SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./modbreak
MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBENVLOEDING.
n besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).
Verschillende video's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meest gevaccineerde land in de wereld.
Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)
'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'
![]()
![]()
![]()
Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geaccepteerde ridiculiteit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The show must go on folks!
zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Kan het niet lezen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:08 schreef Isdatzo het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)lotdenkers~b36b2e2d/
Spot on.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
"de wereld van de complotdenkers" ... zal weer wat zijnquote:![]()
Wsl uitgelegd vanuit het gepeupel onder massahypnose
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:08 schreef Isdatzo het volgende:
Spot on.Eerste dode door de vreselijke variant omikron ... en wat er dan gebeurt in het wereldje van de angsthaasjesquote:Eerste dode door ‘milde’ omikronvariant doet schrik groeien
In het Verenigd Koninkrijk is een dode gemeld door de omikronvariant van het coronavirus. Het gaat om het eerste bevestigde sterfgeval in de wereld. De wetenschap is nog niet zeker hoe zwaar het ziektebeeld van omikron is, maar er zijn wel tekenen dat die de bescherming door vaccinatie omzeilt en dus heel besmettelijk kan zijn. In Denemarken, dat maandag het hoogste aantal besmettingen met de omikronvariant ter wereld telde, waarschuwt een topwetenschapper dat die hoge cijfers mr te maken hebben met het opsporen van varianten dan met de ware verspreiding en dat de toestand elders in Europa hoogstwaarschijnlijk even ernstig is.
https://www.hln.be/nieuws(...)ik-groeien~a0788826/I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
Dan zit je in dit topic eerste rang.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:02 schreef UncleScorp het volgende:
en wat er dan gebeurt in het wereldje van de angsthaasjesHuilen dan.![]()
Vanavond mogelijk de laatste persco van Hugo de Jonge.
Zal hem wel gaan missen![]()
Benieuwd wie zijn opvolger wordt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
Blijft toch geweldig dat men alles omtrent de producten van Pfizer en Moderna grondig weet te nuanceren, kon dat ook maar bij Nieuw-Zeelanders die neergeschoten worden door de politie en vervolgens conform WHO- beleid meegeteld worden in muh coronastatistiek mits positief getestquote:Op dinsdag 14 december 2021 09:08 schreef Isdatzo het volgende:
Spot on.![]()
![]()
Ernst Kuipers wordt genoemd...quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vanavond mogelijk de laatste persco van Hugo de Jonge.
Zal hem wel gaan missen![]()
Benieuwd wie zijn opvolger wordt.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Wablief?quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:10 schreef Grems het volgende:
Nieuw-Zeelanders die neergeschoten worden door de politie en vervolgens conform WHO- beleid meegeteld worden in muh coronastatistiek mits positief getestHuilen dan.![]()
Welke statistiek van het WHO houdt neergeschoten mensen met Covid bij dan?quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:10 schreef Grems het volgende:
[..]
Blijft toch geweldig dat men alles omtrent de producten van Pfizer en Moderna grondig weet te nuanceren, kon dat ook maar bij Nieuw-Zeelanders die neergeschoten worden door de politie en vervolgens conform WHO- beleid meegeteld worden in muh coronastatistiek mits positief getestzeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Ja, dat hoorde ik bij M.quote:
Diederik Gommers wou geloof ik niet. En andere geruchten voorspellen een arts die leiding geeft aan een ic-afdeling van een groot ziekenhuis als nieuwe minister van volksgezondheid.
Het is duidelijk dat die nieuwe ministerpost draait om het coronavraagstuk.
https://dvhn.nl/groningen(...)enoemd-27334091.htmlSteun het Kiva Fok! team!
Kuipers is volgens mij de enige die ook echt enthousiast is. De laatste jaren is er nou niet echt reclame gemaakt voor het bekleden van een ministerspost.Huilen dan.![]()
Ik verwacht ook dat Kuipers de nieuwe minister gaat worden. Laten we
hopen dat er de komende jaren geen grote urgente zaken op zijn bordje gaan komen
die niks met corona te maken hebben.Steun het Kiva Fok! team!
Niet om het een of ander, maar zijn de wappies niet juist de bangeriken? Die zijn immers doodsbang voor een lullig prikje.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:02 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
[..]
Eerste dode door de vreselijke variant omikron ... en wat er dan gebeurt in het wereldje van de angsthaasjesOp maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
he beredeneer je dat?quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar zijn de wappies niet juist de bangeriken? Die zijn immers doodsbang voor een lullig prikje.
dat iemand bang is voor een prik?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik lees hier dagelijks hoe ontzettend dodelijk de vaccins zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
he beredeneer je dat?
dat iemand bang is voor een prik?Huilen dan.![]()
ik moet me sterk vergissenquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik lees hier dagelijks hoe ontzettend dodelijk de vaccins zijn.
maar er posten hier ook mensen die wel gevaccineerd zijn
en dat mensen een prik niet nemen betekend niet automatisch dat men bang is
dat is jouw invullingThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ook in deze reeks worden we om de oren geslagen met de meeste wilde verhalen over hoe gevaarlijk het vaccin is. Dat wijst erop dat er een bepaalde angst leeft onder mensen die per se geen prik willen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
he beredeneer je dat?
dat iemand bang is voor een prik?
Maar het kan ook dat de weigering voortkomt uit een soort kinderlijke recalcitrantie.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook in deze reeks worden we om de oren geslagen met de meeste wilde verhalen over hoe gevaarlijk het vaccin is. Dat wijst erop dat er een bepaalde angst leeft onder mensen die per se geen prik willen.
Maar het kan ook dat de weigering voortkomt uit een soort kinderlijke recalcitrantie.![]()
![]()
![]()
een kinderlijke recalcitrantie nog wel
jemig zegThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het gaat niet om de prik, het gaat om de bijwerkingen waarvan steeds meer boven water komt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar zijn de wappies niet juist de bangeriken? Die zijn immers doodsbang voor een lullig prikje.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
De overheid eigent zich het lichaam van de burger toe en tuigt een digitale controlematrix op:quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
jemig zeg
"Wees niet zo recalcitrant en werk gewoon mee"![]()
![]()
Dus je bent bang?quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het gaat niet om de prik, het gaat om de bijwerkingen waarvan steeds meer boven water komt.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
ik ben echt flabbergasted dat er dus op die wijze wordt gedacht!quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:30 schreef Grems het volgende:
[..]
De overheid eigent zich het lichaam van de burger toe en tuigt een digitale controlematrix op:
"Wees niet zo recalcitrant en werk gewoon mee"Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
aluhoedje op.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het gaat niet om de prik, het gaat om de bijwerkingen waarvan steeds meer boven water komt.
Al die westerlingen die gevaccineerd zijn en zogenaamd daaraan dood zijn gegaan vormen zeker de gemeten oversterfte en de covid cijfers zijn natuurlijk nep.![]()
![]()
Er wordt je vriendelijke gevraagd om een prikje te nemen, zodat we sneller uit deze crisis geraken. Maar vanuit het Wappiekamp wordt enorm spastisch gereageerd op dat verzoek. 'Wie denken ze wel niet wie ze zijn, daar in Den Haag?! Noeessssss!'quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
jemig zeg
Chill man, het is maar een prikje. Doet geen centje pijn en je krijgt er niks van.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
waarom mag men niet vertrouwen op je eigen immuunsysteemquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er wordt je vriendelijke gevraagd om een prikje te nemen, zodat we sneller uit deze crisis geraken. Maar vanuit het Wappiekamp wordt enorm spastisch gereageerd op dat verzoek. 'Wie denken ze wel niet wie ze zijn, daar in Den Haag?! Noeessssss!'
Chill man, het is maar een prikje. Doet geen centje pijn en je krijgt er niks van.
wat is daar mis mee als je geen onderliggend lijden hebt?
moeten we nu in vervolg alles oplossen met een spuitje?
1 jaar geleden was het nog
Je doet het voor een ander
bleek dat weer een BS te zijn
snel uit deze crisis had niet hoeven afhangen van een vaccin
dat is wat er door gedrukt is
er is nooit naar andere opties gekekenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als ik op dezelfde vriendelijke wijze vraag om een geile neukpartij en uiteindelijk na lang genoeg zeuren, aandringen en dreigen mijn zin krijg komt de politie mij de volgende dag ophalenquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er wordt je vriendelijke gevraagd om een prikje te nemen, zodat we sneller uit deze crisis geraken. Maar vanuit het Wappiekamp wordt enorm spastisch gereageerd op dat verzoek. 'Wie denken ze wel niet wie ze zijn, daar in Den Haag?! Noeessssss!'
Chill man, het is maar een prikje. Doet geen centje pijn en je krijgt er niks van.![]()
![]()
Waarom zou je geen prikje nemen? Baat het niet dan schaadt het niet, toch?quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom mag men niet vertrouwen op je eigen immuunsysteem
wat is daar mis mee als je geen onderliggend lijden hebt?
moeten we nu in vervolg alles oplossen met een spuitje?
Overigens zijn een hoop ziektes al grotendeels uitgebannen met dank aan vaccins. Dus in die zin wordt 'een spuitje' inderdaad beschouwd als een oplossing.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Wacht even. Jij denk ook echt dat deze vergelijking hout snijdt?quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:39 schreef Grems het volgende:
[..]
Als ik op dezelfde vriendelijke wijze vraag om een geile neukpartij en uiteindelijk na lang genoeg zeuren, aandringen en dreigen mijn zin krijg komt de politie mij de volgende dag ophalenOp maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Voor het gros van de bevolking gaat deze zin ook op voor het virus...quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:35 schreef KoosVogels het volgende:
Chill man, het is maar een prikje virusje. Doet geen centje pijn en je krijgt er niks van.
Maar nee, iedereen moet en zal geprikt worden. Ondertussen zitten ze al aan nr 3I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
Vaccins of Mrna is een groot verschilquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom zou je geen prikje nemen? Baat het niet dan schaadt het niet, toch?
Overigens zijn een hoop ziektes al grotendeels uitgebannen met dank aan vaccins. Dus in die zin wordt 'een spuitje' inderdaad beschouwd als een oplossing.
Mexicaanse griepprik was ook een enorm succes
Niet alles is op te lossen met een vaccin
Waar blijft dat vaccin voor Kanker dan.. en dan niet 1 opnoemen
Er sterven dagelijks vele malen meer mensen aan kanker dan aan Covid
of tellen zij niet meerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
want het werkt zo goedquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:43 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Voor het gros van de bevolking gaat deze zin ook op voor het virus...
Maar nee, iedereen moet en zal geprikt worden. Ondertussen zitten ze al aan nr 3
en vooral niet teveel over nadenkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Waarom hamer je zo op het woordje bang? Wat is er mis mee als mensen bang zijn voor de effecten en bijwerkingen op langer termijn? Ik vertrouw het ook niet, buiten dit vind ik het totaal overbodig om me om de zoveel tijd vol te laten spuiten voor een virus waar het gros van de mensen geen last van hebben.quote:Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Wat dan? En dan neem je toch n van de vectorvaccins?quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vaccins of Mrna is een groot verschilKanker is geen infectieziekte.quote:Mexicaanse griepprik was ook een enorm succes
of tellen zij niet meerHuilen dan.![]()
Er wordt ook geprobeerd een vaccin te ontwikkelen dat kanker kan voorkomen. Maar blijkbaar is dat niet heel eenvoudig. Kanker is ook wat anders dan een virus zoals covid.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vaccins of Mrna is een groot verschil
Mexicaanse griepprik was ook een enorm succes
of tellen zij niet meer
Maar ik begrijp dus dat je het coronavaccin niet durft te nemen?Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
https://gettr.com/post/pjjiw827a5
First discovered in 1973, Ivermectin won the Nobel Prize in 2015. What makes this drug so extraordinary? After watching this excellent video on the history of Ivermectin , ask yourself why the FDA and CDC went out of their way to trash this Nobel Prize-winning miraculous drug? Why prevent doctors from using it to potentially save lives?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Niet alles is op te lossen met ivermectine: bijvoorbeeld kanker en corona.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:49 schreef greysbones het volgende:
https://gettr.com/post/pjjiw827a5
First discovered in 1973, Ivermectin won the Nobel Prize in 2015. What makes this drug so extraordinary? After watching this excellent video on the history of Ivermectin , ask yourself why the FDA and CDC went out of their way to trash this Nobel Prize-winning miraculous drug? Why prevent doctors from using it to potentially save lives?Huilen dan.![]()
Nou ja, mensen die wel een prik nemen worden in deze reeks weggezet als schapen en angsthaasjes. Ik zie dat anders. In mijn ogen ben je juist een bange poeperd als je enorm spastisch doet over een lullig prikje.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Waarom hamer je zo op het woordje bang? Wat is er mis mee als mensen bang zijn voor de effecten en bijwerkingen op langer termijn? Ik vertrouw het ook niet, buiten dit vind ik het totaal overbodig om me om de zoveel tijd vol te laten spuiten voor een virus waar het gros van de mensen geen last van hebben.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Dat moet je ze bij de overheid van Nieuw-Zeeland even gaan uitleggen dan.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Klopt niet: https://www.abs.gov.au/au(...).55.001?OpenDocument
https://dahd.nic.in/animal-husbandry-statistics![]()
Dat waren de richtlijnen die NZ hanteert. Zie: https://www.health.govt.n(...)ents/covid-19-deathsquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:51 schreef Grems het volgende:
[..]
Dat moet je ze bij de overheid van Nieuw-Zeeland even gaan uitleggen dan.
https://dahd.nic.in/animal-husbandry-statisticsHuilen dan.![]()
ik snap jou nietquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou ja, mensen die wel een prik nemen worden in deze reeks weggezet als schapen en angsthaasjes. Ik zie dat anders. In mijn ogen ben je juist een bange poeperd als je enorm spastisch doet over een lullig prikje.
we proberen hier juist de discussie open te houden
en ja er zijn hier wel mensen die dit zeggen ja
er zijn ook mensen die aangeven dat het ieders eigen keus is
of je wel of niet vaccineert
waarom drijf je die tweedeling door
waarom kun je niet accepteren dat niet iedereen een vaccin zal nemen
Of is het 'Hij zegt dat ik een schaap ben daarom noem ik hem kinderlijk recalcitrant'
Is dat echt het niveau van de discussieThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja er is dan ook bijna 2 jaar overspoeld met doemberichten : zoveeeeel besmettingen per dag, zoveeeel overlijdens per dag , zoveeeeel mensen met langdurig last, zoveeeeel overlast in de ziekenhuizen , enz enz , en ja de meesten renden voor een life-saving prikjequote:Op dinsdag 14 december 2021 10:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou ja, mensen die wel een prik nemen worden in deze reeks weggezet als schapen en angsthaasjes. Ik zie dat anders. In mijn ogen ben je juist een bange poeperd als je enorm spastisch doet over een lullig prikje.I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
Jij denkt dat zeuren, aandringen, dreigen en als we Ursula haar zin geven dwingen onderdeel is van iets op vriendelijke wijze vragen?quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wacht even. Jij denk ook echt dat deze vergelijking hout snijdt?
Chinese triades vragen op vergelijkbaar vriendelijke wijze al sinds mensenheugenis om een bijdrage ter bevordering van de openbare veiligheid![]()
![]()
Ik vind vooral de argumentatie van de anti-vaxxers ronduit stupide. Jij vertrouwt naar eigen zeggen op je immuunsysteem. Lullige is dat je pas weet of dat voldoende is opgewassen tegen corona op het moment dat je het hebt. Zat ongevaccineerden die door deze manier van denken in het ziekenhuis zijn beland.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap jou niet
Of is het 'Hij zegt dat ik een schaap ben daarom noem ik hem kinderlijk recalcitrant'
Is dat echt het niveau van de discussie
Maar uiteindelijk is het inderdaad je eigen keuze. Ik begrijp alleen niet waarom je geen vaccin zou nemen. Het doet geen centje pijn en je houdt er niets aan over, behalve een stijve arm.
Het vaccin vertraagt de verspreiding van het virus en verkleint de kans op complicaties. Waarom zou je het dan niet nemen. Nogmaals: baat het niet dan schaadt het niet.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Want de ziekenhuizen liggen niet vol met coronapatinten?quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:54 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja er is dan ook bijna 2 jaar overspoeld met doemberichten : zoveeeeel besmettingen per dag, zoveeeel overlijdens per dag , zoveeeeel mensen met langdurig last, zoveeeeel overlast in de ziekenhuizen , enz enz , en ja de meesten renden voor een life-saving prikjeOp maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Beste is negeren, die gast komt de boel een beetje ophitsen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap jou niet
Is dat echt het niveau van de discussieAls je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Die heet nu omnicronquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:04 schreef Mytho het volgende:
waar is de griep virus?![]()
[ afbeelding ]
https://app.powerbi.com/v(...)MGFmYjU5MCIsImMiOjh9![]()
https://www.1news.co.nz/2(...)sitive-for-covid-19/quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat waren de richtlijnen die NZ hanteert. Zie: https://www.health.govt.n(...)ents/covid-19-deaths
"Hart is included in New Zealand's Covid-19 figures because of a change in the way the Ministry of Health reports on deaths.
"The clinical criteria will continue to be guided by WHO definition which is basically to report any death where the person had an acute Covid-19 infection regardless of what the cause of death might be," Director-General of Health Dr Ashley Bloomfield told RNZ."![]()
jij vertrouwt naar eigen zeggen op een Vaccin waarvan nog niet duidelijk is wat de langetermijn gevolgen zijn en waarvan we nu al wel weten dat het niet doet wat ze hebben gezegd dat het zou doen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind vooral de argumentatie van de anti-vaxxers ronduit stupide. Jij vertrouwt naar eigen zeggen op je immuunsysteem. Lullige is dat je pas weet of dat voldoende is opgewassen tegen corona op het moment dat je het hebt. Zat ongevaccineerden die door deze manier van denken in het ziekenhuis zijn beland.
Maar uiteindelijk is het inderdaad je eigen keuze. Ik begrijp alleen niet waarom je geen vaccin zou nemen. Het doet geen centje pijn en je houdt er niets aan over, behalve een stijve arm.
Het vaccin vertraagt de verspreiding van het virus en verkleint de kans op complicaties. Waarom zou je het dan niet nemen. Nogmaals: baat het niet dan schaadt het niet.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Goh. Ja. Heel gek.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:04 schreef Mytho het volgende:
[ afbeelding ]
https://app.powerbi.com/v(...)MGFmYjU5MCIsImMiOjh9
Wat een verrassing: maatregelen om verspreiding van corona tegen te gaan helpen ook tegen de verspreiding van influenza.Huilen dan.![]()
Heel vreemd, en dat is dan niet volgens de WHO richtlijnen: https://www.who.int/class(...)f_Death_COVID-19.pdfquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:07 schreef Grems het volgende:
[..]
https://www.1news.co.nz/2(...)sitive-for-covid-19/
"Hart is included in New Zealand's Covid-19 figures because of a change in the way the Ministry of Health reports on deaths.
"The clinical criteria will continue to be guided by WHO definition which is basically to report any death where the person had an acute Covid-19 infection regardless of what the cause of death might be," Director-General of Health Dr Ashley Bloomfield told RNZ."Huilen dan.![]()
Ja vaccinatiecampagnes waren een succes en toch kleurde europa weer donkerrood. Overtuigend...of steken we gemakshalve alles weer op de ongevaccineerden? Gelukkig zijn die er nog...welgekomen zondebokquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:02 schreef KoosVogels het volgende:
Het vaccin vertraagt de verspreiding van het virus en verkleint de kans op complicaties. Waarom zou je het dan niet nemen.Bijwerkingen van vaccins negeren we maar even.quote:Nogmaals: baat het niet dan schaadt het niet.I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
Als de effectiviteit van het vaccin na zes maanden afneemt, waarom zou er dan sprake zijn van allerlei lange termijn-gevolgen? Dat strookt ook niet met hoe vaccins werken:quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij vertrouwt naar eigen zeggen op een Vaccin waarvan nog niet duidelijk is wat de langetermijn gevolgen zijn en waarvan we nu al wel weten dat het niet doet wat ze hebben gezegd dat het zou doen.Hoezo doet het vaccin niet wat het zou moeten doen? Het remt de verspreiding en verkleint de kans op complicaties. Veel meer kun je niet verwachten van een vaccin.quote:De kans dat je op lange termijn bijwerkingen krijgt van de coronavaccins is heel klein. Dit komt omdat de vaccins binnen vier tot zes weken weer uit je lichaam verdwijnen. De meeste bijwerkingen zijn zichtbaar in de eerste paar weken na vaccinatie, als het afweersysteem door het vaccin aan het werk wordt gezet.
BronOp maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Ja en dan willen ze griepprik combineren met covidprik...quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Goh. Ja. Heel gek.
Wat een verrassing: maatregelen om verspreiding van corona tegen te gaan helpen ook tegen de verspreiding van influenza.
Prikken dus voor iets dat zo goed als weg is?I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
waarom is corona niet verdwenen , en zijn er boosters nodigquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Goh. Ja. Heel gek.
Wat een verrassing: maatregelen om verspreiding van corona tegen te gaan helpen ook tegen de verspreiding van influenza.
bovendien is het griepvirus ook een onderdeel van coronavirussen
https://en.wikipedia.org/wiki/Coronavirus
SARS-CoV-2 is de virus die de ziekte Covid19 veroorzaakt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Mytho op 14-12-2021 11:22:32 ]![]()
Tsja, ongevaccineerden belanden nou eenmaal relatief vaker in het ziekenhuis. Dat hebben de cijfers uitgewezen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:13 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja vaccinatiecampagnes waren een succes en toch kleurde europa weer donkerrood. Overtuigend...of steken we gemakshalve alles weer op de ongevaccineerden? Gelukkig zijn die er nog...welgekomen zondebok
En ja, vaccinatie is een succes. Vorig jaar lagen de ziekenhuis net zo vol, maar waren er veel minder besmettingen. Dat laat zien dat de vaccin werken.Welke bijwerkingen? Een stijve arm?quote:Bijwerkingen van vaccins negeren we maar even.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
En turboboostersquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:15 schreef Mytho het volgende:
[..]
waarom is corona niet verdwenen , en zijn er boosters nodig
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Zeker heel vreemd, wellicht een poging om op vriendelijke en transparante wijze de prikbereidheid te verhogen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heel vreemd, en dat is dan niet volgens de WHO richtlijnen: https://www.who.int/class(...)f_Death_COVID-19.pdf![]()
Je hebt niets meegekregen over de trombose,embolien en hartklepontstekingen (met name bij jongeren)?quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:13 schreef KoosVogels het volgende:
Als de effectiviteit van het vaccin na zes maanden afneemt, waarom zou er dan sprake zijn van allerlei lange termijn-gevolgen? Dat strookt ook niet met hoe vaccins werken:
Zwangerschappen? Is nog zeer weinig over bekend, ik hou mijn hart vast voor als hier meer onderzoek naar komt in de toekomst.Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.![]()
Billy Mays here, turboboosters met wel 25x meer antistoffen, koop nu en krijg 3 turboboosters gratis!!quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:19 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
En turboboosters![]()
[ twitter ]![]()
Er komen steeds meer bewijzen dat het vaccin de verspreiding helemaal niet remt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als de effectiviteit van het vaccin na zes maanden afneemt, waarom zou er dan sprake zijn van allerlei lange termijn-gevolgen? Dat strookt ook niet met hoe vaccins werken:
[..]
Hoezo doet het vaccin niet wat het zou moeten doen? Het remt de verspreiding en verkleint de kans op complicaties. Veel meer kun je niet verwachten van een vaccin.
En als je als gezonde jongere al een kans van 0 hebt op complicaties en deze kans verkleint is het nog steeds 0. Duh.
We hadden de belofte dat het vaccin de verspreiding zou stoppen. Tegelijk met de start van het vaccineren zijn de besmettingen de pan uit gerezen. Wereldwijd. Onderzoeken hierna komen mondjesmaat vrij nu. En de conclusie is niet 'wenselijk' want het vaccin doet gewoon niet wat beloofd was. Het is niet de uitweg. Helaas.To BG or not to BG!![]()
Pas wanneer maatregelen (of immuniteit) het reproductiegetal van een virus tot minder dan 1 weten te reduceren verdwijnt een virus (al dan niet tijdelijk). Bij influenza is dat punt eerder bereikt dan bij corona.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:15 schreef Mytho het volgende:
[..]
waarom is corona niet verdwenen , en zijn er boosters nodigHuilen dan.![]()
Sja als ik al die duizenden dagelijkse besmettingen gedurende 2 jaar zou optellen, en daar tegenover zet de honderden ziekenhuisopnames en tientallen doden , zie ik ook de reden tot paniek niet hoor...quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:16 schreef KoosVogels het volgende:
Welke bijwerkingen? Een stijve arm?I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
Maar influenza blijft niet weg.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:15 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja en dan willen ze griepprik combineren met covidprik...
Prikken dus voor iets dat zo goed als weg is?Huilen dan.![]()
Niet van legitieme, geloofwaardige bronnen. Ik weet dat in wappieland het beeld leeft dat jongeren bij bosjes omvallen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:20 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Je hebt niets meegekregen over de trombose,embolien en hartklepontstekingen (met name bij jongeren)?Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Klopt, een klein percentage belandt in het ziekenhuis. Het probleem is dat wanneer er meer mensen besmet raken er dus ook meer mensen in het ziekenhuis belanden. Dat is de reden dat de zorg telkens overbelast dreigt te raken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:22 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Sja als ik al die duizenden dagelijkse besmettingen gedurende 2 jaar zou optellen, en daar tegenover zet de honderden ziekenhuisopnames en tientallen doden , zie ik ook de reden tot paniek niet hoor...Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Ineens verdwenenquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:04 schreef Mytho het volgende:
[ afbeelding ]
https://app.powerbi.com/v(...)MGFmYjU5MCIsImMiOjh9![]()
Nou dat wordt toch eenvoudig allemaal toegeschreven aan covid?quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:20 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Je hebt niets meegekregen over de trombose,embolien en hartklepontstekingen (met name bij jongeren)?
Zwangerschappen? Is nog zeer weinig over bekend, ik hou mijn hart vast voor als hier meer onderzoek naar komt in de toekomst.
Vaccins brengen enkel heil.I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
Ja, want dat hebben ze altijd gedaan dus waarom zou deze anders zijn?quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:28 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nou dat wordt toch eenvoudig allemaal toegeschreven aan covid?
Vaccins brengen enkel heil.
En het bedrijf wat ze maakt is ook zeer betrouwbaar en kun je blindelings op vertrouwen.
Iedereen doet het dus wees solidair en haal je prikje, je bent toch niet bang voor een lullig prikje?
En hoeveel mensen geloven bovenstaande? 80%? En ze snappen niet dat 'wij' geen prikje nemen. Apart toch?To BG or not to BG!![]()
Omdat verschil pre corona vs na corona dan niet meer toe te wijzen valt aan vaccin of aan de griep zelf.quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom is er een controlegroep nodig?
Je kunt toch kijken naar voorgaande jaren?"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Lol.quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat doet die controlegroep toch echt zelf. Er wordt nog altijd niemand gedwongen."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Nouja niemand dwingt mij om die spuit te nemen. Ok ik kan sinds 25 september geen kut meer, maar het wordt pas dwang als ik verplicht wordt en anders niet meer mag/kan werken.quote:
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
I know de 65+ populatie is 12% gegroeid sinds 2016 en de vergrijzing piekt pas op 2030.quote:
We lopen zwaaaaar achter op de zorgcapaciteit dat het in alle vormen schandalig is dat er niet is opgeschaald op de IC's."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
en dan zitten we nog niet eens in de dubbele vergrijzingquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
I know de 65+ populatie is 12% gegroeid sinds 2016 en de vergrijzing piekt pas op 2030.
We lopen zwaaaaar achter op de zorgcapaciteit dat het in alle vormen schandalig is dat er niet is opgeschaald op de IC's.
die komt ook steeds dichterbijThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Waarom denk je dat er niemand last van heeft?quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind vooral de argumentatie van de anti-vaxxers ronduit stupide. Jij vertrouwt naar eigen zeggen op je immuunsysteem. Lullige is dat je pas weet of dat voldoende is opgewassen tegen corona op het moment dat je het hebt. Zat ongevaccineerden die door deze manier van denken in het ziekenhuis zijn beland.
Het vaccin vertraagt de verspreiding van het virus en verkleint de kans op complicaties. Waarom zou je het dan niet nemen. Nogmaals: baat het niet dan schaadt het niet."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
In elk geval veel minder vaak dan wanneer je als niet-gevaccineerde een corona-infectie doormaakt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er niemand last van heeft?Huilen dan.![]()
Begin dit topic nog, die Mexicaanse griep pas 5 jaar na dato al die info die er al had moeten zijn na jaar 1 dat het geen goede business is.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
[..]
Hoezo doet het vaccin niet wat het zou moeten doen? Het remt de verspreiding en verkleint de kans op complicaties. Veel meer kun je niet verwachten van een vaccin.
Nu ook dikke oversterfte die niet direct toe te wijzen valt aan Covid, maar jij neemt aan dat het allemaal niks met vaccineren te maken heeft."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
ja zo sus ik mij elke dag in slaap ...quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In elk geval veel minder vaak dan wanneer je als niet-gevaccineerde een corona-infectie doormaakt.I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
Je wordt gedwongen als je een normaal leven wilt leiden en ik neem het risico wel 1/12.000 op sterfte als dat mij 2 jaar van mijn leven teruggeeft.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja niemand dwingt mij om die spuit te nemen. Ok ik kan sinds 25 september geen kut meer, maar het wordt pas dwang als ik verplicht wordt en anders niet meer mag/kan werken.
Neemt niet weg dat die 2 jaar wegnemen van de regering onethisch as fuck is en niemand Russisch Roulette zou hoeven spelen."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
De COVID-19 pandemie is er een van angst, gefabriceerd door personen die in de nominale posities van autoriteit verkeerden toen het virus zich vorig jaar over de wereld begon te verspreiden, volgens Yale epidemioloog Dr. Harvey Risch.
Tijdens een optreden in het programma “American Thought Leaders“, stelde Risch, professor epidemiologie aan de Yale School of Public Health en de afdeling Epidemiologie en Volksgezondheid van de Yale School of Medicine, dat de hele pandemie in grote lijnen werd gekenmerkt door een “mate van angst en de reactie van de mensen op die angst”.
“In het algemeen zou ik zeggen dat we een pandemie van angst hebben gehad. En angst heeft bijna iedereen getroffen, terwijl de infectie relatief weinig mensen heeft getroffen,” zei Risch.
Dr. Harvey Risch: "60% van de nieuwe besmettingen zijn reeds "gevaccineerde" mensen."
“Over het algemeen was het een zeer selectieve pandemie, en voorspelbaar. Er was een groot onderscheid tussen jonge en oude, gezonde en chronisch zieke mensen. We leerden dus snel wie risico liep bij de pandemie en wie niet.
“De angst was echter voor iedereen gefabriceerd. En dat is wat de hele pandemie heeft gekenmerkt: die mate van angst en de reactie van mensen op die angst.”
Risch is auteur van meer dan 300 originele peer-reviewed publicaties en was voorheen lid van de redactieraad van het American Journal of Epidemiology.
https://dissident.one/2021/12/13/25006/Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
VAERS data released today by the Centers for Disease Control and Prevention included a total of 946,463 reports of adverse events from all age groups following COVID vaccines, including 19,886 deaths and 150,946 serious injuries between Dec. 14, 2020, and Dec. 3, 2021.
https://childrenshealthde(...)ries-covid-vaccines/Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Of the 9,136 U.S. deaths reported as of Dec. 3, 20% occurred within 24 hours of vaccination, 25% occurred within 48 hours of vaccination and 61% occurred in people who experienced an onset of symptoms within 48 hours of being vaccinated.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:32 schreef greysbones het volgende:
VAERS data released today by the Centers for Disease Control and Prevention included a total of 946,463 reports of adverse events from all age groups following COVID vaccines, including 19,886 deaths and 150,946 serious injuries between Dec. 14, 2020, and Dec. 3, 2021.
https://childrenshealthde(...)ries-covid-vaccines/
In the U.S., 466 million COVID vaccine doses had been administered as of Dec. 3. This includes 271 million doses of Pfizer, 178 million doses of Moderna and 17 million doses of Johnson & Johnson (J&J).Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Om de 9 maanden een spuit in je arm om jezelf te beschermen tegen een griepvirus (qr te behouden) ..verder gaat alles goed?quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het vaccin vertraagt de verspreiding van het virus en verkleint de kans op complicaties. Waarom zou je het dan niet nemen. Nogmaals: baat het niet dan schaadt het niet.
Ik ken btw ook zat jonge mensen die schade hebben overgehouden na het vaccineren.![]()
Doodgaan na vaccinatie is iets anders dan doodgaan door vaccinatie. Hoeveel mensen gaan er dagelijks dood?quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of the 9,136 U.S. deaths reported as of Dec. 3, 20% occurred within 24 hours of vaccination, 25% occurred within 48 hours of vaccination and 61% occurred in people who experienced an onset of symptoms within 48 hours of being vaccinated.
In the U.S., 466 million COVID vaccine doses had been administered as of Dec. 3. This includes 271 million doses of Pfizer, 178 million doses of Moderna and 17 million doses of Johnson & Johnson (J&J).Huilen dan.![]()
Kijk daar hebben we die prachtige nuancering weer!quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Doodgaan na vaccinatie is iets anders dan doodgaan door vaccinatie. Hoeveel mensen gaan er dagelijks dood?
Bijwerkingen vaccin: VOLGENS HET LAREB GAAT HET OM ZEER OUDE MENSEN MET FRAGIELE GEZONDHEID EN 80 ONDERLIGGENDE AANDOENINGEN!!
Voor corona geldt natuurlijk in grote lijnen precies hetzelfde maar dan is het ineens not done om het te benoemen![]()
![]()
-weggevertje-quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Doodgaan na vaccinatie covid is iets anders dan doodgaan door vaccinatie covid. Hoeveel mensen gaan er dagelijks dood?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
Sinds 2 jaar heb ik geen tv meer en volg het nieuws niet meer via de tv. Fok is eigenlijk de enige plek waar ik mijn info haal. Eerst in het vaxx kamp maar daar kon ik me niet in vinden op de een of andere manier. Maar denk wel dat die tv een gamechanger is geweest want wat een hoop bange mensen zijn er gecreerd. Stress is zo slecht. Zo'n prikabbo geeft dan wel stukje veiligheid zo te zien.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:30 schreef greysbones het volgende:
De COVID-19 pandemie is er een van angst, gefabriceerd door personen die in de nominale posities van autoriteit verkeerden toen het virus zich vorig jaar over de wereld begon te verspreiden, volgens Yale epidemioloog Dr. Harvey Risch.
Tijdens een optreden in het programma “American Thought Leaders“, stelde Risch, professor epidemiologie aan de Yale School of Public Health en de afdeling Epidemiologie en Volksgezondheid van de Yale School of Medicine, dat de hele pandemie in grote lijnen werd gekenmerkt door een “mate van angst en de reactie van de mensen op die angst”.
“In het algemeen zou ik zeggen dat we een pandemie van angst hebben gehad. En angst heeft bijna iedereen getroffen, terwijl de infectie relatief weinig mensen heeft getroffen,” zei Risch.
Dr. Harvey Risch: "60% van de nieuwe besmettingen zijn reeds "gevaccineerde" mensen."
“Over het algemeen was het een zeer selectieve pandemie, en voorspelbaar. Er was een groot onderscheid tussen jonge en oude, gezonde en chronisch zieke mensen. We leerden dus snel wie risico liep bij de pandemie en wie niet.
“De angst was echter voor iedereen gefabriceerd. En dat is wat de hele pandemie heeft gekenmerkt: die mate van angst en de reactie van mensen op die angst.”
Risch is auteur van meer dan 300 originele peer-reviewed publicaties en was voorheen lid van de redactieraad van het American Journal of Epidemiology.
https://dissident.one/2021/12/13/25006/
TV wegdoen is een aanrader!To BG or not to BG!![]()
ik kijk eigenlijk geen nieuws meer (NOS/RTL etc,) en de kranten soms wel meestal nietquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:55 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Sinds 2 jaar heb ik geen tv meer en volg het nieuws niet meer via de tv. Fok is eigenlijk de enige plek waar ik mijn info haal. Eerst in het vaxx kamp maar daar kon ik me niet in vinden op de een of andere manier. Maar denk wel dat die tv een gamechanger is geweest want wat een hoop bange mensen zijn er gecreerd. Stress is zo slecht. Zo'n prikabbo geeft dan wel stukje veiligheid zo te zien.
TV wegdoen is een aanrader!
en probeer eerlijke bronnen te zoeken. geen desinformatie e.d. al zie je dit aan beide kanten
ik hoop dat je je in het BNW 'kamp' wel lekker voelt
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zolang ik daar geen bewijs voor zie, is er voor mij geen reden om het vaccin te verdenken. En ja, ik weet dat in deze reeks tal van artikelen worden gepost die het vaccin aanwijzen als moordmachine (hierboven ook weer), maar met dergelijke twijfelachtige bronnen kan ik weinig.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Begin dit topic nog, die Mexicaanse griep pas 5 jaar na dato al die info die er al had moeten zijn na jaar 1 dat het geen goede business is.
Nu ook dikke oversterfte die niet direct toe te wijzen valt aan Covid, maar jij neemt aan dat het allemaal niks met vaccineren te maken heeft.
Zie het stuk van Maarten Keulemans op de eerste pagina van dit topic. Op wappiesites worden cijfers weer eens verkeerd genterpreteerd, waarna alarmistische misinformatie de wereld in wordt geslingerd.
Ik ben best bereid mijn mening te herzien, maar dan moet er wel hard bewijs zijn voor de stelling dat de oversterfte kan worden gelinkt aan het vaccin.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
We duiken het jaar van de superbooster / booster #4, #5, #6, etc in.. Je kan achterover zakken in een luie stoel en de tijd het werk laten doen. Gezien de enorme vax-haast zal die tijd best wel eens beperkt kunnen zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zolang ik daar geen bewijs voor zie, is er voor mij geen reden om het vaccin te verdenken. En ja, ik weet dat in deze reeks tal van artikelen worden gepost die het vaccin aanwijzen als moordmachine (hierboven ook weer), maar met dergelijke twijfelachtige bronnen kan ik weinig.
Zie het stuk van Maarten Keulemans op de eerste pagina van dit topic. Op wappiesites worden cijfers weer eens verkeerd genterpreteerd, waarna alarmistische misinformatie de wereld in wordt geslingerd.
Ik ben best bereid mijn mening te herzien, maar dan moet er wel hard bewijs zijn voor de stelling dat de oversterfte kan worden gelinkt aan het vaccin.Mai pben rai~!![]()
Waarom is 'die tijd' beperkt?quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:09 schreef KNAK het volgende:
[..]
We duiken het jaar van de superbooster / booster #4, #5, #6, etc in.. Je kan achterover zakken in een luie stoel en de tijd het werk laten doen. Gezien de enorme vax-haast zal die tijd best wel eens beperkt kunnen zijn.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Wat denk jij dat er gaat gebeuren? Waarom is mijn tijd beperkt?quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:19 schreef KNAK het volgende:
[..]
Denk je dat ze het tot aan booster #64 laten doorlopen dan?Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Ja gelukkig doen de sites van de EXPERTSquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:04 schreef KoosVogels het volgende:
Op wappiesites worden cijfers weer eens verkeerd genterpreteerd, waarna alarmistische misinformatie de wereld in wordt geslingerd.van de WETENSCHAP
net hetzelfde
Ja en waar ze eerst nog zeiden "booster pas na 6 maand na 2e vaccin" gaan ze die tijd ook maar inkorten (mogelijks na 3 maand) om toch maar zo snel mogelijk weer te kunnen prikken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:09 schreef KNAK het volgende:
[..]
We duiken het jaar van de superbooster / booster #4, #5, #6, etc in.. Je kan achterover zakken in een luie stoel en de tijd het werk laten doen. Gezien de enorme vax-haast zal die tijd best wel eens beperkt kunnen zijn.I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
Mag je prima benoemen, maar dat doet niks af aan de situatie waar we in de ziekenhuizen mee kampen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:51 schreef Grems het volgende:
[..]
Kijk daar hebben we die prachtige nuancering weer!
Bijwerkingen vaccin: VOLGENS HET LAREB GAAT HET OM ZEER OUDE MENSEN MET FRAGIELE GEZONDHEID EN 80 ONDERLIGGENDE AANDOENINGEN!!
Voor corona geldt natuurlijk in grote lijnen precies hetzelfde maar dan is het ineens not done om het te benoemenHuilen dan.![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat denk jij dat er gaat gebeuren? Waarom is mijn tijd beperkt?Die tijd is beperkt, of had ik moeten schrijven 'kort', gezien hoe ze nu los gaan met de injectiespuiten.quote:...maar dan moet er wel hard bewijs zijn voor de stelling dat de oversterfte kan worden gelinkt aan het vaccin.
Ze hebben Omicron al in stelling gebracht als zijnde een zeer gevaarlijk iets, terwijl het tot nu toe nietszeggend is met 1 hele dode in UK(?), maar toch weten ze dat het begin volgend jaar een probleem gaat worden - erg knap.
Ze gaan in Duitsland los met boosters, en ook hier en elders voeren ze de druk enorm op.
Wat gaat er gebeuren? Gezien de situatie en ontwikkelingen niet veel goeds, maar aangezien het allemaal zonder noemenswaardige tegenstand uitgerold wordt merken we het vanzelf wel, en als we pech hebben op korte termijn alMai pben rai~!![]()
Situatie in ziekenhuizen is een gecrerde shitshow om de druk op de ketel te houden wanneer nodig. Bezuinig, schaal vooral niet op en laat dit dan de reden zijn om die bakken met onzin, maatregelen en beperkingen over het volk en de maatschappij heen te storten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mag je prima benoemen, maar dat doet niks af aan de situatie waar we in de ziekenhuizen mee kampen.
Na 2 jaar een 'dodelijk virus' mag deze kaart niet meer getrokken worden,....sterker nog, hij mag niet eens meer in het deck met kaarten die getrokken kunnen worden zitten
Mai pben rai~!![]()
Mja gelukkig is de toestand veel verbeterd na 2 vaccins.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mag je prima benoemen, maar dat doet niks af aan de situatie waar we in de ziekenhuizen mee kampen.
En ja mss had het nog slechter geweest zonder (aanname) maar feit is dat het nu niet zo isI understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
Ik kan hier echt helemaal niets mee. Wat probeer je nou te zeggen?quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:44 schreef KNAK het volgende:
[..]
[..]
Die tijd is beperkt, of had ik moeten schrijven 'kort', gezien hoe ze nu los gaan met de injectiespuiten.
Ze hebben Omicron al in stelling gebracht als zijnde een zeer gevaarlijk iets, terwijl het tot nu toe nietszeggend is met 1 hele dode in UK(?), maar toch weten ze dat het begin volgend jaar een probleem gaat worden - erg knap.
Ze gaan in Duitsland los met boosters, en ook hier en elders voeren ze de druk enorm op.
Wat gaat er gebeuren? Gezien de situatie en ontwikkelingen niet veel goeds, maar aangezien het allemaal zonder noemenswaardige tegenstand uitgerold wordt merken we het vanzelf wel, en als we pech hebben op korte termijn al
Dat het vaccin ons gaat uitmoorden?Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Ja, hier voelt het beter.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kijk eigenlijk geen nieuws meer (NOS/RTL etc,) en de kranten soms wel meestal niet
en probeer eerlijke bronnen te zoeken. geen desinformatie e.d. al zie je dit aan beide kanten
ik hoop dat je je in het BNW 'kamp' wel lekker voelt
En hier zijn ook slimme mensen die dingen uitzoeken en statistieken begrijpen.
Filmpjes ook altijd leuk, kan ze nu zelfs zien op twitter (twitter heb ik oook niet)
Ben zo benieuwd hoe het verder gaat. Ook wereldwijd. Wat een tijd!To BG or not to BG!![]()
Toch duidelijk? Dat er geen reet van klopt. En ja, wie weet zijn ze met genocide bezig, of je moet stellig geloven dat al die injecties voor het goede doel zijn en dan even alle inconsistenties, de bullshit verhalen, het bedrog en het bizarre handelen voor lief nemen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kan hier echt helemaal niets mee. Wat probeer je nou te zeggen?
Dat het vaccin ons gaat uitmoorden?Mai pben rai~!![]()
Ik vind het gek dat je "hard bewijs" moet zien voor schadelijke effecten van een vaccin dat voor heel veel mensen geen enkel nut heeft. Praktisch iedereen onder de 50 in gezonde toestand zal niet op de IC belanden van Covid,quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zolang ik daar geen bewijs voor zie, is er voor mij geen reden om het vaccin te verdenken. En ja, ik weet dat in deze reeks tal van artikelen worden gepost die het vaccin aanwijzen als moordmachine (hierboven ook weer), maar met dergelijke twijfelachtige bronnen kan ik weinig.
Ik ben best bereid mijn mening te herzien, maar dan moet er wel hard bewijs zijn voor de stelling dat de oversterfte kan worden gelinkt aan het vaccin.
Oversterfte die opeens gaat oplopen vanaf de inzet van de vaccinaties is voor mij een red flag.
Vanaf moment vaccineren gaat het aantal doodgeboortes omhoog met 170% na een covid besmetting (?)..... Gek hey.
Britse variant / Vaccinatie, god mag het weten, je zou er achter kunnen komen als je er naar zoekt maar de info is niet vrij toegankelijk."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Pfizer CEO Albert Bourla on Wednesday said that a fourth dose of the COVID-19 vaccine may eventually be needed amid concerns about the omicron variant.
Bourla told CNBC that he previously thought a fourth shot may be needed 12 months after the third dose, but with omicron, that timeline may need to be moved up.
"I think we will need the fourth dose," he said, pointing to his previous timeline of 12 months. "With omicron, we need to wait and see because we have very little information. We may need it faster."
https://thehill.com/polic(...)eventually-be-neededThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als kinderporno op Twitter etc. werd geplaatst zou het ook een stuk makkelijker geblokt en gedelete kunnen worden.![]()
Prof. Bhakdi legt in enkele minuten uit waarom de vaccins niet werken en nooit zullen werken
in Mens en Dier 13 december 2021 17:45 64 Reacties
Het klinische onderzoek op basis waarvan het Pfizer-vaccin is goedgekeurd voor noodgebruik blijkt te zijn vervalst. Met andere woorden: er is geen enkel bewijs dat deze vaccins beschermen tegen ernstige ziekte en sterfte. Dat zei professor Sucharit Bhakdi tijdens het tweede symposium van Doctors for Covid Ethics.
Hij voegde toe dat er geen enkele reden is om deze vaccins goed te keuren voor noodgebruik. “Waarom is dat toch gebeurd?” vroeg hij.
Bhakdi legde uit dat ons lichaam virussen bestrijdt middels twee legers: de marine en de luchtmacht. De wapens die ze gebruiken zijn nagenoeg hetzelfde, maar niet identiek. Het eerste wapen: antilichamen die voorkomen dat het virus zich kan binden aan cellen. Het tweede, veel belangrijkere, wapen: lymfocyten die virussen herkennen en opruimen.
Niet geactiveerd
Overal in je lichaam staan legerbarakken, aldus dr. Bhakdi. Dat zijn voornamelijk je lymfeklieren en je milt. Er staan daarnaast legerbarakken onder je slijmvliezen, bijvoorbeeld in de luchtwegen. Ze gebruiken allebei antilichamen en lymfocyten om virussen uit te schakelen.
Als je iets via een spier injecteert in je lichaam, bijvoorbeeld een coronavaccin, wordt enkel en alleen de marine in de lymfeklieren ingeschakeld. Die zorgt ervoor dat antilichamen en lymfocyten in het bloed komen om virussen te bestrijden.
Ze triggeren de luchtmacht niet. Het gevolg is dat de cellen in de barakken onder de slijmvliezen niet worden geactiveerd. Ze zullen dus ook geen antilichamen genereren die normaal gesproken via het slijmvlies je luchtwegen bereiken.
Geloof al die boeven en criminelen niet langer
“Al die vaccins kunnen niet werken en zullen nooit werken omdat de antilichamen zich aan de verkeerde kant van de muur bevinden,” benadrukte de microbioloog.
“Als je gevaccineerd bent, ben je tegen niets beschermd,” zei Bhakdi. Ze hebben het nu over ‘doorbraakinfecties’ als gevolg van nieuwe varianten. “Ze breken nergens doorheen. Er is nooit sprake geweest van enige vorm van bescherming.”
https://www.ninefornews.n(...)nooit-zullen-werken/Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Alarm Alarmquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:04 schreef KoosVogels het volgende:
... alarmistische misinformatie de wereld in wordt geslingerd.
quote:Omikron begint aan opmars in Belgi
Het gemiddeld aantal besmettingen met het coronavirus daalt, alleen het aantal coronapatinten op een afdeling intensieve zorg stijgt nog op weekbasis, zo blijkt uit de recentste coronacijfers van Sciensano. De cijfers kunnen best nog een tijdje doorgaan met flink te dalen, want de nieuwe omikronvariant zou felle stijgingen kunnen brengen.
Zoals microbioloog Emmanuel Andr maandag tweette, blijkt dat in Belgi momenteel omikron al verantwoordelijk is voor 3% van de besmettingen, tien keer meer dan 8 dagen terug. Volgens biostatisticus Tom Wenseleers (KU Leuven) kan het aandeel van omikron voor het einde van het jaar stijgen tot 90 procent van alle besmettingen.
Wie besmet raakt met het virus, brengt dat momenteel over naar gemiddeld 0,85 anderen aan. "Maar als omikron doorbreekt, zouden dat er 2,5 tot 3 kunnen worden – en dat is dan nog een conservatieve schatting", aldus Wenseleers bij De Standaard.
Een derde boosterprik kan de omikrongolf beperken, maar ondanks de vaccinatie zullen veel mensen besmet raken. Voorlopig blijft het onduidelijk of de omikronvariant minder of meer ziekteverwekkend is en dus meer mensen in het ziekenhuis doet belanden dan de deltavariant.
"Als we geen spoed zetten achter de boostercampagne zal omikron bij ons vr eind december meer dan 90 procent van alle infecties uitmaken. Dan komt er een coronagolf op ons af in de grootteorde van de eerste of de tweede golf", zo waarschuwt de biostatisticus van de KU Leuven nog in Het Nieuwsblad. De kans is volgens hem dan heel reel dat de druk op de ziekenhuizen te groot wordt.
https://www.msn.com/nl-be(...)NqyH?ocid=entnewsntpI understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
Lief toch van Pfizer dat ze speciaal een pil voor niet-gevaccineerden makenquote:Coronapil van Pfizer vermindert kans op ziekenhuisopname en overlijden met 89 procent
Het coronamedicijn van Pfizer vermindert de kans op ziekenhuisopname en overlijden met 89 procent bij niet-gevaccineerde risicopatinten. Dat blijkt uit nieuwe resultaten die het bedrijf bekendmaakte. Het medicijn moet dan wel binnen de drie dagen na de eerste symptomen toegediend worden. Ook tegen de omikronvariant zou een behandeling met Paxlovid effectief blijven
https://www.hln.be/wetens(...)89-procent~a8a56edf/
Wat zou moeten betekenen dat we alles los kunnen laten en gewoon door kunnen met het leven, gezien het milde en probleemloze verloop van dit verkoudheidsvirusjequote:Op dinsdag 14 december 2021 14:16 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Alarm Alarm
[..]
Als we geen spoed zetten achter de boostercampagne zal omikron bij ons vr eind december meer dan 90 procent van alle infecties uitmaken.
Maar hey, laten we het gebruiken om nog meer angst te zaaien en laat het de reden zijn waarom we allemaal ng meer vaxjes nodig hebben, met daarbij nog een maand of 4 lockdowns en beperkingen tot het mooi weer wordt, om vervolgens alles op een laag pitje te zetten en in najaar 2022 alles weer uit de kast te halen
Zo f@@@cking doorzichtig dit.Mai pben rai~!![]()
En dan hier rondbazuinen dat we een hoop ellende gaan krijgen.quote:
Wie er hier ook achter zit, ze hebben er schijnbaar compleet schijt aan dat het verhaal niet klopt en het continue onderuit gehaald wordt. Kennelijk nemen ze genoegen met het (helaas alsnog hoge) aantal bangeriken in de maatschappij die het wel geloven.Mai pben rai~!![]()
Dude komop, met 87% nog niet alles in orde? En nu blijkt dat het vaccin niet eens zo goed (lees: matig) werkt? Het circus moet maar eens afgelopen zijn. Hier kunnen geen goede bedoelingen meer achter zitten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Chill man, het is maar een prikje. Doet geen centje pijn en je krijgt er niks van.
Ja op de werkvloer wel, maar vanuit de politiek en de fabrikanten niet.Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.![]()
Lijkt er sterk op dat de anti-wappies nu de wappies zijn.quote:Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.![]()
Ja, omicron heeft toch maar liefst een hele dode geeist! Wat een pandemie.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:22 schreef KNAK het volgende:
[..]
Wat zou moeten betekenen dat we alles los kunnen laten en gewoon door kunnen met het leven, gezien het milde en probleemloze verloop van dit verkoudheidsvirusje
Maar hey, laten we het gebruiken om nog meer angst te zaaien en laat het de reden zijn waarom we allemaal ng meer vaxjes nodig hebben, met daarbij nog een maand of 4 lockdowns en beperkingen tot het mooi weer wordt, om vervolgens alles op een laag pitje te zetten en in najaar 2022 alles weer uit de kast te halen
Zo f@@@:cking doorzichtig dit.
Dat er 1600 per dag wereldwijd overlijden aan een of andere vorm van griep, daar hoor je niemand over.Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.![]()
In Zuid-Afrika hebben ze natuurlijk de immuunreactie van 90% van het volk niet gehomogeniseerd, voor de geprikten zou OmicronAlphaZuluTangoExtremeDangerFear natuurlijk best een probleem kunnen zijn. Zeker als het immuunsysteem afgeleid raakt door een uitgestorven spike-eiwit.quote:![]()
https://nos.nl/artikel/2409465-toch-volgende-week-al-kerstvakantie-basisscholen-avondlockdown-tot-half-januari
Wat een ver-ras-sing.
Mag ik 'm inkoppen?
Half januari komt Omicron om de hoek kijken en moeten we f helemaal dicht, of nog een verlenging van het huidige. Belgie, UK en mogelijk nog een ander land(en) hebben dat voorzetje al gegeven.
Edit.
Mensen tot wanhoop drijven geeft mogelijkheden. implementatie 2G of gelijkwaardig dramatisch gekloot met coronapaspoorten/bewijzen en uitsluiting ongevaccineerden is ook nog een optie.Mai pben rai~!![]()
Ja de 'onzichtbare dood' waadt door onze donkere stratenquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:46 schreef KNAK het volgende:
https://nos.nl/artikel/2409465-toch-volgende-week-al-kerstvakantie-basisscholen-avondlockdown-tot-half-januari
Wat een ver-ras-sing.
Mag ik 'm inkoppen?
Half januari komt Omicron om de hoek kijken en moeten we f helemaal dicht, of nog een verlenging van het huidige. Belgie, UK en mogelijk nog een ander land(en) hebben dat voorzetje al gegeven.
Edit.
Mensen tot wanhoop drijven geeft mogelijkheden. implementatie 2G of gelijkwaardig dramatisch gekloot met coronapaspoorten/bewijzen en uitsluiting ongevaccineerden is ook nog een optie.
Omicron is er toch al?quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:46 schreef KNAK het volgende:
Wat een ver-ras-sing.
Mag ik 'm inkoppen?
Edit.
Mensen tot wanhoop drijven geeft mogelijkheden. implementatie 2G of gelijkwaardig dramatisch gekloot met coronapaspoorten/bewijzen en uitsluiting ongevaccineerden is ook nog een optie.Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Ja maar nu hij is nog klein hquote:
Moet nog groeien tot de DOMINANTE SUPERBESMETTELIJKE GEVAARLIJKE VARIANT
Met alle respect, maar met jouw aannames kan ik niet gek veel. Jij ziet oversterfte en koppelt dat direct aan het vaccin. Dat staat je uiteraard vrij, maar het bewijst helemaal niks. Jij bent niet deskundig en hebt geen enkel zicht op wat de oversterfte veroorzaakt. Jouw visie is dus geen kloot waard (die van mij net zo min).quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:05 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vind het gek dat je "hard bewijs" moet zien voor schadelijke effecten van een vaccin dat voor heel veel mensen geen enkel nut heeft. Praktisch iedereen onder de 50 in gezonde toestand zal niet op de IC belanden van Covid,
Oversterfte die opeens gaat oplopen vanaf de inzet van de vaccinaties is voor mij een red flag.
Vanaf moment vaccineren gaat het aantal doodgeboortes omhoog met 170% na een covid besmetting (?)..... Gek hey.
Britse variant / Vaccinatie, god mag het weten, je zou er achter kunnen komen als je er naar zoekt maar de info is niet vrij toegankelijk.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja maar nu hij is nog klein h
tijd voor je booster dan!!1!Plaats hier uw advertentie![]()
Dat artikel lijkt mij gewoon een stand van zaken, niets meer en niets minder.quote:
Of moeten dergelijke feiten volgens jou worden verzwegen? Dacht dat men in BNW juist altijd voorstander was van transparantie.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
gewoon voorbeeldje van "alarmistische misinformatie" zoals jij zeiquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat artikel lijkt mij gewoon een stand van zaken, niets meer en niets minder.
Of moeten dergelijke feiten volgens jou worden verzwegen? Dacht dat men in BNW juist altijd voorstander was van transparantie.
Hoezo is dat bericht 'alarmistisch' en hoe kom je erbij dat er sprake is van 'misinformatie'?quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:01 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
gewoon voorbeeldje van "alarmistische misinformatie" zoals jij zeiOp maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
🤡quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoezo is dat bericht 'alarmistisch' en hoe kom je erbij dat er sprake is van 'misinformatie'?![]()
quote:
Als we geen spoed zetten achter de boostercampagne zal omikron bij ons vr eind december meer dan 90 procent van alle infecties uitmaken. Dan komt er een coronagolf op ons af in de grootteorde van de eerste of de tweede golf", zo waarschuwt de biostatisticus van de KU Leuven nog in Het Nieuwsblad. De kans is volgens hem dan heel reel dat de druk op de ziekenhuizen te groot wordt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoezo is dat bericht 'alarmistisch' en hoe kom je erbij dat er sprake is van 'misinformatie'?
Omicron wordt ondertussen meermaals omschreven als een veel mildere variant.
Toch weer paniek proberen zaaien met alarmistische cijfers van besmettingen en nieuwe golven en druk op ziekenhuizen enz ... er moet zsm geboosterd worden hI understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
Het zijn de woorden van die biostatisticus. Of moeten de media zijn uitlatingen maar gewoon negeren?quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:25 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Als we geen spoed zetten achter de boostercampagne zal omikron bij ons vr eind december meer dan 90 procent van alle infecties uitmaken. Dan komt er een coronagolf op ons af in de grootteorde van de eerste of de tweede golf", zo waarschuwt de biostatisticus van de KU Leuven nog in Het Nieuwsblad. De kans is volgens hem dan heel reel dat de druk op de ziekenhuizen te groot wordt.
Omicron wordt ondertussen meermaals omschreven als een veel mildere variant.
Toch weer paniek proberen zaaien met alarmistische cijfers van besmettingen en nieuwe golven en druk op ziekenhuizen enz ... er moet zsm geboosterd worden h
Wil je alleen maar nieuws lezen dat in jouw straatje past?Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
neej hoorquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zijn de woorden van die biostatisticus. Of moeten de media zijn uitlatingen maar gewoon negeren?
Wil je alleen maar nieuws lezen dat in jouw straatje past?
Ach de media kiest ook wel wie ze negeren hoor. Ook maar een kwestie van wat in het straatje/narratief past
De media geven inderdaad de voorkeur aan deskundigen, mensen met expertise over het onderwerp in kwestie.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:15 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
neej hoor
Ach de media kiest ook wel wie ze negeren hoor. Ook maar een kwestie van wat in het straatje/narratief pastOp maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
![]()
Snel stoppen met die troep lijkt mij ook het beste.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Zelf kijk ik 2 maal per week het acht journaal ongeveer maar zelf heb ik nog niks gezien over de protesten overal.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zijn de woorden van die biostatisticus. Of moeten de media zijn uitlatingen maar gewoon negeren?
Heb ik dat per ongeluk niet gezien? Heb het gevoel dat dit genegeerd wordt door onze (staats)media.
En zoja, zou dit wereldwijd worden 'genegeerd'?
Heb die Schwab in 2007 horen zeggen dat het de goede kant op ging met hun 'masterplan' en dat het ook geweldig ging met de media. Wat hij daar mee bedoelde vraag ik me nog steeds af. Vraag me dan ook nu af of 'die media' nog onafhankelijk is want tegengeluiden lijken wel weggecensureerd.To BG or not to BG!![]()
Er is meerdere keren verslag gedaan van de grootschalige coronaprotesten in ons eigen land. Ook protesten in Frankrijk, Belgi, Duitsland en Oostenrijk heb ik voorbij zien komen bij de NOS. Op een gegeven moment hebben dergelijke protesten minder nieuwswaarde, zeker omdat ze niet in ons land plaatsvinden. Ik zou het ook gek vinden als de NOS meerdere keren per week melding zou maken van coronademonstraties in het buitenland.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:25 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Zelf kijk ik 2 maal per week het acht journaal ongeveer maar zelf heb ik nog niks gezien over de protesten overal.
Heb ik dat per ongeluk niet gezien? Heb het gevoel dat dit genegeerd wordt door onze (staats)media.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Een strenge lockdown is slecht voor de volksgezondheidquote:Een strenge lockdown – met avondklok, thuisblijven en het sluiten van winkels en scholen – is slecht voor de volksgezondheid, schrijft dr. Carla Peeters. “Versoepeling van de maatregelen is nodig om erger leed te voorkomen.”
Het OMT adviseert om het primair onderwijs en de kinderopvang met ingang van maandag 8 februari 2021 weer te openen. Een positieve stap, maar er is dringend meer nodig. Een peer reviewed studie van Stanford University (15 januari 2021) concludeert dat lockdowns geen significante voordelen opleveren en eerder tot grote schade leiden. Het is daarom beter om ook de rest van de samenleving te heropenen. Het SARS-CoV-2-virus wordt immers niet overgedragen door mensen die geen klachten hebben, zo blijkt uit publicaties in vooraanstaande wetenschappelijke tijdschriften.
Schadelijke effecten door lockdowns erg groot
Meer hongersnood, ondervoeding met meer kans op infectieziekten en overlijden
Mensen met een lage sociaaleconomische status worden onevenredig hard getroffen
Huiselijk geweld, het gebruik van antidepressiva en opiaten en pogingen tot zelfmoord stijgen
Ongezonde leefstijl stijgt met meer dan 25 %Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Of gedownplayed, altijd op zoek naar de extreme figuren om deze dan in de spotlight te zetten met het doel om een grote groep mensen weg te zetten als mafketels.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:25 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Zelf kijk ik 2 maal per week het acht journaal ongeveer maar zelf heb ik nog niks gezien over de protesten overal.
Heb ik dat per ongeluk niet gezien? Heb het gevoel dat dit genegeerd wordt door onze (staats)media.
Heb die Schwab in 2007 horen zeggen dat het de goede kant op ging met hun 'masterplan' en dat het ook geweldig ging met de media. Wat hij daar mee bedoelde vraag ik me nog steeds af. Vraag me dan ook nu af of 'die media' nog onafhankelijk is want tegengeluiden lijken wel weggecensureerd.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Ik zat vanochtend in de auto en het eerste item van het journaal op Radio 1 ging over de demonstraties in Duitsland.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:25 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
En zoja, zou dit wereldwijd worden 'genegeerd'?Huilen dan.![]()
Ik koppel dat direct aan het vaccin?.... Jij sluit het uit! Groot verschil.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met alle respect, maar met jouw aannames kan ik niet gek veel. Jij ziet oversterfte en koppelt dat direct aan het vaccin. Dat staat je uiteraard vrij, maar het bewijst helemaal niks. Jij bent niet deskundig en hebt geen enkel zicht op wat de oversterfte veroorzaakt. Jouw visie is dus geen kloot waard (die van mij net zo min).
Het "bewijst" niks. Het kleurt wel een rode vlag.
Ik ben niet deskundig? Waarin ben ik niet deskundig?
Geen enkel inzicht in wat oversterfte veroorzaakt? Hmmk.
Mijn visie is geen kloot waard? Hmmk.
Volgens mij som ik een rode vlag op dat het vaccin weleens voor doden kan zorgen. Jij maakt het niet aannemelijk dat ik het fout heb, noch iemand anders, gelukkig wilt de 2e kamer hier wel antwoorden op en stemt 150/150 in met de motie omtzigt om de oversterfte te onderzoeken naar oorzaak.
Maar ik heb het wel ff fout dat er een red flag is die onderzocht moet worden."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ik luister meestal naar BNR maar sinds ik de accu los heb gehad doet de radio het niet meer en zeurt hij om een code. En die zit in mn kluis en dat vergeet ik elke dag. Dus kan zomaar een paar maanden duren voordat ik weer een radio heb.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zat vanochtend in de auto en het eerste item van het journaal op Radio 1 ging over de demonstraties in Duitsland.To BG or not to BG!![]()
Het SARS-CoV-2-virus wordt immers niet overgedragen door mensen die geen klachten hebben, zo blijkt uit publicaties in vooraanstaande wetenschappelijke tijdschriften.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Een strenge lockdown is slecht voor de volksgezondheid
[..]
Dit is inmiddels achterhaald. De studie waarnaar nu gerefereerd wordt komt uit januari van dit jaar, nog van voor de deltavariant.Huilen dan.![]()
Wil jij alleen maar luisteren naar argumenten van mensen met voor jou autoriteit?quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die het main stream verhaal onderstrepen en gepromoveerd zijn zeker?"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wil jij alleen maar luisteren naar argumenten van mensen met voor jou autoriteit?
Dat zijn mensen die het main stream verhaal onderstrepen en gepromoveerd zijn zeker?
Huilen dan.![]()
@Twinkle20 Goede keuze. Ik ben gek op brownies
Steun het Kiva Fok! team!
Zal wel geen verstand hebben van zaken die Carla Peetersquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Een strenge lockdown is slecht voor de volksgezondheid
[..]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ik sluit helemaal niets uit. Want mocht het vaccin veel slachtoffers maken, dan wil ik dat weten. Dat is mega-nieuws en extreem belangrijk. Maar niemand heeft dat nog aannemelijk kunnen maken. Figuren die claimen dat het vaccin talloze slachtoffers eist, komen aanzetten met twijfelachtige bronnen. En dan zijn er ook nog types zoals Baudet, die dagelijks meerdere sterfgevallen tweet en daar dan doodleuk 'vaccin?' boven zet. Hij baseert dat nergens op, het is puur stemmingmakerij.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik koppel dat direct aan het vaccin?.... Jij sluit het uit! Groot verschil.
Het "bewijst" niks. Het kleurt wel een rode vlag.
Ik ben niet deskundig? Waarin ben ik niet deskundig?
Geen enkel inzicht in wat oversterfte veroorzaakt? Hmmk.
Mijn visie is geen kloot waard? Hmmk.
Volgens mij som ik een rode vlag op dat het vaccin weleens voor doden kan zorgen. Jij maakt het niet aannemelijk dat ik het fout heb, noch iemand anders, gelukkig wilt de 2e kamer hier wel antwoorden op en stemt 150/150 in met de motie omtzigt om de oversterfte te onderzoeken naar oorzaak.
Maar ik heb het wel ff fout dat er een red flag is die onderzocht moet worden.
En dat doe jij dus ook. Jij loopt hier al enige tijd de oversterfte aan het vaccin te koppelen. Waar baseer je dat op? Juist: helemaal nergens op. Je gaat zelf cijfertjes lopen interpreteren en denkt vervolgens dat je iets op het spoor bent. Niet om lullig te doen, maar overschat jezelf vooral niet. Die fout wordt momenteel veel gemaakt, met name door figuren die menen aan te tonen dat het vaccin leidt tot een massaslachting.
Verder hartstikke goed dat op initiatief van Omtzigt onderzoek wordt gedaan naar oversterfte. Kom maar door met die oorzaken.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Nee, dat zijn mensen die weten waar ze het over hebben.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wil jij alleen maar luisteren naar argumenten van mensen met voor jou autoriteit?
Dat zijn mensen die het main stream verhaal onderstrepen en gepromoveerd zijn zeker?
Als ik een stuk schrijf over de verspreiding van de omikron-variant zoek ik eerder contact met een biostatisticus die zich met corona bezighoudt dan met een Willem Engel, die overal verstand van denkt te hebben, maar in werkelijkheid vooral een grote berg onzin loopt te verspreiden.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Als jouw auto aan het roken is onder de motorkap heeft niemand aannemelijk kunnen maken dat die in de fik staat dus rij je door met de auto.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik sluit helemaal niets uit. Want mocht het vaccin veel slachtoffers maken, dan wil ik dat weten. Dat is mega-nieuws en extreem belangrijk. Maar niemand heeft dat nog aannemelijk kunnen maken. Figuren die claimen dat het vaccin talloze slachtoffers eist, komen aanzetten met twijfelachtige bronnen. En dan zijn er ook nog types zoals Baudet, die dagelijks meerdere sterfgevallen tweet en daar dan doodleuk 'vaccin?' boven zet. Hij baseert dat nergens op, het is puur stemmingmakerij.
En dat doe jij dus ook. Jij loopt hier al enige tijd de oversterfte aan het vaccin te koppelen. Waar baseer je dat op? Juist: helemaal nergens op. Je gaat zelf cijfertjes lopen interpreteren en denkt vervolgens dat je iets op het spoor bent. Niet om lullig te doen, maar overschat jezelf vooral niet. Die fout wordt momenteel veel gemaakt, met name door figuren die menen aan te tonen dat het vaccin leidt tot een massaslachting.
Verder hartstikke goed dat op initiatief van Omtzigt onderzoek wordt gedaan naar oversterfte. Kom maar door met die oorzaken.
4% oversterfte onder de 65- groep in 2021. Waar dat nog geen procent was in 2020 toen meer mensen besmet raakten met covid en het aantal sterfgevallen aan covid ook hoger lag.
Oversterfte zet precies in bij de start van de vaccinatie campagne.
Waar baseer jij het op dat je het kan uitsluiten? Juist, helemaal nergens op, statistieken wijzen er toch echt op dat er eerder wel iets aan de hand is dan niet.
Oh ok, als Omtzigt vraagt naar "wat gebeurt hier" is het wel ok?
Er zijn ook andere statistieken gepost hier die oversterfte linken aan vaccinatiestatus. Eigenlijk verdomde makkelijk om deze hypothese te verifiren, moet je alleen wel toegang krijgen tot de data."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als jouw auto aan het roken is onder de motorkap heeft niemand aannemelijk kunnen maken dat die in de fik staat dus rij je door met de auto.![]()
![]()
Huilen dan.![]()
Als mijn auto kuren heeft die ik niet kan verklaren, breng ik hem naar een monteur. Iemand die verstand heeft van auto's. Ik ga dan niet mijn eigen theorien erop loslaten, want mijn kennis over auto's is nul.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als jouw auto aan het roken is onder de motorkap heeft niemand aannemelijk kunnen maken dat die in de fik staat dus rij je door met de auto.
Daarom kan ik dus ook geen ene reet met jouw gespeculeer over oversterfte in relatie tot vaccins.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Dan breng je hem wel naar de monteur en ga je er dus wel van uit dat er mogelijkerwijs wat aan de hand is. Waarom sluit je dat mbt vaccins helemaal uit? Waarom zou je dat niet eerst willen uitsluiten? Net als bij je auto? Ff niet autorijden tot je weet wat het is?quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als mijn auto kuren heeft die ik niet kan verklaren, breng ik hem naar een monteur. Iemand die verstand heeft van auto's. Ik ga dan niet mijn eigen theorien erop loslaten, want mijn kennis over auto's is nul.
Daarom kan ik dus ook geen ene reet met jouw gespeculeer over oversterfte in relatie tot vaccins.
Je speculeert zelf net zo hard dat er wat met je auto mis kan zijn. Ik begrijp niet waarom je niet doorhebt dat je met twee maten meet.
Mijn gespeculeer... Er zijn aanwijzingen voor dat het verband kan houden, dan moet je dat meenemen in je onderzoek.
Een slechte wetenschapper zou een mogelijk verband niet onderzoeken."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Biostatisticus. Wat is dat. Een econometrist die werkt in het ziekenhuis verbonden aan medisch onderzoek?quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dat zijn mensen die weten waar ze het over hebben.
Als ik een stuk schrijf over de verspreiding van de omikron-variant zoek ik eerder contact met een biostatisticus die zich met corona bezighoudt dan met een Willem Engel, die overal verstand van denkt te hebben, maar in werkelijkheid vooral een grote berg onzin loopt te verspreiden.
Weetje, die experts van jou moeten het ook maar met beperkte kennis van een beperkt aantal parameters doen met hun voorspellingen. Als iemand ongezonde angst inboezemd die totaal misplaatst is is het wel Marion Koopmans."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Wie zegt dat ik uitsluit dat vaccins sterfte veroorzaken? Misschien ook daadwerkelijk mijn bijdragen lezen, beste vriend.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dan breng je hem wel naar de monteur en ga je er dus wel van uit dat er mogelijkerwijs wat aan de hand is. Waarom sluit je dat mbt vaccins helemaal uit? Waarom zou je dat niet eerst willen uitsluiten? Net als bij je auto? Ff niet autorijden tot je weet wat het is?
Je speculeert zelf net zo hard dat er wat met je auto mis kan zijn. Ik begrijp niet waarom je niet doorhebt dat je met twee maten meet.
Ik zeg dat ik nog geen aanwijzingen heb gezien dat vaccins leidt tot sterfte op grote schaal. De enige bronnen die een dergelijke trend rapporteren, hebben een hoog wappiegehalte. Maar als vaccins toch niet de haak blijken, dan wil ik dat weten. Of om mijzelf te citeren:quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik sluit helemaal niets uit. Want mocht het vaccin veel slachtoffers maken, dan wil ik dat weten. Dat is mega-nieuws en extreem belangrijk.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Laten we die analogie van jou wat verbeteren: jij impliceert dat het verstandig is om op de snelweg een noodstop te maken en als een kip zonder kop weg te sprinten omdat je een voor jou onverklaarbaar geluidje hoort, om pas verder te willen rijden nadat onomstotelijk vastgesteld is dat het volledig veilig is om je weg te vervolgen, waarbij je het oordeel van de experts naast je neerlegt omdat je het zelf beter denkt te weten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dan breng je hem wel naar de monteur en ga je er dus wel van uit dat er mogelijkerwijs wat aan de hand is. Waarom sluit je dat mbt vaccins helemaal uit? Waarom zou je dat niet eerst willen uitsluiten? Net als bij je auto? Ff niet autorijden tot je weet wat het is?
Mijn gespeculeer... Er zijn aanwijzingen voor dat het verband kan houden, dan moet je dat meenemen in je onderzoek.
Een slechte wetenschapper zou een mogelijk verband niet onderzoeken.Huilen dan.![]()
Met wat technisch inzicht en gezond verstand kom je een heel eind, maar auto's zijn gewoon kut om aan te sleutelen. Bij m'n motoren doe ik alles zelf maar ik ga niet voor m'n plezier onder zo'n auto kruipenquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:28 schreef _I het volgende:
Niet gewoon googlen en je auto zelf maken.
.
Huilen dan.![]()
Ja de EXPERTS en de WETENSCHAP , onze nieuwe godenquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De media geven inderdaad de voorkeur aan deskundigen, mensen met expertise over het onderwerp in kwestie.
Wat snap jij niet aan de term "red flag"?quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:27 schreef KoosVogels het volgende:
Wie zegt dat ik uitsluit dat vaccins sterfte veroorzaken? Misschien ook daadwerkelijk mijn bijdragen lezen, beste vriend."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Vorig jaar bleken m'n remschijven te blokkeren (was een fabrieksfout, ontdekte mijn monteur later). Ik had werkelijk geen flauw idee wat er aan de hand was.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met wat technisch inzicht en gezond verstand kom je een heel eind, maar auto's zijn gewoon kut om aan te sleutelen. Bij m'n motoren doe ik alles zelf maar ik ga niet voor m'n plezier onder zo'n auto kruipen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
K jij ziet het niet als een aanwijzing als de oversterfte 4% toeneemt bij niet risicogroepen anno vaccinatiecampagne niet-risicogroepen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:27 schreef KoosVogels het volgende:
Wie zegt dat ik uitsluit dat vaccins sterfte veroorzaken? Misschien ook daadwerkelijk mijn bijdragen lezen, beste vriend.
Ik zeg dat ik nog geen aanwijzingen heb gezien dat vaccins leidt tot sterfte op grote schaal. De enige bronnen die een dergelijke trend rapporteren, hebben een hoog wappiegehalte. Maar als vaccins toch niet de haak blijken, dan wil ik dat weten. Of om mijzelf te citeren:
En definieer grote schaal want ik heb dat woord niet in de mond genomen."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Hangt wel een beetje van de electronica af, maar een hoop is zelf goed te doen. Maar als er een brug bij komt kijken, haak ik af.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met wat technisch inzicht en gezond verstand kom je een heel eind, maar auto's zijn gewoon kut om aan te sleutelen. Bij m'n motoren doe ik alles zelf maar ik ga niet voor m'n plezier onder zo'n auto kruipen.
Mooi man, nieuwe dingen leren.![]()
![]()
Ik zou je adviseren even niet met je auto te rijden en je auto naar een monteur te brengen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als mijn auto kuren heeft die ik niet kan verklaren, breng ik hem naar een monteur. Iemand die verstand heeft van auto's. Ik ga dan niet mijn eigen theorien erop loslaten, want mijn kennis over auto's is nul.
Daarom kan ik dus ook geen ene reet met jouw gespeculeer over oversterfte in relatie tot vaccins.
Jij adviseert blijkbaar om gewoon door te rijden want je hebt nog geen vuur gezien, alleen maar rook."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
In Hong Kong word geregeld gedemonstreerd.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:25 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Heb die Schwab in 2007 horen zeggen dat het de goede kant op ging met hun 'masterplan' en dat het ook geweldig ging met de media. Wat hij daar mee bedoelde vraag ik me nog steeds af. Vraag me dan ook nu af of 'die media' nog onafhankelijk is want tegengeluiden lijken wel weggecensureerd.
Maar dat is niet tegen corona.
Op de Dam in Amsterdam staat geregeld een groepje te protesteren tegen van alles en nog wat.
Bij Parijs is het ook geregeld loos, vaak een te kort aan croissants.
Er is ook een speciaal topic voor maar de laatste tijd niet veel boeiends.
En BTW hier schreeuwt men veel maar echt protesteren gaat toch het beste veilig van uit huis op het internet.
Althans ik heb meerdere keren gevraagd maar tot op heden niemand gehoord die is wezen protesteren afgelopen jaar.Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Capslock dag is 22 oktober.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja maar nu hij is nog klein h
En besmettelijker jah iets.
Althans dat is enige wat ik er van weet..
Of die veel gevaarlijker is..
Geen idee, heb daar nog niet veel over gehoord..
Wel dat er een andere variant is maar daar houd het ook verder beetje mee op.Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Ja alles verloopt vlotjes.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
In Hong Kong word geregeld gedemonstreerd.
Maar dat is niet tegen corona.
Op de Dam in Amsterdam staat geregeld een groepje te protesteren tegen van alles en nog wat.
Bij Parijs is het ook geregeld loos, vaak een te kort aan croissants.
Er is ook een speciaal topic voor maar de laatste tijd niet veel boeiends.
En BTW hier schreeuwt men veel maar echt protesteren gaat toch het beste veilig van uit huis op het internet.
Althans ik heb meerdere keren gevraagd maar tot op heden niemand gehoord die is wezen protesteren afgelopen jaar.
Zelfs de weerstand die Schwab ingecalculeerd had, valt -totnutoe- reuzemee
Het einddoel zal makkelijk gehaald worden.
Gebruik je IQ niet je QRI understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
Dus je neemt vlot een boostertje voor iets waar je amper iets over gehoord hebt ?quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Capslock dag is 22 oktober.
En besmettelijker jah iets.
Althans dat is enige wat ik er van weet..
Of die veel gevaarlijker is..
Geen idee, heb daar nog niet veel over gehoord..
Wel dat er een andere variant is maar daar houd het ook verder beetje mee op.
quote:Politieagenten en leden van de Mobiele Eenheid moeten meer en vooral betere geweldsmiddelen tot hun beschikking krijgen om grote rellen als die in Rotterdam het hoofd te bieden. Die oproep doet politievakbond ACP aan demissionair minister van justitie en veiligheid Ferd Grapperhaus, blijkt uit een brief in handen van deze site.
Er is binnen het korps grote behoefte aan zogenoemde niet-dodelijke geweldsmiddelen, stelt ACP. Onder de niet-dodelijke wapens moet volgens de bond gedacht worden aan de 40mm Specialty Impact Amunity. Dit projectiel is voorzien van meerdere rubberen projectielen en kan afgeschoten worden met de huidige 40 mm traangaswerpers waarover de politie beschikt.
Een ander middel betreft de FN303. Met dit wapen kunnen projectielen met diverse ladingen afgeschoten worden. Denk hierbij aan markeerstof en pepperspray. Dit wapen is onder andere in gebruik bij de Belgische politie, daar wordt het de ‘wapenstok op afstand‘ genoemd. De Koninklijke Marechaussee beschikt over dit middel en is positief over de impact en mogelijkheden van het middel.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-te-bieden~a32f1df4/Steun het Kiva Fok! team!
Verrassend, de politievakbond die om meer geweldsmiddelen vraagt. Laten we dat maar niet doen.quote:Huilen dan.![]()
Precies, mensen die aan het main stream verhaal voldoen en credentials hebben. Die twee vereisten zijn wel nodig lijkt me of vind je Robert Malone ook een held?quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:11 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, dat zijn mensen die weten waar ze het over hebben."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
![]()
Listen to this episode from The Joe Rogan Experience on Spotify. Dr. Peter A. McCullough, MD, MPH, is a board-certified cardiologist who has testified before committees of the US and Texas Senate regarding the treatment of COVID-19 and management of the ongoing pandemic.
Peter McCollough was bij Joe Rogan te gast over Covid/vaccinaties/bijwerkingen enz
Lange zit maar een interessant gesprek, aanrader.
Ik kwam hem eerder al tegen in bovenstaande video toen hij het had over het verschil tussen myocarditis veroorzaakt door vaccinatie en veroorzaakt door Covid.The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it![]()
quote:![]()
Beetje oorlogje spelen op straat.
Beetje jammer dat we weinig horen bij de politie intern over die geweldsproblematiek die we gezien hebben afgelopen 1.5 jaar."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
K thx, wil het wel gaan bekijken, wat is het meest opvallende dat jij eruit hebt gehaald?quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:16 schreef CryptoPunk het volgende:
[ twitter ]
Listen to this episode from The Joe Rogan Experience on Spotify. Dr. Peter A. McCullough, MD, MPH, is a board-certified cardiologist who has testified before committees of the US and Texas Senate regarding the treatment of COVID-19 and management of the ongoing pandemic.
Peter McCollough was bij Joe Rogan te gast over Covid/vaccinaties/bijwerkingen enz
Lange zit maar een interessant gesprek, aanrader.
[ twitter ]
Ik kwam hem eerder al tegen in bovenstaande video toen hij het had over het verschil tussen myocarditis veroorzaakt door vaccinatie en veroorzaakt door Covid."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Toch wisten Engelse onderzoekers te achterhalen waarom astrazeneca in zeldzame gevallen voor bloedklonters kan zorgen.quote:
Dus dat zal wel loslopen.
Het hele idee van een controlegroep is een excuus om niet gevaccineerd te hoeven worden...zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Hij beweert dat 85% van de doden voorkomen had kunnen worden door vroege behandeling bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
K thx, wil het wel gaan bekijken, wat is het meest opvallende dat jij eruit hebt gehaald?The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it![]()
Ja, de wanhoop is tastbaar...quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:36 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Het zijn er best veel ..zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Is niet echt iets wat de politie normaal gesproken zou vermelden.quote:
En je hoort het zelf ook.. meer ambu en politie sirenesThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kijk komt dat even goed uitquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
@:Twinkle20 Goede keuze. Ik ben gek op brownies![]()
![]()
Ik zit vanuit beroepsethiek mee te kijken met de persconferentie
Manmanman wat staan deze idioten ver van de werkelijkheid. Wat een mafkezen.
Al die kinderen gaan natuurlijk naar de ballenbak en opa en oma want er zal toch echt gewerkt moeten worden.
Anders dan andere corona steunmiddelen kunnen ouders nergens op terug vallen vanuit het arbeidsrecht. Ze zullen dus wel moeten.![]()
ik kijk nietquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:12 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik zit vanuit beroepsethiek mee te kijken met de persconferentie
Manmanman wat staan deze idioten ver van de werkelijkheid. Wat een mafkezen.
Al die kinderen gaan natuurlijk naar de ballenbak en opa en oma want er zal toch echt gewerkt moeten worden.
Anders dan andere corona steunmiddelen kunnen ouders nergens op terug vallen vanuit het arbeidsrecht. Ze zullen dus wel moeten.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
hmmmquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:12 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik had een soort van weddenschap verloren
wedje leggen?
Wat ii me wel afvraag .. zullen we vadt nog wel antwoord op krijgen
De maatregelen gaan langer duren t/m 14 januari
Betekent dat ook zo voor de scholen? Of is dat alleen aankomende week?![]()
Ik heb al 9x het woord omikron of omikronvariant gehoordSteun het Kiva Fok! team!
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]ik kom eraanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rotterdam Crooswijk. Vlakbij het vaccinatiecentrumquote:Steun het Kiva Fok! team!
poeh das een eindje rijden vanaf hierquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Rotterdam Crooswijk. Vlakbij het vaccinatiecentrum
woon op de veluwe
(nee niet in de biblebelt)
We moeten twijfelaars gaan overtuigen alsnog de prik te gaan halen
Ik zeg het alvast: kansloze missie .. zonde van je energie.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
We moeten twijfelaars gaan overtuigen alsnog de prik te gaan halen![]()
zou je denkenquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:30 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik zeg het alvast: kansloze missie .. zonde van je energie.
Ik ben niets van plan hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:30 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik zeg het alvast: kansloze missie .. zonde van je energie.Steun het Kiva Fok! team!
Ja, zag zelfs al een slalom a la Efteling voor de poli cardiologie...quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is niet echt iets wat de politie normaal gesproken zou vermelden.
En je hoort het zelf ook.. meer ambu en politie sireneszeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Een slalom?quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, zag zelfs al een slalom a la Efteling voor de poli cardiologie...
aka een om en om rij?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het vaccinatiecentrum bij mij in de buurt waar ze nu ook boosteren word in de media een Efteling genoemd. De rijen wachtenden staan soms zelfs bij mij in de straat en de hele buurt staat vol met geparkeerde auto's van boosteraars.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, zag zelfs al een slalom a la Efteling voor de poli cardiologie...
https://www.ad.nl/rotterd(...)-neergezet~a7415700/Steun het Kiva Fok! team!
Ik neem aan dat ze ook extra AED toestellen klaar hebben staan?quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het vaccinatiecentrum bij mij in de buurt waar ze nu ook boosteren word in de media een Efteling genoemd. De rijen wachtenden staan soms zelfs bij mij in de straat en de hele buurt staat vol met geparkeerde auto's van boosteraars.
https://www.ad.nl/rotterd(...)-neergezet~a7415700/zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Toen ik er laatst was waren er een stuk of 5 kraampjes met personeel van het Rode Kruis en die dingen hangen inderdaad overal.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze ook extra AED toestellen klaar hebben staan?Steun het Kiva Fok! team!
Klopt, sommige willen wanhopig dat het vaccin levensgevaarlijk is en totaal onwerkzaam...quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:43 schreef PSVCL het volgende:
Begin medelijden te krijgen met mensen die dit nog steeds gelovenzeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Welke prik? De prik die ontwikkeld is voor de Wuhan variant van 2 jaar geleden, en die inmiddels al lang achterhaald is en dus niet meer werkt? De prik die zo slecht werkt dat men er inmiddels al 4 van moet nemen, en het eind nog niet in zicht is? Mij niet gezien, ik pas goed op mijn lichaam.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
We moeten twijfelaars gaan overtuigen alsnog de prik te gaan halen
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.![]()
Die mensen zijn niet in orde en verschrikkelijk naef.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:43 schreef PSVCL het volgende:
Begin medelijden te krijgen met mensen die dit nog steeds geloven![]()
![]()
Nabeschouwing persconferentieThe further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it![]()
Heb ook geen trek in een Pfizer abonnement , om de 9(?) maanden als testobject fungeren terwijl je niks mankeert/ het "virus" niks doet.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:50 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Welke prik? De prik die ontwikkeld is voor de Wuhan variant van 2 jaar geleden, en die inmiddels al lang achterhaald is en dus niet meer werkt? De prik die zo slecht werkt dat men er inmiddels al 4 van moet nemen, en het eind nog niet in zicht is? Mij niet gezien, ik pas goed op mijn lichaam.Helaas zijn er ook voor ons consequenties aan verboden anders hadden ze zich van mij helemaal lek mogen prikken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:51 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Die mensen zijn niet in orde en verschrikkelijk naef.
Door hun angststoornis komen we hier niet meer uit![]()
![]()
De griepprik is ook jaarlijks en werkt prima. De frequentie zegt dus vrij weinig.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:50 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Welke prik? De prik die ontwikkeld is voor de Wuhan variant van 2 jaar geleden, en die inmiddels al lang achterhaald is en dus niet meer werkt? De prik die zo slecht werkt dat men er inmiddels al 4 van moet nemen, en het eind nog niet in zicht is? Mij niet gezien, ik pas goed op mijn lichaam.![]()
Nou anders ik wel.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:43 schreef PSVCL het volgende:
Begin medelijden te krijgen met mensen die dit nog steeds geloven![]()
Is er ook een Nobel prijs voor geduld? In dat geval wil ik graag @ludovico nomineren...
Hulde voor je geduld met deze zuigers hier regelmatig
Lach met een schone bips![]()
We zijn nog niet eens een jaar met inentingen onderweg en ze sorteren alweer voor op een vierde prik binnen een jaar tijdsbestek. Ook worden hier i.t.t. met de griepprik ook gezonde mensen die niks mankeren mee opgezadeld met een soort mantra dat we het voor opa en oma doen, maar nog steeds besmet kan raken en het kan verspreiden. Ook word je bewegingsvrijheid afhankelijk van je booster.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:05 schreef Poem_ het volgende:
[..]
De griepprik is ook jaarlijks en werkt prima. De frequentie zegt dus vrij weinig.
Oprechte vraag, geloof je het zelf allemaal nog?De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.![]()
De griep zorgt niet voor een zorginfarct. Daardoor niet te vergelijken met Covid.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:09 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
We zijn nog niet eens een jaar met inentingen onderweg en ze sorteren alweer voor op een vierde prik binnen een jaar tijdsbestek. Ook worden hier i.t.t. met de griepprik ook gezonde mensen die niks mankeren mee opgezadeld met een soort mantra dat we het voor opa en oma doen, maar nog steeds besmet kan raken en het kan verspreiden. Ook word je bewegingsvrijheid afhankelijk van je booster.
Oprechte vraag, geloof je het zelf allemaal nog?zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
GeGebruik je IQ ipv je QRquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
We moeten twijfelaars gaan overtuigen alsnog de prik te gaan halenI understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
er zijn ook jaren dat de griep daarvoor heeft gezorgdquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
De griep zorgt niet voor een zorginfarct. Daardoor niet te vergelijken met Covid.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
De griepvaccin zorgt niet voor een zorginfarct. Daardoor niet te vergelijken met CovidvaccinI understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
Nope, er is geen enkel jaar te noemen waarbij de samenleving op slot ging vanwege een zorginfarct door griep.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn ook jaren dat de griep daarvoor heeft gezorgdzeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
de samenleving is niet op slot gegaanquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nope, er is geen enkel jaar te noemen waarbij de samenleving op slot ging vanwege een zorginfarct door griep.
maar het zorg infarct was er wel terdegeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Er is nooit een zorginfarct door corona geweest. Maatregelen worden altijd getroffen omdat er een dreiging is tot een zorginfarct, en die dreiging is weer gebaseerd op creatieve modelletjes en angstporno.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nope, er is geen enkel jaar te noemen waarbij de samenleving op slot ging vanwege een zorginfarct door griep.De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.![]()
altijd NET niet. en als de zorg niet overstroomt zeggen ze dat het door de maatregelen komt. niet te controleren die pseudowetenschap.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:21 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Er is nooit een zorginfarct door corona geweest. Maatregelen worden altijd getroffen omdat er een dreiging is tot een zorginfarct, en die dreiging is weer gebaseerd op creatieve modelletjes en angstporno.Plaats hier uw advertentie![]()
Haha, halve buurman.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Rotterdam Crooswijk. Vlakbij het vaccinatiecentrum"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Dat wist ik al. Jij woont in Kralingen, op de grens met Crooswijk en ik in Crooswijk op de grens met Kralingen.quote:Steun het Kiva Fok! team!
Ik paas hem door naar I_quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
Is er ook een Nobel prijs voor geduld? In dat geval wil ik graag @:ludovico nomineren...
Hulde voor je geduld met deze zuigers hier regelmatig
Ik ga voor zilver."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Vaccinatieplicht.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:49 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Avondklok incoming, etc."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
En nog bescheiden gebleven ookquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik paas hem door naar I_
Ik ga voor zilver.
Het is _Iquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik paas hem door naar I_
Ik ga voor zilver.![]()
Heb totaal geen geduld. IRL niet en online niet.
Greys mag hem hebben!
[ Bericht 0% gewijzigd door _I op 14-12-2021 21:11:48 ]![]()
Nee nee neequote:Op dinsdag 14 december 2021 21:06 schreef _I het volgende:
[..]
Het is _I![]()
Heb totaal geen geduld. IRL niet en online niet.
Greys mag hem hebben!
teveel eer
@controlaltdelete
its yours
jeesus, sparen we brownie-punten hiero, en nee ik wil hem /het / it / ook niet cut that crapquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee nee nee
teveel eer
@:Controlaltdelete
its yours
There is only one religion![]()
alweer Browniesquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:36 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
jeesus, sparen we brownie-punten hiero, en nee ik wil hem /het / it / ook niet cut that crap
Ja, precies.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:21 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Er is nooit een zorginfarct door corona geweest. Maatregelen worden altijd getroffen omdat er een dreiging is tot een zorginfarct, en die dreiging is weer gebaseerd op creatieve modelletjes en angstporno.
Fikse maatregelen plus afschaling van de zorg, plus uitbreiding van de capaciteit.
En dat al meerdere keren, gedurende maanden.
Noem eens een vergelijkbaar groeiseizoen.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
uh ja maar het is bussness , moneyflow you know, theater show idiocratiequote:Op dinsdag 14 december 2021 21:37 schreef mspoez het volgende:
Ik snap het niet meer, is dit zo?
[ twitter ]There is only one religion![]()
Dus geen avondklok, geen winkelsluiting, geen QR code die mensen uitsluit, geen opschorting van evenementen, etc, nachtleven gaat gewoon door?quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
de samenleving is niet op slot gegaanquote:maar het zorg infarct was er wel terdegezeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Klopt ik heb de afgelopen jaar maar weinig gehoord over corona..quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:50 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dus je neemt vlot een boostertje voor iets waar je amper iets over gehoord hebt ?
Op de 20+ topics hier na dan.Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
er zijn griepseizoenen waarbij er net zo goed een zorginfarct wasquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus geen avondklok, geen winkelsluiting, geen QR code die mensen uitsluit, geen opschorting van evenementen, etc, nachtleven gaat gewoon door?
[..]
waarbij operaties zijn uitgesteld
door de griep
en nee toen was er geen lockdown etcThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Agh ja..quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:49 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja alles verloopt vlotjes.
Zelfs de weerstand die Schwab ingecalculeerd had, valt -totnutoe- reuzemee
Het einddoel zal makkelijk gehaald worden.
Gebruik je IQ niet je QR
Ik heb ten minste nog geprotesteerd.
Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Er staat hier eerder in het topic (hint, control F: "Peeters") van Carla Peeters dat er echt bijna niemand besmettelijk is zonder symptomen volgend gedegen onderzoeken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:37 schreef mspoez het volgende:
Ik snap het niet meer, is dit zo?
[ twitter ]
Geen klachten en wel testen is krankzinnig in mijn hoofd maar okay."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Het is toch allemaal geleuter in de marge? Dat het er bij jou nog ingaat.. zorgcrisisquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, precies.
Fikse maatregelen plus afschaling van de zorg, plus uitbreiding van de capaciteit.
En dat al meerdere keren, gedurende maanden.
Noem eens een vergelijkbaar groeiseizoen.
Als het echt zo erg was was het vrouwen en kinderen eerst, noodveldhospitalen, koelwagens vol (gevulde) bodybags, iedere man en vrouw geschikt werden ingezet.
Dan zaten we niet te polderen of de horeca om 5 of 6 dichtmoest en we een QR-code moeten tonen.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Maar waarom hebben dan alle scholen in Nederland de afgelopen weken zelftesten uitgedeeld aan hun kinderen met de instructie:?quote:Medewerkers en leerlingen testen
Onderwijspersoneel en leerlingen vanaf groep 6 doen thuis 2x per week een zelftest. Voor de zekerheid, dus ook als er geen klachten zijn. Dit testadvies geldt voor iedereen, dus ook voor medewerkers en leerlingen die gevaccineerd zijn. Medewerkers en leerlingen doen de zelftest thuis, eventueel met hulp van de ouders/verzorgers.Prrrrr![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
Er staat hier eerder in het topic (hint, control F: "Peeters") van Carla Peeters dat er echt bijna niemand besmettelijk is zonder symptomen volgend gedegen onderzoeken.
Geen klachten en wel testen is krankzinnig in mijn hoofd maar okay.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het SARS-CoV-2-virus wordt immers niet overgedragen door mensen die geen klachten hebben, zo blijkt uit publicaties in vooraanstaande wetenschappelijke tijdschriften.
Dit is inmiddels achterhaald. De studie waarnaar nu gerefereerd wordt komt uit januari van dit jaar, nog van voor de deltavariant.Huilen dan.![]()
Trieste bs.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:04 schreef mspoez het volgende:
Maar waarom hebben dan alle scholen in Nederland de afgelopen weken zelftesten uitgedeeld aan hun kinderen met de instructie:
[..]
?
Ze kunnen beter die dingen gratis maken en oproepen ze nuttig te gebruiken / massaal allemaal zondag de 20e."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Hoax!! die blagen moeten gewoon ook geprikt worden... Ook al hebben ze op natuurlijke wijze immuniteit gekregen, ze moeten die prik. Anders gaat oma dood.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:12 schreef ludovico het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)w8rumsBg1O-j9O5IN3Ro
Is er serieus nog iemand in dit topic die de MSM volgt als de ware Messias die de waarheid brengt nog geloofd? (disclamer, de zuigers uitgezonderd.)
Maar iemand?....... iemand? misschien?
Neuh MSM wordt gevoed door angstpornofetishisten zoals Koopmans."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Jammer dat ze autoriteit krijgt van mensen."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
U vergeet er een paar beste Nobel prijs winnaarquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:27 schreef ludovico het volgende:
Neuh MSM wordt gevoed door angstpornofetishisten zoals Koopmans.I_ krijgt hem volgend jaar
Ja maar... OMICRONquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:12 schreef ludovico het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)w8rumsBg1O-j9O5IN3RoThere is only one religion![]()
Moronic.quote:"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ja das wel een dingetje he? Leuk om morgen de rest op het thee kransje mee bang te maken.. Of in de kantine op het werk... De zoveelste mutatie of doom.quote:Lach met een schone bips![]()
Quequote:Op dinsdag 14 december 2021 20:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
De griep zorgt niet voor een zorginfarct. Daardoor niet te vergelijken met Covid.![]()
Is jouw Google kapot of wat?![]()
Ja ik slik het allemaal voor zoete koek, moet daarna wel overgeven want schijnbaar heb ik een allergiequote:Op dinsdag 14 december 2021 23:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoax!! die blagen moeten gewoon ook geprikt worden... Ook al hebben ze op natuurlijke wijze immuniteit gekregen, ze moeten die prik. Anders gaat oma dood.
Is er serieus nog iemand in dit topic die de MSM volgt als de ware Messias die de waarheid brengt nog geloofd? (disclamer, de zuigers uitgezonderd.)
Maar iemand?....... iemand? misschien?
There is only one religion![]()
Nee zijn google is al geprogrammeerdquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:31 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Que![]()
Is jouw Google kapot of wat?
Sowieso... 2 jaar de tijd gehad voor fatsoenlijke data om het gewoon 1:1 met elkaar te vergelijken....quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:31 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Que![]()
Is jouw Google kapot of wat?"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Heeft Pfizer wel prikkie voor die allergie van jou. Effectief en veilig.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:32 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ja ik slik het allemaal voor zoete koek, moet daarna wel overgeven want schijnbaar heb ik een allergieLach met een schone bips![]()
Valt me op dat men er een beetje klaar mee is in het Cor covid topic , men begint er flauw van te worden van al die maatregelen en uitzichtloosheid.There is only one religion![]()
Waarom horen we al een maand “het is onduidelijk of omrikron milder verloopt of een groter probleem is”
Hoe Fucking moeilijk is het om wat controle groepen te testen en volgen?Vakman pur sang![]()
Whut? Nu pas?quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:35 schreef Dance99Vv het volgende:
Valt me op dat men er een beetje klaar mee is in het Cor covid topic , men begint er flauw van te worden van al die maatregelen en uitzichtloosheid.Lach met een schone bips![]()
Het is toch wel eng hoor waar dit allemaal heen dreigt te gaan. Ze spreken nu ook al openlijk over het aanpassen van de samenleving aan de coronamaatstaven. Dus met andere woorden: een kille schrale dystopie.
Ik hoop dat die omicron variant zo besmettelijk is dat deze niet te beteugelen valt met welke symboolpolitiek dan ook, en dat dus het onvermijdelijke niet uit te stellen valt met het maakbaarheidsdenken wat deze dystopie waar we nu inzitten veroorzaakt.De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.![]()
Al lang gedaan is Z-Afrika.. Zelfs Denemarken had er al een papertje over... Moronic is een farce.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom horen we al een maand “het is onduidelijk of omrikron milder verloopt of een groter probleem is”
Hoe Fucking moeilijk is het om wat controle groepen te testen en volgen?Lach met een schone bips![]()
Ja maar OMICRON heeft al 1 iemand gedood in engelandquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe Fucking moeilijk is het om wat controle groepen te testen en volgen?There is only one religion![]()
Joah eergisteren al.... En inmiddels liggen de mensen in de straten dood. Toch?.... toch?.... of niet? Dammit! weer niet.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:37 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ja maar OMICRON heeft al 1 iemand gedood in engelandLach met een schone bips![]()
Wacht maar over 2 weken, dan gaat het echt los! En als dat niet het geval is dan nog even 2 weken wachten, dan is het echt menens! Toch voor de zekerheid maar even wat maatregelen treffen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Joah eergisteren al.... En inmiddels liggen de mensen in de straten dood. Toch?.... toch?.... of niet? Dammit! weer niet.De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.![]()
Maak je niet druk, zelfs de meeste mensen die met de beste bedoelingen de prik genomen hebben raken er klaar mee. Dit gaat geen stand houden. Ja tuurlijk heb je een paar prikjunks die zich hier graag laten zien. Meesten gaan langzaamaan nadenken. Geef het tijd.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:36 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Het is toch wel eng hoor waar dit allemaal heen dreigt te gaan. Ze spreken nu ook al openlijk over het aanpassen van de samenleving aan de coronamaatstaven. Dus met andere woorden: een kille schrale dystopie.
Ik hoop dat die omicron variant zo besmettelijk is dat deze niet te beteugelen valt met welke symboolpolitiek dan ook, en dat dus het onvermijdelijke niet uit te stellen valt met het maakbaarheidsdenken wat deze dystopie waar we nu inzitten veroorzaakt.Lach met een schone bips![]()
En zelfs het nadenken gaat komen, net als al die doden in de stratenquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:41 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Wacht maar over 2 weken, dan gaat het echt los! En als dat niet het geval is dan nog even 2 weken wachten, dan is het echt menens! Toch voor de zekerheid maar even wat maatregelen treffen.
Ja want het vaccin is nutteloos geworden en je weet OMICRON is heel besmettelijk en potetieel gevaaarlijk. vaccin is er pas over een half jaar en dan hebben we mutatie 666 op ons bordquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:41 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Wacht maar over 2 weken, dan gaat het echt los! En als dat niet het geval is dan nog even 2 weken wachten, dan is het echt menens! Toch voor de zekerheid maar even wat maatregelen treffen.There is only one religion![]()
Je hebt wel gelijk hoor, ik hou mijn hart vast als dit het resultaat is van max vaccinatie en de oudjes nu te maken krijgen met een vaccine ontwijkende variant... Gaan ze alsnog dood aan een verkoudheidsvirus..... Waar is de Homer Simpson Doh emo wanneer je hem nodig hebt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:43 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ja want het vaccin is nutteloos geworden en je weet OMICRON is heel besmettelijk en potetieel gevaaarlijk. vaccin is er pas over een half jaar en dan hebben we mutatie 666 op ons bord
Gewaarschuwd voor de vaxx rollout, tijdens en nu nog.... Vooral gezonde mensen blijven prikken....Lach met een schone bips![]()
Tja was die Verzamelaar toch niet zo'n gekke henkie toen hij vorig jaar zei dat we nog steeds maatregelen en lockdowns zouden hebben als de vaccinatiecampagne afgerond zou zijn, en er een maatschappelijk debat zou komen over de samenleving anders inrichten naar coronamaatstaven. Was desinformatie en banwaardigquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:35 schreef Dance99Vv het volgende:
Valt me op dat men er een beetje klaar mee is in het Cor covid topic , men begint er flauw van te worden van al die maatregelen en uitzichtloosheid.![]()
Totaal geen medelijden mee. Het typische volk wat de oorzaak is van de ellende waar we nu in zitten, namelijk conformisten en goedgelovigen.De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.![]()
Wat is er malloot aan een max vaxx campagne te doen onder gezonde mensen voor een virus dat niet gevaarlijk is voor hen? En dit terwijl we te maken hebben met leaky vaccins?quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Het zit hier inmiddels echt vol met malloten.
Dan ga je juist mutaties boosteren of snapt de oude wetenschap het niet?Lach met een schone bips![]()
Gekkie, iedereen met een IQ van boven de 80 had dit moeten zien aankomen... En nu zeggen dat de App een opmaat is naar totale controle is ook al wappie.....quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:53 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Tja was die Verzamelaar toch niet zo'n gekke henkie toen hij vorig jaar zei dat we nog steeds maatregelen en lockdowns zouden hebben als de vaccinatiecampagne afgerond zou zijn, en er een maatschappelijk debat zou komen over de samenleving anders inrichten naar coronamaatstaven. Was desinformatie en banwaardig![]()
Totaal geen medelijden mee. Het typische volk wat de oorzaak is van de ellende waar we nu in zitten, namelijk conformisten en goedgelovigen.Lach met een schone bips![]()
Hoop btw echt dat je je avatar niet hoeft aan te passen naar Jan Paternotte..... Dan nog liever Ernst Kuipersquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:53 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Tja was die Verzamelaar toch niet zo'n gekke henkie toen hij vorig jaar zei dat we nog steeds maatregelen en lockdowns zouden hebben als de vaccinatiecampagne afgerond zou zijn, en er een maatschappelijk debat zou komen over de samenleving anders inrichten naar coronamaatstaven. Was desinformatie en banwaardig![]()
Totaal geen medelijden mee. Het typische volk wat de oorzaak is van de ellende waar we nu in zitten, namelijk conformisten en goedgelovigen.Maar een Patternotte als nieuwe Huug ga ik wel redelijk misdadige gevoelens ontwikkelen
Zeker, je ziet dat er steeds meer mensen klaar mee raken, maar nog lang niet genoeg en de tijd tikt door. Ik had eigenlijk verwacht dat het nu wel over zou zijn nu iedereen gevaccineerd was en dus geen enkele maatregel meer zou pikken. Maar half NL is weer bang gemaakt, kijkt weer naar de persconferentie en raakt weer onder hypnose.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maak je niet druk, zelfs de meeste mensen die met de beste bedoelingen de prik genomen hebben raken er klaar mee. Dit gaat geen stand houden. Ja tuurlijk heb je een paar prikjunks die zich hier graag laten zien. Meesten gaan langzaamaan nadenken. Geef het tijd.
Er ligt namelijk wel een gevaar van gewenning op de loer, en ook een murw geslagen samenleving (hebben de mensen er straks nog wel zin in, of belanden we in een staat van mineur zoals we ook zagen in de Soviet Unie). En zie het dan allemaal nog maar eens terug te draaien naar het oude vertrouwde.De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.![]()
Not gonna happen, dit is de laatste push... De groep die niet mee gaat is te groot. 6 maanden max, en dan gaat alles op de Climate BULLSHIT.quote:Op woensdag 15 december 2021 00:01 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Zeker, je ziet dat er steeds meer mensen klaar mee raken, maar nog lang niet genoeg en de tijd tikt door. Ik had eigenlijk verwacht dat het nu wel over zou zijn nu iedereen gevaccineerd was en dus geen enkele maatregel meer zou pikken. Maar half NL is weer bang gemaakt, kijkt weer naar de persconferentie en raakt weer onder hypnose.
Er ligt namelijk wel een gevaar van gewenning op de loer, en ook een murw geslagen samenleving (hebben de mensen er straks nog wel zin in, of belanden we in een staat van mineur zoals we ook zagen in de Soviet Unie). En zie het dan allemaal nog maar eens terug te draaien naar het oude vertrouwde.Lach met een schone bips![]()
Neu ik verander mijn profielfoto niet snelquote:Op woensdag 15 december 2021 00:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoop btw echt dat je je avatar niet hoeft aan te passen naar Jan Paternotte..... Dan nog liever Ernst KuipersMaar een Patternotte als nieuwe Huug ga ik wel redelijk misdadige gevoelens ontwikkelen
![]()
Maar die Paternotte is nog 10x erger dan Hugo.De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.![]()
Als ik die vent zie gaan de haren in de nek die ik niet heb overeind staan.... Wat een verschrikkelijk soort worm van mens.. En ik hou het netjes.quote:Op woensdag 15 december 2021 00:04 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Neu ik verander mijn profielfoto niet snel![]()
Maar die Paternotte is nog 10x erger dan Hugo.Lach met een schone bips![]()
Sorry maar ik heb er geen vertrouwen in. De groep die dit narratief nog steeds omarmt is gewoon te groot. Bovendien roepen wij skeptici al 2 jaar dat het over x aantal maanden wel klaar is, en dat het dan niet meer gepikt zal worden.quote:Op woensdag 15 december 2021 00:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Not gonna happen, dit is de laatste push... De groep die niet mee gaat is te groot. 6 maanden max, en dan gaat alles op de Climate BULLSHIT.
Ik laat mij echter graag verrassen.De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.![]()
Je hebt gelijk, maar er gaan steeds meer geprikten mee nu. Die zijn er ook klaar mee en voelen zich bedrogen, Een jaar geleden stonden we als degenen die geen prik wilden er een stuk anders voor. Boosters???? Veel zeggen nu sodemieter op, en terecht.quote:Op woensdag 15 december 2021 00:07 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb er geen vertrouwen in. De groep die dit narratief nog steeds omarmt is gewoon te groot. Bovendien roepen wij skeptici al 2 jaar dat het over x aantal maanden wel klaar is, en dat het dan niet meer gepikt zal worden.
Ik laat mij echter graag verrassen.Lach met een schone bips![]()
Dat zijn zeker mooie signalen maar velen zullen wel weer overstag gaan omdat ze dan zonder booster nergens meer heen kunnen, na weer maanden lang murw geslagen te zijn door de regels die weer tot de zomer gaan duren. Ik snap het aan de ene kant wel na maandenlang niets gekund te hebben, het is gewoon psychologische oorlogsvoering en als jongere wil je toch zoveel mogelijk leven bijvoorbeeld. De groep die een echte vuist wil maken tegen dit belachelijke beleid is nog veel te marginaal.quote:Op woensdag 15 december 2021 00:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar er gaan steeds meer geprikten mee nu. Die zijn er ook klaar mee en voelen zich bedrogen, Een jaar geleden stonden we als degenen die geen prik wilden er een stuk anders voor. Boosters???? Veel zeggen nu sodemieter op, en terecht.De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.![]()
Die jongeren is juist de groep die ik hoor die zegt "fuck die boosters want we mogen nu ook niks" Dat is juist de groep die het niet gaat doenquote:Op woensdag 15 december 2021 00:17 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dat zijn zeker mooie signalen maar velen zullen wel weer overstag gaan omdat ze dan zonder booster nergens meer heen kunnen, na weer maanden lang murw geslagen te zijn door de regels die weer tot de zomer gaan duren. Ik snap het aan de ene kant wel na maandenlang niets gekund te hebben, het is gewoon psychologische oorlogsvoering en als jongere wil je toch zoveel mogelijk leven bijvoorbeeld. De groep die een echte vuist wil maken tegen dit belachelijke beleid is nog veel te marginaal.My guess is de 50+ gaan in de rij staan en daarna gaat er nog weinig geprikt worden. De jongeren hebben het uit MSM info gedaan om de oudjes te beschermen en die zijn ook niet gek. Die zijn er klaar mee.
Het is langzaamaan klaar, een KoosVogels en isdatzo en voetbalmanager en hun consorten zullen in de rij staan voor de booster. Maar dat zijn er maar een paar en zelfs hier. Meeste mensen die nog zelf nadenken vinden het allemaal wel best. Dat is wat ik hoor de hele dag.Lach met een schone bips![]()
Als ze dat koppelen aan de QR en dus vakanties gaat iedereen een booster halen.quote:Op woensdag 15 december 2021 00:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die jongeren is juist de groep die ik hoor die zegt "fuck die boosters want we mogen nu ook niks" Dat is juist de groep die het niet gaat doenMy guess is de 50+ gaan in de rij staan en daarna gaat er nog weinig geprikt worden. De jongeren hebben het uit MSM info gedaan om de oudjes te beschermen en die zijn ook niet gek. Die zijn er klaar mee.
Het is langzaamaan klaar, een KoosVogels en isdatzo en voetbalmanager en hun consorten zullen in de rij staan voor de booster. Maar dat zijn er maar een paar en zelfs hier. Meeste mensen die nog zelf nadenken vinden het allemaal wel best. Dat is wat ik hoor de hele dag.Vakman pur sang![]()
Dan heb jij toch niet goed opgelet.quote:Op woensdag 15 december 2021 00:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
Het is langzaamaan klaar, een KoosVogels en isdatzo en voetbalmanager en hun consorten zullen in de rij staan voor de booster.Huilen dan.![]()
Welkom social credit score.quote:Op woensdag 15 december 2021 07:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ze dat koppelen aan de QR en dus vakanties gaat iedereen een booster halen."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Nou, kom maar op met een groeiseizoen vergelijkbaar met wat we nu doormaken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:31 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Que![]()
Is jouw Google kapot of wat?
Ik wacht wel even...zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
![]()
Het gaat los in Israel. Een covid-waarschijnlijkheidsscore.
Wat zal het veilig worden op straat.![]()
Nee, niet zoals met Covid.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn griepseizoenen waarbij er net zo goed een zorginfarct was
waarbij operaties zijn uitgesteld
door de griep
en nee toen was er geen lockdown etc
Een griepseizoen duurt 9-11 weken en we hebben inderdaad in een enkel geval tijdens de piek wat uitstel van zorg gehad.
Maar niet wat er nu meemaken, dat duizenden gevallen van planbare zorg zijn uitgesteld, dat we jaren gaan achterlopen om het in te halen, dat semi-acute zorg ook is uitgesteld, dat we 1700 mensen met een zuurstoftank naar huis sturen omdat er geen plek is, en we ondertussen de economie slopen door sectoren dicht te gooien en verder 'verbieden' dat je ergens op visite gaat.
Er is geen enkel griepseizoen op te noemen met dezelfde impact als covid op de zorg.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Ah, jij had natuurlijk liever gezien dat het compleet uit de hand was gelopen voordat er maatregelen waren gekomen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is toch allemaal geleuter in de marge? Dat het er bij jou nog ingaat.. zorgcrisis
Als het echt zo erg was was het vrouwen en kinderen eerst, noodveldhospitalen, koelwagens vol (gevulde) bodybags, iedere man en vrouw geschikt werden ingezet.
Dan zaten we niet te polderen of de horeca om 5 of 6 dichtmoest en we een QR-code moeten tonen.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
quote:Op woensdag 15 december 2021 08:11 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Het gaat los in Israel. Een covid-waarschijnlijkheidsscore.
Wat zal het veilig worden op straat.Huilen dan.![]()
Het was eerder niet gelukt. Nu met Omicron gaan ze het weer proberen.quote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: