Grootste gedeelte van die Verstappen fanclub bestaat uit zulke kleuters. Dus het past goed bij elkaar. Ligt allemaal aan anderen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 08:08 schreef Drekkoning het volgende:
Verstappen weigert om de naam “Hamilton” of “Mercedes” uit te spreken.
Wat ben je dan voor een trieste kleuterDan ben je er mentaal toch nog niet helemaal klaar voor denk ik.
Dat is aan de Lewis-kant niet heel anders toch? Als er iets is, ligt het nooit aan Lewis. Het lijkt soms net pro vs anti vaxxersquote:Op zaterdag 11 december 2021 09:39 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Grootste gedeelte van die Verstappen fanclub bestaat uit zulke kleuters. Dus het past goed bij elkaar. Ligt allemaal aan anderen.
Ja klopt. Conclusie, Nederland heeft veel tokkies. Volwassenen mannen in zo'n RB sweater bij de supermarkt, dan weet ik al genoeg.quote:Op zaterdag 11 december 2021 09:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat is aan de Lewis-kant niet heel anders toch? Als er iets is, ligt het nooit aan Lewis. Het lijkt soms net pro vs anti vaxxers
Maar waarom wijs je steeds naar Max/Nederlanders terwijl het aan de andere kant net zo is? Dat is net zo kinderachtig toch? Of mis ik iets? Kan me nog een spotje herinneren van Sky met een crashende Verstappen als kerstwens. Dan zie ik liever 40ers met een RB shirt en petje lopen als ik eerlijk ben.quote:Op zaterdag 11 december 2021 09:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja klopt. Conclusie, Nederland heeft veel tokkies. Volwassenen mannen in zo'n RB sweater bij de supermarkt, dan weet ik al genoeg.
Dat is geheel wederzijdsquote:Op zaterdag 11 december 2021 09:43 schreef Schnitzels het volgende:
[ twitter ]
Checo heeft geen vertrouwen in zijn teammaat in ieder geval
Ook een kinderachtige gozer dan. Kleuterklasje.quote:
Vind dat wel mooi, van die dikke venten allemaal met zo'n blauwig fleece jacket van Red Bull.quote:Op zaterdag 11 december 2021 09:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja klopt. Conclusie, Nederland heeft veel tokkies. Volwassenen mannen in zo'n RB sweater bij de supermarkt, dan weet ik al genoeg.
Ik heb een Hamilton horlogequote:Op zaterdag 11 december 2021 09:48 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Vind dat wel mooi, van die dikke venten allemaal met zo'n blauwig fleece jacket van Red Bull.
Ik loop nog gewoon met een Jos the Boss Minardi jas.
Ik denk wel dat Max, in verhouding tot de wagens, een knappere prestatie heeft neergezet dit seizoen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 09:44 schreef scrupuleus het volgende:
Max is gewoon wat chagrijnig over het ophemelen van ham terwijl die verreweg de betere auto heeft
Omdat hij waarschijnlijk precies weet hoe hard je kunt botsen met zo'n auto zonder schade maar wel de banden van de ander vernield. Anders schakel je niet zo terug en rij je er vervolgens tegenop.quote:Op zaterdag 11 december 2021 07:50 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik snap bv nog steeds niet waarom hij eerst rondenlang probeert in te halen maar op het moment dat Verstappen vertraagd weigert om in te halen, maar vooral dat hij er zo kort achter gaat rijden. Vooral dat laatste rijmt totaal niet met alle logica.
Dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2021 09:55 schreef vipergts het volgende:
[..]
Omdat hij waarschijnlijk precies weet hoe hard je kunt botsen met zo'n auto zonder schade maar wel de banden van de ander vernield. Anders schakel je niet zo terug en rij je er vervolgens tegenop.
Als hij dat kan, is hij ook gewoon de GOAT.quote:Op zaterdag 11 december 2021 09:55 schreef vipergts het volgende:
[..]
Omdat hij waarschijnlijk precies weet hoe hard je kunt botsen met zo'n auto zonder schade maar wel de banden van de ander vernield. Anders schakel je niet zo terug en rij je er vervolgens tegenop.
Je hebt wel heel veel vertrouwen als je denkt dat Max er in de laatste ronden nog voor rijdt.quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:00 schreef klaasweetalles het volgende:
Er komt sowieso een botsing
lijkt me sterk dat als we in de laatste ronde rijden en Ham wil Max gaan passeren dart max hem voorbij gaat laten....
Dan is taak 1 gewoon botsen
quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:33 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
De cool van die gast is jaloersmakend.
missschien rijden ze geen van beide in de laatste ronde vooraanquote:Op zaterdag 11 december 2021 10:04 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Je hebt wel heel veel vertrouwen als je denkt dat Max er in de laatste ronden nog voor rijdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |