abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202621019
Schiet maar af.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_202621065
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 20:16 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk ook kolder. Een relatie hoeft helemaal niet gelijkwaardig te zijn.
Nee dat moet inderdaad niet. Onze wetten zijn echter de minimale omgangsnorm met elkaar. Genoeg dingen die wel mogen, maar alsnog ongelofelijk asociaal zijn.

Ik vind het oprecht een beetje treurig hoeveel mensen in dit topic hun moraliteit enkel ophangen aan ons wetboek.
pi_202621116
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 20:26 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Nee dat moet inderdaad niet. Onze wetten zijn echter de minimale omgangsnorm met elkaar. Genoeg dingen die wel mogen, maar alsnog ongelofelijk asociaal zijn.

Ik vind het oprecht een beetje treurig hoeveel mensen in dit topic hun moraliteit enkel ophangen aan ons wetboek.
Dat is inderdaad genuanceerder. Maar zeggen dat grote leeftijdsverschillen per definitie dubieus zijn is net zo goed ongenuanceerd.
  dinsdag 14 december 2021 @ 20:40:37 #104
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_202621346
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 19:49 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ja, maar dat doe je door iets te bereiken. Ze hebben dat nu dus al bereikt. Dan hoef je je op een begeven moment toch niet meer druk te maken?
Geen idee, ik verkeer niet in die positie. Het lijkt me alleen niet de meest logische reactie om de bedrijfstak die je zelf mede groot hebt gemaakt en waarin je ontzettend veel geld hebt verdiend kapot te trollen als je zelf eenmaal binnen bent.

Ik neem aan dat een Christiano Ronaldo ook niet besluit om een heel seizoen eigen goals te gaan maken omdat hij toch al binnen is.
pi_202621457
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 18:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Nee, niks dubieus.

Mensen die dat zeggen zijn zelf gewoon vol afgunst.
Als jij die kans kreeg zeg je ook geen nee. (En nee ik geloof je niet als je nu nee zou zeggen, sorry hoor)
Jij was toch diegene die geilde op zijn kleine nichtje van 13?

Of de dochter van de buren ofzo
pi_202621532
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 20:40 schreef Repentless het volgende:

[..]
Geen idee, ik verkeer niet in die positie. Het lijkt me alleen niet de meest logische reactie om de bedrijfstak die je zelf mede groot hebt gemaakt en waarin je ontzettend veel geld hebt verdiend kapot te trollen als je zelf eenmaal binnen bent.

Ik neem aan dat een Christiano Ronaldo ook niet besluit om een heel seizoen eigen goals te gaan maken omdat hij toch al binnen is.
CR trekt zich al jaren niets aan wat andere van hem zeggen of vinden. Dus hij is nu juist het goede voorbeeld van iemand die perfect doorheeft dat niemand hem nog iets kan doen.
pi_202621607
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 20:15 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Wettelijk mag je ook gewoon seks hebben met 16 jarigen, dus je post is sowieso niet consistent met zichzelf. ALs je als 50 jarige een 18 jarige als relatie hebt dan heb je een enorm overwicht. Een gezonde relatie is altijd gelijkwaardig.
Sorry, maar je noemde 25 en 50 gek. Bij dit soort verschillen hangt het helemaal af van het type relatie en in hoeverre je als buitenstaander daar uberhaupt iets van moet vinden.
pi_202621682
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 20:16 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk ook kolder. Een relatie hoeft helemaal niet gelijkwaardig te zijn.
Relaties zijn vaak in balans met wat verschil. Extravert met introvert etc. En balans is belangrijk voor de lengte ervan.

Maar iemand van 25 en 30 die uit elkaar gaan of iemand van 50 en 25 waarbij het na proberen niet werkt is imho precies hetzelfde.
pi_202621746
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 20:55 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Relaties zijn vaak in balans met wat verschil. Extravert met introvert etc. En balans is belangrijk voor de lengte ervan.

Maar iemand van 25 en 30 die uit elkaar gaan of iemand van 50 en 25 waarbij het na proberen niet werkt is imho precies hetzelfde.
En alsof in zulke gevallen niet juist die 25 jarige de 'sterke' kan zijn. Helemaal als die 50 jarige flink wat geld heeft.
  dinsdag 14 december 2021 @ 21:12:35 #110
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_202622038
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 20:48 schreef theunderdog het volgende:

[..]
CR trekt zich al jaren niets aan wat andere van hem zeggen of vinden. Dus hij is nu juist het goede voorbeeld van iemand die perfect doorheeft dat niemand hem nog iets kan doen.
Wellicht, maar dat is toch iets anders dan "trollen"?
pi_202622152
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 19:46 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Gadverdamme. Nee man
:') :') :')
pi_202622181
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 20:55 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat hetzelfde is. Een verschil van 5 jaar levenservaring tegenover 25 jaar levenservaring is nogal wat.
pi_202622221
Morgen om 18u weer een nieuwe roddelpraat 👍
pi_202622443
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 20:52 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Sorry, maar je noemde 25 en 50 gek. Bij dit soort verschillen hangt het helemaal af van het type relatie en in hoeverre je als buitenstaander daar uberhaupt iets van moet vinden.
Zo vermoeiend als mensen hun ongelijk niet kunnen toegeven en beginnen te schelden. Lees je eigen post door, want je weet of niet wat de wet is, of je post klopt niet eens met zichzelf. Iets anders is er niet mogelijk.
pi_202622561
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 20:28 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dat is inderdaad genuanceerder. Maar zeggen dat grote leeftijdsverschillen per definitie dubieus zijn is net zo goed ongenuanceerd.
Die ene uitzondering zal er ongetwijfeld zijn, maar als je 18-jarige kind met een partner van 60 binnen komt stappen, dan is je eerste reactie waarschijnlijk niet overweldigende blijdschap.

Helemaal focussen op die ene uitzondering is ook een vermoeiende en onzinnige manier van discussiëren.
  dinsdag 14 december 2021 @ 21:46:18 #116
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_202622578
Overigens werd Rachel Hazes al op haar twaalfde door haar ouders opgedrongen aan André Hazes en neukte hij haar voor het eerst toen ze 15 was. Hij was toen zelf 34.

Toch wordt zo'n vent die 24/7 bezopen was en Nederlandse kinderrijmpjes op bestaande liedjes maakte nog steeds als een 'groot artiest' beschouwd en op handen gedragen. Als je al dood bent voordat dit soort zaken bekend worden, is het blijkbaar niet erg. :')
pi_202622581
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 20:58 schreef theunderdog het volgende:

[..]
En alsof in zulke gevallen niet juist die 25 jarige de 'sterke' kan zijn. Helemaal als die 50 jarige flink wat geld heeft.
En deze situatie klinkt als een gezonde relatie ja?
pi_202622621
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2021 21:46 schreef Repentless het volgende:
Overigens werd Rachel Hazes al op haar twaalfde door haar ouders opgedrongen aan André Hazes en neukte hij haar voor het eerst toen ze 15 was. Hij was toen zelf 34.

Toch wordt zo'n vent die 24/7 bezopen was en Nederlandse kinderrijmpjes op bestaande liedjes maakte nog steeds als een 'groot artiest' beschouwd en op handen gedragen. Als je al dood bent voordat dit soort zaken bekend worden, is het blijkbaar niet erg. :')
We kunnen moeilijk zijn as tatoeages in zijn familie gaan vervolgen. Ook iemands kunst, maar weggooien omdat het een eikel was is een beetje onzinnig. Volgens de moderne leer kunnen we dan bijna alles van voor 2010 wel weggooien.
pi_202622980
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2021 18:08 schreef Peppert het volgende:
Voorzichtig zijn met conclusies trekken. Er zijn verhalen van mannen wiens levens zijn geruïneerd door leugens over onzedelijke aantijgingen. Het kan waar zijn, maar nooit conclusies trekken op basis van media.
Zeker, je moet nooit conclusies trekken op basis van media.

Op basis van Marco zijn houding zelf tegenover vrouwen/meisjes ben ik echter niet verbaasd over deze aantijgingen.

Of het daadwerkelijk over de grens was, weten we niet. Maar dat het op het randje is durf ik wel uit te spreken.
En te vaak op het randje, is misschien juridisch niet erover, maar moreel ook niet geheel zuiver.
  dinsdag 14 december 2021 @ 22:18:50 #120
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_202623119
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 21:48 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
We kunnen moeilijk zijn as tatoeages in zijn familie gaan vervolgen. Ook iemands kunst, maar weggooien omdat het een eikel was is een beetje onzinnig. Volgens de moderne leer kunnen we dan bijna alles van voor 2010 wel weggooien.
Ik doel ook niet op vervolging, dat is postuum inderdaad wat lastig/zinloos. :)

Ik zeg ook niet dat je iemands kunst dan moet weggooien of er niet van zou kunnen genieten. Ik snap dat die liedjes veel mensen aanspreken/raken, echter wordt er zoveel jaar na dato nog steeds gedaan alsof er toen een artistieke grootheid is heengegaan inclusief jaarlijkse grootse eerbetonen in stadions met de hele familie. Dat vind ik wat overdreven voor iemand die eigen rijmpjes maakte op bestaande nummers van anderen. En waar normaal gesproken de publieke verontwaardiging nogal groot is in dit soort zaken, maakt het hier opeens weinig uit. Dat vind ik wel opvallend.
  Moderator dinsdag 14 december 2021 @ 22:22:55 #121
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_202623191
De meeste dromen zijn bedrog...maar als je wakker wordt....

Meisje droomt om geld af te trommelen van Marco
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_202623502
De manier waarop het loopt is wel apart hoor. Ook de ontkenning door Marco zelf. Die blijft ook maar vaag.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  dinsdag 14 december 2021 @ 22:48:54 #123
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_202623585
Marco smeert m naar Italie

https://www.nrc.nl/nieuws(...)daar-achter-a4068565
Roddelloog, gepresenteerd door Farja Farvardin (alias Fawry Not Sawry) en René Watzema, besteedde ook aandacht aan de Borsato-saga. De heren berichtten dat de zanger een emigratie naar Italië zou voorbereiden
pi_202623764
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 december 2021 22:43 schreef engine het volgende:
De manier waarop het loopt is wel apart hoor. Ook de ontkenning door Marco zelf. Die blijft ook maar vaag.
Dat zegt genoeg toch...
pi_202623827
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 22:58 schreef Smack10 het volgende:

[..]
Dat zegt genoeg toch...
Dat zei ik niet. Maar het is wel wat meer dan wat vage geruchten ondertussen.
pi_202623874
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 22:18 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ik doel ook niet op vervolging, dat is postuum inderdaad wat lastig/zinloos. :)

Ik zeg ook niet dat je iemands kunst dan moet weggooien of er niet van zou kunnen genieten. Ik snap dat die liedjes veel mensen aanspreken/raken, echter wordt er zoveel jaar na dato nog steeds gedaan alsof er toen een artistieke grootheid is heengegaan inclusief jaarlijkse grootse eerbetonen in stadions met de hele familie. Dat vind ik wat overdreven voor iemand die eigen rijmpjes maakte op bestaande nummers van anderen. En waar normaal gesproken de publieke verontwaardiging nogal groot is in dit soort zaken, maakt het hier opeens weinig uit. Dat vind ik wel opvallend.
Denk dat de Hazes fans en de woke cancel brigade op Twitter twee zeer gescheiden groepen zijn.
pi_202623960
Eigenlijk zou dit soort roddel en speculatie sowieso strafbaar moeten zijn zolang er geen veroordeling is.
pi_202623976
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 december 2021 23:01 schreef engine het volgende:

[..]
Dat zei ik niet. Maar het is wel wat meer dan wat vage geruchten ondertussen.
Ook die stap naar voren dat hij OM opdracht geeft om onderzoek te doen, smeerkees. :')

Hij wist gewoon dat dit er aan zat te komen.
pi_202623985
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 23:07 schreef GerryDV het volgende:
Eigenlijk zou dit soort roddel en speculatie sowieso strafbaar moeten zijn zolang er geen veroordeling is.
Dan kan je de nieuwszenders en journaal wel sluiten.
pi_202624016
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 23:07 schreef GerryDV het volgende:
Wat een bizar slecht idee. Dan mag je nergens meer over praten.
  dinsdag 14 december 2021 @ 23:13:48 #131
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202624078
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 22:48 schreef slashdotter3 het volgende:
Marco smeert m naar Italie

https://www.nrc.nl/nieuws(...)daar-achter-a4068565
Roddelloog, gepresenteerd door Farja Farvardin (alias Fawry Not Sawry) en René Watzema, besteedde ook aandacht aan de Borsato-saga. De heren berichtten dat de zanger een emigratie naar Italië zou voorbereiden
Voor vervolging is hij daar niet veilig. Dan zal hij echt de EU uit moeten.
pi_202624123
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 december 2021 23:10 schreef engine het volgende:

[..]
Ik snap je, er moet wel de vrijheid zijn om dingen te bespreken. Maar stel dat ik jouw naam en toenaam weet en morgen ga rondvertellen dat jij geen zuivere koffie bent. Dat je misschien iets met minderjarigen hebt gedaan. En stel dat je een wat bekender persoon bent en dat verhaal gaat dus overal rond. Zou je dat dan oké vinden? Niet dat je er echt iets aan kan doen als het zulke proporties aanneemt.
pi_202624165
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 december 2021 23:10 schreef engine het volgende:

[..]
Daarnaast vind ik sowieso dat mensen teveel over andere mensen praten. Ik hou totaal niet van roddel en achterklap, zeker niet als het negatief is.
pi_202624188
Bij Bill Cosby krijg je tenminste nog eerst een drankje.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 14 december 2021 @ 23:20:34 #135
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_202624197
Ik kan niet wachten op morgen wat Dennis en Jan Roos hierover te melden hebben. _O_
pi_202624205
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 23:16 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Ik snap je, er moet wel de vrijheid zijn om dingen te bespreken. Maar stel dat ik jouw naam en toenaam weet en morgen ga rondvertellen dat jij geen zuivere koffie bent. Dat je misschien iets met minderjarigen hebt gedaan. En stel dat je een wat bekender persoon bent en dat verhaal gaat dus overal rond. Zou je dat dan oké vinden? Niet dat je er echt iets aan kan doen als het zulke proporties aanneemt.
Nee dat zou ik niet okay vinden. Daarom vind ik het ook apart hoe dit verloopt. Dit zingt al eventjes rond en nu gaat Marco reageren. En dat blijft vaag terwijl aan de andere kant meer details komen en een aangifte.
pi_202624211
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 20:58 schreef theunderdog het volgende:

[..]
precies

De sterkste kant van een zijde hoeft ook niet altijd in het negatieve te zitten.

Meest debiele wat ik recent hoorde is dat er een prille relatie tussen een 30 jarige man en 20 jarige vrouw was en het woord 'pedo' viel.

Begint een beetje een pijnlijk modewoord te worden voor van alles wat daar mijlenver buiten valt.
pi_202624251
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 23:18 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Daarnaast vind ik sowieso dat mensen teveel over andere mensen praten. Ik hou totaal niet van roddel en achterklap, zeker niet als het negatief is.
Dat snap ik wel. Maar goed, ook negatieve dingen moeten besproken kunnen worden. Het is niet aan mij om te bepalen wat de waarheid is.
  dinsdag 14 december 2021 @ 23:24:17 #139
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202624265
Het feit dat John van den Heuvel zich hiermee bezig houdt is wel een teken dat Marco een flink probleem heeft. Die kerel zal niet zijn reputatie vergooien voor het verspreiden van roddel.
pi_202624280
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 21:19 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ik denk niet dat dat hetzelfde is. Een verschil van 5 jaar levenservaring tegenover 25 jaar levenservaring is nogal wat.
Welke bezopen maatstaaf is dit nu weer.

Sinds wanneer heeft iemand van 25.. 5 jaar levenservaring?
pi_202624283
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 december 2021 23:23 schreef engine het volgende:

[..]
Dat snap ik wel. Maar goed, ook negatieve dingen moeten besproken kunnen worden. Het is niet aan mij om te bepalen wat de waarheid is.
Tjah dan zoeken we toch verder naar een andere kandidaat voor minister van binnenlandse zaken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 14 december 2021 @ 23:26:28 #142
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_202624294
Waar of niet, dit is wel einde carriere.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_202624311
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 23:25 schreef ludovico het volgende:

[..]
Tjah dan zoeken we toch verder naar een andere kandidaat voor minister van binnenlandse zaken.
Jij bent zo de weg kwijt dat je nog heel lang kunt zoeken :+
pi_202624331
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 december 2021 23:27 schreef engine het volgende:

[..]
Jij bent zo de weg kwijt dat je nog heel lang kunt zoeken :+
Nou nou, waar verdien ik dat nou weer aan?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202624337
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 21:38 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Zo vermoeiend als mensen hun ongelijk niet kunnen toegeven en beginnen te schelden. Lees je eigen post door, want je weet of niet wat de wet is, of je post klopt niet eens met zichzelf. Iets anders is er niet mogelijk.
ik scheld niet

cursus begrijpend lezen zou je goed doen.
pi_202624339
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 23:26 schreef Perrin het volgende:
Waar of niet, dit is wel einde carriere.
Vreemdgaan en dan net weer samen en dan dit weer erover. Gaat wel lekker.
  dinsdag 14 december 2021 @ 23:30:40 #147
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_202624367
Zullen we even afwachten wat het onderzoek uitwijst. Stelletje wijven.
  dinsdag 14 december 2021 @ 23:31:25 #148
38496 Perrin
pi_202624374
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 23:29 schreef ludovico het volgende:

[..]
Vreemdgaan en dan net weer samen en dan dit weer erover. Gaat wel lekker.
En hij heeft volgens mij ook niet zoveel centjes gespaard dat ie permanent naar Thailand kan verhuizen ofzo.
  dinsdag 14 december 2021 @ 23:32:17 #149
38496 Perrin
pi_202624391
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 december 2021 23:30 schreef Stray_cat het volgende:
Zullen we even afwachten wat het onderzoek uitwijst. Stelletje wijven.
Dit blijft sowieso aan je plakken dit soort beschuldigingen. En ik vrees eerlijk gezegd dat er hier niet alleen rook is maar ook vuur.
pi_202624457
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 23:32 schreef Perrin het volgende:

[..]
Dit blijft sowieso aan je plakken dit soort beschuldigingen. En ik vrees eerlijk gezegd dat er hier niet alleen rook is maar ook vuur.
Mwah, als zijn onschuld bewezen kan worden blijft er weinig plakken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 14 december 2021 @ 23:38:12 #151
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_202624473
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 23:32 schreef Perrin het volgende:

[..]
Maar is dit nieuws of roddel (show), ik denk roddel tot er een uitspraak is van een rechter en dus niet hier.
  dinsdag 14 december 2021 @ 23:38:24 #152
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202624475
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 23:37 schreef Hathor het volgende:

[..]
En zolang er geen veroordeling is zal hij bij velen nog wel het voordeel van de twijfel kunnen houden zoals Michael Jackson dat ook had.
  dinsdag 14 december 2021 @ 23:38:45 #153
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_202624483
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 23:03 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Denk dat de Hazes fans en de woke cancel brigade op Twitter twee zeer gescheiden groepen zijn.
Ik heb het ook niet over de "woke cancel brigade" of "groepen" waar men toe behoort, maar gewoon de ouderwetse publieke opinie. Nu is dat niet een heel tastbaar iets dat duidelijk te definiëren valt, maar over het algemeen kun je wel aannemen dat het merendeel van de bevolking niet erg positief reageert op verhalen over een vent van 34 die een meisje van 15 paalt.
pi_202624492
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 23:38 schreef Hexagon het volgende:

[..]
En zolang er geen veroordeling is zal hij bij velen nog wel het voordeel van de twijfel kunnen houden zoals Michael Jackson dat ook had.
Bij Michael Jackson is het mij nu nog steeds niet duidelijk of het nou een pedofiel was of gewoon een volwassen kind.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 14 december 2021 @ 23:41:06 #155
38496 Perrin
pi_202624516
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 23:38 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Maar eerst zijn vreemdgaan dat een deuk in zijn ideale-schoonzoon-imago sloeg. En nu dit er overheen. Die komt echt nooit meer van zijn viespeuk-imago af. Laat staan als ie straks zelfs veroordeeld wordt voor aanranding van een minderjarige of erger.

Dan kun je echt al je schnabbels wel vaarwel zeggen.
  dinsdag 14 december 2021 @ 23:43:10 #156
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202624548
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 23:41 schreef Perrin het volgende:

[..]
Maar eerst zijn vreemdgaan dat een deuk in zijn ideale-schoonzoon-imago sloeg. En nu dit er overheen. Die komt echt nooit meer van zijn viespeuk-imago af. Laat staan als ie straks zelfs veroordeeld wordt voor aanranding van een minderjarige of erger.

Dat wordt dan inderdaad weer optreden op kermissen en bij studentenverenigingen.
pi_202624559
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 23:39 schreef Hathor het volgende:

[..]
Bij Michael Jackson is het mij nu nog steeds niet duidelijk of het nou een pedofiel was of gewoon een volwassen kind.
Klopt, dat kon ook gewoon iemand zijn die graag omringd werd door kinderen. En “slachtoffers” die op geld uitlaten. Dat zullen we denk ik nooit zeker weten. Die verklaringen van die slachtoffers waren soms wel vaag en tegenstrijdig, maar als ik dan dit soort filmpjes zag dan zag ik ook wel iemand met een vreemd wereldbeeld:
  dinsdag 14 december 2021 @ 23:44:28 #158
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_202624566
quote:

[..]

En dan? Je bent aan het roddelen, je weet niks, Jon Snow

*hoort niet in Nieuws
pi_202624568
Ik vind het vooral sneu dat ie dit hele gedoe nu moet meemaken. Ik geloof er niet zo in verder.
Eens kijken
pi_202624587
quote:

[..]

Mwha dode Hazes die heel wat op zijn kerfstok had, absoluut geen sympathiek figuur was, die een relatie kreeg met een leren bankstel van 13 jaar is toch ook nog steeds behoorlijk populair.
  dinsdag 14 december 2021 @ 23:56:40 #161
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202624718
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 23:45 schreef Ed1234 het volgende:

[..]
Mwha dode Hazes die heel wat op zijn kerfstok had, absoluut geen sympathiek figuur was, die een relatie kreeg met een leren bankstel van 13 jaar is toch ook nog steeds behoorlijk populair.
Daar werd in die tijd nog anders over gedacht en bovendien is er geen beschuldiging van misbruik geweest.
pi_202624786
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 23:44 schreef Ed1234 het volgende:

[..]
Klopt, dat kon ook gewoon iemand zijn die graag omringd werd door kinderen. En “slachtoffers” die op geld uitlaten. Dat zullen we denk ik nooit zeker weten. Die verklaringen van die slachtoffers waren soms wel vaag en tegenstrijdig, maar als ik dan dit soort filmpjes zag dan zag ik ook wel iemand met een vreemd wereldbeeld:
Tja
Een jongen die met de hit a-b-c wereld beroemde werd.
Waar een normaal kind vader liefde nodig heeft zag zijn vader alleen maar geld.
Wat voor kind jeugt heeft hij gehad.

Laten we eerlijk zijn als vader of moeder met alle kinderen in je bed knuffels is het mooiste wat er is.

En dan hebben we dus over een beschadigd persoon die dit vermoedelijk kwijt is geraakt.

Wie weet wat dat wat hij werkelijk wat er mee bedoelt werd

Maar de wereld is al ziek erg ziek.
Je durft een kind die gevallen is op straat en huilend naar mama vraagt niet eens te helpen en een pleister te plakken op zijn knie.
Bang dat je beschuldige word voor pedo of kidnapper.
En nog erger dat je in elkaar gemept word door iemand die het totaal verkeerde beeld bezit.

De wereld is aardige snel naar de klote aan het gaan in de laatste 30 jaar .
En het gaat alleen maar erger worden.
  woensdag 15 december 2021 @ 00:06:28 #163
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_202624817
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 23:13 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Voor vervolging is hij daar niet veilig. Dan zal hij echt de EU uit moeten.
In elk geval kan hij anoniem rondlopen zonder dat mensen hem beschuldigend aanstaren.
  woensdag 15 december 2021 @ 00:09:40 #164
38496 Perrin
pi_202624849
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 00:06 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
In elk geval kan hij anoniem rondlopen zonder dat mensen hem beschuldigend aanstaren.
Of dat ie voor rotte vis wordt uitgemaakt in de supermarkt.
pi_202625211
Dat 'kom maar bij mij' en 'je hoeft niet naar huis vannacht' krijgt toch ineens een heel andere betekenis ;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_202625250
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 00:58 schreef TLC het volgende:
Dat 'kom maar bij mij' en 'je hoeft niet naar huis vannacht' krijgt toch ineens een heel andere betekenis ;(
Ik kom Binneeeeen ook wel.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  woensdag 15 december 2021 @ 01:06:30 #167
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_202625262
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 01:03 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Ik kom Binneeeeen ook wel.
Van "Hou me vast, leg je hoofd lief op mijn schouder" krijg ik ook de bibbers.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_202625298
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 01:06 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Van "Hou me vast, leg je hoofd lief op mijn schouder" krijg ik ook de bibbers.
Da's ksandej de buusonjee
  woensdag 15 december 2021 @ 01:13:57 #169
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_202625309
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 01:12 schreef myShizzle het volgende:

[..]
Da's ksandej de buusonjee
Dat is dan vast zo'n viezerik als hij met hetzelfde soort kwezelteksten aan komt zetten. Doe die voor de zekerheid ook z'n ballen er maar af.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 15 december 2021 @ 01:16:43 #170
486698 IkEetSlakken
FKA Redster1984
pi_202625315
quote:
Wat te denken van "lopen over water"
Wakadoodle!
pi_202625368
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 21:48 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Goed dat Hazes niet een soort religieuze beweging is begonnen en niet als pedo wordt bestempelt terwijl hij dat wel was.
  woensdag 15 december 2021 @ 01:35:52 #172
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_202625404
quote:
Vandaag is Rood.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_202625459
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 01:35 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Vandaag is Rood.
Het maagdenvlies ;(
pi_202625542
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 23:20 schreef TLC het volgende:
Bij Bill Cosby krijg je tenminste nog eerst een drankje.
Misschien gaat Marco wel voor het zingen de kerk uit? :')
pi_202625543
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 23:20 schreef BMW1993 het volgende:
Ik kan niet wachten op morgen wat Dennis en Jan Roos hierover te melden hebben. _O_
Die worden dan weer nergens als bron genoemd. :')
Zoveel haat van de MSM.
pi_202625545
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 01:53 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]
Het maagdenvlies ;(
BINNEN *O*
  woensdag 15 december 2021 @ 03:24:11 #177
65846 Bocaj
47th President.
pi_202625549
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 december 2021 16:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Borsato ligt al enige tijd onder vuur nadat verschillende juice channels, kanalen die ongefilterd roddels over BN’ers verspreiden, de zanger betichtten van grensoverschrijdend gedrag bij enkele minderjarige meisjes. Het zou gaan om meisjes van 13 en 15 jaar. Een van die slachtoffers heeft nu dan toch aangifte gedaan, na een aantal jaren te hebben geaarzeld om verschillende redenen. Mogelijk zullen andere jonge vrouwen die zich door Borsato geïntimideerd hebben gevoeld, als getuige gaan optreden in de zaak.
Als dit waar is, dat is het klaar met Marco... :W
Al weten wij allemaal hoe 'groupies' kunnen zijn... Vraag dan op z'n minst naar de leeftijd... :')
pi_202625550
5 jaar lang jezelf laten betasten en dan nu al janken?

Wel een dilemma hoor, geld zien te krijgen van iemand die geen geld meer verdient omdat je geld probeert te krijgen.

Fluister mijn naaaam....en ik rand je aaaan. :')
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_202625881
Ook als het allemaal niet waar blijkt te zijn, zijn carrière kan die verder wel schudden, maar die was volgens mij al voorbij 🤣
pi_202625960
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 23:37 schreef Hathor het volgende:

[..]
Hoe kan hij zoveel jaar erna zijn onschuld bewijzen?

Ik geloof er niks van dat hij een pedo is in ieder geval.
  woensdag 15 december 2021 @ 07:53:38 #181
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202625986
Als het onwaar blijkt te zijn en Marco hiervan wordt vrijgesproken dan is hij glad genoeg om hier een flink slaatje uit te slaan. Dan voorzie ik lange interviews bij Linda hoe erg hij maar vooral zijn gezin geleden heeft. En hij zal er ook vast een hit over kunnen schrijven.

Ik heb het idee dat Michael Jackson ook niet veel fans verloren is door alle beschuldigingen. Er is er nooit een bewezen.
pi_202626091
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 07:48 schreef Redbullkid het volgende:

[..]
Hoe kan hij zoveel jaar erna zijn onschuld bewijzen?

Ik geloof er niks van dat hij een pedo is in ieder geval.
Dat is het sowieso niet natuurlijk, weleens de gemiddelde meid van rond de 16 gezien?

[ Bericht 3% gewijzigd door Frutsel op 15-12-2021 11:31:49 ]
pi_202626425
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 08:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Dat is het sowieso niet natuurlijk, weleens de gemiddelde meid van rond de 16 gezien?

Klopt. Seksueel is een meisje van 17 op zijn mooist, en soms ook al eerder, op 14 of 15 jarige leeftijd.

Maar geestelijk is het dan nog een half kind en wij, Borsato uitgezonderd, zijn geen dieren die zich vergrijpen aan een weerloos kind, nota bene de dochter van een werknemer.

Borsato heeft vele grenzen overschreden en het zou me niet verbazen als hij een tijdje wordt opgesloten.

[ Bericht 4% gewijzigd door Frutsel op 15-12-2021 11:31:54 ]
  woensdag 15 december 2021 @ 09:11:48 #184
65846 Bocaj
47th President.
pi_202626594
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 19:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 23:24 schreef Hexagon het volgende:
Het feit dat John van den Heuvel zich hiermee bezig houdt is wel een teken dat Marco een flink probleem heeft. Die kerel zal niet zijn reputatie vergooien voor het verspreiden van roddel.
  FOK!fotograaf woensdag 15 december 2021 @ 09:15:59 #185
842 Zorro
Z
pi_202626633
Het is altijd zo dramatisch gebracht ook. "Grensoverschrijdend gedrag"
Iedereen meteen beelden van dat ie er helemaal overheen gaat of wat ook, terwijl het misschien een keer een tik tegen de kont is geweest.

Ook niet goed maar het is in mijn ogen nogal een ruim gebied waar nogal wat verschil in de ernst van de mogelijke handelingen zit
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  woensdag 15 december 2021 @ 09:19:27 #186
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202626663
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 08:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Bij de meeste gezonde kerels groeit waar ze zich toe aangetrokken voelen ook mee met de leeftijd.

[ Bericht 6% gewijzigd door Frutsel op 15-12-2021 11:32:10 ]
  woensdag 15 december 2021 @ 09:20:14 #187
38496 Perrin
pi_202626678
quote:
6s.gif Op woensdag 15 december 2021 09:15 schreef Zorro het volgende:
Iedereen meteen beelden van dat ie er helemaal overheen gaat of wat ook, terwijl het misschien een keer een tik tegen de kont is geweest.

Ook niet goed maar het is in mijn ogen nogal een ruim gebied waar nogal wat verschil in de ernst van de mogelijke handelingen zit
Het gaat om o.a. ongewenst aanraken van geslachtsdelen. Afhankelijk wat daar precies gebeurd is, kan dat als verkrachting tellen.
  FOK!fotograaf woensdag 15 december 2021 @ 09:24:40 #188
842 Zorro
Z
pi_202626739
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 09:20 schreef Perrin het volgende:

[..]
Het gaat om o.a. ongewenst aanraken van geslachtsdelen. Afhankelijk wat daar precies gebeurd is, kan dat als verkrachting tellen.
Dan heeft ie inderdaad wel een probleempje lijkt me.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_202626773
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 09:19 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Bij de meeste gezonde kerels groeit waar ze zich toe aangetrokken voelen ook mee met de leeftijd.
Uiteraard, tot op zekere hoogte.

Dat wil zeggen, aantrekkelijkheid kent wat dit betreft geen grenzen, dat is nooit zo geweest.
Ter vergelijking, omdat ik elders op het forum hierover ook word gequote blijkbaar, vind ik meiden rond die leeftijd best aantrekkelijk MAAR verder niet interessant.

Iemand van die leeftijd heeft mij niets te bieden.
Mijn huidige vriendin van 36 is dan ook iemand waar ik verder gewoon erg happy mee ben, want wat je zelf zegt, het ligt meer op dezelfde lijn.

Hopelijk is het duidelijk voor bepaalde mensen hier, zij weten zelf wie ik bedoel.
pi_202627315
quote:
6s.gif Op woensdag 15 december 2021 09:15 schreef Zorro het volgende:

De beschuldigingen tegen Borsato zijn veel ernstiger.

Maar ook als jij mijn dochter "een keer een tik tegen de kont" zou geven, dan kan je van mij een paar beuken op je smoelwerk terug verwachten.
pi_202627363
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 09:19 schreef Hexagon het volgende:

[..]
En dat is ook waar.
pi_202627412
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 03:30 schreef Het_Bokje het volgende:
5 jaar lang jezelf laten betasten en dan nu al janken?

Wel een dilemma hoor, geld zien te krijgen van iemand die geen geld meer verdient omdat je geld probeert te krijgen.

Fluister mijn naaaam....en ik rand je aaaan. :')
Dat is dus onzin. Marco B. heeft misbruik gemaakt van een machtspositie en een kind jarenlang misbruikt.

Hijzelf zal het wel anders zien, maar dat heb je bij dit soort daders altijd.

Op tv is hij ook verbaal altijd een klef mannetje geweest met "schatje dit" en "lieve schat dat" tegen voor hem vreemde personen.
  woensdag 15 december 2021 @ 10:17:01 #193
3542 Gia
User under construction
pi_202627453
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 10:09 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Die is 23, te oud voor Marco B.
Nu wel ja, dacht dat ze 22 was. Heeft ook nog een jongere zus.
  woensdag 15 december 2021 @ 10:17:34 #194
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_202627455
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 18:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Nee, niks dubieus.

Weten we meteen met wat voor persoon we hier te maken hebben.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_202627459
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 10:17 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Weten we meteen met wat voor persoon we hier te maken hebben.
Ach kom op zeg. :')
Begin jij nou ook?
  Forum Admin woensdag 15 december 2021 @ 10:19:12 #196
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_202627477
We gaan niet sherlocken wie deze dame is.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 15 december 2021 @ 10:21:17 #197
Why is all the rum gone?
pi_202627500
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 10:14 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

Dat is dus onzin. Marco B. heeft misbruik gemaakt van een machtspositie en een kind jarenlang misbruikt.
Voorlopig is het 'wordt beschuldigd van', niet 'heeft gedaan'.

Ik sta altijd als eerste met de hooivork klaar, maar toen ik dit verhaal las had ik zoiets van 'opvallende gang van zaken'.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 15 december 2021 @ 10:22:06 #198
Why is all the rum gone?
pi_202627507
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 10:18 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Ach kom op zeg. :')
Begin jij nou ook?
Als je 54 bent en je doet het met een 16 jarige is er in mijn visie wel iets mis met je, ja.
pi_202627540
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2021 23:21 schreef Beathoven het volgende:

[..]
precies

De sterkste kant van een zijde hoeft ook niet altijd in het negatieve te zitten.

Meest debiele wat ik recent hoorde is dat er een prille relatie tussen een 30 jarige man en 20 jarige vrouw was en het woord 'pedo' viel.

Begint een beetje een pijnlijk modewoord te worden voor van alles wat daar mijlenver buiten valt.
Lmao....

Dat is zwaar achterlijk ja. Kan ik mij ook weinig bij voorstellen. In mijn omgeving krijg je dan hoogstens een plaagstootje als: 'ouwe smikkelbeer' ofzo
pi_202627557
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 23:24 schreef Hexagon het volgende:
Het is en blijft gewoon een gok, hoor. John van den Heuvel vindt wat hij heeft gezien en/of gehoord overtuigend genoeg. Maar John van den Heuvel heeft vaak genoeg mis gegokt. Het is geen superman ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')