Voor een extra staatssecretaris en kerken uit de wind houden…quote:Op maandag 13 december 2021 23:22 schreef groenen het volgende:
[..]
Want ChristenUnie gooit binnen één maand de standpunten uit het raam?
Precies wat een beetje handjeklap niet kan doen.quote:Op maandag 13 december 2021 23:23 schreef zalkc het volgende:
[..]
Voor een extra staatssecretaris en kerken uit de wind houden…
Wat is dit nou weerquote:Op maandag 13 december 2021 23:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het is een beetje sadomasochistisch. We willen gewoon geneukt worden door de overheid. We slikken gewoon alles. Ben benieuwd hoe ver je kan gaan. Ik denk best ver.
Het is een hele eigenaardige vorm van zelfkastijding. Op zich wel voer voor sociologen.quote:Op maandag 13 december 2021 22:57 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Het interessante is dat in bv in de UK en andere landen dat smeken om maatregelen totaal niet aan de orde is in de media.
Waarom doen wij zo?
Calvinisme zit heel sterk in de volksaard.quote:Op maandag 13 december 2021 23:26 schreef galantis het volgende:
[..]
Het is een hele eigenaardige vorm van zelfkastijding. Op zich wel voer voor sociologen.
Of ze maken er gewoon de kop 'Koopmans: omikron besmettelijker, huidige maatregelen onvoldoende'. Niets aannames, geen breaking, gewoon een quote.quote:Op maandag 13 december 2021 23:21 schreef chratnox het volgende:
[..]
Mwah dat vind ik niet. Ik merk vooral dat er een soort taalbarrière is tussen politiek en wetenschap, maar ook tussen veel media en wetenschap.
Als een viroloog zegt: "Gelet op de huidige groei is het aannemelijk dat deze variant over 2 weken dominant is" en "Omdat er zoveel wijzigingen op de spike in deze variant zijn is het aannemelijk dat de vaccins minder goed werken" staat een uur later in de media: "BREAKING: New variant that escapes vaccines will be dominant in 2 weeks"
Alle onzekerheid, aannames en wegingen die in de uitspraken van een wetenschapper zitten raak je kwijt in dat soort berichten.
Ik was dit weekend in Münster. Overal mondkapjes in het centrum. Soms moet je je legitimatie laten zien, maar ze hebben slechts 1 keer mijn QR-code gescand, terwijl dat vier keer gemoeten/gekund hadquote:Op maandag 13 december 2021 15:40 schreef OProg het volgende:
Dit weekeinde in Keulen geweest. Mondkapjes op drukke plekken, ook op straat en 2G in combinatie met legitimatie zelfs in winkels.
Maar dan kan je tenminste wel gewoon alles doen.
Oh zeker, maar er komen regelmatig pareltjes voorbij. Toegegeven, de T is vaak de T, maar die hebben nog steeds veel lezersquote:Op maandag 13 december 2021 23:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Of ze maken er gewoon de kop 'Koopmans: omikron besmettelijker, huidige maatregelen onvoldoende'. Niets aannames, geen breaking, gewoon een quote.
De UK is een slecht voorbeeld omdat de media gerund wordt door rechtse populisten. De andere landen komt het wel voor.quote:Op maandag 13 december 2021 22:57 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Het interessante is dat in bv in de UK en andere landen dat smeken om maatregelen totaal niet aan de orde is in de media.
Waarom doen wij zo?
Ja en als hun advies niet gehonoreerd wordt, blijven ze net zolang zeuren in de media tot het wel zo is.quote:Op maandag 13 december 2021 23:44 schreef galantis het volgende:
Het is dus het OMT dat over het naar voren halen van de kerstvakantie begint. Eigenlijk is hun rol best dubieus. Zij brengen dus advies uit, maar wat is het doel van dat advies?
Maar is dat omdat de huidige cijfers hen niet naar het zin zijn? Wat zit erachter?quote:Op maandag 13 december 2021 23:46 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja en als hun advies niet gehonoreerd wordt, blijven ze net zolang zeuren in de media tot het wel zo is.
Snappen we het nog ?
Ik moet zeggen, hele goeie post... Meen dat we een poos geleden wel een discussie hebben gehad op een nette en beleefde wijze. Het jammere is dat de shit nog veel gekker gaat worden ben ik bangquote:Op maandag 13 december 2021 22:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als je in 2019 zou hebben geroepen in wat voor wereld we nu leven zou je echt keihard uitgelachen worden; dat zou ik ook gewoon hebben weggezet als een gekke dystopie.
OMT leden zijn eigenlijk vleesetende planten en hebben het voorzien op onze kinderen, wist je dat niet?quote:Op maandag 13 december 2021 23:44 schreef galantis het volgende:
Het is dus het OMT dat over het naar voren halen van de kerstvakantie begint. Eigenlijk is hun rol best dubieus. Zij brengen dus advies uit, maar wat is het doel van dat advies?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
Ik vermoed dat een paar leden goedkoper op vakantie willen en de week voor de kerstvakantie hebben geboekt, maar nu de kids niet vrij kunnen krijgen op schoolquote:Op maandag 13 december 2021 23:44 schreef galantis het volgende:
Wij van het OMT adviseren een week eerder vakantie om de reisbranche een impuls te geven, om goed te maken nadat we ze meerdere malen genaaid hebben. Zoiets?quote:Op maandag 13 december 2021 23:55 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik vermoed dat een paar leden goedkoper op vakantie willen en de week voor de kerstvakantie hebben geboekt, maar nu de kids niet vrij kunnen krijgen op school
quote:Op maandag 13 december 2021 23:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
OMT leden zijn eigenlijk vleesetende planten en hebben het voorzien op onze kinderen, wist je dat niet?Besmettingen voorkomen is evident maar daar kan ik ook wel vanalles voor verzinnen. Als je ziet hoe het advies doorgaans 1 op 1 wordt overgenomen komt het proportionaliteitsvraagstuk de facto bij het OMT te liggen. Kwalijke zaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll give you something to do
DIT. Helemaal klaar mee.quote:Op maandag 13 december 2021 19:56 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Of……
Je kijkt gewoon niet meer naar dat soort drek. Geen aandacht geven aan de fearmongers.
Fuck em.
Life’s too short.
Volgens de WHO is omikron niet dodelijk. Dusss....quote:Op maandag 13 december 2021 20:00 schreef Emmerdeur het volgende:
Fijn hoor die omicron(voor pfizer dan iig)
En booster samen met pil en dan ook eerder de 4e
En dan herziening voor nieuw vaccin
Dat wordt een lang feest
[..]
https://www.independent.c(...)micron-b1972621.html
Aha, die Marion Koopmans weer. één van de OMT-leden die nu multimiljonair is sinds vorig jaar, door aandelen en patenten op o.a. de pcr-test. Maar verder totaal geen belangenverstrengeling hoor, neeeee....quote:Op maandag 13 december 2021 20:07 schreef Complotwappie het volgende:
[ afbeelding ]
@:tijger_m @:trein2000
Maar die "grote gevolgen"zullen vermoedelijk uitblijven, omdat de belangen te groot zijn. Alleen het patent van de PCR-test zelf is al goed voor 200 miljard euro. Kun je nagaan wat de patenten van de vaccins opleveren en de aandelen pharma.quote:Op maandag 13 december 2021 20:07 schreef Complotwappie het volgende:
[ afbeelding ]
@:tijger_m @:trein2000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |