SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronquote:In de laatste acht weken was daarmee de kans om als volledig gevaccineerd persoon met het coronavirus in het ziekenhuis te worden opgenomen 12,5 keer lager dan voor een niet-gevaccineerde. Voor opname op de IC was die kans als volledig gevaccineerde 25 keer zo klein.
(Bron)![]()
Ah, Hugo overweegt dus ook om ons leven aan te passen aan Corona i.p.v. andersom. Waar oa @Spablauw al bang voor was![]()
Gelukkig hebben we als het gaat om dealen met maatregelen aan creatieve ideeën totaal geen gebrek.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:50 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dan hef je de vereniging op en start je een nieuwe na corona.I'll give you something to do![]()
Ik heb me helemaal aangepast aan het virus. Merk er niks van. Alleen dat sommige dingen gesloten zijn.![]()
Waarom doen we niks tegen china want dankzij hun zitten we met deze shit opgescheeptgraag op anoniem![]()
Omicron update (draadje van 6 tweets, klik voor alles). Sorry, niet uit Engeland of Denemarken, maar gewoon uit Zuid Afrika dus.![]()
Er werd me iets teveel op aangestuurd. Horeca nog verder sluiten dan ze al gedaan hebben (nu hebben alleen lunchrooms wat aan de huidige openingstijden). Stadions zijn al dicht (iedereen gaat naar dutisland of engeland). Winkels dicht, dat rampzalige click-and-collect misschien weer voor als je een eiersnijder nodig hebt)quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Zouden we nog voor 2022 extra maatregelen krijgen?
Ik zie hier veel sarcasme, en het is erg makkelijk om daarin mee te gaan.Where law ends, tyrrany begins.![]()
Dat doe je dan aardig. Zolang er maatregelen zijn heb ik het gevoel deels voor spek en bonen door het leven te gaan.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb me helemaal aangepast aan het virus. Merk er niks van. Alleen dat sommige dingen gesloten zijn.I'll give you something to do![]()
Zeker, in plaats van focussen op de risicogroep (vaccinatieplicht) gaan we iedereen gewoon weer terroriseren.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ah, Hugo overweegt dus ook om ons leven aan te passen aan Corona i.p.v. andersom. Waar oa @:Spablauw al bang voor was![]()
Viel me ook op. Dit was puur voorsorteren op wat komen gaat.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:57 schreef Gunner het volgende:
[..]
Er werd me iets teveel op aangestuurd. Horeca nog verder sluiten dan ze al gedaan hebben (nu hebben alleen lunchrooms wat aan de huidige openingstijden). Stadions zijn al dicht (iedereen gaat naar dutisland of engeland). Winkels dicht, dat rampzalige click-and-collect misschien weer voor als je een eiersnijder nodig hebt)
Ik zie hier veel sarcasme, en het is erg makkelijk om daarin mee te gaan.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Wat een stelletje incompetente debielen zijn het toch ook. Al weken wordt over het sluiten van scholen gesproken en lijkt het erop dat het er gaat komen. Wat doen die sukkels, tot het laatste moment een showtje opvoeren en wachten met de bekendmaking. Nu kan iedereen en zijn moeder weer last-minute de hele planning overhoop gooien![]()
Weer hetzelfde als met dat vuurwerkverbod. Ze leren het nooit.
Dat net doen alsof ze er héél goed over hebben nagedacht en het kwartje nét de verkeerde kant op is gevallen echt tenenkrommend. Wat een shitshow![]()
![]()
Die uitsrpaak was nog de meest opvallende ja. Waarom zou je zoiets zeggen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ah, Hugo overweegt dus ook om ons leven aan te passen aan Corona i.p.v. andersom. Waar oa @:Spablauw al bang voor wasWhere law ends, tyrrany begins.![]()
Mark die wil dat ouders van kinderen die vier dagen oplossen binnen de familie. In andere woorden: breng ze naar opa en oma
Dat wilden we toch juist voorkomen Mark?![]()
Omdat je anders niet meer bij de Action kan winkelen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:56 schreef KingRoland het volgende:
Waarom doen we niks tegen china want dankzij hun zitten we met deze shit opgescheeptEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Na fwamfwaar komt harmonicron.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:50 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dan hef je de vereniging op en start je een nieuwe na corona.“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Zelf thuisblijven is te ingewikkeld zekerquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
Mark die wil dat ouders van kinderen die vier dagen oplossen binnen de familie. In andere woorden: breng ze naar opa en oma
Dat wilden we toch juist voorkomen Mark?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Als Mark zegt dat het nog niet zeker is, maar dat hij niks kan garanderen staat dat eigenlijk gelijk aan: ja, dat zijn we zeker van plan.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Viel me ook op. Dit was puur voorsorteren op wat komen gaat.![]()
zo lang je je rekening maar betaald hoor je hun niet klagenquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:58 schreef galantis het volgende:
[..]
Dat doe je dan aardig. Zolang er maatregelen zijn heb ik het gevoel deels voor spek en bonen door het leven te gaan.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."![]()
Ja wat kun je dan niet (behalve 'savonds naar horeca en naar concerten etc. wat al erg genoeg is), wat je eerst wel deed?quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:58 schreef galantis het volgende:
[..]
Dat doe je dan aardig. Zolang er maatregelen zijn heb ik het gevoel deels voor spek en bonen door het leven te gaan.![]()
Uiterlijk januari gewoon weer avondklok want 'Omicron, alles onzeker yada yada yada'quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Viel me ook op. Dit was puur voorsorteren op wat komen gaat.![]()
Is expres zo he, eeuwig uitstellen want geen visie. Dan op het laatste moment iets op onderbuikgevoelens besluiten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:58 schreef leolinedance het volgende:
Wat een stelletje incompetente debielen zijn het toch ook. Al weken wordt over het sluiten van scholen gesproken en lijkt het erop dat het er gaat komen. Wat doen die sukkels, tot het laatste moment een showtje opvoeren en wachten met de bekendmaking. Nu kan iedereen en zijn moeder weer last-minute de hele planning overhoop gooien![]()
Weer hetzelfde als met dat vuurwerkverbod. Ze leren het nooit.
Dat net doen alsof ze er héél goed over hebben nagedacht en het kwartje nét de verkeerde kant op is gevallen echt tenenkrommend. Wat een shitshow![]()
Maakt niet uit, dat zijn allemaal niet essentiële zaken. Je kunt best even zonder.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja wat kun je dan niet (behalve 'savonds naar horeca en naar concerten etc. wat al erg genoeg is), wat je eerst wel deed?![]()
Plot twist: De Jonge wordt geen minister van VWS, maar ze gaan een apart iets optuigen voor Corona en daarvan wordt hij de hoogste baas.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Niet alleen in Engeland toch. Alleen in NL niet.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Intussen zijn in Engeland de stadions gewoon open en morgen lekker allemaal in de zaal bij WK Darts
![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dat wilden we toch juist voorkomen Mark?
We hebben meteen een week CenterParcs geboekt. Met voor-kerstvakantie prijzen. Thuiswerken kan daar ook. If any.
Ga ik wel in het aquapark liggen met kind. Alles is open tot 1700 uur. Pretparken ook.
Omdenken.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
S’avonds sporten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja wat kun je dan niet (behalve 'savonds naar horeca en naar concerten etc. wat al erg genoeg is), wat je eerst wel deed?Makkelijk eerste![]()
Dat zou fantastisch zijn 😁quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:03 schreef miss_sly het volgende:
Plot twist: De Jonge wordt geen minister van VWS, maar ze gaan een apart iets optuigen voor Corona en daarvan wordt hij de hoogste baas.![]()
Met thuiswerken doe ik dat overdag wel. Flexibel enzo.quote:"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Misschien wel het laatste duwtje in de rug van veel wappies om zich dan toch maar te laten vaccineren. Alles liever dan Hugo!quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:03 schreef miss_sly het volgende:
Plot twist: De Jonge wordt geen minister van VWS, maar ze gaan een apart iets optuigen voor Corona en daarvan wordt hij de hoogste baas.![]()
En ergens snap ik dat dan wel. Die strontpot wil je er niet bij hebben mocht je echt iets structureels van plan zijn en aan hem kleeft het toch al.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:03 schreef miss_sly het volgende:
Plot twist: De Jonge wordt geen minister van VWS, maar ze gaan een apart iets optuigen voor Corona en daarvan wordt hij de hoogste baas."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Helaas doen mijn sporten dat nietquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Met thuiswerken doe ik dat overdag wel. Flexibel enzo.
Makkelijk eerste![]()
Ik word zo supercynisch van dit gedoe hè. Hugo is gewoon weer te laat en dat ligt aan alles en iedereen behalve hemzelf en de burger moet het weer bekopen.
En dan ook nog de meest kwetsbare groepen, want dat is het makkelijkste. Zum kotsen.
zie email 27 oktober![]()
Ja, kan me ook voorstellen als je bijvoorbeeld thuis moet werken en niet overdag kan sporten, dat het dan al allemaal ruk is. Ik heb kantoor aan huis en kan mijn eigen tijd indelen. Dus overdag sporten en s'avonds werken. Geluksvogel ben ik.quote:![]()
Ah, dat is vervelend ja.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Helaas doen mijn sporten dat niet"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Lijkt me nogal een dure grap. Dat wil heel Nederland natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:04 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Hé wat een revolutionair idee! Iets aan de werkgeverskant gaan doen…Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
Krijg bij die vragen erg de indruk dat ze vooral commentaar hebben op de school sluiting, maar dat ze elke andere maatregel maar al te graag in zouden voeren; als dat betekent dat de scholen open kunnen blijven.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2021 20:08:00 ]![]()
Ja volgens jou moeten werkgevers dat maar uit eigen zak betalen hè.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:06 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Lijkt me nogal een dure grap. Dat wil heel Nederland natuurlijk wel.![]()
Inderdaad, je hoort helemaal niks over bijvoorbeeld restaurants, waarom die in andere landen wel open zijn. Of sporten, waarom dat 'savonds niet mag.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
Krijg bij die vragen erg de indruk dat ze vooral commentaar hebben op de school sluiting, maar dat ze elke andere maatregelen maar al te graag in zouden voeren; als dat betekent dat de scholen open kunnen blijven.![]()
Het draait hier enkel om de zorg en scholen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:08 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Inderdaad, je hoort helemaal niks over bijvoorbeeld restaurants, waarom die in andere landen wel open zijn. Of sporten, waarom dat 'savonds niet mag.![]()
Onbegrijpelijk dat ze die hele QR-show hebben opgetuigd en er nu helemaal niets mee doen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:08 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Inderdaad, je hoort helemaal niks over bijvoorbeeld restaurants, waarom die in andere landen wel open zijn. Of sporten, waarom dat 'savonds niet mag.
En dan straks gaan we het gebruiken als het totaal geen nut meer heeft. Je kunt het allemaal alweer invullen.![]()
Dat dus. Net van half 4 tot 17u gekickbokst. Met een grote groep, gezelligquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Met thuiswerken doe ik dat overdag wel. Flexibel enzo.Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Overigens is er een kleine nuance mogelijk en wel een die voor hugo en mark spreken en dat is dat we ook wel een tering, tering eigenwijs volk zijn. In hou van onze nuchterheid en "moet dat nou wel" mentaliteit maar de tandjes man, als ik zie hoe dom mensen zich gedragen, dat men gewoon weer clusterfuckt op kantoor, noem het maar op, dan kun je dit soort kinderfeestjes verwachten''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:03 schreef miss_sly het volgende:
Plot twist: De Jonge wordt geen minister van VWS, maar ze gaan een apart iets optuigen voor Corona en daarvan wordt hij de hoogste baas.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
ZOu dat in andere landen nou zoveel anders zijn dan?quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:11 schreef Straatcommando. het volgende:
Overigens is er een kleine nuance mogelijk en wel een die voor hugo en mark spreken en dat is dat we ook wel een tering, tering eigenwijs volk zijn. In hou van onze nuchterheid en "moet dat nou wel" mentaliteit maar de tandjes man, als ik zie hoe dom mensen zich gedragen, dat men gewoon weer clusterfuckt op kantoor, noem het maar op, dan kun je dit soort kinderfeestjes verwachten![]()
Of die fieldlabsquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze die hele QR-show hebben opgetuigd en er nu helemaal niets mee doen.
En dan straks gaan we het gebruiken als het totaal geen nut meer heeft. Je kunt het allemaal alweer invullen.
Makkelijk eerste![]()
Nee, maar daar is het ook niet nodig, bijna alles is voor gevaccineerden gewoon open.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
ZOu dat in andere landen nou zoveel anders zijn dan?Makkelijk eerste
Forum Opties Forumhop: Hop naar: