Dit meen je niet hequote:Op zaterdag 11 december 2021 10:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk is het beter voor de sport, net als het beter is dat PSV of Feyenoord dit seizoen kampioen wordt ipv Ajax, ik wordt er hier ook niet goed van maar bij hun zit het in het bloed.
Welk nivo ? Er is op dit moment toch niks om over te praten dus gaat het alleen over What if scenario;s.quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:40 schreef BroesWillems het volgende:
Man man man, FP3 moet nog beginnen en het is hier nu al een bende.
Kunnen we niet een bepaalde drempel bedenken om het niveau een beetje hoger te krijgen? Ik denk dat een strikdiploma als toelatingseis al effect zal hebben.
Het verschil is dat er bij een Nederlands kampioenschap voetbal nog wat gevolgen zijn, of voordelen zoals je wil. Maar over het algemeen kun je dan wel zeggen dat het voor de sport beter is als er elk jaar een andere club de Champions League wint. Als je aleen de titel leest en dan selectief verontwaardigd gaat doen over de titel van een stukje in de telegraaf dan heb je het ook niet echt begrepen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dit meen je niet he
als feyenoord of psv kampioen worden dat gaat de media die vooral uit ajax supporters bestaat huilen omdat ze vinden dat ajax meer te zoeken heeft in de CL enzovoorts
Het nationaiistische gedrag van nederlanders is vele malen erger dan de engelsen...
dat kan
maar op tv mag je toch wel enigszins objectief blijven voor dat je belachelijk maakt
ben benieuwd hoe ze zich morgen weer in de studio gaan gedragen stel dat max wint
meestal zet ik na de wedstrijd gelijk me tv uit want ik kan dat gelul en persoonsverheerlijking van max niet meer aan zien
staat ze als debielen op de bankjes te springen
wil je dit echt zien![]()
Moeten hun weten.quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:48 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Oei, dit zal Max door polodragend en corona-ontkennend Nederland niet in dank worden afgenomen.
Hier zit Tom C op de bank.quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dit meen je niet he
als feyenoord of psv kampioen worden dat gaat de media die vooral uit ajax supporters bestaat huilen omdat ze vinden dat ajax meer te zoeken heeft in de CL enzovoorts
Het nationaiistische gedrag van nederlanders is vele malen erger dan de engelsen...
dat kan
maar op tv mag je toch wel enigszins objectief blijven voor dat je belachelijk maakt
ben benieuwd hoe ze zich morgen weer in de studio gaan gedragen stel dat max wint
meestal zet ik na de wedstrijd gelijk me tv uit want ik kan dat gelul en persoonsverheerlijking van max niet meer aan zien
staat ze als debielen op de bankjes te springen
wil je dit echt zien![]()
Ham zou nooit in een Redbull gaan rijdenquote:Op zaterdag 11 december 2021 10:46 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het verschil is dat er bij een Nederlands kampioenschap voetbal nog wat gevolgen zijn, of voordelen zoals je wil. Maar over het algemeen kun je dan wel zeggen dat het voor de sport beter is als er elk jaar een andere club de Champions League wint. Als je aleen de titel leest en dan selectief verontwaardigd gaat doen over de titel van een stukje in de telegraaf dan heb je het ook niet echt begrepen.
Maar als je een andere bias wilt kun je ook gewoon lekker op Reddit gaan posten hoor.
Dat verklaart direct de afkeer van @PSVCL voor Verstappen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:48 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Oei, dit zal Max door polodragend en corona-ontkennend Nederland niet in dank worden afgenomen.
Als je niks beters hebt bij te dragen, blijf hier dan gewoon weg a.u.b.quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ham zou nooit in een Redbull gaan rijden
Red Bull is gewoon slecht voor je
Ham zou gelijk een statement maken
Mercedes is een goed produkt
Redbull is een slecht produkt
het goede produkt moet morgen winnen
Dat valt wel mee. Genoeg sporten waarbij er niet zoveel tokkies/nationalisten zijn. F1 is gewoon een sport wat nationalisten aantrekt. Zonder Max kijkt er geen hond meer.quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Je kan Sky gaan kijken en op Engelse forums meeposten. Je zoekt het ook wel zelf op, op deze manier. Alsof je naar de bakker gaat en daar zeurt dat er brood wordt verkocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |