abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 december 2021 @ 14:46:53 #126
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202614645
https://nos.nl/artikel/2409465-toch-volgende-week-al-kerstvakantie-basisscholen-avondlockdown-tot-half-januari

Wat een ver-ras-sing :').

Mag ik 'm inkoppen?
Half januari komt Omicron om de hoek kijken en moeten we óf helemaal dicht, of nog een verlenging van het huidige. Belgie, UK en mogelijk nog een ander land(en) hebben dat voorzetje al gegeven.

Edit.
Mensen tot wanhoop drijven geeft mogelijkheden. implementatie 2G of gelijkwaardig dramatisch gekloot met coronapaspoorten/bewijzen en uitsluiting ongevaccineerden is ook nog een optie.
Mai pben rai~!
pi_202614676
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 14:46 schreef KNAK het volgende:
https://nos.nl/artikel/2409465-toch-volgende-week-al-kerstvakantie-basisscholen-avondlockdown-tot-half-januari

Mag ik 'm inkoppen?
Half januari komt Omicron om de hoek kijken en moeten we óf helemaal dicht, of nog een verlenging van het huidige. Belgie, UK en mogelijk nog een ander land(en) hebben dat voorzetje al gegeven.

Edit.
Mensen tot wanhoop drijven geeft mogelijkheden. implementatie 2G of gelijkwaardig dramatisch gekloot met coronapaspoorten/bewijzen en uitsluiting ongevaccineerden is ook nog een optie.
Ja de 'onzichtbare dood' waadt door onze donkere straten 8-)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 14 december 2021 @ 14:49:45 #128
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202614681
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 14:46 schreef KNAK het volgende:

Mag ik 'm inkoppen?

Edit.
Omicron is er toch al?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202614736
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 14:49 schreef theguyver het volgende:

[..]
Omicron is er toch al?
Ja maar nu hij is nog klein hé

Moet nog groeien tot de DOMINANTE SUPERBESMETTELIJKE GEVAARLIJKE VARIANT :+
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_202614748
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 14:05 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik vind het gek dat je "hard bewijs" moet zien voor schadelijke effecten van een vaccin dat voor heel veel mensen geen enkel nut heeft. Praktisch iedereen onder de 50 in gezonde toestand zal niet op de IC belanden van Covid,

Oversterfte die opeens gaat oplopen vanaf de inzet van de vaccinaties is voor mij een red flag.
Vanaf moment vaccineren gaat het aantal doodgeboortes omhoog met 170% na een covid besmetting (?)..... Gek hey.

Britse variant / Vaccinatie, god mag het weten, je zou er achter kunnen komen als je er naar zoekt maar de info is niet vrij toegankelijk.
Met alle respect, maar met jouw aannames kan ik niet gek veel. Jij ziet oversterfte en koppelt dat direct aan het vaccin. Dat staat je uiteraard vrij, maar het bewijst helemaal niks. Jij bent niet deskundig en hebt geen enkel zicht op wat de oversterfte veroorzaakt. Jouw visie is dus geen kloot waard (die van mij net zo min).
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_202614765
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 14:52 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja maar nu hij is nog klein hé

Moet nog groeien tot de DOMINANTE SUPERBESMETTELIJKE GEVAARLIJKE VARIANT :+
twitter

tijd voor je booster dan!!1!
Plaats hier uw advertentie
pi_202614773
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 14:16 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Alarm Alarm :wtf:
[..]

Dat artikel lijkt mij gewoon een stand van zaken, niets meer en niets minder.

Of moeten dergelijke feiten volgens jou worden verzwegen? Dacht dat men in BNW juist altijd voorstander was van transparantie.
pi_202614856
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 14:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dat artikel lijkt mij gewoon een stand van zaken, niets meer en niets minder.

Of moeten dergelijke feiten volgens jou worden verzwegen? Dacht dat men in BNW juist altijd voorstander was van transparantie.
gewoon voorbeeldje van "alarmistische misinformatie" zoals jij zei :+
pi_202614933
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 15:01 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
gewoon voorbeeldje van "alarmistische misinformatie" zoals jij zei :+
Hoezo is dat bericht 'alarmistisch' en hoe kom je erbij dat er sprake is van 'misinformatie'?
pi_202615050
Clowns

twitter
pi_202615067
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 15:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Hoezo is dat bericht 'alarmistisch' en hoe kom je erbij dat er sprake is van 'misinformatie'?
🤡
pi_202615140
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 15:18 schreef PSVCL het volgende:

[..]
🤡
:D
pi_202615208
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 15:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Als we geen spoed zetten achter de boostercampagne zal omikron bij ons vóór eind december meer dan 90 procent van alle infecties uitmaken. Dan komt er een coronagolf op ons af in de grootteorde van de eerste of de tweede golf", zo waarschuwt de biostatisticus van de KU Leuven nog in Het Nieuwsblad. De kans is volgens hem dan heel reëel dat de druk op de ziekenhuizen te groot wordt.

Omicron wordt ondertussen meermaals omschreven als een veel mildere variant.
Toch weer paniek proberen zaaien met alarmistische cijfers van besmettingen en nieuwe golven en druk op ziekenhuizen enz ... er moet zsm geboosterd worden hé
pi_202615746
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 15:25 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Als we geen spoed zetten achter de boostercampagne zal omikron bij ons vóór eind december meer dan 90 procent van alle infecties uitmaken. Dan komt er een coronagolf op ons af in de grootteorde van de eerste of de tweede golf", zo waarschuwt de biostatisticus van de KU Leuven nog in Het Nieuwsblad. De kans is volgens hem dan heel reëel dat de druk op de ziekenhuizen te groot wordt.

Omicron wordt ondertussen meermaals omschreven als een veel mildere variant.
Toch weer paniek proberen zaaien met alarmistische cijfers van besmettingen en nieuwe golven en druk op ziekenhuizen enz ... er moet zsm geboosterd worden hé
Het zijn de woorden van die biostatisticus. Of moeten de media zijn uitlatingen maar gewoon negeren?

Wil je alleen maar nieuws lezen dat in jouw straatje past?
pi_202615903
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 16:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Het zijn de woorden van die biostatisticus. Of moeten de media zijn uitlatingen maar gewoon negeren?

neej hoor
Ach de media kiest ook wel wie ze negeren hoor. Ook maar een kwestie van wat in het straatje/narratief past :+
pi_202616018
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 16:15 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
neej hoor
Ach de media kiest ook wel wie ze negeren hoor. Ook maar een kwestie van wat in het straatje/narratief past :+
De media geven inderdaad de voorkeur aan deskundigen, mensen met expertise over het onderwerp in kwestie.
  dinsdag 14 december 2021 @ 16:25:17 #142
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202616020

Snel stoppen met die troep lijkt mij ook het beste.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 14 december 2021 @ 16:25:41 #143
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_202616026
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 16:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zelf kijk ik 2 maal per week het acht journaal ongeveer maar zelf heb ik nog niks gezien over de protesten overal.
Heb ik dat per ongeluk niet gezien? Heb het gevoel dat dit genegeerd wordt door onze (staats)media.

En zoja, zou dit wereldwijd worden 'genegeerd'?

Heb die Schwab in 2007 horen zeggen dat het de goede kant op ging met hun 'masterplan' en dat het ook geweldig ging met de media. Wat hij daar mee bedoelde vraag ik me nog steeds af. Vraag me dan ook nu af of 'die media' nog onafhankelijk is want tegengeluiden lijken wel weggecensureerd.
To BG or not to BG!
pi_202616185
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 16:25 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Zelf kijk ik 2 maal per week het acht journaal ongeveer maar zelf heb ik nog niks gezien over de protesten overal.
Heb ik dat per ongeluk niet gezien? Heb het gevoel dat dit genegeerd wordt door onze (staats)media.
Er is meerdere keren verslag gedaan van de grootschalige coronaprotesten in ons eigen land. Ook protesten in Frankrijk, België, Duitsland en Oostenrijk heb ik voorbij zien komen bij de NOS. Op een gegeven moment hebben dergelijke protesten minder nieuwswaarde, zeker omdat ze niet in ons land plaatsvinden. Ik zou het ook gek vinden als de NOS meerdere keren per week melding zou maken van coronademonstraties in het buitenland.
  dinsdag 14 december 2021 @ 16:44:53 #145
189978 controlaltdelete
pi_202616269
Een strenge lockdown is slecht voor de volksgezondheid

quote:
Een strenge lockdown – met avondklok, thuisblijven en het sluiten van winkels en scholen – is slecht voor de volksgezondheid, schrijft dr. Carla Peeters. “Versoepeling van de maatregelen is nodig om erger leed te voorkomen.”

Het OMT adviseert om het primair onderwijs en de kinderopvang met ingang van maandag 8 februari 2021 weer te openen. Een positieve stap, maar er is dringend meer nodig. Een peer reviewed studie van Stanford University (15 januari 2021) concludeert dat lockdowns geen significante voordelen opleveren en eerder tot grote schade leiden. Het is daarom beter om ook de rest van de samenleving te heropenen. Het SARS-CoV-2-virus wordt immers niet overgedragen door mensen die geen klachten hebben, zo blijkt uit publicaties in vooraanstaande wetenschappelijke tijdschriften.

Schadelijke effecten door lockdowns erg groot
Meer hongersnood, ondervoeding met meer kans op infectieziekten en overlijden

Mensen met een lage sociaaleconomische status worden onevenredig hard getroffen

Huiselijk geweld, het gebruik van antidepressiva en opiaten en pogingen tot zelfmoord stijgen

Ongezonde leefstijl stijgt met meer dan 25 %
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 14 december 2021 @ 16:49:53 #146
189978 controlaltdelete
pi_202616327
quote:

[..]

Heb die Schwab in 2007 horen zeggen dat het de goede kant op ging met hun 'masterplan' en dat het ook geweldig ging met de media. Wat hij daar mee bedoelde vraag ik me nog steeds af. Vraag me dan ook nu af of 'die media' nog onafhankelijk is want tegengeluiden lijken wel weggecensureerd.
Of gedownplayed, altijd op zoek naar de extreme figuren om deze dan in de spotlight te zetten met het doel om een grote groep mensen weg te zetten als mafketels.
  dinsdag 14 december 2021 @ 16:57:06 #147
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202616448
quote:

[..]

Ik zat vanochtend in de auto en het eerste item van het journaal op Radio 1 ging over de demonstraties in Duitsland.
Huilen dan.
pi_202616472
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 14:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Met alle respect, maar met jouw aannames kan ik niet gek veel. Jij ziet oversterfte en koppelt dat direct aan het vaccin. Dat staat je uiteraard vrij, maar het bewijst helemaal niks. Jij bent niet deskundig en hebt geen enkel zicht op wat de oversterfte veroorzaakt. Jouw visie is dus geen kloot waard (die van mij net zo min).
Ik koppel dat direct aan het vaccin?.... Jij sluit het uit! Groot verschil.

Het "bewijst" niks. Het kleurt wel een rode vlag.

Ik ben niet deskundig? Waarin ben ik niet deskundig?

Geen enkel inzicht in wat oversterfte veroorzaakt? Hmmk.

Mijn visie is geen kloot waard? Hmmk.

Volgens mij som ik een rode vlag op dat het vaccin weleens voor doden kan zorgen. Jij maakt het niet aannemelijk dat ik het fout heb, noch iemand anders, gelukkig wilt de 2e kamer hier wel antwoorden op en stemt 150/150 in met de motie omtzigt om de oversterfte te onderzoeken naar oorzaak.

Maar ik heb het wel ff fout dat er een red flag is die onderzocht moet worden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 14 december 2021 @ 16:59:35 #149
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_202616489
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 december 2021 16:57 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik zat vanochtend in de auto en het eerste item van het journaal op Radio 1 ging over de demonstraties in Duitsland.
Ik luister meestal naar BNR maar sinds ik de accu los heb gehad doet de radio het niet meer en zeurt hij om een code. En die zit in mn kluis en dat vergeet ik elke dag. Dus kan zomaar een paar maanden duren voordat ik weer een radio heb.
To BG or not to BG!
  dinsdag 14 december 2021 @ 17:01:00 #150
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202616519
quote:
Het SARS-CoV-2-virus wordt immers niet overgedragen door mensen die geen klachten hebben, zo blijkt uit publicaties in vooraanstaande wetenschappelijke tijdschriften.

Dit is inmiddels achterhaald. De studie waarnaar nu gerefereerd wordt komt uit januari van dit jaar, nog van voor de deltavariant.
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')