Misschien dat het kwartje eens gaat vallen dat vaccins NIET de uitweg zijn....quote:Op woensdag 15 december 2021 21:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Toch raar, die hoop en glundering dat we niet uit deze crisis gaan komen...
Indiase Hugo de Jonge & Marion K.quote:
Da's geen reden om daarbij te staan glunderen..quote:Op woensdag 15 december 2021 22:29 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Misschien dat het kwartje eens gaat vallen dat vaccins NIET de uitweg zijn....
Topvaccins tochquote:Op woensdag 15 december 2021 22:02 schreef Isdatzo het volgende:
Bijzonder gek ja, dat wanneer 97% van een groep gevaccineerd is, en we weten dat vaccinatie niet bijzonder goed tegen besmetting beschermt, dat er dan veel besmettingen onder het gevaccineerde deel van de groep plaatsvinden.
Jij bent wat op het spoor!
Misschien mag iedereen dat zelf bepalen?quote:Op woensdag 15 december 2021 22:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Da's geen reden om daarbij te staan glunderen..
Kijk es naar algemene reacties in andere topics/subforums als er over maatregelen/sancties tegen ongevaccineerden gesproken wordtquote:Op woensdag 15 december 2021 22:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
quote:De Jonge: coronapas door omicron mogelijk korter geldig
Mogelijk wordt de Europese coronapas nog korter geldig dan de negen maanden die de Europese Commissie heeft voorgesteld. Volgens demissionair minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge komt dat door de onzekerheid rondom de besmettelijkere omicronvariant. Gesprekken hierover lopen nog.
Tijdens een coronadebat werd gesproken over het zogenoemde digitaal coronacertificaat (dcc) waarmee gereisd kan worden binnen de Europese Unie. Om zo'n bewijs te krijgen kunnen mensen getest, gevaccineerd of recent hersteld zijn van een coronabesmetting. De regels zijn hetzelfde als die voor het coronatoegangsbewijs dat binnen Nederland nodig is om bijvoorbeeld een café of bioscoop te kunnen bezoeken.
De Jonge vindt dat voor de Nederlandse coronatoegangsbewijzen dezelfde regels moeten gelden als voor het Europese dcc. Hij hoopt dat er een termijn van negen maanden zal gelden, omdat dat vooralsnog een veilige periode lijkt te zijn, maar de coronaminister houdt nog wel een slag om de arm vanwege omicron.
Volgens De Jonge is er sowieso nog "veel dispuut" tussen lidstaten over het verlopen van de bewijzen. Ook hijzelf verzette zich er aanvankelijk tegen, omdat hij liever had gezien dat de bewijzen twaalf maanden geldig zouden blijven. Dat verzet heeft hij inmiddels gestaakt. De Jonge verwacht wel dat men er in Europa "op korte termijn" een besluit over neemt. Hoe dat besluit in Nederland uitgevoerd zou kunnen worden, onderzoekt de minister nog.
Nog even en je mag iedere weekquote:Ook België verkort periode voor booster tot vier maanden
In België kunnen mensen binnenkort vier maanden na hun laatste coronaprik een booster ontvangen. Momenteel is dat nog zes maanden. De Vlaamse minister Wouter Beke van Volksgezondheid heeft het kortere tijdsinterval woensdag op Twitter aangekondigd.
"Het interval van Pfizer en Moderna wordt ingekort van 6 maanden naar minstens 4 maanden na de tweede prik", aldus Beke. "Op die manier kunnen we de boostervaccinatie versnellen, een belangrijke verdedigingslinie tegen de omicronvariant."
Het besluit is genomen door de Belgische ministers van Volksgezondheid na een advies van de Taskforce Vaccinatie. Voor een booster na Janssen blijft de termijn twee maanden, voor AstraZeneca is dat vier maanden.
In Nederland kondigde coronaminister Hugo de Jonge dinsdag aan dat het tijdsinterval voor een booster van zes naar drie maanden gaat. Aanleiding voor de versnelling is de opkomst van de omicronvariant van het coronavirus. De aan Nederland grenzende Duitse deelstaat Noordrijn-Westfalen maakt een booster al één maand na de laatste gewone inenting mogelijk.
Dat bepaal ik zelf wel, telkens als de wappies gelijk krijgen glunder ik zoveel ik wil en hoe dieper de C O P E hoe harder ik glunder.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Duurt nog even eer de massahypnose tempert ...quote:
Het valt op hoeveel mensen een schedel van wolfraam hebben. Man wat een boel leeghoofden.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:02 schreef Grems het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel, telkens als de wappies gelijk krijgen glunder ik zoveel ik wil en hoe dieper de C O P E hoe harder ik glunder.
Het glunderen dient namelijk een zeer goed doel, positief ingesteld als ik ben vertrouw ik er immers op dat keer op keer op keer op keer ongelijk hebben langzaamaan door de met adamantium verstivigde betonnen plaat van sommigen heen weet te dringen.
Ik heb veel mogen glunderen de afgelopen maanden en ik verwacht nog veel meer
Bijzonder, bizar en beangstigend waar ze mee bezig zijn. Mega interessant wat gaande is ware het niet dat ik net zo hard de lul ben dadelijk. Als ik alle mogelijke scenario's en uitkomsten op een rijtje zet, anders dan dat deze shitshow niets anders is dan gewoon een usual Big-Pharma-GeldGraai-actie kom ik uit op behoorlijk dramatische situaties.quote:
Of covid is gewoon een dekmantel voor iets veel groter/ingrijpender ...quote:Op woensdag 15 december 2021 23:13 schreef KNAK het volgende:
[..]
Bijzonder, bizar en beangstigend waar ze mee bezig zijn. Mega interessant wat gaande is ware het niet dat ik net zo hard de lul ben dadelijk. Als ik alle mogelijke scenario's en uitkomsten op een rijtje zet, anders dan dat deze shitshow niets anders is dan gewoon een usual Big-Pharma-GeldGraai-actie kom ik uit op behoorlijk dramatische situaties.
BigPharma heeft al geld zat. Op zo een grote schaal dit soort vax-fratsen uithalen, dat zou uiterst bijzonder zijn en past dan precies mooi in een rijtje waar dan ook bijv. het geheimgehouden medicijn/behandeling voor kanker en andere ongeneeslijke ziektes in zou kunnen zitten
Het wordt nu toch wel tijd dat mensen op gaan staan en eisen dat deze onzin stopt voor we - de ongevaxxte - dalijk echt geen ene kant meer opkunnen
Interview in de linkquote:Wat hebben een nieuw geldsysteem en het vaccinatiepaspoort met elkaar te maken? Alles, zo betoogt Melissa Ciummei, een onafhankelijk financieel investeerder. Het vaccinatiepaspoort zal leiden naar een toekomst waarin vrijheid niet meer bestaat. Het is een valstrik waar we niet in moeten trappen. Glashelder zet ze uiteen waarom het vaccinatiepaspoort niets met gezondheid te maken heeft. Ze legt uit wat er achter de druk zit om ons te laten vaccineren, en waarom men ook kinderen wil vaccineren. De oplossing is er ook – zowel voor het behouden van ons geld als onze gezondheid. Maar dan dienen we wel massaal mee te doen. Deze video was binnen een paar dagen verdwenen van Youtube. Dat zegt over het algemeen dat het om belangrijke informatie gaat…
Is het al niet voorbij gekomen dat de bijwerkingen waar mensen van omvallen van deze killer variant toevallig hetzelfde zijn als van de vaxxins?quote:Op woensdag 15 december 2021 23:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
Moronic mutatie is de cover up om mogelijk de vaxx doden weg te werkenBest convenient dat ze nu al in MSM de hoge besmettingscijfers noemen in de vaxxed
![]()
Oh wacht, snel mijn rabbit hole weer in![]()
Zuid Afrika is geen fuck aan de hand met de Moronic mutatie, ken er nogal wat mensen...
Moronic zelfde symptomen als bijwerkingen van vaxx ja, had ik ook gezien, Dit is waanzin wat er gebeurt maar misschien zit er iets in de vaxx waardoor mensen meer meegaand met autoriteit worden. Want als je niet ziet wat er aan de hand is dan zit er ergens iets fout.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:30 schreef KNAK het volgende:
[..]
Is het al niet voorbij gekomen dat de bijwerkingen waar mensen van omvallen van deze killer variant toevallig hetzelfde zijn als van de vaxxins?
De hoge piefjes waarschuwen er al voor...
Nee nee dat komt door klimaatverwarming, Post-Pandemic Stress Disorder en sneeuwschuivenquote:Op woensdag 15 december 2021 23:30 schreef KNAK het volgende:
[..]
Is het al niet voorbij gekomen dat de bijwerkingen waar mensen van omvallen van deze killer variant toevallig hetzelfde zijn als van de vaxxins?
"Toxoplasma gondii is known to remove rodents' innate fear of cats. The new research shows that even months after infection, when parasites are no longer detectable, the effect remains. This raises the possibility that the microbe causes a permanent structural change in the brain."quote:Op woensdag 15 december 2021 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moronic zelfde symptomen als bijwerkingen van vaxx ja, had ik ook gezien, Dit is waanzin wat er gebeurt maar misschien zit er iets in de vaxx waardoor mensen meer meegaand met autoriteit worden. Want als je niet ziet wat er aan de hand is dan zit er ergens iets fout.
True, ook dat gezien op MSMquote:Op woensdag 15 december 2021 23:33 schreef Grems het volgende:
[..]
Nee nee dat komt door klimaatverwarming, Post-Pandemic Stress Disorder en sneeuwschuiven
Maak je eigen afweging, laat je niet gek maken.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:30 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dude ik gaf de voorzet, je hoefde hem niet meteen in te koppen. Wil mensen er zelf over laten nadenkenquote:Op woensdag 15 december 2021 23:34 schreef Grems het volgende:
[..]
"Toxoplasma gondii is known to remove rodents' innate fear of cats. The new research shows that even months after infection, when parasites are no longer detectable, the effect remains. This raises the possibility that the microbe causes a permanent structural change in the brain."
Vandaar dat ivermectine nog net niet gelijkgesteld wordt met zyklon-b
![]()
quote:Op woensdag 15 december 2021 23:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dude ik gaf de voorzet, je hoefde hem niet meteen in te koppen. Wil mensen er zelf over laten nadenken
Lass mal seinquote:Op woensdag 15 december 2021 23:37 schreef Grems het volgende:
[..]![]()
dit laatste stukje leest toch niemand meer terug, ik zou hem gewoon nog een keer plaatsen in het volgende deel - zal hem dan niet verklappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |