Ik werd er kotsmisselijk van toen hij dat zeiquote:Op woensdag 15 december 2021 10:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Voorzetje op een verplichting. Walgelijk deze vent
Aaah mooie tijd om dat er doorheen te drukkenquote:Op woensdag 15 december 2021 10:50 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Nope .. ligt nog steeds in de 1e kamer in afwachting van ...
Al heeeeeel lang.
Ik ken niet 1 kdv die er om vraagtquote:Op woensdag 15 december 2021 10:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Formeel niet, maar in de praktijk wel.
En volgens mij was er al bezigheid om dat formeel te maken.
Dat gaat ook wel gebeuren. Het stelsel zoals we dat nu kennen staat al ik-weet-niet-hoe-lang op intstorten.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:30 schreef _I het volgende:
[..]
Het wordt een bloedbad. Er wordt veel geld onttrokken aan de beurs de laatste weken. Zie de boel wel instorten financieel.
De schuldenberg stijgt en er is een prognotiseerde bevolkingskrimp. Het model is niet langer houdbaar. Rekenmodellen gaan instorten en de rente kan het niet langer oplossen.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:57 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Dat gaat ook wel gebeuren. Het stelsel zoals we dat nu kennen staat al ik-weet-niet-hoe-lang op intstorten.
Leuk verhaal.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:02 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
geen idee of er hier enige waarheid in zit
en hoeveel van die 400.000 kunnen niet vaccineren.. maw is niet mogelijk voor henquote:Op woensdag 15 december 2021 11:28 schreef _I het volgende:
Ze streven naar 95-99% vaccinatiegraad in alle leeftijdsgroepen, zegt Jaap, op de vraag of de focus moet liggen op de 400.000 ongevaccineerden in de 60+ groep. Het is aan de politiek hoe dat bereikt moet worden.
Alle?
Conclusions:Most cases of suspected COVID-19 vaccine myocarditis occurring in persons <21 years have a mild clinical course with rapid resolution of symptoms. Abnormal findings on cMRI were frequent. Future studies should evaluate risk factors, mechanisms, and long-term outcomes.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:08 schreef greysbones het volgende:
https://dailyexpose.uk/20(...)t-cases-myocarditis/
The new study was conducted by dozens of doctors and scientists from several Universities, Children’s Hospitals, and Schools of Medicine across the USA and was published on the American Heart Association’s (AHA) journal ‘Circulation’ on December 6th 2021.
The researchers investigated 139 children and young adults with 140 episodes of suspected myocarditis, of which 49 were confirmed and 91 were probable. Most of the patients were male (126) and the median age was 15.8 years.
Myocarditis is inflammation of the heart muscle, whereas pericarditis is inflammation of the protective sacs surrounding the heart. Both are extremely serious conditions due to the vital role the heart plays in keeping a person alive, and the fact that the heart muscle cannot regenerate. Serious myocarditis can lead to cardiac arrest and knock years off a persons life.
Je kan een linkje posten wat fijn.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://assets.publishing(...)e-report-week-42.pdf
En heb je bladzijde 23 (en 24) ook gelezen? Dan zou je namelijk weten dat wat er in die tweet staat niet uit dat document volgt. De relevante zin: recent observations from UK Health Security Agency (UKHSA) surveillance data that N antibody levels appear to be lower in individuals who acquire infection following 2 doses of vaccination.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://assets.publishing(...)e-report-week-42.pdf
Of het is gewoon een definitie kwestie dat iemand met onnatuurlijke antistoffen geen persoon met "natuurlijke antistoffen" genoemd wordt.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:22 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je kan een linkje posten wat fijn.
Het is goed om je te laten checken als je eerder gequote post geloofd.Dat zou dus impliceren dat je extreem vatbaar wordt voor alles en iedereen. Volgens mij snap je de implicaties niet helemaal.
quote:De omikronvariant kan in potentie leiden tot 600 ziekenhuisopnames en ruim 100 ic-opnames per dag. Dat zei OMT-voorzitter Jaap van Dissel vanochtend in de Tweede Kamer. Dat is het dubbele van het niveau waarop de laatste golf piekte. Vrijdag praat het OMT over eventuele verdere maatregelen. ‘Het is allemaal niet geruststellend.’
Oehhhhh 100 op 17 miljoen erbij.quote:
Goede kans dat er vrijdag wel extra maatregelen bijkomen.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gelukkig doet het kabinet er alles aan om de IC-capaciteit op te schroeven...
Dat geeft die grafiek helemaal niet aan. Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 15 december 2021 12:37 schreef greysbones het volgende:
@:ludovico
jij bent goed in statistiekjes
[ twitter ]
Of gratis vitaminen uitgeven.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:20 schreef ludovico het volgende:
[..]
Trieste bs.
Ze kunnen beter die dingen gratis maken en oproepen ze nuttig te gebruiken / massaal allemaal zondag de 20e.
heet jij ook al ludovicoquote:Op woensdag 15 december 2021 12:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat geeft die grafiek helemaal niet aan. Waarom denk je dat?
Als je uitsluitend reacties van ook Ludo wil dan moet je hem een DM sturen. Wat snap je niet aan die figuur?quote:
ik moet helemaal niksquote:Op woensdag 15 december 2021 12:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je uitsluitend reacties van ook Ludo wil dan moet je hem een DM sturen. Wat snap je niet aan die figuur?
ik struikel niet uit bedquote:Op woensdag 15 december 2021 12:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met het verkeerde been uit bed gestruikeld?
tuurlijk doen ze datquote:Op woensdag 15 december 2021 12:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gelukkig doet het kabinet er alles aan om de IC-capaciteit op te schroeven...
Als je het over mijn post hebtquote:Op woensdag 15 december 2021 12:51 schreef mootie het volgende:
Ik las hier gisteren iets over een open discussie… toch?
dat mag jij vindenquote:Op woensdag 15 december 2021 12:54 schreef mootie het volgende:
Nee, maar hoe je reageert is totaal belachelijk.
is dit de open discussie ?quote:Op woensdag 15 december 2021 12:54 schreef mootie het volgende:
Nee, maar hoe je reageert is totaal belachelijk.
Ja hallo.quote:Op woensdag 15 december 2021 00:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die jongeren is juist de groep die ik hoor die zegt "fuck die boosters want we mogen nu ook niks" Dat is juist de groep die het niet gaat doenMy guess is de 50+ gaan in de rij staan en daarna gaat er nog weinig geprikt worden. De jongeren hebben het uit MSM info gedaan om de oudjes te beschermen en die zijn ook niet gek. Die zijn er klaar mee.
Het is langzaamaan klaar, een KoosVogels en isdatzo en voetbalmanager en hun consorten zullen in de rij staan voor de booster. Maar dat zijn er maar een paar en zelfs hier. Meeste mensen die nog zelf nadenken vinden het allemaal wel best. Dat is wat ik hoor de hele dag.
Overigens is dit gevraagd aan Van Dissel en hij antwoordde dat nog niet voldoende gegevens binnen zijn, en het daarom lijkt alsof de grafiek aangeeft dat je zelfs minder dan 0 beschermd zou zijn (dus eigenlijk zelfs extra risico zou lopen), maar dat dat niet zo is. Het ligt aan het aantal gegevens dat ze hebben kunnen gebruiken om deze grafiek te maken. Maar de bescherming is dus wel non-existing.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:37 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
dank uquote:Op woensdag 15 december 2021 13:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Overigens is dit gevraagd aan Van Dissel en hij antwoordde dat nog niet voldoende gegevens binnen zijn, en het daarom lijkt alsof de grafiek aangeeft dat je zelfs minder dan 0 beschermd zou zijn (dus eigenlijk zelfs extra risico zou lopen), maar dat dat niet zo is. Het ligt aan het aantal gegevens dat ze hebben kunnen gebruiken om deze grafiek te maken. Maar de bescherming is dus wel non-existing.
quote:Op woensdag 15 december 2021 11:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij noemt het zelf al: betrouwbaarheidsinterval.
soms is iets meer uitleg handigquote:
quote:Molenberghs: "Er kan en zal vierde prik komen”
De vierde prik zal er komen, maakte Molenberghs zich sterk, omdat de derde prik nog niet specifiek is aangepast aan de omikronvariant. In de toekomst zullen wellicht ook nog andere aanpassingen nodig zijn. "We gaan er niet in slagen om met de boosters de besmettingen volledig stil te leggen”, zei hij, "maar je ziet de hele belangrijke effecten voor hospitalisatie, intensieve zorg en mortaliteit. Daar is het om te doen. Voor de rest hebben we bijkomende maatregelen nodig." Molenberghs vermoedt dat de mondmaskers en het beperken van de contacten daarom nog regelmatig zullen terugkeren.
...
Universeel coronavaccin
De viroloog denkt evenwel niet dat dat er voor elke nieuwe variant een nieuw vaccin zal moeten worden ontwikkeld. "Met de tijd zal het wellicht mogelijk zijn om een meer universeel coronavaccin te ontwikkelen. Er is al heel wat kennis over hoe je antistoffen kan ontwikkelen die breder coronavirussen kunnen neutraliseren."
https://www.hln.be/binnen(...)prik-komen~ae0b2ab6/
Je ziet per week de op de X as, en de laatste observatie is eigenlijk niet op tijd geschaald maar op "2+" als in - vermoed ik, meer dan 2 prikken.... Dus die locatie op de X as is niet gedefinieerd als weken maar als "booster".quote:Op woensdag 15 december 2021 12:37 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Oh? Ik geloof niet dat dit duidelijk is, veelal merken zij er juist heel weinig van.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:40 schreef mir1986 het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)-dan-bij-verkoudheid
Waarom de kids in hemelsnaam gaan vaccineren? Alleen ter bescherming van de ouderen? Terwijl het merendeel van de kinderen al corona gehad heeft en dus beter beschermd is?
Omdat het een wereldwijd experiment is. Nu zijn de kleintjes de proefkonijnen. De enige die er beter van wordt is big pharma. Achter de schermen worden rijke stinkerds nog veel rijker door deze proef.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:40 schreef mir1986 het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)-dan-bij-verkoudheid
Waarom de kids in hemelsnaam gaan vaccineren? Alleen ter bescherming van de ouderen? Terwijl het merendeel van de kinderen al corona gehad heeft en dus beter beschermd is?
Laten we hopen dat het dat is / daarbij blijft, dat het een smerige vorm van geld verdienen is en meer niet.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Omdat het een wereldwijd experiment is. Nu zijn de kleintjes de proefkonijnen. De enige die er beter van wordt is big pharma. Achter de schermen worden rijke stinkerds nog veel rijker door deze proef.
Oh, voor deze hele coronatoestand was dat een issue, crèches die ongevaccineerden weigerden.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ken niet 1 kdv die er om vraagt
Klein gokje dat ze mss ook huisdieren gaan vaccineren?quote:Op woensdag 15 december 2021 14:03 schreef KNAK het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het dat is / daarbij blijft, dat het een smerige vorm van geld verdienen is en meer niet.
Die shitshow zal wel veel dieper de beerput in gaan.
Waren ze al niet hard bezig met de dierentuin?quote:Op woensdag 15 december 2021 14:42 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Klein gokje dat ze mss ook huisdieren gaan vaccineren?
Het glas is half vol.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:58 schreef KNAK het volgende:
[..]
Waren ze al niet hard bezig met de dierentuin?
2022, een mooi jaar voor nog meer boosters, meer varianten, nog meer beperkingen, nog meer excuusjes om ongevaxxte mensen te weren van alle niet-essentiele zaken/ruimtes, invoeren van Coronapaspoort, gelinkt aan CO2, financiën, medische gegevens, uiteraard na het omvallen van de banken, met als kersje op de taart een variant wat de dodelijke bijwerkingen van de vaxjes moet verhullen, voor zover je het 'bijwerkingen' mag noemen
En dan elkaar 'gelukkig nieuwjaar' wensen over 2 weken....
quote:Op woensdag 15 december 2021 13:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je ziet per week de op de X as, en de laatste observatie is eigenlijk niet op tijd geschaald maar op "2+" als in - vermoed ik, meer dan 2 prikken.... Dus die locatie op de X as is niet gedefinieerd als weken maar als "booster".
Dat is hoe ik het lees, zonder verdere verificatie, dus geef je daarin geen zekerheid verder......
Maarrrrrrrr
Als dat allemaal zo is zie je inderdaad een negatieve efficacy - als je uitgaat van een wereld zonder biases -.
Maar wat er eigenlijk wordt gemeten is het aantal geconstateerde (is mijn vermoeden weer, dus niet 100% zeker). Besmettingen...
En de mensen die graag prikken zullen wel graag meedoen met het hele testbeleid, dus daar bestaat een opwaardse bias, als in, die worden vaker getest als ze symptomen hebben.
Ook zonder verschil in incidentie, of zelfs andersom (als in meer mensen zonder vaccin zijn symptomatisch besmet) zul je meer mensen die gevaccineerd zijn kunnen localiseren, simpelweg omdat ze vaker testen...
Overigens, de onzekerheid van de efficacy bij Moronic is ook groot, dat zie je aan de langwerpige "candle sticks")
Kortom, waarschijnlijk zijn dit gewoon matige onderzoeken die ietsss kunnen zeggen, maar dan moet je ze wel in verhouding zetten tot. Feitelijke gegevens over efficacy zijn ze niet nauwkeurig genoeg voor.
Daarmee wil ik niet zeggen dat het niks zegt. Zeker in verhouding met elkaar kunnen die cijfers ook enigszins laten zien of de uitkomsten wel plausibel zijn of niet.. Maar het levert nooit echt harde feitelijke wetenschap / statistiek op.
Kan je er nog een andere bias bij geven, maar die zou eigenlijk de grafiek de andere kant op moeten sturen:
Oudere mensen met hogere kans op doorbraak infectie zijn eerder gevaccineerd.
Dus een bias naar hoe langer geleden hoe vaker break through infecties, ook vanwege leeftijd (versterkt dat effect wat je zou zien, logischerwijs.).
nee ik weet dat het een issue wasquote:Op woensdag 15 december 2021 14:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh, voor deze hele coronatoestand was dat een issue, crèches die ongevaccineerden weigerden.
Het geheugen is wel erg kort merk ik
Geef eens een reden waarom het een issue wasquote:Op woensdag 15 december 2021 15:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ik weet dat het een issue was
maar uiteindelijk zijn er nooit kinderen geweigerd
simpelweg omdat die wet er niet is
que?quote:Op woensdag 15 december 2021 15:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Geef eens een reden waarom het een issue was
Er werd hoogstverbaasd gereageerd toen ik stelde dat je vaccineren niet alleen voor jezelf doet.quote:Op woensdag 15 december 2021 15:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
que?
wat is dit nu weer
ken je nieuwsfeitje
of
laat een user iets zeggen wat je tegen ze kunt gebruiken
Risico op mazelenuitbraag bij vac.graad < 94%?quote:Op woensdag 15 december 2021 15:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Geef eens een reden waarom het een issue was
jij gaat nu mijn antwoord gebruiken in een discussie die je hebt met een anderquote:Op woensdag 15 december 2021 15:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Er werd hoogstverbaasd gereageerd toen ik stelde dat je vaccineren niet alleen voor jezelf doet.
Bekend voorbeeld is dat crèches kinderen weigeren of willen weigeren als die niet gevaccineerd zijn. Sowieso is het al jaren een issue dat sommige ouders hun kinderen niet vaccineren. Lubach heeft daar 5 jaar geleden nog een item over gemaakt.
Als vaccineren enkel voor jezelf is, waarom is het dan een issue op crèches?
Waarom is het volgens deskundigen zorgelijk als we onder een bepaalde ondergrens komen?
Nee?quote:Op woensdag 15 december 2021 15:19 schreef greysbones het volgende:
maar uiteindelijk zijn er nooit kinderen geweigerd
Nou geef zelf eens antwoord op je vraag!?quote:Op woensdag 15 december 2021 15:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Er werd hoogstverbaasd gereageerd toen ik stelde dat je vaccineren niet alleen voor jezelf doet.
Bekend voorbeeld is dat crèches kinderen weigeren of willen weigeren als die niet gevaccineerd zijn. Sowieso is het al jaren een issue dat sommige ouders hun kinderen niet vaccineren. Lubach heeft daar 5 jaar geleden nog een item over gemaakt.
Waarom is het volgens deskundigen zorgelijk als we onder een bepaalde ondergrens komen?
ander virusquote:Op woensdag 15 december 2021 15:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Yup, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 15 december 2021 15:31 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Risico op mazelenuitbraag bij vac.graad < 94%?
Heb ik het goed?
Dus vaccineren doe je niet altijd voor jezelf, maar dit Covid vaccin is niet voldoende geschikt om daarmee ook anderen te beschermen.quote:Op woensdag 15 december 2021 15:35 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
ander virus
ander vaccin
dit corona vaccin stopt het virus niet met 100% vaxx graad, dus is er geen ondergrens te berekenen nu, dit was gebaseerd op de aanname dat het vaccin de transmissie zou stoppen. Isniezo, dus dit vaccin gaat niet zorgen voor het stoppen van het virus.
Precies. Vond ook dat veel ouders toen nogal overdreven reageerden.quote:Op woensdag 15 december 2021 15:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Yup, bijvoorbeeld.
Maar dat is toch geen probleem als op de crèche de rest van de kinderen zijn gevaccineerd?
Dat is toch een risico dat de ouders bewust nemen?
En we hebben het nu over het covid vaccin. En die remt de transmissie niet en dus is dit vaccin alleen geschikt om ziekte te verminderen voor jezelf. En misschien valt zelfs dat ook wel wat tegen.quote:Op woensdag 15 december 2021 15:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus vaccineren doe je niet altijd voor jezelf, maar dit Covid vaccin is niet voldoende geschikt om daarmee ook anderen te beschermen.
Das al een stuk beter.
quote:WHO: Op dit moment “geen bewijs” dat boostershots “betere bescherming” bieden aan individuen die gezond zijn
Ondanks het feit dat de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) de nieuwe coronavirusvariant Omikron als een hoog risico heeft aangemerkt, heeft de organisatie haar standpunt over boosters niet veranderd: die zijn geen topprioriteit.
De WHO heeft maandenlang gezegd dat de roep om extra doses in rijke landen de armere landen beroofde van de eerste doses die zij zo dringend nodig hebben. Dat standpunt blijft ongewijzigd, ook na de komst van de Omikronvariant.
“Op dit moment is er geen bewijs waarvan ik me bewust ben dat zou suggereren dat het boosten van de gehele bevolking noodzakelijkerwijs een betere bescherming biedt aan verder gezonde individuen tegen ziekenhuisopname of overlijden”, zei Dr. Mike Ryan, een directeur bij de WHO, op een persconferentie eerder deze week.
Hij en andere wetenschappers hebben gezegd dat de ongecontroleerde verspreiding van het coronavirus door grotendeels ongevaccineerde bevolkingsgroepen, zoals die in Afrika, waarschijnlijk zal (blijven) leiden tot varianten zoals Omikron.
Bij milde ziekte “zullen we blijven boosten tot de dag dat we sterven”
De drang naar extra doses is gebaseerd op het idee dat antilichamen het centrale aspect van immuniteit zijn, schrijft The New York Times. Volgens Dr. Paul Offit, directeur van het Vaccine Education Center van het Children’s Hospital of Philadelphia, is dat een verkeerd perspectief, dat het belang van andere delen van het immuunsysteem bij het voorkomen van ernstige ziekte en dood over het hoofd ziet.
Hij zei dat hij zich meer zorgen zou maken als gevaccineerde mensen die besmet waren met de Omikron-variant massaal in het ziekenhuis zouden worden opgenomen. Maar het beperkte bewijsmateriaal tot nu toe suggereert dat de vaccins nog steeds ernstige ziekte voorkomen, betoogde hij.
“Dat is altijd waar geweest – het is waar geweest voor de eerste drie varianten, en het is waarschijnlijk dat het in dit geval waar is”, aldus Offit. “Als je bescherming tegen milde ziekte tot doel hebt, dan zullen we blijven boosten tot de dag dat we sterven.”
Dat laatste wordt overigens zonder ironie verdedigd door Kerry Chant, chief health officer van de Australische staat New South Wales. Zij meent dat Covid mogelijk “voor eeuwig” onder ons zal zijn, en dat mensen beter zo snel mogelijk wennen aan het idee van een eindeloze cyclus van varianten en vaccins.
https://www.msn.com/nl-be(...)rhOp?ocid=entnewsntp
Dus eigenlijk zou je dus geen booster moeten nemen en die aan een ander land gunnen, zo doe je dat voor een ander.quote:Op woensdag 15 december 2021 15:49 schreef UncleScorp het volgende:
ook weer een leuke
toch massaal prikken
[..]
Jepquote:Op woensdag 15 december 2021 16:00 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zou je dus geen booster moeten nemen en die aan een ander land gunnen, zo doe je dat voor een ander.
Maar hier in Nederland nemen ze de booster ook voor een ander, maar dan voor zichzelf?
Whut?
En hoeveel ''booster'' prikken gaan er nog komen?quote:Op woensdag 15 december 2021 16:18 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Jep
Dus als ik nu, als gezond persoon, een booster zou nemen, biedt het mij totaal geen extra bescherming, in tegendeel ... ik krijg er het risico op bijwerkingen gratis bij.
Maar misschien moeten de gevaccineerden juist wel geboosterd worden omdat het natuurlijke immuniteit omlaag is ?![]()
En eerlijk gezegd heb ik rondom mij toch al verschillende serieus zieken geweten van de hohoho boosterprik.
100quote:Op woensdag 15 december 2021 16:20 schreef Moonlight het volgende:
[..]
En hoeveel ''booster'' prikken gaan er nog komen?
In Duitsland wilden ze om de 2 maanden boosterenquote:
Pfff, is toch niet normaal meer.quote:Op woensdag 15 december 2021 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
In Duitsland wilden ze om de 2 maanden boosteren
dus dan zou je aan 6 komen
Welnee. Het ging erom dat je nu eerder een boosterprikje kon krijgen; van elke twee maanden prikken is geen sprake.quote:Op woensdag 15 december 2021 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
In Duitsland wilden ze om de 2 maanden boosteren
dus dan zou je aan 6 komen
Wat een geluk dat het vrijwillig is. Hoef je de booster niet te pakken.quote:Op woensdag 15 december 2021 16:18 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Jep
Dus als ik nu, als gezond persoon, een booster zou nemen, biedt het mij totaal geen extra bescherming, in tegendeel ... ik krijg er het risico op bijwerkingen gratis bij.
Maar misschien moeten de gevaccineerden juist wel geboosterd worden omdat het natuurlijke immuniteit omlaag is ?![]()
En eerlijk gezegd heb ik rondom mij toch al verschillende serieus zieken geweten van de hohoho boosterprik.
Volgens mij hadden ze de tijd verkort waarna je de booster kan halen, na 1 maand na je laatste shotquote:Op woensdag 15 december 2021 16:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welnee. Het ging erom dat je nu eerder een boosterprikje kon krijgen; van elke twee maanden prikken is geen sprake.
Exact.quote:Op woensdag 15 december 2021 16:32 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze de tijd verkort waarna je de booster kan halen, na 1 maand na je laatste shot
Blijf het wel apart vinden dat dat zoveel gebeurt om maar de aantallen te halen, terwijl pfizer zelf adviseert na 6 mnd. Ik heb nergens een statement van ze kunnen vinden dat 3 of 1 maand ook OK is.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 15:49 schreef UncleScorp het volgende:
ook weer een leuke
toch massaal prikken
[..]
tot dat het wel zo is en dan vindt iedereen het weer normaal.quote:Op woensdag 15 december 2021 16:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
van elke twee maanden prikken is geen sprake.
Wel van dit type. Straks weer de nieuwe speciaal tegen omicron en dan over 7 maand nieuwe variant. Nieuw vaccin. Etc etcquote:Op woensdag 15 december 2021 16:54 schreef _I het volgende:
Goed.. voor half januari kan iedereen geboosterd zijn die wil.
Ik denk dat rond april/mei weer de boel vastloopt. Booster 4.
Wat denken jullie? Is dit de laatste?
Het zal geen kwaad kunnen, maar of je er veel mee opschiet is maar zeer de vraag.quote:Op woensdag 15 december 2021 16:49 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Blijf het wel apart vinden dat dat zoveel gebeurt om maar de aantallen te halen, terwijl pfizer zelf adviseert na 6 mnd. Ik heb nergens een statement van ze kunnen vinden dat 3 of 1 maand ook OK is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |