Ja alles verloopt vlotjes.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
In Hong Kong word geregeld gedemonstreerd.
Maar dat is niet tegen corona.
Op de Dam in Amsterdam staat geregeld een groepje te protesteren tegen van alles en nog wat.
Bij Parijs is het ook geregeld loos, vaak een te kort aan croissants.
Er is ook een speciaal topic voor maar de laatste tijd niet veel boeiends.
En BTW hier schreeuwt men veel maar echt protesteren gaat toch het beste veilig van uit huis op het internet.
Althans ik heb meerdere keren gevraagd maar tot op heden niemand gehoord die is wezen protesteren afgelopen jaar.
Dus je neemt vlot een boostertje voor iets waar je amper iets over gehoord hebt ?quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Capslock dag is 22 oktober.
En besmettelijker jah iets.
Althans dat is enige wat ik er van weet..
Of die veel gevaarlijker is..
Geen idee, heb daar nog niet veel over gehoord..
Wel dat er een andere variant is maar daar houd het ook verder beetje mee op.
quote:Politieagenten en leden van de Mobiele Eenheid moeten meer en vooral betere geweldsmiddelen tot hun beschikking krijgen om grote rellen als die in Rotterdam het hoofd te bieden. Die oproep doet politievakbond ACP aan demissionair minister van justitie en veiligheid Ferd Grapperhaus, blijkt uit een brief in handen van deze site.
Er is binnen het korps grote behoefte aan zogenoemde niet-dodelijke geweldsmiddelen, stelt ACP. Onder de niet-dodelijke wapens moet volgens de bond gedacht worden aan de 40mm Specialty Impact Amunity. Dit projectiel is voorzien van meerdere rubberen projectielen en kan afgeschoten worden met de huidige 40 mm traangaswerpers waarover de politie beschikt.
Een ander middel betreft de FN303. Met dit wapen kunnen projectielen met diverse ladingen afgeschoten worden. Denk hierbij aan markeerstof en pepperspray. Dit wapen is onder andere in gebruik bij de Belgische politie, daar wordt het de ‘wapenstok op afstand‘ genoemd. De Koninklijke Marechaussee beschikt over dit middel en is positief over de impact en mogelijkheden van het middel.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-te-bieden~a32f1df4/
Verrassend, de politievakbond die om meer geweldsmiddelen vraagt. Laten we dat maar niet doen.quote:
Precies, mensen die aan het main stream verhaal voldoen en credentials hebben. Die twee vereisten zijn wel nodig lijkt me of vind je Robert Malone ook een held?quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:11 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, dat zijn mensen die weten waar ze het over hebben.
quote:
K thx, wil het wel gaan bekijken, wat is het meest opvallende dat jij eruit hebt gehaald?quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:16 schreef CryptoPunk het volgende:
[ twitter ]
Listen to this episode from The Joe Rogan Experience on Spotify. Dr. Peter A. McCullough, MD, MPH, is a board-certified cardiologist who has testified before committees of the US and Texas Senate regarding the treatment of COVID-19 and management of the ongoing pandemic.
Peter McCollough was bij Joe Rogan te gast over Covid/vaccinaties/bijwerkingen enz
Lange zit maar een interessant gesprek, aanrader.
[ twitter ]
Ik kwam hem eerder al tegen in bovenstaande video toen hij het had over het verschil tussen myocarditis veroorzaakt door vaccinatie en veroorzaakt door Covid.
Toch wisten Engelse onderzoekers te achterhalen waarom astrazeneca in zeldzame gevallen voor bloedklonters kan zorgen.quote:
Hij beweert dat 85% van de doden voorkomen had kunnen worden door vroege behandeling bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
K thx, wil het wel gaan bekijken, wat is het meest opvallende dat jij eruit hebt gehaald?
Ja, de wanhoop is tastbaar...quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:36 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Het zijn er best veel ..
Is niet echt iets wat de politie normaal gesproken zou vermelden.quote:
Kijk komt dat even goed uitquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
@:Twinkle20 Goede keuze. Ik ben gek op brownies
ik kijk nietquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:12 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik zit vanuit beroepsethiek mee te kijken met de persconferentie
Manmanman wat staan deze idioten ver van de werkelijkheid. Wat een mafkezen.
Al die kinderen gaan natuurlijk naar de ballenbak en opa en oma want er zal toch echt gewerkt moeten worden.
Anders dan andere corona steunmiddelen kunnen ouders nergens op terug vallen vanuit het arbeidsrecht. Ze zullen dus wel moeten.
hmmmquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:12 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik had een soort van weddenschap verloren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]ik kom eraanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
Rotterdam Crooswijk. Vlakbij het vaccinatiecentrumquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |