Dat zegt 'ie niet.quote:Op zondag 19 december 2021 16:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het lag aan de scheidsrechter ja, haha.
Molina is al het hele seizoen een gruwelijk fenomeen, dus deze hattrick verbaast me niet. Hij heeft Granada al talloze keren over de streep gesleurd op de valreep.quote:
Elke overwinning op Feyenoord is lekker, sowieso zit Ajax in de eredivisie in een fase dat de punten tellen. De tweede plaats halen wordt nog lastig zat.quote:
Ik ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 december 2021 16:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ook.Ik kan hier weinig mee, wat een vreselijke wedstrijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus nietquote:Op zondag 19 december 2021 16:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, we spelen nog lang zat en Ajax kan dit soort wedstrijden zo maar ineens weer weggeven.
Het klopt dat Feijenoord geen Blind heeft, die speelt bij Ajax. Kundige analyse, geen speld tussen te krijgen.quote:Op zondag 19 december 2021 17:25 schreef Slobeend het volgende:
Wat vinden we van deze analyse?
[ twitter ]
Klopt, we hadden het geluk dat Feyenoord ineens opgaf na de 0-2 en er niet meer in geloofde.quote:
Blind heeft vandaag 19 minuten op LB gestaan Henk.quote:Op zondag 19 december 2021 17:25 schreef Slobeend het volgende:
Wat vinden we van deze analyse?
[ twitter ]
Nou iig vond ik er helemaal NIETS aan, wat een kutwedstrijd joh.quote:Op zondag 19 december 2021 18:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, we hadden het geluk dat Feyenoord ineens opgaf na de 0-2 en er niet meer in geloofde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |