Nee dat moet inderdaad niet. Onze wetten zijn echter de minimale omgangsnorm met elkaar. Genoeg dingen die wel mogen, maar alsnog ongelofelijk asociaal zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook kolder. Een relatie hoeft helemaal niet gelijkwaardig te zijn.
Dat is inderdaad genuanceerder. Maar zeggen dat grote leeftijdsverschillen per definitie dubieus zijn is net zo goed ongenuanceerd.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:26 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nee dat moet inderdaad niet. Onze wetten zijn echter de minimale omgangsnorm met elkaar. Genoeg dingen die wel mogen, maar alsnog ongelofelijk asociaal zijn.
Ik vind het oprecht een beetje treurig hoeveel mensen in dit topic hun moraliteit enkel ophangen aan ons wetboek.
Geen idee, ik verkeer niet in die positie. Het lijkt me alleen niet de meest logische reactie om de bedrijfstak die je zelf mede groot hebt gemaakt en waarin je ontzettend veel geld hebt verdiend kapot te trollen als je zelf eenmaal binnen bent.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, maar dat doe je door iets te bereiken. Ze hebben dat nu dus al bereikt. Dan hoef je je op een begeven moment toch niet meer druk te maken?
Jij was toch diegene die geilde op zijn kleine nichtje van 13?quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nee, niks dubieus.
Mensen die dat zeggen zijn zelf gewoon vol afgunst.
Als jij die kans kreeg zeg je ook geen nee. (En nee ik geloof je niet als je nu nee zou zeggen, sorry hoor)
CR trekt zich al jaren niets aan wat andere van hem zeggen of vinden. Dus hij is nu juist het goede voorbeeld van iemand die perfect doorheeft dat niemand hem nog iets kan doen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:40 schreef Repentless het volgende:
[..]
Geen idee, ik verkeer niet in die positie. Het lijkt me alleen niet de meest logische reactie om de bedrijfstak die je zelf mede groot hebt gemaakt en waarin je ontzettend veel geld hebt verdiend kapot te trollen als je zelf eenmaal binnen bent.
Ik neem aan dat een Christiano Ronaldo ook niet besluit om een heel seizoen eigen goals te gaan maken omdat hij toch al binnen is.
Sorry, maar je noemde 25 en 50 gek. Bij dit soort verschillen hangt het helemaal af van het type relatie en in hoeverre je als buitenstaander daar uberhaupt iets van moet vinden.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:15 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wettelijk mag je ook gewoon seks hebben met 16 jarigen, dus je post is sowieso niet consistent met zichzelf. ALs je als 50 jarige een 18 jarige als relatie hebt dan heb je een enorm overwicht. Een gezonde relatie is altijd gelijkwaardig.
Relaties zijn vaak in balans met wat verschil. Extravert met introvert etc. En balans is belangrijk voor de lengte ervan.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook kolder. Een relatie hoeft helemaal niet gelijkwaardig te zijn.
En alsof in zulke gevallen niet juist die 25 jarige de 'sterke' kan zijn. Helemaal als die 50 jarige flink wat geld heeft.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:55 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Relaties zijn vaak in balans met wat verschil. Extravert met introvert etc. En balans is belangrijk voor de lengte ervan.
Maar iemand van 25 en 30 die uit elkaar gaan of iemand van 50 en 25 waarbij het na proberen niet werkt is imho precies hetzelfde.
Wellicht, maar dat is toch iets anders dan "trollen"?quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
CR trekt zich al jaren niets aan wat andere van hem zeggen of vinden. Dus hij is nu juist het goede voorbeeld van iemand die perfect doorheeft dat niemand hem nog iets kan doen.
Ik denk niet dat dat hetzelfde is. Een verschil van 5 jaar levenservaring tegenover 25 jaar levenservaring is nogal wat.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:55 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Relaties zijn vaak in balans met wat verschil. Extravert met introvert etc. En balans is belangrijk voor de lengte ervan.
Maar iemand van 25 en 30 die uit elkaar gaan of iemand van 50 en 25 waarbij het na proberen niet werkt is imho precies hetzelfde.
Zo vermoeiend als mensen hun ongelijk niet kunnen toegeven en beginnen te schelden. Lees je eigen post door, want je weet of niet wat de wet is, of je post klopt niet eens met zichzelf. Iets anders is er niet mogelijk.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:52 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Sorry, maar je noemde 25 en 50 gek. Bij dit soort verschillen hangt het helemaal af van het type relatie en in hoeverre je als buitenstaander daar uberhaupt iets van moet vinden.
Die ene uitzondering zal er ongetwijfeld zijn, maar als je 18-jarige kind met een partner van 60 binnen komt stappen, dan is je eerste reactie waarschijnlijk niet overweldigende blijdschap.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is inderdaad genuanceerder. Maar zeggen dat grote leeftijdsverschillen per definitie dubieus zijn is net zo goed ongenuanceerd.
En deze situatie klinkt als een gezonde relatie ja?quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En alsof in zulke gevallen niet juist die 25 jarige de 'sterke' kan zijn. Helemaal als die 50 jarige flink wat geld heeft.
We kunnen moeilijk zijn as tatoeages in zijn familie gaan vervolgen. Ook iemands kunst, maar weggooien omdat het een eikel was is een beetje onzinnig. Volgens de moderne leer kunnen we dan bijna alles van voor 2010 wel weggooien.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:46 schreef Repentless het volgende:
Overigens werd Rachel Hazes al op haar twaalfde door haar ouders opgedrongen aan André Hazes en neukte hij haar voor het eerst toen ze 15 was. Hij was toen zelf 34.
Toch wordt zo'n vent die 24/7 bezopen was en Nederlandse kinderrijmpjes op bestaande liedjes maakte nog steeds als een 'groot artiest' beschouwd en op handen gedragen. Als je al dood bent voordat dit soort zaken bekend worden, is het blijkbaar niet erg.
Zeker, je moet nooit conclusies trekken op basis van media.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:08 schreef Peppert het volgende:
Voorzichtig zijn met conclusies trekken. Er zijn verhalen van mannen wiens levens zijn geruïneerd door leugens over onzedelijke aantijgingen. Het kan waar zijn, maar nooit conclusies trekken op basis van media.
Ik doel ook niet op vervolging, dat is postuum inderdaad wat lastig/zinloos.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:48 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
We kunnen moeilijk zijn as tatoeages in zijn familie gaan vervolgen. Ook iemands kunst, maar weggooien omdat het een eikel was is een beetje onzinnig. Volgens de moderne leer kunnen we dan bijna alles van voor 2010 wel weggooien.
Dat zegt genoeg toch...quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:43 schreef engine het volgende:
De manier waarop het loopt is wel apart hoor. Ook de ontkenning door Marco zelf. Die blijft ook maar vaag.
Dat zei ik niet. Maar het is wel wat meer dan wat vage geruchten ondertussen.quote:
Denk dat de Hazes fans en de woke cancel brigade op Twitter twee zeer gescheiden groepen zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:18 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik doel ook niet op vervolging, dat is postuum inderdaad wat lastig/zinloos.
Ik zeg ook niet dat je iemands kunst dan moet weggooien of er niet van zou kunnen genieten. Ik snap dat die liedjes veel mensen aanspreken/raken, echter wordt er zoveel jaar na dato nog steeds gedaan alsof er toen een artistieke grootheid is heengegaan inclusief jaarlijkse grootse eerbetonen in stadions met de hele familie. Dat vind ik wat overdreven voor iemand die eigen rijmpjes maakte op bestaande nummers van anderen. En waar normaal gesproken de publieke verontwaardiging nogal groot is in dit soort zaken, maakt het hier opeens weinig uit. Dat vind ik wel opvallend.
Ook die stap naar voren dat hij OM opdracht geeft om onderzoek te doen, smeerkees.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:01 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Maar het is wel wat meer dan wat vage geruchten ondertussen.
Dan kan je de nieuwszenders en journaal wel sluiten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:07 schreef GerryDV het volgende:
Eigenlijk zou dit soort roddel en speculatie sowieso strafbaar moeten zijn zolang er geen veroordeling is.
Wat een bizar slecht idee. Dan mag je nergens meer over praten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:07 schreef GerryDV het volgende:
Eigenlijk zou dit soort roddel en speculatie sowieso strafbaar moeten zijn zolang er geen veroordeling is.
Voor vervolging is hij daar niet veilig. Dan zal hij echt de EU uit moeten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:48 schreef slashdotter3 het volgende:
Marco smeert m naar Italie
https://www.nrc.nl/nieuws(...)daar-achter-a4068565
Roddelloog, gepresenteerd door Farja Farvardin (alias Fawry Not Sawry) en René Watzema, besteedde ook aandacht aan de Borsato-saga. De heren berichtten dat de zanger een emigratie naar Italië zou voorbereiden
Ik snap je, er moet wel de vrijheid zijn om dingen te bespreken. Maar stel dat ik jouw naam en toenaam weet en morgen ga rondvertellen dat jij geen zuivere koffie bent. Dat je misschien iets met minderjarigen hebt gedaan. En stel dat je een wat bekender persoon bent en dat verhaal gaat dus overal rond. Zou je dat dan oké vinden? Niet dat je er echt iets aan kan doen als het zulke proporties aanneemt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:10 schreef engine het volgende:
[..]
Wat een bizar slecht idee. Dan mag je nergens meer over praten.
Daarnaast vind ik sowieso dat mensen teveel over andere mensen praten. Ik hou totaal niet van roddel en achterklap, zeker niet als het negatief is.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:10 schreef engine het volgende:
[..]
Wat een bizar slecht idee. Dan mag je nergens meer over praten.
Nee dat zou ik niet okay vinden. Daarom vind ik het ook apart hoe dit verloopt. Dit zingt al eventjes rond en nu gaat Marco reageren. En dat blijft vaag terwijl aan de andere kant meer details komen en een aangifte.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:16 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Ik snap je, er moet wel de vrijheid zijn om dingen te bespreken. Maar stel dat ik jouw naam en toenaam weet en morgen ga rondvertellen dat jij geen zuivere koffie bent. Dat je misschien iets met minderjarigen hebt gedaan. En stel dat je een wat bekender persoon bent en dat verhaal gaat dus overal rond. Zou je dat dan oké vinden? Niet dat je er echt iets aan kan doen als het zulke proporties aanneemt.
preciesquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En alsof in zulke gevallen niet juist die 25 jarige de 'sterke' kan zijn. Helemaal als die 50 jarige flink wat geld heeft.
Dat snap ik wel. Maar goed, ook negatieve dingen moeten besproken kunnen worden. Het is niet aan mij om te bepalen wat de waarheid is.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:18 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Daarnaast vind ik sowieso dat mensen teveel over andere mensen praten. Ik hou totaal niet van roddel en achterklap, zeker niet als het negatief is.
Welke bezopen maatstaaf is dit nu weer.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat hetzelfde is. Een verschil van 5 jaar levenservaring tegenover 25 jaar levenservaring is nogal wat.
Tjah dan zoeken we toch verder naar een andere kandidaat voor minister van binnenlandse zaken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:23 schreef engine het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Maar goed, ook negatieve dingen moeten besproken kunnen worden. Het is niet aan mij om te bepalen wat de waarheid is.
Jij bent zo de weg kwijt dat je nog heel lang kunt zoekenquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tjah dan zoeken we toch verder naar een andere kandidaat voor minister van binnenlandse zaken.
Nou nou, waar verdien ik dat nou weer aan?quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:27 schreef engine het volgende:
[..]
Jij bent zo de weg kwijt dat je nog heel lang kunt zoeken
ik scheld nietquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:38 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zo vermoeiend als mensen hun ongelijk niet kunnen toegeven en beginnen te schelden. Lees je eigen post door, want je weet of niet wat de wet is, of je post klopt niet eens met zichzelf. Iets anders is er niet mogelijk.
Vreemdgaan en dan net weer samen en dan dit weer erover. Gaat wel lekker.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:26 schreef Perrin het volgende:
Waar of niet, dit is wel einde carriere.
En hij heeft volgens mij ook niet zoveel centjes gespaard dat ie permanent naar Thailand kan verhuizen ofzo.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:29 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vreemdgaan en dan net weer samen en dan dit weer erover. Gaat wel lekker.
Dit blijft sowieso aan je plakken dit soort beschuldigingen. En ik vrees eerlijk gezegd dat er hier niet alleen rook is maar ook vuur.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:30 schreef Stray_cat het volgende:
Zullen we even afwachten wat het onderzoek uitwijst. Stelletje wijven.
Mwah, als zijn onschuld bewezen kan worden blijft er weinig plakken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dit blijft sowieso aan je plakken dit soort beschuldigingen. En ik vrees eerlijk gezegd dat er hier niet alleen rook is maar ook vuur.
Maar is dit nieuws of roddel (show), ik denk roddel tot er een uitspraak is van een rechter en dus niet hier.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dit blijft sowieso aan je plakken dit soort beschuldigingen. En ik vrees eerlijk gezegd dat er hier niet alleen rook is maar ook vuur.
En zolang er geen veroordeling is zal hij bij velen nog wel het voordeel van de twijfel kunnen houden zoals Michael Jackson dat ook had.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mwah, als zijn onschuld bewezen kan worden blijft er weinig plakken.
Ik heb het ook niet over de "woke cancel brigade" of "groepen" waar men toe behoort, maar gewoon de ouderwetse publieke opinie. Nu is dat niet een heel tastbaar iets dat duidelijk te definiëren valt, maar over het algemeen kun je wel aannemen dat het merendeel van de bevolking niet erg positief reageert op verhalen over een vent van 34 die een meisje van 15 paalt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Denk dat de Hazes fans en de woke cancel brigade op Twitter twee zeer gescheiden groepen zijn.
Bij Michael Jackson is het mij nu nog steeds niet duidelijk of het nou een pedofiel was of gewoon een volwassen kind.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En zolang er geen veroordeling is zal hij bij velen nog wel het voordeel van de twijfel kunnen houden zoals Michael Jackson dat ook had.
Maar eerst zijn vreemdgaan dat een deuk in zijn ideale-schoonzoon-imago sloeg. En nu dit er overheen. Die komt echt nooit meer van zijn viespeuk-imago af. Laat staan als ie straks zelfs veroordeeld wordt voor aanranding van een minderjarige of erger.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En zolang er geen veroordeling is zal hij bij velen nog wel het voordeel van de twijfel kunnen houden zoals Michael Jackson dat ook had.
Dat wordt dan inderdaad weer optreden op kermissen en bij studentenverenigingen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maar eerst zijn vreemdgaan dat een deuk in zijn ideale-schoonzoon-imago sloeg. En nu dit er overheen. Die komt echt nooit meer van zijn viespeuk-imago af. Laat staan als ie straks zelfs veroordeeld wordt voor aanranding van een minderjarige of erger.
Dan kun je echt al je schnabbels wel vaarwel zeggen.
Klopt, dat kon ook gewoon iemand zijn die graag omringd werd door kinderen. En “slachtoffers” die op geld uitlaten. Dat zullen we denk ik nooit zeker weten. Die verklaringen van die slachtoffers waren soms wel vaag en tegenstrijdig, maar als ik dan dit soort filmpjes zag dan zag ik ook wel iemand met een vreemd wereldbeeld:quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Bij Michael Jackson is het mij nu nog steeds niet duidelijk of het nou een pedofiel was of gewoon een volwassen kind.
En dan? Je bent aan het roddelen, je weet niks, Jon Snowquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maar eerst zijn vreemdgaan dat een deuk in zijn ideale-schoonzoon-imago sloeg. En nu dit er overheen. Die komt echt nooit meer van zijn viespeuk-imago af. Laat staan als ie straks zelfs veroordeeld wordt voor aanranding van een minderjarige of erger.
Mwha dode Hazes die heel wat op zijn kerfstok had, absoluut geen sympathiek figuur was, die een relatie kreeg met een leren bankstel van 13 jaar is toch ook nog steeds behoorlijk populair.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Daar werd in die tijd nog anders over gedacht en bovendien is er geen beschuldiging van misbruik geweest.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:45 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Mwha dode Hazes die heel wat op zijn kerfstok had, absoluut geen sympathiek figuur was, die een relatie kreeg met een leren bankstel van 13 jaar is toch ook nog steeds behoorlijk populair.
Tjaquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:44 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Klopt, dat kon ook gewoon iemand zijn die graag omringd werd door kinderen. En “slachtoffers” die op geld uitlaten. Dat zullen we denk ik nooit zeker weten. Die verklaringen van die slachtoffers waren soms wel vaag en tegenstrijdig, maar als ik dan dit soort filmpjes zag dan zag ik ook wel iemand met een vreemd wereldbeeld:
In elk geval kan hij anoniem rondlopen zonder dat mensen hem beschuldigend aanstaren.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Voor vervolging is hij daar niet veilig. Dan zal hij echt de EU uit moeten.
Of dat ie voor rotte vis wordt uitgemaakt in de supermarkt.quote:Op woensdag 15 december 2021 00:06 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
In elk geval kan hij anoniem rondlopen zonder dat mensen hem beschuldigend aanstaren.
Ik kom Binneeeeen ook wel.quote:Op woensdag 15 december 2021 00:58 schreef TLC het volgende:
Dat 'kom maar bij mij' en 'je hoeft niet naar huis vannacht' krijgt toch ineens een heel andere betekenis
Van "Hou me vast, leg je hoofd lief op mijn schouder" krijg ik ook de bibbers.quote:
Da's ksandej de buusonjeequote:Op woensdag 15 december 2021 01:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Van "Hou me vast, leg je hoofd lief op mijn schouder" krijg ik ook de bibbers.
Dat is dan vast zo'n viezerik als hij met hetzelfde soort kwezelteksten aan komt zetten. Doe die voor de zekerheid ook z'n ballen er maar af.quote:
Wat te denken van "lopen over water"quote:Op woensdag 15 december 2021 00:58 schreef TLC het volgende:
Dat 'kom maar bij mij' en 'je hoeft niet naar huis vannacht' krijgt toch ineens een heel andere betekenis
Goed dat Hazes niet een soort religieuze beweging is begonnen en niet als pedo wordt bestempelt terwijl hij dat wel was.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:48 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
We kunnen moeilijk zijn as tatoeages in zijn familie gaan vervolgen. Ook iemands kunst, maar weggooien omdat het een eikel was is een beetje onzinnig. Volgens de moderne leer kunnen we dan bijna alles van voor 2010 wel weggooien.
Vandaag is Rood.quote:Op woensdag 15 december 2021 00:58 schreef TLC het volgende:
Misschien gaat Marco wel voor het zingen de kerk uit?quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:20 schreef TLC het volgende:
Bij Bill Cosby krijg je tenminste nog eerst een drankje.
Die worden dan weer nergens als bron genoemd.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:20 schreef BMW1993 het volgende:
Ik kan niet wachten op morgen wat Dennis en Jan Roos hierover te melden hebben.
Als dit waar is, dat is het klaar met Marco...quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Borsato ligt al enige tijd onder vuur nadat verschillende juice channels, kanalen die ongefilterd roddels over BN’ers verspreiden, de zanger betichtten van grensoverschrijdend gedrag bij enkele minderjarige meisjes. Het zou gaan om meisjes van 13 en 15 jaar. Een van die slachtoffers heeft nu dan toch aangifte gedaan, na een aantal jaren te hebben geaarzeld om verschillende redenen. Mogelijk zullen andere jonge vrouwen die zich door Borsato geïntimideerd hebben gevoeld, als getuige gaan optreden in de zaak.
Hoe kan hij zoveel jaar erna zijn onschuld bewijzen?quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mwah, als zijn onschuld bewezen kan worden blijft er weinig plakken.
Dat is het sowieso niet natuurlijk, weleens de gemiddelde meid van rond de 16 gezien?quote:Op woensdag 15 december 2021 07:48 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Hoe kan hij zoveel jaar erna zijn onschuld bewijzen?
Ik geloof er niks van dat hij een pedo is in ieder geval.
Klopt. Seksueel is een meisje van 17 op zijn mooist, en soms ook al eerder, op 14 of 15 jarige leeftijd.quote:Op woensdag 15 december 2021 08:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat is het sowieso niet natuurlijk, weleens de gemiddelde meid van rond de 16 gezien?
quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:24 schreef Hexagon het volgende:
Het feit dat John van den Heuvel zich hiermee bezig houdt is wel een teken dat Marco een flink probleem heeft. Die kerel zal niet zijn reputatie vergooien voor het verspreiden van roddel.
Bij de meeste gezonde kerels groeit waar ze zich toe aangetrokken voelen ook mee met de leeftijd.quote:Op woensdag 15 december 2021 08:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat is het sowieso niet natuurlijk, weleens de gemiddelde meid van rond de 16 gezien?
Het gaat om o.a. ongewenst aanraken van geslachtsdelen. Afhankelijk wat daar precies gebeurd is, kan dat als verkrachting tellen.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:15 schreef Zorro het volgende:
Het is altijd zo dramatisch gebracht ook. "Grensoverschrijdend gedrag"
Iedereen meteen beelden van dat ie er helemaal overheen gaat of wat ook, terwijl het misschien een keer een tik tegen de kont is geweest.
Ook niet goed maar het is in mijn ogen nogal een ruim gebied waar nogal wat verschil in de ernst van de mogelijke handelingen zit
Dan heeft ie inderdaad wel een probleempje lijkt me.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het gaat om o.a. ongewenst aanraken van geslachtsdelen. Afhankelijk wat daar precies gebeurd is, kan dat als verkrachting tellen.
Uiteraard, tot op zekere hoogte.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Bij de meeste gezonde kerels groeit waar ze zich toe aangetrokken voelen ook mee met de leeftijd.
De beschuldigingen tegen Borsato zijn veel ernstiger.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:15 schreef Zorro het volgende:
Het is altijd zo dramatisch gebracht ook. "Grensoverschrijdend gedrag"
Iedereen meteen beelden van dat ie er helemaal overheen gaat of wat ook, terwijl het misschien een keer een tik tegen de kont is geweest.
Ook niet goed maar het is in mijn ogen nogal een ruim gebied waar nogal wat verschil in de ernst van de mogelijke handelingen zit
En dat is ook waar.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Bij de meeste gezonde kerels groeit waar ze zich toe aangetrokken voelen ook mee met de leeftijd.
Dat is dus onzin. Marco B. heeft misbruik gemaakt van een machtspositie en een kind jarenlang misbruikt.quote:Op woensdag 15 december 2021 03:30 schreef Het_Bokje het volgende:
5 jaar lang jezelf laten betasten en dan nu al janken?
Wel een dilemma hoor, geld zien te krijgen van iemand die geen geld meer verdient omdat je geld probeert te krijgen.
Fluister mijn naaaam....en ik rand je aaaan.
Nu wel ja, dacht dat ze 22 was. Heeft ook nog een jongere zus.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:09 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Die is 23, te oud voor Marco B.
Weten we meteen met wat voor persoon we hier te maken hebben.quote:
Ach kom op zeg.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:17 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Weten we meteen met wat voor persoon we hier te maken hebben.
Voorlopig is het 'wordt beschuldigd van', niet 'heeft gedaan'.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:14 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Dat is dus onzin. Marco B. heeft misbruik gemaakt van een machtspositie en een kind jarenlang misbruikt.
Als je 54 bent en je doet het met een 16 jarige is er in mijn visie wel iets mis met je, ja.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:18 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ach kom op zeg.![]()
Begin jij nou ook?
Lmao....quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:21 schreef Beathoven het volgende:
[..]
precies
De sterkste kant van een zijde hoeft ook niet altijd in het negatieve te zitten.
Meest debiele wat ik recent hoorde is dat er een prille relatie tussen een 30 jarige man en 20 jarige vrouw was en het woord 'pedo' viel.
Begint een beetje een pijnlijk modewoord te worden voor van alles wat daar mijlenver buiten valt.
Het is en blijft gewoon een gok, hoor. John van den Heuvel vindt wat hij heeft gezien en/of gehoord overtuigend genoeg. Maar John van den Heuvel heeft vaak genoeg mis gegokt. Het is geen superman ofzo.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:24 schreef Hexagon het volgende:
Het feit dat John van den Heuvel zich hiermee bezig houdt is wel een teken dat Marco een flink probleem heeft. Die kerel zal niet zijn reputatie vergooien voor het verspreiden van roddel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |