Denk dat de Hazes fans en de woke cancel brigade op Twitter twee zeer gescheiden groepen zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:18 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik doel ook niet op vervolging, dat is postuum inderdaad wat lastig/zinloos.
Ik zeg ook niet dat je iemands kunst dan moet weggooien of er niet van zou kunnen genieten. Ik snap dat die liedjes veel mensen aanspreken/raken, echter wordt er zoveel jaar na dato nog steeds gedaan alsof er toen een artistieke grootheid is heengegaan inclusief jaarlijkse grootse eerbetonen in stadions met de hele familie. Dat vind ik wat overdreven voor iemand die eigen rijmpjes maakte op bestaande nummers van anderen. En waar normaal gesproken de publieke verontwaardiging nogal groot is in dit soort zaken, maakt het hier opeens weinig uit. Dat vind ik wel opvallend.
Ook die stap naar voren dat hij OM opdracht geeft om onderzoek te doen, smeerkees.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:01 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Maar het is wel wat meer dan wat vage geruchten ondertussen.
Dan kan je de nieuwszenders en journaal wel sluiten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:07 schreef GerryDV het volgende:
Eigenlijk zou dit soort roddel en speculatie sowieso strafbaar moeten zijn zolang er geen veroordeling is.
Wat een bizar slecht idee. Dan mag je nergens meer over praten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:07 schreef GerryDV het volgende:
Eigenlijk zou dit soort roddel en speculatie sowieso strafbaar moeten zijn zolang er geen veroordeling is.
Voor vervolging is hij daar niet veilig. Dan zal hij echt de EU uit moeten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:48 schreef slashdotter3 het volgende:
Marco smeert m naar Italie
https://www.nrc.nl/nieuws(...)daar-achter-a4068565
Roddelloog, gepresenteerd door Farja Farvardin (alias Fawry Not Sawry) en René Watzema, besteedde ook aandacht aan de Borsato-saga. De heren berichtten dat de zanger een emigratie naar Italië zou voorbereiden
Ik snap je, er moet wel de vrijheid zijn om dingen te bespreken. Maar stel dat ik jouw naam en toenaam weet en morgen ga rondvertellen dat jij geen zuivere koffie bent. Dat je misschien iets met minderjarigen hebt gedaan. En stel dat je een wat bekender persoon bent en dat verhaal gaat dus overal rond. Zou je dat dan oké vinden? Niet dat je er echt iets aan kan doen als het zulke proporties aanneemt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:10 schreef engine het volgende:
[..]
Wat een bizar slecht idee. Dan mag je nergens meer over praten.
Daarnaast vind ik sowieso dat mensen teveel over andere mensen praten. Ik hou totaal niet van roddel en achterklap, zeker niet als het negatief is.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:10 schreef engine het volgende:
[..]
Wat een bizar slecht idee. Dan mag je nergens meer over praten.
Nee dat zou ik niet okay vinden. Daarom vind ik het ook apart hoe dit verloopt. Dit zingt al eventjes rond en nu gaat Marco reageren. En dat blijft vaag terwijl aan de andere kant meer details komen en een aangifte.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:16 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Ik snap je, er moet wel de vrijheid zijn om dingen te bespreken. Maar stel dat ik jouw naam en toenaam weet en morgen ga rondvertellen dat jij geen zuivere koffie bent. Dat je misschien iets met minderjarigen hebt gedaan. En stel dat je een wat bekender persoon bent en dat verhaal gaat dus overal rond. Zou je dat dan oké vinden? Niet dat je er echt iets aan kan doen als het zulke proporties aanneemt.
preciesquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En alsof in zulke gevallen niet juist die 25 jarige de 'sterke' kan zijn. Helemaal als die 50 jarige flink wat geld heeft.
Dat snap ik wel. Maar goed, ook negatieve dingen moeten besproken kunnen worden. Het is niet aan mij om te bepalen wat de waarheid is.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:18 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Daarnaast vind ik sowieso dat mensen teveel over andere mensen praten. Ik hou totaal niet van roddel en achterklap, zeker niet als het negatief is.
Welke bezopen maatstaaf is dit nu weer.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat hetzelfde is. Een verschil van 5 jaar levenservaring tegenover 25 jaar levenservaring is nogal wat.
Tjah dan zoeken we toch verder naar een andere kandidaat voor minister van binnenlandse zaken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:23 schreef engine het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Maar goed, ook negatieve dingen moeten besproken kunnen worden. Het is niet aan mij om te bepalen wat de waarheid is.
Jij bent zo de weg kwijt dat je nog heel lang kunt zoekenquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tjah dan zoeken we toch verder naar een andere kandidaat voor minister van binnenlandse zaken.
Nou nou, waar verdien ik dat nou weer aan?quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:27 schreef engine het volgende:
[..]
Jij bent zo de weg kwijt dat je nog heel lang kunt zoeken
ik scheld nietquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:38 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zo vermoeiend als mensen hun ongelijk niet kunnen toegeven en beginnen te schelden. Lees je eigen post door, want je weet of niet wat de wet is, of je post klopt niet eens met zichzelf. Iets anders is er niet mogelijk.
Vreemdgaan en dan net weer samen en dan dit weer erover. Gaat wel lekker.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:26 schreef Perrin het volgende:
Waar of niet, dit is wel einde carriere.
En hij heeft volgens mij ook niet zoveel centjes gespaard dat ie permanent naar Thailand kan verhuizen ofzo.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:29 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vreemdgaan en dan net weer samen en dan dit weer erover. Gaat wel lekker.
Dit blijft sowieso aan je plakken dit soort beschuldigingen. En ik vrees eerlijk gezegd dat er hier niet alleen rook is maar ook vuur.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:30 schreef Stray_cat het volgende:
Zullen we even afwachten wat het onderzoek uitwijst. Stelletje wijven.
Mwah, als zijn onschuld bewezen kan worden blijft er weinig plakken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dit blijft sowieso aan je plakken dit soort beschuldigingen. En ik vrees eerlijk gezegd dat er hier niet alleen rook is maar ook vuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |