Niet heel gek, Lewis komt de laatste races steeds dichterbij dus zal de verwachting zijn dat ie die lijn doorzet en er overheen gaat.quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:06 schreef raptorix het volgende:
Bij de bookmakers staat Max er trouwens niet zo lekker voor, dat is meestal geen goed teken.
Prima, dan is Verstappen kampioen dusquote:Op zaterdag 11 december 2021 10:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
missschien rijden ze geen van beide in de laatste ronde vooraan
misschien is het al in de eerste ronde al beslist..
Van die Engelsen heb ik hier geen last. Ik maak mij toch ook niet druk om die gekken in China of Brazilië? Dan blijf ik bezig. Hier ontkom ik niet aan het gezwel Coronel en zijn volgelingen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 09:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Maar waarom wijs je steeds naar Max/Nederlanders terwijl het aan de andere kant net zo is? Dat is net zo kinderachtig toch? Of mis ik iets? Kan me nog een spotje herinneren van Sky met een crashende Verstappen als kerstwens. Dan zie ik liever 40ers met een RB shirt en petje lopen als ik eerlijk ben.
Pics van jezelf Klaasquote:Op zaterdag 11 december 2021 09:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb een Hamilton horloge
[ afbeelding ]
Je kan Sky gaan kijken en op Engelse forums meeposten. Je zoekt het ook wel zelf op, op deze manier. Alsof je naar de bakker gaat en daar zeurt dat er brood wordt verkocht.quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:08 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Van die Engelsen heb ik hier geen last. Ik maak mij toch ook niet druk om die gekken in China of Brazilië? Dan blijf ik bezig. Hier ontkom ik niet aan het gezwel Coronel en zijn volgelingen.
Het kan ook gewoon gebeuren dat max en ham door iemand anders geraakt wordt....quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Prima, dan is Verstappen kampioen dus
Nou ja, jij zegt letterlijk "misschien is het al in de eerste ronde al beslist". In dat geval is Verstappen kampioenquote:Op zaterdag 11 december 2021 10:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon gebeuren dat max en ham door iemand anders geraakt wordt....
ik zie tijdens de start in de laatste wedstrijden steeds dat het naar de de eerste bocht toe echt van alles gebeurd
MAx en Ham zijn ook afhankelijk wat de rest van het veld doet
niemand heeft het in eigen hand tot na de eerste bocht
Neequote:Op zaterdag 11 december 2021 10:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, jij zegt letterlijk "misschien is het al in de eerste ronde al beslist". In dat geval is Verstappen kampioen
En Norris wil natuurlijk niet de britse fans tegen de haren in strijken. Zelfs als hij HAM een aanstellerige lul zou vinden, dan zal hij dat nooit zeggen. Uiteindelijk wil hij gewoon die fans 'overnemen' wanneer HAM stopt.quote:Op zaterdag 11 december 2021 06:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Norris is een Hamiltonfanboy, niet dat daar iets mis mee is hoor. Maar hij heeft wel openlijk toegegeven dat hij hoopt dat Hamilton kampioen wordt. Hij kan goed met Verstappen door 1 deur maar het is en blijft een Brit natuurlijk. Norris wil natuurlijk de eerste zijn van de nieuwe generatie (Verstappen, Leclerc, Norris, Sainz en Russell) die wdc wordt. Ik denk ook dat daarom onderling die groep elkaar niet het beste gunt maar wel prima met elkaar door 1 deur kunnen.
Theoretisch wel. Maar als VER crasht in de eerste ronde en HAM niet, dan is het natuurlijk ook beslist. Ja, dan kan HAM nog buiten de punten rijden. Maar dat is slechts statistische bullshit.quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, jij zegt letterlijk "misschien is het al in de eerste ronde al beslist". In dat geval is Verstappen kampioen
Dat maken ze inderdaad al jaren duidelijk, dat ze gewoon net zo chauvinistisch zijn als elk ander landquote:Op zaterdag 11 december 2021 10:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Jarenlang zag ik BBC/Sky als ver verheven boven het Ziggy product. Ervaren analisten die boven alle partijen staan. Objectiever wordt het niet. Nu zie je hun ware aard. Het is makkelijk objectief zijn als je altijd wint. Nu wordt hun man uitgedaagd op werkelijk precies dezelfde manier als hij ooit zelf de gevestigde orde uitdaagde en zie tot welk niveau ze afdalen. Echt te infantiel voor woorden.
Is gewoon een politiek antwoord, hij kreeg de Britse pers over hem heen toen hij een keer over Hamilton zei dat hij ook wel kon met zo'n auto, sindsdien politiek correct.quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En Norris wil natuurlijk niet de britse fans tegen de haren in strijken. Zelfs als hij HAM een aanstellerige lul zou vinden, dan zal hij dat nooit zeggen. Uiteindelijk wil hij gewoon die fans 'overnemen' wanneer HAM stopt.
Als zowel Verstappen en Hamilton crashen dan krijgt Verstappen sowieso de schuld van de wedstrijdleiding denk ik. Ook al zou het normaal als racing incident worden gezien.quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Theoretisch wel. Maar als VER crasht in de eerste ronde en HAM niet, dan is het natuurlijk ook beslist. Ja, dan kan HAM nog buiten de punten rijden. Maar dat is slechts statistische bullshit.
Maar in 2018 of 19 konden ze nog zeggen dat Max ‘fenomenaal’ reed zonder afbreuk te doen aan HAM. Het was maar een racewin nl, hun man reed toch weer onbedreigd naar titel zoveel. Nu dreigen ze die titel niet te krijgen. Is toch anders.quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat maken ze inderdaad al jaren duidelijk, dat ze gewoon net zo chauvinistisch zijn als elk ander land
ze hebben het uitgevonden, de Engelsen dan, de andere Britten zijn normalerquote:Op zaterdag 11 december 2021 10:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat maken ze inderdaad al jaren duidelijk, dat ze gewoon net zo chauvinistisch zijn als elk ander land
In Hongarije, Italië, Turkije en Rusland was MERC ook al veel sneller en ik denk zonder regen in België ook.quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:14 schreef Breekfast het volgende:
Toch heb ik ook wel een beetje het gevoel dat Red Bull qua ontwikkeling in de 2e seizoenshelft redelijk stil heeft gestaan. Waar in andere jaren de ontwikkeling in de 2e helft van het seizoen juist het sterkst was.
Maar dat beeld kan wellicht ook zijn ontstaan omdat Mercedes er opeens een raketmotor bij Hamilton inlegde.
Ik vind de Nederlandse media grotere debielen dan de engelsenquote:Op zaterdag 11 december 2021 10:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze hebben het uitgevonden, de Engelsen dan, de andere Britten zijn normaler
Voor een allesweter vraag je wel erg veel af Klaas....quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik vind de Nederlandse media grotere debielen dan de engelsen
wat ik op ziggo sport zie en hoor is gewoon lachwekkend
Zelfs als Ham gaat knielen willen ze hem belachelijjk maken omdat max niet knielt
en wat ik lees op het ad en telegraaf is gewoon helemaal lachwekkend
het zou voor de sport beter zijn dat verstappen wk wordt....waarom dan? hahahah
natuurlijk is het beter voor de sport, net als het beter is dat PSV of Feyenoord dit seizoen kampioen wordt ipv Ajax, ik wordt er hier ook niet goed van maar bij hun zit het in het bloed.quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik vind de Nederlandse media grotere debielen dan de engelsen
wat ik op ziggo sport zie en hoor is gewoon lachwekkend
Zelfs als Ham gaat knielen willen ze hem belachelijjk maken omdat max niet knielt
en wat ik lees op het ad en telegraaf is gewoon helemaal lachwekkend
het zou voor de sport beter zijn dat verstappen wk wordt....waarom dan? hahahah
Ze gaan echt niet zomaar punten aftrekken, tenzij het echt een mega bewuste actie is.quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:27 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Als zowel Verstappen en Hamilton crashen dan krijgt Verstappen sowieso de schuld van de wedstrijdleiding denk ik. Ook al zou het normaal als racing incident worden gezien.
Ze zouden elk incident eigenlijk gelijk moeten behandelen, maar reken maar dat de gedachte dat Verstappen Hamilton wil uitschakelen voor de titel bij de wedstrijdleiding zeer zwaar mee gaat wegen in de beoordeling van de incidenten in deze race.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |