Das wel chill. Dat was bij ons ook zo. Geen idee wat er precies veranderd is, maar ga ervan uit dat ze wel weer bijtrekken. Het wordt vanzelf weer lente.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Da's wel klote.
Ik heb 2 schoonfamilies, bij de een is iedereen gevaccineerd en halen ze ook allemaal de booster. Daar is dus verder geen discussie.
Bij de andere is een deel niet gevaccineerd, en daar wordt verder niet moeilijk over gedaan.![]()
![]()
![]()
Alvast een kijkje in de keuken
van het debatThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Niet gevaccineerd noch besmet bestaat al nauwelijks en niet gevaccced maar wel besmet heeft meer antistoffen... En uit de nieuwe onderzoeken lijken ze ook beter beschermd idd.quote:"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
![]()
quote:
Geen Fvd fan, maar hier wordt het ook duidelijk geformuleerdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb gisteren niet gekeken naar de charlatanshow maar dit is weer een pareltje van onze volksmenner
![]()
Goede samenvattingAls je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Heb ik altijd al gezegd. Maar dat is gewoon biologie en enorm logisch.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Niet gevaccineerd noch besmet bestaat al nauwelijks en niet gevaccced maar wel besmet heeft meer antistoffen... En uit de nieuwe onderzoeken lijken ze ook beter beschermd idd.
Weg met de vaccins, werk aan medicijnen voor de zieken en toename van bedden. Stop met boosteren. Dank alvorens.Vakman pur sang![]()
Het covid beleid is helemaal niet relevant. Het dient geen enkel doel van Volksgezondheid. Dus uit de hand lopen heeft er nooit ingezeten.quote:Op woensdag 15 december 2021 08:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ah, jij had natuurlijk liever gezien dat het compleet uit de hand was gelopen voordat er maatregelen waren gekomen.
Ik stel slechts vast dat het woord "crisis" nogal gevoelig is voor devaluatie. We zitten in een crisis omdat ons basisniveau het raam uit moet. Niet omdat het alle hens aan dek is, pompen of verzuipen.
Beetje roepen dat we een vluchtelingencrisis hebben omdat die niet allemaal in een huurwoning kunnen. Edoch bouwen we daar noodopvang voor.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Tja, als je gelooft dat de maatregelen een ander doel hebben dan het bestrijden van de coronapandemie, dan snap ik wel dat je tot andere conclusies komt.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het covid beleid is helemaal niet relevant. Het dient geen enkel doel van Volksgezondheid. Dus uit de hand lopen heeft er nooit ingezeten.
Ik stel slechts vast dat het woord "crisis" nogal gevoelig is voor devaluatie. We zitten in een crisis omdat ons basisniveau het raam uit moet. Niet omdat het alle hens aan dek is, pompen of verzuipen.
Beetje roepen dat we een vluchtelingencrisis hebben omdat die niet allemaal in een huurwoning kunnen. Edoch bouwen we daar noodopvang voor.
Wat vluchtelingen betreft, anders dan bijvoorbeeld in het midden Oosten sluiten we vluchtelingen niet decennialang op in kampen.
Dus eat dat aan gaat spreken we hier sneller van een vluchtelingencrisis dan daar.
Zo zal het met Covid ook wel gaan, hier accepteren we niet dat mensen geen zorg krijgen, dus zit je sneller met een probleem als de zorg overbelast raakt, dan wanneer we dat wel accepteren.
En daarin is BNW geen uitzondering, als je vraagt wie af ziet van behandeling tegen Covid blijkt dat best een groot deel geen afstand wil doen.![]()
https://nos.nl/index.php/(...)-dan-bij-verkoudheid
2/3 van de kinderen is al besmet geweest, niet ernstiger dan een verkoudheid.![]()
Voorzetje op een verplichting. Walgelijk deze ventquote:Op woensdag 15 december 2021 09:49 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb gisteren niet gekeken naar de charlatanshow maar dit is weer een pareltje van onze volksmenner
[ twitter ]
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Bijzonder zeg, hebben ze daar de definitie ook al met grote haast lopen wijzigen?quote:Op woensdag 15 december 2021 09:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, vaccins neem je niet alleen voor jezelf.
Enkele uitzonderingen daargelaten, zoals die tegen tetanus.
Volgens mij kunnen ze van oorlog vrede maken en dan slikken sommige mensen het nog![]()
![]()
en alle verouderde statistiekjes besprekenquote:Op woensdag 15 december 2021 10:10 schreef _I het volgende:
Van Dissel gaat nu alle angstscenario’s bespreken.
De mogelijke maatregelen bij de verwachtingen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
het lijkt wel een spreekbeurtquote:Op woensdag 15 december 2021 10:12 schreef _I het volgende:
“Mogelijk extra maatregelen” naast een plaatje van een naald.
Oeh, zo spannund.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kuipers nam ook nog even de verdeling van begin november als voorbeeld.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
en alle verouderde statistiekjes bespreken![]()
![]()
Het inweken van de nieuwe maatregelen.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
het lijkt wel een spreekbeurt
Mijn spreekbeurt over beïnvloeding met statistieken.![]()
quote:Op woensdag 15 december 2021 10:14 schreef _I het volgende:
[..]
Het inweken van de nieuwe maatregelen.
Mijn spreekbeurt over beïnvloeding met statistieken.![]()
![]()
![]()
en die verdomde bel
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ze zijn echt ziek!!!quote:Op woensdag 15 december 2021 10:15 schreef _I het volgende:
Even een commercial om 5-11 jarigen te prikkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
geen ideequote:Op woensdag 15 december 2021 10:18 schreef _I het volgende:
In welke categorie zitten de “status onbekend”, bij gevaccineerd of ongevaccineerd?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee hoor, het is altijd al zo geweest dat vaccins worden ingezet om een bepaalde ziekteverwekker zoveel mogelijk in te dammen.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:11 schreef Grems het volgende:
[..]
Bijzonder zeg, hebben ze daar de definitie ook al met grote haast lopen wijzigen?
Volgens mij kunnen ze van oorlog vrede maken en dan slikken sommige mensen het nog
Bij het Rijksvaccinatieprogramma wordt ook niet gekeken of je wel vatbaar bent voor de ziektes waartegen je wordt ingeënt, iedereen krijgt de prik, en als je weigert mag je kind niet naar de crèche.![]()
sorry?quote:Op woensdag 15 december 2021 10:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee hoor, het is altijd al zo geweest dat vaccins worden ingezet om een bepaalde ziekteverwekker zoveel mogelijk in te dammen.
Bij het Rijksvaccinatieprogramma wordt ook niet gekeken of je wel vatbaar bent voor de ziektes waartegen je wordt ingeënt, iedereen krijgt de prik, en als je weigert mag je kind niet naar de crèche.
volgen mij is dat in NL niet van toepassingThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Formeel niet, maar in de praktijk wel.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
sorry?
volgen mij is dat in NL niet van toepassing
En volgens mij was er al bezigheid om dat formeel te maken.![]()
Omicron omzeilt de opgebouwde bescherming door besmetting en / of vaccinaties en kan zich o.a. daarom zo snel verspreiden, aldus Jaap.
De antistoffen om te neutraliseren is factor 20 tot 40 lager dan bij Delta en Alpha. Niet best dit.![]()
Hij doet nu UK fearporn.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
lekker wetenschappelijk toch
45% is al omicrom, verdubbeld elke 2,5-3 dagen.. Wil niet alarmistisch klinken, maar…![]()
Iedereen weet dat CNN entertainment is, geen nieuws.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:41 schreef Grems het volgende:
[..]
Als het op CNN heb gestaan moet het wel kloppen!!
Maar Jaap neemt het gewoon als bron. Ouwe BNW’r![]()
![]()
Hop even een niet peer gereviewde modellering meegeven. Want die vorige waren ook zo’n succes!
Post je hier ook, Jaap?![]()
Nope .. ligt nog steeds in de 1e kamer in afwachting van ...quote:Op woensdag 15 december 2021 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
sorry?
volgen mij is dat in NL niet van toepassing
Al heeeeeel lang.![]()
Ik werd er kotsmisselijk van toen hij dat zeiquote:Op woensdag 15 december 2021 10:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Voorzetje op een verplichting. Walgelijk deze vent![]()
Aaah mooie tijd om dat er doorheen te drukkenquote:Op woensdag 15 december 2021 10:50 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Nope .. ligt nog steeds in de 1e kamer in afwachting van ...
Al heeeeeel lang.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ken niet 1 kdv die er om vraagtquote:Op woensdag 15 december 2021 10:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Formeel niet, maar in de praktijk wel.
En volgens mij was er al bezigheid om dat formeel te maken.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat gaat ook wel gebeuren. Het stelsel zoals we dat nu kennen staat al ik-weet-niet-hoe-lang op intstorten.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:30 schreef _I het volgende:
[..]
Het wordt een bloedbad. Er wordt veel geld onttrokken aan de beurs de laatste weken. Zie de boel wel instorten financieel.![]()
De schuldenberg stijgt en er is een prognotiseerde bevolkingskrimp. Het model is niet langer houdbaar. Rekenmodellen gaan instorten en de rente kan het niet langer oplossen.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:57 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Dat gaat ook wel gebeuren. Het stelsel zoals we dat nu kennen staat al ik-weet-niet-hoe-lang op intstorten.
Helicoptergeld in de US. We zitten aan het einde.
[ Bericht 2% gewijzigd door _I op 15-12-2021 11:02:32 (Krimp geen groei) ]![]()
https://www.nu.nl/coronav(...)geldigheidsduur.html
Weer een conspiracy die werkelijkheid wordt.
QR krijgt geldigheidsduur.![]()
Oeh. Er moet geëvalueerd worden of mensen zonder booster tot de gevaccineerden gerekend blijven.
We moeten oproepen tot een booster. Dat % is leidend voor de extra maatregelen.
Welkom 2X gevaccineerden, tot de ongevaccineerde schuldigen.![]()
![]()
Paternotte wil handen wassen eruit en vaccineren erin hebben bij de icoontjes.
Jaap zegt OK.
Dus we kunnen stoppen met handen wassen en mogen weer handen schudden?![]()
Ze streven naar 95-99% vaccinatiegraad in alle leeftijdsgroepen, zegt Jaap, op de vraag of de focus moet liggen op de 400.000 ongevaccineerden in de 60+ groep. Het is aan de politiek hoe dat bereikt moet worden.
Alle?![]()
Leuk verhaal.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:02 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
geen idee of er hier enige waarheid in zitVakman pur sang![]()
Gij zult prikken anders zult gij voor eeuwig verstoten worden van H.B.Gijs.
Getekend H. De Jonge.Vakman pur sang![]()
en hoeveel van die 400.000 kunnen niet vaccineren.. maw is niet mogelijk voor henquote:Op woensdag 15 december 2021 11:28 schreef _I het volgende:
Ze streven naar 95-99% vaccinatiegraad in alle leeftijdsgroepen, zegt Jaap, op de vraag of de focus moet liggen op de 400.000 ongevaccineerden in de 60+ groep. Het is aan de politiek hoe dat bereikt moet worden.
Alle?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
https://dailyexpose.uk/20(...)t-cases-myocarditis/
The new study was conducted by dozens of doctors and scientists from several Universities, Children’s Hospitals, and Schools of Medicine across the USA and was published on the American Heart Association’s (AHA) journal ‘Circulation’ on December 6th 2021.
The researchers investigated 139 children and young adults with 140 episodes of suspected myocarditis, of which 49 were confirmed and 91 were probable. Most of the patients were male (126) and the median age was 15.8 years.
Myocarditis is inflammation of the heart muscle, whereas pericarditis is inflammation of the protective sacs surrounding the heart. Both are extremely serious conditions due to the vital role the heart plays in keeping a person alive, and the fact that the heart muscle cannot regenerate. Serious myocarditis can lead to cardiac arrest and knock years off a persons life.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Stealth Variantkom met een test dat kakkerlakken virus detecteerd, laat het ook af en toe gezonde mensen zonder symtomen positief testen.
en we hebben een kakkerlakken pandemie.![]()
Conclusions:Most cases of suspected COVID-19 vaccine myocarditis occurring in persons <21 years have a mild clinical course with rapid resolution of symptoms. Abnormal findings on cMRI were frequent. Future studies should evaluate risk factors, mechanisms, and long-term outcomes.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:08 schreef greysbones het volgende:
https://dailyexpose.uk/20(...)t-cases-myocarditis/
The new study was conducted by dozens of doctors and scientists from several Universities, Children’s Hospitals, and Schools of Medicine across the USA and was published on the American Heart Association’s (AHA) journal ‘Circulation’ on December 6th 2021.
The researchers investigated 139 children and young adults with 140 episodes of suspected myocarditis, of which 49 were confirmed and 91 were probable. Most of the patients were male (126) and the median age was 15.8 years.
Myocarditis is inflammation of the heart muscle, whereas pericarditis is inflammation of the protective sacs surrounding the heart. Both are extremely serious conditions due to the vital role the heart plays in keeping a person alive, and the fact that the heart muscle cannot regenerate. Serious myocarditis can lead to cardiac arrest and knock years off a persons life.
Verder klopt de tekst in je artikel niet. Ze kunnen niks zeggen over hoeveel gevallen van myocarditis veroorzaakt zijn door vaccinatie omdat: We retrospectively collected data on patients <21 years-old presenting before 7/4/2021 with suspected myocarditis within 30 days of COVID-19 vaccination.Huilen dan.![]()
Je kan een linkje posten wat fijn.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://assets.publishing(...)e-report-week-42.pdf
Het is goed om je te laten checken als je eerder gequote post geloofd.Dat zou dus impliceren dat je extreem vatbaar wordt voor alles en iedereen. Volgens mij snap je de implicaties niet helemaal.
![]()
En heb je bladzijde 23 (en 24) ook gelezen? Dan zou je namelijk weten dat wat er in die tweet staat niet uit dat document volgt. De relevante zin: recent observations from UK Health Security Agency (UKHSA) surveillance data that N antibody levels appear to be lower in individuals who acquire infection following 2 doses of vaccination.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://assets.publishing(...)e-report-week-42.pdf
Vervolgens verzint hij er een hoop onzin bij.Huilen dan.![]()
Of het is gewoon een definitie kwestie dat iemand met onnatuurlijke antistoffen geen persoon met "natuurlijke antistoffen" genoemd wordt.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:22 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je kan een linkje posten wat fijn.
Het is goed om je te laten checken als je eerder gequote post geloofd.Dat zou dus impliceren dat je extreem vatbaar wordt voor alles en iedereen. Volgens mij snap je de implicaties niet helemaal.
An sich niet zo interessant. Er zal uiteraard wel enige effect zijn van vaccin / natuurlijk virus op elkaar.... Dat proberen ze uit te vogelen, maar ik geloof niet dat het menselijk immuunsysteem zich zo makkelijk laat misleiden eigenlijk. Na genoeg herbesmettingen zullen de antistoffen zich ook wel aanpassen."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
quote:De omikronvariant kan in potentie leiden tot 600 ziekenhuisopnames en ruim 100 ic-opnames per dag. Dat zei OMT-voorzitter Jaap van Dissel vanochtend in de Tweede Kamer. Dat is het dubbele van het niveau waarop de laatste golf piekte. Vrijdag praat het OMT over eventuele verdere maatregelen. ‘Het is allemaal niet geruststellend.’
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
Oehhhhh 100 op 17 miljoen erbij.quote:
Oh per dag zegt die, erbij? Als in accumuleren?
Lekker die angstpron."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Goede kans dat er vrijdag wel extra maatregelen bijkomen.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gelukkig doet het kabinet er alles aan om de IC-capaciteit op te schroeven...Steun het Kiva Fok! team!
Dat geeft die grafiek helemaal niet aan. Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 15 december 2021 12:37 schreef greysbones het volgende:
@:ludovico
jij bent goed in statistiekjes
[ twitter ]Huilen dan.![]()
Of gratis vitaminen uitgeven.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:20 schreef ludovico het volgende:
[..]
Trieste bs.
Ze kunnen beter die dingen gratis maken en oproepen ze nuttig te gebruiken / massaal allemaal zondag de 20e.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo![]()
heet jij ook al ludovicoquote:Op woensdag 15 december 2021 12:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat geeft die grafiek helemaal niet aan. Waarom denk je dat?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als je uitsluitend reacties van ook Ludo wil dan moet je hem een DM sturen. Wat snap je niet aan die figuur?quote:Huilen dan.![]()
ik moet helemaal niksquote:Op woensdag 15 december 2021 12:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je uitsluitend reacties van ook Ludo wil dan moet je hem een DM sturen. Wat snap je niet aan die figuur?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik struikel niet uit bedquote:Op woensdag 15 december 2021 12:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met het verkeerde been uit bed gestruikeld?
Ik vraag het aan Ludo omdat hij wel bereid is er wat over te zeggen zonder er een waardeoordeel aan te hangen mbt de vraagThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
tuurlijk doen ze datquote:Op woensdag 15 december 2021 12:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gelukkig doet het kabinet er alles aan om de IC-capaciteit op te schroeven...
motie voor extra IC bedden verworpen![]()
https://www.tweedekamer.n(...)09809&did=2021D21641![]()
Als je het over mijn post hebtquote:Op woensdag 15 december 2021 12:51 schreef mootie het volgende:
Ik las hier gisteren iets over een open discussie… toch?
quote hem dan gewoon
en als ik iets aan een user vraag
is dat dan een probleem?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
dat mag jij vindenquote:Op woensdag 15 december 2021 12:54 schreef mootie het volgende:
Nee, maar hoe je reageert is totaal belachelijk.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
is dit de open discussie ?quote:Op woensdag 15 december 2021 12:54 schreef mootie het volgende:
Nee, maar hoe je reageert is totaal belachelijk.I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
Ja hallo.quote:Op woensdag 15 december 2021 00:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die jongeren is juist de groep die ik hoor die zegt "fuck die boosters want we mogen nu ook niks" Dat is juist de groep die het niet gaat doenMy guess is de 50+ gaan in de rij staan en daarna gaat er nog weinig geprikt worden. De jongeren hebben het uit MSM info gedaan om de oudjes te beschermen en die zijn ook niet gek. Die zijn er klaar mee.
Het is langzaamaan klaar, een KoosVogels en isdatzo en voetbalmanager en hun consorten zullen in de rij staan voor de booster. Maar dat zijn er maar een paar en zelfs hier. Meeste mensen die nog zelf nadenken vinden het allemaal wel best. Dat is wat ik hoor de hele dag.
Well lylt, you may be happy to hear that your guess is wrong.
Ik ken een paar ongevaxte/covid sceptics 50+ IRL. Ik ben ook zo een.
Ik lees Off-Guardian heel vaak en er zijn een heleboel 50+ ongevaxte daaro.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo![]()
Kan het hier weer verder zonder geharrewar over en weer? Dank!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Overigens is dit gevraagd aan Van Dissel en hij antwoordde dat nog niet voldoende gegevens binnen zijn, en het daarom lijkt alsof de grafiek aangeeft dat je zelfs minder dan 0 beschermd zou zijn (dus eigenlijk zelfs extra risico zou lopen), maar dat dat niet zo is. Het ligt aan het aantal gegevens dat ze hebben kunnen gebruiken om deze grafiek te maken. Maar de bescherming is dus wel non-existing.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:37 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
dank uquote:Op woensdag 15 december 2021 13:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Overigens is dit gevraagd aan Van Dissel en hij antwoordde dat nog niet voldoende gegevens binnen zijn, en het daarom lijkt alsof de grafiek aangeeft dat je zelfs minder dan 0 beschermd zou zijn (dus eigenlijk zelfs extra risico zou lopen), maar dat dat niet zo is. Het ligt aan het aantal gegevens dat ze hebben kunnen gebruiken om deze grafiek te maken. Maar de bescherming is dus wel non-existing.
Met andere woorden:quote:Op woensdag 15 december 2021 11:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij noemt het zelf al: betrouwbaarheidsinterval.Huilen dan.![]()
soms is iets meer uitleg handigquote:
ik ben geen statisticaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
In Belgie weten ze het alquote:Molenberghs: "Er kan en zal vierde prik komen”
De vierde prik zal er komen, maakte Molenberghs zich sterk, omdat de derde prik nog niet specifiek is aangepast aan de omikronvariant. In de toekomst zullen wellicht ook nog andere aanpassingen nodig zijn. "We gaan er niet in slagen om met de boosters de besmettingen volledig stil te leggen”, zei hij, "maar je ziet de hele belangrijke effecten voor hospitalisatie, intensieve zorg en mortaliteit. Daar is het om te doen. Voor de rest hebben we bijkomende maatregelen nodig." Molenberghs vermoedt dat de mondmaskers en het beperken van de contacten daarom nog regelmatig zullen terugkeren.
...
Universeel coronavaccin
De viroloog denkt evenwel niet dat dat er voor elke nieuwe variant een nieuw vaccin zal moeten worden ontwikkeld. "Met de tijd zal het wellicht mogelijk zijn om een meer universeel coronavaccin te ontwikkelen. Er is al heel wat kennis over hoe je antistoffen kan ontwikkelen die breder coronavirussen kunnen neutraliseren."
https://www.hln.be/binnen(...)prik-komen~ae0b2ab6/I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
![]()
klinkt dit als hoe het nu ook gaat
qua geld?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je ziet per week de op de X as, en de laatste observatie is eigenlijk niet op tijd geschaald maar op "2+" als in - vermoed ik, meer dan 2 prikken.... Dus die locatie op de X as is niet gedefinieerd als weken maar als "booster".quote:Op woensdag 15 december 2021 12:37 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Dat is hoe ik het lees, zonder verdere verificatie, dus geef je daarin geen zekerheid verder......
Maarrrrrrrr
Als dat allemaal zo is zie je inderdaad een negatieve efficacy - als je uitgaat van een wereld zonder biases -.
Maar wat er eigenlijk wordt gemeten is het aantal geconstateerde (is mijn vermoeden weer, dus niet 100% zeker). Besmettingen...
En de mensen die graag prikken zullen wel graag meedoen met het hele testbeleid, dus daar bestaat een opwaardse bias, als in, die worden vaker getest als ze symptomen hebben.
Ook zonder verschil in incidentie, of zelfs andersom (als in meer mensen zonder vaccin zijn symptomatisch besmet) zul je meer mensen die gevaccineerd zijn kunnen localiseren, simpelweg omdat ze vaker testen...
Overigens, de onzekerheid van de efficacy bij Moronic is ook groot, dat zie je aan de langwerpige "candle sticks")
Kortom, waarschijnlijk zijn dit gewoon matige onderzoeken die ietsss kunnen zeggen, maar dan moet je ze wel in verhouding zetten tot. Feitelijke gegevens over efficacy zijn ze niet nauwkeurig genoeg voor.
Daarmee wil ik niet zeggen dat het niks zegt. Zeker in verhouding met elkaar kunnen die cijfers ook enigszins laten zien of de uitkomsten wel plausibel zijn of niet.. Maar het levert nooit echt harde feitelijke wetenschap / statistiek op.
Kan je er nog een andere bias bij geven, maar die zou eigenlijk de grafiek de andere kant op moeten sturen:
Oudere mensen met hogere kans op doorbraak infectie zijn eerder gevaccineerd.
Dus een bias naar hoe langer geleden hoe vaker break through infecties, ook vanwege leeftijd (versterkt dat effect wat je zou zien, logischerwijs.)."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
https://nos.nl/artikel/24(...)-dan-bij-verkoudheid
Waarom de kids in hemelsnaam gaan vaccineren? Alleen ter bescherming van de ouderen? Terwijl het merendeel van de kinderen al corona gehad heeft en dus beter beschermd is?![]()
![]()
En ja, hoor, daar is de Europese Superstaat. Mensen zijn alleen nog maar poppetjes die in de regels van de superstaat moeten leven :-|![]()
Oh? Ik geloof niet dat dit duidelijk is, veelal merken zij er juist heel weinig van.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:40 schreef mir1986 het volgende:
Waarom de kids in hemelsnaam gaan vaccineren? Alleen ter bescherming van de ouderen? Terwijl het merendeel van de kinderen al corona gehad heeft en dus beter beschermd is?
Maar goed ik ben ook geen expert.Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Omdat het een wereldwijd experiment is. Nu zijn de kleintjes de proefkonijnen. De enige die er beter van wordt is big pharma. Achter de schermen worden rijke stinkerds nog veel rijker door deze proef.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:40 schreef mir1986 het volgende:
Waarom de kids in hemelsnaam gaan vaccineren? Alleen ter bescherming van de ouderen? Terwijl het merendeel van de kinderen al corona gehad heeft en dus beter beschermd is?Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Laten we hopen dat het dat is / daarbij blijft, dat het een smerige vorm van geld verdienen is en meer niet.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Omdat het een wereldwijd experiment is. Nu zijn de kleintjes de proefkonijnen. De enige die er beter van wordt is big pharma. Achter de schermen worden rijke stinkerds nog veel rijker door deze proef.
Die shitshow zal wel veel dieper de beerput in gaan.Mai pben rai~!![]()
Oh, voor deze hele coronatoestand was dat een issue, crèches die ongevaccineerden weigerden.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ken niet 1 kdv die er om vraagt
Het geheugen is wel erg kort merk ik![]()
Klein gokje dat ze mss ook huisdieren gaan vaccineren?quote:Op woensdag 15 december 2021 14:03 schreef KNAK het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het dat is / daarbij blijft, dat het een smerige vorm van geld verdienen is en meer niet.
Die shitshow zal wel veel dieper de beerput in gaan.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
Waren ze al niet hard bezig met de dierentuin?quote:Op woensdag 15 december 2021 14:42 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Klein gokje dat ze mss ook huisdieren gaan vaccineren?
2022, een mooi jaar voor nog meer boosters, meer varianten, nog meer beperkingen, nog meer excuusjes om ongevaxxte mensen te weren van alle niet-essentiele zaken/ruimtes, invoeren van Coronapaspoort, gelinkt aan CO2, financiën, medische gegevens, uiteraard na het omvallen van de banken, met als kersje op de taart een variant wat de dodelijke bijwerkingen van de vaxjes moet verhullen, voor zover je het 'bijwerkingen' mag noemen
En dan elkaar 'gelukkig nieuwjaar' wensen over 2 weken....Mai pben rai~!![]()
Het glas is half vol.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:58 schreef KNAK het volgende:
[..]
Waren ze al niet hard bezig met de dierentuin?
2022, een mooi jaar voor nog meer boosters, meer varianten, nog meer beperkingen, nog meer excuusjes om ongevaxxte mensen te weren van alle niet-essentiele zaken/ruimtes, invoeren van Coronapaspoort, gelinkt aan CO2, financiën, medische gegevens, uiteraard na het omvallen van de banken, met als kersje op de taart een variant wat de dodelijke bijwerkingen van de vaxjes moet verhullen, voor zover je het 'bijwerkingen' mag noemen
En dan elkaar 'gelukkig nieuwjaar' wensen over 2 weken....Vakman pur sang![]()
quote:Op woensdag 15 december 2021 13:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je ziet per week de op de X as, en de laatste observatie is eigenlijk niet op tijd geschaald maar op "2+" als in - vermoed ik, meer dan 2 prikken.... Dus die locatie op de X as is niet gedefinieerd als weken maar als "booster".
Dat is hoe ik het lees, zonder verdere verificatie, dus geef je daarin geen zekerheid verder......
Maarrrrrrrr
Als dat allemaal zo is zie je inderdaad een negatieve efficacy - als je uitgaat van een wereld zonder biases -.
Maar wat er eigenlijk wordt gemeten is het aantal geconstateerde (is mijn vermoeden weer, dus niet 100% zeker). Besmettingen...
En de mensen die graag prikken zullen wel graag meedoen met het hele testbeleid, dus daar bestaat een opwaardse bias, als in, die worden vaker getest als ze symptomen hebben.
Ook zonder verschil in incidentie, of zelfs andersom (als in meer mensen zonder vaccin zijn symptomatisch besmet) zul je meer mensen die gevaccineerd zijn kunnen localiseren, simpelweg omdat ze vaker testen...
Overigens, de onzekerheid van de efficacy bij Moronic is ook groot, dat zie je aan de langwerpige "candle sticks")
Kortom, waarschijnlijk zijn dit gewoon matige onderzoeken die ietsss kunnen zeggen, maar dan moet je ze wel in verhouding zetten tot. Feitelijke gegevens over efficacy zijn ze niet nauwkeurig genoeg voor.
Daarmee wil ik niet zeggen dat het niks zegt. Zeker in verhouding met elkaar kunnen die cijfers ook enigszins laten zien of de uitkomsten wel plausibel zijn of niet.. Maar het levert nooit echt harde feitelijke wetenschap / statistiek op.
Kan je er nog een andere bias bij geven, maar die zou eigenlijk de grafiek de andere kant op moeten sturen:
Oudere mensen met hogere kans op doorbraak infectie zijn eerder gevaccineerd.
Dus een bias naar hoe langer geleden hoe vaker break through infecties, ook vanwege leeftijd (versterkt dat effect wat je zou zien, logischerwijs.).![]()
![]()
![]()
nee ik weet dat het een issue wasquote:Op woensdag 15 december 2021 14:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh, voor deze hele coronatoestand was dat een issue, crèches die ongevaccineerden weigerden.
Het geheugen is wel erg kort merk ik
maar uiteindelijk zijn er nooit kinderen geweigerd
simpelweg omdat die wet er niet isThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En het nieuwe regeerakkoord
er wordt minder geld uitgegeven aan de zorg![]()
terwijl we in een vergrijzing zitten en er een dubbele vergrijzing aan komt??
Dus momenteel mogen deze mensen liever niet dood
maar in de toekomst is dat niet meer zo erg?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Geef eens een reden waarom het een issue wasquote:Op woensdag 15 december 2021 15:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ik weet dat het een issue was
simpelweg omdat die wet er niet is![]()
que?quote:Op woensdag 15 december 2021 15:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Geef eens een reden waarom het een issue was
wat is dit nu weer
ken je nieuwsfeitje
of
laat een user iets zeggen wat je tegen ze kunt gebruikenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Er werd hoogstverbaasd gereageerd toen ik stelde dat je vaccineren niet alleen voor jezelf doet.quote:Op woensdag 15 december 2021 15:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
que?
wat is dit nu weer
ken je nieuwsfeitje
of
laat een user iets zeggen wat je tegen ze kunt gebruiken
Bekend voorbeeld is dat crèches kinderen weigeren of willen weigeren als die niet gevaccineerd zijn. Sowieso is het al jaren een issue dat sommige ouders hun kinderen niet vaccineren. Lubach heeft daar 5 jaar geleden nog een item over gemaakt.
Als vaccineren enkel voor jezelf is, waarom is het dan een issue op crèches?
Waarom is het volgens deskundigen zorgelijk als we onder een bepaalde ondergrens komen?![]()
Risico op mazelenuitbraag bij vac.graad < 94%?quote:Op woensdag 15 december 2021 15:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Geef eens een reden waarom het een issue was
Heb ik het goed?To BG or not to BG!![]()
jij gaat nu mijn antwoord gebruiken in een discussie die je hebt met een anderquote:Op woensdag 15 december 2021 15:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Er werd hoogstverbaasd gereageerd toen ik stelde dat je vaccineren niet alleen voor jezelf doet.
Bekend voorbeeld is dat crèches kinderen weigeren of willen weigeren als die niet gevaccineerd zijn. Sowieso is het al jaren een issue dat sommige ouders hun kinderen niet vaccineren. Lubach heeft daar 5 jaar geleden nog een item over gemaakt.
Waarom is het volgens deskundigen zorgelijk als we onder een bepaalde ondergrens komen?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee?quote:Op woensdag 15 december 2021 15:19 schreef greysbones het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)vaccineerde-kinderenHuilen dan.![]()
Nou geef zelf eens antwoord op je vraag!?quote:Op woensdag 15 december 2021 15:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Er werd hoogstverbaasd gereageerd toen ik stelde dat je vaccineren niet alleen voor jezelf doet.
Waarom is het volgens deskundigen zorgelijk als we onder een bepaalde ondergrens komen?
Misschien omdat het ziektes zijn die op leeftijd veel gevolgen kunnen hebben, of juist voorkomen moet worden dat ze het op latere leeftijd krijgen.
Maar welk vaccin wordt op de hele groep toegepast om opa en oma te beschermen?![]()
ander virusquote:Op woensdag 15 december 2021 15:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom is het volgens deskundigen zorgelijk als we onder een bepaalde ondergrens komen?
ander vaccin
dit corona vaccin stopt het virus niet met 100% vaxx graad, dus is er geen ondergrens te berekenen nu, dit was gebaseerd op de aanname dat het vaccin de transmissie zou stoppen. Isniezo, dus dit vaccin gaat niet zorgen voor het stoppen van het virus.To BG or not to BG!![]()
Yup, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 15 december 2021 15:31 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Risico op mazelenuitbraag bij vac.graad < 94%?
Heb ik het goed?
Maar dat is toch geen probleem als op de crèche de rest van de kinderen zijn gevaccineerd?
Dat is toch een risico dat de ouders bewust nemen?![]()
Dus vaccineren doe je niet altijd voor jezelf, maar dit Covid vaccin is niet voldoende geschikt om daarmee ook anderen te beschermen.quote:Op woensdag 15 december 2021 15:35 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
ander virus
ander vaccin
dit corona vaccin stopt het virus niet met 100% vaxx graad, dus is er geen ondergrens te berekenen nu, dit was gebaseerd op de aanname dat het vaccin de transmissie zou stoppen. Isniezo, dus dit vaccin gaat niet zorgen voor het stoppen van het virus.
Das al een stuk beter.![]()
Precies. Vond ook dat veel ouders toen nogal overdreven reageerden.quote:Op woensdag 15 december 2021 15:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Yup, bijvoorbeeld.
Maar dat is toch geen probleem als op de crèche de rest van de kinderen zijn gevaccineerd?
Dat is toch een risico dat de ouders bewust nemen?To BG or not to BG!![]()
En we hebben het nu over het covid vaccin. En die remt de transmissie niet en dus is dit vaccin alleen geschikt om ziekte te verminderen voor jezelf. En misschien valt zelfs dat ook wel wat tegen.quote:Op woensdag 15 december 2021 15:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus vaccineren doe je niet altijd voor jezelf, maar dit Covid vaccin is niet voldoende geschikt om daarmee ook anderen te beschermen.
Das al een stuk beter.To BG or not to BG!![]()
ook weer een leuke
toch massaal prikkenquote:WHO: Op dit moment “geen bewijs” dat boostershots “betere bescherming” bieden aan individuen die gezond zijn
Ondanks het feit dat de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) de nieuwe coronavirusvariant Omikron als een hoog risico heeft aangemerkt, heeft de organisatie haar standpunt over boosters niet veranderd: die zijn geen topprioriteit.
De WHO heeft maandenlang gezegd dat de roep om extra doses in rijke landen de armere landen beroofde van de eerste doses die zij zo dringend nodig hebben. Dat standpunt blijft ongewijzigd, ook na de komst van de Omikronvariant.
“Op dit moment is er geen bewijs waarvan ik me bewust ben dat zou suggereren dat het boosten van de gehele bevolking noodzakelijkerwijs een betere bescherming biedt aan verder gezonde individuen tegen ziekenhuisopname of overlijden”, zei Dr. Mike Ryan, een directeur bij de WHO, op een persconferentie eerder deze week.
Hij en andere wetenschappers hebben gezegd dat de ongecontroleerde verspreiding van het coronavirus door grotendeels ongevaccineerde bevolkingsgroepen, zoals die in Afrika, waarschijnlijk zal (blijven) leiden tot varianten zoals Omikron.
Bij milde ziekte “zullen we blijven boosten tot de dag dat we sterven”
De drang naar extra doses is gebaseerd op het idee dat antilichamen het centrale aspect van immuniteit zijn, schrijft The New York Times. Volgens Dr. Paul Offit, directeur van het Vaccine Education Center van het Children’s Hospital of Philadelphia, is dat een verkeerd perspectief, dat het belang van andere delen van het immuunsysteem bij het voorkomen van ernstige ziekte en dood over het hoofd ziet.
Hij zei dat hij zich meer zorgen zou maken als gevaccineerde mensen die besmet waren met de Omikron-variant massaal in het ziekenhuis zouden worden opgenomen. Maar het beperkte bewijsmateriaal tot nu toe suggereert dat de vaccins nog steeds ernstige ziekte voorkomen, betoogde hij.
“Dat is altijd waar geweest – het is waar geweest voor de eerste drie varianten, en het is waarschijnlijk dat het in dit geval waar is”, aldus Offit. “Als je bescherming tegen milde ziekte tot doel hebt, dan zullen we blijven boosten tot de dag dat we sterven.”
Dat laatste wordt overigens zonder ironie verdedigd door Kerry Chant, chief health officer van de Australische staat New South Wales. Zij meent dat Covid mogelijk “voor eeuwig” onder ons zal zijn, en dat mensen beter zo snel mogelijk wennen aan het idee van een eindeloze cyclus van varianten en vaccins.
https://www.msn.com/nl-be(...)rhOp?ocid=entnewsntpI understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
Dus eigenlijk zou je dus geen booster moeten nemen en die aan een ander land gunnen, zo doe je dat voor een ander.quote:Op woensdag 15 december 2021 15:49 schreef UncleScorp het volgende:
ook weer een leuke
toch massaal prikken
[..]
Maar hier in Nederland nemen ze de booster ook voor een ander, maar dan voor zichzelf?
Whut?
To BG or not to BG!![]()
Jepquote:Op woensdag 15 december 2021 16:00 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zou je dus geen booster moeten nemen en die aan een ander land gunnen, zo doe je dat voor een ander.
Maar hier in Nederland nemen ze de booster ook voor een ander, maar dan voor zichzelf?
Whut?
Dus als ik nu, als gezond persoon, een booster zou nemen, biedt het mij totaal geen extra bescherming, in tegendeel ... ik krijg er het risico op bijwerkingen gratis bij.
Maar misschien moeten de gevaccineerden juist wel geboosterd worden omdat het natuurlijke immuniteit omlaag is ?![]()
En eerlijk gezegd heb ik rondom mij toch al verschillende serieus zieken geweten van de hohoho boosterprik.I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
En hoeveel ''booster'' prikken gaan er nog komen?quote:Op woensdag 15 december 2021 16:18 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Jep
Dus als ik nu, als gezond persoon, een booster zou nemen, biedt het mij totaal geen extra bescherming, in tegendeel ... ik krijg er het risico op bijwerkingen gratis bij.
Maar misschien moeten de gevaccineerden juist wel geboosterd worden omdat het natuurlijke immuniteit omlaag is ?![]()
En eerlijk gezegd heb ik rondom mij toch al verschillende serieus zieken geweten van de hohoho boosterprik.![]()
100quote:Op woensdag 15 december 2021 16:20 schreef Moonlight het volgende:
[..]
En hoeveel ''booster'' prikken gaan er nog komen?![]()
![]()
![]()
![]()
nee geen ideeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
In Duitsland wilden ze om de 2 maanden boosterenquote:
dus dan zou je aan 6 komenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Pfff, is toch niet normaal meer.quote:Op woensdag 15 december 2021 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
In Duitsland wilden ze om de 2 maanden boosteren
dus dan zou je aan 6 komen![]()
Welnee. Het ging erom dat je nu eerder een boosterprikje kon krijgen; van elke twee maanden prikken is geen sprake.quote:Op woensdag 15 december 2021 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
In Duitsland wilden ze om de 2 maanden boosteren
dus dan zou je aan 6 komenHuilen dan.![]()
Wat een geluk dat het vrijwillig is. Hoef je de booster niet te pakken.quote:Op woensdag 15 december 2021 16:18 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Jep
En eerlijk gezegd heb ik rondom mij toch al verschillende serieus zieken geweten van de hohoho boosterprik.![]()
Volgens mij hadden ze de tijd verkort waarna je de booster kan halen, na 1 maand na je laatste shotquote:Op woensdag 15 december 2021 16:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welnee. Het ging erom dat je nu eerder een boosterprikje kon krijgen; van elke twee maanden prikken is geen sprake.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2021 16:33:02 ]![]()
Exact.quote:Op woensdag 15 december 2021 16:32 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze de tijd verkort waarna je de booster kan halen, na 1 maand na je laatste shotHuilen dan.![]()
Blijf het wel apart vinden dat dat zoveel gebeurt om maar de aantallen te halen, terwijl pfizer zelf adviseert na 6 mnd. Ik heb nergens een statement van ze kunnen vinden dat 3 of 1 maand ook OK is.quote:![]()
quote:Op woensdag 15 december 2021 15:49 schreef UncleScorp het volgende:
ook weer een leuke
toch massaal prikken
[..]
Plaats hier uw advertentie![]()
tot dat het wel zo is en dan vindt iedereen het weer normaal.quote:Op woensdag 15 december 2021 16:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
van elke twee maanden prikken is geen sprake.Plaats hier uw advertentie![]()
Goed.. voor half januari kan iedereen geboosterd zijn die wil.
Ik denk dat rond april/mei weer de boel vastloopt. Booster 4.
Wat denken jullie? Is dit de laatste?![]()
Wel van dit type. Straks weer de nieuwe speciaal tegen omicron en dan over 7 maand nieuwe variant. Nieuw vaccin. Etc etcquote:Op woensdag 15 december 2021 16:54 schreef _I het volgende:
Goed.. voor half januari kan iedereen geboosterd zijn die wil.
Ik denk dat rond april/mei weer de boel vastloopt. Booster 4.
Wat denken jullie? Is dit de laatste?![]()
Het zal geen kwaad kunnen, maar of je er veel mee opschiet is maar zeer de vraag.quote:Op woensdag 15 december 2021 16:49 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Blijf het wel apart vinden dat dat zoveel gebeurt om maar de aantallen te halen, terwijl pfizer zelf adviseert na 6 mnd. Ik heb nergens een statement van ze kunnen vinden dat 3 of 1 maand ook OK is.Huilen dan.![]()
Die zou met 100 dagen klaar kunnen zijn. Dus als de logistiek het aan kan, kan die er nog voor de zomer in zitten!quote:Op woensdag 15 december 2021 17:02 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Wel van dit type. Straks weer de nieuwe speciaal tegen omicron en dan over 7 maand nieuwe variant. Nieuw vaccin. Etc etc
Die QR is zoals het nu lijkt 9 mnd geldig per feb. Dus per november zal er hoogstwaarschijnlijk weer 1 in moeten. Dus jouw tijdlijn zou ook plausibel kunnen zijn.![]()
Een kerstspecialquote:Op woensdag 15 december 2021 16:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welnee. Het ging erom dat je nu eerder een boosterprikje kon krijgen; van elke twee maanden prikken is geen sprake.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
De huidige maatregelen zijn dus ook dankzij het vaccin? of werkt dat alleen 1 kant op?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 10:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ondertussen zijn we dankzij vaccinatie van de meeste maatregelen af, zonder dat de zorg oververhit raakt...Plaats hier uw advertentie![]()
Ik wacht met boosteren tot de omikronbooster er is.Steun het Kiva Fok! team!
Helaas, je bent je QR-code kwijt.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik wacht met boosteren tot de omikronbooster er is.![]()
Nee hoor. Mijn laatste prik was begin oktoberquote:Op woensdag 15 december 2021 17:52 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Helaas, je bent je QR-code kwijt.Steun het Kiva Fok! team!
Het onder vreemde heerschappij brengen van je land staat gelijk aan landverraad en is strafbaar.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:41 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
En ja, hoor, daar is de Europese Superstaat. Mensen zijn alleen nog maar poppetjes die in de regels van de superstaat moeten leven :-|De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.![]()
trekken we ons niks van aan, alles is geoorloofd in deze coronastrijd.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:06 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het onder vreemde heerschappij brengen van je land staat gelijk aan landverraad en is strafbaar.![]()
Ik weet niet met wie ik meer medelijden moet hebben. Met de mensen die dit nog steeds geloven, of met Dhr. Van Dissel die na tig verkeerde voorspellingen nog steeds met droge ogen dit soort onzin en volledig uit de lucht gegrepen doemscenario's durft te verkondigen. Waarbij ik er vanuit ga dat hij onafhankelijk zou opereren wat allerminst zeker is.quote:
We zouden letterlijk een variant kunnen hebben die in alle gevallen 100% asymptomatisch is en we zouden nog steeds allerlei overheidsbeperkingen en angstporno hebben en een groot aantal mensen die het nog steeds geloven en toejuichen.
Er zou morgen ook een meteoriet op ons ooit zo mooie land kunnen storten, daar zetten we toch ook niet preventief de luchtalarmen voor aan?De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.![]()
Really? Wat zijn de uitgaven 2021 en welke begroting 2022?quote:Op woensdag 15 december 2021 18:15 schreef mir1986 het volgende:
En nog eens 5 miljard bezuinigen op de zorg. We hebben toch een crisis? Hoezo bezuinigen? Echt?"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ik zit even die debatten te kijken (want ik ben masochist), en die Hugo heeft echt een vorm van amfetamine genomen of gesnoven. En niet weinig. Het moet echt verplicht worden dat ministers iedere dag drugstesten doen, en bij positieve test direct voor een week in quarantaine in een kamp.![]()
is dat zo?quote:Op woensdag 15 december 2021 12:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Goede kans dat er vrijdag wel extra maatregelen bijkomen.Plaats hier uw advertentie![]()
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op woensdag 15 december 2021 18:15 schreef mir1986 het volgende:
En nog eens 5 miljard bezuinigen op de zorg. We hebben toch een crisis? Hoezo bezuinigen? Echt?Vakman pur sang![]()
Of Hugo kan de slaap niet vatten, dat heb je wel eens als je last van je geweten krijgt. En nee dat zijn geen zorgen om "het virus" want ze blijven er zelf warmpjes bijzitten.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:18 schreef yinxs het volgende:
Ik zit even die debatten te kijken (want ik ben masochist), en die Hugo heeft echt een vorm van amfetamine genomen of gesnoven. En niet weinig. Het moet echt verplicht worden dat ministers iedere dag drugstesten doen, en bij positieve test direct voor een week in quarantaine in een kamp.De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.![]()
Wat zijn die linksen weer verschrikkelijk aan het zeuren en zuurpruimen. Goeiendag zeg.quote:Vakman pur sang![]()
quote:. Het coalitieakkoord is weinig concreet over de bezuinigingen op de zorg. Waar het geld precies vandaan moet komen, is niet helemaal duidelijk. "Onze zorg is van hoog niveau en het stelsel staat niet ter discussie, maar verbeteringen in het stelsel zijn nodig", zo is in het akkoord te lezen. Er komt meer aandacht voor preventie en "overbehandeling" moet beter voorkomen worden.
Dit jaar gaat er zo'n 85 miljard per jaar naar de zorg, een van de grootste kostenposten van het kabinet. Oppositiepartijen reageren woedend op het voornemen hierop te besparen.
Kosten geneesmiddelen
Verder moet iets gebeuren aan het duurder worden van geneesmiddelen en hulpmiddelen. De partijen willen de instroom in de geestelijke gezondheidszorg verminderen. Ouderen moeten zo lang mogelijk thuis blijven wonen in plaats van in een instelling. Mensen die op basis van de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo) via de gemeente huishoudelijke hulp krijgen, moeten daar afhankelijk van hun inkomen zelf meer aan bijbetalen.
Op een aantal punten zijn de nieuwe coalitiepartijen juist van plan méér uit te geven aan zorg. Zo gaat er de komende kabinetsperiode 240 tot 360 miljoen euro naar de "pandemische paraatheid", om beter voorbereid te zijn op crises zoals het coronavirus heeft veroorzaakt. Als die post niet wordt meegeteld, gaat er zelfs 4,8 miljard euro van de zorgbegroting af. Het kabinet wil het werken in de zorg aantrekkelijker maken, maar is niet voornemens om dat te doen door de lonen te verhogen. Dat is al gebeurd, wordt opgemerkt. Als mensen meer uren maken, moet dat wel lonend gemaakt worden.
Vakman pur sang![]()
Kan jij dat lezen?quote:Op woensdag 15 december 2021 18:18 schreef mir1986 het volgende:
https://joop.bnnvara.nl/n(...)n-de-rug-van-de-zorg"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
@ludovico Als jij in maart je 1e prik haalt, wordt dat dan het nieuwe omikronvaccin of de 'gewone' Pfizer?Steun het Kiva Fok! team!
April is denk vroeg zat.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
@:ludovico Als jij in maart je 1e prik haalt, wordt dat dan het nieuwe omikronvaccin of de 'gewone' Pfizer?
Prikken ze Sputnik in NL?"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ik ben al 4 paar ogen kwijt aan Joop.nl, het doet gewoon zeer om het te lezen.quote:"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Waarom geen Sinovac? Als het moest, zou ik die kiezen.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
April is denk vroeg zat.
Prikken ze Sputnik in NL?![]()
Nee, maar in maart verwachten ze het nieuwe vaccin in Nederland te hebben wat nu nog ontwikkeld wordt.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
April is denk vroeg zat.
Prikken ze Sputnik in NL?
Speciaal ontwikkeld tegen de gevreesde omikronvariant.Steun het Kiva Fok! team!
https://www.ft.com/content/afc1eecc-8b3d-4b98-8b65-3520862fb5daquote:Op woensdag 15 december 2021 18:38 schreef yinxs het volgende:
[..]
Waarom geen Sinovac? Als het moest, zou ik die kiezen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ga er niet van uit mensen het hier nemen om beschermd te zijn, maar om zo veilig mogelijk van het gezeik af te zijn.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.ft.com/content/afc1eecc-8b3d-4b98-8b65-3520862fb5da![]()
ah zoquote:Op woensdag 15 december 2021 18:45 schreef yinxs het volgende:
[..]
Ik ga er niet van uit mensen het hier nemen om beschermd te zijn, maar om zo veilig mogelijk van het gezeik af te zijn.
maar is hij goedgekeurd om een qr te krijgen?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik denk niet dat je het uberhaupt kan krijgen. Maarja, sputnik ook niet, dus ik dacht dat het sowieso hypothetisch was. Laat ik het zo zeggen: ik wou dat het meetelde, want het is een klassiek vaccin en ik vertrouw de chinezen hun eigen vaccin gek genoeg meer op dit punt.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ah zo
maar is hij goedgekeurd om een qr te krijgen?![]()
En de huidige booster is voor ... ?quote:Op woensdag 15 december 2021 17:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik wacht met boosteren tot de omikronbooster er is.I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
Je stelt lastige vragen, ga in de hoek.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:49 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En de huidige booster is voor ... ?![]()
Tot die tijd blijft het in je handjes wrijven?quote:Op woensdag 15 december 2021 18:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, maar in maart verwachten ze het nieuwe vaccin in Nederland te hebben wat nu nog ontwikkeld wordt.
Speciaal ontwikkeld tegen de gevreesde omikronvariant.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
De deltavariant. Maar die blijkt nauwelijks te werken tegen de omikronvariant die bovendien 3x zo besmettelijk is. Men verwacht dat als we in maart het nieuwe vaccin hebben de omikronvariant al dominant is in Nederland.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:49 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En de huidige booster is voor ... ?
Vandaar dat ik wacht op mijn booster totdat de omikronbooster beschikbaar is.Steun het Kiva Fok! team!
Nee hoor, als ik besmet raak dan zij het zo.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tot die tijd blijft het in je handjes wrijven?Steun het Kiva Fok! team!
Dark Readerquote:Op woensdag 15 december 2021 18:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik ben al 4 paar ogen kwijt aan Joop.nl, het doet gewoon zeer om het te lezen.![]()
![]()
Geen idee, lijkt meer op symboolpolitiek, want het werkt niet echt optimaal tegen delta en al helemaal niet tegen OMICRONquote:Op woensdag 15 december 2021 18:49 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En de huidige booster is voor ... ?There is only one religion![]()
Heb het debat nog aan staan
maar man man man wordt echt misselijk van HugoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die varianten toch...quote:Op woensdag 15 december 2021 18:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De deltavariant. Maar die blijkt nauwelijks te werken tegen de omikronvariant die bovendien 3x zo besmettelijk is. Men verwacht dat als we in maart het nieuwe vaccin hebben de omikronvariant al dominant is in Nederland.
Vandaar dat ik wacht op mijn booster totdat de omikronbooster beschikbaar is.
Delta was 4x besmettelijker dan de wuhan versie
Omicron is 3x besmettelijker dan delta
Wat een wonder dat we nog leven seg
Nou pas.... (de reden waarom dat niet kijk is HUGOMICRONquote:Op woensdag 15 december 2021 18:53 schreef greysbones het volgende:
maar man man man wordt echt misselijk van HugoThere is only one religion![]()
Binnenkort wordt Hugo vervangen door Ernst Kuipersquote:Op woensdag 15 december 2021 18:53 schreef greysbones het volgende:
maar man man man wordt echt misselijk van HugoSteun het Kiva Fok! team!
die heb ik vanmorgen al gehoordquote:Op woensdag 15 december 2021 18:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Binnenkort wordt Hugo vervangen door Ernst Kuipers
word ik ook niet vrolijker vanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heb hem afgezet. Hij gebruikt elke vraag voor een infomercial over 2G.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:53 schreef greysbones het volgende:
maar man man man wordt echt misselijk van Hugo
Kon niet het meer aanzien.
Zit nu “the holiday” te kijken. Voor de zoveelste keer.![]()
![]()
dat dusquote:Op woensdag 15 december 2021 18:57 schreef _I het volgende:
[..]
Heb hem afgezet. Hij gebruikt elke vraag voor een infomercial over 2G.
Kon niet het meer aanzien.
of een sneer naar niet gevaccineerdenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die 11%quote:Op woensdag 15 december 2021 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dus
of een sneer naar niet gevaccineerden![]()
Blijkbaar draait het in het ministerie voor Volksgezondheid, Welzijn en Sport alleen nog maar om corona.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heb ik vanmorgen al gehoord
word ik ook niet vrolijker vanSteun het Kiva Fok! team!
Hugo wordt opgenomen in een verslavingskliniek in Spanje hoorde ik.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Binnenkort wordt Hugo vervangen door Ernst KuipersVakman pur sang![]()
Niet 1 vraag kan hij normaal beantwoordenquote:Op woensdag 15 december 2021 18:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Blijkbaar draait het in het ministerie voor Volksgezondheid, Welzijn en Sport alleen nog maar om corona.
niet 1
elke vraag wordt verdraaitThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Toen ik hoorde dat Hugo vervangen werd had ik meteen wedjes gemaakt dat wie 'm ook zou vervanger erger zou zijn dan Hugo. Ik weet het zeker.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heb ik vanmorgen al gehoord
word ik ook niet vrolijker van![]()
Goed plan, ik maak me serieus zorgen om 'm.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hugo wordt opgenomen in een verslavingskliniek in Spanje hoorde ik.![]()
quote:Op woensdag 15 december 2021 18:59 schreef yinxs het volgende:
[..]
Toen ik hoorde dat Hugo vervangen werd had ik meteen wedjes gemaakt dat wie 'm ook zou vervanger erger zou zijn dan Hugo. Ik weet het zeker.![]()
![]()
Ik ken die Ernst eigenlijk totaal niet. Heb ik een kans om m'n geld te verliezen? Ik hoop het. Hij ziet er een klein beetje uit als het vervelende jonge broertje van Pim Fortuyn, maar iets over niet mogen beoordelen op uiterlijke enzo..quote:![]()
![]()
ik krijg een nare vibe bij hemquote:Op woensdag 15 december 2021 19:11 schreef yinxs het volgende:
[..]
Ik ken die Ernst eigenlijk totaal niet. Heb ik een kans om m'n geld te verliezen? Ik hoop het. Hij ziet er een klein beetje uit als het vervelende jonge broertje van Pim Fortuyn, maar iets over niet mogen beoordelen op uiterlijke enzo..
al die coronadebatten die hij deed.. neuhh niet iemand waarvan je denkt die gaat het even doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Klopt, die zijn een stuk milder.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:25 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
De huidige maatregelen zijn dus ook dankzij het vaccin?Welke kant wilde jij dan op?quote:of werkt dat alleen 1 kant op?![]()
moving the goalpost? Hugo ben jij dat?quote:Op woensdag 15 december 2021 19:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, die zijn een stuk milder.
[..]
Welke kant wilde jij dan op?Plaats hier uw advertentie![]()
\
[ Bericht 100% gewijzigd door greysbones op 15-12-2021 20:30:40 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
https://www.frontnieuws.c(...)in-mainstream-media/
Het Portugese Hooggerechtshof heeft geoordeeld dat de PCR-test geen betrouwbare test is voor Sars-Cov-2, en daarom elke gedwongen quarantaine op basis van die testresultaten onwettig is. Verder suggereert de rechter dat elke gedwongen quarantaine die wordt toegepast op gezonde mensen een schending van hun fundamentele recht op vrijheid zou kunnen zijn, meldt Off-guardian.
Het belangrijkste is dat de rechters hebben geoordeeld dat geen enkele positieve PCR-test kan worden gebruikt als een effectieve diagnose van een infectie.
De bijzonderheden van de zaak betreffen vier toeristen die vanuit Duitsland het land zijn binnengekomen – die allemaal anoniem in de processtukken van de zaak staan – en die door de lokale gezondheidsdienst in quarantaine zijn geplaatst. Van de vier was er slechts één positief getest op het virus, terwijl de andere drie gewoon geacht werden een “hoog infectierisico” te hebben op basis van de nabijheid van het positief geteste individu. Alle vier waren negatief getest op het virus voordat ze uit Duitsland vertrokken.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Voldemortquote:Op woensdag 15 december 2021 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik krijg een nare vibe bij hem
al die coronadebatten die hij deed.. neuhh niet iemand waarvan je denkt die gaat het even doen
Charlie: How's it going in there?
https://edition.cnn.com/2(...)vid-cases/index.html
Pandemie van de geprikten![]()
Cornell University reported 903 cases of Covid-19 among students between December 7-13, and a "very high percentage" of them are Omicron variant cases in fully vaccinated individuals, according to university officials.
The school's Covid-19 dashboard was updated late Tuesday afternoon, accounting for the jump in case numbers reported.
"Virtually every case of the Omicron variant to date has been found in fully vaccinated students, a portion of whom had also received a booster shot," said Vice President for University Relations Joel Malina in a statement.
As of result, the school has decided to shut down its Ithaca, New York, campus, where it has about 25,600 students. Cornell's overall vaccination rate among students is 97%.![]()
Lijkt mij een uitstekend idee om dan in een tijd waarin beiden aanwezig zijn bij zoveel mogelijk mensen het afweersysteem van afleiding te voorzien met een reeds uitgestorven spike-eiwit.quote:
Kan niet fout gaan![]()
![]()
![]()
![]()
Toch raar, die hoop en glundering dat we niet uit deze crisis gaan komen...quote:Op woensdag 15 december 2021 21:13 schreef Grems het volgende:
Cornell University reported 903 cases of Covid-19 among students between December 7-13, and a "very high percentage" of them are Omicron variant cases in fully vaccinated individuals, according to university officials.
The school's Covid-19 dashboard was updated late Tuesday afternoon, accounting for the jump in case numbers reported.
"Virtually every case of the Omicron variant to date has been found in fully vaccinated students, a portion of whom had also received a booster shot," said Vice President for University Relations Joel Malina in a statement.
As of result, the school has decided to shut down its Ithaca, New York, campus, where it has about 25,600 students. Cornell's overall vaccination rate among students is 97%.![]()
Er is geen crisis, er is een gewenste oplossing en tot die definitief uitgerold is zitten we met de grootste theatershow aller tijdenquote:Op woensdag 15 december 2021 21:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Toch raar, die hoop en glundering dat we niet uit deze crisis gaan komen...![]()
![]()
Bijzonder gek ja, dat wanneer 97% van een groep gevaccineerd is, en we weten dat vaccinatie niet bijzonder goed tegen besmetting beschermt, dat er dan veel besmettingen onder het gevaccineerde deel van de groep plaatsvinden.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:13 schreef Grems het volgende:
As of result, the school has decided to shut down its Ithaca, New York, campus, where it has about 25,600 students. Cornell's overall vaccination rate among students is 97%.
Jij bent wat op het spoor!
Huilen dan.![]()
En toen werd je weer wakker...quote:Op woensdag 15 december 2021 21:57 schreef Grems het volgende:
[..]
Er is geen crisis, er is een gewenste oplossing en tot die definitief uitgerold is zitten we met de grootste theatershow aller tijden![]()
Misschien dat het kwartje eens gaat vallen dat vaccins NIET de uitweg zijn....quote:Op woensdag 15 december 2021 21:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Toch raar, die hoop en glundering dat we niet uit deze crisis gaan komen...Plaats hier uw advertentie![]()
Indiase Hugo de Jonge & Marion K.quote:Plaats hier uw advertentie![]()
Da's geen reden om daarbij te staan glunderen..quote:Op woensdag 15 december 2021 22:29 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Misschien dat het kwartje eens gaat vallen dat vaccins NIET de uitweg zijn....![]()
Topvaccins tochquote:Op woensdag 15 december 2021 22:02 schreef Isdatzo het volgende:
Bijzonder gek ja, dat wanneer 97% van een groep gevaccineerd is, en we weten dat vaccinatie niet bijzonder goed tegen besmetting beschermt, dat er dan veel besmettingen onder het gevaccineerde deel van de groep plaatsvinden.
Jij bent wat op het spoor!![]()
Beschermen niet tegen besmetting
Anderen verder besmetten doen ze ook amper iets tegen
Aanzienlijk deel gevaxxten komt toch in ziekenhuis
Laten we iedereen zo snel en zoveel mogelijk prikken, voor ze tot besef komen...I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
Misschien mag iedereen dat zelf bepalen?quote:Op woensdag 15 december 2021 22:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Da's geen reden om daarbij te staan glunderen..
Ik lach me persoonlijk de ballen uit de broek in ieder geval. Tik daar lachend 100 euro boete per maand voor af.Charlie: How's it going in there?
Kijk es naar algemene reacties in andere topics/subforums als er over maatregelen/sancties tegen ongevaccineerden gesproken wordtquote:Op woensdag 15 december 2021 22:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Da's geen reden om daarbij te staan glunderen..![]()
En dan mogen wij es niet glunderen als de belachelijkheid van deze situatie duidelijk begint te worden.
[ Bericht 0% gewijzigd door UncleScorp op 15-12-2021 23:04:51 ]I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
quote:De Jonge: coronapas door omicron mogelijk korter geldig
Mogelijk wordt de Europese coronapas nog korter geldig dan de negen maanden die de Europese Commissie heeft voorgesteld. Volgens demissionair minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge komt dat door de onzekerheid rondom de besmettelijkere omicronvariant. Gesprekken hierover lopen nog.
Tijdens een coronadebat werd gesproken over het zogenoemde digitaal coronacertificaat (dcc) waarmee gereisd kan worden binnen de Europese Unie. Om zo'n bewijs te krijgen kunnen mensen getest, gevaccineerd of recent hersteld zijn van een coronabesmetting. De regels zijn hetzelfde als die voor het coronatoegangsbewijs dat binnen Nederland nodig is om bijvoorbeeld een café of bioscoop te kunnen bezoeken.
De Jonge vindt dat voor de Nederlandse coronatoegangsbewijzen dezelfde regels moeten gelden als voor het Europese dcc. Hij hoopt dat er een termijn van negen maanden zal gelden, omdat dat vooralsnog een veilige periode lijkt te zijn, maar de coronaminister houdt nog wel een slag om de arm vanwege omicron.
Volgens De Jonge is er sowieso nog "veel dispuut" tussen lidstaten over het verlopen van de bewijzen. Ook hijzelf verzette zich er aanvankelijk tegen, omdat hij liever had gezien dat de bewijzen twaalf maanden geldig zouden blijven. Dat verzet heeft hij inmiddels gestaakt. De Jonge verwacht wel dat men er in Europa "op korte termijn" een besluit over neemt. Hoe dat besluit in Nederland uitgevoerd zou kunnen worden, onderzoekt de minister nog.Nog even en je mag iedere weekquote:Ook België verkort periode voor booster tot vier maanden
In België kunnen mensen binnenkort vier maanden na hun laatste coronaprik een booster ontvangen. Momenteel is dat nog zes maanden. De Vlaamse minister Wouter Beke van Volksgezondheid heeft het kortere tijdsinterval woensdag op Twitter aangekondigd.
"Het interval van Pfizer en Moderna wordt ingekort van 6 maanden naar minstens 4 maanden na de tweede prik", aldus Beke. "Op die manier kunnen we de boostervaccinatie versnellen, een belangrijke verdedigingslinie tegen de omicronvariant."
Het besluit is genomen door de Belgische ministers van Volksgezondheid na een advies van de Taskforce Vaccinatie. Voor een booster na Janssen blijft de termijn twee maanden, voor AstraZeneca is dat vier maanden.
In Nederland kondigde coronaminister Hugo de Jonge dinsdag aan dat het tijdsinterval voor een booster van zes naar drie maanden gaat. Aanleiding voor de versnelling is de opkomst van de omicronvariant van het coronavirus. De aan Nederland grenzende Duitse deelstaat Noordrijn-Westfalen maakt een booster al één maand na de laatste gewone inenting mogelijk.![]()
Mai pben rai~!![]()
Dat bepaal ik zelf wel, telkens als de wappies gelijk krijgen glunder ik zoveel ik wil en hoe dieper de C O P E hoe harder ik glunder.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Da's geen reden om daarbij te staan glunderen..
Het glunderen dient namelijk een zeer goed doel, positief ingesteld als ik ben vertrouw ik er immers op dat keer op keer op keer op keer ongelijk hebben langzaamaan door de met adamantium verstivigde betonnen plaat van sommigen heen weet te dringen.
Ik heb veel mogen glunderen de afgelopen maanden en ik verwacht nog veel meer![]()
![]()
Duurt nog even eer de massahypnose tempert ...quote:I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
Het valt op hoeveel mensen een schedel van wolfraam hebben. Man wat een boel leeghoofden.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:02 schreef Grems het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel, telkens als de wappies gelijk krijgen glunder ik zoveel ik wil en hoe dieper de C O P E hoe harder ik glunder.
Het glunderen dient namelijk een zeer goed doel, positief ingesteld als ik ben vertrouw ik er immers op dat keer op keer op keer op keer ongelijk hebben langzaamaan door de met adamantium verstivigde betonnen plaat van sommigen heen weet te dringen.
Ik heb veel mogen glunderen de afgelopen maanden en ik verwacht nog veel meerCharlie: How's it going in there?
Bijzonder, bizar en beangstigend waar ze mee bezig zijn. Mega interessant wat gaande is ware het niet dat ik net zo hard de lul ben dadelijk. Als ik alle mogelijke scenario's en uitkomsten op een rijtje zet, anders dan dat deze shitshow niets anders is dan gewoon een usual Big-Pharma-GeldGraai-actie kom ik uit op behoorlijk dramatische situaties.quote:
BigPharma heeft al geld zat. Op zo een grote schaal dit soort vax-fratsen uithalen, dat zou uiterst bijzonder zijn en past dan precies mooi in een rijtje waar dan ook bijv. het geheimgehouden medicijn/behandeling voor kanker en andere ongeneeslijke ziektes in zou kunnen zitten
Het wordt nu toch wel tijd dat mensen op gaan staan en eisen dat deze onzin stopt voor we - de ongevaxxte - dalijk echt geen ene kant meer opkunnenMai pben rai~!![]()
Of covid is gewoon een dekmantel voor iets veel groter/ingrijpender ...quote:Op woensdag 15 december 2021 23:13 schreef KNAK het volgende:
[..]
Bijzonder, bizar en beangstigend waar ze mee bezig zijn. Mega interessant wat gaande is ware het niet dat ik net zo hard de lul ben dadelijk. Als ik alle mogelijke scenario's en uitkomsten op een rijtje zet, anders dan dat deze shitshow niets anders is dan gewoon een usual Big-Pharma-GeldGraai-actie kom ik uit op behoorlijk dramatische situaties.
BigPharma heeft al geld zat. Op zo een grote schaal dit soort vax-fratsen uithalen, dat zou uiterst bijzonder zijn en past dan precies mooi in een rijtje waar dan ook bijv. het geheimgehouden medicijn/behandeling voor kanker en andere ongeneeslijke ziektes in zou kunnen zitten
Het wordt nu toch wel tijd dat mensen op gaan staan en eisen dat deze onzin stopt voor we - de ongevaxxte - dalijk echt geen ene kant meer opkunnenI understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
https://abc7news.com/omic(...)us-oakland/11322352/
ABC7 News reporter Leslie Brinkley spoke with an epidemiologist who attended the wedding and got sick herself.
Debra Furr-Holden is the associate Dean of Public Health Integration at Michigan State University.
"I'll give people a cautionary tale," she said. "If a group of medical professionals and public health professionals can't prevent spread at a social gathering, it's just the luck of the draw for everybody."
She said she attended the November 27 wedding in Wisconsin where there were about 100 guests, who were masked at the church and reception except while eating, drinking or dancing.
She recalls, "Thinking I was at an event with very responsible people who are very smart. We all did the right thing, we got tested in advance. We got our vaccines. Many had boosters. And we still ended up infecting each other and then some of us came home and infected our loved ones."
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://stichtingvaccinvrij.nl/melissa-cuimmei-slaat-alarm-over-het-nieuwe-geldsysteem-en-het-vaccinatiepaspoort/Interview in de linkquote:Wat hebben een nieuw geldsysteem en het vaccinatiepaspoort met elkaar te maken? Alles, zo betoogt Melissa Ciummei, een onafhankelijk financieel investeerder. Het vaccinatiepaspoort zal leiden naar een toekomst waarin vrijheid niet meer bestaat. Het is een valstrik waar we niet in moeten trappen. Glashelder zet ze uiteen waarom het vaccinatiepaspoort niets met gezondheid te maken heeft. Ze legt uit wat er achter de druk zit om ons te laten vaccineren, en waarom men ook kinderen wil vaccineren. De oplossing is er ook – zowel voor het behouden van ons geld als onze gezondheid. Maar dan dienen we wel massaal mee te doen. Deze video was binnen een paar dagen verdwenen van Youtube. Dat zegt over het algemeen dat het om belangrijke informatie gaat…Mai pben rai~!![]()
Moronic mutatie is de cover up om mogelijk de vaxx doden weg te werkenBest convenient dat ze nu al in MSM de hoge besmettingscijfers noemen in de vaxxed
![]()
Oh wacht, snel mijn rabbit hole weer in![]()
Zuid Afrika is geen fuck aan de hand met de Moronic mutatie, ken er nogal wat mensen...Lach met een schone bips![]()
Is het al niet voorbij gekomen dat de bijwerkingen waar mensen van omvallen van deze killer variant toevallig hetzelfde zijn als van de vaxxins?quote:Op woensdag 15 december 2021 23:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
Moronic mutatie is de cover up om mogelijk de vaxx doden weg te werkenBest convenient dat ze nu al in MSM de hoge besmettingscijfers noemen in de vaxxed
![]()
Zuid Afrika is geen fuck aan de hand met de Moronic mutatie, ken er nogal wat mensen...
De hoge piefjes waarschuwen er al voor...Mai pben rai~!![]()
Moronic zelfde symptomen als bijwerkingen van vaxx ja, had ik ook gezien, Dit is waanzin wat er gebeurt maar misschien zit er iets in de vaxx waardoor mensen meer meegaand met autoriteit worden. Want als je niet ziet wat er aan de hand is dan zit er ergens iets fout.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:30 schreef KNAK het volgende:
[..]
Is het al niet voorbij gekomen dat de bijwerkingen waar mensen van omvallen van deze killer variant toevallig hetzelfde zijn als van de vaxxins?
De hoge piefjes waarschuwen er al voor...Lach met een schone bips![]()
Nee nee dat komt door klimaatverwarming, Post-Pandemic Stress Disorder en sneeuwschuivenquote:Op woensdag 15 december 2021 23:30 schreef KNAK het volgende:
[..]
Is het al niet voorbij gekomen dat de bijwerkingen waar mensen van omvallen van deze killer variant toevallig hetzelfde zijn als van de vaxxins?
De hoge piefjes waarschuwen er al voor...![]()
![]()
"Toxoplasma gondii is known to remove rodents' innate fear of cats. The new research shows that even months after infection, when parasites are no longer detectable, the effect remains. This raises the possibility that the microbe causes a permanent structural change in the brain."quote:Op woensdag 15 december 2021 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moronic zelfde symptomen als bijwerkingen van vaxx ja, had ik ook gezien, Dit is waanzin wat er gebeurt maar misschien zit er iets in de vaxx waardoor mensen meer meegaand met autoriteit worden. Want als je niet ziet wat er aan de hand is dan zit er ergens iets fout.
Vandaar dat ivermectine nog net niet gelijkgesteld wordt met zyklon-b
![]()
![]()
![]()
True, ook dat gezien op MSMquote:Op woensdag 15 december 2021 23:33 schreef Grems het volgende:
[..]
Nee nee dat komt door klimaatverwarming, Post-Pandemic Stress Disorder en sneeuwschuivengelukkig hadden we vroeger de media niet om ons daarvoor te waarschuwen.
Lach met een schone bips![]()
Maak je eigen afweging, laat je niet gek maken.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:30 schreef KNAK het volgende:
[..]
De hoge piefjes waarschuwen er al voor...![]()
Dude ik gaf de voorzet, je hoefde hem niet meteen in te koppen. Wil mensen er zelf over laten nadenkenquote:Op woensdag 15 december 2021 23:34 schreef Grems het volgende:
[..]
"Toxoplasma gondii is known to remove rodents' innate fear of cats. The new research shows that even months after infection, when parasites are no longer detectable, the effect remains. This raises the possibility that the microbe causes a permanent structural change in the brain."
Vandaar dat ivermectine nog net niet gelijkgesteld wordt met zyklon-b
![]()
quote:Op woensdag 15 december 2021 23:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dude ik gaf de voorzet, je hoefde hem niet meteen in te koppen. Wil mensen er zelf over laten nadenken![]()
dit laatste stukje leest toch niemand meer terug, ik zou hem gewoon nog een keer plaatsen in het volgende deel - zal hem dan niet verklappen
![]()
![]()
Lass mal seinquote:Op woensdag 15 december 2021 23:37 schreef Grems het volgende:
[..]![]()
dit laatste stukje leest toch niemand meer terug, ik zou hem gewoon nog een keer plaatsen in het volgende deel - zal hem dan niet verklappen
In het grootste deel van de wereld is niks aan de hand, aus/can/ Europa is het ergst volgens mij.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
![]()
Zuid Afrika is geen fuck aan de hand met de Moronic mutatie, ken er nogal wat mensen...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: