mee eensquote:
Oh, ik meen iets boven 1.25. Het is nog vroegquote:Op zaterdag 11 december 2021 11:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gisteren was 1.24.0 toch uiteindelijk
Jeu de boules?quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:01 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik daag je uit 1 sport te noemen.
Mensergerjeniet? Moet ik nog veel meer sporten noemen waar niet perse hooligans tussen zitten of heb ik mijn punt ondertussen gemaakt?quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:01 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Je ziet hier inderdaad minder volk met hun kont in de modder zitten dan langs het circuit van Spa-Francorchampsquote:Op zaterdag 11 december 2021 11:07 schreef klaasweetalles het volgende:
dit moet wel het meest luxe circuit van de wereld zijn
ik houw van luxe
Wat is je verwachting eigenlijk van de snelste rondes vandaag? Wie komt op 1?quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:08 schreef greysbones het volgende:
Nou Max
Laat eens zien wat het scheelt dat display
Bij Sifan Hassan komen alleen Ethiopische hooligans op af. @Noberquote:Op zaterdag 11 december 2021 11:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mensergerjeniet? Moet ik nog veel meer sporten noemen waar niet perse hooligans tussen zitten of heb ik mijn punt ondertussen gemaakt?
Geen ideequote:Op zaterdag 11 december 2021 11:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat is je verwachting eigenlijk van de snelste rondes vandaag? Wie komt op 1?
Ikzelf vrees dat dat Max niet zal zijn.
Jep.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:11 schreef greysbones het volgende:
Nou Hami een snel rondje
Maar die rijdt op rood
En of met een veelstegroot bordje "groetjes aan mijn ouders" half op de weg staan.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Je ziet hier inderdaad minder volk met hun kont in de modder zitten dan langs het circuit van Spa-Francorchamps
Gewoon flexibele vleugel van Mercedes jatten en die rood overspuiten en monteren.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee
Ligt eraan wat de Honda motor nog kan..
Hoeveel kunnen ze hem openschroeven
Gok erop dat ze zoiets dergelijks al hebben gedaanquote:Op zaterdag 11 december 2021 11:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gewoon flexibele vleugel van Mercedes jatten en die rood overspuiten en monteren.
Darten, voetballen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:01 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |