abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202564227
Sterkte voor TP en een boom vol kittens om je hopelijk een beetje af te leiden :*

Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 11 december 2021 @ 10:59:39 #2
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202564474
Sterkte tp!
pi_202564484
Dikke knuffel TP! Sterkte :*
pi_202564772
Sterkte TP. Hoop dat je snel meer hoort.

Weekend hier. Straks een rondje wandelen en verder niks op de planning. Afgelopen week veel op het werk geweest en ook nog een paar andere mensen gezien, dus nu even terug in de eigen bubbel.
  zaterdag 11 december 2021 @ 11:23:28 #5
63722 z80
I fink you freaky
pi_202564777
Sterkte TP.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_202564899
Bah T-P -O- Sterkte :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202565062
Thinkk, wat akelig spannend, sterkte ;( :*

De kittenboom _O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 21:34 schreef Isabeau het volgende:

Ik heb gelukkig nooit zoiets meegemaakt op een werkplek. Wel tijdens mijn coschappen. Daar zaten soms ook echt super onaangename figuren tussen (incl het (expres?) verkeerd instrueren...). Maar ja, zo'n coschap duurt 2-4 weken en dan ga je weer weg. Dus dan heb je dat om naar uit te kijken. Ik herinner me nog een coschap cardiologie dat ik samen met een echt leuke, slimme meid deed. Die wist absoluut meer dan ik van cardiologie en zat continu alle besprekingen heel goed voor te bereiden etc. Op de dag dat we een beoordeling zouden krijgen van best wel een kreng van een arts assistent kreeg zij een 6. Zij een 6! Dat sloeg echt nergens op. Vervolgens ben ik met mijn beoordelingsboekje naar de cardioloog gegaan die zei dat X, de arts assistent de beoordelingen deed. Ik loog dat zij veel te druk was op het moment. Ik kreeg een 8 van hem :@

Maar goed, ook een coschap gedaan met een heel strenge orthopeed. We lagen elkaar helemaal niet. Ze gaf ook steeds af op te dikke mensen, want die vernielden hun gewrichten zelf. En ze moest overal de hele tijd rondbazuinen dat 'insert naam beroemde voetballer' weer had gebeld. Ze zei ook steeds dat ze eigenlijk geen tijd voor me had, maar ja, het zkh moest zo nodig geld verdienen met co-assistenten.

Mijn theorie op dat moment was al dat ik op dag 1 mijn cijfer kon voorspellen. De voornaamste factor was namelijk 'klikt het goed met de arts/assistent die de beoordeling doet?'. Dat onderzoek had ik gewoon aan het begin moeten starten, was interessant geweest :+ Maar hier had ik het juist helemaal mis. Ze gaf me een heel hoge beoordeling omdat ik zoveel wist en alles zo snel oppakte. Dat kwam misschien ook wel omdat ik een beetje bang voor haar was :D
Wat een vervelende en oneerlijke ervaringen zeg }:|
Gelukkig viel het ook de andere kant op.

Ik had ook dit soort ervaringen met stagebegeleiders }:|
Mijn ervaring, ook nu nog, is veel mensen het hele begeleiden vervelend vinden 'omdat ze het zelf al zo druk hebben'. En ze vergeten daarbij dat zelf ook ooit co-schappen (of stage in mijn geval) hebben gelopen kennelijk.
  Moderator zaterdag 11 december 2021 @ 11:46:19 #8
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202565065
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202565165
quote:
Heel mooi ja. Helaas komt er nog een hoger beroep dus duurt dat nog wel even. Duimen dat de rechter het bedrag dan enorm verhoogd
We have far more in common than that which devides us..
pi_202565396
*insert joviaal toontje*
'ey, met Candaasje!'

... eh met makelaardij xxxx ...

Die had ik even niet zijn aankomen op een zaterdag :')
pi_202565537
Sterkte TP!

Wij gaan met een auto vol pakjes op weg O+ we lopen gewoon een week achter op iedereen :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202565544
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 december 2021 12:10 schreef Candaasje het volgende:
*insert joviaal toontje*
'ey, met Candaasje!'

En????? Wat had Aaltje Joviaaltje te melden? :o
pi_202565563
Kittenboom O+ Zo schattig.

Dankjewel allemaal. Ik ben vandaag bij mijn vader. Kan ik mooi even een tas met spullen voor mijn moeder inpakken.

En wb stage begeleiders of andere begeleiders. Je kunt het er mee treffen of juist niet.

Ik heb van hele strenge mensen veel geleerd, van mensen die zichzelf heel goed vonden geen zak gekeerd omdat ze te druk bezig waren zichzelf zo goed vinden. En van mensen die eigenlijk zichzelf er niet goed genoeg voor vonden maar moesten van de baas ook heel veel opgestoken.

Het is heel lastig en helaas iets waar bijna iedereen mee te maken krijgt.

Toen ik zelf stage begeleidster was heb ik ook geprobeerd om echt terug te denken aan wat ik toen fijn vond.

En Candaas, ik zou eens proberen te praten met een vertrouwenspersoon of je teamleider. Want dit soort dingen kunnen natuurlijk niet. Zeker niet als jij fouten gaat maken door de andere persoon en jij daardoor er op aangekeken wordt.

Lastig iig
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 11 december 2021 @ 13:17:12 #15
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202566025
quote:
*insert joviaal toontje*
'ey, met Candaasje!'

Ennn???
pi_202566093
quote:
*insert joviaal toontje*
'ey, met Candaasje!'

Bod gedaan een aangenomen?
  Moderator zaterdag 11 december 2021 @ 13:48:37 #17
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202566426
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 11:47 schreef Blues het volgende:

[..]
Goed he })
Oh hier kan ik echt van genieten. Nog even een terechte trap nageven
pi_202566513
@fietsie, het nut van het overstappen kan heel groot zijn, ook voor de hoge inkomens. Ik kan verzekeringen kiezen tussen 146 en 210 euro per maand met mijn wensen. Dat vind ik een dermate groot verschil dat ik er wel moeite voor wil doen, ook al zou ik een dijk van een salaris en bankrekening hebben.
Spoilers!
pi_202566659
En ook die kleine beetjes helpen, toch? In ons geval zijn onze wensen vrij simpel, dus in een kwartiertje is de vergelijking gedaan en de overstap geregeld.

*O* Net na veel prutsen een opzoek-functie in excel aan de praat gekregen
pi_202566742
Jonges.
Zo heerlijk gewandeld in het zonnetje O+
En weer veel verder dan ik van plan was, maar heen ging zo lekker en dan vergeet ik nog wel eens dat ik ook nog terug moet :P dussssssssss vlg keer ga ik ff fietsen om dat park helemaal uit te checken. *G*
Provinciaal ziekenhuis (terrein) Santpoort dus.

Ooit zag het voor verbouwing zo uit ong. (dit zegt veel over de rest v/h gebouw hoe ze het aantroffen voor verbouwing)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is daar nu is echt prachtig,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook het park eromheen, en de rest van de (kapitale-) villa's.. ook staan er een paar appartementen in dat duingebied, waar wij heel erg graag in zouden willen wonen, dit zijn sociale huurwoningen.

Mobiele fotootjes.
SPOILER
Bonusfoto, magnolia in het zonnetje onderweg terug.

pi_202566759
Zon?

Ik kan echt 100 meter ver kijken. #mist.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202566885
Prachtig daar. Hoe lang geleden is dat ziekenhuis gesloten? Een tante woonde volgens mij in Santpoort en werkte ook (daar ergens) in een ziekenhuis maar die is nu zo’n 20 jaar met pensioen. Dat zal wel niet dit ziekenhuis zijn.

En hier ook geen zon, maar mistig, al kan ik nu de huizen aan de overkant wel zien.

Wilde net even hyacinten kopen, maar bedacht met net op tijd dat ik daar de afgelopen 2 jaar knallende hoofdpijn van kreeg.
  zaterdag 11 december 2021 @ 14:25:53 #23
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202566900
Ik lig al de hele dag met flinke maagpijn op de bank. Blegh ;(
pi_202567126
quote:
*insert joviaal toontje*
'ey, met Candaasje!'

Hoe liep het gesprek af? Afspraak? Bod té hoog 😉

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 12:23 schreef Clubsoda het volgende:
Sterkte TP!

Wij gaan met een auto vol pakjes op weg O+ we lopen gewoon een week achter op iedereen :+
Gered met de gedichten en iedereen erop uit <O) 8}

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 13:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:fietsie, het nut van het overstappen kan heel groot zijn, ook voor de hoge inkomens. Ik kan verzekeringen kiezen tussen 146 en 210 euro per maand met mijn wensen. Dat vind ik een dermate groot verschil dat ik er wel moeite voor wil doen, ook al zou ik een dijk van een salaris en bankrekening hebben.
Dat is een fors verschil!
Wij blijven bij ohra.

Verder de zaterdagse routine achter de rug.
Omdat de lokale kerken niet binnenkerks de gezamenlijke Kerstviering doen, is de boom opgezet op de brink voor de deur. En wordt er gezongen etc. in de buitenlucht en muziek gemaakt volgende week zondag. 🎄

Straks de lampjes met de buren buiten bevestigen op de rij.
  Moderator zaterdag 11 december 2021 @ 14:39:04 #25
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202567137
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 december 2021 14:14 schreef Lonaa het volgende:
Zon?

Ik kan echt 100 meter ver kijken. #mist.
We rijden inmiddels bij Leer, het is een stuk minder mooi weer. Thuis was het ook niet zonnig te noemen. Er ligt een heel dun laagje ijs op het water :)
pi_202567190
@Blues dat ziet eruit als goed wonen! Hoe hoog scoren jullie nu?
Zou je acuut willen of tzt?
pi_202567241
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2021 14:42 schreef AnneX het volgende:
@:Blues dat ziet eruit als goed wonen! Hoe hoog scoren jullie nu?
Zou je acuut willen of tzt?
Kan niet nu wegens te hoog inkomen= alleen vrije sector.
Maar we staan bovenaan de w.l. als we willen verkassen naar een soc. huurwoning als inkomen zodanig gedaald is dat we in aanmerking komen.
pi_202567265
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 14:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Prachtig daar. Hoe lang geleden is dat ziekenhuis gesloten? Een tante woonde volgens mij in Santpoort en werkte ook (daar ergens) in een ziekenhuis maar die is nu zo’n 20 jaar met pensioen. Dat zal wel niet dit ziekenhuis zijn.

En hier ook geen zon, maar mistig, al kan ik nu de huizen aan de overkant wel zien.

Wilde net even hyacinten kopen, maar bedacht met net op tijd dat ik daar de afgelopen 2 jaar knallende hoofdpijn van kreeg.
Er is een uitgebreide wiki over het PZ in Santpoort. Mss ff neuzen als je tijd hebt!
pi_202567313
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2021 14:44 schreef Blues het volgende:

[..]
Kan niet nu wegens te hoog inkomen= alleen vrije sector.
Oh ja. Dat hadden jullie al laten berekenen.
Oud collega / oud ambtenaar levenlang, verkocht als weduwe het huis en woont nu sociale sector. Daarvan snap ik niks. 😳
pi_202567369
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2021 14:39 schreef derLudolf het volgende:

[..]
We rijden inmiddels bij Leer, het is een stuk minder mooi weer. Thuis was het ook niet zonnig te noemen. Er ligt een heel dun laagje ijs op het water :)
Ja, hier waren alle vijvers in het park ook bevroren. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202567370
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2021 14:46 schreef AnneX het volgende:

[..]
Oud collega / oud ambtenaar levenlang, verkocht als weduwe het huis en woont nu sociale sector. Daarvan snap ik niks. 😳
Huh dan wordt eigen vermogen niet meegeteld dus, en is sociaal huurwonen gebaseerd op aow.
Hebben vrienden van ons ook.
pi_202567423
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2021 14:46 schreef AnneX het volgende:

Zelf berekend. Allemaal wettelijk vastgestelde inkomensgrenzen.
pi_202567472
g belt net de GGD voor afspraak booster ivm geb datum, kan ie NU komen als ie naar IJmuiden wil rijden 😂 dat is 15 min dus Ja Graag 🥳
pi_202567596
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2021 14:49 schreef Blues het volgende:

[..]
Huh dan wordt eigen vermogen niet meegeteld dus, en is sociaal huurwonen gebaseerd op aow.
Hebben vrienden van ons ook.
Nou met die overwaarde, haar abp pensioen én het zijne snap ik het niet echt.
Wij met onze gemankeerde abp pensioen kunnen ook in vrije sector kiezen.
pi_202567618
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2021 14:45 schreef Blues het volgende:

[..]
Er is een uitgebreide wiki over het PZ in Santpoort. Mss ff neuzen als je tijd hebt!
Gezien, dat was het dus niet, zij werkte in een ziekenhuis zoals waar jij werkt, dus niet psychiatrisch
pi_202567620
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2021 14:59 schreef AnneX het volgende:

[..]
Rap👍🏼 Wij zijn al 4 x telefonisch herinnerd aan de afspraak maandag 🤓
pi_202567631
Dubbelt.🤓
pi_202567744
Is @Kreator nog afgereisd naar de gp?
# pole 🇳🇱
  zaterdag 11 december 2021 @ 15:06:15 #39
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202567808
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 15:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Gezien, dat was het dus niet, zij werkte in een ziekenhuis zoals waar jij werkt, dus niet psychiatrisch
Zeeweg ziekenhuis misschien
pi_202567819
quote:

[..]
Is het echt sociale huur of gewoon een woning via de woningbouwvereniging?
Spoilers!
pi_202567866
Maxie w/

quote:

Er staan bij woonservice Kennemerland, waar wij ingeschreven staan, ook wel allerlei voorwaarden en tig uitzonderingen bij woningen, waarbij ze heel veel beren op de weg zetten als je al in aanmerking denkt te kunnen komen. Dus wat ik zei over bovenaan staan, blijkt niet zo simpel te worden tzt voor ons |:)
(Net nog ff gekeken bij een paar soc huurwoningen)
pi_202567905
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 15:06 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Zeeweg ziekenhuis misschien
Ik durf het niet te zeggen en bellen doe ik niet, ben ik zo 4 uur verder. :D

Net via videobellen de nieuwe bril van mijn zus helpen uitzoeken, handig zo als je niet meekan?

En joepie voor pole (en zo aardig van ziggo dat ze het kanaal hebben open gezet voor niet abo’s
pi_202567924
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2021 15:00 schreef AnneX het volgende:

Rap👍🏼 Wij zijn al 4 x telefonisch herinnerd aan de afspraak maandag 🤓
Dat je het maar niet vergeet, anders dringt er een g voor :B :D
pi_202568002
Sow. Er worden grote stappen gezet hier. Ik heb een verbod ingesteld op werken met steenwol gezien de staat van mijn luchtwegen. Nu is J andere dingen aan het doen.
Hij heeft onze trap unfucked. De bovenste trede was 8 centimeter hoger dan de rest. Nu is dat nog 1,5 centimeter. Dat loopt toch raar joh. Vooral omdat de afstap afgelopen week door het klussen tijdelijk 10 centimeter extra was en de trap los stond waardoor bij wiebelde.

Hij heeft ook eindelijk de keukenkraan vast gezet, de sifon geleegd, de lekkage opgelost en gezorgd dat het water niet meer wegliep als de stop in de afvoer zat _O_
Spoilers!
pi_202568051
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 15:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Is het echt sociale huur of gewoon een woning via de woningbouwvereniging?
Wbv en geen vrije sector.
pi_202568089
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 15:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sow. Er worden grote stappen gezet hier. Ik heb een verbod ingesteld op werken met steenwol gezien de staat van mijn luchtwegen. Nu is J andere dingen aan het doen.
Hij heeft onze trap unfucked. De bovenste trede was 8 centimeter hoger dan de rest. Nu is dat nog 1,5 centimeter. Dat loopt toch raar joh. Vooral omdat de afstap afgelopen week door het klussen tijdelijk 10 centimeter extra was en de trap los stond waardoor bij wiebelde.

Hij heeft ook eindelijk de keukenkraan vast gezet, de sifon geleegd, de lekkage opgelost en gezorgd dat het water niet meer wegliep als de stop in de afvoer zat _O_
*O*
pi_202568112
quote:

Yeah *O*
pi_202568326
Wij zijn aan de grote lente-opruim-actie begonnen in de woonkamer 8-) Verbazend wel, hoeveel zooi je kan verzamelen op onverwachte plekken en dat in nog geen 10 maanden :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202568346
Zometeen kabeljauw op rookplankje op de bbq :9 HEt is vandaag toevallig weer eens droog dus dan kan ik mooi de schoongemaakte bbq uitproberen. Die wilde de laatste paar keer niet lekker aan vanwege allerlei asresten -O-
pi_202568459
quote:

Wauw _O_

Hoe is het met jouw benauwdheid?

Ik heb mijn balkon winterklaar gemaakt. Dode bladeren weg, vogelhuisjes neergezet. Nog geen voer erin, teveel grote en kleine katten die dan van achter het raam helemaal gek worden.
En kerstverlichting buiten opgehangen. Straks loeren hoe het staat *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')