mee eensquote:
Oh, ik meen iets boven 1.25. Het is nog vroegquote:Op zaterdag 11 december 2021 11:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gisteren was 1.24.0 toch uiteindelijk
Jeu de boules?quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:01 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik daag je uit 1 sport te noemen.
Mensergerjeniet? Moet ik nog veel meer sporten noemen waar niet perse hooligans tussen zitten of heb ik mijn punt ondertussen gemaakt?quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:01 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Je ziet hier inderdaad minder volk met hun kont in de modder zitten dan langs het circuit van Spa-Francorchampsquote:Op zaterdag 11 december 2021 11:07 schreef klaasweetalles het volgende:
dit moet wel het meest luxe circuit van de wereld zijn
ik houw van luxe
Wat is je verwachting eigenlijk van de snelste rondes vandaag? Wie komt op 1?quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:08 schreef greysbones het volgende:
Nou Max
Laat eens zien wat het scheelt dat display
Bij Sifan Hassan komen alleen Ethiopische hooligans op af. @Noberquote:Op zaterdag 11 december 2021 11:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mensergerjeniet? Moet ik nog veel meer sporten noemen waar niet perse hooligans tussen zitten of heb ik mijn punt ondertussen gemaakt?
Geen ideequote:Op zaterdag 11 december 2021 11:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat is je verwachting eigenlijk van de snelste rondes vandaag? Wie komt op 1?
Ikzelf vrees dat dat Max niet zal zijn.
Jep.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:11 schreef greysbones het volgende:
Nou Hami een snel rondje
Maar die rijdt op rood
En of met een veelstegroot bordje "groetjes aan mijn ouders" half op de weg staan.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Je ziet hier inderdaad minder volk met hun kont in de modder zitten dan langs het circuit van Spa-Francorchamps
Gewoon flexibele vleugel van Mercedes jatten en die rood overspuiten en monteren.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee
Ligt eraan wat de Honda motor nog kan..
Hoeveel kunnen ze hem openschroeven
Gok erop dat ze zoiets dergelijks al hebben gedaanquote:Op zaterdag 11 december 2021 11:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gewoon flexibele vleugel van Mercedes jatten en die rood overspuiten en monteren.
Darten, voetballen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:01 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
wel bierquote:Op zaterdag 11 december 2021 11:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Darten is geen sport. Bij sport hoort geen alcohol.
Je weet het he.... als je zegt van goh geen regen en tadaa het valt met bakken uit de hemel....quote:
En laat DRT maar in de steek!quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:18 schreef Zipportal het volgende:
Kijk eens dom? Ja ho maar. @:maxi-mus
Okquote:Op zaterdag 11 december 2021 11:19 schreef greysbones het volgende:
Wat is er aan de hand hier ??
Gaat het nog over F1 of???
Jaquote:Op zaterdag 11 december 2021 11:19 schreef greysbones het volgende:
Wat is er aan de hand hier ??
Gaat het nog over F1 of???
Dan weet je dat Max sneller kanquote:Op zaterdag 11 december 2021 11:20 schreef _UserName_ het volgende:
Perez maar 0.004 langzamer dan Max
Volgens mij gister oude motor, vandaag en morgen raketmotor.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:20 schreef Breekfast het volgende:
Had Hamilton tijdens de vorige race trouwens de nieuwe raketmotor er in liggen? Of de oude nog om de nieuwe motor te bewaren voor deze race?
Geel, Max ook. Lewis op roodquote:Op zaterdag 11 december 2021 11:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan weet je dat Max sneller kan
Welke band heeft perez
I knowquote:
Nee ik bedoel tijdens de voorgaande race in Qatar.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Volgens mij gister oude motor, vandaag en morgen raketmotor.
Raketquote:Op zaterdag 11 december 2021 11:22 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nee ik bedoel tijdens de voorgaande race in Qatar.
Dat durf ik zo niet te zeggen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:22 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nee ik bedoel tijdens de voorgaande race in Qatar.
Vond de uitleg van Olav wel ok klinken vorige weekquote:Op zaterdag 11 december 2021 11:23 schreef heywoodu het volgende:
Ah, de Mythe van de Raketmotor is weer begonnen.
Raketmotor < El Planquote:Op zaterdag 11 december 2021 11:23 schreef heywoodu het volgende:
Precies. Dus dat ding is of al lang kapot of lang niet meer zo geweldig als in Braziliė.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vond de uitleg van Olav wel ok klinken vorige week
Hoe verklaar je de plotselinge extra snelheid die Hamilton sinds de laatste motorwissel heeft?quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:23 schreef heywoodu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |