Naja...... neuken met iemand van 16 is weliswaar juridisch niet strafbaar. Maar gezien de leeftijd van Marco zou ik het dan nog steeds wel dubieus vinden. Jij niet?quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Mwah, had hij een jaartje gewacht was er plots niets aan de hand.
15 is geen 5.
Nee, niks dubieus.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Naja...... neuken met iemand van 16 is weliswaar juridisch niet strafbaar. Maar gezien de leeftijd van Marco zou ik het dan nog steeds wel dubieus vinden. Jij niet?
quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nee, niks dubieus.
Mensen die dat zeggen zijn zelf gewoon vol afgunst.
Als jij die kans kreeg zeg je ook geen nee. (En nee ik geloof je niet als je nu nee zou zeggen, sorry hoor)
Hahhahaaha. Ik zeg zeker nee als ik 54 ben tegen een 16 jarig meisje.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nee, niks dubieus.
Als jij die kans kreeg zeg je ook geen nee. (En nee ik geloof je niet als je nu nee zou zeggen, sorry hoor)
Eens. Maar 16 is dan wel heel erg op de edge. Doe dan gewoon tussen de 20-25.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:33 schreef Twiitch het volgende:
Wat is het nut van beroemd zijn als je niet eens te jonge maar wel legale meisjes neukt
En dat meisje was geen 16, maar 15 toen het misbruik begon. En die andere 2 meisjes waren 13 ten tijde van het vermeende misbruik. Bovendien waren dat geen groupies ofzo die zich aanboden, maar deelnemers van The Voice Kids die Borsato moest coachen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Eens. Maar 16 is dan wel heel erg op de edge. Doe dan gewoon tussen de 20-25.
Het alziende oog is het oog van god op de dollarbiljetten. De illuminati is een club geweest met een kort leven en was geen pedoclub.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:25 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Illuminati confirmed
[ afbeelding ]
Ja, die geruchten zijn er. Spannend, maar verder kun je er niets mee.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En dat meisje was geen 16, maar 15 toen het misbruik begon. En die andere 2 meisjes waren 13 ten tijde van het vermeende misbruik. Bovendien waren dat geen groupies ofzo die zich aanboden, maar deelnemers van The Voice Kids die Borsato moest coachen.
Ongemakkelijke seks met een kind vol afgunst beschouwen is voor een groot deel van het land moeilijk te begrijpen hoor. Ik wil mensen die seks hebben met een 16-jarige echt niet aan de ballen ophangen, maar in het Engels is het toch wel een grote rode vlag als je als 50-jarige vent achter vrouwen onder de 25 aangaat. Laat staan 16-jarigen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nee, niks dubieus.
Linkje?quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:54 schreef Poepz0r het volgende:
Oud nieuws. Roddelpraat goden waren allang op de hoogte. Jan Roosgod Dennis Schoutengod @:Zipportal @:de_boswachter @:Nober
Zonder de feiten te kennen nu al weten dat het allemaal niet waar is. Bijzonder.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:24 schreef Scjvb het volgende:
*Kuch![]()
Een misselijkmakende beschuldiging die wellicht volledig bezijden de waarheid is, of in elk geval zwaar overtrokken. En zo geschiedde het helaas wel vaker in andere misplaatste en tevens spraakmakende gevallen.
Qua naam toch een prima matchquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:55 schreef Hathor het volgende:
Is dat ook de reden waarom Leontien bij hem weg is?
50 en 25 niet. Dan zeggen de meeste: goed gedaan. Maar 50 en 16 is wel erg dubieus.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:43 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ongemakkelijke seks met een kind vol afgunst beschouwen is voor een groot deel van het land moeilijk te begrijpen hoor. Ik wil mensen die seks hebben met een 16-jarige echt niet aan de ballen ophangen, maar in het Engels is het toch wel een grote rode vlag als je als 50-jarige vent achter vrouwen onder de 25 aangaat. Laat staan 16-jarigen.
*Kuchquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:24 schreef Scjvb het volgende:
*Kuch![]()
Een misselijkmakende beschuldiging die wellicht volledig bezijden de waarheid is, of in elk geval zwaar overtrokken. En zo geschiedde het helaas wel vaker in andere misplaatste en tevens spraakmakende gevallen.
Ik denk dat Linda haar vingers daar niet meer aan gaat brandenquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:18 schreef stalybridge het volgende:
Hij zal wel niet wegkomen met een paar keer volschieten bij een kritiekloos interview van Linda.
Begrijp dat nooit. Je bent dochter van een miljardair. Ik zou echt volledig schijt hebben. Had de gehele tv wereld, media kapot lopen trollen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat Linda haar vingers daar niet meer aan gaat branden
Of dit volgt het scenario van de kerk. Ook voor de meeste mensen niet goed te praten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:24 schreef Scjvb het volgende:
*Kuch![]()
quote:John van den Heuvel roept slachtoffers Marco Borsato op zich te melden
John van den Heuvel (58) is op zoek naar meer meisjes en jonge vrouwen die te maken hebben gehad met mogelijk seksueel overschrijdend gedrag door Marco Borsato (54). Via Instagram roept de misdaadjournalist vrouwen op zich bij hem te melden. Dinsdag publiceerde hij het verhaal van een 22-jarige vrouw die zegt misbruikt te zijn door de zanger.
'Vandaag publiceer ik op de site van De Telegraaf een artikel over een aangifte van aanranding van een destijds vijftien jarig meisje tegen Marco Borsato', schrijft John onder een foto van het artikel. 'Aan het artikel is veel onderzoek voorafgegaan. Uit dat onderzoek blijkt ook dat meer meisjes en jonge vrouwen informatie hebben of aangifte overwegen.'
John roept mensen die meer informatie hebben op zich bij hem te melden. 'Ik ga daar uiteraard zeer discreet mee om', sluit hij zijn bericht af.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)to-op-zich-te-melden
quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:18 schreef stalybridge het volgende:
Hij zal wel niet wegkomen met een paar keer volschieten bij een kritiekloos interview van Linda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |