Zijn we er weer ingetuindquote:Op zondag 12 december 2021 14:54 schreef Cuendillar het volgende:
Nou ja, we zijn Nederlanders, nietwaar? We zijn dit wel gewend. Tweede worden.
Ik word net zo moe van de pipo´s die telkens moeten benadrukken dat Max kut is en weet ik veel wat.quote:Op zondag 12 december 2021 14:58 schreef Johannes788 het volgende:
Kunnen de FIA is oneerlijk en Mercedes heeft alleen maar voordelen gekregen roepers wegblijven?
Heel simpel. Mercedes is gewoon sneller vandaag. Dan ben je toch echt terecht kampioen.
Nog vragen?quote:Op zondag 12 december 2021 15:00 schreef Zipportal het volgende:
Dames en heren welkom in het circus.
Nu weet ik het niet meer.
Die weet dat ie zo meteen toch terug weg rijdt ?quote:
Donequote:Op zondag 12 december 2021 15:00 schreef Werkperd het volgende:
laat die snelste rondes nu maar komen MAX !!!!
Bij iedere povider kun je gratis kijken.quote:Op zondag 12 december 2021 14:59 schreef Vlinder het volgende:
Huh? Ik zit naar ziggo racing te kijken. Heb ik de verkeerde zender?
#newbie
* SolidasRock sniped vlinderquote:Op zondag 12 december 2021 15:00 schreef Vlinder het volgende:
Godverdomme ik zit dus naar geleuter te kijken.
Shoot me
Er was geen SCquote:Op zondag 12 december 2021 15:01 schreef theguyver het volgende:
Wow eerst vragen wat voor band je wil met safety car en nu janken dat er safetycar is...
Wow valt nog mee dat FIA niet zegt tuurlijk toto we halen hem wel weg
Dat. En hopen op een SC of een plof van Hamilton.quote:Op zondag 12 december 2021 15:01 schreef Breekfast het volgende:
Gaat niet lukken, maar nu kan Max tenminste nog proberen te jagen. Beter dan de situatie van net.
Wie? Max of Lewis?quote:Op zondag 12 december 2021 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja vraag is vooral of ie dit kan volhouden
Gewoon HAM eraf rijden, alle spanning voorbijquote:Op zondag 12 december 2021 15:01 schreef Ferdii het volgende:
Perez gooi die auto dwars op de baan voor een sc
Checco die in de muur rijd voor het teambelangquote:
Kimiquote:Op zondag 12 december 2021 15:02 schreef Hyaenidae het volgende:
Ongeacht wie er wint, wie zou de verdiende winnaar zijn vandaag tot nu toe?
Ook wel terecht natuurlijk, hij rijdt een hele goede race en dan zou je het straks verliezen op een slechte call van het team.quote:
Echt een jankerd.quote:Op zondag 12 december 2021 15:01 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Michael, please no safety car, please no safety car
Vliegende circus is gearriveerdquote:Op zondag 12 december 2021 15:00 schreef Zipportal het volgende:
Dames en heren welkom in het circus.
Nu weet ik het niet meer.
Als Lewis wint is Lewis de verdiende winnaar, als Max wint is Max de verdiende winnaarquote:Op zondag 12 december 2021 15:02 schreef Hyaenidae het volgende:
Ongeacht wie er wint, wie zou de verdiende winnaar zijn vandaag tot nu toe?
Mercedes had het over een echte SCquote:
Op het einde gaat het verschil groter worden.quote:Op zondag 12 december 2021 15:02 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja hij moet nu elke ronde 0.8s sneller rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |