Ze hadden net niet voor niets die SC vraag aan Lewisquote:Op zondag 12 december 2021 14:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bottas en Leclerc vliegen er zo af voor de SC.
Leuk voor jequote:Op zondag 12 december 2021 14:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Kijk nog liever hoe verf droog wordt.
In maart beginnen we gewoon weer opnieuw!quote:Op zondag 12 december 2021 14:53 schreef heywoodu het volgende:
De spanning is wel weg nu![]()
Jammer, maar Hamilton is vandaag simpelweg te goed, daar valt gewoon niks op af te dingen.
Ja, dat snap ik. Maar als je 4 races achter elkaar moet winnen en het dan ook nog doet, dan ben je gewoon een ontzettend koele kikker zeg.quote:Op zondag 12 december 2021 14:51 schreef Monolith het volgende: [..] Mwoah deze race wel, over het hele seizoen wat fortuinlijk in mijn ogen.
Je bent zelf een flutcoureur.quote:Op zondag 12 december 2021 14:53 schreef Heph844 het volgende:
Wat een gigantische flutcoureur is Bottas toch
quote:Op zondag 12 december 2021 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hadden net niet voor niets die SC vraag aan Lewis
Strategie 666quote:Op zondag 12 december 2021 14:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bottas en Leclerc vliegen er zo af voor de SC.
Youp van 't Hek, kom er maar inquote:Op zondag 12 december 2021 14:54 schreef Cuendillar het volgende:
Nou ja, we zijn Nederlanders, nietwaar? We zijn dit wel gewend. Tweede worden.
Dit. Beetje pech misschien met de FIA beslissing, maar Lewis is gewoon de terechte winnaarquote:Op zondag 12 december 2021 14:53 schreef heywoodu het volgende:
Jammer, maar Hamilton is vandaag simpelweg te goed, daar valt gewoon niks op af te dingen.
Dat is ook goed, maar het zou natuurlijk niet uitmaken als er eerder in het seizoen wat 'onfortuinlijke incidenten' niet waren gebeurd.quote:Op zondag 12 december 2021 14:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar als je 4 races achter elkaar moet winnen en het dan ook nog doet, dan ben je gewoon een ontzettend koele kikker zeg.
Elk nadeel, heeft zijn voordeelquote:
quote:Op zondag 12 december 2021 14:53 schreef heywoodu het volgende:
Jammer, maar de Mercedes is vandaag simpelweg te snel, daar valt gewoon niks op af te dingen.
Als alles volgens de regels gaat niet. Afstanden moeten in principe gelijk blijven.quote:
Nee, gaten blijven gelijkquote:
Ze hebben niet heel veel andere opties, ze moeten iets proberenquote:
Ja, max gaat ze er helemaal aan rijdenquote:
Zijn we er weer ingetuindquote:Op zondag 12 december 2021 14:54 schreef Cuendillar het volgende:
Nou ja, we zijn Nederlanders, nietwaar? We zijn dit wel gewend. Tweede worden.
Ik word net zo moe van de pipo´s die telkens moeten benadrukken dat Max kut is en weet ik veel wat.quote:Op zondag 12 december 2021 14:58 schreef Johannes788 het volgende:
Kunnen de FIA is oneerlijk en Mercedes heeft alleen maar voordelen gekregen roepers wegblijven?
Heel simpel. Mercedes is gewoon sneller vandaag. Dan ben je toch echt terecht kampioen.
Nog vragen?quote:Op zondag 12 december 2021 15:00 schreef Zipportal het volgende:
Dames en heren welkom in het circus.
Nu weet ik het niet meer.
Die weet dat ie zo meteen toch terug weg rijdt ?quote:
Donequote:Op zondag 12 december 2021 15:00 schreef Werkperd het volgende:
laat die snelste rondes nu maar komen MAX !!!!
Bij iedere povider kun je gratis kijken.quote:Op zondag 12 december 2021 14:59 schreef Vlinder het volgende:
Huh? Ik zit naar ziggo racing te kijken. Heb ik de verkeerde zender?
#newbie
* SolidasRock sniped vlinderquote:Op zondag 12 december 2021 15:00 schreef Vlinder het volgende:
Godverdomme ik zit dus naar geleuter te kijken.
Shoot me
Er was geen SCquote:Op zondag 12 december 2021 15:01 schreef theguyver het volgende:
Wow eerst vragen wat voor band je wil met safety car en nu janken dat er safetycar is...
Wow valt nog mee dat FIA niet zegt tuurlijk toto we halen hem wel weg
Dat. En hopen op een SC of een plof van Hamilton.quote:Op zondag 12 december 2021 15:01 schreef Breekfast het volgende:
Gaat niet lukken, maar nu kan Max tenminste nog proberen te jagen. Beter dan de situatie van net.
Wie? Max of Lewis?quote:Op zondag 12 december 2021 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja vraag is vooral of ie dit kan volhouden
Gewoon HAM eraf rijden, alle spanning voorbijquote:Op zondag 12 december 2021 15:01 schreef Ferdii het volgende:
Perez gooi die auto dwars op de baan voor een sc
Checco die in de muur rijd voor het teambelangquote:
Kimiquote:Op zondag 12 december 2021 15:02 schreef Hyaenidae het volgende:
Ongeacht wie er wint, wie zou de verdiende winnaar zijn vandaag tot nu toe?
Ook wel terecht natuurlijk, hij rijdt een hele goede race en dan zou je het straks verliezen op een slechte call van het team.quote:
Echt een jankerd.quote:Op zondag 12 december 2021 15:01 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Michael, please no safety car, please no safety car
Vliegende circus is gearriveerdquote:Op zondag 12 december 2021 15:00 schreef Zipportal het volgende:
Dames en heren welkom in het circus.
Nu weet ik het niet meer.
Als Lewis wint is Lewis de verdiende winnaar, als Max wint is Max de verdiende winnaarquote:Op zondag 12 december 2021 15:02 schreef Hyaenidae het volgende:
Ongeacht wie er wint, wie zou de verdiende winnaar zijn vandaag tot nu toe?
Mercedes had het over een echte SCquote:
Op het einde gaat het verschil groter worden.quote:Op zondag 12 december 2021 15:02 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja hij moet nu elke ronde 0.8s sneller rijden.
Die klapband in Baku blijkt nu een hele dure te zijn geweest.quote:Op zondag 12 december 2021 15:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Seizoen eindigt gewoon zoals het begon, met een snellere Hamilton. Alleen tussen Monaco en Silverstone hadden ze de boel daar niet echt op orde.
🤞🤞🤞quote:Op zondag 12 december 2021 15:03 schreef Dienstverlener het volgende:
Lewis rijdt zijn banden aan snot
Die banden gaan zo nog naar de klote.quote:Op zondag 12 december 2021 15:03 schreef Johannes788 het volgende:
Denk toch dat hamilton te veel voorsprong heeft
Straks kapotte bandjes voor Lewisquote:
Jaquote:Op zondag 12 december 2021 15:04 schreef SolidasRock het volgende:
Vraag: Max snelste ronde en 2e plaats, en Ham 1e plaats, dan wint Ham alsnog?
Jaquote:Op zondag 12 december 2021 15:04 schreef SolidasRock het volgende:
Ja, fl maakt geen reet uitquote:Op zondag 12 december 2021 15:04 schreef SolidasRock het volgende:
6 punten verschilquote:Op zondag 12 december 2021 15:04 schreef SolidasRock het volgende:
Juist tegen het einde moeten de banden van Hamilton in gaan storten toch?quote:Op zondag 12 december 2021 15:04 schreef Schnitzels het volgende:
Dit is nog een mooi slot misschien.
Ik denk alleen niet dat die nieuwere harde banden 7 tiende kunnen volhouden.
Bottas deed 35 op de medium, zou moeten kunnen lijkt me.quote:Op zondag 12 december 2021 15:01 schreef SiGNe het volgende:
Gaat de harde band het 43 ronden volhouden?
quote:
Dat. Sitting duck op het einde.quote:Op zondag 12 december 2021 15:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die banden gaan zo nog naar de klote.
Nee johquote:Op zondag 12 december 2021 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ziet er toch wel uit als een tactische fout van Merc.
Zeker! Maar ook dat hoort bij de sport.quote:Op zondag 12 december 2021 15:02 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ook wel terecht natuurlijk, hij rijdt een hele goede race en dan zou je het straks verliezen op een slechte call van het team.
Russell gaat volgend seizoen iedereen aan gort rijden.quote:Op zondag 12 december 2021 15:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Plooij met zn melodramatische goodbye. RUssel doesnt. give a fuck
CL-TICKET.quote:Op zondag 12 december 2021 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is de theorie. #spannuhndquote:Op zondag 12 december 2021 15:05 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Juist tegen het einde moeten de banden van Hamilton in gaan storten toch?
Eens, het leek toch een beetje een nachtkaars te worden, als Max hier wint wel een heel pijnlijke tactische fout van Mercedes.quote:Op zondag 12 december 2021 15:05 schreef Mansjester het volgende:
Mooi dat er in ieder geval nog iets van spanning komt
Dat heeft meer met team tactieken en wissels te maken van het team dan van de pure racesnelheid.quote:Op zondag 12 december 2021 15:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als Lewis wint is Lewis de verdiende winnaar, als Max wint is Max de verdiende winnaar
ditquote:Op zondag 12 december 2021 15:05 schreef _UserName_ het volgende:
Ik hoop zo dat Max Lewis dusdanig kan opjagen dat Lewis zijn banden eraan gaan of hij een pit moet maken..
Max rookt ze nu natuurlijk ook snel op.quote:Op zondag 12 december 2021 15:05 schreef Predator40 het volgende:
dit gaan de banden van lewis niet volhouden
Dan heeft Mercedes wel gezeik.quote:Op zondag 12 december 2021 15:06 schreef Perox het volgende:
Max komt in de buurt van Hamilton op het einde en dan crasht Bottas hem in de muur en eindigen we achter de SC
Niet jinxenquote:Op zondag 12 december 2021 15:06 schreef Perox het volgende:
Max komt in de buurt van Hamilton op het einde en dan crasht Bottas hem in de muur en eindigen we achter de SC
Denkt het ookquote:Op zondag 12 december 2021 15:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Max gaat het gat terugbrengen naar een paar seconden maar net te kort komen vrees ik.
De laatste ronden zijn de banden van Max ook niet zo snel meer.quote:Op zondag 12 december 2021 15:05 schreef Predator40 het volgende:
dit gaan de banden van lewis niet volhouden
Als zijn banden het niet redden kan HAM over een ronde of 5 naar soft. Dan geeft ie track position op, maar kan hij wel op de softs gaan jagen.quote:Op zondag 12 december 2021 15:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Dan gaat ie 6-7 achter Max de baan op?
FIA is al druk bezig met uitzoeken hoe ze Max nog even kunnen naaienquote:Op zondag 12 december 2021 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is ook onderdeel van de sport. Hoe ga je om met wisselende omstandigheden?quote:Op zondag 12 december 2021 15:06 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat heeft meer met team tactieken en wissels te maken van het team dan van de pure racesnelheid.
Ook een leuke ja, al vind ik Resist and Bite nog beter passen gezien Max' half Belgische afkomstquote:
Merc doet het goed, rijden hem gewoon zo uit.quote:Op zondag 12 december 2021 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens, het leek toch een beetje een nachtkaars te worden, als Max hier wint wel een heel pijnlijke tactische fout van Mercedes.
Die gaat volle bakquote:Op zondag 12 december 2021 15:07 schreef Ferdii het volgende:
Zou Hamilton zijn banden nu oproken? Of gewoon rustig zijn rondjes rijden?
Gefeliciteerd Hamiltonquote:Op zondag 12 december 2021 15:07 schreef Mansjester het volgende:
Inhaalslag stagneert nu
FELICITEER LEWIS HIER MET HET KAMPIOENSCHAP
Pace van Ham/Merc is godlikequote:Op zondag 12 december 2021 15:08 schreef Nia het volgende:
Hoe kan het dat Max amper dichterbij komt op nieuwere banden?
Omdat Hamilton zit te pushen.. aan het eind zal die meer last van z'n oudere banden krijgen.quote:Op zondag 12 december 2021 15:08 schreef Nia het volgende:
Vond iets toepasselijker bij deze race.quote:Op zondag 12 december 2021 15:06 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ook een leuke ja, al vind ik Resist and Bite nog beter passen gezien Max' half Belgische afkomst
Omdat HAM beter isquote:Op zondag 12 december 2021 15:08 schreef Nia het volgende:
lekker hoor, met z’n alle daar met de broek op de knietjesquote:Op zondag 12 december 2021 15:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Sky: Hamilton is momenteel een wonder aan het verrichten door de snelheid in deze oude banden te houden.
Raketmotor van Saturnus 6 vs Honda motor.quote:Op zondag 12 december 2021 15:08 schreef Nia het volgende:
Vervelend maar wel waarquote:
Oké fietsenmaker.quote:Op zondag 12 december 2021 15:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Banden Lewis zien er nog prima uit
Die mogen dan volgend seizoen ergens anders gaan trollenquote:Op zondag 12 december 2021 15:10 schreef Refragmental het volgende:
Dit topic gaat zo'n ontzettende trollshitshow worden mocht hammie winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |