Exact hetgeen dat het vorige kabinet nooit heeft gedaanquote:Op woensdag 15 december 2021 09:40 schreef GlennQuagmire het volgende:
"Omzien naar elkaar en vooruitkijken naar de toekomst" is het motto.
Omzien naar elkaar vanaf anderhalve meter en vooruitkijken naar de toekomst waar we nog geen visie voor hebben?quote:Op woensdag 15 december 2021 09:40 schreef GlennQuagmire het volgende:
De ironiequote:Op woensdag 15 december 2021 09:40 schreef GlennQuagmire het volgende:
Waarom moet er überhaupt een motto zijn? Onzin slogans die niet waargemaakt worden hebben we in de reclame al genoeg.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:53 schreef GlennQuagmire het volgende:
Balkenende I - Werken aan vertrouwen, een kwestie van aanpakken
Balkenende II - Meedoen, meer werk, minder regels
Balkenende IV - Samen werken, samen leven
Rutte I - Vrijheid en verantwoordelijkheid
Rutte II - Bruggen slaan
Rutte III - Vertrouwen in de toekomst
Eigenlijk zijn die motto's altijd matig, alleen Balkenende IV vind ik nog best ok
Lekker de hete aardappel doorschuivenquote:Het nieuwe kabinet neemt voorlopig nog geen besluit over de opening van vliegveld Lelystad voor vakantievluchten. Dat melden bronnen rond de formatie. Het besluit heeft te maken met de berichten over Schiphol van vorige week. Toen bleek dat er ingrijpende maatregelen moeten worden genomen omdat de luchthaven niet voldoet aan de stikstofregels en regels op het gebied van geluid en overlast. De problemen daar moeten eerst worden opgelost voordat er over de opening van nieuwe luchthaven gesproken kan worden.
Laat ze die aardappel maar gewoon nog 50 jaar doorschuiven, alleen een beetje sneu voor de zich vervelende luchtverkeersleiding: https://nos.nl/nieuwsuur/(...)-jaarlijks-miljoenenquote:Op woensdag 15 december 2021 11:44 schreef GlennQuagmire het volgende:
NOS:
[..]
Lekker de hete aardappel doorschuiven
Gewoon Cora op dat dossier zetten en alles er door jagen, dat was bij Rutte III ook een succes.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:44 schreef GlennQuagmire het volgende:
NOS:
[..]
Lekker de hete aardappel doorschuiven
Huh je vindt het geweldig om geen privacy te hebben? Snap je het nut van privacy ook niet als je niks te verbergen hebt? 1984 was bedoelt als dystopie niet een utopie.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:20 schreef Hanca het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zie ik dat als groot extra voordeel, al vrees ik inderdaad dat de privacy-wet wel weer eens belangrijker gaat zijn dan misdaadbestrijding. Van mij mag de overheid elke centimeter die ik met de auto rij weten.
Brave new world was ook bedoeld als een dystopie toch waren de mensen in het boek tevreden.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:12 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Huh je vindt het geweldig om geen privacy te hebben? Snap je het nut van privacy ook niet als je niks te verbergen hebt? 1984 was bedoelt als dystopie niet een utopie.
Rutte IV - Bukt u maar even...quote:Op woensdag 15 december 2021 12:12 schreef Bosbeetle het volgende:
Rutte IV - er is geen betere
Rutte IV - omdat je het waard bent
Rutte IV - wir leben autos
Rutte IV - gehaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Rutte IV - geld lenen kost geld
Rutte IV - Geld lenen is nog nooit zo leuk geweest
Rutte IV - het staat ervoor op het postkantoor
Rutte IV - Wij doen het ook niet voor ons plezier
Rutte IV - met vernieuwde formule nu nog beterquote:
Overigens was Led Zeppelin IV veel succesvoller dan de eerste drie, daar houd ik me dan maar aan vast.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Rutte IV - met vernieuwde formule nu nog beter
Rutte IV - ouwe melk in nieuwe pakken
Rutte IV - Je moet toch wat...
Ook wel een stukje saaierquote:Op woensdag 15 december 2021 12:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Overigens was Led Zeppelin IV veel succesvoller dan de eerste drie, daar houd ik me dan maar aan vast.
Lekker een beetje aan de drugs en de casual seks, wat een dystopie.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Brave new world was ook bedoeld als een dystopie toch waren de mensen in het boek tevreden.
Lekker een beetje in een bepaalde klasse gekweekt worden...quote:Op woensdag 15 december 2021 12:31 schreef VoMy het volgende:
[..]
Lekker een beetje aan de drugs en de casual seks, wat een dystopie.
Geen privacy is heel wat anders. Natuurlijk hoef ik niet dat iedereen overal waar ik ben met mij mee kan kijken (niet voor niets maar een klein hoog raam in de badkamer en gordijnen in de slaapkamer). Maar verbergen waar ik rij met mijn auto? Nee, hoor, geen behoefte aan. Als iemand mijn leven op dat niveau wil volgen doet hij of zij dat maar, lijkt me een prima oplossing tegen slaapproblemen. En als criminelen dan sneller gepakt kunnen worden vind ik dat het zeker wel waard.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:12 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Huh je vindt het geweldig om geen privacy te hebben? Snap je het nut van privacy ook niet als je niks te verbergen hebt? 1984 was bedoelt als dystopie niet een utopie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |