24 spelers van Ajax naar Feijenoord.. 4 van Feijenoord naar Ajax.quote:Op zondag 19 december 2021 13:24 schreef Zorro het volgende:
Dat Berghius hier zonder publiek mag spelen maakt deze wedstrijd toch een heel stuk minder interessant.
Paar auto's hoeven niet meer door de wasstraat.quote:Op zondag 19 december 2021 14:01 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Jaaa de waterwerper @:onlogisch
Dit gaat echt nooit meer uitsupporters worden gespeeldquote:Op zondag 19 december 2021 14:01 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Waarom klinken ze zo vrolijk en lachen ze?quote:
Ik gok dat de Zuid-Amerikaantjes hier niet bang van wordenquote:Op zondag 19 december 2021 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom klinken ze zo vrolijk en lachen ze?
Ze zouden zich toch ontzettend geïntimideerd moeten voelen?
Als er wordt verloren gaat het nog onrustiger worden. Maar daar gaan we niet van uit natuurlijkquote:Op zondag 19 december 2021 14:01 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gok dat de meesten al wel weg zijn of weg worden gestuurd.quote:Op zondag 19 december 2021 14:15 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Als er wordt verloren gaat het nog onrustiger worden. Maar daar gaan we niet van uit natuurlijk
Belgjes snappen nou eenmaal niet alles.quote:Op zondag 19 december 2021 14:15 schreef -XOR- het volgende:
Club-Anderlecht in een vol Jan Breydel. 100km verderop kan het dus wel.
Of wij hebben voor Jan Lul een lockdown.quote:Op zondag 19 december 2021 14:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Belgjes snappen nou eenmaal niet alles.
"Groepje"quote:Op zondag 19 december 2021 14:24 schreef LethalNinja het volgende:
valt uiteindelijk wel mee dus met de drama eromheen een groepje dat vuurwerk afsteekt/ gooit richting de bus. Dat is wel eens erger geweest in het verleden
Zonde van het waterquote:Op zondag 19 december 2021 14:01 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Stukje 0-10 weer ouwe reus?quote:Op zondag 19 december 2021 14:30 schreef Caland het volgende:
Feyenoord moet vandaag tegen Berghuis
Dan weten jullie dat
@klaasweetallesquote:Op zondag 19 december 2021 14:33 schreef GGMM het volgende:
Ik wilde in het live-topic zeggen dat we hier zaten, maar toen zag ik dat klaasweetalles daar zit
klaasweetalesquote:Op zondag 19 december 2021 14:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
We halen er een expert bij @:klaasweetales
Zo moeilijk is dat toch niet te vindenquote:Op zondag 19 december 2021 14:36 schreef Bolasie het volgende:
Het mocht even duren totdat ik een stream kon vinden, maar met de nodige vertraging kijk ik ook even mee!
Mij lukt het niet dus ik hou me graag aanbevolen.quote:Op zondag 19 december 2021 14:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat toch niet te vinden
Als het gaat om buitenlands voetbal niet nee, maar bij de Eredivisie (wat ik 2x per eeuw bekijk) duurt dat altijd wat langer. Zal uiteraard aan mijn zoekskills kunnen liggen.quote:Op zondag 19 december 2021 14:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat toch niet te vinden
Zie je nou, het overkomt zelfs de besten.quote:Op zondag 19 december 2021 14:42 schreef dycto het volgende:
[..]
Mij lukt het niet dus ik hou me graag aanbevolen.
Allequote:Op zondag 19 december 2021 14:42 schreef dycto het volgende:
[..]
Mij lukt het niet dus ik hou me graag aanbevolen.
Allebei een DM, hoef je niet meer te zoeken vanaf nuquote:Op zondag 19 december 2021 14:42 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Als het gaat om buitenlands voetbal niet nee, maar bij de Eredivisie (wat ik 2x per eeuw bekijk) duurt dat altijd wat langer. Zal uiteraard aan mijn zoekskills kunnen liggen.
Neemt niet weg dat ik nu wel kijk!
TR geplaatst.quote:Op zondag 19 december 2021 14:43 schreef Oriente het volgende:
[..]
Alle
[..]
Allebei een DM, hoef je niet meer te zoeken vanaf nu
Voetbal is geen sport.quote:Op zondag 19 december 2021 14:46 schreef Machielovic het volgende:
wanneer het VBL topic boeiender is dan de wedstrijd
Gravenberch is dit seizoen toch zo goed als onzichtbaar dus doe maar ja.quote:Op zondag 19 december 2021 14:48 schreef Shreyas het volgende:
Gravenberch maar alvast wisselen voor Klaassen.
Dan zal Feyenoord zo wel scoren.quote:Op zondag 19 december 2021 14:53 schreef RipCity het volgende:
Je ziet aan alles dat Ajax zoveel beter is.
Dat is al meer dan 10 jaar zo. Feyenoord moet het echt van eigen inzet hebbenquote:Op zondag 19 december 2021 14:53 schreef RipCity het volgende:
Echt geweldig hoe ze de bal telkens weer binnen 1 pass teruggeven nadat Feyenoord hetzelfde doet maar met iets minder overtuiging.quote:Op zondag 19 december 2021 14:53 schreef RipCity het volgende:
quote:Op zondag 19 december 2021 14:56 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Feyenoord is als vanouds de wedstrijd aan het doodmaken. Alleen maar tegenhouden en proberen op de nul te spelen.
PASSIE.quote:Op zondag 19 december 2021 14:53 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Dat is al meer dan 10 jaar zo. Feyenoord moet het echt van eigen inzet hebben
Wat gaat de uitslag worden vriend?quote:Op zondag 19 december 2021 14:59 schreef Shreyas het volgende:
Feyenoord heeft 120 minuten in de benen tegen een zeer irritant Twente, toch lijken ze fitter in deze wedstrijd te zitten dan Ajax, dat met een B-elftal midweeks tegen amateurs mocht spelen. Triest.
2-1 Feyenoord.quote:Op zondag 19 december 2021 15:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat gaat de uitslag worden vriend?
Dat was Robben toch ook?quote:
Dit nog klassieker noemenquote:Op zondag 19 december 2021 15:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Net zoals elke klassieker de afgelopen 10 jaar of zo...
Ik moet inderdaad mijn best doen om niet weg te zappen.quote:Op zondag 19 december 2021 15:04 schreef Bolasie het volgende:
De eerste dertig minuten zijn mensonterend.
Is gevoelsmatig toch ook zo? Je speelt jaren in de wereldtop en dan tussendoor steeds van die wedstrijdjes tegen dit soort teams. Is onmogelijk om volledig gemotiveerd te zijn.quote:Op zondag 19 december 2021 15:05 schreef Shreyas het volgende:
Het is zorgwekkend dat bij Ajax zelfs in de Klassieker de motivatie volledig weg is. Alsof ze een wedstrijd tussendoor spelen dan nergens om gaat.
Jaquote:Op zondag 19 december 2021 15:05 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Jezus, is dit de fabelachtige tactiek van Slot? Kaarten aannaaien tot je tegen 10 man komt te spelen en alsnog verliest?
Mensonterendquote:Op zondag 19 december 2021 15:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hoe zou jij het willen noemen?
Als je je niet voor iedere wedstrijd kan motiveren, moet je een andere club zoeken. Bij Ajax speel je omdat je iedere wedstrijd alles wilt geven en altijd wilt winnen.quote:Op zondag 19 december 2021 15:06 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Is gevoelsmatig toch ook zo? Je speelt jaren in de wereldtop en dan tussendoor steeds van die wedstrijdjes tegen dit soort teams. Is onmogelijk om volledig gemotiveerd te zijn.
mee eensquote:
Sowieso maar raar dat slaan en natrappen geen rood meer isquote:Op zondag 19 december 2021 15:07 schreef RipCity het volgende:
Hoevaak komt Antony weg met dit soort acties zonder rood…
Goeie vraag. Gewoon slaan dus roodquote:Op zondag 19 december 2021 15:07 schreef RipCity het volgende:
Hoevaak komt Antony weg met dit soort acties zonder rood…
Geluk dat die nooit hard slaat aldus basje nijhuis.
trainingspotje voor het kampioenen bal waar ze het ineens wel kunnenquote:Op zondag 19 december 2021 15:05 schreef Shreyas het volgende:
Het is zorgwekkend dat bij Ajax zelfs in de Klassieker de motivatie volledig weg is. Alsof ze een wedstrijd tussendoor spelen dat nergens om gaat.
Niet volgens de VAR, helaas. Wie zit er in Zeist eigenlijk?quote:Op zondag 19 december 2021 15:08 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Goeie vraag. Gewoon slaan dus rood
De KNVBquote:Op zondag 19 december 2021 15:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet volgens de VAR, helaas. Wie zit er in Zeist eigenlijk?
Al 4 kaarten maar ok.quote:Op zondag 19 december 2021 15:10 schreef PSVCL het volgende:
Ajacieden mogen weer ongestraft klappen uitdelen in een topduel
Dit is geen topduel.quote:Op zondag 19 december 2021 15:10 schreef PSVCL het volgende:
quote:Op zondag 19 december 2021 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het regent kaarten in deze mensonterend.
Twente is lekker bezig beste drizztquote:Op zondag 19 december 2021 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het regent kaarten in deze klassieker.
Gefeliciteerd met het kampioenschap.quote:Op zondag 19 december 2021 15:10 schreef PSVCL het volgende:
fopduikquote:
Antony had rood moeten krijgt .. deelt gewoon een klap uitquote:
Zegt PSVCL de ploeg die grootste Nederlandse mantenaaier en schopper ooit hebben voortgebracht..quote:Op zondag 19 december 2021 15:10 schreef PSVCL het volgende:
Het is geen ballet.quote:Op zondag 19 december 2021 15:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Antony had rood moeten krijgt .. deelt gewoon een klap uit
Tegen PSV kwamen ze ook weg met een paar benenbrekers
Het is een complot, Fausi zit er achter....quote:Op zondag 19 december 2021 15:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Antony had rood moeten krijgt .. deelt gewoon een klap uit
Tegen PSV kwamen ze ook weg met een paar benenbrekers
Mooie UI heb jij.quote:Op zondag 19 december 2021 15:12 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Zegt PSVCL de ploeg die grootste Nederlandse mantenaaier en schopper ooit hebben voortgebracht..
Ze moeten helemaal niks.quote:Op zondag 19 december 2021 15:13 schreef klaasweetalles het volgende:
is dit de ploeg die CL moet gaan winnen
echt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |