Daarom ook compleet onzin.quote:Op maandag 13 december 2021 18:58 schreef Haags het volgende:
Ach ja vorig jaar ook geen kerstviering op school, toen werd het georganiseerd voor de hele klas bij 1 iemand thuis. En de rest van de week natuurlijk bij elkaar over de vloer of in een indoor speeltuin of bij opa en oma.
Zo komen ze de week wel door.
Tuurlijk mag je dat zeggen, maar die hele groep over 1 kam te scheren gaat me veel te ver. Ja, ik hoor er zelf bij, en ik werk me de blubber om alles draaiende te houden en de kinderen zoveel mogelijk bij te brengen, inhoudelijk en sociaal. Heb nog nooit geroepen om voorrang bij vaccinaties/boosters of het sluiten van scholen. Sterker nog: sluiten van scholen is nu zeer onwenselijk, voor zowel kinderen als ouders.quote:Op maandag 13 december 2021 18:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja hoor, het is behoorlijk aso dat je na een lange tijd vrij gaat jompelen dat een weekje schoolsluiting ideaal is voor je.
Terwijl het voor sommige kinderen 3 weken hel is en voor veel ouders echt een probleem. Mag gezegd worden.
Zodra het over vaccins of boosters ging dan stond die groep vooraan om de eerste vaccins te zeuren, nog voor de kwetsbaren überhaupt aan de beurt waren. Geen goed woord voor over.
Is dit december 2020 zonder vaccinaties?quote:Op maandag 13 december 2021 18:51 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ik werk liever op school waar kinderen vrij met elkaar uit andere groepen kunnen spelen. En waar niet elke week klassen naar huis worden gestuurd. Ik kan jullie er nu van proberen te overtuigen dat leerkrachten ook gezinnen hebben en risico lopen, net als de zorg. Maar dat heeft hier toch geen zin.
En door!!
Gebruikers?quote:Op maandag 13 december 2021 18:55 schreef Gunner het volgende:
[..]
Blokkeerlijst helpt gedeeltelijk tegen dat soort gebruikers.
Oh ja dat ookquote:Op maandag 13 december 2021 19:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Gebruikers?![]()
Ik doelde op de overheid en OMT en al die lijers
Je hebt gelijk, hoor. Had het op je collega moeten houden die voor mij het schoolvoorbeeld van iemand die haar belang even na moet kijken.quote:Op maandag 13 december 2021 19:00 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat zeggen, maar die hele groep over 1 kam te scheren gaat me veel te ver. Ja, ik hoor er zelf bij, en ik werk me de blubber om alles draaiende te houden en de kinderen zoveel mogelijk bij te brengen, inhoudelijk en sociaal. Heb nog nooit geroepen om voorrang bij vaccinaties/boosters of het sluiten van scholen. Sterker nog: sluiten van scholen is nu zeer onwenselijk, voor zowel kinderen als ouders.
Dus iets genuanceerder zou fijn zijn, dank je.
Als je me gaat blokkeren, Molo dan ben ik nog niet klaar met je. Dan ga ik alles en iedereen de moeder quoten zodat je me alsnog leest.quote:Op maandag 13 december 2021 19:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Gebruikers?![]()
Ik doelde op de overheid en OMT en al die lijers
En terecht!quote:Op maandag 13 december 2021 19:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Als je me gaat blokkeren, Molo dan ben ik nog niet klaar met je. Dan ga ik alles en iedereen de moeder quoten zodat je me alsnog leest.
Is er ook een (menselijke) doelgroep die wel deugt?quote:Op maandag 13 december 2021 18:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Alleen al om het gejank van de leerkrachten hoop ik dat ze gewoon openblijven. Ook tijdens de kerstdagen.
Wat een irritante doelgroep is dat, zeg.
Hierboven wordt dat ook even fijn aangestipt.
Los van wat het sluiten van scholen oplevert, het voortraject is heel beroerd geweest. Bij de vorige persco maatregelen nemen om de scholen open te houden en dan bij de volgende de scholen alsnog sluiten. Als je dan meeneemt dat het voor een week is komt het over als een maatregel voor de bühne. Ik geloof niet dat ouders hun kinderen komende week thuishouden, ook omdat ze te weinig tijd hebben alternatieven te regelen.quote:Op maandag 13 december 2021 18:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daarom ook compleet onzin.
Daarbij, hebben de meesten niet de 24e al vrij (hier VO wel) dus wellicht voor 4 dagen alles dicht.
Ik ben tamelijk verbaasd als het toch gaat gebeuren. Hoopte eigenlijk dat ze eens met de vingers van de scholen af zouden blijven.
Ja, vegans.quote:Op maandag 13 december 2021 19:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is er ook een (menselijke) doelgroep die wel deugt?
Wat kansloze bedoeling.quote:Op maandag 13 december 2021 18:28 schreef Tijn het volgende:
Als ik dit lees, krijg ik de indruk dat ze alsnog de basisscholen een vervroegde kerstvakantie gaan geven.
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)r-dicht-door-omikron
Dus het kan ook zijn dat ze het niet doen, al zegt het genoeg waarschijnlijk dat het balletje is opgegooid.quote:Het kabinet is er nog niet uit, morgen valt een besluit.
Het feit dat het überhaupt weer op tafel ligt, terwijl ze hadden gezegd dat ze het niet willen, zegt al genoeg eigenlijk.quote:Op maandag 13 december 2021 19:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Dus het kan ook zijn dat ze het niet doen, al zegt het genoeg waarschijnlijk dat het balletje is opgegooid.
En dan mogen we allemaal weer dankbaar zijn voor die gulle besluiten ondanks dat we het niet verdienen als stout volk zekerquote:Op maandag 13 december 2021 19:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Dus het kan ook zijn dat ze het niet doen, al zegt het genoeg waarschijnlijk dat het balletje is opgegooid.
Een kerstcadeautje van Hugoquote:Op maandag 13 december 2021 19:11 schreef Molo het volgende:
[..]
En dan mogen we allemaal weer dankbaar zijn voor die gulle besluiten ondanks dat er het niet verdienen als stout volk zeker![]()
![]()
![]()
![]()
Inclusief eigen Hugo magazine op dik glanzend luxe papier wat bij elk huishouden bezorgd wordt met een kaart erbij met de beste wensen en een uitnodiging om een afspraak te maken voor de uitnodiging tot afspraak voor een tweede boostershot wanneer je tijdvak voor je jaar voorbij komt op de Twitter van Kirsten Verdellquote:
Ja, niet voor niets dat de NOS zo groot hier weer mee komt. Het kabinet lekt het idee naar de NOS, kijkt naar de reactie, en beslist aan de hand daarvan of ze het doorzetten of niet.quote:Op maandag 13 december 2021 19:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Lijkt me wel maar dit zegt niks.quote:Op maandag 13 december 2021 19:14 schreef XDo het volgende:
Maar basisscholen dicht betekent ook de BSO’s dicht neem ik aan? Want anders raakt het daar overvol gok ik.
Mooi kak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |