Ik denk omdat kinderen vanaf 12 gevaccineerd kunnen zijn en ze bovendien mondkapjes dragen op middelbare scholen.quote:
Wel slim dat Hugo dat niet meepakt.quote:Op maandag 13 december 2021 17:49 schreef capricia het volgende:
[
[..]
Hugo is al met één been weg.
Even afwachten wie het over gaan nemen. 2G lijkt er in elk geval niet onder hem te komen.
Gaat niet om logica, maar daadkrachtig.quote:Op maandag 13 december 2021 18:31 schreef phpmystyle het volgende:
Waarom wordt niet geadviseerd om kinderen uit de buurt van ouderen en zieken tehouden? Dat is toch beter dan scholen sluiten?
Dat vroeg mijn dochter zich ook afquote:
Dat is ook zo. Krijg dagelijks meerdere berichten over vanuit de organisatie terwijl het op de po school van m'n dochter rustig is. Nou ja werk ik wel meer thuis.quote:Op maandag 13 december 2021 18:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat vroeg mijn dochter zich ook afHet is niet eerlijk en bovendien gaat het op VO ook heel erg rond, aldus dochterlief.
Alleen nu hebben ze wel het voordeel dat mensen hun kinderen niet massaal naar een Belgische school kunnen brengen. Want sinds dat het weer over een vuurwerkverbod ging in Nederland draaien de Belgische vuurwerk winkels overuren.quote:Op maandag 13 december 2021 18:29 schreef Tijn het volgende:
Zo typisch weer dit. Vuurwerkverbod all over again. Eerst wekenlang roepen dat ze gewoon open blijven en dan als de scholen echt helemaal geen tijd meer hebben om de plannen te wijzigen alsnog het roer omgooien
Hehe heb je haar weer, nog besmettelijker dan Omicronquote:Op maandag 13 december 2021 18:33 schreef popje het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)mogelijk-onvoldoende
quote:Op maandag 13 december 2021 18:33 schreef popje het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)mogelijk-onvoldoende
quote:Koopmans denkt dat de huidige coronamaatregelen onvoldoende zijn om de besmettingscijfers te laten blijven dalen, zodra de variant dominant is. "We moeten er nu rekening mee gaan houden dat ze niet voldoende zijn, daar is deze variant gewoon té besmettelijk voor."
Hou dan je muil gewoon.quote:maar ook zij zeggen dat we nog moeten oppassen met het trekken van conclusies.
Mogelijk. Misschien en meer van die vage termen.quote:Op maandag 13 december 2021 18:35 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Hehe heb je haar weer, nog besmettelijker dan Omicron
Nou, die zijn gewoon thuis. Ouders zijn die dagen gewoon thuis en werken thuis, of hebben vrij genomen.quote:Op maandag 13 december 2021 18:27 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Vind de redenatie iedere keer weer zo bijzonder. Ze gaan een week eerder dicht, want dan kunnen ze opa en oma niet met kerst besmetten. Ja, waar denk je dat ze die week gedumpt worden, Hugo?![]()
Ik zeg doen! Deze week na 6 maanden weer begonnen met werken na mijn zwangerschapsverlof. Zou toch ideaal zijn, 3 dagen werken en dan weer 3 weken vrij... maar dit is puur eigen belang.quote:Op maandag 13 december 2021 18:28 schreef Tijn het volgende:
Als ik dit lees, krijg ik de indruk dat ze alsnog de basisscholen een vervroegde kerstvakantie gaan geven.
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)r-dicht-door-omikron
Koopmans, een wetenschapper die altijd gelijk conclusies trekt, ook na het China-tripje. Daarna wel mooi uitgekotst door haar collega's.quote:
Je was me voor Mens hou je kop dan gewoon dicht als je nog niks weet, in plaats van alweer te bleren om meer maatregelen. Godver ik ben dit gekut wel zo zat!quote:
Oh ja, jouw belang is wel heel belangrijk.quote:Op maandag 13 december 2021 18:36 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ik zeg doen! Deze week na 6 maanden weer begonnen met werken na mijn zwangerschapsverlof. Zou toch ideaal zijn, 3 dagen werken en dan weer 3 weken vrij... maar dit is puur eigen belang.
Als ik naar mijn school kijk, vorige week waren er 8 leerkrachten thuis, vanwege de normale griep of quarantaine, mede dankzij besmetten leerlingen. Er werden diverse klassen naar huis gestuurd. De leerkrachten lopen echt op hun tandvlees.
Ouders die er tegen zijn, tja sorry maar denk eens aan de leerkrachten, die thuis ook een gezin hebben. (En nu niet aankomen met dat het zorgpersoneel met hetzelfde probleem zit, dat weet ik! En heb super veel respect voor ze.) Een weekje extra zodat de leerkrachten hun kerst normaal (zonder quarantaine) kunnen vieren zou fijn zijn.
Ik ben er ook niet op tegen, maar de manier waarop dit gaat wekt wel weer maximale irritatie op. Ze weigeren gewoon structureel te anticiperen.quote:
Ik heb dit jaar al mijn zorgverlof opgemaakt aan het thuishouden van mijn dochter begin dit jaar en afgelopen periode (kinderopvang). Daarnaast kan ik voor mijn werk nergens op plannen, maar word ik er wel op afgerekend. Mijn management is vrij flexibel, maar er moet echt geld in het laatje komen om door te kunnen.quote:Op maandag 13 december 2021 18:36 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ik zeg doen! Deze week na 6 maanden weer begonnen met werken na mijn zwangerschapsverlof. Zou toch ideaal zijn, 3 dagen werken en dan weer 3 weken vrij... maar dit is puur eigen belang.
Als ik naar mijn school kijk, vorige week waren er 8 leerkrachten thuis, vanwege de normale griep of quarantaine, mede dankzij besmetten leerlingen. Er werden diverse klassen naar huis gestuurd. De leerkrachten lopen echt op hun tandvlees.
Ouders die er tegen zijn, tja sorry maar denk eens aan de leerkrachten, die thuis ook een gezin hebben. (En nu niet aankomen met dat het zorgpersoneel met hetzelfde probleem zit, dat weet ik! En heb super veel respect voor ze.) Een weekje extra zodat de leerkrachten hun kerst normaal (zonder quarantaine) kunnen vieren zou fijn zijn.
Alleen al om het gejank van de leerkrachten hoop ik dat ze gewoon openblijven. Ook tijdens de kerstdagen.quote:Op maandag 13 december 2021 18:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet tegen, maar de manier waarop dit gaat wekt wel weer maximale irritatie op. Ze weigeren gewoon structureel te anticiperen.
Dat dus. Echt mismanagement van de bovenste plank, dit.quote:Op maandag 13 december 2021 18:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
Als ze 4 weken geleden hadden gezegd: Joe; we geven jullie een week extra vrij met kerst had er niets aan de hand geweest bij veel mensen, maar zo op ‘t laatste moment telkens is niet te doen.
Hier alleen maar leerkrachten die nooit meer digitaal onderwijs willen geven en juichen als alles openblijft.quote:Op maandag 13 december 2021 18:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Alleen al om het gejank van de leerkrachten hoop ik dat ze gewoon openblijven. Ook tijdens de kerstdagen.
Wat een irritante doelgroep is dat, zeg.
Hierboven wordt dat ook even fijn aangestipt.
Mee eens! Ze beslissen veel te laat.quote:Op maandag 13 december 2021 18:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar al mijn zorgverlof opgemaakt aan het thuishouden van mijn dochter begin dit jaar en afgelopen periode (kinderopvang). Daarnaast kan ik voor mijn werk nergens op plannen, maar word ik er wel op afgerekend. Mijn management is vrij flexibel, maar er moet echt geld in het laatje komen om door te kunnen.
Ik snap volledig dat leerkrachten op hun tandvlees lopen, net als zorgmedewerkers. Maar dat is volgens mij ook het probleem, de hele samenleving loopt op zijn tandvlees. Als ze 4 weken geleden hadden gezegd: Joe; we geven jullie een week extra vrij met kerst had er niets aan de hand geweest bij veel mensen, maar zo op ‘t laatste moment telkens is niet te doen.
Speel de bal... niet de persoon, dankjewel he!quote:Op maandag 13 december 2021 18:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja, jouw belang is wel heel belangrijk.
Denk aan onze kinderen leerkrachten!!!11!!
Akkoord, maar dan ook een weekje geen patiënten!quote:Op maandag 13 december 2021 18:36 schreef PinkLow het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |