SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronquote:In de laatste acht weken was daarmee de kans om als volledig gevaccineerd persoon met het coronavirus in het ziekenhuis te worden opgenomen 12,5 keer lager dan voor een niet-gevaccineerde. Voor opname op de IC was die kans als volledig gevaccineerde 25 keer zo klein.
(Bron)![]()
Ah, Hugo overweegt dus ook om ons leven aan te passen aan Corona i.p.v. andersom. Waar oa @Spablauw al bang voor was![]()
Gelukkig hebben we als het gaat om dealen met maatregelen aan creatieve ideeën totaal geen gebrek.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:50 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dan hef je de vereniging op en start je een nieuwe na corona.I'll give you something to do![]()
Ik heb me helemaal aangepast aan het virus. Merk er niks van. Alleen dat sommige dingen gesloten zijn.![]()
Waarom doen we niks tegen china want dankzij hun zitten we met deze shit opgescheeptgraag op anoniem![]()
Omicron update (draadje van 6 tweets, klik voor alles). Sorry, niet uit Engeland of Denemarken, maar gewoon uit Zuid Afrika dus.![]()
Er werd me iets teveel op aangestuurd. Horeca nog verder sluiten dan ze al gedaan hebben (nu hebben alleen lunchrooms wat aan de huidige openingstijden). Stadions zijn al dicht (iedereen gaat naar dutisland of engeland). Winkels dicht, dat rampzalige click-and-collect misschien weer voor als je een eiersnijder nodig hebt)quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Zouden we nog voor 2022 extra maatregelen krijgen?
Ik zie hier veel sarcasme, en het is erg makkelijk om daarin mee te gaan.Where law ends, tyrrany begins.![]()
Dat doe je dan aardig. Zolang er maatregelen zijn heb ik het gevoel deels voor spek en bonen door het leven te gaan.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb me helemaal aangepast aan het virus. Merk er niks van. Alleen dat sommige dingen gesloten zijn.I'll give you something to do![]()
Zeker, in plaats van focussen op de risicogroep (vaccinatieplicht) gaan we iedereen gewoon weer terroriseren.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ah, Hugo overweegt dus ook om ons leven aan te passen aan Corona i.p.v. andersom. Waar oa @:Spablauw al bang voor was![]()
Viel me ook op. Dit was puur voorsorteren op wat komen gaat.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:57 schreef Gunner het volgende:
[..]
Er werd me iets teveel op aangestuurd. Horeca nog verder sluiten dan ze al gedaan hebben (nu hebben alleen lunchrooms wat aan de huidige openingstijden). Stadions zijn al dicht (iedereen gaat naar dutisland of engeland). Winkels dicht, dat rampzalige click-and-collect misschien weer voor als je een eiersnijder nodig hebt)
Ik zie hier veel sarcasme, en het is erg makkelijk om daarin mee te gaan.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Wat een stelletje incompetente debielen zijn het toch ook. Al weken wordt over het sluiten van scholen gesproken en lijkt het erop dat het er gaat komen. Wat doen die sukkels, tot het laatste moment een showtje opvoeren en wachten met de bekendmaking. Nu kan iedereen en zijn moeder weer last-minute de hele planning overhoop gooien![]()
Weer hetzelfde als met dat vuurwerkverbod. Ze leren het nooit.
Dat net doen alsof ze er héél goed over hebben nagedacht en het kwartje nét de verkeerde kant op is gevallen echt tenenkrommend. Wat een shitshow![]()
![]()
Die uitsrpaak was nog de meest opvallende ja. Waarom zou je zoiets zeggen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ah, Hugo overweegt dus ook om ons leven aan te passen aan Corona i.p.v. andersom. Waar oa @:Spablauw al bang voor wasWhere law ends, tyrrany begins.![]()
Mark die wil dat ouders van kinderen die vier dagen oplossen binnen de familie. In andere woorden: breng ze naar opa en oma
Dat wilden we toch juist voorkomen Mark?![]()
Omdat je anders niet meer bij de Action kan winkelen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:56 schreef KingRoland het volgende:
Waarom doen we niks tegen china want dankzij hun zitten we met deze shit opgescheeptEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Na fwamfwaar komt harmonicron.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:50 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dan hef je de vereniging op en start je een nieuwe na corona.“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Zelf thuisblijven is te ingewikkeld zekerquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
Mark die wil dat ouders van kinderen die vier dagen oplossen binnen de familie. In andere woorden: breng ze naar opa en oma
Dat wilden we toch juist voorkomen Mark?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Als Mark zegt dat het nog niet zeker is, maar dat hij niks kan garanderen staat dat eigenlijk gelijk aan: ja, dat zijn we zeker van plan.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Viel me ook op. Dit was puur voorsorteren op wat komen gaat.![]()
zo lang je je rekening maar betaald hoor je hun niet klagenquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:58 schreef galantis het volgende:
[..]
Dat doe je dan aardig. Zolang er maatregelen zijn heb ik het gevoel deels voor spek en bonen door het leven te gaan.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."![]()
Ja wat kun je dan niet (behalve 'savonds naar horeca en naar concerten etc. wat al erg genoeg is), wat je eerst wel deed?quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:58 schreef galantis het volgende:
[..]
Dat doe je dan aardig. Zolang er maatregelen zijn heb ik het gevoel deels voor spek en bonen door het leven te gaan.![]()
Uiterlijk januari gewoon weer avondklok want 'Omicron, alles onzeker yada yada yada'quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Viel me ook op. Dit was puur voorsorteren op wat komen gaat.![]()
Is expres zo he, eeuwig uitstellen want geen visie. Dan op het laatste moment iets op onderbuikgevoelens besluiten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:58 schreef leolinedance het volgende:
Wat een stelletje incompetente debielen zijn het toch ook. Al weken wordt over het sluiten van scholen gesproken en lijkt het erop dat het er gaat komen. Wat doen die sukkels, tot het laatste moment een showtje opvoeren en wachten met de bekendmaking. Nu kan iedereen en zijn moeder weer last-minute de hele planning overhoop gooien![]()
Weer hetzelfde als met dat vuurwerkverbod. Ze leren het nooit.
Dat net doen alsof ze er héél goed over hebben nagedacht en het kwartje nét de verkeerde kant op is gevallen echt tenenkrommend. Wat een shitshow![]()
Maakt niet uit, dat zijn allemaal niet essentiële zaken. Je kunt best even zonder.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja wat kun je dan niet (behalve 'savonds naar horeca en naar concerten etc. wat al erg genoeg is), wat je eerst wel deed?![]()
Plot twist: De Jonge wordt geen minister van VWS, maar ze gaan een apart iets optuigen voor Corona en daarvan wordt hij de hoogste baas.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Niet alleen in Engeland toch. Alleen in NL niet.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Intussen zijn in Engeland de stadions gewoon open en morgen lekker allemaal in de zaal bij WK Darts
![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dat wilden we toch juist voorkomen Mark?
We hebben meteen een week CenterParcs geboekt. Met voor-kerstvakantie prijzen. Thuiswerken kan daar ook. If any.
Ga ik wel in het aquapark liggen met kind. Alles is open tot 1700 uur. Pretparken ook.
Omdenken.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
S’avonds sporten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja wat kun je dan niet (behalve 'savonds naar horeca en naar concerten etc. wat al erg genoeg is), wat je eerst wel deed?Makkelijk eerste![]()
Dat zou fantastisch zijn 😁quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:03 schreef miss_sly het volgende:
Plot twist: De Jonge wordt geen minister van VWS, maar ze gaan een apart iets optuigen voor Corona en daarvan wordt hij de hoogste baas.![]()
Met thuiswerken doe ik dat overdag wel. Flexibel enzo.quote:"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Misschien wel het laatste duwtje in de rug van veel wappies om zich dan toch maar te laten vaccineren. Alles liever dan Hugo!quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:03 schreef miss_sly het volgende:
Plot twist: De Jonge wordt geen minister van VWS, maar ze gaan een apart iets optuigen voor Corona en daarvan wordt hij de hoogste baas.![]()
En ergens snap ik dat dan wel. Die strontpot wil je er niet bij hebben mocht je echt iets structureels van plan zijn en aan hem kleeft het toch al.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:03 schreef miss_sly het volgende:
Plot twist: De Jonge wordt geen minister van VWS, maar ze gaan een apart iets optuigen voor Corona en daarvan wordt hij de hoogste baas."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Helaas doen mijn sporten dat nietquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Met thuiswerken doe ik dat overdag wel. Flexibel enzo.
Makkelijk eerste![]()
Ik word zo supercynisch van dit gedoe hè. Hugo is gewoon weer te laat en dat ligt aan alles en iedereen behalve hemzelf en de burger moet het weer bekopen.
En dan ook nog de meest kwetsbare groepen, want dat is het makkelijkste. Zum kotsen.
zie email 27 oktober![]()
Ja, kan me ook voorstellen als je bijvoorbeeld thuis moet werken en niet overdag kan sporten, dat het dan al allemaal ruk is. Ik heb kantoor aan huis en kan mijn eigen tijd indelen. Dus overdag sporten en s'avonds werken. Geluksvogel ben ik.quote:![]()
Ah, dat is vervelend ja.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Helaas doen mijn sporten dat niet"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Lijkt me nogal een dure grap. Dat wil heel Nederland natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:04 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Hé wat een revolutionair idee! Iets aan de werkgeverskant gaan doen…Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
Krijg bij die vragen erg de indruk dat ze vooral commentaar hebben op de school sluiting, maar dat ze elke andere maatregel maar al te graag in zouden voeren; als dat betekent dat de scholen open kunnen blijven.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2021 20:08:00 ]![]()
Ja volgens jou moeten werkgevers dat maar uit eigen zak betalen hè.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:06 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Lijkt me nogal een dure grap. Dat wil heel Nederland natuurlijk wel.![]()
Inderdaad, je hoort helemaal niks over bijvoorbeeld restaurants, waarom die in andere landen wel open zijn. Of sporten, waarom dat 'savonds niet mag.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
Krijg bij die vragen erg de indruk dat ze vooral commentaar hebben op de school sluiting, maar dat ze elke andere maatregelen maar al te graag in zouden voeren; als dat betekent dat de scholen open kunnen blijven.![]()
Het draait hier enkel om de zorg en scholen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:08 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Inderdaad, je hoort helemaal niks over bijvoorbeeld restaurants, waarom die in andere landen wel open zijn. Of sporten, waarom dat 'savonds niet mag.![]()
Onbegrijpelijk dat ze die hele QR-show hebben opgetuigd en er nu helemaal niets mee doen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:08 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Inderdaad, je hoort helemaal niks over bijvoorbeeld restaurants, waarom die in andere landen wel open zijn. Of sporten, waarom dat 'savonds niet mag.
En dan straks gaan we het gebruiken als het totaal geen nut meer heeft. Je kunt het allemaal alweer invullen.![]()
Dat dus. Net van half 4 tot 17u gekickbokst. Met een grote groep, gezelligquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Met thuiswerken doe ik dat overdag wel. Flexibel enzo.Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Overigens is er een kleine nuance mogelijk en wel een die voor hugo en mark spreken en dat is dat we ook wel een tering, tering eigenwijs volk zijn. In hou van onze nuchterheid en "moet dat nou wel" mentaliteit maar de tandjes man, als ik zie hoe dom mensen zich gedragen, dat men gewoon weer clusterfuckt op kantoor, noem het maar op, dan kun je dit soort kinderfeestjes verwachten''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:03 schreef miss_sly het volgende:
Plot twist: De Jonge wordt geen minister van VWS, maar ze gaan een apart iets optuigen voor Corona en daarvan wordt hij de hoogste baas.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
ZOu dat in andere landen nou zoveel anders zijn dan?quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:11 schreef Straatcommando. het volgende:
Overigens is er een kleine nuance mogelijk en wel een die voor hugo en mark spreken en dat is dat we ook wel een tering, tering eigenwijs volk zijn. In hou van onze nuchterheid en "moet dat nou wel" mentaliteit maar de tandjes man, als ik zie hoe dom mensen zich gedragen, dat men gewoon weer clusterfuckt op kantoor, noem het maar op, dan kun je dit soort kinderfeestjes verwachten![]()
Of die fieldlabsquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze die hele QR-show hebben opgetuigd en er nu helemaal niets mee doen.
En dan straks gaan we het gebruiken als het totaal geen nut meer heeft. Je kunt het allemaal alweer invullen.
Makkelijk eerste![]()
Nee, maar daar is het ook niet nodig, bijna alles is voor gevaccineerden gewoon open.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
ZOu dat in andere landen nou zoveel anders zijn dan?Makkelijk eerste![]()
Ik erger me dan vooral aan de mensen die de kinderen volgende week dan alsnog rustig naar opa en oma brengen. Ik snap dat niet. Snap echt dat het lastig is zo last-minute, maar deze maatregel wordt juist genomen om ervoor te zorgen dat kinderen een minder risico vormen voor hun grootouders rond kerst.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:11 schreef Straatcommando. het volgende:
Overigens is er een kleine nuance mogelijk en wel een die voor hugo en mark spreken en dat is dat we ook wel een tering, tering eigenwijs volk zijn. In hou van onze nuchterheid en "moet dat nou wel" mentaliteit maar de tandjes man, als ik zie hoe dom mensen zich gedragen, dat men gewoon weer clusterfuckt op kantoor, noem het maar op, dan kun je dit soort kinderfeestjes verwachten
En dat gaat inderdaad veel verder. Slechte manier van mondkapje dragen, ziek de deur uit gaan, etc.![]()
Uitjes met familie, werk en vrienden worden allemaal afgeschaald dan wel stopgezet. Pas als het niet doorgaat kom je erachter hoeveel dat is. M'n sport wordt ook aardig vernaggeld. De housefeesten die ik eens in de zoveel tijd even als verzetje heb staan inmiddels al anderhalf jaar in de kanniet-hoek. Zelfde als af en toe eens de kroeg in of uit eten ofzo. Snap niet waarom die onder de 'behalve' moeten vallen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja wat kun je dan niet (behalve 'savonds naar horeca en naar concerten etc. wat al erg genoeg is), wat je eerst wel deed?I'll give you something to do![]()
Lol, hoe Hugo groots doet over de vaccinatie-campagne. Is er een land waar die stage kan lopen?Go hard or go home![]()
In België en Duitsland gaat het er iets anders aan toe is mijn ervaring. Niet dat dat het pad is wat je moet bewandelen, maar goed. "wij" slaan er wel in door.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
ZOu dat in andere landen nou zoveel anders zijn dan?''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Het is allemaal zo treurig, er is echt totaal geen plan en dat komt er ook deze keer niet, hoe vaak Hugo dat ook roept.quote:![]()
Omdat omicron.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:08 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Inderdaad, je hoort helemaal niks over bijvoorbeeld restaurants, waarom die in andere landen wel open zijn. Of sporten, waarom dat 'savonds niet mag.“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Mensen is tig keer voorgehouden dat het klaar zou zijn. En nu gaan we gewoon weer een kutwinter tegemoet. Moeten we nog een slagroomtaart wedden op een avondklok in 2022?quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:11 schreef Straatcommando. het volgende:
Overigens is er een kleine nuance mogelijk en wel een die voor hugo en mark spreken en dat is dat we ook wel een tering, tering eigenwijs volk zijn. In hou van onze nuchterheid en "moet dat nou wel" mentaliteit maar de tandjes man, als ik zie hoe dom mensen zich gedragen, dat men gewoon weer clusterfuckt op kantoor, noem het maar op, dan kun je dit soort kinderfeestjes verwachten
Plat gezegd, men voelt zich beflikkerd. Of dat nu terecht is of niet doet niet eens terzake. En Hugo is dat de verpersoonlijking van. En dus is het goed dat hij een functie elders krijgt.zie email 27 oktober![]()
Volledig eens met mijn goede vriend @Straatcommando.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:11 schreef Straatcommando. het volgende:
Overigens is er een kleine nuance mogelijk en wel een die voor hugo en mark spreken en dat is dat we ook wel een tering, tering eigenwijs volk zijn. In hou van onze nuchterheid en "moet dat nou wel" mentaliteit maar de tandjes man, als ik zie hoe dom mensen zich gedragen, dat men gewoon weer clusterfuckt op kantoor, noem het maar op, dan kun je dit soort kinderfeestjes verwachten![]()
Hij heeft inderdaad wel een opvallend grote bek als je het afzet tegen wat hij daadwerkelijk klaar speelt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:13 schreef Noek het volgende:
Lol, hoe Hugo groots doet over de vaccinatie-campagne. Is er een land waar die stage kan lopen?zie email 27 oktober![]()
Ik breng zonder problemen mijn zoontje naar oma. Gooi je de scholen last minute dicht dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik erger me dan vooral aan de mensen die de kinderen volgende week dan alsnog rustig naar opa en oma brengen. Ik snap dat niet. Snap echt dat het lastig is zo last-minute, maar deze maatregel wordt juist genomen om ervoor te zorgen dat kinderen een minder risico vormen voor hun grootouders rond kerst.
En dat gaat inderdaad veel verder. Slechte manier van mondkapje dragen, ziek de deur uit gaan, etc.![]()
Wat is daar gek aan dan? Er komt nu een school sluiting terwijl er meer (sectoren) open zijn dan tijdens eerdere sluiting van scholen. Het is nog maar de vraag of met alles wat nu open is als vitaal beroep aangewezen kan worden voor diverse ouders met schoolgaande kinderen. Die worden echt wel gedwongen om nu hun kroost naar opa en oma te brengen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik erger me dan vooral aan de mensen die de kinderen volgende week dan alsnog rustig naar opa en oma brengen. Ik snap dat niet. Snap echt dat het lastig is zo last-minute, maar deze maatregel wordt juist genomen om ervoor te zorgen dat kinderen een minder risico vormen voor hun grootouders rond kerst.
En dat gaat inderdaad veel verder. Slechte manier van mondkapje dragen, ziek de deur uit gaan, etc.Zonder wrijving geen glans![]()
En de ongevaccineerden die geen wappie zijn dan?quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Misschien wel het laatste duwtje in de rug van veel wappies om zich dan toch maar te laten vaccineren. Alles liever dan Hugo!![]()
WaWaanzinnigquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:13 schreef Noek het volgende:
Lol, hoe Hugo groots doet over de vaccinatie-campagne. Is er een land waar die stage kan lopen?zijn nieuwe stopwoordje
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Op zich wel eens, maar daar kan/moet je dan ook rekening mee houden.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:11 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik snap je volkomen, de reagering kan toch ook niet verbaasd zijn daar over?quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:16 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik breng zonder problemen mijn zoontje naar oma. Gooi je de scholen last minute dicht dan krijg je dat.
Maar goed, dan is in januari de burger weer schuld. Hebben we weer een zondebok. Ikzie email 27 oktober![]()
Het gaat alleen maar over vaccineren en boosters tegenwoordig. Ik heb toch wel de indruk dat men goed genoeg beschermd is, en geef die zeer, zeer kwetsbaren een booster wat niet lang geleden ook het advies gewoon was.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:13 schreef Noek het volgende:
Lol, hoe Hugo groots doet over de vaccinatie-campagne. Is er een land waar die stage kan lopen?
Hoe veel jonge gevaccineerden liggen er nou op het IC of in het ziekenhuis? Mijn vertrouwen in al die adviezen was ik al kwijt, maar mijn interesse begint ook echt weg te glippen.
Ik ga overigens in het buitenland gewoon lekker het nachtleven in met kerst en nieuwjaar. Tijd om door te gaan met leven.![]()
Ja dat is ook zo. Ik deed dat ook veel. Paar keer per maand naar concert, elke week wel uit eten. Maar zorg wel voor vervanging, Heb elk weekend wel vol met etentjes, drinkavonden etc. Je moet het voor jezelf leuk maken natuurlijk. Sporten kan ik gelukkig ook als altijd en daarna is het gewoon gezellig in de kantine. Maar ik snap dat dat niet overal het geval is.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:13 schreef galantis het volgende:
[..]
Uitjes met familie, werk en vrienden worden allemaal afgeschaald dan wel stopgezet. Pas als het niet doorgaat kom je erachter hoeveel dat is. M'n sport wordt ook aardig vernaggeld. De housefeesten die ik eens in de zoveel tijd even als verzetje heb staan inmiddels al anderhalf jaar in de kanniet-hoek. Zelfde als af en toe eens de kroeg in of uit eten ofzo. Snap niet waarom die onder de 'behalve' moeten vallen.![]()
Wilde er nog iemand naar Italië ? Die kun je ook afstrepen als je alleen een DCC hebt.
Italië eist negatieve coronatest van alle reizigers uit EU
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Hallo, hier spreekt de onderbuik.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Mensen is tig keer voorgehouden dat het klaar zou zijn. En nu gaan we gewoon weer een kutwinter tegemoet. Moeten we nog een slagroomtaart wedden op een avondklok in 2022?
Plat gezegd, men voelt zich beflikkerd. Of dat nu terecht is of niet doet niet eens terzake. En Hugo is dat de verpersoonlijking van. En dus is het goed dat hij een functie elders krijgt.
Natuurlijk doet dat wel terzake.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
De mijne hebben net covid gehad (net als enkele 100.000 andere kinderen de afgelopen weken). die kunnen prima naar school en naar opa en omaquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Deze hele tendens geeft wederom het niveau aan van het hele journalistieke spulletje dat daar staat. Op een enkele uitzondering na, bijvoorbeeld een FTM wat ik daarom ook ondersteun, is de controlerende taak van de journalistiek over het algemeen complete treurigheid.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
Krijg bij die vragen erg de indruk dat ze vooral commentaar hebben op de school sluiting, maar dat ze elke andere maatregel maar al te graag in zouden voeren; als dat betekent dat de scholen open kunnen blijven.
Ik zat vanmiddag ergens een stukje te lezen waarin de burgemeester van Zeewolde een verhaal mag doen dan blijkbaar berichtgeving 'fake news' is over een datacenter. Daar fabrieken ze dan weer een stukje van. Maar het komt geloof ik niet in de journalist in kwestie op om eens na te vragen of hij kan onderbouwen waar hij het dan over heeft en wat fake is.
De journalist was denk ik vooral blij om weer een stukje te hebben. Want het vorige stukje wat nu dus fake zou zijn is gok ik ook zonder veel tegenvraag tot stand gekomen. En zo pent het allemaal maar door om lekker stukjes te maken. Dat is veelal journalistiek anno 2021."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Dat stoort mij echt helemaal niet. Wat verwacht je dan van die mensen? Dat ze hun kinderen maar even in de bench stoppen ofzo? Dat vind de kinderbescherming niet zo leuk.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En dat gaat inderdaad veel verder. Slechte manier van mondkapje dragen, ziek de deur uit gaan, etc.
Gewoon gevolg van waardeloos beleid. Als je dit twee weken eerder besluit heb je nog een soort van recht van spreken met dit soort klachten. Al was het dan ook al heel moeilijk geworden voor mening een. Maar op zo’n korte termijn? Onrealistisch.zie email 27 oktober![]()
Ergens vind ik dat niet zo gek. Na 2 jaar ellende gaan mensen toch een risico analyse maken voor zichzelf. Als je in je omgeving amper doden hebt, of hele ernstige ziektegevallen, denk je toch ach, zal wel loslopen. En hoe lullig ook, code zwart in ziekenhuizen is voor veel mensen ook een ver van mijn bed show. Ik praat het niet goed verder, maar zo werkt het denk ik wel. Twee jaar is gewoon lang. Men is er klaar mee en wil door.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En dat gaat inderdaad veel verder. Slechte manier van mondkapje dragen, ziek de deur uit gaan, etc.Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Ik zie dat helemaal niet. En al zeker niet in vergelijking met onze buurlanden waar ik vaak kom. Misschien woon je in een buurt waar mensen sowieso wat ongehoorzamer zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:11 schreef Straatcommando. het volgende:
Die ook!quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En de ongevaccineerden die geen wappie zijn dan?![]()
"Dat bepaal ik zelf wel"quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:11 schreef Straatcommando. het volgende:
Slogan van de pandemie in NL."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Nee dat doet niet terzake. De mens is nou eenmaal geen zuiver rationeel wezen. Als jij alle gelijk van de wereld hebt als minister maar het hele volk loopt de andere kant op omdat ze je niet meer vertrouwen heb je een probleem.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hallo, hier spreekt de onderbuik.
Natuurlijk doet dat wel terzake.zie email 27 oktober![]()
Shoot the messenger. Dan gaat het vast over.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Mensen is tig keer voorgehouden dat het klaar zou zijn. En nu gaan we gewoon weer een kutwinter tegemoet. Moeten we nog een slagroomtaart wedden op een avondklok in 2022?
Plat gezegd, men voelt zich beflikkerd. Of dat nu terecht is of niet doet niet eens terzake. En Hugo is dat de verpersoonlijking van. En dus is het goed dat hij een functie elders krijgt."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ja maar hullie hebben fouten gemaakt dus ze kunne me wat met die adviezen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:20 schreef capricia het volgende:
[..]
"Dat bepaal ik zelf wel"
Slogan van de pandemie in NL.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Je werkt dan imo wel mee aan het probleem. Helemaal als het mensen betreft die als de scholen open zijn wel groot voorstander zijn om op andere plekken keihard in te grijpen - ook als ondernemers e.d. daardoor in de stress komen te zitten. Nu worden de ouders vier dagen geraakt en het is opeens anders.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat stoort mij echt helemaal niet. Wat verwacht je dan van die mensen? Dat ze hun kinderen maar even in de bench stoppen ofzo? Dat vind de kinderbescherming niet zo leuk.
Gewoon gevolg van waardeloos beleid. Als je dit twee weken eerder besluit heb je nog een soort van recht van spreken met dit soort klachten. Al was het dan ook al heel moeilijk geworden voor mening een. Maar op zo’n korte termijn? Onrealistisch.
Ik snap best dat het voor ouders echt lastig is overigens. Maar slim vind ik het niet. Wel eens dat de overheid het beter al een paar weken geleden had moeten uiten.![]()
Dit inderdaad. 15 jan wordt straks 15 feb, en in 1 adem door naar april.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:19 schreef josja het volgende:
[..]
Ergens vind ik dat niet zo gek. Na 2 jaar ellende gaan mensen toch een risico analyse maken voor zichzelf. Als je in je omgeving amper doden hebt, of hele ernstige ziektegevallen, denk je toch ach, zal wel loslopen. En hoe lullig ook, code zwart in ziekenhuizen is voor veel mensen ook een ver van mijn bed show. Ik praat het niet goed verder, maar zo werkt het denk ik wel. Twee jaar is gewoon lang. Men is er klaar mee en wil door.
Tijd voor een staatsgreep
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Haha, was begin november op Sicilië al. Alleen liep je daar toch gewoon zonder test het vliegveld uit. Tja om het dan nog te gaan doen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:18 schreef _serial_ het volgende:
Wilde er nog iemand naar Italië ? Die kun je ook afstrepen als je alleen een DCC hebt.
Italië eist negatieve coronatest van alle reizigers uit EU
Maar wat is het probleem als het wel echt moet? Daar kun je in ieder geval s'avonds lekker uit eten en merk je verder weinig.![]()
'Men' voelt zich altijd beflikkerd door de overheid. Dat ligt niet aan Hugo.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee dat doet niet terzake. De mens is nou eenmaal geen zuiver rationeel wezen. Als jij alle gelijk van de wereld hebt als minister maar het hele volk loopt de andere kant op omdat ze je niet meer vertrouwen heb je een probleem.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Wat verwacht je dan van ouders? Dat ze hun kinderen maar allen thuis laten of zo? Dat is toch niet realistisch?quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Je werkt dan imo wel mee aan het probleem. Helemaal als het mensen betreft die als de scholen open zijn wel groot voorstander zijn om op andere plekken keihard in te grijpen - ook als ondernemers e.d. daardoor in de stress komen te zitten. Nu worden de ouders vier dagen geraakt en het is opeens anders.
Ik snap best dat het voor ouders echt lastig is overigens. Maar slim vind ik het niet. Wel eens dat de overheid het beter al een paar weken geleden had moeten uiten.zie email 27 oktober![]()
4 dagen? Wat denk je van 3 weken? De gemiddelde ouder heeft geen 12 weken vakantie die gelijk loopt met de vakantie van hun kids. Opa en oma worden juist voor vakantieperiodes veel gebruikt als logeeradres.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Je werkt dan imo wel mee aan het probleem. Helemaal als het mensen betreft die als de scholen open zijn wel groot voorstander zijn om op andere plekken keihard in te grijpen - ook als ondernemers e.d. daardoor in de stress komen te zitten. Nu worden de ouders vier dagen geraakt en het is opeens anders.
Ik snap best dat het voor ouders echt lastig is overigens. Maar slim vind ik het niet. Wel eens dat de overheid het beter al een paar weken geleden had moeten uiten.![]()
Begrijp ik het goed dat alle indoor speeldingen (Monkey Town, Ballorig etc) wel openblijven volgende week?
Goh waar zou het nou kneiterdruk gaan worden en kinderen elkaar alsnog besmetten![]()
![]()
Nee ik ben voor mijn werk veel door geheel Nederland en in mindere mate de Benelux te vinden en het is echt een mentaliteitskwestie.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zie dat helemaal niet. En al zeker niet in vergelijking met onze buurlanden waar ik vaak kom. Misschien woon je in een buurt waar mensen sowieso wat ongehoorzamer zijn.
Ik woon tussen oud geld. Geloof me maar dat die zich er aan houden
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Goed gewerkt weer in Den Haagquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:24 schreef leolinedance het volgende:
Begrijp ik het goed dat alle indoor speeldingen (Monkey Town, Ballorig etc) wel openblijven volgende week?
Goh waar zou het nou kneiterdruk gaan worden en kinderen elkaar alsnog besmetten![]()
![]()
Naar mijn indruk niet meer of minder dan men in het buitenland. Wat ik hoor is min of meer hetzelfde, men geeft er geen neuk meer om.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:11 schreef Straatcommando. het volgende:
Je bent toch ook wel wereldvreemd als je denkt dat men zich jaren lang aan allerlei regels en beperkingen houdt voor iets waarvan de kans meer dan 99% is dat ze het geenszins deert. Oke, misschien een snotneusje of wat smaak en reukverlies.![]()
En weet je, die houding heeft ons veel goeds gebracht. Zelfs in deze pandemie, maar een beetje pas op de plaats maken zit er totaal niet in.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:20 schreef capricia het volgende:
[..]
"Dat bepaal ik zelf wel"
Slogan van de pandemie in NL.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Klopt en dat doe ik ook wel voor zover dat mogelijk is. Maar het is en blijft een onnatuurlijke gang van zaken en dus zal ik er ook nooit aan wennen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Ik deed dat ook veel. Paar keer per maand naar concert, elke week wel uit eten. Maar zorg wel voor vervanging, Heb elk weekend wel vol met etentjes, drinkavonden etc. Je moet het voor jezelf leuk maken natuurlijk. Sporten kan ik gelukkig ook als altijd en daarna is het gewoon gezellig in de kantine. Maar ik snap dat dat niet overal het geval is.I'll give you something to do![]()
Ik kom overal en zie weinig verschil. Hier in NL houdt 98% van de mensen zich ook netjes aan de (onzin)regeltjes. Dat afkraken van het eigen volk is sowieso vaak onterecht maar scoort wel punten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee ik ben voor mijn werk veel door geheel Nederland en in mindere mate de Benelux te vinden en het is echt een mentaliteitskwestie.
Ik woon tussen oud geld. Geloof me maar dat die zich er aan houden![]()
Grootouders die gevaccineerd en geboosterd zijn, geen klachten etc.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik snap best dat het voor ouders echt lastig is overigens. Maar slim vind ik het niet. Wel eens dat de overheid het beter al een paar weken geleden had moeten uiten.
Waarom is dat een probleem?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
We gaan het vanavond bij OP1 eens vrolijk met Paul Depla hebben of we de feestdagen niet in de zomer moeten doen.
In plaats van kritisch te zijn krijgen we dit weer."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Een kerstboom met van die lampies erin geeft in de zomer niet zoveel sfeer als het tot 22.30 licht is.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:27 schreef OProg het volgende:
We gaan het vanavond bij OP1 eens vrolijk met Paul Depla hebben of we de feestdagen niet in de zomer moeten doen.
In plaats van kritisch te zijn krijgen we dit weer.
Zonder wrijving geen glans![]()
Ja, als ik in de supermarkt kom waar iedereen netjes een mondkapje op doet zou ik ook zeggen dat regels prima nageleefd worden. Maar het zal voornamelijk om de visites en feestjes gaan waar maatregelen niet bestaan voor veel mensen.
En ikzelf was vandaag ook gewoon op kantoor. Twee dagen per week vaak, soms 3. Wel met een mondkapje (niet achter bureau).![]()
Dit is een grap tochquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:27 schreef OProg het volgende:
In plaats van kritisch te zijn krijgen we dit weer.![]()
![]()
Net klaar.quote:And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
![]()
Hugo en opportunisme. Verrassend.
Nee zonder dollen. Ik merk bij mezelf dat ik het gebrek aan uitzicht heel slecht trek. Er moet echt een geloofwaardig lange termijn plan komen.zie email 27 oktober![]()
Wat moet je dan? Al tig dagen er doorheen gejast met quarantaine van kinderen, naar huis indien verkouden etc. Nu zo geregeld dat ik de eerste week van de kerstvakantie thuis ben en mijn vriendin de tweede week. Dagen zijn op na alle sluitingen van dit jaar.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
Wat had je dan verwacht van deze ruggengraatloze lafaards?quote:OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Ons leven aanpassen aan corona. Vrijheid wordt straks een privilege voor degenen die netjes elke 9 maanden (of misschien wel eerder) een booster nemen. Jup, zoiets hadden we al voorspeld.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Nopequote:"Het tegengeluid" komt van een theoloog.quote:Een zomers carnaval zoals in Zuid-Amerika en een zonnig kerst met de hele familie vieren ergens half augustus. Als het aan burgemeester Paul Depla ligt, zouden we op z’n minst over zulke opties na moeten denken, vanwege de aanhoudende pandemie."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Ik weet niet of ik me niet aan de regels houdt zoals jij het noemt. Niet aan de letterlijke regels nee. Ik probeer er altijd zelf nog bij na te denken. Maar ben zeker geen wappie of corona-ontkenner. Maar zorg wel goed voor mezelf, zonder er zo spastisch bij te doen. En de vaccinaties doen de rest.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
'Men' voelt zich altijd beflikkerd door de overheid. Dat ligt niet aan Hugo.![]()
Ja en bepaal dan maar eens dat Nederlanders zich achter de voordeur nergens van aantrekken en dat mensen in andere landen dat wel doen. Dat kun je niet.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:28 schreef Scrummie het volgende:
Ja, als ik in de supermarkt kom waar iedereen netjes een mondkapje op doet zou ik ook zeggen dat regels prima nageleefd worden. Maar het zal voornamelijk om de visites en feestjes gaan waar maatregelen niet bestaan voor veel mensen.
En ikzelf was vandaag ook gewoon op kantoor. Twee dagen per week vaak, soms 3. Wel met een mondkapje (niet achter bureau).![]()
Waarom is het deze week wel ok als ze oppassen? En volgende week niet? Of over 2 weken met kerst wel? Of over 4 weken na oud en nieuw niet?quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
Na twee jaar denk je dat ze met een lange termijn plan komen? Echt?quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:29 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Nee zonder dollen. Ik merk bij mezelf dat ik het gebrek aan uitzicht heel slecht trek. Er moet echt een geloofwaardig lange termijn plan komen.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Na 22 maanden visieloos geploeter verwacht jij nog een lange termijnplan?quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:29 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Nee zonder dollen. Ik merk bij mezelf dat ik het gebrek aan uitzicht heel slecht trek. Er moet echt een geloofwaardig lange termijn plan komen.![]()
Daar was net ook een vraag over op de persconferentie; of we carnaval niet in de zomer moeten vieren.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:27 schreef OProg het volgende:
In plaats van kritisch te zijn krijgen we dit weer.
Misschien moeten we gewoon met winterslaap gaan.
leven zoals het leven is![]()
Was laatst ook op kantoor, iedereen inderdaad netjes met mondkapjes oplopen. Waarvan ik mij overigens afvraag hoeveel dagen zo niet weken ze hetzelfde mondkapje al gebruiken. Lekker steeds aan dat ranzige vod zitten en erna aan de koffieapparaat of tal van andere objecten op kantoor. Lekker hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:28 schreef Scrummie het volgende:
Nee, klopt. En dat moet je ook niet willen. Net als een vaccinatieplicht.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja en bepaal dan maar eens dat Nederlanders zich achter de voordeur nergens van aantrekken en dat mensen in andere landen dat wel doen. Dat kun je niet.![]()
Ik geloof niet dat ik ga kijkenquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:29 schreef OProg het volgende:
[..]
Nope
[..]
"Het tegengeluid" komt van een theoloog.(kijk talkshows
sowieso niet)
![]()
Klopt ook.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:30 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Was laatst ook op kantoor, iedereen inderdaad netjes met mondkapjes oplopen. Waarvan ik mij overigens afvraag hoeveel dagen zo niet weken ze hetzelfde mondkapje al gebruiken. Lekker steeds aan dat ranzige vod zitten en erna aan de koffieapparaat of tal van andere objecten op kantoor. Lekker hoor.![]()
Had een half uur minder kunnen zijn als niet een aantal journalisten het nodig vonden exact dezelfde vraag te stellen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Hebben ze toch bijna anderhalf uur volgemaakt.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Mark heeft net een nieuw kabinetje. Die gaat lekker doormodderen om maar aan de 4.310 dagen te komen. Rest is bijzaak.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Na 22 maanden visieloos geploeter verwacht jij nog een lange termijnplan?"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Ik snap ook echt wel dat het lastig is. Maar dat is het ook voor ondernemers die met regelmaat last minute geraakt worden. Die moeten dan ook maar overgaan naar creatief denken; dat wordt hier ook regelmatig benoemd.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:29 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Wat moet je dan? Al tig dagen er doorheen gejast met quarantaine van kinderen, naar huis indien verkouden etc. Nu zo geregeld dat ik de eerste week van de kerstvakantie thuis ben en mijn vriendin de tweede week. Dagen zijn op na alle sluitingen van dit jaar.
Elke persoonlijke situatie zal anders zijn en soms is er inderdaad totaal geen andere optie (en dan snap ik dat opa en oma een laatste optie kunnen zijn), maar ik ken ook wel wat mensen die de dagen hebben; ook gewoon flexibel kunnen werken ('s avonds werken bv), maar die toch liever naar kantoor gaan volgende week omdat opa en oma een makkelijke optie betreft. En dan ondertussen klagen dat andere sectoren juist harder geraakt moeten worden.
Kan ik ook niet logisch noemen.![]()
Dus als ze zeggen dat er elke winter een lockdown komt van 3 maanden gedurende een periode van 10 jaar dan voel je je beter omdat dat plan er dan is?quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:29 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Nee zonder dollen. Ik merk bij mezelf dat ik het gebrek aan uitzicht heel slecht trek. Er moet echt een geloofwaardig lange termijn plan komen.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Ik krijg een aardig BNW gevoel als ik aan 2022 denk...quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:29 schreef Discombobulate het volgende:
Ons leven aanpassen aan corona. Vrijheid wordt straks een privilege voor degenen die netjes elke 9 maanden (of misschien wel eerder) een booster nemen. Jup, zoiets hadden we al voorspeld.![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
Met dank aan alle mensen die op de vvd, cda, d66 en cu hebben gestemd.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:32 schreef OProg het volgende:
[..]
Mark heeft net een nieuw kabinetje. Die gaat lekker doormodderen om maar aan de 4.310 dagen te komen. Rest is bijzaak.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Gooi het eens in de app van een vriendje. Dat je op dinsdag omhoog zit qua opvang.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan van ouders? Dat ze hun kinderen maar allen thuis laten of zo? Dat is toch niet realistisch?
Dat is allicht beter dan in een ongeventilleerd klaslokaal met 30 kinderen."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Het zou toch een keer moeten? We zijn zo langzamerhand alles kapot aan het maken. Dat kan toch niet door blijven gaan? Gaat het voorkomen van omvallen van de ziekenhuizen door Corona (want volksgezondheid kun je dit niet meer noemen, het gaat alleen nog maar om geen Corona krijgen. Mensen met kanker of andere ziektes kunnen ongezien de tyfus krijgen) dan echt boven alles? Dat kan toch niet zo zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Na twee jaar denk je dat ze met een lange termijn plan komen? Echt?zie email 27 oktober![]()
Ik zou het wel prima vinden als de komende jaren de kerstvakantie een week langer is, en de zomervakantie een week korter.
Als dat nodig is, dan kan ik daar wel mee leven."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
Mogen we ze ook bij jou plaatsen?quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Gooi het eens in de app van een vriendje. Dat je op dinsdag omhoog zit qua opvang.
Dat is allicht beter dan in een ongeventilleerd klaslokaal met 30 kinderen.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Ik ook. De zomervakantie is veel te ridicuul lang namelijkquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:35 schreef capricia het volgende:
Ik zou het wel prima vinden als de komende jaren de kerstvakantie een week langer is, en de zomervakantie een week korter.
Als dat nodig is, dan kan ik daar wel mee leven.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Klinkt leuk maar zo'n weekje gaat natuurlijk geen enkele zood aan de dijk zetten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:35 schreef capricia het volgende:
Als dat nodig is, dan kan ik daar wel mee leven.![]()
Ik heb direct een week CenterParcs geboekt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mogen we ze ook bij jou plaatsen?
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Dat is toch onvergelijkbaar. De zaak een of twee dagen dicht om eens even wat te regelen heb ik in coronatijd regelmatig gezien, je kind twee dagen niet uit bed halen gaat mis. Mensen moeten gewoon werken hè?quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik snap ook echt wel dat het lastig is. Maar dat is het ook voor ondernemers die met regelmaat last minute geraakt worden. Die moeten dan ook maar overgaan naar creatief denken; dat wordt hier ook regelmatig benoemd.
Elke persoonlijke situatie zal anders zijn en soms is er inderdaad totaal geen andere optie (en dan snap ik dat opa en oma een laatste optie kunnen zijn), maar ik ken ook wel wat mensen die de dagen hebben; ook gewoon flexibel kunnen werken ('s avonds werken bv), maar die toch liever naar kantoor gaan volgende week omdat opa en oma een makkelijke optie betreft. En dan ondertussen klagen dat andere sectoren juist harder geraakt moeten worden.
Kan ik ook niet logisch noemen.zie email 27 oktober![]()
En opnieuw worden we gegijzeld met volgende week mogelijk nog strengere maatregelen. Alleen in Nederland worden we expres in onzekerheid gehouden, zodat mensen niets kunnen plannen en thuisblijven.
In het buitenland feesten ze vrolijk verder, normale openingstijden en geen onzinregels als bezoekbeperkingen. Nodig gerust uit wie je wilt met kerst, tenzij je 85+ bent en meer dan 150 kg weegt. Gebruik je gezonde verstand.Dubbel gevaccineerd tegen vliegschaamte![]()
Wel een weekje beweging wat je voor een (groot?) deel van de kinderen weghaalt. Zomer = buitenspelen. Winter zal men sneller binnen blijven.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:35 schreef capricia het volgende:
Als dat nodig is, dan kan ik daar wel mee leven.
Weet niet of je het daarom niet zou moeten doen, maar wel iets om rekening mee te houden denk ik.![]()
Ja. Daar kun je namelijk op plannen. Als particulier en als ondernemer. Dan weet je waar je aan toe bent.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:33 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dus als ze zeggen dat er elke winter een lockdown komt van 3 maanden gedurende een periode van 10 jaar dan voel je je beter omdat dat plan er dan is?zie email 27 oktober![]()
Het gaat een wintervirus worden. Beetje proactief denken enzo.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Klinkt leuk maar zo'n weekje gaat natuurlijk geen enkele zood aan de dijk zetten.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
Er is één end game. En dat is een vaccinatieplicht. Maar daar willen ze niet aan. Dus blijven we zo doormodderen. En worden alle gevaccineerden continue genaaid.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het zou toch een keer moeten? We zijn zo langzamerhand alles kapot aan het maken. Dat kan toch niet door blijven gaan? Gaat het voorkomen van omvallen van de ziekenhuizen door Corona (want volksgezondheid kun je dit niet meer noemen, het gaat alleen nog maar om geen Corona krijgen. Mensen met kanker of andere ziektes kunnen ongezien de tyfus krijgen) dan echt boven alles? Dat kan toch niet zo zijn.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Ik heb zelf geen kinderen, maar is wel belachelijk kort hoor, vijf weken. In de meeste landen is het twee maanden.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:35 schreef capricia het volgende:
Als dat nodig is, dan kan ik daar wel mee leven.![]()
Laten we het houden op agree to disagreequote:Op dinsdag 14 december 2021 20:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is toch onvergelijkbaar. De zaak een of twee dagen dicht om eens even wat te regelen heb ik in coronatijd regelmatig gezien, je kind twee dagen niet uit bed halen gaat mis. Mensen moeten gewoon werken hè?![]()
![]()
Dat heb ik hier vanmiddag ook al gezegd. Een vaccinatieplicht is nu aangewezen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Er is één end game. En dat is een vaccinatieplicht. Maar daar willen ze niet aan. Dus blijven we zo doormodderen. En worden alle gevaccineerden continue genaaid.zie email 27 oktober![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
Als dat ook inhoud dat de werkende mensen gewoon hun kinderen bij een opvang kunnen plaatsen, dan ja.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:35 schreef capricia het volgende:
Als dat nodig is, dan kan ik daar wel mee leven.
Zo niet, nooit.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Dan kan je daar toch vanuit gaan? Wordt het beter dan is het mooi meegenomen. Slechter kan ik me niet echt voorstellen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja. Daar kun je namelijk op plannen. Als particulier en als ondernemer. Dan weet je waar je aan toe bent.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Voor mij zit het lastig zijn vooral tussen de oren, daar word ik dwars van.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik snap ook echt wel dat het lastig is. Maar dat is het ook voor ondernemers die met regelmaat last minute geraakt worden. Die moeten dan ook maar overgaan naar creatief denken; dat wordt hier ook regelmatig benoemd.
Kan ik ook niet logisch noemen.
Zo op het laatste moment dicht met als reden het gourmetten mogelijk te maken...
Oproepen om niet naar monkey town te gaan...
Roep 60+ dan ook op om niet in de lunchroom te zitten of in de winkel te lopen in de drukte komende week.
Die week school dicht werk ik mij wel omheen, ik maak mij meer zorgen over 10 januari...![]()
Ik betwijfel sterk of een vaccinatie plicht ons gaat redden.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Er is één end game. En dat is een vaccinatieplicht. Maar daar willen ze niet aan. Dus blijven we zo doormodderen. En worden alle gevaccineerden continue genaaid.![]()
2G is eigenlijk een verkapte vaccinatieplicht en ook die gaat er niet komen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat heb ik hier vanmiddag ook al gezegd. Een vaccinatieplicht is nu aangewezen.
Met dank aan de griffo's.![]()
Ik vrees dat er vroeg of laat toch iets van triage moet komen, of een eigen bijdrage voor mensen die niet zijn gevaccineerd en toch wegens COVID-19 in het ziekenhuis komen. Deze verlenging van de avondlockdown + dreiging met strengere maatregelen kost de samenleving ook veel geld.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het zou toch een keer moeten? We zijn zo langzamerhand alles kapot aan het maken. Dat kan toch niet door blijven gaan? Gaat het voorkomen van omvallen van de ziekenhuizen door Corona (want volksgezondheid kun je dit niet meer noemen, het gaat alleen nog maar om geen Corona krijgen. Mensen met kanker of andere ziektes kunnen ongezien de tyfus krijgen) dan echt boven alles? Dat kan toch niet zo zijn.
Triage is natuurlijk niet fijn maar we kunnen moeilijk aan de gang blijven. Indirect gaan er veel gezonde, actieve levensjaren verloren. Mede daarom moet er op de langere termijn ook worden geïnvesteerd in meer zorgcapaciteit.Dubbel gevaccineerd tegen vliegschaamte![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
Die van mij begint na anderhalve week al te zeuren dat ze weer naar school wil.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen kinderen, maar is wel belachelijk kort hoor, vijf weken. In de meeste landen is het twee maanden.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Ja. Die kennen dan geen herfst of mei vakantie. Etc. Het aantal lesuren is ongeveer gelijk per jaar.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen kinderen, maar is wel belachelijk kort hoor, vijf weken. In de meeste landen is het twee maanden."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Nee daar kun je niet vanuit gaan. In oktober verklaarde Van Dissel nog dat er geen lockdown zou komen…quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:39 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dan kan je daar toch vanuit gaan? Wordt het beter dan is het mooi meegenomen. Slechter kan ik me niet echt voorstellen.zie email 27 oktober![]()
Fok! Abootje kopen dusquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die van mij begint na anderhalve week al te zeuren dat ze weer naar school wil.
@DannyOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Indirect erkennen ze nu wel dat kinderen super besmettelijk kunnen zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:39 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Voor mij zit het lastig zijn vooral tussen de oren, daar word ik dwars van.
Zo op het laatste moment dicht met als reden het gourmetten mogelijk te maken...
Roep 60+ dan ook op om niet in de lunchroom te zitten of in de winkel te lopen in de drukte komende week.
Die week school dicht werk ik mij wel omheen, ik maak mij meer zorgen over 10 januari...
Dat is ook wel eens anders geweest..."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
Om de ic bedden weer te ontlasten? Absoluut. Maar den haag heeft geen ballen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik betwijfel sterk of een vaccinatie plicht ons gaat redden.
Alles voor het pluche. Dit is het nieuwe regeren dames en heren....OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
En daar ben ik het ook gewoon mee eens. Het is kut dat ze er zo laat mee komen en dat er nu ingegrepen wordt bij kinderen terwijl je juist ouderen zou moeten vragen om wat meer afstand te houden. Snap ook dat je je zorgen maakt om de periode na 10 januari.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:39 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Die week school dicht werk ik mij wel omheen, ik maak mij meer zorgen over 10 januari...![]()
Geen idee hoe ze dat doen. Maar in België hebben ze net zo goed door het jaar heen vakanties.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Die kennen dan geen herfst of mei vakantie. Etc. Het aantal lesuren is ongeveer gelijk per jaar.![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
quote:![]()
Daar is ze nog een beetje te jong voor.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Rutte tijdens persconferentie: ''Steunpakketten voor de evenementenbranche verlengd tot Q3 van 2022''
R.I.P. Festivalseizoen 2022
@Serial![]()
Die gaat het ook niet redden.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik betwijfel sterk of een vaccinatie plicht ons gaat redden.
Redens zijn simpel
3e wereld land hebben niet eens vaccinatie liggen.
En iedereen gaat vroeg of later daar toch heen.
Ondertussen muteert de virus zonder problemen.
En kan je zelf gewoon lek blijven prikken.
Corona vaccinatie werkt het zelfde als de griep vaccinatie .
Altijd achteraf nadat er een nieuwe variant is gemuteerd.
En ja de bewijs is er omdat de nieuwe booster is aangepast voor de nieuwe versie.
Waar is de einde ?
Niet gaat niet meer weg.Wil je mijn boot zien PTA / Mijn boot en de aanpassing die worden gedaan.![]()
Ja, dus tijd om de ouderen eens aan te spreken, zou je denken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Indirect erkennen ze nu wel dat kinderen super besmettelijk kunnen zijn.
Dat is ook wel eens anders geweest...
Maar nee, die vraag werd snel weer naar de kinderen gebracht. Leg eens verantwoordelijkheden waar ze horen ipv neer te leggen bij een doelgroep die natuurlijk niet kan stemmen.
WanbeleidGo hard or go home![]()
Lekker eindeloos geld strooienquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:45 schreef Oliver23 het volgende:
Rutte tijdens persconferentie: ''Steunpakketten voor de evenementenbranche verlengd tot Q3 van 2022''
@:serial![]()
Is lekker makkelijk en kinderen hebben ook geen stemrecht op 16 maart.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En daar ben ik het ook gewoon mee eens. Het is kut dat ze er zo laat mee komen en dat er nu ingegrepen wordt bij kinderen terwijl je juist ouderen zou moeten vragen om wat meer afstand te houden. Snap ook dat je je zorgen maakt om de periode na 10 januari.
Ik walg er van zo langzamerhand, we zijn een generatie helemaal kapot aan het maken. En het is nog maar de vraag waar voor. Want een endgame is nog lang niet in zicht.
En nu zullen allerlei apologeten van het regeringsbeleid mij wel weer verwijten dat ik overdrijf. Maar denk even realistisch na. Dit is het derde schooljaar dat we de schoolcarrière van kinderen gaan onderbreken. En wat is de endgame? Niemand weet het. Het kost klauwen met geld, wat de boomers echt niet meer gaan terugbetalen. En dan hebben we het alleen nog maar gehad over schooljeugd…zie email 27 oktober![]()
Die zijn over 3 weke met Omikron allemaal dood, want 50x besmettelijker.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:44 schreef GS-Raw het volgende:
Wanneer worden die kutbejaarden eens aangepakt die überhaupt geen enkele prik nemen?![]()
Nee. Ik ben viesmad. Nog niet eens zo zeer om deze maatregelen, die lijken nodig. Maar vooral vanwege het in mijn optiek uiterst sombere toekomstperspectief.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:45 schreef Tijn het volgende:
Is de kust weer een beetje veilig inmiddels?zie email 27 oktober![]()
Dat dus. Voer gewoon 2G in, dan kunnen de verstandige mensen met vaccinatie gewoon verder met leven, laat de ongevaccineerden maar verrekkenquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Er is één end game. En dat is een vaccinatieplicht. Maar daar willen ze niet aan. Dus blijven we zo doormodderen. En worden alle gevaccineerden continue genaaid.Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Ja. Dan hoef je namelijk niet concreet te worden over de toekomst. Lekker belastinggeld over de balk smijten om je eigen hachje te redden.quote:zie email 27 oktober![]()
Dat wordt een eitje als je ziet hoe gemakkelijk ze die van dit jaar al om zeep hielpen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:45 schreef Oliver23 het volgende:
@:serialI'll give you something to do![]()
Dat heeft Rutte dus ook gedaan.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:39 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Die week school dicht werk ik mij wel omheen, ik maak mij meer zorgen over 10 januari...And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Dat geld tegenwoordig zo goedkoop te lenen is werkt ook niet echt mee.quote:I'll give you something to do![]()
Zeker, nu nog erkennen dat er een specifieke risicogroep is en daar ook je beleid op afstemmen...quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Indirect erkennen ze nu wel dat kinderen super besmettelijk kunnen zijn.
Dat is ook wel eens anders geweest...![]()
Bij de pakken neer gaan zitten, gaat ook niet helpen. Je leeft nu en hoe het over een paar maanden gaat, dat zien we dan wel. Accepteer dat het is zoals het is, anders maak je jezelf gek.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Ik ben viesmad. Nog niet eens zo zeer om deze maatregelen, die lijken nodig. Maar vooral vanwege het in mijn optiek uiterst sombere toekomstperspectief.(Un)masking for the greater good.![]()
Het blijkt gewoon echt waarheid te worden.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:33 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ik krijg een aardig BNW gevoel als ik aan 2022 denk...A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Om hier nog eens op door te gaan. Stel dat regeringsbeleid is dat we van december tot maart lockdown hebben. Dan past de maatschappij zich daar op aan. Dan hebben we zomerscholen, sportcompetities die de zomer doorgaan. De horeca moet de prijzen verhogen. De arbeidsmarkt gaat veranderen omdat de behoeftes van werkgevers veranderen. Etc.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee daar kun je niet vanuit gaan. In oktober verklaarde Van Dissel nog dat er geen lockdown zou komen…
Maar die processen worden allemaal gedwarsboomd door onze reagering die constant belooft dat het over is. Zo maak je de boel kapot.zie email 27 oktober![]()
Ja, het is kut met peren. Maar dat zien we op zich inmiddels al een maand of twee aankomen. Toen de ziekenhuizen in oktober volstroomden ondanks de hoge vaccinatiegraad wisten we eigenlijk al hoe laat het was.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Ik ben viesmad. Nog niet eens zo zeer om deze maatregelen, die lijken nodig. Maar vooral vanwege het in mijn optiek uiterst sombere toekomstperspectief.![]()
Ik hoorde alleen contact met kinderen vermijden, maar ik luisterde eigenlijk maar half, wat zei hij nog meer dan?quote:![]()
Lekker dansen met Jansenquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:50 schreef galantis het volgende:
[..]
Dat wordt een eitje als je ziet hoe gemakkelijk ze die van dit jaar al om zeep hielpen.
![]()
Leuke retoriek. In maart 2020.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:51 schreef Celestien het volgende:
[..]
Bij de pakken neer gaan zitten, gaat ook niet helpen. Je leeft nu een hoe het over een paar maanden gaat, dat zien we dan wel. Accepteer dat het is zoals het is, anders maak je jezelf gek.
We kunnen toch niet eeuwig zo door blijven gaan? Wanneer houdt het dan op? Daar moet toch een keer duidelijkheid over komen.zie email 27 oktober![]()
Ja, als die ouderen nu even zeggen dat die etters niet welkom zijn want samen krijgen we corona onder controle.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:53 schreef Celestien het volgende:
Grootouders en kleinkinderen scheiden... Yeah right.
Dat zou toch tof zijn he. Gewoon zelf denken en handelen.Go hard or go home![]()
En nog steeds actueel.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Leuke retoriek. In maart 2020.
We kunnen toch niet eeuwig zo door blijven gaan? Wanneer houdt het dan op? Daar moet toch een keer duidelijkheid over komen.
Die duidelijkheid die je zoekt, ga je niet krijgen. Het verandert continu, met de dag. Zo ver kun je gewoon niet vooruit kijken. Er zijn teveel variabelen.(Un)masking for the greater good.![]()
Blijkbaar niet hoog genoeg, gezien het aantal ongevaccineerden in het ziekenhuis. Maar ja, aan de oplossing daarvoor willen ze hun vingers niet aan branden.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, het is kut met peren. Maar dat zien we op zich inmiddels al een maand of twee aankomen. Toen de ziekenhuizen in oktober volstroomden ondanks de hoge vaccinatiegraad wisten we eigenlijk al hoe laat het was.![]()
Even een oprechte vraag.. dit is toch de essentie van een pandemie? Je mag van mij heel boos zijn. Maar dit was wel duidelijk toen de pandemie uitgeroepen werd 22 maanden geleden. Dat we hier niet in een of twee jaar vanaf zouden zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Ik ben viesmad. Nog niet eens zo zeer om deze maatregelen, die lijken nodig. Maar vooral vanwege het in mijn optiek uiterst sombere toekomstperspectief.
Het is gewoon slikken. En dealen met allerlei varianten etc.
Probeer je flexibel op te stellen. Deze en de nieuwe generatie komt er ook wel."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Inderdaad, zo zie ik het ook. Je zit midden in een ramp. Dan kun je niet zeggen hoe lang het nog gaat duren. Zelfs een maand vooruit plannen is nauwelijks te doen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:57 schreef Celestien het volgende:
[..]
En nog steeds actueel.
Die duidelijkheid die je zoekt, ga je niet krijgen. Het verandert continu, met de dag. Zo ver kun je gewoon niet vooruit kijken. Er zijn teveel variabelen.![]()
De vraag was waarom scholen nu dichtmoeten om de opa's en oma's te beschermen, terwijl opa en oma volgende week wel gewoon naar musea, lunchen, hun normale kunnen leiden.quote:![]()
Ik heb drie kinderen, in de leeftijd van 8 tot en met 16. Die mogen hun hele leven bloeden om dit alles terug te betalen. En waarom? Om een paar corpulente boomers in leven te houden, die er nooit aan hebben meebetaald.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Is lekker makkelijk en kinderen hebben ook geen stemrecht op 16 maart.
Ik walg er van zo langzamerhand, we zijn een generatie helemaal kapot aan het maken. En het is nog maar de vraag waar voor. Want een endgame is nog lang niet in zicht.
En nu zullen allerlei apologeten van het regeringsbeleid mij wel weer verwijten dat ik overdrijf. Maar denk even realistisch na. Dit is het derde schooljaar dat we de schoolcarrière van kinderen gaan onderbreken. En wat is de endgame? Niemand weet het. Het kost klauwen met geld, wat de boomers echt niet meer gaan terugbetalen. En dan hebben we het alleen nog maar gehad over schooljeugd…
De jeugd heeft echt een kuttoekomst. Geen werk, geen huis en betalen voor de milieumaatregelen, de vergrijzing en corona. Achteraf had ik beter geen kinderen kunnen hebben, denk ik somsOp woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
De definitie van een pandemie is om altijd en overal achter de feiten aan te lopen en te liegen over een glorieuze toekomst? Ons is nu al twee keer het einde beloofd van overheidswege. En twee keer komt het er niet van. Ik heb er geen vertrouwen meer in.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Even een oprechte vraag.. dit is toch de essentie van een pandemie? Je mag van mij heel boos zijn. Maar dit was wel duidelijk toen de pandemie uitgeroepen werd 22 maanden geleden. Dat we hier niet in een of twee jaar vanaf zouden zijn.
Probeer je flexibel op te stellen. Deze en nieuwe generatie komt er ook wel.zie email 27 oktober![]()
Dat is niet inherent aan elke pandemie. Voor hetzelfde geld muteerde corona voor geen meter en dan was het nu al een afgesloten hoofdstuk geweest. Dat het een pandemie is rechtvaardigt niet zomaar alle negatieve shit die daaruit voortkomt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Even een oprechte vraag.. dit is toch de essentie van een pandemie? Je mag van mij heel boos zijn. Maar dit was wel duidelijk toen de pandemie uitgeroepen werd 22 maanden geleden. Dat we hier niet in een of twee jaar vanaf zouden zijn.
Probeer je flexibel op te stellen. Deze en de nieuwe generatie komt er ook wel.I'll give you something to do![]()
Maar hoe lang is dat een reel standpunt? Hoe lang moet alles wijken voor een virus? Dat zijn zo langzamerhand echt gerechtvaardigde vragen. Zeker na een vaccinatiecampange waardoor de gewone man eigenlijk niets meer van het virus te vrezen heeft.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad, zo zie ik het ook. Je zit midden in een ramp. Dan kun je niet zeggen hoe lang het nog gaat duren. Zelfs een maand vooruit plannen is nauwelijks te doen.zie email 27 oktober![]()
Ik kan de uitgeschreven persconferentie nog niet vinden, maar op een vraag van iemand zei hij expliciet dat het niet handig is als de ouderen allerlei zaken zouden ondernemen, maar dat het verstandig zou zijn als zij zich ook beperken in hun contacten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:53 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ik hoorde alleen contact met kinderen vermijden, maar ik luisterde eigenlijk maar half, wat zei hij nog meer dan?And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Komt deze pandemie straks in de boeken als de meest lange pandemie to be alive of nog lange niet?
Het brengen als een acuut probleem is niet zuiver meer.Go hard or go home![]()
Gelukkig zijn de leukste festivals in België.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:50 schreef galantis het volgende:
[..]
Dat wordt een eitje als je ziet hoe gemakkelijk ze die van dit jaar al om zeep hielpen.![]()
De Spaanse griep muteerde zich ongetwijfeld ook een ongeluk. Gelukkig konden we toen nog niet varianten aantonen. Wat wij doen is direct altijd in een paniektoestand schieten omdat er wat dingen veranderd zijn. Het virus gaat gewoon z'n eigen ding doen. Wij maken er nu een repressieve en dystopische toestand van.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Zwarte Dood: 1347-1352quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:02 schreef Noek het volgende:
Komt deze pandemie straks in de boeken als de meest lange pandemie to be alive of nog lange niet?
Het brengen als een acuut probleem is niet zuiver meer.
Derde pestpandemie: 1895-1912
En je kan de mensheid natuurlijk ook zien als een soort pandemie voor de planeet.![]()
Je wil niet weten wat er tijdens de pest gebeurd is.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De definitie van een pandemie is om altijd en overal achter de feiten aan te lopen en te liegen over een glorieuze toekomst? Ons is nu al twee keer het einde beloofd van overheidswege. En twee keer komt het er niet van. Ik heb er geen vertrouwen meer in.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Kijk! Dat zijn de eckten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Zwarte Dood: 1347-1352
Derde pestpandemie: 1895-1912
En je kan de mensheid natuurlijk ook zien als een soort pandemie voor de planeet.
Lange lockdowns ook?Go hard or go home![]()
Het is 2021.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat er tijdens de pest gebeurd is.zie email 27 oktober![]()
Nouhou..quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat er tijdens de pest gebeurd is.Go hard or go home![]()
Ow, dat heb ik toen compleet gemist dan. Ik dacht in de zomer van 2020 eigenlijk wel dat het voorbij was. En volgens mij was ik daar niet de enige in.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Probeer je flexibel op te stellen. Deze en de nieuwe generatie komt er ook wel.![]()
Was uw sabel stuk.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Kijk! Dat zijn de eckten.
Lange lockdowns ook?Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Pluk de dag!quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad, zo zie ik het ook. Je zit midden in een ramp. Dan kun je niet zeggen hoe lang het nog gaat duren. Zelfs een maand vooruit plannen is nauwelijks te doen.![]()
Nou vooruit Paul, ik heb even over zulke opties nagedacht. Wil ik niet. Toedels!quote:Een zomers carnaval zoals in Zuid-Amerika en een zonnig kerst met de hele familie vieren ergens half augustus. Als het aan burgemeester Paul Depla ligt, zouden we op z’n minst over zulke opties na moeten denken, vanwege de aanhoudende pandemie.![]()
In die tijd mochten Hofnarren alleen tussen 06:00 en 17:00 grappen maken. En maar 30 mensen aanwezig zijn bij een steniging.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Lange lockdowns ook?![]()
Ik herinner me de builenpest, die was ook niet mals hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:02 schreef Noek het volgende:
Het brengen als een acuut probleem is niet zuiver meer.![]()
Depla.. de nieuwe Bruls.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nou vooruit Paul, ik heb even over zulke opties nagedacht. Wil ik niet. Toedels!
Flikker op naar Breda en bemoei je met parkeervergunningen. Mafkees.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Toen bestond er nog geen internet/twitter/talkshow/persco etc.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:03 schreef Discombobulate het volgende:
De Spaanse griep muteerde zich ongetwijfeld ook een ongeluk. Gelukkig konden we toen nog niet varianten aantonen. Wat wij doen is direct altijd in een paniektoestand schieten omdat er wat dingen veranderd zijn. Het virus gaat gewoon z'n eigen ding doen. Wij maken er nu een repressieve en dystopische toestand van.![]()
In Europa? Ja. Wel degelijk. Het gaat hier overigens nog wel goed. We hebben tot nu toe nog geen bevolkingsgroepen de stad uitgejaagd of besmettelijke lijken over een vijandige muur gekatapult (de pest).quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:01 schreef galantis het volgende:
[..]
Dat is niet inherent aan elke pandemie. Voor hetzelfde geld muteerde corona voor geen meter en dan was het nu al een afgesloten hoofdstuk geweest. Dat het een pandemie is rechtvaardigt niet zomaar alle negatieve shit die daaruit voortkomt.
Of besmette mensen in een tent in januari in Vinkeveen op de landerijen neergelegd om te leven of te sterven (Spaanse griep).
Pandemieën duren doorgaans jaren. En er is geen 1 oplossing voor."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Zolang er geen vrije ziekenhuisbedden zijn, kun je als maatschappij gewoon geen kant op. De hoop was dat het merendeel van de bevolking vaccineren zou garanderen dat de ziekenhuizen niet weer vol zouden stromen, maar dat bleek niet het geval. Hoe het verder moet ik weet ik ook niet, maar een ding is zeker: zolang de zorg aan de grenzen van de capaciteit is, zitten we met de gebakken peren.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar hoe lang is dat een reel standpunt? Hoe lang moet alles wijken voor een virus? Dat zijn zo langzamerhand echt gerechtvaardigde vragen. Zeker na een vaccinatiecampange waardoor de gewone man eigenlijk niets meer van het virus te vrezen heeft.![]()
Haha! Ik moest hardop lachen. Rossi (kat) vond het raar.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:07 schreef Momo het volgende:
[..]
In die tijd mochten Hofnarren alleen tussen 06:00 en 17:00 grappen maken. En maar 30 mensen aanwezig zijn bij een steniging.![]()
Dat kan zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ow, dat heb ik toen compleet gemist dan. Ik dacht in de zomer van 2020 eigenlijk wel dat het voorbij was. En volgens mij was ik daar niet de enige in.
En dan kun je nu heel boos zijn.
En volgend jaar weer.
Wat je zelf fijn vindt."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ja dat waren nog eens tijden, waar homo's nog werden gestenigd en je met autisme of borderline al op de brandstapel belandde...quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:09 schreef capricia het volgende:
[..]
In Europa? Ja. Wel degelijk. Het gaat hier overigens nog wel goed. We hebben tot nu toe nog geen bevolkingsgroepen de stad uitgejaagd of besmettelijke lijken over een vijandige muur gekatapult (de pest).
Of besmette mensen in een tent in januari in Vinkeveen op de landerijen neergelegd om te leven of te sterven (Spaanse griep).
Pandemieën duren doorgaan jaren. En er is geen 1 oplossing voor.Facts don't care about your feelings![]()
IK BEN NIET BOOS!!quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat kan zijn.
En dan kun je nu heel boos zijn.
En volgend jaar weer.
Wat je zelf fijn vindt.![]()
Nee serieus, ik ben echt niet boos. Was iemand anders denk ik. Ik vermaak me prima. Alleen met dit topic al.![]()
Wat los je hier nou mee op man. Alsof kerst hét probleem isquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nou vooruit Paul, ik heb even over zulke opties nagedacht. Wil ik niet. Toedels!En we swinters voor de rest altijd in ons eentje binnen zitten te kniezen.
I'll give you something to do![]()
Dan was het het allemaal waard toch.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb aan deze pandemie en dit topic in ieder geval een heel leuk blij hondje overgehouden.![]()
Investeren in bedden en personeel.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zolang er geen vrije ziekenhuisbedden zijn, kun je als maatschappij gewoon geen kant op. De hoop was dat het merendeel van de bevolking vaccineren zou garanderen dat de ziekenhuizen niet weer vol zouden stromen, maar dat bleek niet het geval. Hoe het verder moet ik weet ik ook niet, maar een ding is zeker: zolang de zorg aan de grenzen van de capaciteit is, zitten we met de gebakken peren.
2g voor 50+ met boosters en voor de rest de boel open en het op ze beloop laten.![]()
Ik snap die focus op die paar feestdagen ook niet zo. Vorig jaar ook al niet trouwens.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:13 schreef galantis het volgende:
[..]
Wat los je hier nou mee op man. Alsof kerst hét probleem isEn we swinters voor de rest altijd in ons eentje binnen zitten te kniezen.
Oke er komen mensen samen op die dagen. Maar dat is intussen op alle andere dagen in het jaar ook zo. Het enige argument nu is dat je een paar weken hebt om boosters in de kwetsbare groepen te zetten. Maar dan moet je dat dus ook echt voor elkaar hebben voor half januari. En niet dan weer komen aanzetten met een ander argument (wat ze wel gaan doen, want Omicron en we moeten afwachten of de boosters daartegen werken en je het kunt het al weer invullen verder)![]()
Zo werkt solidariteit niet.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:15 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Investeren in bedden en personeel.
2g voor 50+ met boosters en voor de rest de boel open en het op ze beloop laten.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Er komen vast veel literaire werken en filosofie-stromingen voort uit deze tijd.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:11 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja dat waren nog eens tijden, waar homo's nog werden gestenigd en je met autisme of borderline al op de brandstapel belandde...![]()
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Wel bijzonder dat het anders inrichten van de samenleving kennelijk zomaar zou kunnen, maar als het gaat om anders inrichten van de zorg is het telkens 'kan niet!'![]()
Binnenkort weer een nieuwe perscoquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:15 schreef alpeko het volgende:
Nog iets gemist? Vriendin en ik hadden besloten iets anders te doen. Aanrader![]()
M'n neefje van vijf viert trouwens feest dat-ie een week langer vakantie heeft, dus hij hoort in elk geval niet bij de generatie die hieraan kapot gaat![]()
![]()
De zorg is al anders ingericht.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel bijzonder dat het anders inrichten van de samenleving kennelijk zomaar zou kunnen, maar als het gaat om anders inrichten van de zorg is het telkens 'kan niet!'"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Maar dan zonder Hugo neem ik aan? Benieuwd naar de nieuwe minister op het Ministerie van Bloemschoenen en Narcisme.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:18 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Binnenkort weer een nieuwe persco![]()
Jawel, maar dat weet ie zelf nog nietquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:18 schreef Tijn het volgende:
M'n neefje van vijf viert trouwens feest dat-ie een week langer vakantie heeft, dus hij hoort in elk geval niet bij de generatie die hieraan kapot gaat
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Beter breken we ook alle stadions in Nederland af.
Zijn volkomen zinloos geworden.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Nee dan zit Hugo er nog, net voor of na Kerstmis.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:19 schreef alpeko het volgende:
[..]
Maar dan zonder Hugo neem ik aan? Benieuwd naar de nieuwe minister op Ministerie van Bloemschoenen en Narcisme.![]()
Lijkt me ook een compleet normale reactie. Voor kinderen die thuis een normaal leven hebben. Heerlijk!quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:18 schreef Tijn het volgende:
M'n neefje van vijf viert trouwens feest dat-ie een week langer vakantie heeft, dus hij hoort in elk geval niet bij de generatie die hieraan kapot gaat"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Buiten kun je ook hardhollen of met geschoeide voet een bal beroeren.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:20 schreef DonDruiper het volgende:
Zijn volkomen zinloos geworden.![]()
Definieer 'goed genoeg'.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Niet goed genoeg kennelijk."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Zijn ze in Nijmegen al mee begonnenquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:20 schreef DonDruiper het volgende:
Zijn volkomen zinloos geworden.![]()
Mijn dochter baalt dat de school eerder dicht gaat.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Lijkt me ook een compleet normale reactie. Voor kinderen die thuis een normaal leven hebben. Heerlijk!
Klap in het gezicht van mijn vaderschap.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Beetje wel ja.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:24 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Mijn dochter baalt dat de school eerder dicht gaat.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Die hebben het begrepen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:24 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zijn ze in Nijmegen al mee begonnenZuiger van het FOK!-OMT![]()
Om Covid op te vangen zonder dat we de rest van de samenleving opzadelen met allerlei maatregelen.quote:![]()
Mijn dochter baalt dat VO gewoon doorgaat.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:24 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Mijn dochter baalt dat de school eerder dicht gaat.
Gelukkig is er weer een positief getest kind in de klas, dus de hoop is nu dat de klas in quarantaine moet
Of dat VO ergens nog een weekje extra vakantie krijgt om het gelijk te trekken.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
NeeTot die uit huis wil of de gasrekening krijgt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:18 schreef Tijn het volgende:
M'n neefje van vijf viert trouwens feest dat-ie een week langer vakantie heeft, dus hij hoort in elk geval niet bij de generatie die hieraan kapot gaat
Deze generatie krijgt t nog wel kut.
Die van mij kunnen vrij weinig. Geen idee wanneer ze hun hotel hier gaan verlaten.Go hard or go home![]()
Zijn er ook vragen gesteld over de sport? Dat 1/3 van de mensen nu niet meer sport en zich vol lopen te vreten op de bank?
Zijn er ook vragen gesteld over de sprookjeshuizen?Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Okay. Ik vind dit een bizar standpunt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Om Covid op te vangen zonder dat we de rest van de samenleving opzadelen met allerlei maatregelen.
COVID in de zorg opvangen zonder enige maatregel in de samenleving.
Succes!"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
![]()
Zet 'm net op. Wie kijkt mee?“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Hoezo is dit een bizar standpunt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Okay. Ik vind dit een bizar standpunt.
COVID in de zorg opvangen zonder enige maatregel in de samenleving.
Succes!
Dit zou betekenen dat je nooit meer zonder maatregelen kan vanaf nu. Voor een relatief mild virus waarbij de meeste mensen meer last hebben van de maatregelen dan van het virus zelf.![]()
Graag vertellen waarom we dit moeten kijken en wat we gaan zien. Dit is gewoon een dump.quote:"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Er wordt nu weer iets meer dan 4 miljard uitgetrokken voor steunmaatregelen voor kansloze sectoren. Wat moet dat toch heerlijk zijn voor dit kabinet. Falen en dan wat belastinggeld over de balk smijten om weer kiezers te kopen.![]()
Dat was toch al duidelijk 22 maanden geleden, dat dit echt een full blown pandemie is.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoezo is dit een bizar standpunt.
Dit zou betekenen dat je nooit meer zonder maatregelen kan vanaf nu. Voor een relatief mild virus waarbij de meeste mensen meer last hebben van de maatregelen dan van het virus zelf.
Jij denkt dat de zorg eindeloos uitbreiden de oplossing is?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ad Verbrugge (wijsbegeerte, VU) was een graag geziene gast bij Het Filosofisch Kwintet (HUMAN), en voorziet ons tegenwoordig via zijn eigen kanaal van interessante en veelal afwijkende reflecties op de huidige crisis.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Graag vertellen waarom we dit moeten kijken en wat we gaan zien. Dit is gewoon een dump.
Specifiek in deze reflectie presenteert hij een speciale heruitgave van de St. Nicolaaslezing.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Jij denkt dat eindeloos de samenleving opzadelen met allerlei beperkingen een oplossing is?quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat was toch al duidelijk 22 maanden geleden, dat dit echt een full blown pandemie is.
Jij denkt dat de zorg eindeloos uitbreiden de oplossing is?![]()
Ik kijk dit wel vanavond. Al weet ik nog steeds niet wat de boodschap nou is, of wat jij er van vindt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:34 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Ad Verbrugge (wijsbegeerte, VU) was een graag geziene gast bij Het Filosofisch Kwintet (HUMAN), en voorziet ons tegenwoordig via zijn eigen kanaal van interessante en veelal afwijkende reflecties op de huidige crisis.
Maar als je wil dat meer mensen het bekijken is het gewoon handiger om dit soort dingen erbij te vermelden.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Kan de inhoudelijke kwaliteit niet garanderen, maar de setting vond ik ditmaal intrigerend genoeg om het blind te willen delenquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:37 schreef capricia het volgende:
Ik kijk dit wel vanavond. Al weet ik nog steeds niet wat de boodschap nou is, of wat jij er van vindt.
Maar als je wil dat meer mensen het bekijken is het gewoon handiger om dit soort dingen erbij te vermelden.. Zal ik voortaan doen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Nee jouw kinderen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:59 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik heb drie kinderen, in de leeftijd van 8 tot en met 16. Die mogen hun hele leven bloeden om dit alles terug te betalen. En waarom? Om een paar corpulente boomers in leven te houden, die er nooit aan hebben meebetaald.
De jeugd heeft echt een kuttoekomst. Geen werk, geen huis en betalen voor de milieumaatregelen, de vergrijzing en corona. Achteraf had ik beter geen kinderen kunnen hebben, denk ik soms
Kunnen kapot werken en betalen zodat ik dadelijk als ik 76 jaar bent en eindelijk op pensioen kan gaan.
Die werken niet voor de huidige mensen en ook niet die nu nog op pensioen moeten.
Jouw kinderen moeten tot hun dood werken voor jouw en mijn pensioen en onze ouders.
Zo denk daar maar over na.Wil je mijn boot zien PTA / Mijn boot en de aanpassing die worden gedaan.![]()
https://www.volkskrant.nl(...)egiZYiQo0V6OtkxbVDaQ
Meeste kinderen zijn al besmet geweest. Lijden niet onder corona, wel door quarantaine-maatregelen en zulksGo hard or go home![]()
Dat ligt maar net aan de type maatregelen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jij denkt dat eindeloos de samenleving opzadelen met allerlei beperkingen een oplossing is?
En de fase in de pandemie.
In de winter is er iets meer noodzaak tot contactbeperking dan in de zomer bijvoorbeeld.
Dat verbaast je?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Je vindt serieus dat ze het lekker doen?quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat ligt maar net aan de type maatregelen.
In de winter is er iets meer noodzaak tot contactbeperking dan in de zomer bijvoorbeeld.
Dat verbaast je?
We bungelen of ergens onderaan of staan bovenaan. We zijn iig onderscheidend. Noem het authentiek als je wil.Go hard or go home![]()
Ik vind dat ze structureel te weinig doen en te laat zijn. Met maatregelen (al was het alleen maar het benadrukken van de basisregels, die hier trouwens in de zomer als enig land afgeschaft werden). En ik heb al geschreven dat een Oostenrijk met drie weken lockdown en dan full blown boosteren, ook een optie is. Ze zijn daar ook daadwerkelijk open gegaan na die drie weken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Je vindt serieus dat ze het lekker doen?
We bungelen of ergens onderaan of staan bovenaan. We zijn iig onderscheidend. Noem het authentiek als je wil.
Hier kiest men anders. Wat verwacht je van een liberale regering alla VVD? En hoe de NLer denkt?
'eigen verantwoording' is hier het decreet. Totdat de ziekenhuizen geen andere patiënten meer kunnen opnemen."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik denk niet dat dat een houdbare oplossing is voor de lange termijn. Een hele winter geen sportcompetitie? Geen sociale uitjes? In de meest depressieve periode van het jaar? Top plan. Er is meer dan corona. Wij zijn met veel te veel mensen. Accepteer dat er ouderen aan iets anders overlijden dan aan kanker bijv. En ja dat zou ook mijn ouders ouders kunnen betreffen. Voor de verandering ook wel eens leuk om eens iemand aan iets anders dan kanker te verliezen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat ligt maar net aan de type maatregelen.
Dat verbaast je?![]()
Google pandemie en je weet het. Voor het gemak heb ik het voor je gedaan.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Lange lockdowns ook?
Het zou nog geruime tijd duren voordat de gevolgen van deze ‘paradigmawisseling’ (zoals Kerkhoff het noemt) zichtbaar werden. Maar bij de volgende uitbraak, in 1679, trokken de Staten-Generaal vlot alle bevoegdheden naar zich toe en beleefde ons land, zogezegd, zijn eerste lockdown. En met succes. De epidemie ging aan ons land voorbij. De uitbraak van 1663-1664 zou de laatste blijven
Bron:https://www.volkskrant.nl(...)-17de-eeuw~b94c5025/Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.![]()
Tijd om ze allemaal te vaccineren en te boosteren.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:39 schreef Noek het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)egiZYiQo0V6OtkxbVDaQ
Meeste kinderen zijn al besmet geweest. Lijden niet onder corona, wel door quarantaine-maatregelen en zulks![]()
Ken je het spel Poker?quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:49 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat een houdbare oplossing is voor de lange termijn. Een hele winter geen sportcompetitie? Geen sociale uitjes? In de meest depressieve periode van het jaar? Top plan. Er is meer dan corona. Wij zijn met veel te veel mensen. Accepteer dat er ouderen aan iets anders overlijden dan aan kanker bijv. En ja dat zou ook mijn ouders ouders kunnen betreffen. Voor de verandering ook wel eens leuk om eens iemand aan iets anders dan kanker te verliezen.
Als je eenmaal in een pot geïnvesteerd hebt, je die niet snel gaat verlaten? Dat is hier ook zo."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
De hoogste tijdquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:50 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Tijd om ze allemaal te vaccineren en te boosteren.Go hard or go home![]()
Daar deed hij nog erg geheimzinnig over. Wel was hij daarna te betrappen op de uitspraak: ''ik kom eind januari, en daarna eind februari met een plan''quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:19 schreef alpeko het volgende:
[..]
Maar dan zonder Hugo neem ik aan? Benieuwd naar de nieuwe minister op het Ministerie van Bloemschoenen en Narcisme.![]()
Zeg je nu dat ze bluffen?quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Ken je het spel Poker?
Als je eenmaal in een pot geïnvesteerd hebt, je die niet snel gaat verlaten? Dat is hier ook zo.![]()
![]()
Niet per definitie.quote:![]()
Alleen dat er geïnvesteerd is in de pot die 60+ heet.
Met ons allen."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Vrijdag komt er weer een OMT advies, ik durf er wel wat op in te zetten dat VO volgende week ook dicht is.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn dochter baalt dat VO gewoon doorgaat.
Gelukkig is er weer een positief getest kind in de klas, dus de hoop is nu dat de klas in quarantaine moet
Of dat VO ergens nog een weekje extra vakantie krijgt om het gelijk te trekken.![]()
Overigens had ik verwacht dat na een tijd van oversterfte, er ondersterfte zou optreden. Immers, de beoogde groep is al uitgedund.
En ik begrijp dat er nieuwe aanwas is. Maar dan weer oversterfte? Dat is best extreem."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Oftewel, een vaccinatieplicht voor 60+ (of 50+) instellen om die pot te beschermen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Niet per definitie.![]()
Alleen dat er geïnvesteerd is in de pot die 60+ heet.
Met ons allen.![]()
Ugh ja, kan ook geen kanker meer zien.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:49 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat een houdbare oplossing is voor de lange termijn. Een hele winter geen sportcompetitie? Geen sociale uitjes? In de meest depressieve periode van het jaar? Top plan. Er is meer dan corona. Wij zijn met veel te veel mensen. Accepteer dat er ouderen aan iets anders overlijden dan aan kanker bijv. En ja dat zou ook mijn ouders ouders kunnen betreffen. Voor de verandering ook wel eens leuk om eens iemand aan iets anders dan kanker te verliezen.
Even een iets verfrissender dood.Go hard or go home![]()
Wat is nu eigenlijk exact het praktisch nut van een persco met maatregelen en dan 3 dagen later alweer een nieuw OMT-advies?quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:00 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Vrijdag komt er weer een OMT advies, ik durf er wel wat op in te zetten dat VO volgende week ook dicht is.![]()
Dat plan komt er ook en ziet er vermoedelijk als volgt uit:quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:29 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Nee zonder dollen. Ik merk bij mezelf dat ik het gebrek aan uitzicht heel slecht trek. Er moet echt een geloofwaardig lange termijn plan komen.
Oude normaal komt niet meer terug. We passen de samenleving aan aan corona, tussen mei en september kan er iets, verder alles grotendeels dicht en verboden. Basismaatregelen worden staande wetgeving. En zo gaan we dan “leven met het virus”.![]()
Vast in de week leggen dat er meer maatregelen komen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat is nu eigenlijk exact het praktisch nut van een persco met maatregelen en dan 3 dagen later alweer een nieuw OMT-advies?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ik ben niet a priori tegen een vaccinatieplicht.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:00 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Oftewel, een vaccinatieplicht voor 60+ (of 50+) instellen om die pot te beschermen.
Naar in combinatie met de VvD, de liberale mens die beschikt over zijn eigen leven? Ik weet het niet hoor.
Lijkt me meer iets voor socialistische partijen eigenlijk."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
'Omicron, we kunnen niet anders, onzeker, nog te weinig geboosterd, hou vol'quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:02 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Vast in de week leggen dat er meer maatregelen komen.
Man man man.![]()
Ik weet nog dat 2 jaar geleden, helemaal in het begin, dat filmpje van de Vlaamse overheid werd gepost, over dat toekomstscenario van alles online. Dat werd hier toen weggehoond, maar dat gaat zo verdomd hard de realiteit worden zometeen…![]()
Nou het is maar goed dat niemand een glazen bol heeft. Want als dit de toekomst echt is, spring ik van een flatgebouw af (en met mij nog velen denk ik)quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:02 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dat plan komt er ook en ziet er vermoedelijk als volgt uit:
Oude normaal komt niet meer terug. We passen de samenleving aan aan corona, tussen mei en september kan er iets, verder alles grotendeels dicht en verboden. Basismaatregelen worden staande wetgeving. En zo gaan we dan “leven met het virus”.Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.![]()
Collectivisten die vinden dat de staat meer recht heeft op jouw lijf dan het individu dat met dat lijf leeft idd. Enge mensen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben niet a priori tegen een vaccinatieplicht.
Naar in combinatie met de VvD, de liberale mens die beschikt over zijn eigen leven? Ik weet het niet hoor.
Lijkt me meer iets voor socialistische partijen eigenlijk."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Nee joh dat zou veel te kort dag zijn. Misschien wel een weekje langer 'vakantie'quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:00 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Vrijdag komt er weer een OMT advies, ik durf er wel wat op in te zetten dat VO volgende week ook dicht is.Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.![]()
Men wilt het graag.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:04 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik weet nog dat 2 jaar geleden, helemaal in het begin, dat filmpje van de Vlaamse overheid werd gepost, over dat toekomstscenario van alles online. Dat werd hier toen weggehoond, maar dat gaat zo verdomd hard de realiteit worden zometeen…"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Je bent gewoon nog niet genoeg meegegroeid met de maatregelen!quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:04 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Nou het is maar goed dat niemand een glazen bol heeft. Want als dit de toekomst echt is, spring ik van een flatgebouw af (en met mij nog velen denk ik)![]()
De dienstplicht gaat verder. En daar hoor je niemand meer over.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
Collectivisten die vinden dat de staat meer recht heeft op jouw lijf dan het individu dat met dat lijf leeft idd. Enge mensen."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Glas is half vol. We komen hier wel uit. Ooit.. maar we schrijven ook geschiedenis. Is toch mooi, wellicht leert mijn kind later op school hierover.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:04 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik weet nog dat 2 jaar geleden, helemaal in het begin, dat filmpje van de Vlaamse overheid werd gepost, over dat toekomstscenario van alles online. Dat werd hier toen weggehoond, maar dat gaat zo verdomd hard de realiteit worden zometeen…Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.![]()
Haha ja die was mooi, hard gelachen, nu huilen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:04 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik weet nog dat 2 jaar geleden, helemaal in het begin, dat filmpje van de Vlaamse overheid werd gepost, over dat toekomstscenario van alles online. Dat werd hier toen weggehoond, maar dat gaat zo verdomd hard de realiteit worden zometeen…![]()
Man, man, man. Wat een farce. Dreigen met zwaardere maatregelen. Flikker toch op, Rutte.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Dat wil ik ook niet.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:05 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Je bent gewoon nog niet genoeg meegegroeid met de maatregelen!Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.![]()
Er is procentueel gezien sinds inzet van de vaccinaties ook meer oversterfte onder de 65- groep in 2021 dan 2020... Een factor 5 zegmaar. 1/12.000 meer overleden van de groep 65-ers dan in 2020.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:00 schreef capricia het volgende:
Overigens had ik verwacht dat na een tijd van oversterfte, er ondersterfte zou optreden. Immers, de beoogde groep is al uitgedund.
En ik begrijp dat er nieuwe aanwas is. Maar dan weer oversterfte? Dat is best extreem.
Zeg het maar....
En als de meeste extra doden maar 6 maanden te leven hadden dan zal die oversterfte alsnog wel meevallen.
Daarnaast. Vergrijzing."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Fijne fokavond verder. Ik ga mijzelf even in slaap huilen en dromen over hoe het vroeger was.Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.![]()
Precies, waarom ergeren aan allerlei beloftes, vergezichten en voorspellingen van het kabinet die over 1,5 week toch niks meer waard zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:15 schreef alpeko het volgende:
Nog iets gemist? Vriendin en ik hadden besloten iets anders te doen. Aanrader![]()
In wat wij als het 'vrije Westen' zien gaat zo voorlopig de enige plek zijn waar het leven doorgaat zoals het was op bepaalde gebieden bekrompen midden van de VS zijn. Want die gaan gewapend hij normale leven afdwingen. Of in ieder geval zorgen dat het blijft wat het blijft.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:04 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik weet nog dat 2 jaar geleden, helemaal in het begin, dat filmpje van de Vlaamse overheid werd gepost, over dat toekomstscenario van alles online. Dat werd hier toen weggehoond, maar dat gaat zo verdomd hard de realiteit worden zometeen…
En dat is bizar maar ik vrees wel wat er gaan gebeuren."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Dat er nog meer maatregelen aankomen lijkt me wel zeker ondertussen. Afgelopen dagen al individuele OMT leden die lieten vallen dat ze meer maatregelen willen. Nu Mark die er naar hint. Die lockdown gaat er gewoon komen eind van de maand. En er zullen ook nog wel wat reisbeperkingen bij komen; ook binnen de EU. Italie heeft zich aangesloten bij Portugal nu; die accepteren alleen nog toeristen die getest zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:07 schreef 4-elements het volgende:
Man, man, man. Wat een farce. Dreigen met zwaardere maatregelen. Flikker toch op, Rutte.![]()
Fuck de dienstplicht, zeker als het mogelijkerwijs je leven zou gaan kosten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:06 schreef capricia het volgende:
[..]
De dienstplicht gaat verder. En daar hoor je niemand meer over.
Oorlogen... Spel voor de elite, soort van massa squid game."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Slaap lekker. Hou een winterslaap als je kunt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:09 schreef PinkLow het volgende:
Fijne fokavond verder. Ik ga mijzelf even in slaap huilen en dromen over hoe het vroeger was.
There is a name for it:
We call them Poor"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: