Ik kijk al 30 jaarquote:Op zaterdag 11 december 2021 10:59 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Genoeg sporten waarbij er niet zoveel tokkies/nationalisten zijn. F1 is gewoon een sport wat nationalisten aantrekt. Zonder Max kijkt er geen hond meer.
Ik daag je uit 1 sport te noemen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:59 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Genoeg sporten waarbij er niet zoveel tokkies/nationalisten zijn. F1 is gewoon een sport wat nationalisten aantrekt. Zonder Max kijkt er geen hond meer.
En al de baan op.quote:
Klaar nuquote:Op zaterdag 11 december 2021 11:01 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik daag je uit 1 sport te noemen.
Sorry zal niet meer doen hier, gr uit zjwamequote:Op zaterdag 11 december 2021 11:01 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Vermoeiende reactie ondertussen.
Badminton.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:01 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik daag je uit 1 sport te noemen.
Die sporten zijn simpelweg minder populair. Moet je voor de gein eens kijken hoeveel mensen oranje shirtjes dragen tijdens een EK/WK. Zonder het land op een eindtoernooi kijkt er ook amper iemand. Er zullen meer ware F1 fans zijn dan successupporters.quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:59 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die sporten zijn simpelweg minder populair. Moet je voor de gein eens kijken hoeveel mensen oranje shirtjes dragen tijdens een EK/WK. Zonder het land op een eindtoernooi kijkt er ook amper iemand. Er zullen meer ware F1 fans zijn dan successupporters.
Gisteren was 1.24.0 toch uiteindelijkquote:Op zaterdag 11 december 2021 11:05 schreef _UserName_ het volgende:
Sow, koekoek, onder 1.25, lekker hoor.
Zojuist een stukje F2 gekeken (als Ziggo dan toch alles open gooit), leek erg treintje rijden.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:04 schreef klaasweetalles het volgende:
Deze baan kan je goed inhalen
en je kan goed weg rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |