Ze hadden net niet voor niets die SC vraag aan Lewisquote:Op zondag 12 december 2021 14:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bottas en Leclerc vliegen er zo af voor de SC.
Leuk voor jequote:Op zondag 12 december 2021 14:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Kijk nog liever hoe verf droog wordt.
In maart beginnen we gewoon weer opnieuw!quote:Op zondag 12 december 2021 14:53 schreef heywoodu het volgende:
De spanning is wel weg nu![]()
Jammer, maar Hamilton is vandaag simpelweg te goed, daar valt gewoon niks op af te dingen.
Ja, dat snap ik. Maar als je 4 races achter elkaar moet winnen en het dan ook nog doet, dan ben je gewoon een ontzettend koele kikker zeg.quote:Op zondag 12 december 2021 14:51 schreef Monolith het volgende: [..] Mwoah deze race wel, over het hele seizoen wat fortuinlijk in mijn ogen.
Je bent zelf een flutcoureur.quote:Op zondag 12 december 2021 14:53 schreef Heph844 het volgende:
Wat een gigantische flutcoureur is Bottas toch
quote:Op zondag 12 december 2021 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hadden net niet voor niets die SC vraag aan Lewis
Strategie 666quote:Op zondag 12 december 2021 14:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bottas en Leclerc vliegen er zo af voor de SC.
Youp van 't Hek, kom er maar inquote:Op zondag 12 december 2021 14:54 schreef Cuendillar het volgende:
Nou ja, we zijn Nederlanders, nietwaar? We zijn dit wel gewend. Tweede worden.
Dit. Beetje pech misschien met de FIA beslissing, maar Lewis is gewoon de terechte winnaarquote:Op zondag 12 december 2021 14:53 schreef heywoodu het volgende:
Jammer, maar Hamilton is vandaag simpelweg te goed, daar valt gewoon niks op af te dingen.
Dat is ook goed, maar het zou natuurlijk niet uitmaken als er eerder in het seizoen wat 'onfortuinlijke incidenten' niet waren gebeurd.quote:Op zondag 12 december 2021 14:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar als je 4 races achter elkaar moet winnen en het dan ook nog doet, dan ben je gewoon een ontzettend koele kikker zeg.
Elk nadeel, heeft zijn voordeelquote:
quote:Op zondag 12 december 2021 14:53 schreef heywoodu het volgende:
Jammer, maar de Mercedes is vandaag simpelweg te snel, daar valt gewoon niks op af te dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |