en niet meer .. wtf is YT aan het doenquote:
Rondere ijzers hequote:Op donderdag 26 januari 2023 11:55 schreef Faraday01 het volgende:
Wat voor wonderslee en ijzers heeft die Brit wel niet?
Benieuwd of ze in 1850 al een sneeuwbaan maakten en dan head first met 130km/h naar beneden gingenquote:Op donderdag 26 januari 2023 14:14 schreef Moira het volgende:
Wel leuk zo’n natuurijsbaan! “Zo hoort het” ofzo
Nou wel op die manier dat daar uiteindelijk de hele sport uit voort is gekomen toch?quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Benieuwd of ze in 1850 al een sneeuwbaan maakten en dan head first met 130km/h naar beneden gingen
Tweede run was niet solide, als ze dat morgen weer doet dan eindig je ergens op plaats 7-8.quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:01 schreef Moira het volgende:
[..]
[..]
Ohja tuurlijk
Maar iig solid eerste 2 runs
Wacht wat was nou d’r tijd van run 2? Zo irritant dat ik dat mobiel niet apart kan zien op die score sitequote:Op donderdag 26 januari 2023 16:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Tweede run was niet solide, als ze dat morgen weer doet dan eindig je ergens op plaats 7-8.
Run 1: 1.08.23quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:05 schreef Moira het volgende:
[..]
Wacht wat was nou d’r tijd van run 2? Zo irritant dat ik dat mobiel niet apart kan zien op die score site
hmm ohjaquote:Op donderdag 26 januari 2023 16:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Run 1: 1.08.23
Run 2: 1.08.69
Begon op de legendarische Cresta Run, ook in St Moritz (de bobslee/skeleton/rodelbaan van nu gaat er volgens mij overheen bij een van de onderste bochten), waar ze eerst op de rug naar beneden gingen en vanaf dit ding steeds vaker head-firstquote:Op donderdag 26 januari 2023 14:18 schreef Moira het volgende:
[..]
Nou wel op die manier dat daar uiteindelijk de hele sport uit voort is gekomen toch?
Zou eigk wel interessant zijn om daar eens in te duiken, zijn vast veel doden gevallen de eerste decennia dat mensen er een sport van maakten
Tof!quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Begon op de legendarische Cresta Run, ook in St Moritz (de bobslee/skeleton/rodelbaan van nu gaat er volgens mij overheen bij een van de onderste bochten), waar ze eerst op de rug naar beneden gingen en vanaf dit ding steeds vaker head-first
[ afbeelding ]
Vanaf ongeveer 1890 ging iedereen head-first
Best vergelijkbaar, maar net even anders, met ook echt veel meer sturen in de bochten enzo.
Ik heb net run drie af en moet nog beginnen met run vier, dus nog niet.quote:
Waarom niet nu live met ons de top 8 kijken?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb net run drie af en moet nog beginnen met run vier, dus nog niet.
Moet ze wel eerst een goede run neerzetten.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zilver staat (op een grote fout na) wel vast, dus vol risico voor goud!
Zoals je net ziet, kun je hier enorm veel tijd verliezen als je niet scherp stuurtquote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zilver staat (op een grote fout na) wel vast, dus vol risico voor goud!
te vroeg.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:55 schreef golfer het volgende:
Maar ook met zilver een unieke prestatie.
Als het verschil twee tiende ofzo was geweest ja, nu is het goud verloren. 280+ seconden en dan 0.01 verschil.quote:
Wat op die banen prima kan, want in het rodelen meet men wél in duizendsten. Maar goedquote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als het verschil twee tiende ofzo was geweest ja, nu is het goud verloren. 280+ seconden en dan 0.01 verschil.![]()
Overigens wel een beetje vreemd dat in een sport van honderdsten er wordt afgerond per run op honderdsten, wie weet heeft Bos het op duizenden wel gewonnen.
Bohhh mede mogelijk gemaakt door Fok.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:12 schreef heywoodu het volgende:
Potverdorie
Wat een fantastisch mooie ontknoping zo
Dood- en doodsaai bij de mannen wat goud betreft en dan nu dit![]()
Lang niet zó genoten van een skeletonwedstrijd, vier runs en dan één honderdste, boh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |