abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202621019
Schiet maar af.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_202621065
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 20:16 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk ook kolder. Een relatie hoeft helemaal niet gelijkwaardig te zijn.
Nee dat moet inderdaad niet. Onze wetten zijn echter de minimale omgangsnorm met elkaar. Genoeg dingen die wel mogen, maar alsnog ongelofelijk asociaal zijn.

Ik vind het oprecht een beetje treurig hoeveel mensen in dit topic hun moraliteit enkel ophangen aan ons wetboek.
pi_202621116
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 20:26 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Nee dat moet inderdaad niet. Onze wetten zijn echter de minimale omgangsnorm met elkaar. Genoeg dingen die wel mogen, maar alsnog ongelofelijk asociaal zijn.

Ik vind het oprecht een beetje treurig hoeveel mensen in dit topic hun moraliteit enkel ophangen aan ons wetboek.
Dat is inderdaad genuanceerder. Maar zeggen dat grote leeftijdsverschillen per definitie dubieus zijn is net zo goed ongenuanceerd.
  dinsdag 14 december 2021 @ 20:40:37 #104
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_202621346
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 19:49 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ja, maar dat doe je door iets te bereiken. Ze hebben dat nu dus al bereikt. Dan hoef je je op een begeven moment toch niet meer druk te maken?
Geen idee, ik verkeer niet in die positie. Het lijkt me alleen niet de meest logische reactie om de bedrijfstak die je zelf mede groot hebt gemaakt en waarin je ontzettend veel geld hebt verdiend kapot te trollen als je zelf eenmaal binnen bent.

Ik neem aan dat een Christiano Ronaldo ook niet besluit om een heel seizoen eigen goals te gaan maken omdat hij toch al binnen is.
pi_202621457
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 18:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Nee, niks dubieus.

Mensen die dat zeggen zijn zelf gewoon vol afgunst.
Als jij die kans kreeg zeg je ook geen nee. (En nee ik geloof je niet als je nu nee zou zeggen, sorry hoor)
Jij was toch diegene die geilde op zijn kleine nichtje van 13?

Of de dochter van de buren ofzo
pi_202621532
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 20:40 schreef Repentless het volgende:

[..]
Geen idee, ik verkeer niet in die positie. Het lijkt me alleen niet de meest logische reactie om de bedrijfstak die je zelf mede groot hebt gemaakt en waarin je ontzettend veel geld hebt verdiend kapot te trollen als je zelf eenmaal binnen bent.

Ik neem aan dat een Christiano Ronaldo ook niet besluit om een heel seizoen eigen goals te gaan maken omdat hij toch al binnen is.
CR trekt zich al jaren niets aan wat andere van hem zeggen of vinden. Dus hij is nu juist het goede voorbeeld van iemand die perfect doorheeft dat niemand hem nog iets kan doen.
pi_202621607
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 20:15 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Wettelijk mag je ook gewoon seks hebben met 16 jarigen, dus je post is sowieso niet consistent met zichzelf. ALs je als 50 jarige een 18 jarige als relatie hebt dan heb je een enorm overwicht. Een gezonde relatie is altijd gelijkwaardig.
Sorry, maar je noemde 25 en 50 gek. Bij dit soort verschillen hangt het helemaal af van het type relatie en in hoeverre je als buitenstaander daar uberhaupt iets van moet vinden.
pi_202621682
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 20:16 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk ook kolder. Een relatie hoeft helemaal niet gelijkwaardig te zijn.
Relaties zijn vaak in balans met wat verschil. Extravert met introvert etc. En balans is belangrijk voor de lengte ervan.

Maar iemand van 25 en 30 die uit elkaar gaan of iemand van 50 en 25 waarbij het na proberen niet werkt is imho precies hetzelfde.
pi_202621746
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 20:55 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Relaties zijn vaak in balans met wat verschil. Extravert met introvert etc. En balans is belangrijk voor de lengte ervan.

Maar iemand van 25 en 30 die uit elkaar gaan of iemand van 50 en 25 waarbij het na proberen niet werkt is imho precies hetzelfde.
En alsof in zulke gevallen niet juist die 25 jarige de 'sterke' kan zijn. Helemaal als die 50 jarige flink wat geld heeft.
  dinsdag 14 december 2021 @ 21:12:35 #110
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_202622038
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 20:48 schreef theunderdog het volgende:

[..]
CR trekt zich al jaren niets aan wat andere van hem zeggen of vinden. Dus hij is nu juist het goede voorbeeld van iemand die perfect doorheeft dat niemand hem nog iets kan doen.
Wellicht, maar dat is toch iets anders dan "trollen"?
pi_202622152
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 19:46 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Gadverdamme. Nee man
:') :') :')
pi_202622181
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 20:55 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat hetzelfde is. Een verschil van 5 jaar levenservaring tegenover 25 jaar levenservaring is nogal wat.
pi_202622221
Morgen om 18u weer een nieuwe roddelpraat 👍
pi_202622443
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 20:52 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Sorry, maar je noemde 25 en 50 gek. Bij dit soort verschillen hangt het helemaal af van het type relatie en in hoeverre je als buitenstaander daar uberhaupt iets van moet vinden.
Zo vermoeiend als mensen hun ongelijk niet kunnen toegeven en beginnen te schelden. Lees je eigen post door, want je weet of niet wat de wet is, of je post klopt niet eens met zichzelf. Iets anders is er niet mogelijk.
pi_202622561
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 20:28 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dat is inderdaad genuanceerder. Maar zeggen dat grote leeftijdsverschillen per definitie dubieus zijn is net zo goed ongenuanceerd.
Die ene uitzondering zal er ongetwijfeld zijn, maar als je 18-jarige kind met een partner van 60 binnen komt stappen, dan is je eerste reactie waarschijnlijk niet overweldigende blijdschap.

Helemaal focussen op die ene uitzondering is ook een vermoeiende en onzinnige manier van discussiëren.
  dinsdag 14 december 2021 @ 21:46:18 #116
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_202622578
Overigens werd Rachel Hazes al op haar twaalfde door haar ouders opgedrongen aan André Hazes en neukte hij haar voor het eerst toen ze 15 was. Hij was toen zelf 34.

Toch wordt zo'n vent die 24/7 bezopen was en Nederlandse kinderrijmpjes op bestaande liedjes maakte nog steeds als een 'groot artiest' beschouwd en op handen gedragen. Als je al dood bent voordat dit soort zaken bekend worden, is het blijkbaar niet erg. :')
pi_202622581
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 20:58 schreef theunderdog het volgende:

[..]
En alsof in zulke gevallen niet juist die 25 jarige de 'sterke' kan zijn. Helemaal als die 50 jarige flink wat geld heeft.
En deze situatie klinkt als een gezonde relatie ja?
pi_202622621
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2021 21:46 schreef Repentless het volgende:
Overigens werd Rachel Hazes al op haar twaalfde door haar ouders opgedrongen aan André Hazes en neukte hij haar voor het eerst toen ze 15 was. Hij was toen zelf 34.

Toch wordt zo'n vent die 24/7 bezopen was en Nederlandse kinderrijmpjes op bestaande liedjes maakte nog steeds als een 'groot artiest' beschouwd en op handen gedragen. Als je al dood bent voordat dit soort zaken bekend worden, is het blijkbaar niet erg. :')
We kunnen moeilijk zijn as tatoeages in zijn familie gaan vervolgen. Ook iemands kunst, maar weggooien omdat het een eikel was is een beetje onzinnig. Volgens de moderne leer kunnen we dan bijna alles van voor 2010 wel weggooien.
pi_202622980
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2021 18:08 schreef Peppert het volgende:
Voorzichtig zijn met conclusies trekken. Er zijn verhalen van mannen wiens levens zijn geruïneerd door leugens over onzedelijke aantijgingen. Het kan waar zijn, maar nooit conclusies trekken op basis van media.
Zeker, je moet nooit conclusies trekken op basis van media.

Op basis van Marco zijn houding zelf tegenover vrouwen/meisjes ben ik echter niet verbaasd over deze aantijgingen.

Of het daadwerkelijk over de grens was, weten we niet. Maar dat het op het randje is durf ik wel uit te spreken.
En te vaak op het randje, is misschien juridisch niet erover, maar moreel ook niet geheel zuiver.
  dinsdag 14 december 2021 @ 22:18:50 #120
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_202623119
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 21:48 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
We kunnen moeilijk zijn as tatoeages in zijn familie gaan vervolgen. Ook iemands kunst, maar weggooien omdat het een eikel was is een beetje onzinnig. Volgens de moderne leer kunnen we dan bijna alles van voor 2010 wel weggooien.
Ik doel ook niet op vervolging, dat is postuum inderdaad wat lastig/zinloos. :)

Ik zeg ook niet dat je iemands kunst dan moet weggooien of er niet van zou kunnen genieten. Ik snap dat die liedjes veel mensen aanspreken/raken, echter wordt er zoveel jaar na dato nog steeds gedaan alsof er toen een artistieke grootheid is heengegaan inclusief jaarlijkse grootse eerbetonen in stadions met de hele familie. Dat vind ik wat overdreven voor iemand die eigen rijmpjes maakte op bestaande nummers van anderen. En waar normaal gesproken de publieke verontwaardiging nogal groot is in dit soort zaken, maakt het hier opeens weinig uit. Dat vind ik wel opvallend.
  Moderator dinsdag 14 december 2021 @ 22:22:55 #121
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_202623191
De meeste dromen zijn bedrog...maar als je wakker wordt....

Meisje droomt om geld af te trommelen van Marco
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_202623502
De manier waarop het loopt is wel apart hoor. Ook de ontkenning door Marco zelf. Die blijft ook maar vaag.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  dinsdag 14 december 2021 @ 22:48:54 #123
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_202623585
Marco smeert m naar Italie

https://www.nrc.nl/nieuws(...)daar-achter-a4068565
Roddelloog, gepresenteerd door Farja Farvardin (alias Fawry Not Sawry) en René Watzema, besteedde ook aandacht aan de Borsato-saga. De heren berichtten dat de zanger een emigratie naar Italië zou voorbereiden
pi_202623764
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 december 2021 22:43 schreef engine het volgende:
De manier waarop het loopt is wel apart hoor. Ook de ontkenning door Marco zelf. Die blijft ook maar vaag.
Dat zegt genoeg toch...
pi_202623827
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 22:58 schreef Smack10 het volgende:

[..]
Dat zegt genoeg toch...
Dat zei ik niet. Maar het is wel wat meer dan wat vage geruchten ondertussen.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')