abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202564227
Sterkte voor TP en een boom vol kittens om je hopelijk een beetje af te leiden :*

Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 11 december 2021 @ 10:59:39 #2
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202564474
Sterkte tp!
pi_202564484
Dikke knuffel TP! Sterkte :*
pi_202564772
Sterkte TP. Hoop dat je snel meer hoort.

Weekend hier. Straks een rondje wandelen en verder niks op de planning. Afgelopen week veel op het werk geweest en ook nog een paar andere mensen gezien, dus nu even terug in de eigen bubbel.
  zaterdag 11 december 2021 @ 11:23:28 #5
63722 z80
I fink you freaky
pi_202564777
Sterkte TP.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_202564899
Bah T-P -O- Sterkte :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202565062
Thinkk, wat akelig spannend, sterkte ;( :*

De kittenboom _O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 21:34 schreef Isabeau het volgende:

Ik heb gelukkig nooit zoiets meegemaakt op een werkplek. Wel tijdens mijn coschappen. Daar zaten soms ook echt super onaangename figuren tussen (incl het (expres?) verkeerd instrueren...). Maar ja, zo'n coschap duurt 2-4 weken en dan ga je weer weg. Dus dan heb je dat om naar uit te kijken. Ik herinner me nog een coschap cardiologie dat ik samen met een echt leuke, slimme meid deed. Die wist absoluut meer dan ik van cardiologie en zat continu alle besprekingen heel goed voor te bereiden etc. Op de dag dat we een beoordeling zouden krijgen van best wel een kreng van een arts assistent kreeg zij een 6. Zij een 6! Dat sloeg echt nergens op. Vervolgens ben ik met mijn beoordelingsboekje naar de cardioloog gegaan die zei dat X, de arts assistent de beoordelingen deed. Ik loog dat zij veel te druk was op het moment. Ik kreeg een 8 van hem :@

Maar goed, ook een coschap gedaan met een heel strenge orthopeed. We lagen elkaar helemaal niet. Ze gaf ook steeds af op te dikke mensen, want die vernielden hun gewrichten zelf. En ze moest overal de hele tijd rondbazuinen dat 'insert naam beroemde voetballer' weer had gebeld. Ze zei ook steeds dat ze eigenlijk geen tijd voor me had, maar ja, het zkh moest zo nodig geld verdienen met co-assistenten.

Mijn theorie op dat moment was al dat ik op dag 1 mijn cijfer kon voorspellen. De voornaamste factor was namelijk 'klikt het goed met de arts/assistent die de beoordeling doet?'. Dat onderzoek had ik gewoon aan het begin moeten starten, was interessant geweest :+ Maar hier had ik het juist helemaal mis. Ze gaf me een heel hoge beoordeling omdat ik zoveel wist en alles zo snel oppakte. Dat kwam misschien ook wel omdat ik een beetje bang voor haar was :D
Wat een vervelende en oneerlijke ervaringen zeg }:|
Gelukkig viel het ook de andere kant op.

Ik had ook dit soort ervaringen met stagebegeleiders }:|
Mijn ervaring, ook nu nog, is veel mensen het hele begeleiden vervelend vinden 'omdat ze het zelf al zo druk hebben'. En ze vergeten daarbij dat zelf ook ooit co-schappen (of stage in mijn geval) hebben gelopen kennelijk.
  Moderator zaterdag 11 december 2021 @ 11:46:19 #8
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202565065
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202565165
quote:
Heel mooi ja. Helaas komt er nog een hoger beroep dus duurt dat nog wel even. Duimen dat de rechter het bedrag dan enorm verhoogd
We have far more in common than that which devides us..
pi_202565396
*insert joviaal toontje*
'ey, met Candaasje!'

... eh met makelaardij xxxx ...

Die had ik even niet zijn aankomen op een zaterdag :')
pi_202565537
Sterkte TP!

Wij gaan met een auto vol pakjes op weg O+ we lopen gewoon een week achter op iedereen :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202565544
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 december 2021 12:10 schreef Candaasje het volgende:
*insert joviaal toontje*
'ey, met Candaasje!'

En????? Wat had Aaltje Joviaaltje te melden? :o
pi_202565563
Kittenboom O+ Zo schattig.

Dankjewel allemaal. Ik ben vandaag bij mijn vader. Kan ik mooi even een tas met spullen voor mijn moeder inpakken.

En wb stage begeleiders of andere begeleiders. Je kunt het er mee treffen of juist niet.

Ik heb van hele strenge mensen veel geleerd, van mensen die zichzelf heel goed vonden geen zak gekeerd omdat ze te druk bezig waren zichzelf zo goed vinden. En van mensen die eigenlijk zichzelf er niet goed genoeg voor vonden maar moesten van de baas ook heel veel opgestoken.

Het is heel lastig en helaas iets waar bijna iedereen mee te maken krijgt.

Toen ik zelf stage begeleidster was heb ik ook geprobeerd om echt terug te denken aan wat ik toen fijn vond.

En Candaas, ik zou eens proberen te praten met een vertrouwenspersoon of je teamleider. Want dit soort dingen kunnen natuurlijk niet. Zeker niet als jij fouten gaat maken door de andere persoon en jij daardoor er op aangekeken wordt.

Lastig iig
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 11 december 2021 @ 13:17:12 #15
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202566025
quote:
*insert joviaal toontje*
'ey, met Candaasje!'

Ennn???
pi_202566093
quote:
*insert joviaal toontje*
'ey, met Candaasje!'

Bod gedaan een aangenomen?
  Moderator zaterdag 11 december 2021 @ 13:48:37 #17
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202566426
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 11:47 schreef Blues het volgende:

[..]
Goed he })
Oh hier kan ik echt van genieten. Nog even een terechte trap nageven
pi_202566513
@fietsie, het nut van het overstappen kan heel groot zijn, ook voor de hoge inkomens. Ik kan verzekeringen kiezen tussen 146 en 210 euro per maand met mijn wensen. Dat vind ik een dermate groot verschil dat ik er wel moeite voor wil doen, ook al zou ik een dijk van een salaris en bankrekening hebben.
Spoilers!
pi_202566659
En ook die kleine beetjes helpen, toch? In ons geval zijn onze wensen vrij simpel, dus in een kwartiertje is de vergelijking gedaan en de overstap geregeld.

*O* Net na veel prutsen een opzoek-functie in excel aan de praat gekregen
pi_202566742
Jonges.
Zo heerlijk gewandeld in het zonnetje O+
En weer veel verder dan ik van plan was, maar heen ging zo lekker en dan vergeet ik nog wel eens dat ik ook nog terug moet :P dussssssssss vlg keer ga ik ff fietsen om dat park helemaal uit te checken. *G*
Provinciaal ziekenhuis (terrein) Santpoort dus.

Ooit zag het voor verbouwing zo uit ong. (dit zegt veel over de rest v/h gebouw hoe ze het aantroffen voor verbouwing)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is daar nu is echt prachtig,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook het park eromheen, en de rest van de (kapitale-) villa's.. ook staan er een paar appartementen in dat duingebied, waar wij heel erg graag in zouden willen wonen, dit zijn sociale huurwoningen.

Mobiele fotootjes.
SPOILER
Bonusfoto, magnolia in het zonnetje onderweg terug.

pi_202566759
Zon?

Ik kan echt 100 meter ver kijken. #mist.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202566885
Prachtig daar. Hoe lang geleden is dat ziekenhuis gesloten? Een tante woonde volgens mij in Santpoort en werkte ook (daar ergens) in een ziekenhuis maar die is nu zo’n 20 jaar met pensioen. Dat zal wel niet dit ziekenhuis zijn.

En hier ook geen zon, maar mistig, al kan ik nu de huizen aan de overkant wel zien.

Wilde net even hyacinten kopen, maar bedacht met net op tijd dat ik daar de afgelopen 2 jaar knallende hoofdpijn van kreeg.
  zaterdag 11 december 2021 @ 14:25:53 #23
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202566900
Ik lig al de hele dag met flinke maagpijn op de bank. Blegh ;(
pi_202567126
quote:
*insert joviaal toontje*
'ey, met Candaasje!'

Hoe liep het gesprek af? Afspraak? Bod té hoog 😉

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 12:23 schreef Clubsoda het volgende:
Sterkte TP!

Wij gaan met een auto vol pakjes op weg O+ we lopen gewoon een week achter op iedereen :+
Gered met de gedichten en iedereen erop uit <O) 8}

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 13:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:fietsie, het nut van het overstappen kan heel groot zijn, ook voor de hoge inkomens. Ik kan verzekeringen kiezen tussen 146 en 210 euro per maand met mijn wensen. Dat vind ik een dermate groot verschil dat ik er wel moeite voor wil doen, ook al zou ik een dijk van een salaris en bankrekening hebben.
Dat is een fors verschil!
Wij blijven bij ohra.

Verder de zaterdagse routine achter de rug.
Omdat de lokale kerken niet binnenkerks de gezamenlijke Kerstviering doen, is de boom opgezet op de brink voor de deur. En wordt er gezongen etc. in de buitenlucht en muziek gemaakt volgende week zondag. 🎄

Straks de lampjes met de buren buiten bevestigen op de rij.
  Moderator zaterdag 11 december 2021 @ 14:39:04 #25
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202567137
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 december 2021 14:14 schreef Lonaa het volgende:
Zon?

Ik kan echt 100 meter ver kijken. #mist.
We rijden inmiddels bij Leer, het is een stuk minder mooi weer. Thuis was het ook niet zonnig te noemen. Er ligt een heel dun laagje ijs op het water :)
pi_202567190
@Blues dat ziet eruit als goed wonen! Hoe hoog scoren jullie nu?
Zou je acuut willen of tzt?
pi_202567241
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2021 14:42 schreef AnneX het volgende:
@:Blues dat ziet eruit als goed wonen! Hoe hoog scoren jullie nu?
Zou je acuut willen of tzt?
Kan niet nu wegens te hoog inkomen= alleen vrije sector.
Maar we staan bovenaan de w.l. als we willen verkassen naar een soc. huurwoning als inkomen zodanig gedaald is dat we in aanmerking komen.
pi_202567265
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 14:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Prachtig daar. Hoe lang geleden is dat ziekenhuis gesloten? Een tante woonde volgens mij in Santpoort en werkte ook (daar ergens) in een ziekenhuis maar die is nu zo’n 20 jaar met pensioen. Dat zal wel niet dit ziekenhuis zijn.

En hier ook geen zon, maar mistig, al kan ik nu de huizen aan de overkant wel zien.

Wilde net even hyacinten kopen, maar bedacht met net op tijd dat ik daar de afgelopen 2 jaar knallende hoofdpijn van kreeg.
Er is een uitgebreide wiki over het PZ in Santpoort. Mss ff neuzen als je tijd hebt!
pi_202567313
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2021 14:44 schreef Blues het volgende:

[..]
Kan niet nu wegens te hoog inkomen= alleen vrije sector.
Oh ja. Dat hadden jullie al laten berekenen.
Oud collega / oud ambtenaar levenlang, verkocht als weduwe het huis en woont nu sociale sector. Daarvan snap ik niks. 😳
pi_202567369
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2021 14:39 schreef derLudolf het volgende:

[..]
We rijden inmiddels bij Leer, het is een stuk minder mooi weer. Thuis was het ook niet zonnig te noemen. Er ligt een heel dun laagje ijs op het water :)
Ja, hier waren alle vijvers in het park ook bevroren. :Y
pi_202567370
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2021 14:46 schreef AnneX het volgende:

[..]
Oud collega / oud ambtenaar levenlang, verkocht als weduwe het huis en woont nu sociale sector. Daarvan snap ik niks. 😳
Huh dan wordt eigen vermogen niet meegeteld dus, en is sociaal huurwonen gebaseerd op aow.
Hebben vrienden van ons ook.
pi_202567423
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2021 14:46 schreef AnneX het volgende:

Zelf berekend. Allemaal wettelijk vastgestelde inkomensgrenzen.
pi_202567472
g belt net de GGD voor afspraak booster ivm geb datum, kan ie NU komen als ie naar IJmuiden wil rijden 😂 dat is 15 min dus Ja Graag 🥳
pi_202567596
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2021 14:49 schreef Blues het volgende:

[..]
Huh dan wordt eigen vermogen niet meegeteld dus, en is sociaal huurwonen gebaseerd op aow.
Hebben vrienden van ons ook.
Nou met die overwaarde, haar abp pensioen én het zijne snap ik het niet echt.
Wij met onze gemankeerde abp pensioen kunnen ook in vrije sector kiezen.
pi_202567618
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2021 14:45 schreef Blues het volgende:

[..]
Er is een uitgebreide wiki over het PZ in Santpoort. Mss ff neuzen als je tijd hebt!
Gezien, dat was het dus niet, zij werkte in een ziekenhuis zoals waar jij werkt, dus niet psychiatrisch
pi_202567620
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2021 14:59 schreef AnneX het volgende:

[..]
Rap👍🏼 Wij zijn al 4 x telefonisch herinnerd aan de afspraak maandag 🤓
pi_202567631
Dubbelt.🤓
pi_202567744
Is @Kreator nog afgereisd naar de gp?
# pole 🇳🇱
  zaterdag 11 december 2021 @ 15:06:15 #39
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202567808
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 15:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Gezien, dat was het dus niet, zij werkte in een ziekenhuis zoals waar jij werkt, dus niet psychiatrisch
Zeeweg ziekenhuis misschien
pi_202567819
quote:

[..]
Is het echt sociale huur of gewoon een woning via de woningbouwvereniging?
Spoilers!
pi_202567866
Maxie w/

quote:

Er staan bij woonservice Kennemerland, waar wij ingeschreven staan, ook wel allerlei voorwaarden en tig uitzonderingen bij woningen, waarbij ze heel veel beren op de weg zetten als je al in aanmerking denkt te kunnen komen. Dus wat ik zei over bovenaan staan, blijkt niet zo simpel te worden tzt voor ons |:)
(Net nog ff gekeken bij een paar soc huurwoningen)
pi_202567905
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 15:06 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Zeeweg ziekenhuis misschien
Ik durf het niet te zeggen en bellen doe ik niet, ben ik zo 4 uur verder. :D

Net via videobellen de nieuwe bril van mijn zus helpen uitzoeken, handig zo als je niet meekan?

En joepie voor pole (en zo aardig van ziggo dat ze het kanaal hebben open gezet voor niet abo’s
pi_202567924
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2021 15:00 schreef AnneX het volgende:

Rap👍🏼 Wij zijn al 4 x telefonisch herinnerd aan de afspraak maandag 🤓
Dat je het maar niet vergeet, anders dringt er een g voor :B :D
pi_202568002
Sow. Er worden grote stappen gezet hier. Ik heb een verbod ingesteld op werken met steenwol gezien de staat van mijn luchtwegen. Nu is J andere dingen aan het doen.
Hij heeft onze trap unfucked. De bovenste trede was 8 centimeter hoger dan de rest. Nu is dat nog 1,5 centimeter. Dat loopt toch raar joh. Vooral omdat de afstap afgelopen week door het klussen tijdelijk 10 centimeter extra was en de trap los stond waardoor bij wiebelde.

Hij heeft ook eindelijk de keukenkraan vast gezet, de sifon geleegd, de lekkage opgelost en gezorgd dat het water niet meer wegliep als de stop in de afvoer zat _O_
Spoilers!
pi_202568051
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 15:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Is het echt sociale huur of gewoon een woning via de woningbouwvereniging?
Wbv en geen vrije sector.
pi_202568089
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 15:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sow. Er worden grote stappen gezet hier. Ik heb een verbod ingesteld op werken met steenwol gezien de staat van mijn luchtwegen. Nu is J andere dingen aan het doen.
Hij heeft onze trap unfucked. De bovenste trede was 8 centimeter hoger dan de rest. Nu is dat nog 1,5 centimeter. Dat loopt toch raar joh. Vooral omdat de afstap afgelopen week door het klussen tijdelijk 10 centimeter extra was en de trap los stond waardoor bij wiebelde.

Hij heeft ook eindelijk de keukenkraan vast gezet, de sifon geleegd, de lekkage opgelost en gezorgd dat het water niet meer wegliep als de stop in de afvoer zat _O_
*O*
pi_202568112
quote:

Yeah *O*
pi_202568326
Wij zijn aan de grote lente-opruim-actie begonnen in de woonkamer 8-) Verbazend wel, hoeveel zooi je kan verzamelen op onverwachte plekken en dat in nog geen 10 maanden :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202568346
Zometeen kabeljauw op rookplankje op de bbq :9 HEt is vandaag toevallig weer eens droog dus dan kan ik mooi de schoongemaakte bbq uitproberen. Die wilde de laatste paar keer niet lekker aan vanwege allerlei asresten -O-
pi_202568459
quote:

Wauw _O_

Hoe is het met jouw benauwdheid?

Ik heb mijn balkon winterklaar gemaakt. Dode bladeren weg, vogelhuisjes neergezet. Nog geen voer erin, teveel grote en kleine katten die dan van achter het raam helemaal gek worden.
En kerstverlichting buiten opgehangen. Straks loeren hoe het staat *O*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202568479
Trouwens, voor de thuiswerkers :')
WGR / Van bed naar bureau is woonwerkverkeer.
pi_202568744
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 15:35 schreef PdeHoog het volgende:
Zometeen kabeljauw op rookplankje op de bbq :9 HEt is vandaag toevallig weer eens droog dus dan kan ik mooi de schoongemaakte bbq uitproberen. Die wilde de laatste paar keer niet lekker aan vanwege allerlei asresten -O-
Lekker :9 hier ligt er al sinds vanmorgen brisket op de bbq.
  zaterdag 11 december 2021 @ 16:05:16 #53
63722 z80
I fink you freaky
pi_202568798
quote:
@:fietsie, het nut van het overstappen kan heel groot zijn, ook voor de hoge inkomens. Ik kan verzekeringen kiezen tussen 146 en 210 euro per maand met mijn wensen. Dat vind ik een dermate groot verschil dat ik er wel moeite voor wil doen, ook al zou ik een dijk van een salaris en bankrekening hebben.
Is dit verschil ook zo groot met enkel de basis verzekering? Ja alle extra's en wensen kosten geld. En daar kan een heleboel mee geschoven worden binnen een verzekeringspolis.
pi_202568860
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 16:05 schreef z80 het volgende:

[..]
Is dit verschil ook zo groot met enkel de basis verzekering? Ja alle extra's en wensen kosten geld. En daar kan een heleboel mee geschoven worden binnen een verzekeringspolis.
Dat is maximaal zo'n 20 euro per maand geloof ik.
Spoilers!
pi_202568892
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2021 15:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Wauw _O_

Hoe is het met jouw benauwdheid?

Ik heb mijn balkon winterklaar gemaakt. Dode bladeren weg, vogelhuisjes neergezet. Nog geen voer erin, teveel grote en kleine katten die dan van achter het raam helemaal gek worden.
En kerstverlichting buiten opgehangen. Straks loeren hoe het staat *O*
Vogelvoer *O* Kerstlampjes *O*

Het gaat uitstekend met de benauwdheid. Gisterenavond trok het ineens weg en het is niet meer teruggekomen. Nu alleen nog normaal verkouden. Ik geloof in mijn stijgende lijn.
Spoilers!
pi_202568916
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2021 16:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het gaat uitstekend met de benauwdheid. Gisterenavond trok het ineens weg en het is niet meer teruggekomen. Nu alleen nog normaal verkouden. Ik geloof in mijn stijgende lijn.
Hatsee ^O^
  zaterdag 11 december 2021 @ 16:17:18 #57
63722 z80
I fink you freaky
pi_202568970
Nu het ineens kouder is, is het weer een af en aan vliegen in mijn tuin. De puinzooi aan half verrot blad is al een paar keer omgedraaid op zoek naar beestjes. De valappels worden nu ook aangevallen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 december 2021 @ 16:27:18 #58
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202569059
Leuke wandeling vandaag :). Oostelijke Eilanden, Durgerdam en Ransdorp.
https://www.wandelzoekpag(...)rdam-etappe-1/15708/
Of op Komoot met foto's
Helaas zijn er werkzaamheden bij de Oranjesluis, waardoor Schellingwoude is overgeslagen.

Op de heenweg nog bij een neef van mijn moeder spontaan op de koffie geweest. Die woont op Java-eiland. Ik hem hem nog nooit gezien. Dus dat was een kennismaking met een ver familielid. Iemand van 79 en zeer actief op Java-eiland op allerlei gebied. Was gezellig.

Oh en bijna de hele wandeling zon O+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_202569083
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 16:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Lekker :9 hier ligt er al sinds vanmorgen brisket op de bbq.
Wil ik ook nog eens proberen :9
pi_202569106
Lekker zeg, wandelen in de zon.

De lampjes hangen. Nu nog de stukke vervangen.
Dat is ieder jaar feest. De timer (nog van mijn vader) geleend aan de buren.

Een proefabbo bij ziggo afgesloten om npo 1/2 ekstra te ontvangen. Plus nog een heleboel zooi waar nooit naar geken wordt.
Of nu wèl? ~O> want er wordt voor betaald.

Gister eens gekeken naar thuiswerk bij ggd. Wordt hem niet.
Draait op windows heb ik begrepen.
Geen laptop, mac is >10 jaar oud. En apples in huis. -O-

[ Bericht 2% gewijzigd door AnneX op 11-12-2021 16:44:42 ]
pi_202569647
quote:
Dat draait allemaal om "mijn wensen". Daarin is deze SC geen afspiegeling van de maatschappij.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202569693
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 16:05 schreef z80 het volgende:

[..]
Op de majeure stabiele betrouwbare marktpartijen is het verschil grofweg 4,- (bron: interne ziektenkostenadviseur van mijn instelling).
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202569747
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 17:28 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dat draait allemaal om "mijn wensen". Daarin is deze SC geen afspiegeling van de maatschappij.
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Maar ik begrijp al helemaal niet wat nou in vredesnaam je probleem is met het overstappen van zorgverzekering.

'Wensen' is hier gewoon een eufemisme van wat ik daadwerkelijk nodig heb natuurlijk.
Spoilers!
pi_202569844
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2021 16:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

*O*
pi_202569914
Fijn @Lucky_Strike dat je je stuk beter voelt!
En @Thinkk-Pinkk wat een heftige dag en nacht zal je gisteren gehad hebben, hopelijk heb je inmiddels wat meer informatie en valt het, voor zover mogelijk, mee.. veel sterkte :*

Ik had een fijne dag. Gistermiddag al bij IKEA eindelijk nachtkastje, nachtlampjes en een spiegel gehaald, stond al heel lang op m'n lijst. En vanmorgen lampjes voor in de nachtlampjes gehaald, daarna proefgereden op paar fietsen en online bij die winkel hele fijne nieuwe fiets besteld. En in de middag nog met M naar de stad geweest, inmiddels prachtig weer, blauwe lucht en zonnetje. 's ochtends was hier ook nog wat mistig. Nu wacht ik (on)geduldig op m'n bezorgsushi. Straks vroeg slapen hopelijk want vannacht buren naar Schiphol brengen voor vakantie. Morgen ook weer leuke dag op het programma O+
pi_202570362
Ik heb net G laten kennis maken met de uitersten in whisky’s _O- Dalwhinnie vs Lagavullin. Die gezichten _O-
pi_202570455
Sinds gisteren heb ik een slowcooker, zijn er nog recepten die ik echt moet maken?
pi_202570483
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 18:35 schreef Sarabi het volgende:
Sinds gisteren heb ik een slowcooker, zijn er nog recepten die ik echt moet maken?
Hoisin pulled chicken
pi_202570491
quote:
Erwtensoep. Boeuf Borguignon. Kipkerrie :9
pi_202570498
quote:
Deze dus
https://www.cookincanuck.(...)ken-recipe-crockpot/
pi_202570547
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 18:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hoisin pulled chicken
Oe dat klinkt sowieso goed

quote:
Thanks O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 18:39 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Erwtensoep. Boeuf Borguignon. Kipkerrie :9
Erwtensoep sla ik even over :@ de rest ga ik proberen
pi_202570576
quote:
Vietnamees stoofvlees.
Spoilers!
pi_202570799
Bijgelezen, alles alweer vergeteen, sorry :@
Behalve @Thinkk-Pinkk, wat een klotenieuws! Ik hoop dat er inmiddels wat meer duidelijkheid is, en hopelijk ook wat verbetering. Sterkte in elk geval!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202570848
Mijn vader is nu weer in het ziekenhuis :) ik ben in mijn ouderlijk huis. Kon ik vanmiddag mooi even een tas inpakken voor mijn moeder.
pi_202570868
Ik heb vandaag mij een kerstboompje gekocht. Dat moest per fiets bij gebrek aan auto, dus kleinste kerstboompje (in pot) uitgezocht dat er was. Ga ik afrekenen, kom ik de buren tegen. Dus die hebben mijn kerstboompje vervoerd.
Nou ja, ik had sowieso het kleinste boompje willen hebben.

Boompje en lichtjes.

Boompje van dichtbij. Spot het vliegtuig!

Liefste komt straks thuis, aangezien de klingelingkerstman aan de deur hangt, hóórt hij dat er kerstversiering is eerder dan hij het ziet.
SPOILER
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202570884
Oh wat gezellig O+
pi_202571064
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 17:28 schreef fietsie het volgende:

[..]
Want in de maatschappij buiten deze SC wonen alleen mensen die genoeg hebben aan een basisverzekering? :?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_202571073
Klingelingkerstman O+

En miniboompje O+
pi_202571152
Kassa gaat over de huizencrisis. @Candaasje @gcjoel @Myraela

Opeens weet ik het: wij kopen ieder een tiny house, naast elkaar.
Prettig gelijkvloers.
Wij hebben nu ook een tiny house. Alleen met een trap en hoogteverschil op de verdieping van 3 treden.

Gezellig klein boompje @sigme.
Daarvoor zelfs geen plek in onze stal.🎄
  zaterdag 11 december 2021 @ 19:46:06 #80
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202571179
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2021 19:43 schreef AnneX het volgende:
Kassa gaat over de huizencrisis. @:Candaasje @:gcjoel @:Myraela

Opeens weet ik het: wij kopen ieder een tiny house, naast elkaar.
Prettig gelijkvloers.
Wij hebben nu ook een tiny house. Alleen met een trap en hoogteverschil op de verdieping van 3 treden.
Ik ben ook ah kijken. Want wij willen in de toekomst ook gaan samenwonen ;)

En mocht de relatie helaas uitgaan wil ik zelf ook graag kunnen kopen. Verdien echt niet slecht, maar als alleenstaande starter (starter want niet reeds een koopwoning) is het erg lastig. Zeker als je niet in een slechte buurt wil wonen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_202571195
Gezellig @sigme en de klingel :D

Heb de kaarsen weer uitgeblazen, de diva’s zijn bezig een ruzie uit te vechten, het lijkt wel apekooien
pi_202571628
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 19:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Gezellig @:sigme en de klingel :D

Heb de kaarsen weer uitgeblazen, de diva’s zijn bezig een ruzie uit te vechten, het lijkt wel apekooien
Oh ja, kaarsjes!
Ik zal straks even de kaarsen aansteken. Liefste appt net dat ze in Duitsland niet opschieten, dus het wordt later. En ik heb de voorraad kaarsen naar de kringloop gebracht, dus ik moet niet te snel aansteken :').
pi_202571641
Wie sneller booster wil: https://www.prullenbakvaccin.nl/#locations

[ Bericht 59% gewijzigd door AnneX op 11-12-2021 20:34:20 ]
pi_202571698
Toevallig lees ik net over dit twitteraccount ^O^

over je spoiler: waar zijn mijn aapjes die horen zien en ook maar zwijgen
pi_202571726
Wij hebben ook kerstverlichting.
2 rode waxinelichtjes van de postcodeloterij en een 10 cm hoog plastic kerstboompie met een batterijtje die van kleur verandert _O_ _O-
pi_202571799
Hoe lang denken jullie dat onze boom rechtop blijft staan?

pi_202571842
Die bal is de sjaak iig :D
pi_202571850
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2021 20:34 schreef Jagärtrut het volgende:

[ afbeelding ]
Ik hoop heel lang
pi_202571854
Mooi beessie trouwens O+
  Moderator zaterdag 11 december 2021 @ 20:38:10 #90
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202571863
Groot gelijk heeft ze eigenlijk, @AnneX je weet nooit wat voor spul je allemaal ingespoten krijgt. :P
pi_202571903
Hier staat de boom ook, alles wat er in moet zit er in, en tot nu toe zijn er nog maar drie ballen uitgemept
  zaterdag 11 december 2021 @ 20:45:34 #92
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_202572019
TP heel veel sterkte!!

Mooie boom Kaatje!

Wat een pracht van een beest Jeager en die boom, hoelang?? Geen idee :D

Wilde vandaag ook een boom halen en versieren, misschien morgen? Laatste kans want maandag 2 operaties in 1. Elleboog en hand :X
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_202572030
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2021 20:34 schreef Jagärtrut het volgende:

[ afbeelding ]
Nou… de mijne staat nog dus ga niet meteen uit van omvallen.
Als je vraag is hoeveel ornamenten je overhoudt… *O* _O-
pi_202572299
Twee van mijn ouders kregen vandaag hun booster, de derde donderdag. Zusje en ik zijn al geweest, nu mijn lief nog. En dan maar eens bekijken of kind ook een prik krijgt (hijzelf en ik zijn voor in ieder geval).
pi_202572494
F1 kwalificatie gekeken _O_
Spoilers!
pi_202572571
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2021 18:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Vietnamees stoofvlees.
Klinkt ook goed O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 21:00 schreef Clubsoda het volgende:
Twee van mijn ouders kregen vandaag hun booster, de derde donderdag. Zusje en ik zijn al geweest, nu mijn lief nog. En dan maar eens bekijken of kind ook een prik krijgt (hijzelf en ik zijn voor in ieder geval).
Fijn!
Mijn (schoon)ouders sinds vandaag ook allemaal.

Hoe oud is kind?
pi_202572701
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 21:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Klinkt ook goed O+
[..]
Fijn!
Mijn (schoon)ouders sinds vandaag ook allemaal.

Hoe oud is kind?
Ook fijn! ^O^ Bijna 10 is hij. Hij mag de eerste weken sowieso nog niet omdat hij net geïnfecteerd is geweest.
pi_202572706
Ik wilde mijn ouders appen toen hun geboortejaren aan de beurt waren. Maar dacht er net op tijd aan dat zij zichzelf al hebben geboost, een paar weken geleden.
pi_202572719
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 21:00 schreef Clubsoda het volgende:
Wat fijn. Denk dat ik komende week een afspraak kan maken
pi_202572725
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 21:22 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ook fijn! ^O^ Bijna 10 is hij. Hij mag de eerste weken sowieso nog niet omdat hij net geïnfecteerd is geweest.
Afgelopen jaar was kon je 2 maanden na infectie de prikken halen. Is dat nog steeds zo?
En voor de booster geldt nu zes maanden na infectie.
pi_202572842
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2021 21:23 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Afgelopen jaar was kon je 2 maanden na infectie de prikken halen. Is dat nog steeds zo?
En voor de booster geldt nu zes maanden na infectie.
Weet ik eigenlijk niet, ik ga er vanuit dat we vanzelf een oproep krijgen met de uitleg erbij. Van die 6 maanden bij de booster was ik me bewust, ik ben blij dat ik die net op tijd heb gekregen :X
pi_202572857
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 21:22 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ah dat is wel een leeftijd waarop hij er zelf ook over na kan denken.
pi_202572871
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2021 21:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik wilde mijn ouders appen toen hun geboortejaren aan de beurt waren. Maar dacht er net op tijd aan dat zij zichzelf al hebben geboost, een paar weken geleden.
Ik zie nu voor me hoe ze bij zichzelf prikken zetten :')
pi_202572890
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 21:30 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Weet ik eigenlijk niet, ik ga er vanuit dat we vanzelf een oproep krijgen met de uitleg erbij. Van die 6 maanden bij de booster was ik me bewust, ik ben blij dat ik die net op tijd heb gekregen :X
Toch aar de media in de gaten houden. Je kunt vaak eerder een afspraak maken of binnenlopen dan je brief er is.
In de gezondheidsverklaring (waar gisteren wéér niet naar gekeken werd }:| ) wordt het ook gevraagd.
pi_202572927
Mooi hoor, al die kerstversiering O+

@Thinkk-Pinkk sterkte daar. Fijn dat je bij je vader kan zijn, die kan alle steun wel gebruiken. Het zal nog wel even onzeker blijven hoe het verder met je moeder gaat. Ik hoop met je mee op de beste uitkomst.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202573072
Vriendin bij Rtl4 te zien
pi_202573083
Moet ik nou zes maanden op mijn booster wachten? Tegen die tijd heb ik die van volgend jaar alweer bijna nodig.
Spoilers!
pi_202573177
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2021 21:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Moet ik nou zes maanden op mijn booster wachten? Tegen die tijd heb ik die van volgend jaar alweer bijna nodig.
Je recente besmetting werkt als booster, is het idee.
pi_202573370
Ben benieuwd wanneer 89 aan de beurt is :+

Ik denk als ik mijn vader zo eens hoorde dat mijn moeder een delier heeft. Had ze toen ze een hersenbloeding had ook. En als ik dit zo hoor is dat precies als toen.
pi_202573470
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 12:23 schreef Blues het volgende:

[..]
En????? Wat had Aaltje Joviaaltje te melden? :o
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 13:17 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ennn???
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 13:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Bod gedaan een aangenomen?
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2021 14:38 schreef AnneX het volgende:

[..]
Hoe liep het gesprek af? Afspraak? Bod té hoog 😉
[..]

Oh nee sorry jongens, dit was een andere makelaar :D
Eentje voor een bezichtiging voor een huis dat een stuk minder spectaculair is (want lekker standaard doorzonwoning, en sfeerloos ingericht...) maar wel mooi dicht bij het bos ligt.

Dinsdag daar bezichtiging van, en tevens is dat de laatste dag om op het al bezichtigde schattige huisje een bod te doen. (Dat gaan we dus ook wel doen, want hey, proberen kan altijd)

*Gaat even teruglezen*
pi_202573499
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 12:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

En Candaas, ik zou eens proberen te praten met een vertrouwenspersoon of je teamleider. Want dit soort dingen kunnen natuurlijk niet. Zeker niet als jij fouten gaat maken door de andere persoon en jij daardoor er op aangekeken wordt.

Lastig iig
Jup, ik twijfel tussen de dierenarts/teamleader die er eergisteren bij was, of inderdaad de vertrouwenspersoon. Misschien is die laatste wel even het fijnste om eerst even een lichtje op te steken, want die is gewoon erg goed met mensen :D .
pi_202573587
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 december 2021 22:06 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Jup, ik twijfel tussen de dierenarts/teamleader die er eergisteren bij was, of inderdaad de vertrouwenspersoon. Misschien is die laatste wel even het fijnste om eerst even een lichtje op te steken, want die is gewoon erg goed met mensen :D .
Ja ook zeker naar degene gaan waarvan jij een goed gevoel hebt en waarvan je het idee hebt dat diegene je de goede weg op kan helpen :)
pi_202573685
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 21:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ben benieuwd wanneer 89 aan de beurt is :+

Ik denk als ik mijn vader zo eens hoorde dat mijn moeder een delier heeft. Had ze toen ze een hersenbloeding had ook. En als ik dit zo hoor is dat precies als toen.
Naar, maar hopelijk trekt het snel weer een beetje bij :*

Verder zag ik kerstbomen O+
Ik denk dat wij morgen of anders maandag er eentje gaan kopen en neerzetten. Geen poezels hier, en vorig jaar keken de nijnen er weinig naar om. Met Mara en Diva was dat nog wel anders, die vraten die boom op :P
pi_202573689
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2021 21:49 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Je recente besmetting werkt als booster, is het idee.
Ja, dat is waar ook. Dat wist ik ergens wel. Ik wist wel dat ik nu antistoffen voor plusminus een half jaar heb maar had de link met de uitgestelde booster niet gelegd.
Spoilers!
pi_202573735
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 december 2021 22:04 schreef Candaasje het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
Oh nee sorry jongens, dit was een andere makelaar :D
Eentje voor een bezichtiging voor een huis dat een stuk minder spectaculair is (want lekker standaard doorzonwoning, en sfeerloos ingericht...) maar wel mooi dicht bij het bos ligt.

Dinsdag daar bezichtiging van, en tevens is dat de laatste dag om op het al bezichtigde schattige huisje een bod te doen. (Dat gaan we dus ook wel doen, want hey, proberen kan altijd)

*Gaat even teruglezen*
Ik vond het ook al een enorme cliffhanger :(

Maar dicht bij bos zou voor mij wel echt een pre zijn O+ sowieso natuur om te wandelen dichtbij is fantastisch. Kennissen kochten een leuk klein boerderijtje in Friesland. Aan een suuuuuper lange weg zonder afslagen. Dan kan je vanuit je huis naar links...en terug. Of naar rechts....en terug. Echt naar als je graag direct vanuit je huis en stuk wandelt en dan niet elke dag hetzelfde rechte stuk langs weilanden en akkers.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202573795
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 22:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik vond het ook al een enorme cliffhanger :(

Maar dicht bij bos zou voor mij wel echt een pre zijn O+ sowieso natuur om te wandelen dichtbij is fantastisch. Kennissen kochten een leuk klein boerderijtje in Friesland. Aan een suuuuuper lange weg zonder afslagen. Dan kan je vanuit je huis naar links...en terug. Of naar rechts....en terug. Echt naar als je graag direct vanuit je huis en stuk wandelt en dan niet elke dag hetzelfde rechte stuk langs weilanden en akkers.
Excuses, ik was vandaag weer eens in Utrecht :@

Oh ja nee, beide huizen zijn dus op koprol afstand van het bos O+ . Ik hoop eigenlijk heel hard tegen beter weten in dat het al bezichtigde huisje gaat lukken, maar die kans is wel nihil.
Het andere huis is dus niet heel sfeerfol, de tuin klein, maar misschien valt het niet tegen als ik er eens in het echt rondloop. Er blijft mogelijk wel meer geld over om het zelf in te richten. Maar ik word er momenteel nog niet heel warm van.
  Moderator zaterdag 11 december 2021 @ 22:25:20 #117
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202573858
https://dvhn.nl/groningen(...)e-Town-27334827.html

Johnny boer draait gehaktballen voor de personeel, deze sterrenchef gooit na de werkdag een Mora party mix in de vetvijver
pi_202573879
Sinds de nieuwe maatregelen is het 's avonds op straat en in de trein vele malen rustiger dan toen we een avondklok hadden. Wat raar is.

En had ik jullie al verteld van de gestoorde collega van mij die vanwege personeelstekort extra gewerkt heeft? Gisteren van 15.00-23.00. Aansluitend een dienst van 24.00-08.00 (dus gewoon gebleven). Dit ging nog wel, ik heb ook wel eens twee diensten achter elkaar gedaan. Maar vanmorgen kwam ik er achter dat hij vandaag ook van 10.30-19.30 moest werken :X Volledig gestoord.
pi_202573939
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 22:26 schreef Isabeau het volgende:
Sinds de nieuwe maatregelen is het 's avonds op straat en in de trein vele malen rustiger dan toen we een avondklok hadden. Wat raar is.

En had ik jullie al verteld van de gestoorde collega van mij die vanwege personeelstekort extra gewerkt heeft? Gisteren van 15.00-23.00. Aansluitend een dienst van 24.00-08.00 (dus gewoon gebleven). Dit ging nog wel, ik heb ook wel eens twee diensten achter elkaar gedaan. Maar vanmorgen kwam ik er achter dat hij vandaag ook van 10.30-19.30 moest werken :X Volledig gestoord.
Dat is echt gekkenwerk zeg :o
pi_202573972
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 22:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat is echt gekkenwerk zeg :o
Loyaliteit is een mooi iets, maar ik heb altijd het gevoel voor jou tien anderen en het wordt toch niet echt gewaardeerd :X
pi_202573992
quote:

Ik weet niet precies wat voor werk jij doet, maar voor iedereen die medische handelingen uitvoert (of medische administratie moet bijhouden of dossier informatie moet invoeren bv) is dit toch eigenlijk levensgevaarlijk? Als in, een fout zit in een klein hoekje, en met zo weinig slaap en zoveel 'aan staan' wordt dat hoekje natuurlijk beduidend groter..

Snap overigens de loyaliteit wel hoor, maar ook als werkgever moet je dit toch eigenlijk niet willen..
pi_202574051
Als werkgever mag je dit niet toestaan.
pi_202574177
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 22:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Loyaliteit is een mooi iets, maar ik heb altijd het gevoel voor jou tien anderen en het wordt toch niet echt gewaardeerd :X
Nee idd. Bij ons ook. Als ze mij iets op de man vragen, vind ik nee zeggen ook lastig maar bij n algemene uitvraag, hecht ik best wel waarde aan m'n vrije tijd.

In het kader van moeilijk nee zeggen. Dinsdag dus verstopte neus, geen geur en met hoofdpijn wakker geworden en ik moest naar kantoor dus afgebeld en ziek gemeld, ook zodat ik kon testen. Ik woensdag gebeld dat ik positief getest was, stond die dag voor een thuiswerkdienst, meteen de vraag of ik op ziek wilde blijven of wel n paar uur mee wilde bellen.... Ik ben écht nooit ziek dus ik had echt zoiets van euh nee ik ga ff voor mezelf kiezen. Donderdag zou ik nacht hebben gehad en dat moet op kantoor dus daar was dinsdag voor de zekerheid al vervanging voor geregeld. En daarna was ik tm komende dinsdag sowieso vrij. Woensdag ben ik er weer, eigenlijk een kantoordienst maar meteen 2 uur heen, 9.5 uur op kantoor en 2 uur terug zie ik niet zitten dus mogen ze mooi omzetten naar een thuiswerkdienst.
pi_202574435
quote:

Dag en avond wel eens achter elkaar gedraaid idd, maar dit is niet goed, niet gezond en gestoord ja.
Dit mag niet eens en moet je als teamleider, werkgever ook niet willen?!
pi_202574563
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 22:55 schreef Blues het volgende:

Dag en avond wel eens achter elkaar gedraaid idd, maar dit is niet goed, niet gezond en gestoord ja.
Dit mag niet eens en moet je als teamleider, werkgever ook niet willen?!

... hij is er nog. Doet nog een dienst. Ik. Ik heb geen woorden. Nu lijk ik te overdrijven. Maar hij is er echt nog.

Dit is overigens via 2 werkgevers en 3 leidinggevenden. Hij heeft twee banen in het zkh zelf en wat hij nu (en afgelopen nacht) doet is voor een extern iets.

Ik heb gebeld. Ze zaten me hier voor de gek te houden. Hij ligt gelukkig gewoon in bed _O_
pi_202574637
_O-
Spoilers!
pi_202574647
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 23:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

... hij is er nog. Doet nog een dienst. Ik. Ik heb geen woorden. Nu lijk ik te overdrijven. Maar hij is er echt nog.

Dit is overigens via 2 werkgevers en 3 leidinggevenden. Hij heeft twee banen in het zkh zelf en wat hij nu (en afgelopen nacht) doet is voor een extern iets.

Ik heb gebeld. Ze zaten me hier voor de gek te houden. Hij ligt gelukkig gewoon in bed _O_
Whaha
pi_202574661
Ik was wel wat geschokt, dus dat vonden ze hier vast leuk om te zien :')

En MeMo, goed dat je voor jezelf kiest ^O^
pi_202574851
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 23:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik was wel wat geschokt, dus dat vonden ze hier vast leuk om te zien :')

En MeMo, goed dat je voor jezelf kiest ^O^
Haha maar de andere drie diensten had hij wel gedaan?

En ja, hoewel ik het moeilijk blijf vinden maar ik heb inmiddels wel door dat de werkgever het niet voor me zal doen.
pi_202574952
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 23:15 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

En ja, hoewel ik het moeilijk blijf vinden maar ik heb inmiddels wel door dat de werkgever het niet voor me zal doen.
Eerlijk gezegd vind ik het ook wel raar dat je meteen ook weer volledig aan t werk zou moeten, zeker met al die reistijd erbij
pi_202575133
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 23:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Eerlijk gezegd vind ik het ook wel raar dat je meteen ook weer volledig aan t werk zou moeten, zeker met al die reistijd erbij
Moeilijk doen en uit het perspectief van de werkgever denken ipv uit de werknemer zijn ze erg goed in en verschillende werkzaamheden kunnen alleen op kantoor uitgevoerd worden en mag niet iedereen doen en ik wel dus dan is het meteen paniek, maar goed niet mijn probleem dus ;)
pi_202575562
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 23:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

1 april *G* :D
pi_202575834
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 23:15 schreef Memento-Mori het volgende:

Jaja, die andere drie dus wel. Wat ik sowieso al te gek voor woorden vond.
pi_202576046
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 00:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Jaja, die andere drie dus wel. Wat ik sowieso al te gek voor woorden vond.
Eens!
Heb je nachtdienst?
pi_202576089
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 01:03 schreef vlindertje89 het volgende:

Eens!
Heb je nachtdienst?
:Y

En ik heb vandaag overdag heerlijk geslapen, dat is fijn O+ Nieuw slaapmasker en nu altijd oordopjes in werken goed.
pi_202576111
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 01:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]
:Y

En ik heb vandaag overdag heerlijk geslapen, dat is fijn O+ Nieuw slaapmasker en nu altijd oordopjes in werken goed.
Wat goed zeg! Ik kan me herinneren dat je daar best een tijd moeite mee hebt gehad, toch? Of in elk geval het stom vond dat er nergens slaapadviezen zijn voor mensen met nachtdiensten en daaruit had ik dat een beetje afgeleid.
Ik sliep na het eten twee uur en dat moet ik nu bekopen :+
pi_202576461
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2021 01:11 schreef vlindertje89 het volgende:

Wat goed zeg! Ik kan me herinneren dat je daar best een tijd moeite mee hebt gehad, toch? Of in elk geval het stom vond dat er nergens slaapadviezen zijn voor mensen met nachtdiensten en daaruit had ik dat een beetje afgeleid.
Ik sliep na het eten twee uur en dat moet ik nu bekopen :+
:Y ik kreeg steeds meer moeite met het slechte slapen. Als je onder de 40 bent dan kom je daar blijkbaar wel mee weg, alleen nu niet meer dus :+ Halve week na de nachtdiensten dan leven als een zombie, eindelijk voelde ik me dan weer wat beter en dan kon ik weer de nachtdienst in :') Zo blijf je bezig. Dus nu wat meer de focus op slapen en dan voel ik me de rest van de week ook beter.

Dutjes kunnen funest zijn ja :D Ik hoop dat je nu wel in bed ligt overigens. En slaapt.
  zondag 12 december 2021 @ 08:57:04 #138
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202576993
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 02:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]
:Y ik kreeg steeds meer moeite met het slechte slapen. Als je onder de 40 bent dan kom je daar blijkbaar wel mee weg, alleen nu niet meer dus :+ Halve week na de nachtdiensten dan leven als een zombie, eindelijk voelde ik me dan weer wat beter en dan kon ik weer de nachtdienst in :') Zo blijf je bezig. Dus nu wat meer de focus op slapen en dan voel ik me de rest van de week ook beter.

Dutjes kunnen funest zijn ja :D Ik hoop dat je nu wel in bed ligt overigens. En slaapt.
Een jaar lang (goed ik was jong, en mooi) snachst gewerkt, van 21 tot 6, dat vond ik heerlijk, maar goed, dat hoefde ik niet te wisselen met dag diensten, ik werkte alleen maar snachts. tegen 7 uur het bed in, tegen 15:00 opstaan en relaxte middag en dan naar het Hotel fietsen. Ritme was ook in het WE goed uit te houden :o)
  zondag 12 december 2021 @ 09:17:41 #139
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202577087
Ach ja..vroegah..

Oma is inmiddels dr eeuwige slaap gestart..het was een mooi afscheid heb ik begrepen. Nu maar eens kijken wanneer er tijd is voor een begrafenis
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 12 december 2021 @ 09:18:40 #140
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202577089
Vanmiddag een date met de te kleine man.. eens kijken of zn uitstraling me positief kan verrasen
pi_202577377
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 09:17 schreef Barreltje het volgende:
Ach ja..vroegah..

Oma is inmiddels dr eeuwige slaap gestart..het was een mooi afscheid heb ik begrepen. Nu maar eens kijken wanneer er tijd is voor een begrafenis
Gecondoleerd en hopelijk toch veel plezier vanmiddag
pi_202577379
Mijn oren zitten trouwens al een dag verstopt -O- totaal niet verkouden dus snap er niet veel van.
Iemand nog tips? Vooral tijdens eten is het een vreemde sensatie.
  zondag 12 december 2021 @ 10:01:01 #143
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202577467
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 09:18 schreef Barreltje het volgende:
Vanmiddag een date met de te kleine man.. eens kijken of zn uitstraling me positief kan verrasen
Zo'n hele kleine man met een confectiepakkie an?
De man die niks verdragen kan blijft altijd onder Jan?
Zo'n hongerlijer, zenuwelijer van een kleine man?

SPOILER
  Moderator zondag 12 december 2021 @ 10:03:17 #144
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202577489
quote:
Ach ja..vroegah..

Gecondoleerd
pi_202577583
Gecondoleerd @Barreltje da’s toch nog best snel.

Hopelijk is jouw date met de kleine(re) man beter als die van mij.
Ik ben 160, hij was kleiner (!), “pakte” me meteen vol op de mond en na wat bleek (hij kwam uit Apeldoorn of Amersfoort), hij was hierheen gekomen met z’n moeder en dochter waar ik, buiten het restaurant kennis mee moest maken |:(
Op de terugweg naar huis, op de fiets, gooide iemand de deur van de auto open zonder te kijken en daar knalde ik tegen aan.
Het was een k..dag (de man nooit meer gesproken :D )
  zondag 12 december 2021 @ 10:40:19 #146
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202577880
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 10:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Gecondoleerd @:Barreltje da’s toch nog best snel.

Ik ben 160, hij was kleiner (!), “pakte” me meteen vol op de mond en na wat bleek (hij kwam uit Apeldoorn of Amersfoort), hij was hierheen gekomen met z’n moeder en dochter waar ik, buiten het restaurant kennis mee moest maken |:(
Op de terugweg naar huis, op de fiets, gooide iemand de deur van de auto open zonder te kijken en daar knalde ik tegen aan.
iiiieuw
:R (voor hem)
pi_202577998
Vanmorgen om 7:30 de wekker :O Fijn naar Mijnsheerenland voor een test :O Nu maar eens kijken of we werk kunnen verrichten zodat ik morgen niet gek gebeld ga worden :P
pi_202578716
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 10:49 schreef PdeHoog het volgende:
Vanmorgen om 7:30 de wekker :O Fijn naar Mijnsheerenland voor een test :O Nu maar eens kijken of we werk kunnen verrichten zodat ik morgen niet gek gebeld ga worden :P
Hoe is het met miniG?
Spoilers!
pi_202578799
Pff. Ik zit vragenlijsten voor de intake van het revalidatiecentrum in te vullen. Dat is knap confronterend. Over hoe vaak ik moe ben, hoe vaak ik pijn heb, welke klachten er allemaal zijn, welke activiteiten ik zou willen verbeteren. Het gaat steeds over van die basisdingen die gewoon goed moeten zijn.

Ik had mezelf alweer half overtuigd dat het allemaal niet zo nodig was :|W
Spoilers!
pi_202578881
Sjezus. Nou gaat het over gevoelens :r
Spoilers!
pi_202578946
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 11:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Hoe is het met miniG?
Die zit volop te mopperen op zijn vriendje die niet meewerkt in Fortnite _O- Hij heeft de tijd van zijn leven. De klachten zijn zo goed als weg. Hij snottert niet echt meer. Hoest alleen 's ochtends als hij wakker wordt.

Hij heeft gister 8 uur aan de video-whatsapp gehangen met hem _O- Het is net een getrouwd stel :+
pi_202579015
quote:
Ach ja..vroegah..

Gecondoleerd, Barrel.
pi_202579050
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 11:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
:*
pi_202579360
quote:
Ach ja..vroegah..

Gecondoleerd Barreltje met oma’s overlijden.

Tegelijkertijd veel plezier met de kleine man. Misschien kan hij volwassen omgaan met een grote vrouw?

quote:
Koop een paar reserve dozen tissues. links- of rechtsom denk ik zomaar dat je ze nodg gaat hebben.
En kijk eens hoe Blues is teruggekomen van ver weg met bespreekbaar maken van …😘
  zondag 12 december 2021 @ 12:37:02 #155
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202579536
Tnx allen..
Begrafenis is op 3e dag van mn vakantie..
Dus nu even nadenken of ik de vakantie af ga zeggen...
pi_202579591
Barrel :*

Ik had gisteren verjaardag, was gezellig.

Nu kijk ik Twente - RKC en Weightlifting World Championships tegelijkertijd. Straks nog F1.

Drukke dag zo. :7
pi_202579783
Badkamer is schoner dan schoon (er zijn toch altijd hoekjes waar je niet zo vaak komt), dus de filmcrew kan komen.

Huiswerk voor het UWV is ook al af, "schrijf een sollicitatiebrief". Ik gebruik gewoon de brief waarop ik de uitnodiging heb gekregen voor het gesprek van eergisteren,
Tijdens de race schrijf ik de rest van de kerstkaarten, want 2 uur rondjes rijden kijken is wel heel saai.
pi_202579903
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 10:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Gecondoleerd @:Barreltje da’s toch nog best snel.

Hel op een fiets :o :o :X :D
pi_202579912
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 09:52 schreef Sarabi het volgende:
Mijn oren zitten trouwens al een dag verstopt -O- totaal niet verkouden dus snap er niet veel van.
Iemand nog tips? Vooral tijdens eten is het een vreemde sensatie.
Neus druppelen?
Of uit laten spuiten bij h.a. ass. wat een heerlijkheid is dat, 3 kilo prop weg en het leven maakt weer herrie O+
pi_202579934
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 12:37 schreef Barreltje het volgende:
Tnx allen..
Begrafenis is op 3e dag van mn vakantie..
Dus nu even nadenken of ik de vakantie af ga zeggen...
Vraag je altijd af of je het voor jezelf doet :* Gecondoleerd.
pi_202579954
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 11:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Pff. Ik zit vragenlijsten voor de intake van het revalidatiecentrum in te vullen. Dat is knap confronterend. Over hoe vaak ik moe ben, hoe vaak ik pijn heb, welke klachten er allemaal zijn, welke activiteiten ik zou willen verbeteren. Het gaat steeds over van die basisdingen die gewoon goed moeten zijn.

Ik had mezelf alweer half overtuigd dat het allemaal niet zo nodig was :|W
quote:
Confronterend 3.0 dan hè :*
pi_202580016
Die date van Kaatje :D :'( :D

Gecondoleerd Barrel! :*
En toch ook veel plezier gewenst vandaag, hopelijk is je date gewoon verder zo leuk dat die lengte je niks meer kan schelen!

Succes vandaag Lucky, zulke dingen zijn lastig en zwaar :* Maar denk maar aan ons Bluesje hier, het kan je veel brengen!

En... ik ben geloof ik de helft vergeten :@

Zo eerst eens even douchen. Beetje opruimen. En een kerstboom kopen *O*
pi_202580296
Zo, de crew is binnen. Blijk dat ik één van de jongens nog ken van 5-6 jaar geleden in de Koepel.
pi_202580345
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 13:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, de crew is binnen. Blijk dat ik één van de jongens nog ken van 5-6 jaar geleden in de Koepel.
Oh de filmploeg komt vandaag! Hoe veel mensen.
En dan in je eigen huis een mondkapje op? En afstand houden? in de badkamer. 🤓
pi_202580406
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2021 13:29 schreef AnneX het volgende:

[..]
Oh de filmploeg komt vandaag! Hoe veel mensen.
En dan in je eigen huis een mondkapje op? En afstand houden? in de badkamer. 🤓
Ze zijn met 5 man. Amir en Maher ken ik en dan is er (volgens mij) een acteur (ook Syrier) en 2 anderen van de filmacademie (dacht een cameraman en een geluidsman).
Ik zit in de woonkamer, en zij zijn in de gang en de badkamer. Deur van de badkamer is er al uitgehaald _O- zodat ze om de hoek kunnen filmen.
En wanneer we overleggen, dan hebben we een mondkapje op.
pi_202580744
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 13:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ze zijn met 5 man. Amir en Maher ken ik en dan is er (volgens mij) een acteur (ook Syrier) en 2 anderen van de filmacademie (dacht een cameraman en een geluidsman).
Ik zit in de woonkamer, en zij zijn in de gang en de badkamer. Deur van de badkamer is er al uitgehaald _O- zodat ze om de hoek kunnen filmen.
Ha, deur eruit.
Misschien bevalt het? (Team badkamer zonder deur 🤓)
pi_202580834
Shut. De vrouw in de Plus kerst reclame lijkt wel heel sterk op een overleden vriendin.
Iedere keer weer herkenning en schrik. 😢
pi_202580873
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2021 13:49 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ha, deur eruit.
Misschien bevalt het? (Team badkamer zonder deur 🤓)
Nee hoor, badkamer is bij uitstek de plek waar ik snel rotzooi kwijt kan.
En met een dichte deur hoor je de wasmachine ook niet zo.
pi_202580975
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 13:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Leuk allemaal joh, geniet er van! Zijn van die bijzondere dingen die je niet vaak meemaakt *O*
pi_202580987
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2021 13:52 schreef AnneX het volgende:
Shut. De vrouw in de Plus kerst reclame lijkt wel heel sterk op een overleden vriendin.
Iedere keer weer herkenning en schrik. 😢
Akelig :{
pi_202581012
Zit @Kreator daar nu idd bij de F1??
pi_202581126
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2021 13:58 schreef Blues het volgende:

[..]
Leuk allemaal joh, geniet er van! Zijn van die bijzondere dingen die je niet vaak meemaakt *O*
Ik ga zo ook even vragen of ik een foto mag maken, voor m'n fotoalbum 2021
pi_202581348
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 14:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik ga zo ook even vragen of ik een foto mag maken, voor m'n fotoalbum 2021
Is vast oké. Toen g hier werd geïnterviewd op film, heb ik ook foto's gemaakt gewoon voor onszelf.
pi_202581604
Ik keek even door de camera. Mijn badkamer is heel eng nu, hele donkere sfeer.
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 december 2021 @ 14:19:47 #175
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202581697
In de stamkroeg F1 kijken. Dat ik dat ooit nog zou doen. 😅

Het is geen traditionele sportkroeg dus we zitten met 12 binnen. Geen volle kroeg.
pi_202582260
Wat een gedoe zeg zo'n film maken. Ze zijn nu bezig met de verlichting en dat gaat echt zo op de millimeter. De rookmelder is al weggehaald omdat ze stoom moeten maken
pi_202582446
Perez _O_ _O_
Spoilers!
pi_202582452
quote:
Ach ja..vroegah..

Gecondoleerd Barreltje, fijn dat het een mooi afscheid was :*
pi_202583897
Verstappen *O* *O* *O* _O_ _O_ _O_ Jaar van m'n leven die laatste ronde
pi_202584141
Ach, Olav O+

Zijn verblufte, stille, verbaasde 'Hij heeft m gewoon...' brak m'n hart wel. O+ Traantje gelaten.
pi_202584148
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 15:35 schreef Kaatje1 het volgende:
:o :o :o :o
Spoilers!
pi_202584186
Ik heb niet gekeken, maar was net op tijd bij de live-blog van nu.nl om de hoofdletters te zien verschijnen :D En iemand hier in de buurt vind het de moeite waard om ff wat vuurwerk af te knallen :+
  Moderator zondag 12 december 2021 @ 15:42:26 #183
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202584247
Ik kwam thuis toen er nog vijf ronden gereden moest worden. Efficiënte planning. De rest geloof ik wel :P
pi_202584255
Hond in paniek want hier staken denk ik 20 kuttokkies vuurwerk af. En nog.
pi_202584330
quote:
2s.gif Op zondag 12 december 2021 15:42 schreef Lonaa het volgende:
Hond in paniek want hier staken denk ik 20 kuttokkies vuurwerk af. En nog.
Hier knalt het ook al weer

Wat zal jij blij zijn dat je weg bent met oud en nieuw
pi_202584372
Hier gaat ook het vuurwerk de lucht in. Althans in de wijk dan. w/
pi_202584396
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 15:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik wist niet dat mijn hartslag zo hoog kon zijn terwijl ik stil zat.
pi_202584440
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 15:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dat dus!
pi_202584448
Wij gilden :D
pi_202584670
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2021 15:47 schreef Blues het volgende:
Wij gilden :D
Dat ging dus niet met al die mensen in huis. Mensen die hun focus helemaal op film hebben, want toen ik het doorgaf werd het voor kennisgeving aangenomen.

Ik vind het ook zo leuk, dat Olav het in zijn laatste jaar, mocht becommmentarieren.
pi_202585098
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 15:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Hoe kon je stilzitten dan _O- Wij stonden van spanning te hupsen en schreeuwen en elkaar te knijpen tot we de vlag zagen.
Spoilers!
pi_202585290
Niet te geloven dit. Wat een race. Wat een superieure tactiek van Red Bull. Wauw.
Spoilers!
pi_202585367
Bi.zar w/ Max _O_
pi_202585650
Brandalarm in de grote hal werkt (ze deden de voordeur open om het stoom weg te laten gaan _O- ) .
Ze mogen ook zo gaan dweilen, alles is drijfnat.
pi_202585756
Sportemotie, mooi ding hoor.
pi_202585808
Dit is een mooi plaatje
  zondag 12 december 2021 @ 16:50:21 #197
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202586208
Neuh, hij krijgt er nog een anus bij, onze Max.

https://www.telegraaf.nl/(...)titel-max-verstappen
pi_202587012
Foto's
SPOILER
pi_202587029
Ik hoefde in ieder geval niet op mijn telefoon te kijken om te weten dat Verstappen gewonnen had. Ik werd wakker terwijl ik me afvroeg of het 31 december was. Blijkbaar hebben mensen standaard vuurwerk in huis. Of zo.

Heb je ook eten gemaakt voor de filmploeg, @Kaatje1 ?

quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 16:29 schreef Lonaa het volgende:
Sportemotie, mooi ding hoor.
Ik vind het te spannend :') Ik kan er niet tegen.

@Barreltje gecondoleerd. Is de date met de kleine man in Nederland? En wat doe je als alles na 17 uur dicht moet op een date? Samen lunchen, heel vroeg diner, middag film, wandelen?
pi_202587059
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 17:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Foto's
SPOILER
:D wat een professionele opzet joh! Wat leuk. En een man in badjas in je huis, oh la la.
pi_202587115
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 17:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoefde in ieder geval niet op mijn telefoon te kijken om te weten dat Verstappen gewonnen had. Ik werd wakker terwijl ik me afvroeg of het 31 december was. Blijkbaar hebben mensen standaard vuurwerk in huis. Of zo.

Heb je ook eten gemaakt voor de filmploeg, @:Kaatje1 ?
[..]

@:Barreltje gecondoleerd. Is de date met de kleine man in Nederland? En wat doe je als alles na 17 uur dicht moet op een date? Samen lunchen, heel vroeg diner, middag film, wandelen?
Nee hoor, niet gekookt. Ze waren van begin tot eind druk bezig van 13.30 tot 16.45 ongeveer. Ze zouden ook eerst om 16.30, toen om 12.00 en daarna werd het 13 uur. En nu gaan ze nog ergens anders filmen. Heel gedreven mensen.
pi_202587144
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 17:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Nee hoor, niet gekookt. Ze waren van begin tot eind druk bezig van 13.30 tot 16.45 ongeveer. Ze zouden ook eerst om 16.30, toen om 12.00 en daarna werd het 13 uur. En nu gaan ze nog ergens anders filmen. Heel gedreven mensen.
Mooi hoor :Y
pi_202587159
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 17:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]
:D wat een professionele opzet joh! Wat leuk. En een man in badjas in je huis, oh la la.
haha, dat komt inderdaad niet heel erg vaak voor. Is een leuke vent, ik ken hem via een andere vriend. Maar Amir heeft indertijd via mij, gefilmd bij een musical waar Maher in zong, zo hebben zij elkaar leren kennen.
pi_202587528
Dus…. Afgelopen vrijdag had ik in de ochtend een afspraak gepland om de gasleiding te laten vervangen (onderhoud). Toen bleek dat de dierenarts alleen in de ochtend kon en de enting van de kittens in combinatie met plaatsing luisterde nauw: gasleiding verzet naar morgen.

Toen belde het asiel dat dierenarts in quarantaine zat ivm besmetting in het gezin en de vervangend dierenarts alleen die middag kon. Waarop ik een workshop had.
Even nagedacht, ik vind de workshop al wat veel mensen dus die afgezegd en in de middag DA gepland. Gasleiding maar voor maandag laten staan, de planner had al veel moeite moet doen voor die afspraak.

Toen werd de workshop afgezegd.

Net telefoon: de helft van het aannemersbedrijf wat morgen zou komen… moet zich laten testen. Gasleiding afspraak afgezegd *O* :')

Obligatoire Max-nieuws locatie: in de bioscoop. Hopelijk wilde niemand de race achteraf nog kijken, mijn maatje spoilerde een beetje met zijn vreugdekreten O+
En ik kreeg nog een kerstpakketje. Word ik blijer van dan van Max :+
pi_202587571
Mag ik een handtekening van de badkamer van @Kaatje1 :@
pi_202587646
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2021 18:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mag ik een handtekening van de badkamer van @:Kaatje1 :@
Ik zal het vragen :D
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 december 2021 @ 18:05:26 #207
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202587689
Wel mooi dat Max het podium mag delen met Dick Jaspers. :P .

Leuk die foto's Kaatje :)
pi_202587799
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 18:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik zal het vragen :D
*O*
pi_202588499
Negatief, mensen *O* We zijn weer vrij *O*
pi_202588664
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2021 18:48 schreef PdeHoog het volgende:
*O*

Het is relatief … huidige maatregelen worden gehandhaafd tot na nieuwjaar.
Worden veel feestjes binnenshuis, dus :')
pi_202588723
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2021 18:56 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
*O*

Het is relatief … huidige maatregelen worden gehandhaafd tot na nieuwjaar.
Worden veel feestjes binnenshuis, dus :')
Maar ik kan wel naar kantoor dinsdag voor mijn evaluatiegesprek en vrijdag om mijn collega's weer te zien :P Verder werk ik gewoon thuis :+
pi_202588785
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2021 18:48 schreef PdeHoog het volgende:
Joepie *O*
pi_202589269
Hier nog in afwachting van de testuitslag van m'n vriend van vandaag, indien negatief is hij weer vrij en morgen mijn laatste dagje *O*
pi_202589609
Ik heb me dinsdag op t werk ziek gemeld met mijn klachten en aangegeven dat ik ging testen. Woensdag heb ik gebeld dat ik positief was (en probeerden ze me toch vanuit huis n paar uur te laten werken) . Bij ons is iedere dag een van de leidinggevenden de dagverantwoordelijke,beide keren dat ik belde, was dit niet mijn eigen leidinggevende. Tot op heden heb ik niets meer vanuit het werk gehoord ook niet vanuit mijn eigen leidinggevende (in werkmail zag ik wel mails voorbij komen dus mijn leidinggevende heeft gewoon gewerkt). Nu hoef ik al weinig van mijn leidinggevende te verwachten maar ik ben toch wel ietwat teleurgesteld dat ik nog geen belletje, appje, persoonlijk mailtje oid vanuit m'n leidinggevende heb ontvangen. Wrs bellen ze, als ik zelf niks doe, dinsdag wel als ze t rooster voor woensdag controleren omdat ik er dan weer opsta maar das ook meer ivm bezetting dan hoe het met mij is. :')

M'n vriend heeft bijzonder verlof ivm mijn besmetting want hij kan niet thuiswerken en zin werk heeft hem nog gebeld om te vragen of het met hem nog goed ging
pi_202589745
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 19:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb me dinsdag op t werk ziek gemeld met mijn klachten en aangegeven dat ik ging testen. Woensdag heb ik gebeld dat ik positief was (en probeerden ze me toch vanuit huis n paar uur te laten werken) . Bij ons is iedere dag een van de leidinggevenden de dagverantwoordelijke,beide keren dat ik belde, was dit niet mijn eigen leidinggevende. Tot op heden heb ik niets meer vanuit het werk gehoord ook niet vanuit mijn eigen leidinggevende (in werkmail zag ik wel mails voorbij komen dus mijn leidinggevende heeft gewoon gewerkt). Nu hoef ik al weinig van mijn leidinggevende te verwachten maar ik ben toch wel ietwat teleurgesteld dat ik nog geen belletje, appje, persoonlijk mailtje oid vanuit m'n leidinggevende heb ontvangen. Wrs bellen ze, als ik zelf niks doe, dinsdag wel als ze t rooster voor woensdag controleren omdat ik er dan weer opsta maar das ook meer ivm bezetting dan hoe het met mij is. :')

M'n vriend heeft bijzonder verlof ivm mijn besmetting want hij kan niet thuiswerken en zin werk heeft hem nog gebeld om te vragen of het met hem nog goed ging
Apart is dat, de ene werkgever en de ander.
Niet echt leuk
pi_202589962
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 19:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Apart is dat, de ene werkgever en de ander.
Niet echt leuk
nee idd. Ik ben ook echt nooit ziek of afwezig, mega loyaal altijd maar idd wat krijg je er voor terug :') mag me dus ook best wel minder bezwaard voelen als ik iets geregeld moet hebben vanuit werk, dat is wel de les :Y Ah well..
  zondag 12 december 2021 @ 19:57:10 #217
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202589963
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 19:39 schreef Memento-Mori het volgende:

Matig van jouw leidinggevende zeg!
pi_202590342
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 19:57 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Matig van jouw leidinggevende zeg!
Het ligt dus niet aan mij dat ik het wat jammerlijk vind? :@
pi_202590356
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 20:10 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]
Oh nee, zeker niet
  zondag 12 december 2021 @ 20:12:53 #220
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202590411
quote:

[..]
Zeker met corona vind ik toch wel een keer extra vragen hoe het gaat wel zo aardig. Gezien het ook heel heftig had kunnen zijn.
pi_202590963
'navond.
Ik keek een interessante Franse film.

F1-seizoen weer klaar begrijp ik? Mooi.
Ik hoop dat jouw Amir een regisseur wordt van goede films, @Kaatje1! Je verhaal over hoe hij ertoe kwam om dit te gaan doen is in elk geval hoopgevend :)
pi_202591001
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 19:57 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]
nee idd. Ik ben ook echt nooit ziek of afwezig, mega loyaal altijd maar idd wat krijg je er voor terug :') mag me dus ook best wel minder bezwaard voelen als ik iets geregeld moet hebben vanuit werk, dat is wel de les :Y Ah well..
Bij je volgende werkgever dit dus meenemen als selectiecriterium. Als je van nature heel loyaal bent, zou je een werkgever moeten zoeken die dat herkent, waardeert en beloont (en dan bedoel ik niet het salaris in het bijzonder).
pi_202591629
quote:

[..]
Het maakt onzeker hè?

Heb je wel contact met collega’s gehad?
pi_202591826
quote:
7s.gif Op zondag 12 december 2021 20:37 schreef sigme het volgende:
'navond.
Ik keek een interessante Franse film.

F1-seizoen weer klaar begrijp ik? Mooi.
Ik hoop dat jouw Amir een regisseur wordt van goede films, @:kaatje1! Je verhaal over hoe hij ertoe kwam om dit te gaan doen is in elk geval hoopgevend :)
De korte films die hij tot nu toe heeft gemaakt zijn al erg mooi, en wat hij in z’n kop heeft heeft hij niet in z’n kont.
Hij moet alleen nog de betekenis van het woord “tactvol” leren en er iets mee doen.
Op google/youtube zijn wel wat filmpjes te vinden. Amir Zaza
pi_202591875
quote:
7s.gif Op zondag 12 december 2021 20:38 schreef sigme het volgende:

[..]
Bij je volgende werkgever dit dus meenemen als selectiecriterium. Als je van nature heel loyaal bent, zou je een werkgever moeten zoeken die dat herkent, waardeert en beloont (en dan bedoel ik niet het salaris in het bijzonder).
Mwah zo erg is t ook niet maar in dit geval leek t me niet meer dan normaal om als leidinggevende *iets* te laten weten.
pi_202591931
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 21:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Mwah zo erg is t ook niet maar in dit geval leek t me niet meer dan normaal om als leidinggevende *iets* te laten weten.
Ja, dat is normaal om iets te laten horen :Y Wat dat betreft heb ik geen klachten over mijn leidinggevende. Al voelt zo'n belangstellend berichtje/telefoontje wel vaak een beetje als 'en wanneer kan je dan weer beginnen' :+
  zondag 12 december 2021 @ 21:48:21 #227
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202592068
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 21:34 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]
Dat doen wij ook hoor; we hebben een poule van leidinggevende + teamleiders + backup die, zodra er een coronamelding binnenkomt, een standaard werkwijze afhandelen. Moet binnen 15 minuten een response zijn.
Persoonlijk contact is daar onderdeel van. Met P&O is afgestemd dat dat net iets bredere groep is dan alleen de leidinggevende omdat die ook al moet opdraven voor alle andere corona zaken die spelen.
  zondag 12 december 2021 @ 21:56:54 #228
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202592190
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 17:32 schreef Isabeau het volgende:

Heb je ook eten gemaakt voor de filmploeg, @:Kaatje1 ?
[..]

@:Barreltje gecondoleerd. Is de date met de kleine man in Nederland? En wat doe je als alles na 17 uur dicht moet op een date? Samen lunchen, heel vroeg diner, middag film, wandelen?
Date is net weg..
:@ O-)

We drinken een biertje in de filters, hoorden dat max verstappen won ( zien was niet mogelijk vanwege anderen)

En hij liep daarna met me mee naar huis, van "nog 1 biertje" werd het, we bestellen wel sush, naar een zoen als afscheid.. :@
  zondag 12 december 2021 @ 21:57:41 #229
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202592207
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 21:56 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Date is net weg..

We drinken een biertje in de filters, hoorden dat max verstappen won ( zien was niet mogelijk vanwege anderen)

En hij liep daarna met me mee naar huis, van "nog 1 biertje" werd het, we bestellen wel sush, naar een zoen als afscheid.. :@
Dus de korte man was toch een succes! *O*
pi_202592256
quote:

[..]
Date is net weg..

Fijne date dus
pi_202592258
quote:
Date is net weg..

Ik lees dat de date in ieder geval niet al na een uur over is, dus dat is positief *)
  zondag 12 december 2021 @ 22:04:14 #232
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202592323
We hadden om 14.30 afgesproken.. en nu dus weg . Dus dat is toch wel bijna 8 uur..

Het was fijn.. en leuk en gezellig.. maar weet nog niet of dat allemaal genoeg is..

SPOILER
  zondag 12 december 2021 @ 22:12:49 #233
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202592436
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 22:04 schreef Barreltje het volgende:
We hadden om 14.30 afgesproken.. en nu dus weg . Dus dat is toch wel bijna 8 uur..

Het was fijn.. en leuk en gezellig.. maar weet nog niet of dat allemaal genoeg is..

SPOILER
Wie was daarvan ook alweer die met de kleine piemel? Of was dat een andere?
Was dat nog wat?
  zondag 12 december 2021 @ 22:21:12 #234
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202592535
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 22:12 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Was dat nog wat?
Ik volg dit op de voet _O_

The Fiddler trouwens _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 12 december 2021 @ 22:22:59 #235
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202592560
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 22:12 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Was dat nog wat?
De viking.. maar die heb ik nog niet ontmoet..
:+
  zondag 12 december 2021 @ 22:23:52 #236
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202592575
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2021 22:21 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik volg dit op de voet _O_

The Fiddler trouwens _O_
Ik kreeg bonus punten van de vrienden van de nler dat we de eerste date in een Ierse kroeg hadden.. _O-
  zondag 12 december 2021 @ 22:24:28 #237
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202592581
Nu slapen.. eens kijken wie er in mn droom verschijnt :Y)
  zondag 12 december 2021 @ 22:31:33 #238
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202592679
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 22:23 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Ik kreeg bonus punten van de vrienden van de nler dat we de eerste date in een Ierse kroeg hadden.. _O-
Uiteraard *)
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 22:22 schreef Barreltje het volgende:

[..]
De viking.. maar die heb ik nog niet ontmoet..
:+
Maak foto's voor ons graag. In slappe en stijve toestand. Wetenschappelijk Fok-onderzoek dat :P
(Absurd om over jezelf te vertellen trouwens :D )
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202593310
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 22:04 schreef Barreltje het volgende:

SPOILER
Maar ben je dan ook op zoek naar een relatie voor de lange termijn? Want dat is dan wel een andere insteek.

quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2021 22:31 schreef Molo het volgende:

(Absurd om over jezelf te vertellen trouwens :D )
Duizend maal dit :+
pi_202593659
Meh vriendlief is toch ook positief getest dus hij moet nu nog n week binnen -O- maar goed dan hebben we t beiden maar gehad, hij heeft tot nu toe geen klachten gelukkig.
pi_202594036
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 23:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Meh vriendlief is toch ook positief getest dus hij moet nu nog n week binnen -O- maar goed dan hebben we t beiden maar gehad, hij heeft tot nu toe geen klachten gelukkig.
Vervelend van de positieve test, maar fijn dat hij geen klachten heeft. Is het met jouw smaak en geur al beter?
pi_202594144
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 00:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Vervelend van de positieve test, maar fijn dat hij geen klachten heeft. Is het met jouw smaak en geur al beter?
:Y ik proef en ruik wel weer dingen, wel heel mild/ver weg maar een stijgende lijn iig.
pi_202594592
Mogguh mensen :O Weer een dagje werken :O Vandaag een beetje op tijd stoppen om mijn weekend-uren te compenseren en een beetje te gamen :P
pi_202594769
Mogge.
Hier ook maar weer eens aan het werk. Katten zijn het er nog niet helemaal mee eens. Kopjes tegen m'n typende handen. En speciaal voor hun zit ik even op de bank.

Het is 10 graden buiten, en vochtig. Was zaterdag wel anders!

maandag 13 december 2021 @ 07:44:35 #245
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202594780
Mooie foto's O+
pi_202594828
Ha, ik mag de werkdag beginnen met een programme de-istalleren, afmelden, 15 min wachten, nieuwe versie installeren, 15 minuten laten installeren, afmelden, 15 minuten wachten, aanmelden en dan zou 'ie er moeten zijn.

Ik ga maar eens koffie zetten.
pi_202594853
Ja, prachtige foto's _O_
pi_202594859
Wtf.
Ik heb een eufy deurbel met camera. Die doet opeens een kerstliedje als iemand aanbelt. Niet terug te vinden in de instellingen :?

[ Bericht 6% gewijzigd door Vanyel op 13-12-2021 08:20:15 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_202594872
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2021 08:08 schreef Vanyel het volgende:
Wtf.
Ik heb een eufy deurbel met camera. Die doet opeens I wish you merry Christmas als iemand aanbelt. Niet terug te vinden in de instellingen :?
Je bent gevaccineerd? Dit is enkel het begin....
*spooky muziekje*
pi_202594931
Je bent plots niet meer zeker van welk kerstliedje, Vanyel? :+
pi_202594975
quote:
Wtf.
Ik heb een eufy deurbel met camera. Die doet opeens een kerstliedje als iemand aanbelt. Niet terug te vinden in de instellingen :?
Wat kut.
pi_202594981
quote:
11s.gif Op maandag 13 december 2021 08:11 schreef sigme het volgende:

[..]
Je bent gevaccineerd? Dit is enkel het begin....
*spooky muziekje*
:o :o :o :'(
pi_202594983
quote:
Wtf.
Niks mis met kerstliedjes maar daarom heb ik een domme deurbel.
Ze nemen je huis over :o
pi_202594994
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 08:21 schreef Isabeau het volgende:
Je bent plots niet meer zeker van welk kerstliedje, Vanyel? :+
:D
Ik had de aanbeller verkeerd begrepen. Het was gelukkig niet dat, bleek ze gezegd te hebben.
Tis the season to be jolly? Lalalalalalalalalalaa
pi_202594998
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2021 08:32 schreef Vanyel het volgende:

:D
Ik had de aanbeller verkeerd begrepen. Het was gelukkig niet dat, bleek ze gezegd te hebben.
Tis the season to be jolly? Lalalalalalalalalalaa
Die is net zo erg -O-
pi_202595002
quote:
2s.gif Op maandag 13 december 2021 08:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Wat kut.
De video zei dat degene voor de deur het erg leuk vond. Ik kan het binnen niet horen.

Mijn zoon.... Vond het zo fantastisch dat we vanmorgen 9362829273728 de bel hoorden.
  maandag 13 december 2021 @ 08:39:38 #257
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202595039
Oeh ik wil zo'n bel! *O*
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 december 2021 @ 08:42:01 #258
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202595063

Nieuwe week. Druk maar ook leuke dingen. Donderdag oa hybride kerst op kantoor :).
pi_202595082
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 21:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, dat is normaal om iets te laten horen :Y Wat dat betreft heb ik geen klachten over mijn leidinggevende. Al voelt zo'n belangstellend berichtje/telefoontje wel vaak een beetje als 'en wanneer kan je dan weer beginnen' :+
Ik heb twee langdurig zieke collega's (bijna een jaar nu en ze zijn nu net beiden weer aan het opbouwen). Mijn leidinggevende belt elke week met ze om te kijken hoe het gaat en update ons regelmatig even en ik heb hem nooit betrapt op enig ongeduld daarin. Dat vind ik zo prettig ^O^

Verder vind ik de nieuwe verbeterde dienstregeling van de NS echt intens ruk }:|
pi_202595094
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 08:45 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb twee langdurig zieke collega's (bijna een jaar nu en ze zijn nu net beiden weer aan het opbouwen). Mijn leidinggevende belt elke week met ze om te kijken hoe het gaat en update ons regelmatig even en ik heb hem nooit betrapt op enig ongeduld daarin. Dat vind ik zo prettig ^O^

Verder vind ik de nieuwe verbeterde dienstregeling van de NS echt intens ruk }:|
Ja, fijn dat hij op die manier belangstelling toont O+

Ik ben juist heel blij met de nieuwe dienstregeling. Valt heen en terug gunstig voor mij uit. Ik sprak gisteravond mijn collega die in Groningen woont en die was er dus he-le-maal niet blij mee. Voor hem pakt het heen en terug dus slecht uit.
pi_202595140
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 08:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, fijn dat hij op die manier belangstelling toont O+

Ik ben juist heel blij met de nieuwe dienstregeling. Valt heen en terug gunstig voor mij uit. Ik sprak gisteravond mijn collega die in Groningen woont en die was er dus he-le-maal niet blij mee. Voor hem pakt het heen en terug dus slecht uit.
Ik moet nu overstappen :r De reden dat deze lange reisafstand te doen was, was dat ik niet over hoefde te stappen :X en ik zit een deel van de reis in een sprinter }:| en de hele bende vertrekt 8 minuten eerder }:| het enige voordeel is dat ik, omdat ik toch moet overstappen, nu vier reële opties per uur heb. Die wel weer volledig scheef verdeeld zijn, maar goed.

Nog een jaar. :6 :+
pi_202595147
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 08:53 schreef Clubsoda het volgende:
Ik moet nu overstappen :r De reden dat deze lange reisafstand te doen was, was dat ik niet over hoefde te stappen :X en ik zit een deel van de reis in een sprinter }:| en de hele bende vertrekt 8 minuten eerder }:| het enige voordeel is dat ik, omdat ik toch moet overstappen, nu vier reële opties per uur heb. Die wel weer volledig scheef verdeeld zijn, maar goed.

Nog een jaar. :6 :+
O wow, dat zijn echt wel heel vervelende veranderingen :o Je reis duurt nu ook veel langer neem ik aan?
pi_202595150
quote:
Wtf.
_O-

Ik heb dat ook met mijn Google deurbel, maar dat heb ik bewust geprogrammeerd _O-

NEt als dat op elke verjaardag Happy Birthday klinkt als de deurbel gaat O-)

Overigens zou jouw feature wel eens dit kunnen zijn: https://www.reddit.com/r/(...)_sounds_on_doorbell/ :)
pi_202595169
Goed...de eerste meeting van de dag. Hopen dat het daarbij blijft :P MAar ik vrees van niet :P

* PdeHoog heeft nog niet eens koffie op -O-
pi_202595190
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 08:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]
O wow, dat zijn echt wel heel vervelende veranderingen :o Je reis duurt nu ook veel langer neem ik aan?
Op zich zijn het gunstige overstappen (overkant van het perron, paar minuten er tussen). Maar op het voor mij meest gunstige tijdstip (ivm schooltijd zoon) is het eerste deel een sprinter. Daardoor 6 minuten meer reistijd. De andere optie is zelfs sneller en die haalde ik vandaag net, maar dat is wel aanpoten (dan moet ik om 8.29 5 kilometer verderop staan van de school die om 8.30 begint).

Mijn traject heeft nu van die alom bejubelde 10-minutentreinen maar mijn station is te klein op daar te stoppen.
  maandag 13 december 2021 @ 09:06:05 #266
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202595249
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 09:00 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Op zich zijn het gunstige overstappen (overkant van het perron, paar minuten er tussen). Maar op het voor mij meest gunstige tijdstip (ivm schooltijd zoon) is het eerste deel een sprinter. Daardoor 6 minuten meer reistijd. De andere optie is zelfs sneller en die haalde ik vandaag net, maar dat is wel aanpoten (dan moet ik om 8.29 5 kilometer verderop staan van de school die om 8.30 begint).

Mijn traject heeft nu van die alom bejubelde 10-minutentreinen maar mijn station is te klein op daar te stoppen.
Balen altijd die dingen! Waarom nog maar 1 jaar?

Heb het ook 1x gehad, gelukkig niet zo'n lang traject en zou vlak na de stomme wijziging al weg gaan bij dat bedrijf, dus niet lang hoeven gebruiken.
sindsdien eigenlijk altijd op fietsafstand werk gehad, luxepoes O+
Oh en nu auto natuurlijk maar dat zou ik bijna vergeten gezien al het thuis gewerk _O-
pi_202595313
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 09:06 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Balen altijd die dingen! Waarom nog maar 1 jaar?

Heb het ook 1x gehad, gelukkig niet zo'n lang traject en zou vlak na de stomme wijziging al weg gaan bij dat bedrijf, dus niet lang hoeven gebruiken.
sindsdien eigenlijk altijd op fietsafstand werk gehad, luxepoes O+
Oh en nu auto natuurlijk maar dat zou ik bijna vergeten gezien al het thuis gewerk _O-
Over aan jaar loopt mijn aanstelling af :Y fietsafstand is zo heerlijk O+
pi_202595498
quote:

[..]

:o wat vaak!
Ik ben heel blij dat de mijne dat niet deed. Was zeer content met eens per 3 weken oid.
pi_202595560
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 08:55 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
_O-

Ik heb dat ook met mijn Google deurbel, maar dat heb ik bewust geprogrammeerd _O-

NEt als dat op elke verjaardag Happy Birthday klinkt als de deurbel gaat O-)

Overigens zou jouw feature wel eens dit kunnen zijn: https://www.reddit.com/r/(...)_sounds_on_doorbell/ :)
:o
Ik had van t weekend idd een kind dat het fantastisch vond om tig keer aan te bellen omdat ik niet binnen een tel bij de deur was.
Je hebt het raadsel opgelost _O_
pi_202595572
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 09:00 schreef Clubsoda het volgende:
Naar het grote station fietsen een idee?
pi_202595578
Kwartet
  maandag 13 december 2021 @ 09:57:04 #272
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202595738
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 08:42 schreef borisz het volgende:

Nieuwe week. Druk maar ook leuke dingen. Donderdag oa hybride kerst op kantoor :).
pi_202596193
Mogguh!

Kerstboom staat, nu nog wat lichtjes en ballen er in. ~:)

Hier geen zingende deurbel ;( Wel een zingende wasmachine, maar die heeft niet zo'n uitgebreid repertoire.
  maandag 13 december 2021 @ 10:40:09 #274
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202596230
Hier een deur bel die eens in de zoveel weken op de frequentie zit van de deurbel van buren elders in de straat..
pi_202596323
Géen deurbel. >:O wèl een deurklopper ~:)

Nog even bijkomen van de hectische race en daarna.

Vandaag is het weer een gewone (grauwe) maandag.
De groooote kerstboom buiten in het plantsoen heeft gelukkig warme lichtjes ( en geen ledlampen :X ) .
Straks voor de booster. Al van een aantal gehoord, dat men er kort ziekjes van was.
Even afwachten dus.
pi_202596376
Goedemorgen :W
Het lijkt er op dat we over een paar uur kunnen gaan bottelen.
pi_202596461
Mogge!
Even pauze van het UWV gebeuren. Vanochtend al naar fysio geweest, de rechter pink werkt niet echt mee momenteel.

Yeah voor bottelen @Sarabi

En wat ben ik blij met mijn gewoon rinkelende deurbel, tenminste daar ga ik maar vanuit, nog niet gehoord dat bij het aanbellen beneden men rare muziekjes hoort.

Lastig altijd, die veranderende treintijden. Bussen gaan blijkbaar ook anders en in Oosterbeek zijn ze boos want daar is de trolleybus vervangen door een motorbus. Dus nu een petitie om de trolley weer terug te krijgen (geloof dat dat de eerste trolley lijn was)
  maandag 13 december 2021 @ 11:04:45 #278
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202596474
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 10:56 schreef Sarabi het volgende:
Wat ga je bottelen?
  maandag 13 december 2021 @ 11:11:41 #279
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202596574
quote:
Wat fijn! *O*
pi_202596635
Ik heb mijn laatste set van 5 backsquats gedaan met 95 kg. :7
pi_202596702
quote:
Beter!
Spoilers!
pi_202596718
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 10:40 schreef fietsie het volgende:
Hier een deur bel die eens in de zoveel weken op de frequentie zit van de deurbel van buren elders in de straat..
Dat hadden wij ook ooit. Dat bleek te komen door de deurvergrendelaar van een auto in de buurt.
Spoilers!
  maandag 13 december 2021 @ 11:29:13 #283
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202596802
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 10:40 schreef fietsie het volgende:
Lijkt me dan een analoog dingetje, niet eentje die via blutooth of wlan werkt?
pi_202596851
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2021 09:41 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Naar het grote station fietsen een idee?
Ja, zou kunnen. Maar dat geklooi in die fietsenstalling daar trekt me nog niet zo aan.
pi_202596865
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2021 09:33 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:o wat vaak!
Ik ben heel blij dat de mijne dat niet deed. Was zeer content met eens per 3 weken oid.
Of de overbelaste ook iedere week gebeld werd weet ik niet. Maar de ander is lichamelijk uit de running en die vindt het volgens mij juist fijn om betrokken te blijven.
pi_202596904
quote:
Fijn!
pi_202596924
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 11:04 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Wat ga je bottelen?
2 soorten barley wine
  maandag 13 december 2021 @ 11:43:12 #288
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202596994
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 11:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Lijkt me dan een analoog dingetje, niet eentje die via blutooth of wlan werkt?
Inderdaad
pi_202597004
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 08:42 schreef borisz het volgende:

Oh god. Nana! Zo werd ik genoemd in het verpleeghuis waar ik werkte door meerdere (demente) ouderen :D
pi_202597015
quote:

Heel prettig Oh wacht, elke week.. dat is niet prettig.
Althans, ik zou dat niet prettig vinden.. maar dat ligt ook aan de leidinggevende w.s.

Ik had op een gegeven moment afgesproken dat ik wel belde :+
pi_202597083
quote:
2s.gif Op maandag 13 december 2021 11:16 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb mijn laatste set van 5 backsquats gedaan met 95 kg. :7
Dan kan je mij nu ook backsquatten *G* ;)

wat knap zeg _O_
Geen last meer van dingen aan lijf?
pi_202597095
Mijn weekje vakantie begint met gisteravond en vannacht een rare buik.
SPOILER
  maandag 13 december 2021 @ 11:53:47 #293
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202597116
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 11:51 schreef Blues het volgende:
Mijn weekje vakantie begint met gisteravond en vannacht een rare buik.
SPOILER
Wat voel je?

Ik had dit weekend dus echt mega last van mijn buik, neemt nu gelukkig af maar nog weinig eetlust. Ik dacht misschien een buikgriep iets dat rondgaat?
pi_202597166
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 11:53 schreef gcjoel het volgende:

Wat voel je?

Ik had dit weekend dus echt mega last van mijn buik, neemt nu gelukkig af maar nog weinig eetlust. Ik dacht misschien een buikgriep iets dat rondgaat?
Ook geen echte eetlust hier.
SPOILER
Vandaag geen plannen dus maar beetje hangen en wandelen.
pi_202597361
Wat rot dat het lichaam zo’n trauma opslaat hé! :*
Nou Feest: wij staan Buiten in de rij voor een booster. Wachttijd 1 uur.
Blijkbaar kost de administratie veel tijd: 60+ die meds slikken.
Brrrr. Kkkkoud.
pi_202597506
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2021 12:12 schreef AnneX het volgende:
Brrrr. Kkkkoud.
Wat rot dat het zo geregeld is!!
pi_202597653
Binnen en de halve hall is Efteling /vliegveld rijen…
  maandag 13 december 2021 @ 12:33:36 #298
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202597665
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2021 12:12 schreef AnneX het volgende:
Brrrr. Kkkkoud.
Wat raar dat het zo lang moet duren terwijl je een afspraak hebt :o
maar goed, daarna wel weer even klaar! *O*
pi_202597735
Omdat wij morgen naar het Allard Pierson in Amsterdam willen even de NS tijden bekeken... zie ik tot mijn schrik toen ik n.a.v. @Clubsoda 's treintijdenverhaal dat op mijn thuis-werk traject (die ik op vrijdag meestal gebruik) dat het zéér onhandig uitvalt. Of ik ben veel te vroeg op werk, en moet dus ook veel eerder bed uit/naar trein, of veel te laat. En terug ook bijna een half uur wachten óf tot later werken.
Vlg week maandag maar even met TL overleggen over die vrijdag. Tis maar 1x per week, en soms ook niet als ik fiets naar werk.
pi_202597756
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 11:49 schreef Blues het volgende:

[..]
Dan kan je mij nu ook backsquatten *G* ;)

wat knap zeg _O_
Geen last meer van dingen aan lijf?
Jawel. Teen doet nog steeds zeer en is nog dikker dan ie moet en veel minder mobiel. Schouder is ook nog wel sketchy.
  Moderator maandag 13 december 2021 @ 12:45:21 #301
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202597841
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 11:33 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ja, zou kunnen. Maar dat geklooi in die fietsenstalling daar trekt me nog niet zo aan.
Wat is er mis met geklooi in een fietsenstalling? :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')