Niet heel anders dan na de vorige prikken. Beetje hangerig, beetje lamlendig, beetje pijn in m'n arm. Ik gok dat het morgen nog steeds matig is en daarna weer beter.quote:Op maandag 13 december 2021 17:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Living the dream!
Geen naweeën van de prik?
Mag toch lijen dat die na 17u niet meer batsen?quote:Op maandag 13 december 2021 17:56 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
2 weekjes de hoeren dicht. Of zijn die al dicht?
Doe gewoon een persberichtje uit inderdaad naar alle media en laat het erbij.quote:Op maandag 13 december 2021 18:00 schreef Tijn het volgende:
Eigenlijk ook ongelofelijk, he. Een persconferentie om aan te kondigen dat er niks verandert
quote:Op maandag 13 december 2021 18:00 schreef Tijn het volgende:
Eigenlijk ook ongelofelijk, he. Een persconferentie om aan te kondigen dat er niks verandert
de R0 van omikron is 3x delta, dus R21quote:Op maandag 13 december 2021 17:55 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Rare aannames. Hij neemt aan dat de R0 van Omikron tussen de 3 en 9 ligt. De R0 van Delta ligt rond de 8, maar de huidige explosieve toename van Omikron in de UK (in Londen van 2-3% naar 44% in een week) lijkt er toch op te wijzen dat de R0 van Omikron flink hoger is. Zelfs als een groot deel van de groei komt door het ontsnappen aan bestaande immuniteit, dan nog is er voor dergelijke groei een flink hogere R0 nodig lijkt me.
Laatste persco met Hugo?quote:Op maandag 13 december 2021 18:00 schreef Tijn het volgende:
Maar dan kan Hugo niet shinen.quote:Op maandag 13 december 2021 18:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Doe gewoon een persberichtje uit inderdaad naar alle media en laat het erbij.
Sensatie=clicksquote:Op maandag 13 december 2021 18:12 schreef Breekfast het volgende:
Pfff de media is die eerdere schoolsluiting er echt door aan het drukken door het constant op te blijven spelen. Meerderheid ouders en kabinet waren tegen. De media blijft het maar als mogelijke maatregel aankondigen.
Die optie ligt nog steeds op tafel hoor. Morgen komt daar meer duidelijkheid over.quote:Op maandag 13 december 2021 18:19 schreef ThierryPicking het volgende:
Ik had er dus kneiterhard op gegokt dat ze de basisscholen gingen sluiten. Al dan niet met een vervroegde vakantie of zo. Zat ik er dus even mega naast.
Mja ok. Denk dat ze het niet durven. Nu had ik ook verwacht dat we echt nog meer in code zwart waren beland door wat Gommers vertelde. Scheren we dan toch weer net langs. Of roeptoeteren ze enorm en valt het eigenlijk wel mee allemaal?quote:Op maandag 13 december 2021 18:21 schreef Haags het volgende:
Die optie ligt nog steeds op tafel hoor. Morgen komt daar meer duidelijkheid over.
Vind de redenatie iedere keer weer zo bijzonder. Ze gaan een week eerder dicht, want dan kunnen ze opa en oma niet met kerst besmetten. Ja, waar denk je dat ze die week gedumpt worden, Hugo?quote:Op maandag 13 december 2021 18:24 schreef popje het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)or-basisscholen.html
https://nos.nl/artikel/24(...)r-dicht-door-omikronquote:Basisscholen mogelijk toch eerder dicht door omikron
Vanwege de snelle opmars van de omikronvariant overweegt het demissionaire kabinet toch of de basisscholen eerder dicht moeten voor de kerstvakantie. Dat zeggen bronnen in Den Haag. Het kabinet is er nog niet uit, morgen valt een besluit.
Het Outbreak Management Team heeft het kabinet eerder geadviseerd om een langere kerstvakantie voor scholen te overwegen, maar het kabinet zei tot nu toe dat het de inzet was om scholen open te houden.
Zo wezen de ministers Slob en De Jonge erop dat "een week minder school" niet wenselijk is met het oog op de leerachterstanden die kinderen hebben opgelopen door corona.
Maar vanwege omikron en de hoge besmettingscijfers is het OMT opnieuw om advies gevraagd. Daarover zei De Jonge vanmiddag dat het kabinet de afweging opnieuw moet maken. "Je wilt natuurlijk het liefst de scholen openhouden maar je zult telkens moeten handelen naar de situatie van dat moment." En die situatie is zeer zorgelijk, benadrukte De Jonge.
Morgen geven premier Rutte en minister De Jonge een persconferentie over de coronasituatie.
Die denkt dat iedereen een Tipi Wan in huis heeft.quote:Op maandag 13 december 2021 18:27 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Vind de redenatie iedere keer weer zo bijzonder. Ze gaan een week eerder dicht, want dan kunnen ze opa en oma niet met kerst besmetten. Ja, waar denk je dat ze die week gedumpt worden, Hugo?![]()
Echt héquote:Op maandag 13 december 2021 18:27 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Vind de redenatie iedere keer weer zo bijzonder. Ze gaan een week eerder dicht, want dan kunnen ze opa en oma niet met kerst besmetten. Ja, waar denk je dat ze die week gedumpt worden, Hugo?![]()
Waarom alleen PO.quote:Op maandag 13 december 2021 18:24 schreef popje het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)or-basisscholen.html
Alles is ad hoc. Geen visie, geen strategie en daarom blijft alles zo dooretteren.quote:Op maandag 13 december 2021 18:29 schreef Tijn het volgende:
Zo typisch weer dit. Vuurwerkverbod all over again. Eerst wekenlang roepen dat ze gewoon open blijven en dan als de scholen echt helemaal geen tijd meer hebben om de plannen te wijzigen alsnog het roer omgooien
Ik denk omdat kinderen vanaf 12 gevaccineerd kunnen zijn en ze bovendien mondkapjes dragen op middelbare scholen.quote:
Wel slim dat Hugo dat niet meepakt.quote:Op maandag 13 december 2021 17:49 schreef capricia het volgende:
[
[..]
Hugo is al met één been weg.
Even afwachten wie het over gaan nemen. 2G lijkt er in elk geval niet onder hem te komen.
Gaat niet om logica, maar daadkrachtig.quote:Op maandag 13 december 2021 18:31 schreef phpmystyle het volgende:
Waarom wordt niet geadviseerd om kinderen uit de buurt van ouderen en zieken tehouden? Dat is toch beter dan scholen sluiten?
Dat vroeg mijn dochter zich ook afquote:
Dat is ook zo. Krijg dagelijks meerdere berichten over vanuit de organisatie terwijl het op de po school van m'n dochter rustig is. Nou ja werk ik wel meer thuis.quote:Op maandag 13 december 2021 18:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat vroeg mijn dochter zich ook afHet is niet eerlijk en bovendien gaat het op VO ook heel erg rond, aldus dochterlief.
Alleen nu hebben ze wel het voordeel dat mensen hun kinderen niet massaal naar een Belgische school kunnen brengen. Want sinds dat het weer over een vuurwerkverbod ging in Nederland draaien de Belgische vuurwerk winkels overuren.quote:Op maandag 13 december 2021 18:29 schreef Tijn het volgende:
Zo typisch weer dit. Vuurwerkverbod all over again. Eerst wekenlang roepen dat ze gewoon open blijven en dan als de scholen echt helemaal geen tijd meer hebben om de plannen te wijzigen alsnog het roer omgooien
Hehe heb je haar weer, nog besmettelijker dan Omicronquote:Op maandag 13 december 2021 18:33 schreef popje het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)mogelijk-onvoldoende
quote:Op maandag 13 december 2021 18:33 schreef popje het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)mogelijk-onvoldoende
quote:Koopmans denkt dat de huidige coronamaatregelen onvoldoende zijn om de besmettingscijfers te laten blijven dalen, zodra de variant dominant is. "We moeten er nu rekening mee gaan houden dat ze niet voldoende zijn, daar is deze variant gewoon té besmettelijk voor."
Hou dan je muil gewoon.quote:maar ook zij zeggen dat we nog moeten oppassen met het trekken van conclusies.
Mogelijk. Misschien en meer van die vage termen.quote:Op maandag 13 december 2021 18:35 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Hehe heb je haar weer, nog besmettelijker dan Omicron
Nou, die zijn gewoon thuis. Ouders zijn die dagen gewoon thuis en werken thuis, of hebben vrij genomen.quote:Op maandag 13 december 2021 18:27 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik zeg doen! Deze week na 6 maanden weer begonnen met werken na mijn zwangerschapsverlof. Zou toch ideaal zijn, 3 dagen werken en dan weer 3 weken vrij... maar dit is puur eigen belang.quote:Op maandag 13 december 2021 18:28 schreef Tijn het volgende:
Als ik dit lees, krijg ik de indruk dat ze alsnog de basisscholen een vervroegde kerstvakantie gaan geven.
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)r-dicht-door-omikron
Koopmans, een wetenschapper die altijd gelijk conclusies trekt, ook na het China-tripje. Daarna wel mooi uitgekotst door haar collega's.quote:
Je was me voor Mens hou je kop dan gewoon dicht als je nog niks weet, in plaats van alweer te bleren om meer maatregelen. Godver ik ben dit gekut wel zo zat!quote:
Oh ja, jouw belang is wel heel belangrijk.quote:Op maandag 13 december 2021 18:36 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ik zeg doen! Deze week na 6 maanden weer begonnen met werken na mijn zwangerschapsverlof. Zou toch ideaal zijn, 3 dagen werken en dan weer 3 weken vrij... maar dit is puur eigen belang.
Als ik naar mijn school kijk, vorige week waren er 8 leerkrachten thuis, vanwege de normale griep of quarantaine, mede dankzij besmetten leerlingen. Er werden diverse klassen naar huis gestuurd. De leerkrachten lopen echt op hun tandvlees.
Ouders die er tegen zijn, tja sorry maar denk eens aan de leerkrachten, die thuis ook een gezin hebben. (En nu niet aankomen met dat het zorgpersoneel met hetzelfde probleem zit, dat weet ik! En heb super veel respect voor ze.) Een weekje extra zodat de leerkrachten hun kerst normaal (zonder quarantaine) kunnen vieren zou fijn zijn.
Ik ben er ook niet op tegen, maar de manier waarop dit gaat wekt wel weer maximale irritatie op. Ze weigeren gewoon structureel te anticiperen.quote:
Ik heb dit jaar al mijn zorgverlof opgemaakt aan het thuishouden van mijn dochter begin dit jaar en afgelopen periode (kinderopvang). Daarnaast kan ik voor mijn werk nergens op plannen, maar word ik er wel op afgerekend. Mijn management is vrij flexibel, maar er moet echt geld in het laatje komen om door te kunnen.quote:Op maandag 13 december 2021 18:36 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ik zeg doen! Deze week na 6 maanden weer begonnen met werken na mijn zwangerschapsverlof. Zou toch ideaal zijn, 3 dagen werken en dan weer 3 weken vrij... maar dit is puur eigen belang.
Als ik naar mijn school kijk, vorige week waren er 8 leerkrachten thuis, vanwege de normale griep of quarantaine, mede dankzij besmetten leerlingen. Er werden diverse klassen naar huis gestuurd. De leerkrachten lopen echt op hun tandvlees.
Ouders die er tegen zijn, tja sorry maar denk eens aan de leerkrachten, die thuis ook een gezin hebben. (En nu niet aankomen met dat het zorgpersoneel met hetzelfde probleem zit, dat weet ik! En heb super veel respect voor ze.) Een weekje extra zodat de leerkrachten hun kerst normaal (zonder quarantaine) kunnen vieren zou fijn zijn.
Alleen al om het gejank van de leerkrachten hoop ik dat ze gewoon openblijven. Ook tijdens de kerstdagen.quote:Op maandag 13 december 2021 18:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet tegen, maar de manier waarop dit gaat wekt wel weer maximale irritatie op. Ze weigeren gewoon structureel te anticiperen.
Dat dus. Echt mismanagement van de bovenste plank, dit.quote:Op maandag 13 december 2021 18:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
Als ze 4 weken geleden hadden gezegd: Joe; we geven jullie een week extra vrij met kerst had er niets aan de hand geweest bij veel mensen, maar zo op ‘t laatste moment telkens is niet te doen.
Hier alleen maar leerkrachten die nooit meer digitaal onderwijs willen geven en juichen als alles openblijft.quote:Op maandag 13 december 2021 18:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Alleen al om het gejank van de leerkrachten hoop ik dat ze gewoon openblijven. Ook tijdens de kerstdagen.
Wat een irritante doelgroep is dat, zeg.
Hierboven wordt dat ook even fijn aangestipt.
Mee eens! Ze beslissen veel te laat.quote:Op maandag 13 december 2021 18:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar al mijn zorgverlof opgemaakt aan het thuishouden van mijn dochter begin dit jaar en afgelopen periode (kinderopvang). Daarnaast kan ik voor mijn werk nergens op plannen, maar word ik er wel op afgerekend. Mijn management is vrij flexibel, maar er moet echt geld in het laatje komen om door te kunnen.
Ik snap volledig dat leerkrachten op hun tandvlees lopen, net als zorgmedewerkers. Maar dat is volgens mij ook het probleem, de hele samenleving loopt op zijn tandvlees. Als ze 4 weken geleden hadden gezegd: Joe; we geven jullie een week extra vrij met kerst had er niets aan de hand geweest bij veel mensen, maar zo op ‘t laatste moment telkens is niet te doen.
Speel de bal... niet de persoon, dankjewel he!quote:Op maandag 13 december 2021 18:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja, jouw belang is wel heel belangrijk.
Denk aan onze kinderen leerkrachten!!!11!!
Akkoord, maar dan ook een weekje geen patiënten!quote:Op maandag 13 december 2021 18:36 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Dus we kunnen concluderen dat het kabinet onbekwaam is.quote:Op maandag 13 december 2021 18:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet op tegen, maar de manier waarop dit gaat wekt wel weer maximale irritatie op. Ze weigeren gewoon structureel te anticiperen.
Ja het is zo krom allemaal he! Jullie verdienen ook de tijd om even bij te komen van alles. Ik hoop dat het snel minder wordt. Voor jullie en voor iedereen.quote:Op maandag 13 december 2021 18:45 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Akkoord, maar dan ook een weekje geen patiënten!
Dit gaat dan ook niet over digitaal onderwijs.quote:Op maandag 13 december 2021 18:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier alleen maar leerkrachten die nooit meer digitaal onderwijs willen geven en juichen als alles openblijft.
Anders loop je een keer een weekje mee? Al denk ik dat je na een dag al helemaal kapot moe bent.quote:Op maandag 13 december 2021 18:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Alleen al om het gejank van de leerkrachten hoop ik dat ze gewoon openblijven. Ook tijdens de kerstdagen.
Ongehoord. Grote hoeveelheden politiek kapitaal in geïnvesteerd en weer op het laatst moment overstag.quote:Op maandag 13 december 2021 18:28 schreef Tijn het volgende:
Als ik dit lees, krijg ik de indruk dat ze alsnog de basisscholen een vervroegde kerstvakantie gaan geven.
[..]
Ja hallo, we hebben voor je geklapt. Wat wil je nog meer, een bonus ofzo?!quote:Op maandag 13 december 2021 18:45 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Akkoord, maar dan ook een weekje geen patiënten!
Ach hou toch op.quote:Op maandag 13 december 2021 18:48 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Anders loop je een keer een weekje mee? Al denk ik dat je na een dag al helemaal kapot moe bent.
Ik reageerde op jouw “gejank van leerkrachten”.quote:Op maandag 13 december 2021 18:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Dit gaat dan ook niet over digitaal onderwijs.
Dit gaat over geen onderwijs.
En het moge inmiddels toch wel duidelijk zijn dat er een groep is die lijdt aan deze vorm van onderwijs dus als die leerkrachten even dimmen en aan de kinderen denken ipv aan zichzelf (zoals hierboven) dan zou dat wel tof zijn voor die kiddo's.
Dan heb ik het niet eens over de ouders die hun verlofdagen kunnen inleveren omdat zij niet 3000 dagen per jaar vrij zijn.
Ga je lekker?quote:Op maandag 13 december 2021 18:47 schreef Noek het volgende:
[..]
En het moge inmiddels toch wel duidelijk zijn dat er een groep is die lijdt aan deze vorm van onderwijs dus als die leerkrachten even dimmen en aan de kinderen denken ipv aan zichzelf (zoals hierboven) dan zou dat wel tof zijn voor die kiddo's.
Dan heb ik het niet eens over de ouders die hun verlofdagen kunnen inleveren omdat zij niet 3000 dagen per jaar vrij zijn.
Ik werk liever op school waar kinderen vrij met elkaar uit andere groepen kunnen spelen. En waar niet elke week klassen naar huis worden gestuurd. Ik kan jullie er nu van proberen te overtuigen dat leerkrachten ook gezinnen hebben en risico lopen, net als de zorg. Maar dat heeft hier toch geen zin.quote:Op maandag 13 december 2021 18:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Die wel jaquote:Op maandag 13 december 2021 17:49 schreef capricia het volgende:
[
[..]
Hugo is al met één been weg.
Even afwachten wie het over gaan nemen. 2G lijkt er in elk geval niet onder hem te komen.
Vandaag eerste dag gehad en ben helemaal gesloopt. Vraag mij echt af hoe ik morgen en vrijdag doorkom.quote:Op maandag 13 december 2021 18:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Ach hou toch op.
Ga jij anders na je verlof maar gewoon eerst werken en klop dan nog eens aan.
Of gewoon.... niet?quote:Op maandag 13 december 2021 17:51 schreef Noek het volgende:
En knal die scholen maar dicht ipv daar steeds over te zeiken.
Ik geloof ook direct dat dat zo is. Sterker nog, ik weet dat dat zo is. Maar we zijn de balans kwijt. De schoolsluiting begin dit jaar heeft ook voor ouders al een hele grote impact gehad. Dusdanig groot dat die in veel gevallen al een groot deel van hun vrije dagen kwijt waren.quote:Op maandag 13 december 2021 18:51 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ik werk liever op school waar kinderen vrij met elkaar uit andere groepen kunnen spelen. En waar niet elke week klassen naar huis worden gestuurd. Ik kan jullie er nu van proberen te overtuigen dat leerkrachten ook gezinnen hebben en risico lopen, net als de zorg. Maar dat heeft hier toch geen zin.
En door!!
Blokkeerlijst helpt gedeeltelijk tegen dat soort gebruikers.quote:Op maandag 13 december 2021 18:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Of gewoon.... niet?
Maar niet dat dreigende kuttoontje steeds
Ja hoor, het is behoorlijk aso dat je na een lange tijd vrij gaat jompelen dat een weekje schoolsluiting ideaal is voor je.quote:
Oh ja wel eensquote:Op maandag 13 december 2021 18:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja hoor, het is behoorlijk aso dat je na een lange tijd vrij gaat jompelen dat een weekje schoolsluiting ideaal is voor je.
Terwijl het voor sommige kinderen 3 weken hel is en voor veel ouders echt een probleem. Mag gezegd worden.
Zodra het over vaccins of boosters ging dan stond die groep vooraan om de eerste vaccins te zeuren, nog voor de kwetsbaren überhaupt aan de beurt waren. Geen goed woord voor over.
Je hebt groot gelijk, sorryquote:Op maandag 13 december 2021 18:57 schreef Momo het volgende:
[modbreak]Jongens, jullie mogen het niet eens zijn. Maar jullie kunnen wel een beetje aardig zijn tegen elkaar?[/modbreak]
Kerstviering is bij ons deze week.quote:Op maandag 13 december 2021 18:58 schreef Haags het volgende:
Ach ja vorig jaar ook geen kerstviering op school, toen werd het georganiseerd voor de hele klas bij 1 iemand thuis. En de rest van de week natuurlijk bij elkaar over de vloer of in een indoor speeltuin of bij opa en oma.
Zo komen ze de week wel door.
Dit ja,quote:Op maandag 13 december 2021 18:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet op tegen, maar de manier waarop dit gaat wekt wel weer maximale irritatie op. Ze weigeren gewoon structureel te anticiperen.
Daarom ook compleet onzin.quote:Op maandag 13 december 2021 18:58 schreef Haags het volgende:
Ach ja vorig jaar ook geen kerstviering op school, toen werd het georganiseerd voor de hele klas bij 1 iemand thuis. En de rest van de week natuurlijk bij elkaar over de vloer of in een indoor speeltuin of bij opa en oma.
Zo komen ze de week wel door.
Tuurlijk mag je dat zeggen, maar die hele groep over 1 kam te scheren gaat me veel te ver. Ja, ik hoor er zelf bij, en ik werk me de blubber om alles draaiende te houden en de kinderen zoveel mogelijk bij te brengen, inhoudelijk en sociaal. Heb nog nooit geroepen om voorrang bij vaccinaties/boosters of het sluiten van scholen. Sterker nog: sluiten van scholen is nu zeer onwenselijk, voor zowel kinderen als ouders.quote:Op maandag 13 december 2021 18:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja hoor, het is behoorlijk aso dat je na een lange tijd vrij gaat jompelen dat een weekje schoolsluiting ideaal is voor je.
Terwijl het voor sommige kinderen 3 weken hel is en voor veel ouders echt een probleem. Mag gezegd worden.
Zodra het over vaccins of boosters ging dan stond die groep vooraan om de eerste vaccins te zeuren, nog voor de kwetsbaren überhaupt aan de beurt waren. Geen goed woord voor over.
Is dit december 2020 zonder vaccinaties?quote:Op maandag 13 december 2021 18:51 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ik werk liever op school waar kinderen vrij met elkaar uit andere groepen kunnen spelen. En waar niet elke week klassen naar huis worden gestuurd. Ik kan jullie er nu van proberen te overtuigen dat leerkrachten ook gezinnen hebben en risico lopen, net als de zorg. Maar dat heeft hier toch geen zin.
En door!!
Gebruikers?quote:Op maandag 13 december 2021 18:55 schreef Gunner het volgende:
[..]
Blokkeerlijst helpt gedeeltelijk tegen dat soort gebruikers.
Oh ja dat ookquote:Op maandag 13 december 2021 19:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Gebruikers?![]()
Ik doelde op de overheid en OMT en al die lijers
Je hebt gelijk, hoor. Had het op je collega moeten houden die voor mij het schoolvoorbeeld van iemand die haar belang even na moet kijken.quote:Op maandag 13 december 2021 19:00 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat zeggen, maar die hele groep over 1 kam te scheren gaat me veel te ver. Ja, ik hoor er zelf bij, en ik werk me de blubber om alles draaiende te houden en de kinderen zoveel mogelijk bij te brengen, inhoudelijk en sociaal. Heb nog nooit geroepen om voorrang bij vaccinaties/boosters of het sluiten van scholen. Sterker nog: sluiten van scholen is nu zeer onwenselijk, voor zowel kinderen als ouders.
Dus iets genuanceerder zou fijn zijn, dank je.
Als je me gaat blokkeren, Molo dan ben ik nog niet klaar met je. Dan ga ik alles en iedereen de moeder quoten zodat je me alsnog leest.quote:Op maandag 13 december 2021 19:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Gebruikers?![]()
Ik doelde op de overheid en OMT en al die lijers
En terecht!quote:Op maandag 13 december 2021 19:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Als je me gaat blokkeren, Molo dan ben ik nog niet klaar met je. Dan ga ik alles en iedereen de moeder quoten zodat je me alsnog leest.
Is er ook een (menselijke) doelgroep die wel deugt?quote:Op maandag 13 december 2021 18:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Los van wat het sluiten van scholen oplevert, het voortraject is heel beroerd geweest. Bij de vorige persco maatregelen nemen om de scholen open te houden en dan bij de volgende de scholen alsnog sluiten. Als je dan meeneemt dat het voor een week is komt het over als een maatregel voor de bühne. Ik geloof niet dat ouders hun kinderen komende week thuishouden, ook omdat ze te weinig tijd hebben alternatieven te regelen.quote:Op maandag 13 december 2021 18:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daarom ook compleet onzin.
Daarbij, hebben de meesten niet de 24e al vrij (hier VO wel) dus wellicht voor 4 dagen alles dicht.
Ik ben tamelijk verbaasd als het toch gaat gebeuren. Hoopte eigenlijk dat ze eens met de vingers van de scholen af zouden blijven.
Ja, vegans.quote:Op maandag 13 december 2021 19:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is er ook een (menselijke) doelgroep die wel deugt?
Wat kansloze bedoeling.quote:Op maandag 13 december 2021 18:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dus het kan ook zijn dat ze het niet doen, al zegt het genoeg waarschijnlijk dat het balletje is opgegooid.quote:Het kabinet is er nog niet uit, morgen valt een besluit.
Het feit dat het überhaupt weer op tafel ligt, terwijl ze hadden gezegd dat ze het niet willen, zegt al genoeg eigenlijk.quote:Op maandag 13 december 2021 19:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Dus het kan ook zijn dat ze het niet doen, al zegt het genoeg waarschijnlijk dat het balletje is opgegooid.
En dan mogen we allemaal weer dankbaar zijn voor die gulle besluiten ondanks dat we het niet verdienen als stout volk zekerquote:Op maandag 13 december 2021 19:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Dus het kan ook zijn dat ze het niet doen, al zegt het genoeg waarschijnlijk dat het balletje is opgegooid.
Een kerstcadeautje van Hugoquote:Op maandag 13 december 2021 19:11 schreef Molo het volgende:
[..]
En dan mogen we allemaal weer dankbaar zijn voor die gulle besluiten ondanks dat er het niet verdienen als stout volk zeker![]()
![]()
![]()
![]()
Inclusief eigen Hugo magazine op dik glanzend luxe papier wat bij elk huishouden bezorgd wordt met een kaart erbij met de beste wensen en een uitnodiging om een afspraak te maken voor de uitnodiging tot afspraak voor een tweede boostershot wanneer je tijdvak voor je jaar voorbij komt op de Twitter van Kirsten Verdellquote:
Ja, niet voor niets dat de NOS zo groot hier weer mee komt. Het kabinet lekt het idee naar de NOS, kijkt naar de reactie, en beslist aan de hand daarvan of ze het doorzetten of niet.quote:Op maandag 13 december 2021 19:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Lijkt me wel maar dit zegt niks.quote:Op maandag 13 december 2021 19:14 schreef XDo het volgende:
Maar basisscholen dicht betekent ook de BSO’s dicht neem ik aan? Want anders raakt het daar overvol gok ik.
Mooi kak.
Kijken ze naar de reacties op FOK denk je? Dan moeten we voor de zekerheid nog een paar uurtjes door blijven klagen.quote:Op maandag 13 december 2021 19:14 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja, niet voor niets dat de NOS zo groot hier weer mee komt. Het kabinet lekt het idee naar de NOS, kijkt naar de reactie, en beslist aan de hand daarvan of ze het doorzetten of niet.
Vraag mij altijd af hoe zo iets zou vallen als het andersom is, 10 januari de horeca open voor <60 om er voor te zorgen dat opa en oma niet besmet worden in het restaurant.quote:Op maandag 13 december 2021 19:05 schreef Molo het volgende:
Paar dagen van te voren even de scholen een week dicht.
Kerstviering door de put spoelen.
Ouders in moeilijke positie.
Kinderen weer de dupe.
Omdat opa en oma geen afstand willen houden of een zelftest willen doen als familie zijnde.
Laten we alle snelwegen maar opheffen omdat er soms dronken mensen onverantwoord rondrijden.
Echt hoor, stelletje motherfuckers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |